nimittäin lopetin alkoholinkäytön ja nyt ei ole mitään tekemistä. Mitä teen?
Minulla on ongelma
14
180
Vastaukset
- Sepskukka
No mitä sä teit alkoholin kanssa?
Miksi et juo vettä tuopista ja sitten tee samoja asioita kuin ennenkin. Katsot TV:t silmät harittaen, luet näin packakauhajuttu ja käy esim. kaatuilemassa kujilla sen jälkeen kun olet juonut jaffaa pubissa.
Tosin aamun oksentamista, en tiedä miten reprotaan? Koska lopetit?
Jos vähän aikaa sitten niin kärvistelet aikasi että totut uuteen elämään ja nouset ylös ja mieti sitten jatkoa.
Tai sanotaan suoraan,
Sinun aivot v..tuilee sinulle koska "rakas" harrastus on jäänyt poijes.- -liikkuva-
Aloita jokapäiväinen liikunta ja kuntoilu, niin muutaman kuukauden päästä olet kuin uusi ihminen.
- -liikkuva-
ex-tissuttaja4 kirjoitti:
Kannattaisi ensin käydä lääkärissä ennenkuin rupeaa repimään itteään.
Ei liikuntaa ja kuntoilua aloitetakaan repimällä, vaan kävelylenkeistä alkaen tasaisesti aikaa ja kuormitusta lisäämällä.
- Sepskukka
ex-tissuttaja4 kirjoitti:
Kannattaisi ensin käydä lääkärissä ennenkuin rupeaa repimään itteään.
Kai sitä normaali ihminen huomaa, että kuoleeko lenkillä vai ei? Ja jos lenkkiä pystyy vetämään niin mihin lääkäriä tarvitaan?
-liikkuva- kirjoitti:
Ei liikuntaa ja kuntoilua aloitetakaan repimällä, vaan kävelylenkeistä alkaen tasaisesti aikaa ja kuormitusta lisäämällä.
Olen eri mieltä.
Ensin lääkäriin ja sitten liikkumaan.
Kaveri sai jalkakivun pelkästä kävelystä ja sehän oli laskimotukos onneksi hän tunsi kivun kun se ei joskus ilmoita itsestään.
Hämmästyttävää kun se oli aika nuori kaveri.- Newborn Simo
Sepskukka kirjoitti:
Kai sitä normaali ihminen huomaa, että kuoleeko lenkillä vai ei? Ja jos lenkkiä pystyy vetämään niin mihin lääkäriä tarvitaan?
Ei sitä välttämättä huomaa kun kuolee. En itse huomannut kun sain aivoinfarktin, paitsi viimeiset kaksi sekuntia ennen tajun lähtöä kyllä huomasin että se on menoa nyt. No ei ollut kuitenkaan lopullista menoa vielä.
Sepskukka kirjoitti:
Mikä on normaali ihminen?
Kai minun täytyy kertoa sinulle mikä ei ole normaali ihminen.
Yleensä kun joku päättää lopettaa juomisen syyt ovat terveydelliset.
On aika luonnollista että silloin alkaa myös huolehtimaan terveydestään muutenkin kuin laittamalla korkin kiinni ja se taas on normaali ihminen että käy myös lääkärissä tsekkaamassa damaget ja toivottavasti niitä ei ole.
Se on nimittäin mielenrauhaa ja antaa toivoa tulevaisuudesta ettei kaikki ole sittenkään menetetty vaan on vielä mahdollisuus.
Mielenrauhaa siis sepskukka.
Aika itsestään selvä juttu jota jotkut eivät tajua.
Tarkoitan,,, alkaa arvostamaan itseään ja bodya missä kunnossa se on do you understand Sepskukka?
- sieg heil viva finla
Tylsistyneenä voi aina ruveta vaikka tenuttelemaan.
Pikku huppelissa mieli on vikkelä ja tekemistä löytyy. - ihmettelen vaan
Mitä järkeä lopettaa hyvä harrastus, eli ryyppääminen?
- Heh heh...
Juopot suorastaan julistavat omaa idiotismiaan...
- raitis stina
Moi AP.Anna itsellesi aikaa toipua ja ole armollinen itsellesi.Vain aika auttaa.Sulla on nyt niin paljon tekemistä aloitellessasi raittiutta,jokainen hengenvetokin on erilainen kuin ennen :).Nauti siitä.Keitä aamukahvit ja maistele millainen olo on ilman krapulaa.Kuuntele linnunlaulua.Huomaat että uusi päivä tuli eilisenkin jälkeen,nyt vielä parempana.
Alussa mullakin oli levottomuutta pitkään,kuuluu asiaan.Koko ajan piti mukamas keksiä tekemistä,oli vaikeaa vain olla.Harjoitus tekee mestarin,kaikki aikanaan,askel kerrallaan.
Suosittelen lääkärintarkastusta niin ei ainakaan ikäviä asioita tulisi yksin pohdittua liikaa ja turhaan.
Sun ikää en tiedä mutta oletko harkinnut AA:ta tai Na:ta?Suosittelen käväisemään,ties vaikka näistä jompikumpi olisi sulle se tekemisen tarjoava taho.Tsemppiä sulle paljon,hieno homma! - entinenjuomari
kun kaikki on mennyt viinan takia jossain vaiheessa tulee raja vastaan. päivä kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760