minäkin siirryn kokoomuksen kannattajaksi.
Perusteet:
Kokoomuksen tarkoituksena on toimia seuraaville pääperiaatteille rakentuvien, puolueen ohjelmissa täsmennettyjen pyrkimysten toteuttamiseksi:
• Suomen itsenäisyyden turvaaminen ja kansojen välisen ymmärryksen lisääminen
kansainvälistä oikeudenmukaisuutta sekä väkivallatonta vuorovaikutusta edistämällä,
• isänmaahan kohdistuvan kiintymyksen ylläpitäminen ja vahvistaminen,
• yksilökeskeisyyteen perustuvan, ihmisen aineellisesti ja sosiaalisesti turvattuun elämään tähtäävän sekä jokaisen ihmisen henkisen kasvun ja persoonallisuuden laajentamisen oikeutta kunnioittavan yhteiskunnallisen vakaumuksen edistäminen,
• yksilöllisen mielipiteenilmaisun vapauteen, kansalaisten tasavertaiseen osallistumisoikeuteen, kansalaisten perusturvallisuuden takaamiseen ja yhteiskunnalliseen moniarvoisuuteen ja suvaitsevaisuuteen perustuvan kansanvaltaisen yhteiskuntajärjestelmän kehittäminen,
• edellytysten luominen sellaiselle markkinatalouteen perustuvalle taloudelliselle toiminnalle, joka edistää sosiaalista turvallisuutta ja hyvinvointia sekä ekologisesti kestävää kehitystä maailmassa
---------
Miksi valintani ei ole persut:
Tyhmällä ei-eu-poltiikalla persut ajaa Suomen itäisen naapurin vaikutusvaltaan ja
puolue karkottaa nuoret kansainvälistyneet nuoret ulkomaille eikä yritykset ala investoida Suomeen, kun persut ajaa Suomen eristyksiin.
Ihan vaan kertoisin, että
14
<50
Vastaukset
- Yrittäjä 7pv/vko
Nuo ovat selvät perusteet
- Perusteet samoja
Kokoomusta tulen äänestämään minäkin
- tulkkaan sen
Pöljä, ilmeisen syntymähölmö sekosi lopullisesti!
- 152 cm
Koska olen rehellinen en siirry kokomustalaisten kannattajaksi.
Alustaja on siirtynyt jo 37 kertaa? Eikö tuokaan asia onnistu kerralla?- pätkii
Yksinkertasella kokkaripellellä nyn vain taas pätkii.. Ei tunnin pästä muista tekemisiään.. Tyypilinen kokkari!
- Tsemppiä kai tämäkin
Kova tyyppi tämä into-Kokoomuslainen. Pistää täysin naurettavan aloituksen, ja sitten peesaa sitä rivivastauksilla :) Ei tuo oikein taida antaa edes hyvää kuvaa Kokoomuksen tilasta, jos jäsenistö noin "häitiintyneen intohimoista", että epätotuuden kanssa palstalla jäseniä kalastelemassa. Ei kyllä taida olla muita niin heikkoja aineksia hänen lisäkseen palstalla, kuin persupalstalla seikkaileva yksinäinen spämmääjä, joihin tuollainen lapsellisuus uppoaa.
- Vielä persu tänään
Siirryn kokoomukseen ja
pistin persuille ilmoituksen erostani.- Onneksi siirryt
Olen lähes vakuuttunut siitä, että Kokoomus on taatusti "ansainnut" jäsenyytesi.
Meinikinhän on kuin idiootin käsikirjasta suoraan. - Itsehän sanoit.
Onneksi siirryt kirjoitti:
Olen lähes vakuuttunut siitä, että Kokoomus on taatusti "ansainnut" jäsenyytesi.
Meinikinhän on kuin idiootin käsikirjasta suoraan.Opiskelet siis itse idiotismia ja toimintaa sen mukaan.
- 152,2 cm
Idiotismiako katainen Himaselta opiskelee. "Sitten kustaan lattialle."
- Ja kenen kanssa
Puhut siis omasta tavasta lorotella.
- Omasta puolesta
Sama täällä. Kokoomus saa ääneni vaaleissa jatkossa.
- Muttei persut
Myös minun ääneni
- töyspäinen
Muttei persut kirjoitti:
Myös minun ääneni
Taatusti kokoomus ei saa ääntäni. Olenhan täyspäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462