Pösöjen uudet ominaisuudet

Qordon Blö

Miten uudemmat pösöt kestää? Miten ajo-ominaisuudet? Voiko ajaa pitempää matkaa maantiellä?

18

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vin Rogue

Hyvin. Hyvät. Oikein hyvin.

• Pösö on auto

Riisipussit ja muut kopiot tulee kaukaa perässä. Olen ajanut yli 35 vuotta Pösöillä ja seuraava autoni on uusi juuri esitelty 308.

• työ99

Pakko myöntää 24 eri automerkin omistamisen jälkeen että Pösö on mukavin ja parhaimmilla ajo-ominaisuuksilla varustettu kulkupeli. OK sähkövikoja on mutta ei sentään niin paljon kuin täällä annetaan ymmärtää. Peruskone kestää maailman tappiin asti näin itseni näkökulmasta ajateltuna. Olen Pösööni todella tyytyväinen ja aion ostaa samanlaisen uuden tai lähes uuden jatkossakin koska niitä saa todella edullisesti muihin automerkkeihin verrattuna.

• Eroon 508:sta

Vaihdoin hiljattain työsuhdeautomi ( Peugeot 508) saksalaiseen autoon. Eipä ole ikävä 508 pösöä, niin paljon paremmalla autolla ajelen nykyisin.

• onneksi pääsin eroon

Minä taas vaihdoin dsg-vaihteisen saksalaisen Peugeotiin. Enkä yhtään ikävöi niitä jatkuvia remontteja mitä oli sen saksalaisen kanssa. Muutenkin on nykyiseen autoon paljon tyytyväisempi. Panin menemään kun oli vielä tällä kertaa kunnossa ja takuu loppumassa.

• 508 oli..never again

• Onnea pässi !!!

• halip
        508 oli..never again kirjoitti:

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=58540.0

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=65780.0

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=65144.0

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=58009.0

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=60190.0

hyvä pirssi kun hyväksyy "joitain" epäkohtia

Pösö 508 thp 156 on paras auto joka ollu tähän asti, seuraava määräaikais huolto 60tkm lähenee eikä koskaan mitään vikaa. BMW oli edellinen auto, ihan vitusti oli moottorin säädöissä ja sähköissä ongelmia heti uutena. Kulutus huiteli yli 10 litran maantie ajossa! Nykypäivän autolle vähän liikaa! Lisäksi aiheutti niin vitusti kateutta ko menopeli niin liikenteessä kuin naapureiden piirissä, että 100 kertaa ennemmin ajelen pösöllä.... ;) kulutus 4,4l/100km.. naurattaa ihan tankatessa!

• valehtelijoidenklubi

" kulutus 4,4l/100km.. naurattaa ihan tankatessa! " 508 thp tuolla kulutuksella, varmaan naurattaa...50km mennyt hinausauton lavalla, muuten ei pääse tuohon kulutuslukemaan 100km matkalla

• Ennemmi vaik aasilla

"Ne ranskalaiset ovat semmoista hajuvesiautoja. Älä ainakaa mun korjaamolle niitä tuo." sanoi autokorjaamon mies. Ranskalaisissa ei ole vikoja - ne ovat ominaisuuksia. Sama pätee niihin bemareihin. Yks oli ja toista ei tule. Oli kesä oli bemu, bemu. Oli moottoritie ja sen moottori laukesi. Paskan myivät.

• hmmm...

Sinullahan ei kuulu olla autoa. Jos ostat niin osta aivan uusi ja takuun kanssa. Näin olen itse tehnyt jo 8 auton hankinnoissa. Käytettyjen autojen osto loppui jo 90-luvulla.

• 320i

Elä sie tuommosta haasta, Bemu on kaikkien poikien haaveauto, on se niin seksikäs että tyttöjä roikkuu joka lahkeessa

• aasi luotettavampi

Niin jotku ajaa aasilla ja "aasit" ja "muulit" taas pösöillä silloin harvoin ku toimii

• kokemus-k
        320i kirjoitti:

Elä sie tuommosta haasta, Bemu on kaikkien poikien haaveauto, on se niin seksikäs että tyttöjä roikkuu joka lahkeessa

"Bemu on kaikkien poikien haaveauto,"

Niin, nimenomaan POIKIEN. Miehet ajavat sitten ihan sillä millä haluavat kun ei tarvitse apinoida kaikkia muita.

• jk2
        aasi luotettavampi kirjoitti:

Niin jotku ajaa aasilla ja "aasit" ja "muulit" taas pösöillä silloin harvoin ku toimii

persaukiselle kaikki on kaikki kallista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe