Mitkä remonttia tekevät tai tehneet yritykset ovat pahiten kupanneet taloyhtiöiden rahoja? Niitä huhu puhuitten mukaan ollu liikkeellä pidemmän aikaa! Eikö isännöitsijät uskalla kilpailuttaa? Isännöitsijät tuntuu antavan remontit vaan hänen kaverin fimalle.. no suapiahan sitä jottain kylkiäisiä!!
Saneeraus firmat!
4
306
Vastaukset
- jwg
Kiinteistöhuoltoyhtiöiden rakennusosastot saavat remontteja hyvään hintaan, koska isännöitsijät eivät kilpailuta kaikkia remontteja yhteistyön nimissä. Tässä auttaa myös kiinteistöhuoltoyhtiön tarjoamat ateriat ja konjakkipullot eli muutaman kympin sijoitus isännöitijään tuo hyvät urakat.
- v.jt
Taloyhtiön remonttitarjouksista päättää kylläkin taloyhtiön hallitus.
- YIT pahin
Meidän taloyhtiön remontti erehdyttiin antamaan YT:n hoidettavaksi. Ei olisi kannattanut... Siinä on firma, joka ei osaa tehdä sovittuja töitä, mutta osaa kyllä rahastaa tekemättömiä töitänsä. Ja ne hommat, joita firma ON mennyt tekemään, on tehty huonosti, eikä korjaamista saada hoidettua. Jos päästäisiin ajassa taaksepäin, niin ei kyllä vilkaistaisikaan tähän puljuun päin... No, tiedänpä tulevaisuudessa, minkä puljun tuotteita en ainakaan osta tai suosittele kenellekään.
- ex-timpuri
Tunnut olevan rakennusalan ammattilainen. Yksilöippä huonosti, tai väärin tehdyt työt. Miten olisit itse tehnyt, että olis ollut oikein tehty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450