95 syntyneelle pojalle seuraa tytöistä

limpparipullo1

eli oon 95 syntymy harrastan mm valokuvausta sulista sali lenkkeily. Jos jotain kiinnostaa niin voi laittaa oman spostin,kikin,skype,whatsappin niin voidaan tutustua ja vaihella kuvia yms :)

114

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limpparipullo1

hiljasta

• Vanha ja viisas mies

Käytä enemmän mielikuvitusta kun kirjotat tekstin. Sitten ei tytöistä oo pulaa.

• 5+18

Ei taida neideille seura kelpaa :(

• seurantarpeessa

mistähän päin olet..? :)

• girl7teen

kerro vähän ulkonäöstäsi
      kuten:
      paino
      pituus
      hiukset
      silmät
      naaman muoto
      kaunis, vai ruma
      lihaksikas, vai ruipelo
      silmälasit, vai ei

tykkäätkö enemmän tisseistä vai perseistä?'
      oletko neitsyt? jos et, niin voisitko panna tyttöä joka on neitsyt?
      oletko lukiossa, vai amiksessa? jos olet a, millä linjalla?

• limpparipullo1

kerro vähän ulkonäöstäsi
      kuten:
      paino: 85
      pituus: 176 ainaki
      hiukset: tumman ruskeet vähän pidemmät että saa pörrötettyy niit sille :D
      silmät: sinivihreet
      naaman muoto : emt sellanen tavallinen
      kaunis, vai ruma: omasta mielestä ruma mut kyl kaverit (tytöt) sanoo söpöks emt sit
      lihaksikas, vai ruipelo: siltä väliltä (koko ajan käyn salilla täs)
      silmälasit, vai ei: ei

tykkäätkö enemmän tisseistä vai perseistä?' : ehkä sillei tasasesti mut on se hyvä peppu kiva aina
      oletko neitsyt? jos et, niin voisitko panna tyttöä joka on neitsyt? olen, miks en vois?
      oletko lukiossa, vai amiksessa? jos olet a, millä linjalla?: lukiossa

• haittaaks jos oon '99? :D mut jossei nii kikkaa: iidai99 :)

• limpparipullo1

lisää vaan tulee : ) en mä pure

• sesama7teen

olet kyllä siis melko liva, tai sitten lihaksikas. koska olet minun mittaiseni mutta painat 20kiloa enemmän :D olen kyllä tyttö..

koska itse olen 175cm ja 55kg

mutta joo, kumpi olt, lihava, vai lihaksikas?

• limpparipullo1

siltä väliltä mut en mä ny läski oo oo mut täs koko ajan kuntoilen....
      mut jos ei mielytä nii ei maha mtn

• limpparipullo1

tulkaa vaa puhuu en pure :P

• just a girl

moi mitä kuuluu? Oon 16 vee tyttö itä-suomesta. Haluan jutella kanssasi:)

• hkhfhv

mist päin oot?

• limpparipullo1

hyväää kuuluu :) just tulin salilta ja kohta pitäs mennä nurmikko leikkaa :p saa mulle jutella :p

pohjois-savosta

• just a girl

kivaa:D mmitäs kesäsuunnitelmii siul on?

• limpparipullo1

eipä oikeestaan mitään erikoista, kavereitten kaa kotona ja sillei... kai jotain muutaki mut ei oo suunniteltu mtn

• limpparipullo1

Multa saa myös kysyä ihan kaikkee ja kertoo itestänne ja kaikkee.... on niin tylsää :

• just a girl

yritän keksii kyl jotai tosi hienoja kysymyksii mut suuri osa on jo kysytty:D

• limpparipullo1

no anna sun sposti tai jtn ja puhutaa vaan?

• just a girl

• juupajuuuuuh

Olen myös 95, mutta kuullostat aika lälläri pojalta... varmaan noi 13-17 vuotiaat innostuu susta enenmän. "limpparipullo1" hehheh...

• limpparipullo1

no ethän sä tiiä ennen ku tutustut

• Mul on tylsää

Vastailes vaikka näihin

Ootko käynyt ulkomailla? Missä?
        Mikä on lempivärisi?
        Mikä on suosikkijäätelösi?
        Mistä asioista pidät ja et pidä?
        Onko olemassa asioita, joita vihaat? Jos on.
        Mitä?

• limpparipullo1

Ootko käynyt ulkomailla? Missä? kyllä : Tunisia, marokko, egypti,ruotsi,saksa,viro
      Mikä on lempivärisi? Turkoosi,violetti ja musta
      Mikä on suosikkijäätelösi? Joku minttu tai suklaa
      Mistä asioista pidät ja et pidä? pidän graffiteista ( en kyl ite tee) hyvästä musiikista, hyvästä ruoasta ja sillei emt oikee :D en pidä sienistä :D
      Onko olemassa asioita, joita vihaat? Jos on.
      Mitä? vihaan fakei ja ihmisii jotka esittää

• Mul on tylsää

Kauhein ja mukavin oppiaine?
        Päättötodistuksesi keskiarvo?
        Mitkä asiat ovat mielestestäsi tylsiä?
        Millainen englannin kielen taito sulla on?

Siin ois muutama kyssäri lisää.

• limpparipullo1

Kauhein ja mukavin oppiaine? mukavin on varmaan biologia ja maantieto kauheita on matemaattiset aineet fysiikka kemia on kyl kivoja mut en osaa niit kaavoja
      Päättötodistuksesi keskiarvo? en oo laskenu mut joku 7-7.5 varmaanki
      Mitkä asiat ovat mielestestäsi tylsiä? hiljaset ihmiset ja sellaset ketkä ei jaksa vastata kunnolla vaan sanoo että "ihan ok"
      Millainen englannin kielen taito sulla on? kielioppi kusee vähän mut sanavarasto on hyvä tulen kyllä toimeen ulkomailla sillä

Siin ois muutama kyssäri lisää.

• Mul on tylsää

Jos sul on aikaa, niin täs vois harrastaa tyhjän jauhantaa. Mä istun tällä hetkellä bussissa, eikä mitää tekemistä. Tätäkin kirjottelen kännykäl ja kikkii ei sit oo. Oon tääl bussis varmaa iltaan asti, ehkä noin 7h.

• limpparipullo1

ahh 7h mahtaa olla mukavaa minnekkäs sitä ollaan menossa ? eipä mullakaan tässä oo oikeen mtn tekemistä kuhan laiskottelen kotona :3

• Mul on tylsää

Bussi lähti vähä aikaa sitte Helsingistä eli takas kotii oon menos ja ei jaksas kuunnella ympärillä olevien 7-10v pikkutyttöjen juttuja.

• Mul on tylsää
        Mul on tylsää kirjoitti:

Bussi lähti vähä aikaa sitte Helsingistä eli takas kotii oon menos ja ei jaksas kuunnella ympärillä olevien 7-10v pikkutyttöjen juttuja.

Mä kuolen tylsyyteen ja ei pysty nukkuu.

• limpparipullo1

minne oot siis menossa ? hehee en muista käydä tääl hirmu paljon mistäs puhutaan?

• Mul on tylsää

Pohjois-Karjalaan. Ihan sama mistä kuhan jostain tai tuun hulluks tylsyydestä. Tos oli tauko huoltoasemalla vartti sitte. Toivottovasti kännykäst ei lopu akku ennen ku pääsen kotii.

• limpparipullo1

toivotaan niin :p kerros itestäs jtn

• Mul on tylsää

No oon 14v tyttö ja saatan toteuttaa hölmöjä päähän pistoja Suomen lain rajoissa kuitenkin. En mitää romaania rupee kännykällä kirjottelee. Kun mul on hyvä fiilis hymyilen ja nauran paljon. Siskojen mukaan mun huumorintaju on aika outo. No siin on selitetty jotai.

• limpparipullo1

okei :) entäs ulkonäkö ? ja hyi eihän puhelimella jaksa romaaneja kirjottaa kukaan :p itsekkin voisin sanoo olevani huumorintajuinen :p

• Mul on tylsää

Mua on luultu vartalon takii 15-16vuotiaaksi, tosin en oo mikää pitkä. Kasvot ihan hyväs kunnos ja meikkii en käytä yhtä paljon kuin varmaa suurin osa ikäisistäni. En jaksa kirjoittaa kännykäl tarkempaa kuvausta.

• ......

kuulostat mukavalta!:)oon tosin -97.. kikkii??(:

• limpparipullo1

kuulostaa kivalta : ) onks sul skypee?

• Mul on tylsää

Nyt oon taas kotona ja kännykästä loppu akku kesken bussimatkan, jonka jälkeen oli hirveen tylsää. Ei oo kikkii tai skypee. Sähköposti lyötyy, jos kelpaa.

• limpparipullo1

no annappa se :)

• Mul on tylsää

Sähkistä mulle voi lähettää osoitteeseen [email protected]. Tää taitaakin jo löytyy jostain keskustelusta.

• limpparipullo1

lisää vaa :) kaikkee saa kysyä

• kysymyksiä herralle

minkä väriset housut sul on jalassa ja millaset?
        Entäs minkälaine ja minkävärine paita?
        Käytätkö koruja?
        Sataako/ukkostaako sielläpäi tällä hetkellä?
        Ootko heittäny talviturkin?
        Jos olet niin milloin ja miten?

• limpparipullo1

minkä väriset housut sul on jalassa ja millaset? musta/pinkki/valkee/vihree shortsit
      Entäs minkälaine ja minkävärine paita? t-paita ja violetti
      Käytätkö koruja? kaulakoru
      Sataako/ukkostaako sielläpäi tällä hetkellä?ei just tällä hetkel mut oisko ollu 20min sitte oli kyl
      Ootko heittäny talviturkin? en oo :D
      Jos olet niin milloin ja miten? heitin sen turkiksen kaappiin xD no ei

• lisäääää

minkälaisesta pizzasta sie tykkäät?
        Lempieläin?
        Montako kertaa oot seurustellu?
        Miks mie en keksi enää kysymyksiä?
        Onko vähä tylsää?

• limpparipullo1

lisää vaan ihan rohkeesti tytöt kaikkee saa tulla kyselee ja saa tulla tutustuu en mä pure :3

• limpparipullo1

Vastaan kaikkiin kysymyksiin nyt vaa tytöt keksimään ihan mitä vaan tuhmia kilttejä what ever kuolen tylsyyteen :d

• lisäääää

tossa on kysymyksiä eikö herra nää niitä??

• limpparipullo

oho :D:D:D meni ohi :<

minkälaisesta pizzasta sie tykkäät? kinkku,kebab,salami,katkarapu
      Lempieläin? koirat on kivoja
      Montako kertaa oot seurustellu? en kertaakaan kunnolla säätöö on ollu
      Miks mie en keksi enää kysymyksiä? koska sul on huono mielikuvitus ? kerro itestäs jtn
      Onko vähä tylsää? ai vähän ? kuolen tylsyyteen

• lisäääää

ei mul oo huono mielikuvitus, väsyttää vaa etten jaxa keksii paljoo kysymyksii:p mult löytyy huumorii ja sarkasmii, välil ehk vähä liikaakii ja monet sanonu minuu tyhmäks koska mun jutut on sellasia outoja mut ne ei vaa tajuu mun sarkasmiixD

• limpparipullo1

hehee ketäpä ei väsyttäs...........

• lisäääää

niimpä. No makaan mä nytki sängyl tekemättä yhtikäs mitään

• tyttö 99
        lisäääää kirjoitti:

niimpä. No makaan mä nytki sängyl tekemättä yhtikäs mitään

No haittaako jos oon 99?:D mut voikko kertoo kik nimes?:)

• tyttö -97

kuulostat mukavalta ja ois kiva jutella:) haittaako ikä? onks sulla kikkii?

• limpparipullo1

Kaikki saa tulla juttelee ja tutustuu ei se ikä mua ainakaan tässä vaiheessa mtn haittaa :)

on mutta jos voitas vaikka spostis vaihtaa ne ? mun on [email protected]
      ei oo sit mun oikee nimi ku ei jaksa tääl olla oikeel nimellä mut niin :) kerron sen siellä tyttö99 ja tyttö97 :) ja miksei toki muutkin saa tulla kysymään

ja lisää vaan kysymyksiä ihan rohkeesti :)

• limpparipullo1

herätys tytöt seuraa vailla oon täällä :<

kertokaa vaikka jotain hyvii kappaleita tai jtn

• herralle kappaleita

mä tiiän hyvii kappaleit! Mm. Aggro santos-candy, the cataracs-all you, wiz khalifa-we own it, kristal-kultaa, yönpolte-rakkauden ratapiha, juju-tuhat jääpiikkii, juju-7 ämmää, skrillex-make it bun dem
        häiritseekö muute sua ku kutsun sua herraks?:D

• herralle elokuva myös

sun pitää muute kattoo tänää jostai aikaa foxilta tulee the hills have eyes elokuva se on hyvä

• limpparipullo1

okei : ) kerros itestäs jtn ? :)

• miz5
    • limpparipullo1

herätys tytöt : )

• minä97

Höh olin nukkumassa herätit ://

• wohoo

jee oon hereillä saanko keksin?

• yourgirl;)

oot mun lempparilimu;)

• limpparipullo1

saat riippuu tietty onks mul keksiä

ja sori :3

• wohoo

haluun keksin:(

• limpparipullo1

millasen keksin ? ja kukahan sen keksin mahtaa haluta ?

• wohoo

suklaakeksi ois jees:) ja minä haluan sen

• mävaa:D

awws:D oon kyl vast13 ni vissii vähä liia nuori?:D ööh minkä tyylisii vaatteit käytät? :)

• limpparipullo1

no tääl on suklaa keksejä ja ei haittaa ikä ainakaan alkuun edelleenkään antkaa spostia tai kik jos haluutte enemmän puhua

• wohoo

jeee! Keksi!

• limpparipullo1

keksi........ nyt on liikaa keksejä :

• wohoo

koskaan ei oo liikaa keksejä ;p

• limpparipullo1

on on :3

• wohoo

eipäs ole:p

• limpparipullo1

on on :3 puhutaanks jtn järkevää

• wohoo

minkä sie lasket järkeväks jos ei keksit?:D

• joku random vaa

Noi teiän keksikeskustelut piristi mun päivää. Mul on ollu niin hemmetin tylsää ja päätä on särkeny koko päivän.

• limpparripullo1

no keksittömät aiheet :D:D:D ja mullakin tylsää kuten varmaan huomaa

• joku random vaa

Kukapa tuoll sateessa jaksas olla yksin. Mitenköhän mä oon tästki päivästä selvinny hengis? Olin vasta Hesas ja nyt ku palasin taas tähä pikkukylään, niin iski tylsyys. Ei taia tää paikkakunta oikee sopii mulle.

• wohoo

katotko sä koskaa lastenleffoja?

• wohoo
        wohoo kirjoitti:

katotko sä koskaa lastenleffoja?

vasstaa limpparipullooo:D

• limpparipullo1

mikäs paikkakunta on kysees ? :)

• joku random vaa

En viitsi kertoo. Mut tääl on alle 3 000 asukasta. Ei oo ees kunnon keskustaa ja ite asun täällä korvessa.

• limpparipullo1

no missä päin suomee se on

• joku random vaa

Kainuun lähellä, mut ei kuulu Kainuuseen.

• limpparipullo1

oolraiid

• limpparipullo1

noniin pelastakaas taas tää päivä kyselkää paljon kaikkee ja sillein :)

• wohoo

alottasitko sie sillä et kattosit vähä ylöspäi ja vastaisit kysymykseen?:))

• joku random vaa
        wohoo kirjoitti:

alottasitko sie sillä et kattosit vähä ylöspäi ja vastaisit kysymykseen?:))

Miksi sulla on tylsää?
        Kiinnoistaisko tulla pinoo puita tänne maalle?
        Mä oon ite pinonnu puita monta tuntii yksin.

• lmipparipullo1

wohoo en mä huomannu :< no en mä niit osta tai vuokraa mut kyl jos televisiost tulee ja ei oo muuta tekemist niin mikäpäs siinä

Miksi sulla on tylsää?
      Kiinnoistaisko tulla pinoo puita tänne maalle? minne maalle?

• joku random vaa

Toi viimenen kysymys oli läppä, mut seura ois kyllä jees.

• limpparipullo1

emt on vaa tylsää ja sillei :s

• kkkkko

Kuulostat ihan mukavalta (olen sua vuotta vanhempi tyttö), mutta tuntuu vähän epätoivoiselta ajatus, että sä et välitä tuosta tyttöjen iästä. Itselle 16-vuotiaskin olisi liian nuori, ellei kohdalle tulisi sen ikäistä samalla tasolla olevaa ihmistä.
      Eihän juttelussa mitään pahaa ole, mutta jos tuossa tosissasi keskustelet jonkun 13-14 vuotiaan tytön kanssa, niin...jatkakaa toki.
      Aloitusviestissä luettelit harrastuksiasi, mutta et mitään itsestäsi. Toisaalta ei se olisi edes auttanut, tällaiset keskustelupalstan "hakemukset" eivät vain toimi. Olet kuintekin 18 (tai täytät pian) joten voisit tehdä oikean deitti-ilmoituksen jos tosissasi haluat jonkun löytää. Minusta parempi taktiikka olisi vain mennä kavereidesi kanssa ulos ja katsella valikoimaa ja mennä juttelemaan ihan kasvokkain jonkun kanssa.

• limpparipullo1

Ööööö.... en kyl eti mtn vakavaa noista nuoremmista tai ees kyl kenestäkään tai ei ainakaa tarkotus oo mulla on max 3v nuorempi ja sekin on niinjänäin mieluiten 2v nuorempi..... ja niin voihan sitä tehä mut tää nyt oli tällänen "juttuseura/höpinää" vaan... mutta avoimin mielinhän sitä aina kannattaa olla...

oon tosi ujo niin ei oikeen pysty :S en tiiä miten rohkastua

• kkkkko

Ujoudesta on helppoa päästä eroon. Se tuntuu kyllä vaikealta aluksi, mutta heti kun olet siitä päässyt yli ei se enää haittaa sun elämää.
        Itselle on tullut moni ujo poika puhumaan ja selkeästi on eka kerta tytön iskemisessä ollut. Se on vain hellyttävää ja imartelevaa, että jätkä kerää uskallusta jotta saisi mun huomion. Jos sun kädet hikoaa tai tärisee, älä välitä. Hermostuneisuus vain pahenee jos ajattelet sitä koko ajan. Yhdellä jätkällä ääni värisi ja se ei osannut edes vastata mun kysymyksiin vaikka selkeästi yritti, puhetta ei vain tullut ulos ja hermostuneena hän toisti samoja asioita koko ajan. Musta oli vain hellyttävää, että häntä jännitti niin paljon ja yritin tietysti tehdä tilanteesta mahdollisimman helpon. Jotkut muijat ovat ylimielisiä ja voivat olla ilkeitä, silloin tiedät että niistä tyhjäpäistä ei olisikaan ollut mihinkään joten turha harmitella asiaa.
        Ujon on hyvä lähteä siitä, että olet sillä kaveriporukallasi. Jos esim. pelaatte lentistä tai fudista rannalla, pyydä/pyytäkää mielenkiintoisia tyttöjä mukaan tai katsomaan tavaroitanne. Näin pidätte tytöt lähellä ja mielenkiinnon itsessänne ja saatte heidät jäämään lähelle teidän porukkaanne.
        Koita ottaa katsekontaktia enemmän. Kun uskallat katsoa jotain silmiin, uskallat varmasti myös moikata, kysyä kelloa, dösäaikataulua, ohjeita paikasta a paikkaan b ja jatkaa siitä nimenvaihtoihin, kysyä koulusta/onko duunissa, missä päin asustaa jne. Siinä sitten vaihtamaan numeroa. Älä loukkaannu jos et numeroa saa, jotkut varjelevat yksityisyyttään eivätkä halua jakaa numeroaan tuntemattomille. Ole kuitenkin ylpeä että uskalsit jutella ja olet varmasti parantanut tytönkin päivää, kun joku on hänet huomannut.
        En kyllä edes tiedä, halusitko mitään "neuvoja". Kunhan yleisesti selitän, harmittaa että moni tuhlaa nuoruutensa ujoutensa tähden. Itseltäkin meni potentiaalinen poikaystäväehdokas ohi oman ujouden ja epävarmuuden takia. Nykyään kyseinen poika seurustelee tahollaan. Tämä oli selkeästi minusta kiinnostunut, mutta luuli ettei minua kiinnosta koska en ikinä kiinnostusta osoittanut millään tavalla.

• bllondiii

ujot on söpöjä:3

• limpparipullo1

mun mielest ujous ei oo söpöö ihan perseestä se on pilaa vaan koko elämän

• jutteleenvaa(:
        limpparipullo1 kirjoitti:

mun mielest ujous ei oo söpöö ihan perseestä se on pilaa vaan koko elämän

Mä kärsin ujoudesta koko ala-asteen ja seiskaluokanki. SE ON PERSEESTÄ. Oon aikalailla päässy siitä eroon, eli kyl säki varmaan ;))

btw multa puuttuu juttuseuraa, mul olis kik ja skype (: Saa jutellaaaa :D
        kummatki on samat: rockinghanzz

• limpparipullo1

Mmmmm..... Vihaan itteeni koska en uskalla mennä ja ekalla kertaa kun menin ulos jäi vähän paha maku suuhun enkä haluu enää nolata itteeni....

ja niin no ei pahemmin oo kavereitakaan ku muutettiin tänne joskus 5lk oon sen jälkeen ollu koulukiusattu tai muuten vaan outsider.... nyt on kyl lukioon pääsyn jälkeen helpottanu ku rupee porukalle järkee tulemaan... mut niin oon ollu aina "arka" tai sellanen ja stressaan vaan liikaa asioita... pelkään aina että minussa on joku vika enkä siksikään uskalla lähestyä ketään... itseluottamus on kadonnut/tuskin varmaan ikinä ollukkaan

• mie kiusattu

Tuo kuulostaa erittäin tutulta, kun mäkin oon koulukiusattu.

• limpparipullo1

mmmm siinäpä se elämä sit pilalle menikin ku ei uskalla

• ujoon ihastuja

Aina kannattaa yrittää!Koskaan ei saa luovuttaa! Ei kannata etukäteen pelätä nolaavansa itseään.

Ps. Ujous on suloinen asia pojassa. Mun tän hetkinen ihastus on todella ujo.

• limpparipullo1

no niin mut kuinka moni tyttö tekee alotteen ja löytäs mut ei kukaan niimpä.... että ei oo hyvä asia

• limpparipullo1

Lisää vaa kysymyksiä tai juttuja tänne ! pitkiä viestejä on kiva lukea :)

• girlwithstarhand

Moi.Vieläkö etsit seuraa.?Olen tyttö 16 v.
        (-97) ja asun Pohjois- Savossa. Mitähän vielä... On hauska ja hyvääseuraa (kavereiden mielestä) Olen kuulema kaunis ja söpö , riippuu katsojasta. Onko sulla kik?

• +herrasmies
        girlwithstarhand kirjoitti:

Moi.Vieläkö etsit seuraa.?Olen tyttö 16 v.
        (-97) ja asun Pohjois- Savossa. Mitähän vielä... On hauska ja hyvääseuraa (kavereiden mielestä) Olen kuulema kaunis ja söpö , riippuu katsojasta. Onko sulla kik?

Hei halloo limsapullo ^ neiti ylhäällä. Vastaa poika hyvä

• limpparipullo1

ei ihan kuulu mun musiikki kategoriaan.. :x

• limpparipullo1

lisää vaan

• 7+15

Omks sul kuvaa nähtävis josssai nii näkis minkälaine uros oot

• limpparipullo1

onhan mulla mut onks sulla ? anna sposti niin voin näyttää

• tyttö

kik: anskuu___ kikkaile:)

• limpparipullo1

herätys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe