Onko tämä nykyään näin?
Itse teen pätkätöitä ja kuukausitulot vaihtelee todella. Esim. tässä kuussa tosi vähän töitä mikä tietää pientä palkkaa.
Eikö mistään saa enää pikkulainaa ilman tilinauhan lähettämistä?
Syksyllä alkaa taas täysipäiväinen työ, mutta kesäkin olisi elettävä.
Kaikilleko pitää lähettää palkkatiedot?
23
1689
Vastaukset
- 16+15
Laki on laki ja Sampsa tähän syypää. Nyt voi rauhassa ryypätä kesämäkillä kun on pilannut monen elämän.
- fsdfsfds
Opettele säästämään niin ei tarvitse elää velkarahalla. Näin ollen sinulle jää itsellekin enemmän käyttöön.
- 9+2
Toivottavasti joutuu lähettämään tiedot. Sampsa on pelastanut monen elämän.
- Pikkuinen vippi
Noita 100-200 vippejä saa kyllä ilman palkkakuitteja, pitää vain täyttää kysely työsuhtesa ja kuukausituloista ja muista lainoista ym.
- ifolor89
Mistä paikoista saa noita pieniä?
- tuolta minä otin
ifolor89 kirjoitti:
Mistä paikoista saa noita pieniä?
www.pikavippi.fi saa 100,- ja 200,- lainaa 6kk maksuajalla
- Lainaaja1
Myös http://www.vivus.fi ja http://www.ainalaina.fi
Lisää
http://vippi.biz/vippivertailu - ksf
Ainalaina kusettaa oikein kunnolla takausvaatimuksillaan.
- Ei-kusetettu
En minä ainakaan tarvinnut selvitellä mitään tietojani eikä takauksia kyselty. Lainan sain tekstiviestillä, kun on pin-koodi entuudestaan.
Yhdellekään pikavippaskonstifirmalle en selvittele tulojani tai menojani...eli väkisin en lainaa keneltäkään. - pikavippaajan apuri
Ei-kusetettu kirjoitti:
En minä ainakaan tarvinnut selvitellä mitään tietojani eikä takauksia kyselty. Lainan sain tekstiviestillä, kun on pin-koodi entuudestaan.
Yhdellekään pikavippaskonstifirmalle en selvittele tulojani tai menojani...eli väkisin en lainaa keneltäkään.Kuluttajasuojalaki edellyttää tietojen kysymista ja myös tulotietojen kysymistä sekä tarvittaessa tietojen tarkistamista eli esim. palkkakuittia.
- j.k.
sain halens-lainan, 1600€ viidessä päivässä, eikä kyselty palkkalaskelmia.
- man in black
Mutta kysyvätkö työnantajalta työsuhdetietoja?
- j.k.
man in black kirjoitti:
Mutta kysyvätkö työnantajalta työsuhdetietoja?
ei kysyneet, ihmettelin itsekin, kun ei vaadittu mitään näyttöjä. Eikä mun palkkakaan ole kuin n. 2000kk/ brutto.
- konstasee
j.k. kirjoitti:
ei kysyneet, ihmettelin itsekin, kun ei vaadittu mitään näyttöjä. Eikä mun palkkakaan ole kuin n. 2000kk/ brutto.
mistä sen tiedät jos ne soittaa työnantajalle?
- j.k.
konstasee kirjoitti:
mistä sen tiedät jos ne soittaa työnantajalle?
kyllä pomo olisi mulle sen kertonut ;) ihan varmasti
- tietoe
j.k. kirjoitti:
kyllä pomo olisi mulle sen kertonut ;) ihan varmasti
En olisi noin varma. Kyllä ne soittelee.
- j.k.
tietoe kirjoitti:
En olisi noin varma. Kyllä ne soittelee.
eipä soittanut, kerroin nääs pomolle ottavani lainan..on sen verran tuttu, ei tarvii salata asioita.
- hemmohes
no mutta palkka- ja työsuhdetietoja kyllä kysellään. minä en halua niitäkään kertoa kaiken maailman kusettajalafkoille.
kesän kun vielä selviäisi niin syksyllä alkaa vakityö ja voi heittää hyvästit vippifirmoille. - kusettaja-asiakas
Asiaa, eihän sitä nyt mitään tietoja pidä kertoa, vaikka polvillaan rahaa ruikuttaisikin.
- xxyyxx
kyllä osa noistakin jossa pitää ottaa 2000€ ja ja kysellään kaikki mahdollinen tieto
joutuvat vielä lopettamaan ei heille riitä enään asiakkaita kyllä joitakin vielä jää jäljelle
se tarkoittaa nämä voittaa kun tulee paljon asiakkaita - vippari
no jaa tuskin lopettavat kato kun ei mistään saa sitä 2000 nostettua limiitti myönnetään mutta voit nostaa siitä tyyliin 400e. credit 24 uusi asiakas saa vain basic limiitin oli sitten miten hyvät tulot tahansa. luotto nousee sitä mukaa kun ajallaan maksaa takasin. näin se menee ja bisnes jatkuu ja nostoista velottavat sen verran että takaisimaksettava summa on sama kuin ennen lakimuutosta. eläköön pikavippiparonit on ne melkosia vekkuleita.
- 19+7
Ite olet melkoinen vekkuli, kun et opettele hoitamaan raha-asioitasi aikuisen tavoin.
- vippari
vippaaminen mukavaa touhua näin urheiluvedonlyöjänä katsos kun saa ison kertoimen kiinni niin ei paljon vippien korot tunnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463633On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole362349Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi812287Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä592195Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.261614Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641542- 761447
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869