SELVÄNÄKIJÄ

arite

Kävin viime viikolla selvänäkijä Naomi Mesinin vastaanotolla. Jännitti hiukan ensin meneminen, mutta se ilmoitus tuli vaan uudestaan ja uudestaan eteeni lehdessä ja päätin rohkaistua ja varasin ajan. Olen käynyt joskus aiemminkin selvänäkijällä, mutta en ole ollut oikein vakuuttunut. Nyt sain todella vastauksia kysymyksiini, ja jos selvänäkijät jossakin vakuuttelevat olevansa aivan taviksia, niin hän ei todella ole sitä!
Oli pukeutunut pitkään leninkiin, pitkät punaiset hiukset ja hänestä oikein huokui mystisyys. Silti oli hyvin huumorintajuinen ja hauska! Meillä myös yhteinen intohimo, maalaaminen! Henkiset asiat on alkanut miehen kuoleman jälkeen todella kiinnostaa, nyt pitäisi vaan vielä löytää samanhenkinen mies elämään, sain kuulla että tämä yksinäinen tie päättyy kohdallani yllätyskohtaamiseen! Voimia kaikille henkisen tien kulkijoille!

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angelbluesky

      Samoin kävi minulle! http://naomi.suntuubi.com sivustolta löysin hänet kun netistä etsin aitoa, oikeaa näkijää!. Laitoin sähköpostia, tuli tunne että minun on hänen luonaan käytävä!
      Hän sanoikin heti tavatessamme, että tiesin että tulisit, sinua jo odotin, vaikka en ole koskaan ennen häntä tavannut. Hänellä oli minulle viesti edesmenneeltä sukulaiseltani. Osasi kuvailla minulle tämän sukulaisen juuri sellaisena kuin millaisena hänet muistani, Usein katsomisen ja hänen kanssaan käytyjen keskustelujen jälkeen on tullut tunne, että mitä tässä ympärillä näemme ja koemme onkin ehkä vain pieni häivähdys siitä, mitä maailmankaikkeus todella pitää sisällään. Viimeksi keskustelimme paljon enkeleistä ja enkelikokemuksista, olisi kiva jakaa ajatuksia muidenkin sellaisten kanssa, joilla näitä on... Suloisia kesäpäiviä!

      • marjoliina

        Luulen että se on sellaisten tosi herkkien ihmisten juttu nämä enkelikokemukset. Itselläni oli jokunen vuosi sitten tapaus joka mietityttää vieläkin toisinaan. En ole siitä oikein muille arvannut kertoakaan kuin omalle miehelleni. Kyllähän näistä on joskus työporukan kanssakin juteltu, mutta tuntuu että aika harvalla on varsinaisesti omia kokemuksia, enemmän on vaan ilmassa niitä tarinoita mitä joku muu on kuullut, kyllähän sitä silti mieluummin enkeleistä keskustelee, kuin esim. jotain kauhistuttavia kummitustarinoita.


      • annikkimummu
        marjoliina kirjoitti:

        Luulen että se on sellaisten tosi herkkien ihmisten juttu nämä enkelikokemukset. Itselläni oli jokunen vuosi sitten tapaus joka mietityttää vieläkin toisinaan. En ole siitä oikein muille arvannut kertoakaan kuin omalle miehelleni. Kyllähän näistä on joskus työporukan kanssakin juteltu, mutta tuntuu että aika harvalla on varsinaisesti omia kokemuksia, enemmän on vaan ilmassa niitä tarinoita mitä joku muu on kuullut, kyllähän sitä silti mieluummin enkeleistä keskustelee, kuin esim. jotain kauhistuttavia kummitustarinoita.

        Ne on tänä päivänä kovasti esillä, enkelit. Tämä aika on käynyt jotenkin niin raakaksi ja kiireiseksi että monet alkavat heräämään ns. pehmeämmille arvoille. Kaikenlaisia enkelimessuja ja muita järjestetään ja hyvä niin, erilaisia enkelihoitoja ym, eikös joku sellainen enkelianne tee juuri niitä hoitoja, jostakin on sellainen nimi mieleen jäänyt.
        Kyllä tässä jonkinlaista enkelihoitoa itsekin kaipaisin.


      • mummeli51
        annikkimummu kirjoitti:

        Ne on tänä päivänä kovasti esillä, enkelit. Tämä aika on käynyt jotenkin niin raakaksi ja kiireiseksi että monet alkavat heräämään ns. pehmeämmille arvoille. Kaikenlaisia enkelimessuja ja muita järjestetään ja hyvä niin, erilaisia enkelihoitoja ym, eikös joku sellainen enkelianne tee juuri niitä hoitoja, jostakin on sellainen nimi mieleen jäänyt.
        Kyllä tässä jonkinlaista enkelihoitoa itsekin kaipaisin.

        http://www.keltaniitty.fi/ eikös tuo ole sama enekelianne, joka myy asuntojakin


      • eihöynäytettävissä
        mummeli51 kirjoitti:

        http://www.keltaniitty.fi/ eikös tuo ole sama enekelianne, joka myy asuntojakin

        No niinpäs onkin. Busines se on mikä kannattaa ;)


    • Terttu 60

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe