Noh antaa tulla elämää nähny suosittu blondi vastailee teille :)
17 wee blondi tyttö vastailee
45
324
Vastaukset
- justtoknow
Kuinka monta panoo ollu?
Rintojen koko?
Juotko?- blondforlife
5, 75C ja juu
- huoh4
Minkä väriset silmälasit?
Oot nolo trolli jos väität ettet muka käytä. :/
Ps. ei kukaan "suosittu" kirjoita noin itsestään, oot luultavasti
joku luokan hiljasin läskirotta ja luulet että sana "blondi" tekis
jätkiin jonkun vaikutuksen.- blondforlife
Haha siin kohtaa oot väärässä....mitä sitä kursailemaan ja kiertelemään totuus ku totuus et oon suosittu....oon kuule tosi timmi mimmi ja pitkät vaaleet hiukset ja kauniiks aina sanottu
- blondforlife
Ja nii siis mul ei kans silmälasei oo xD aina ollu täydellinen näkö xd
- boy1996
kik??
mistä päin oot?- blondforlife
Pistä sä kik ni tuun juttelee sulle :)
- toinen blondihottis
hmhmhm, miten sään poijan "sille tuulelle" viattomasti.?
kuumatapaus mäkin oon, mutta en noin "kokenut"... en mä neitsyenää ole, mutta ei sitte muuta- blondforlife
Kiusaa sitä vähä...;) istukaa keittiös ja kun syötte jätskii kato sitä silmiin ja ala nuolee sitä jätskii sillee antaumuksel ja sillee vähä vihjailevasti.. ..ja kun se poika yrittää ssuudella sua vetäänny pois ja älä anna sen....ja vähä tämmöst u know?
- We need proof
Pics or didn't happen.
- Laita kuva
No jos kerran olet niin kaunis niin pistäppä kuva
- blondforlife
Minne sä haluut et pistän....antaa tulla sit kikkei :p
- We need proof
blondforlife kirjoitti:
Minne sä haluut et pistän....antaa tulla sit kikkei :p
kuse000 sinne pistän kuvan nii voin tulla tänne sanoo kuinka nätti oikeesti oot.
- blondforlife
We need proof kirjoitti:
kuse000 sinne pistän kuvan nii voin tulla tänne sanoo kuinka nätti oikeesti oot.
Juu voin tulla :) mut mis asut haluun tietää vaa ettet oo ketää mun tuttu
- mä oonmä
onko karvallinen vai karvaton
- blondforlife
karvallinen
- blondforlife
Iha karvaton xd kiitti ku joku vastas mun puolest
- Jonnemanne15
Tykkäätkö Es :3
- blondforlife
En xd
- karrilla on koira
mikä sun kik on?
- blondforlife
Laitappa sun kikki ni saat tietää :)
- tuu juttelee
kikkaa mulle Leeviih_ oon syntyny 96
- blondforlife
Joo tota sori mut oot vähä pikkunen ja nii....kanske
- mico91
pistähä viestii kikis mico91 :)
- petyin
Semmonen kysymys pitää esittää, että: Miksi tyttö katteli mua tosi usein koulunruokalassa ja mä kattelin myös sitä, koska olin/oon ihastunut siihen? Hän siis katteli mua TOSI usein ja välillä hymyili ja hakeutu mun lähelle. Sitten kun tein alotteen niin se sano: Ei. Sen jälkeen en oo puhunut.
Tiedän, että sillä ei ole poikaystävää ja silleen, mutta miks hemmetissä se esitti olevan kiinnostunut? Onko tytöillä tämmönen erittäin vit*umainen tapa vaan. Yhellä tutulla kävi saman lailla..- blondforlife
En tiedä...ehkä sinun olisi pitänyt lähestyä häntä ensin ihan kaverina? Tytöt saattavat vilkuilla hyvännäköisiä mutta ehkä hänellä oli ns. Sitoutumis kammo...itse olen huomannut etttä välillä haluan poikaa ja kun sen saisin sen pojan ei kiinnostakkaan enään...en tiedä miksi mutta ehkä silloin ei ole vain tarpeeksi ihastunut sittenkään....ja jos on ujo ja kokee tutustumisen vaikeana voi vähänkiin ajatella että ei se poikaystävä niin välttämätön ole jos tulee selmainen tarve että tarvitseekin sen niin siinähän hän on ja vielä kiinnostuneena sinusta....tä siis kuulostaa aika julmalta mutta ite oon havannoinu et se menee välil näin...voi siis kertoa ujoudesta tai siitä että ei olekkaan ihan varma sanoisin...:) eli voisit lähtee ens nerralla enemmän kaveripohjalta ja alkaa kyselee kuulumisia jne..:) tsemppiä:)
- 9777
Milloin kostut?
- blondforlife
Aika harvoin sillee et sen ite huomais missää julkisil paikoil ainakaa...välil herättyään sen voi huomata ja tietty sit peti puuhissa
- copyrights
Miten nuolet jätkää? (Huulia)
- blonfforlife
Sillee must on kiva ku vähänku kielenkärjel piirtää rajat jätkän huulil ja jos se yrittää laittaa kielen sun suuhu työnnät sen leikkisästi takas ja laitat omas sen :)
- Kysymyssulle
Mitä mieltä olet neitsyyden menettämisestä yhden yön jutulle ?
- blondforlife
Mielestäni neitsyys kuuluu menettää jollekkin oikeasti tärkeälle ihmiselle...ja muutenkin minulle tulee fiilis että olen kauhean huono ihminen jos vain harrastan yhden yön juttuja ja jakelen kaikille....ja varsinkin neitsyyden menetys mulle on semmonen aika "pyhä asia" eli mielummin odottaisin ja menettäisin sen jollekkin tärkeälle...
- Mauserr
Pahoittelen, tää on varsin outo kysymys, mutta:
Oletko heittänyt ketään esim. sipulilla tai perunalla kotitalouden tunnilla?- blondforlife
En
- poikaavaan3
Saanko kysyä, jos oot 17 v mimmi, nii millä perusteella 96 syntynyt on sulle liian pieni niiku tossa ylempänä sanoit ? en siis ole tämä kyseinen 96, vaan olen nuorempi, mutta kumma että saman ikänen poika on sulle liian nuori, vieläpä kun molemmat jo melkeen aikuisiässä...
- blondforlife
Oon 95
- onions
blondforlife kirjoitti:
Oon 95
Aivan totta kai... Sinuun verrattuna 96 onkin " vähä pikkunen" xD
- smh.
Suomen tulevaisuus! Jes. Tällä menolla vuonna 2030 eduskuntaan tullaan valitsemaan tyypit kuppikoon perusteella ja sillä onko posliini vai ei. Niin ja tosiaan, montaako tyyppiä on pannut jo. Velhonviitta on aina parempi kuin tiukka, eikö niin?
- trollololo
saatana oot nolo:D mitä eroa on blondilla ja hissinapilla?:D
- blondforlife
Aika paljonki
- moikka4
pistäs se kuva kikis nimi on jappser
- judd93
Mäki haluun kyllä nähä kuvan tytöstä joka pitää itseään nättinä ja timminä :D kik: ykaaaaa
- kiinnostunur
Lähetäppä kuvaa itestäs nii nähää kui kaunis oot uskon kyllä... kik o: kaapoaapo
- Janne -96
Tuuha juttelee ;) miun kikki on Janttis.
- blondforlife
Sori en sit milläää ehi kikkaa kaikil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502