Meidän luokal on yks tyttö johon mä oon ihastunut (Oon siis -99) ja se on ollut samalla luokalla koko seiskaluokan ajan. Oon tosi ihastunut siihen, mut musta tuntuu et mun yks kaveri on myös, ja se vaikuttaa tykkäävän siitä mun kaverista enemmän kun musta (Ne ei kuitenkaan seurustele tai mitään). Mä oon tosi ujo joten en varmaan uskalla koskaan kertoo sille mun tunteista :( Oisko kellään mitään neuvoja tällaseen tilanteeseen?
En sit tarvii tähän välttämättä niitä perus juttuja et mee kertoon vaan, koska mulle oletettavasti tulis kuset (tms.) housuun ja mä olisin koko loppu yläasteen meidän luokan paras naurunaihe... Et mieluummin ihan asiallisia neuvoja, kiitos!
Tytöt, mitä teen?
56
398
Vastaukset
- lifemocker
jos et voi mennä juttelemaan niin sittenhän sulle ei jää muita vaihtoehtoja kun katsoa vierestä miten kaverisi ottaa tämän tytön
tosin voisithan jutella tämän kaverisi kanssa asiasta, mutta siinäkään ei ole sitten muita vaihtoehtoja, kuin se, että jos haluatte jatkaa kaveruuttanne niin MOLEMMAT UNOHDATTE tämän tytön. muuten siinä "kilpaillessa" menee kaveruus pilalle.
ja muutenkin jos tyttö pitää enemmän kaveristasi kuin susta niin miksi sä edes menet siihen väliin, kun tyttö ei selkeesti sinusta pidä SILLÄ tavalla?! et sä voi pakottaa ketään olemaan itsesi kanssa!- lusjd
lifemocker taas...
mut hei! ei sun tarvii sitä tyttöö mennä iskemään :) alotat vaa silleen että teet kaikkia pikkujuttuja esim. pidät ovee sanot moi autat koulujutuissa oot mukava vastaat josse kysyy jotain ja oot hauska ja jos puhut tytölle netis oo ain valmis puhumaan ja vastaile jos tyttö kyselee ja käytä hymiöitä! näil pääset hyvin sen tytön suosioon ja sen on helppo ihastuu suhun jos oot mukava sit ku tää sun kamu huomaa et teil o juttuu tää unohtaa sen tytön :) yritä ees mut JOS sun kaverin ja sun ihastuksen juttu menee vakavals unoha se tyttö!!! jos oot vast 13-14 löydät toisiakin tyttöjä viel :)
ONNEA YRITYKSEEN !! (: - lifemocker
lusjd kirjoitti:
lifemocker taas...
mut hei! ei sun tarvii sitä tyttöö mennä iskemään :) alotat vaa silleen että teet kaikkia pikkujuttuja esim. pidät ovee sanot moi autat koulujutuissa oot mukava vastaat josse kysyy jotain ja oot hauska ja jos puhut tytölle netis oo ain valmis puhumaan ja vastaile jos tyttö kyselee ja käytä hymiöitä! näil pääset hyvin sen tytön suosioon ja sen on helppo ihastuu suhun jos oot mukava sit ku tää sun kamu huomaa et teil o juttuu tää unohtaa sen tytön :) yritä ees mut JOS sun kaverin ja sun ihastuksen juttu menee vakavals unoha se tyttö!!! jos oot vast 13-14 löydät toisiakin tyttöjä viel :)
ONNEA YRITYKSEEN !! (:ei todellakaan kannata alkaa pokkuroimaan jonkun tytön edessä, jos tämän "miellyttämis"-tyylin omaksut niin sua vaan tullaan käyttämään hyväksi elämässäsi kun sä koitat väkisin toisen eteen kaiken mahdollisen tehdä!
edelleen: ketään kun et voi pakottaa pitämään susta.
toki voit kohtelias ja ystävällinen olla, mutta jos tuon vie liian pitkälle niin sitten susta tulee vaan se onneton tyyppi jota toiset käyttää hyväkseen ja joka joutuu ainaisen "pelkän kaverin" osaan tyytymään - Penkki85
lifemocker kirjoitti:
ei todellakaan kannata alkaa pokkuroimaan jonkun tytön edessä, jos tämän "miellyttämis"-tyylin omaksut niin sua vaan tullaan käyttämään hyväksi elämässäsi kun sä koitat väkisin toisen eteen kaiken mahdollisen tehdä!
edelleen: ketään kun et voi pakottaa pitämään susta.
toki voit kohtelias ja ystävällinen olla, mutta jos tuon vie liian pitkälle niin sitten susta tulee vaan se onneton tyyppi jota toiset käyttää hyväkseen ja joka joutuu ainaisen "pelkän kaverin" osaan tyytymäänEi oo mitään pokkurointia, meikä tekee niin kaikille tutuille koska seon kohteliasta ja ei ystävyys mee pilalle jos kaverukset tykkää samasta tytöstä ja toinen saa sen, meikällä on tästä asiasta kokemusta. Rupee vaa olemaan sille kohtelias ja tutustu sen kaa paremmin :) Sitte ku se huomaa millanen sä oot niin se saattaa ruveta tykkäämään susta, mut jos se alkaa seurustella sun kaverin kaa ni sit unohda se tyttö. Lifemocker vois jälleen kerran käyttäytyä aikuinen ja lopettaa tällasten paskojen neuvojen antamisen ja lähteä pois täältä nuorten palstalta vai tunnetko ittes henkisesti kyllin lapselliseks?
- lifemocker
Penkki85 kirjoitti:
Ei oo mitään pokkurointia, meikä tekee niin kaikille tutuille koska seon kohteliasta ja ei ystävyys mee pilalle jos kaverukset tykkää samasta tytöstä ja toinen saa sen, meikällä on tästä asiasta kokemusta. Rupee vaa olemaan sille kohtelias ja tutustu sen kaa paremmin :) Sitte ku se huomaa millanen sä oot niin se saattaa ruveta tykkäämään susta, mut jos se alkaa seurustella sun kaverin kaa ni sit unohda se tyttö. Lifemocker vois jälleen kerran käyttäytyä aikuinen ja lopettaa tällasten paskojen neuvojen antamisen ja lähteä pois täältä nuorten palstalta vai tunnetko ittes henkisesti kyllin lapselliseks?
"ja ei ystävyys mee pilalle jos kaverukset tykkää samasta tytöstä ja toinen saa sen, meikällä on tästä asiasta kokemusta"
niin on mullakin ja miltei meni. tosin tällöin kyse ei ollutkaan mistään teinien "pikkuihastumisesta" vaan ihan OIKEASTA IHASTUMISESTA.
koska kaverit ovat lojaaleja TOISILLEEN, eivätkä ala täten kilpailemaan mistään samasta tyypistä! ilmeisesti sulla ei sitten ole ollut oikeita ihastuksia tai oikeita kavereita...
"Lifemocker vois jälleen kerran käyttäytyä aikuinen ja lopettaa tällasten paskojen neuvojen antamisen"
se, ettet sinä ymmärrä mun pointteja ei tee neuvoistani huonoja, vaan se tekee susta vain naivin ;) - hoosiannaa
lifemocker kirjoitti:
"ja ei ystävyys mee pilalle jos kaverukset tykkää samasta tytöstä ja toinen saa sen, meikällä on tästä asiasta kokemusta"
niin on mullakin ja miltei meni. tosin tällöin kyse ei ollutkaan mistään teinien "pikkuihastumisesta" vaan ihan OIKEASTA IHASTUMISESTA.
koska kaverit ovat lojaaleja TOISILLEEN, eivätkä ala täten kilpailemaan mistään samasta tyypistä! ilmeisesti sulla ei sitten ole ollut oikeita ihastuksia tai oikeita kavereita...
"Lifemocker vois jälleen kerran käyttäytyä aikuinen ja lopettaa tällasten paskojen neuvojen antamisen"
se, ettet sinä ymmärrä mun pointteja ei tee neuvoistani huonoja, vaan se tekee susta vain naivin ;)lifemocker// noist sun puheista ei oo mitää hyötyä ja jos kerran se on ihastunu nii eihä se sun ongelma oo ja miks ees oot nuorten palstoilla kyttäämäs mitä ne juttelee?????????
- Penkki85
lifemocker kirjoitti:
se, ettet sinä ymmärrä mun pointteja ei tee neuvoistani huonoja, vaan se tekee susta vain naivin ;)Me oltiin sen jätkän kanssa NIIN HYVIÄ kavereita ettei menny ystävyys mikskään vaikka toinen alkoikin seurustelemaan sen tytön kanssa. Ja nyt puhutaan kuule ihan rakastumisesta eikä "teinien pikkuihastumisesta" mulla kesti pari vuotta päästä yli tästä "ihastuksesta" ku se rupeski seurustelee mun kaverin kaa. Jos kaikki täällä on sun mielestä niin "teinejä" niin miksi helvetissä sä aikuinen mies oot täällä nuorten palstalla?
- Penkki85
Penkki85 kirjoitti:
Me oltiin sen jätkän kanssa NIIN HYVIÄ kavereita ettei menny ystävyys mikskään vaikka toinen alkoikin seurustelemaan sen tytön kanssa. Ja nyt puhutaan kuule ihan rakastumisesta eikä "teinien pikkuihastumisesta" mulla kesti pari vuotta päästä yli tästä "ihastuksesta" ku se rupeski seurustelee mun kaverin kaa. Jos kaikki täällä on sun mielestä niin "teinejä" niin miksi helvetissä sä aikuinen mies oot täällä nuorten palstalla?
Ja jos sä et ymmärtäny mun pointtia niin painu nyt vittuun täältä
- lifemocker
hoosiannaa kirjoitti:
lifemocker// noist sun puheista ei oo mitää hyötyä ja jos kerran se on ihastunu nii eihä se sun ongelma oo ja miks ees oot nuorten palstoilla kyttäämäs mitä ne juttelee?????????
miksi sä kyttäät mitä minä neuvon?
siitä ei kuule ole mitään hyötyä että toinen kokematon teini neuvoo toista kokematonta teiniä, kun sitä elämänkokemusta/tietämystä asioista ei kummallakaan ole! ;) - lifemocker
Penkki85 kirjoitti:
Me oltiin sen jätkän kanssa NIIN HYVIÄ kavereita ettei menny ystävyys mikskään vaikka toinen alkoikin seurustelemaan sen tytön kanssa. Ja nyt puhutaan kuule ihan rakastumisesta eikä "teinien pikkuihastumisesta" mulla kesti pari vuotta päästä yli tästä "ihastuksesta" ku se rupeski seurustelee mun kaverin kaa. Jos kaikki täällä on sun mielestä niin "teinejä" niin miksi helvetissä sä aikuinen mies oot täällä nuorten palstalla?
neuvon teitä, että te aikuistuisitte vähän ;)
mietippä miten nopeasti sä olisit päässyt siitä ihmisestä JOS te kummatkaan ette olisi tätä tyttöä päättäneet ottaa ;) ...aivan PALJON NOPEAMMIN - out of sight - out of mind - ErNuGirl4ever
lusjd kirjoitti:
lifemocker taas...
ONNEA YRITYKSEEN !! (:Lusjd; noi (mun mielestä) ylempanttiset tyrkytys-yritykset on rasittavia, ja osa tytöistä voi kokea tuollaisen "kukkaa kämmenellä"-kohtelun muutenkin hermostuttavaksi (RIIPPUU PERSOONASTA), mutta parempi se kai, kun ettei tee mitn^^
Lifemocker; sun jutut on yleisesti asiaa, mutta älä pliiz tule pätemään että "Tiedän paremmin kuin te teinit", kun kysymys on NAISPUOLISILLE vastaajille ja käsittääkseni olet mies^^
---->jos se niin hirveästi syyhyttää että "pakko päästä vastaamaan" niin älä ainakaan alennu jatkuvasti kinastelemaan näkökannoista näiden "teinien" kanssa... Silloin todistat vain olevasi samalla tasolla meidän kanssamme(;
Kiitti vain!
Terv. Aivoton lapsi, jolla ei ollut pointtia kirjoittaa mitn:3 - lifemocker
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Lusjd; noi (mun mielestä) ylempanttiset tyrkytys-yritykset on rasittavia, ja osa tytöistä voi kokea tuollaisen "kukkaa kämmenellä"-kohtelun muutenkin hermostuttavaksi (RIIPPUU PERSOONASTA), mutta parempi se kai, kun ettei tee mitn^^
Lifemocker; sun jutut on yleisesti asiaa, mutta älä pliiz tule pätemään että "Tiedän paremmin kuin te teinit", kun kysymys on NAISPUOLISILLE vastaajille ja käsittääkseni olet mies^^
---->jos se niin hirveästi syyhyttää että "pakko päästä vastaamaan" niin älä ainakaan alennu jatkuvasti kinastelemaan näkökannoista näiden "teinien" kanssa... Silloin todistat vain olevasi samalla tasolla meidän kanssamme(;
Kiitti vain!
Terv. Aivoton lapsi, jolla ei ollut pointtia kirjoittaa mitn:3tämä on yleinen KESKUSTELUPALSTA ;)
- samaa mieltä........
lifemocker kirjoitti:
tämä on yleinen KESKUSTELUPALSTA ;)
"Lifemocker; sun jutut on yleisesti asiaa, mutta älä pliiz tule pätemään että "Tiedän paremmin kuin te teinit", kun kysymys on NAISPUOLISILLE vastaajille ja käsittääkseni olet mies^^
Kiitti vain! "
Täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. - lopeta.riittää jo!
lifemocker kirjoitti:
neuvon teitä, että te aikuistuisitte vähän ;)
mietippä miten nopeasti sä olisit päässyt siitä ihmisestä JOS te kummatkaan ette olisi tätä tyttöä päättäneet ottaa ;) ...aivan PALJON NOPEAMMIN - out of sight - out of mindlopeta nyt jo.
- L-PoP_Lady
samaa mieltä........ kirjoitti:
"Lifemocker; sun jutut on yleisesti asiaa, mutta älä pliiz tule pätemään että "Tiedän paremmin kuin te teinit", kun kysymys on NAISPUOLISILLE vastaajille ja käsittääkseni olet mies^^
Kiitti vain! "
Täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Se on jo vajonnu meidän tasolle ernu... Mikään ei voi häntä enää pelastaa, kun on pakko jauhaa sitä paskaa että 'saan vastata, vaikken olekkaan nainen' ja väitellä siitä täällä tosissaan.
Ja kyllä mockeri! Tämä on yleinen keskustelupalsta, mutta niinkuin ernutyttö jo sanoi, niin ei sitä paskaa ole tosissaan pakko jauhaa väkisin. Oikeesti ketään ei kiinnosta sun elämä, ja hyvä niin, mutta voisit tosissaan harkita, että onko aina oltava se iänikuinen vastarannankiiski 'olen paras'- asenteella?
Ja senkun teet poliisille ilmoituksen. Yhtälailla saa täällä muutkin esittää mielipiteensä esim sinuun, kun kerran olet noin kova meitä nuoria arvostelemaan. Ja toivottavasti tajuat, ettei poliiseja nyt välttämättä kiinnosta jokaisen 'nuoret sortavat ja loukkaavat minua'- ukon höpinät. Etenkin kun olet vielä väärällä palstalla.
Ernutyttö; mielipiteesi on mokkerista lähellä omaani ja tosissaan mocker; mieti missä kannattaa olla turpa rullalla. - lifemocker
L-PoP_Lady kirjoitti:
Se on jo vajonnu meidän tasolle ernu... Mikään ei voi häntä enää pelastaa, kun on pakko jauhaa sitä paskaa että 'saan vastata, vaikken olekkaan nainen' ja väitellä siitä täällä tosissaan.
Ja kyllä mockeri! Tämä on yleinen keskustelupalsta, mutta niinkuin ernutyttö jo sanoi, niin ei sitä paskaa ole tosissaan pakko jauhaa väkisin. Oikeesti ketään ei kiinnosta sun elämä, ja hyvä niin, mutta voisit tosissaan harkita, että onko aina oltava se iänikuinen vastarannankiiski 'olen paras'- asenteella?
Ja senkun teet poliisille ilmoituksen. Yhtälailla saa täällä muutkin esittää mielipiteensä esim sinuun, kun kerran olet noin kova meitä nuoria arvostelemaan. Ja toivottavasti tajuat, ettei poliiseja nyt välttämättä kiinnosta jokaisen 'nuoret sortavat ja loukkaavat minua'- ukon höpinät. Etenkin kun olet vielä väärällä palstalla.
Ernutyttö; mielipiteesi on mokkerista lähellä omaani ja tosissaan mocker; mieti missä kannattaa olla turpa rullalla.ainut vaan että toisen mustamaalaaminen EI OLE MIELIPIDE, vaan rikollista toimintaa tämän maan lakien mukaan ;)
- mietippä ite.
lifemocker kirjoitti:
ainut vaan että toisen mustamaalaaminen EI OLE MIELIPIDE, vaan rikollista toimintaa tämän maan lakien mukaan ;)
itehän tuota kiukuttelet aina täällä.
- lifemocker
mietippä ite. kirjoitti:
itehän tuota kiukuttelet aina täällä.
väärin, mä kerron vaan mielipiteitäni ja neuvoja teille, joista te sitten kiukuttelette mulle kun ne ovatkin vähän realistisempia kuin ne teinien vaaleanpunaiset pilvilinna-käsitykset ;)
- Mietippä järjelläsi
lifemocker kirjoitti:
väärin, mä kerron vaan mielipiteitäni ja neuvoja teille, joista te sitten kiukuttelette mulle kun ne ovatkin vähän realistisempia kuin ne teinien vaaleanpunaiset pilvilinna-käsitykset ;)
jos sä oot kerta olevinas niin paljon parempi ihminen niin onko silti pakko käydä dissaamassa teinejä jatkuvasti sun mielipiteilläs? Anna teinien olla teinejä, älä sinä siihen puutu! Jos sun lapsuutes on ollu pskaa niin ei tarvii tulla tänne kiukuttelemaan.
"un ne ovatkin vähän realistisempia kuin ne teinien vaaleanpunaiset pilvilinna-käsitykset" Jokaisella on haaveita ja uskomuksia ja luuloja. Teinit ovat vielä kasvuiässä, kyllä ne tajuaa aikanaan mitenkä asiat ovat, jos nyt eivät olekaan ihan oikeilla raitella. Ei siinä tarvita mitään sinun näsäviisasteluja tms. Ei kukaan halua/kaipaa sua tänne mitään hemmetin "opetuksia" jakamaan eikä kukaan kaipaa sun dissaamisia. Jokainen kasvaa omaa tahtiaan, mitä sitten jos ei teinit ole yhtä "viisaita" kuin sinä? Ehket johtunee siitä että heillä ei ole vielä 11-18 -vuotiaina niin paljoa elämänkokemusta tai ylipääätänsä kokemusta asioista ja elämästä!
Kasva aikuiseksi ja lopeta tuo typerä "teinien opettaminen" ja "opetuksien antaminen". luuseri sä oot. - lifemocker
Mietippä järjelläsi kirjoitti:
jos sä oot kerta olevinas niin paljon parempi ihminen niin onko silti pakko käydä dissaamassa teinejä jatkuvasti sun mielipiteilläs? Anna teinien olla teinejä, älä sinä siihen puutu! Jos sun lapsuutes on ollu pskaa niin ei tarvii tulla tänne kiukuttelemaan.
"un ne ovatkin vähän realistisempia kuin ne teinien vaaleanpunaiset pilvilinna-käsitykset" Jokaisella on haaveita ja uskomuksia ja luuloja. Teinit ovat vielä kasvuiässä, kyllä ne tajuaa aikanaan mitenkä asiat ovat, jos nyt eivät olekaan ihan oikeilla raitella. Ei siinä tarvita mitään sinun näsäviisasteluja tms. Ei kukaan halua/kaipaa sua tänne mitään hemmetin "opetuksia" jakamaan eikä kukaan kaipaa sun dissaamisia. Jokainen kasvaa omaa tahtiaan, mitä sitten jos ei teinit ole yhtä "viisaita" kuin sinä? Ehket johtunee siitä että heillä ei ole vielä 11-18 -vuotiaina niin paljoa elämänkokemusta tai ylipääätänsä kokemusta asioista ja elämästä!
Kasva aikuiseksi ja lopeta tuo typerä "teinien opettaminen" ja "opetuksien antaminen". luuseri sä oot.dissaan vain jos te alatte olla epäasiallisia TAI jos jotain ihan älyttömiä kysymyksiä tulee "pitääkö kukaan minusta kun olen X mittainen ja painan X" hohhoijaa. sitä kun voisi sitä omaakin järkeä käyttää vähän ennenkuin alkaa jotain "mitähän tämä tuntematon ihminen ajattelee minusta"-kysymyksiä tekemään.
mistäs kukaan sitä netissä voi tietää mitä joku tuntematon ihminen sinusta, tuntemattomasta kysyjästä ajattelee!? silloin pieni näpäytys on paikallaan, että "EI NÄIN" ;)
"kyllä ne tajuaa aikanaan mitenkä asiat ovat, jos nyt eivät olekaan ihan oikeilla raitella"
jos joku kysyy jotain, niin minä vastaan TOTUUDENMUKAISESTI, enkä ala valehtelemaan mitä joku HALUAISI kuulla! se on typerää antaa jonkun uskoa jotain ihan huttua, vaikka se ehkä susta saattaa hauskaa ollakkin uskotella jotain höpöjä muille? - mietippä järjelläsi
lifemocker kirjoitti:
dissaan vain jos te alatte olla epäasiallisia TAI jos jotain ihan älyttömiä kysymyksiä tulee "pitääkö kukaan minusta kun olen X mittainen ja painan X" hohhoijaa. sitä kun voisi sitä omaakin järkeä käyttää vähän ennenkuin alkaa jotain "mitähän tämä tuntematon ihminen ajattelee minusta"-kysymyksiä tekemään.
mistäs kukaan sitä netissä voi tietää mitä joku tuntematon ihminen sinusta, tuntemattomasta kysyjästä ajattelee!? silloin pieni näpäytys on paikallaan, että "EI NÄIN" ;)
"kyllä ne tajuaa aikanaan mitenkä asiat ovat, jos nyt eivät olekaan ihan oikeilla raitella"
jos joku kysyy jotain, niin minä vastaan TOTUUDENMUKAISESTI, enkä ala valehtelemaan mitä joku HALUAISI kuulla! se on typerää antaa jonkun uskoa jotain ihan huttua, vaikka se ehkä susta saattaa hauskaa ollakkin uskotella jotain höpöjä muille?Anna nuorten kysellä sinun mielestäsi typeriä kysymyksiä, ei sun tarvii niihin vastailla, voit ohittaa ne kokonaan.
Ei kaikki kysymykset ole sinulle esitettyjä, sun ei tarvii niitä huomioida mitenkään.
Jos kysymys on sinun mielestäsi tyhmä, ei se ehkä siitä ihmisestä, joka on sen kysynyt, ja on sinua 10-16-vuotta nuorempi, ole typerä kysymys, vaan hän haluaa vastauksia esim muilta ikäisiltään. Ei sinulta.
Sun ei tarvii leikkiä täällä palstoilla jotain hemmetin "totuuden jumalaa" tai mitä lie kuvitteletkin.
Anna nuorten olla nuoria omine heille tärkeine kysymyksineen, ei sun tarvii niistä välittää. Mene vaikka pois nuorten palstoilta jos he sinun mielestäsi ovat niin typeriä ja tietämättömiä ettet voi sietää heitä. - mietippä järjelläsi
lifemocker kirjoitti:
dissaan vain jos te alatte olla epäasiallisia TAI jos jotain ihan älyttömiä kysymyksiä tulee "pitääkö kukaan minusta kun olen X mittainen ja painan X" hohhoijaa. sitä kun voisi sitä omaakin järkeä käyttää vähän ennenkuin alkaa jotain "mitähän tämä tuntematon ihminen ajattelee minusta"-kysymyksiä tekemään.
jos joku kysyy jotain, niin minä vastaan TOTUUDENMUKAISESTI, enkä ala valehtelemaan mitä joku HALUAISI kuulla! se on typerää antaa jonkun uskoa jotain ihan huttua, vaikka se ehkä susta saattaa hauskaa ollakkin uskotella jotain höpöjä muille?eikä sun tarvii olla mikään "näpäyttäjä" tai "opettaja" täällä palstoilla. Teet itsestäsi vain naurun alaisen kun aina olet "näpäyttelemässä" tai "antamassa opetuksia"
- lifemocker
mietippä järjelläsi kirjoitti:
Anna nuorten kysellä sinun mielestäsi typeriä kysymyksiä, ei sun tarvii niihin vastailla, voit ohittaa ne kokonaan.
Ei kaikki kysymykset ole sinulle esitettyjä, sun ei tarvii niitä huomioida mitenkään.
Jos kysymys on sinun mielestäsi tyhmä, ei se ehkä siitä ihmisestä, joka on sen kysynyt, ja on sinua 10-16-vuotta nuorempi, ole typerä kysymys, vaan hän haluaa vastauksia esim muilta ikäisiltään. Ei sinulta.
Sun ei tarvii leikkiä täällä palstoilla jotain hemmetin "totuuden jumalaa" tai mitä lie kuvitteletkin.
Anna nuorten olla nuoria omine heille tärkeine kysymyksineen, ei sun tarvii niistä välittää. Mene vaikka pois nuorten palstoilta jos he sinun mielestäsi ovat niin typeriä ja tietämättömiä ettet voi sietää heitä.vastaan mihin haluan vastata ;)
- ole hiljaaaaa
lifemocker kirjoitti:
miksi sä kyttäät mitä minä neuvon?
siitä ei kuule ole mitään hyötyä että toinen kokematon teini neuvoo toista kokematonta teiniä, kun sitä elämänkokemusta/tietämystä asioista ei kummallakaan ole! ;)ei se kyttäämistä ole, vaan palstan lukemista. Sinähän täällä kyttäät joka kirjoitusta. Ei sua voi olla huomaamatta.
- lifemocker
eikä sun tarvii olla mikään "näpäyttäjä" tai "opettaja" täällä palstoilla. Teet itsestäsi vain naurun alaisen kun aina olet "näpäyttelemässä" tai "antamassa opetuksia"
höpöhöpö, te teette itsestänne naurettavia niillä esikoulu-tasoisilla haukkumisillanne
- lifemocker
ole hiljaaaaa kirjoitti:
ei se kyttäämistä ole, vaan palstan lukemista. Sinähän täällä kyttäät joka kirjoitusta. Ei sua voi olla huomaamatta.
osaan minäkin lukea ;)
- 13131313
lifemocker kirjoitti:
Nuorilla on omia ajatuksia ja haittaako se sinua jos joilakin ihmisillä sattuu olemaan mielikuvitusta? Elämästä on lupa nauttia menisit vaan sinne aikuisten palstalle täällä pärjättäis paljon paremmin jos et tunkis joka keskusteluun
- lifemocker
13131313 kirjoitti:
Nuorilla on omia ajatuksia ja haittaako se sinua jos joilakin ihmisillä sattuu olemaan mielikuvitusta? Elämästä on lupa nauttia menisit vaan sinne aikuisten palstalle täällä pärjättäis paljon paremmin jos et tunkis joka keskusteluun
tällä palstalla puhutaan usein TOSIELÄMÄN ongelmista. siinä ei mielikuvitus auta
- mietippä järjelläsi
lifemocker kirjoitti:
tällä palstalla puhutaan usein TOSIELÄMÄN ongelmista. siinä ei mielikuvitus auta
mikä pakkomielle sinulla on tuollaiseen? Miksi haluat päivä toisensa jälkeen tehdä itsestäsi naurunalaisen ja osoittaa lapsellisuutesi? Etkö pärjää aikuisten maailmassa, siksikö leikit täällä lasten ja nuorten kanssa?
- hajoa--
lifemocker kirjoitti:
höpöhöpö, te teette itsestänne naurettavia niillä esikoulu-tasoisilla haukkumisillanne
ainoa joka täällä on esikoulu tasoinen olet sinä, lifemocker
- lifemocker
hajoa-- kirjoitti:
ainoa joka täällä on esikoulu tasoinen olet sinä, lifemocker
hohhoijaa. katsoppa vaan mitä itse kirjoittelet ;)
- lifemocker
mikä pakkomielle sinulla on tuollaiseen? Miksi haluat päivä toisensa jälkeen tehdä itsestäsi naurunalaisen ja osoittaa lapsellisuutesi? Etkö pärjää aikuisten maailmassa, siksikö leikit täällä lasten ja nuorten kanssa?
miksi sä kirjoittelet tälle palstalle kun et näytä osaavan kirjoittaa MITÄÄN muuta kuin noita lapsellisia haukkumisiasi?
MITEN sä olet auttanut yhtäkään henkilöä tällä palstalla? - hajoa--
lifemocker kirjoitti:
hohhoijaa. katsoppa vaan mitä itse kirjoittelet ;)
hohhoijaa vaan itsellesi
- mietippä järjelläsi
lifemocker kirjoitti:
miksi sä kirjoittelet tälle palstalle kun et näytä osaavan kirjoittaa MITÄÄN muuta kuin noita lapsellisia haukkumisiasi?
MITEN sä olet auttanut yhtäkään henkilöä tällä palstalla?en olekaan auttamassa ketään. Sä et ole kyllä kans ketään auttanut millään tavalla.
- lifemocker
en olekaan auttamassa ketään. Sä et ole kyllä kans ketään auttanut millään tavalla.
jep olet vain trolli
- mietippä järjelläsi
lifemocker kirjoitti:
jep olet vain trolli
sä olet.
- Puhujanpöntössä
sä olet.
Mikä hitto teil on? Okei ymmärrän jos häiritsee että kommentoidaan moniin keskuteluihin jne., mutta haluatteko että saisitte neuvojanne vain trolleilta tms. Onko sitten mukavaa kun itsellään on hankala tilanne mutta kaikki mitä ihmiset laittaa "avunannoiksi" on pelkkää paskaa? lifemocker on oikeassa, tämä on yleinen keskustelupalsta ja jos on vanhempi niin yleensä on myös elämänkokemusta jne. Miettikää omaa tilannettanne kun kukaan muu ei auta oikeasti. lifemocker puhuu asiaa ja toivon että jatkaa vastailemista :) mutta miks helvetissä pitää kinastella? Miksi vittuuntua siitä kun elämää enemmän nähnyt auttaa nuorempia ja kokemattomia?
-Olen puhunut (anteeksi pitkä teksti ja jos häiriinnyit siitä että vähän satuin purkamaan mielipidettäni asiasta niin mitäs menit lukemaan ;)) - ???
lifemocker kirjoitti:
osaan minäkin lukea ;)
Eikö oo oman ikästä seuraa ku täällä nuorten palstoilla pyörit?
- -99 tyttö
Jos et haluu mennää suoraa puhumaa nii alota vaik iha niiku kaverina juttelu faces ja etit joitai yhteisii kiinnostuksen kohteist esim. jos tykkäätte vaik samast bändist tai laulajast nii menkää vaik yhes kattoo sitä sama pätee johoki leffaa. :D Must ois ainaki ihanaa jos sillee kävis...
- (kiitollinen) aloittaja
kiitti paljon kaikkien neuvoista, ainakin osaa tulee varmasti kokeiltua
:) Ja yhdyn ehdottomasti muiden mielipiteisiin lifemockerista.- lifemocker
se nyt ei ole uutta, ettet tiedä todellisuudesta yhtään mitään
- BanLifemocker
Lifemocker ei me kytätä mitä sä neuvot vaan kun sä "neuvot" joka ikisessä keskustelussa nii vähä vaikee olla huomaamatta mitä sä "neuvot" jote painu vaa sinne äitiys perseesee joomoi :)
- kkkkko
Ette varmaan ymmärtänyt mockerin pointtia. Kohtelias saa olla, se on mukavaa.
Tuo ovien availu ym. on hyvä, mutta jos olet valmis tekemään kaiken tytön puolesta (jonka kanssa ette seurustele tai edes tapaile vakituisesti) jäätte automaattisesti friendzonelle.
Olen nähnyt, kun kilteille kaveripojilleni on näin tehty. Tyttö feidaili ystävääni ja aina jälkeenpäin kertoi jonkun surkean tekosyyn ja poika antoi anteeksi. Tyttö pyöritti poikaa mennen tullen, sai tämän ajamaan pitkiä matkoja ja tekemään asioita tytön puolesta, maksamaan tavaroita ja muutenkin käveli kuin talutushihnassa. Tuossa vaiheessa tyttö ei pidä poikaa enää kohteliaana, vaan pelkkänä kynnysmattona.
Eli, vaikka läksyissä auttaminen on mukavaa, älä tee tytön läksyjä kokonaan itse. Tytön täytyy olla tilanteessa osallisena, jos hän vain antaa sinulle tehtävät ja teet ne, ei tyttö oikeasti halua seuraasi vaan haluaa saada läksyt tehtyä.
Suuria palveluksia voi toisen puolesta tehdä, kunhan toinen on valmis tekemään niitä myös sinun puolestasi jos sellainen tilanne tulee. Get it? Eli ei tarvitse viedä liian pitkälle sitä kohteliaisuutta.- lifemocker
juurikin näin. katsos kun ei näillä huutelijoilla ole sitä elämänkokemusta sen vertaa, että tietäisivät mihin mikäkin käytös johtaa ;)
- ...
lifemocker kirjoitti:
juurikin näin. katsos kun ei näillä huutelijoilla ole sitä elämänkokemusta sen vertaa, että tietäisivät mihin mikäkin käytös johtaa ;)
Miksi et enää keskustele tatskapalstalla?
- lifemocker
... kirjoitti:
Miksi et enää keskustele tatskapalstalla?
kyllähän mä aina siellä kirjoitan kun on jotain kirjoitettavaa.
toki tämän yhden häirikön tekemät ketjut ovat niin naurettavia siellä, että niihin ei ole aina kauheasti mulla sanottavaa - ---
lifemocker kirjoitti:
kyllähän mä aina siellä kirjoitan kun on jotain kirjoitettavaa.
toki tämän yhden häirikön tekemät ketjut ovat niin naurettavia siellä, että niihin ei ole aina kauheasti mulla sanottavaasä voisit kyllä kans pitää suusi kiinni mutta näköjään tykkäät aina vaan todistaa olevasi pelle.
- lifemocker
--- kirjoitti:
sä voisit kyllä kans pitää suusi kiinni mutta näköjään tykkäät aina vaan todistaa olevasi pelle.
meneppäs trolli vaikka päiväunille! :)
- ---
lifemocker kirjoitti:
meneppäs trolli vaikka päiväunille! :)
sä voisit mennä takas äitis helmoihin kasvamaan.
- es_jonne 69
Mee puskaa piiloo ja juo 500 lavaa es ni se alkaa varmast tykkää sust
- Tyttö
No jos jollai sun kamul on sen nro, pyydä sse tai pyydä niit laittaa viestii esim. Et laita meiän luokan pojan kivous/seukkausjärjestyksee. Ja jos ite laitat ton ni laita sen jälkee sun järkkä teijä luoka tytöist ja laitat sen ekaks ;) Ite pyydän kamuu selvittään et tykkääkse must ja jos tykkää ni kuinka paljo.
- lifemocker
kyllä nuo "selvittelyt" pitäisi tehdä ihan itse. siitä saa jo erittäin huonon ensivaikutelman jos se pitää jonkun kaverin/tutun kautta tehdä.
ja sitäpaitsi sä tarvitset ITSE sen puhekontaktin luoda siihen ihastukseen, se ei auta mitään jos sun kaveri luo tähän kontaktin - homma saattaa jäädä siihen, että molemmat ovat ihastuneita, mutta kumpikaan EI EDELLEENKÄÄN tee asialle yhtään mitään. ei hyvä. - ...
lifemocker kirjoitti:
kyllä nuo "selvittelyt" pitäisi tehdä ihan itse. siitä saa jo erittäin huonon ensivaikutelman jos se pitää jonkun kaverin/tutun kautta tehdä.
ja sitäpaitsi sä tarvitset ITSE sen puhekontaktin luoda siihen ihastukseen, se ei auta mitään jos sun kaveri luo tähän kontaktin - homma saattaa jäädä siihen, että molemmat ovat ihastuneita, mutta kumpikaan EI EDELLEENKÄÄN tee asialle yhtään mitään. ei hyvä.Näin juuri, kyllä pojalla pitäisi sen verran munaa olla että selvittää itse numerot ja menee itse puhumaan tytölle. Tuollainen lappujen lähettely/ kaverin pistäminen kertomaan kuuluu ala-asteen tytöille.
- ...
... kirjoitti:
Näin juuri, kyllä pojalla pitäisi sen verran munaa olla että selvittää itse numerot ja menee itse puhumaan tytölle. Tuollainen lappujen lähettely/ kaverin pistäminen kertomaan kuuluu ala-asteen tytöille.
Lisäys: niin kyllä tyttöjenkin pitäisi pystyä itse puhumaan pojalle ja selvittämään asiat
- ErNuGirl4ever
lifemocker kirjoitti:
ja sitäpaitsi sä tarvitset ITSE sen puhekontaktin luoda siihen ihastukseen, se ei auta mitään jos sun kaveri luo tähän kontaktin - homma saattaa jäädä siihen, että molemmat ovat ihastuneita, mutta kumpikaan EI EDELLEENKÄÄN tee asialle yhtään mitään. ei hyvä.Tässä oon täysin samaa mieltä mockerin kanssa.
- jokuoutovastaa
Juttele netis sille. :) ja mitää seukkausjärjestystä ei kannataaan ihihan reippaasti juttelemaan!
Ketjusta on poistettu 370 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482