NHL finaalin ensimmäinen peli Chicago-Boston päättyy yli maalin erolla, jomman kumman voittoon.
Sijoitan kohteeseen 200e.
Chicago-Boston 1 (kerroin 3,00) 1, panos 100e.
Chicago 1- Boston (kerroin 4,25) 2, panos 100e.
CHI- BOSTON yli maalin ero!!!
7
133
Vastaukset
- Veikkaaja
Todennäköisesti tulee tasapeli...panos 100e
- l-teppo
Ihan jees vedot, kyllä noilla jää vähemmän tappiolle pitkässä juoksussa kuin lykkimällä kolikoita joka päivä huoltoaseman hedelmäpeliin. Saapa ainakin jännittää loppuun asti, että laittavatko laatan tyhjiin vai eivät. Itse pelaan Bostonin suoraa voittoa, koska Raskin akan poika on ollut aivan järkyttävässä vireessä viime peleissä.
- S-Kyösti
Sinne meni Hutildon rahat hei! Faktahan on se, että peleistä tulee äärimmäisen tasaisia, varsinkin tässä ensimmäisessä pelissä tunnustellaan vastustajakundien peppu...siis peliä. Näiden kahden joukkueiden viime kohtaamisesta on aikaa yli kaksi vuotta, joten varovaista ja tunnustelevaa tulee olemaan. Kummassakin päässä on myös huippuvireiset maalivahdit, joten yhden maalin voitto tai tasapeli on äärimmäisen todennäköinen lopputulos. Kyösti itse sanoisi pelin päättyvän 1-1 tai 0-0 hei!
- Buck Naked
Kyllä tässä pelissä on ihan järkevää betsata tasuria, vaikka se ei toteutuisikaan, sillä kaikki viittaa siihen, että varsinainen hierominen tapahtuu kenttäpelaajien kesken ja kumpikin mokke joutuu torjumaan korkeintaan suunnilleen 20-25 kertaa. Olisin yllättynyt, jos torjuntoja tulisi kumpaankaan päähän yli 30. Tasurin todennäköisyys on suuri. Money linenä sitten Bostonia lapulle.
- nakin piilottaja
pelasin tulosvetoon 1-1 ja 2-2. kertoimet oli 12 ja 11. veikkaus on, että chicago hoitaa jatkoerässä 2-1 et sillei ja tällei!
- Hutildo#10
Rahaa tulossa! 2. erätauolla 1-2, joten Boston tekee tyhjiin 1-3 ja siellä lepää! On tämä helppoa kun sen osaa!
- Kyöstillä osu
Tepolla ja Hutildolla kusi odotetusti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi492120Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724