eli oon 15v tyttö ja mun poikaystävä on kans 15 ja me ollaan seurusteltu 2kk ja on hyvät välit ja suhde on toiminu aika hyvin ja sillee mut mun poika ystävä on alkanu vilkuilla muiden tyttöjen paikkoja. viime viikolla ku oltiin mäkkärissä ni näin kun se katto yhen noin 20v naisen peppuu. mua suututti ihan helvetisti ja olin tosi loukkaantunu mutta en sanonu sille mitään ku ajattelin et se alkaa vaa haukkuu mua että kuvittelen tai oon vainoharhane tai jotai. sitte eile ku oltii yhes elokuvis ni sinne tuli yks meijän rinnakkaisluokan tyttö oman poika ystävänsä kaa sattumalta ni näin ku mun poika ystävä katto sen rintoi. sit mä sanoin mun poika ystävälle elokuvien jälkeen et jos se ei lopeta muiden vilkuiluu ni mä jätän sen. sit se suuttu mulle hirveesti ja sano et oon vainoharhanen hutsu ja se jättää mut ite jos mä viel valitan. sil ei oo oikeutta vilkuilla muiden peppuja ja rintoja ku se seurustelee mun kaa. mä oon ihan raivoissani sille enkä pysty ees nukkumaan kunnol. mä haluisin kuitenki olla sen kaa ja tavata sen kaikest huolimatta ja ehkä et me sovittais mut ku yritän soittaa sille ni se ei vastaa vaan laitto vaan sellasen viestin et meil ei oo mitää puhuttavaa. mä vihaan poikii oikeesti
poika ystävä vilkuilee muiden tyttöjen paikkoja
12
492
Vastaukset
- Hanki,.
Sokea poikaystävä.
- staystrong..
oho! Eihän tuossa mitään jos se vilkaisee toista ja näin. Se mikä tuossa pistää ikävästi silmään on siun haukkumine/ hutsuks vaan jos kertoo mielipiteensä? Jos asia on noin etkä ole jättänyt kertomatta mitään kohtaa jossa itse haukuit pahasti niin pitäis jo kellot soiha. Jätä se! Toi kuulostaa joko semmoselta jätkältä joka a) hakee sun huomiota herättelemällä kateutta ja jos lakkaat hetkeksi juoksemasta perässä niin se tulee heti takasin. b) ei välitä sinusta ja käyttää sinua hyväkseen c) sillä oli huononpäivä...
MUISTA ETTÄ TÄYDELLISTÄ SUHDETTA EI OLE EIKÄ TULE OLEMAAN
- dfdsdfs asdf
voi lapsukaisia... vai että oikein seurustellaan ja suhde toimii. Kuule, sun ikäisten kuuluu vielä leikkiä barbeilla eikä leikkiä aikuista
- ...
Niin joo kun kadullakin pitäisi kävellä silmät kiinni, ettei vaan katso muita naisia päinkään, ei pieni vilkaisu haittaa. Tietenkin jos katsomin kestää yli 5 sekunttia ja on oikein tölläämistä ja näkee selvästi että katsoo... no mitä katsookin ni sitten se alkaa menemään huonon käytöksen puolelle. Mutta et voi kuitenkaan päättää minne muut ihmiset katsovat.
Aina kun tällaisia tilanteita tulee, että nainen valittaa että mies katsoo muita naisia, minulle tulee vain mieleen joka kerta esim. kun naiset selostavat samalla kun katsovat TV:tä miten komea tuokin näyttelijä on yms. mutta ai sitä jos mies menee sanomaan vaikka että tuo naisnäyttelijä näyttää kivalta, mikä paskamyrsky siitä syntyykään.
Ei oikestaa liittynyt aiheeseen mutta tulee aina mieleen kun naiset sanovat etteivät miehet saisi edes vilkaista muita naisia.
Pointini on että teet asiasta suuremman kuin se onkaan, tarkoitan mitä sitten vaikka poikaystäväsi vilkaisee muiden perseitä, se on hänen oma asiansa. - dfsgjfdfdsf
No itse asiassa poika on normaali, jos se vilkuilee alkuhuuman jälkeen kaikkia naisia mitä vastaan tulee. Jos ei vilkuilisi, niin hänessä olisi jotakin vikaa :)
Ja kyllähän hänellä on oikeus kävellä silmät auki ja olla mies... sitä et voi häneltä tai keneltäkään kieltää. Ihmisiä ei näet omisteta, vaan parisuhde perustuu molempien vapaaseen tahtoon olla yhdessä, ei mihinkään pakkoon tms.
Kun kasvat aikuiseksi ja kasvatat itsellesi itsetunnon tuossa 20-25 ikävuoden tienoilla, huomaat että moinen ei hirveästi sinua haittaa ja siitä ei tule silloin riitaakaan. Jos näin ei tapahdu ja itsetunto jää heikoksi, tulee sinulla olemaan vaikeaa läpi elämän ja tulet olemaan aika hankala ja ahdistava puoliso jollekin miehelle.
Tämä oli hiukan vanhemman ihmisen kokemuksen tuomaa tietoa elämästä ja sen mutkikkaista ihmeellisyyksistä, eli mitään kettuilua tämä ei ollut :)
Hyvää jatkoa ja mukavaa harjoittelua seurustelun / parisuhteen mielenkiintoiseen arkeen sinulle! - Setämies+60
Määkin kattelen, vaikka oon yli 60v.
- Niin, ja minä
kun näen kaupan kassalla tai muualla sievän tytön niin minähän kerron sen hänelle itselleen. Monet menevät vähän hämilleen mutta uskon että kyllä he siitä pitävät. Ai niin, olen itsekin yli viisikymppinen. Pienet kohteliaisuudet piristävät vain päivää eivätkä ole vaarallisia.
- wiumi
Ihan ku naiset ei kattois muita miehiä välillä, vaikka seurustelis onnellisesti. Ei suhde oo sillon hyvä, jos se ei kestä normaalia ihmisen uteliaisuutta tarkkailla muita. Ei pahalla.
- Sääntö
Eikös se niin mene, että katsoa saa, muttei koskea..?
- huoh....
En usko että kattelisit muualle jos eteesi tulisi noin 20vuotias todella lihaksikas paidaton mies. Vitun naiset....
- Seksierkki
Apua löytyy täältä http://adf.ly/QW3TY
- heh totuus.
ja ap ei koskaan katso muita poikia?
ja täytyy sanoa että aika evo toi sun poikkis. KAIKKi pojat kattoo muita muijia, ihan normaalia mutta ammattilaiset kattoo sillee ettei sitä muut (etenkään oma tyttöystävä) huomaa.
taidatta kumamtkin olla vähän vajaita :))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462