tuksu haukkunut

sddrvkdknög

katariina koon facebookissa. katariina harkitsee oikeustoimia.

15

1778

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+17

Juu. Yhden Koon sukkahousut on nyt kyseessä.

• mutsis ottopoika

Joku on nyt keksinyt tollaisen mutsis oli hokeman,tosin näissähän käy niin että hokija kyllästyy ensimmäisenä ei jaksa hokee kauankaan.

• miksi

miksi haukkunut

• metallimuija

Pahoin taas pelkään, että muilta katkee pinna ennenkuin tuolta hokijalta.Huomaa, että on kesä ja kaikki avohoitpotilaat villinä.
        Jos mulla olis valta niin bannaisin tuon mutsis on ja toinen on toi niinkö joka jaksaa tuota kuolematonta viisautta vuositolkulla jauhaa.
        Tuo , mutsi oli .. terrorisoi koko palstaa.

• kysyn........

Kuka ihme on Katariina Koo?

• kkkkengät

Kuka on katariina koo??? sivuista päätelleen liittyy johonkin seksiblogiin, työhön yms??

• hoito

ilkka kanervan viimeisin hoito. seksilehtien toimittaja ja priva esiintyjä. näin kertoo facebook.

• vaisillälailla
        hoito kirjoitti:

ilkka kanervan viimeisin hoito. seksilehtien toimittaja ja priva esiintyjä. näin kertoo facebook.

hmm., eikö ole jo vähän iäkkäämpi henkilö? vaikka mitäpä minä priva-esityksistä tiedän :)

• iäkäskö

• wetrwetwe

Kukkii ne perunatkin.

• dsfafadffdsfsd

Tunteeko edes toisiansa

• tuuuksuu

tuksu nyt haukkuu tutut ja tuntemattomatkin

• Joo.
        tuuuksuu kirjoitti:

tuksu nyt haukkuu tutut ja tuntemattomatkin

Ihan niinkuin sinäkin.

• Hau hau

Ethän sinäkään tunne Tuksua ja koko ajan olet häntä haukkumassa.

• noloo

Kauha mummomamma ja itse tänne aloittelee topikkeja että pääsis julkisuuteen! Ku joku Lothar!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3555
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      34
      2325
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2253
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2121
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      21
      1548
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1494
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    8. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      49
      956
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      823
    Aihe