samsung s3 vai iphone 5 ?!

hmmmmmm

otsikosta voikin päätellä mitä tuumin.. uuden puhelimen ostoa harkitsen ja vaihtoehtoiksi on muodostunu puhelimia selailemalla samsungin s3 ja iphone 5.. kumpi parempi? samsungin kannalla oon tällä hetkellä sen takia että on isompi näyttö ja hinta halvempi.. mutta oon myös kuullu että s3 ois hidas?
kumman kannalla olette? kokemuksia? onko s3 malli turha ostos kun on jo s4:nenkin..? tai onko suositella mitään muita puhelimia kun nää kaks? vastauksia... :)

32

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno peli

      iphone5 on parempi kuin ykskä samsung

      • isoveljen puhelin

        " iPhonen viestit kulkevat USA:n kautta. Tietoturvayhtiö F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppönen on huolissaan tekstiviestien sekoittumisesta Applen iMessageihin. Jos lähettäjällä ja vastaanottajalla on molemmilla iPhone, kännykkä muuttaa tekstiviestin automaattisesti iMessageksi, joka kulkee Yhdysvalloissa sijaitsevan Applen palvelimen kautta. Lehtitietojen mukaan Yhdysvaltain tiedustelupalvelu on urkkinut myös Applen viestiliikennettä."

        http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288573460685.html


      • Jaapajjuu
        isoveljen puhelin kirjoitti:

        " iPhonen viestit kulkevat USA:n kautta. Tietoturvayhtiö F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppönen on huolissaan tekstiviestien sekoittumisesta Applen iMessageihin. Jos lähettäjällä ja vastaanottajalla on molemmilla iPhone, kännykkä muuttaa tekstiviestin automaattisesti iMessageksi, joka kulkee Yhdysvalloissa sijaitsevan Applen palvelimen kautta. Lehtitietojen mukaan Yhdysvaltain tiedustelupalvelu on urkkinut myös Applen viestiliikennettä."

        http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288573460685.html

        Miten iphone voi tietää että vastaanottajalla on iphone jolloin se muutaisi normaali viestin lennossa imessageksi?

        Vastaus: ei yhtään mitenkään.
        imessageen pitää olla tiedossa toinen imessagen käyttäjä.


    • S3 malli ei todellakaan ole hidas. Päinvastoin se on nopea! Suosittelisin vuoden kokemuksella sitä!

      • hmmmmmmmmmmmmmmmm

        entäs millanen on normi sekä etukameran laatu? oikeasti tarkka ja hyvä?
        pystyykö näytöstä eli esimerkiksi valikosta ottamaan kuvaa..?


    • Normikameran laatu on ihan hyvä mutta etukameran laatu ei ole niinkään hyvä.

      Ja kuvankaappauksia voi ottaa suoraan näytöstä.

      • hmmmmmmmmmm

        :( kuvan laadun toivoisin olevan tosi hyvä ettei tarvis kameraa mukana kantaa kun johonkin lähtee... iphone5:ssä on tosi hyvä laatu joten se vie siinä voiton..


    • ehdottaja.

      s4 olisi nykyaikaisempi. Varsinkin 2v kytkyllä kannattaa ostaa uusinta mitä löytyy.

      • ip parempi

        mut s4 hinta on jo sama kuin ip5:sessa joten sit ois järkevämpi ostaa iphone?


      • höpöttäjä.
        ip parempi kirjoitti:

        mut s4 hinta on jo sama kuin ip5:sessa joten sit ois järkevämpi ostaa iphone?

        höpö,höpö. Samppa on parempi, joten se kannattaa ostaa


    • IP4 ja 5 näyttää "rääpäleeltä" verrattuna S4 malliin. Tämän näkee kun käy testaamassa näitä kaupassa. Melkein sama homma on S3 kanssa.

      • Kalakkuna

        Just äsken pyörähdin sim kortin vaihtamassa ja samalla katselin varsin nuita puhelimia niin eipä ulkoisesti ole Galaxy 3 ja 4 välillä oikeastaan mitään eroa koon puolesta ja iphone 5 oli kyllä todella pienen näköinen, liian pienen näköinen.


      • katselin myös
        Kalakkuna kirjoitti:

        Just äsken pyörähdin sim kortin vaihtamassa ja samalla katselin varsin nuita puhelimia niin eipä ulkoisesti ole Galaxy 3 ja 4 välillä oikeastaan mitään eroa koon puolesta ja iphone 5 oli kyllä todella pienen näköinen, liian pienen näköinen.

        SGS 4:ssa on puolet kapeammat näytön reunat ja puhelin on ohuempi


      • Kalakkuna
        katselin myös kirjoitti:

        SGS 4:ssa on puolet kapeammat näytön reunat ja puhelin on ohuempi

        Vai että puolet kapeammat, no oli ehkä millin kapeammat reunat.


      • vertailu silmämääräi
        Kalakkuna kirjoitti:

        Vai että puolet kapeammat, no oli ehkä millin kapeammat reunat.

        Vierekkäin olivat. Jostakin se nätn lisätilavuus täytyy tulla, jos puhelimet ovat samanmittaisia muuten


      • vierekkäin oli
        vertailu silmämääräi kirjoitti:

        Vierekkäin olivat. Jostakin se nätn lisätilavuus täytyy tulla, jos puhelimet ovat samanmittaisia muuten

        myös ala- ja yläreunasta oli näyttö vallannut tilaa SGS 4:ssä


      • Kalakkuna
        vertailu silmämääräi kirjoitti:

        Vierekkäin olivat. Jostakin se nätn lisätilavuus täytyy tulla, jos puhelimet ovat samanmittaisia muuten

        Onhan niissä eroja mutta aika vähäistä tuntui koon puolesta olevan, oli kyllä nätti se galaxy 4 mutta nätti oli hintakin.

        Kumpa olisikin rahaa kuin roskaa.


    • S3 ja S4 suurin ero on näytössä. Nimittäin S4 näyttö on Full HD ja eron näkee kun vertailee näitä vierekkäin. Koossa ei ole niin suurta eroa.

      • Kalakkuna

        Niin no tarkkuus on kyllä eri mutta eipä tuo huonolta kolmosenkaan näyttö vaikuttanut.


    • S3 näyttö on ainakin itselleni riittävän tarkka kun kyseessä on kuitenkin alle 7" tuumainen näyttö.

      • jeps ja

        hyvin on pelannut, hyviä kuvia tulee eikä tilttaile? ja samaa oon miettinyt ku kysyjä, onko s3 malli jo ''vanha'' malli?


    • Muutaman kerranj käiv huollossa mutta siltikin olen ollut tyytyväinen tähän malliin. Ei ole jumitellut pahemmin ja hyviä kuvia ottaa.

      S3 ei ole vielä vanha malli.

      • Kalakkuna

        Mitä vikoja sulla siinä oli?

        Mietin vain että onko ihan yksilövikoja vai ns. ominaisuuksia.


      • Kalakkuna kirjoitti:

        Mitä vikoja sulla siinä oli?

        Mietin vain että onko ihan yksilövikoja vai ns. ominaisuuksia.

        Lähinnä jumitteli ja sammuili keskenkaiken. Näytti olevan piirilevyvika koska vasta sen vaihdon jälkeen ongelma poistui ja nyt on toiminut mainiosti.

        Tuttavani S3 on toiminut kokoajan hyvin eikä se ole koskaan vaatinut huoltoa.


      • Kalakkuna
        vapunen kirjoitti:

        Lähinnä jumitteli ja sammuili keskenkaiken. Näytti olevan piirilevyvika koska vasta sen vaihdon jälkeen ongelma poistui ja nyt on toiminut mainiosti.

        Tuttavani S3 on toiminut kokoajan hyvin eikä se ole koskaan vaatinut huoltoa.

        Juu, tiedämpähän tarkkailla omaa kun se varmaan huomenna tulee, toivottavasti ei olis vikoja.
        Onhan niitä nykyään näköjään joka mallissa ja merkissä vikoja.


      • Kalakkuna kirjoitti:

        Juu, tiedämpähän tarkkailla omaa kun se varmaan huomenna tulee, toivottavasti ei olis vikoja.
        Onhan niitä nykyään näköjään joka mallissa ja merkissä vikoja.

        Kannattaa ennen varsinaista käyttöönottoa tarkistaa mahdolliset päivitykset ja tehdä Google tili jos sellaista ei vielä ole. Sovellussuosituksia ja neuvoja voin/voimme antaa tarvittaessa sitten ajallaan.


      • Kalakkuna
        vapunen kirjoitti:

        Kannattaa ennen varsinaista käyttöönottoa tarkistaa mahdolliset päivitykset ja tehdä Google tili jos sellaista ei vielä ole. Sovellussuosituksia ja neuvoja voin/voimme antaa tarvittaessa sitten ajallaan.

        Juu, pitää päivitellä ja tutustua.
        Eipä ole androidista tosiaan pahemmin kokemusta, mitä nyt Galaxy s2 kaverilla olen pyöritellyt.


    • samsung-fani

      kannattaa ostaa samsung.

      • hmmmmmmmmmmmm

        ^^,


      • eieieiiieieiiei
        hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        ^^,

        elä osta!! s3 on täys paska kuuleman mukaan. s4 ja mikä vaan iphone parempi ja tarkempi laatu kuvissa sekä näytössä. samsungit kaikki hajoaa käsiin


      • Kalakkuna
        eieieiiieieiiei kirjoitti:

        elä osta!! s3 on täys paska kuuleman mukaan. s4 ja mikä vaan iphone parempi ja tarkempi laatu kuvissa sekä näytössä. samsungit kaikki hajoaa käsiin

        Älä usko kuulopuheita vaan totea itse tai katso you tubesta videot.
        iphonessa on järjetön hinta, siis ihan järjetön ja pieni näyttö, kamerakaan ei ole sen parempi kuin muissakaan, lumiatki voittaa kameran laadussa moninkertaisesti iphonen.


      • 2+15
        eieieiiieieiiei kirjoitti:

        elä osta!! s3 on täys paska kuuleman mukaan. s4 ja mikä vaan iphone parempi ja tarkempi laatu kuvissa sekä näytössä. samsungit kaikki hajoaa käsiin

        Itse olen kuullut päinvastaista ja senkin että ip on jo todella vanhanaikainen kapistus...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe