otsikosta voikin päätellä mitä tuumin.. uuden puhelimen ostoa harkitsen ja vaihtoehtoiksi on muodostunu puhelimia selailemalla samsungin s3 ja iphone 5.. kumpi parempi? samsungin kannalla oon tällä hetkellä sen takia että on isompi näyttö ja hinta halvempi.. mutta oon myös kuullu että s3 ois hidas?
kumman kannalla olette? kokemuksia? onko s3 malli turha ostos kun on jo s4:nenkin..? tai onko suositella mitään muita puhelimia kun nää kaks? vastauksia... :)
samsung s3 vai iphone 5 ?!
32
214
Vastaukset
- hieno peli
iphone5 on parempi kuin ykskä samsung
- isoveljen puhelin
" iPhonen viestit kulkevat USA:n kautta. Tietoturvayhtiö F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppönen on huolissaan tekstiviestien sekoittumisesta Applen iMessageihin. Jos lähettäjällä ja vastaanottajalla on molemmilla iPhone, kännykkä muuttaa tekstiviestin automaattisesti iMessageksi, joka kulkee Yhdysvalloissa sijaitsevan Applen palvelimen kautta. Lehtitietojen mukaan Yhdysvaltain tiedustelupalvelu on urkkinut myös Applen viestiliikennettä."
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288573460685.html - Jaapajjuu
isoveljen puhelin kirjoitti:
" iPhonen viestit kulkevat USA:n kautta. Tietoturvayhtiö F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppönen on huolissaan tekstiviestien sekoittumisesta Applen iMessageihin. Jos lähettäjällä ja vastaanottajalla on molemmilla iPhone, kännykkä muuttaa tekstiviestin automaattisesti iMessageksi, joka kulkee Yhdysvalloissa sijaitsevan Applen palvelimen kautta. Lehtitietojen mukaan Yhdysvaltain tiedustelupalvelu on urkkinut myös Applen viestiliikennettä."
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288573460685.htmlMiten iphone voi tietää että vastaanottajalla on iphone jolloin se muutaisi normaali viestin lennossa imessageksi?
Vastaus: ei yhtään mitenkään.
imessageen pitää olla tiedossa toinen imessagen käyttäjä.
S3 malli ei todellakaan ole hidas. Päinvastoin se on nopea! Suosittelisin vuoden kokemuksella sitä!
- hmmmmmmmmmmmmmmmm
entäs millanen on normi sekä etukameran laatu? oikeasti tarkka ja hyvä?
pystyykö näytöstä eli esimerkiksi valikosta ottamaan kuvaa..?
Normikameran laatu on ihan hyvä mutta etukameran laatu ei ole niinkään hyvä.
Ja kuvankaappauksia voi ottaa suoraan näytöstä.- hmmmmmmmmmm
:( kuvan laadun toivoisin olevan tosi hyvä ettei tarvis kameraa mukana kantaa kun johonkin lähtee... iphone5:ssä on tosi hyvä laatu joten se vie siinä voiton..
- ehdottaja.
s4 olisi nykyaikaisempi. Varsinkin 2v kytkyllä kannattaa ostaa uusinta mitä löytyy.
- ip parempi
mut s4 hinta on jo sama kuin ip5:sessa joten sit ois järkevämpi ostaa iphone?
- höpöttäjä.
ip parempi kirjoitti:
mut s4 hinta on jo sama kuin ip5:sessa joten sit ois järkevämpi ostaa iphone?
höpö,höpö. Samppa on parempi, joten se kannattaa ostaa
IP4 ja 5 näyttää "rääpäleeltä" verrattuna S4 malliin. Tämän näkee kun käy testaamassa näitä kaupassa. Melkein sama homma on S3 kanssa.
- Kalakkuna
Just äsken pyörähdin sim kortin vaihtamassa ja samalla katselin varsin nuita puhelimia niin eipä ulkoisesti ole Galaxy 3 ja 4 välillä oikeastaan mitään eroa koon puolesta ja iphone 5 oli kyllä todella pienen näköinen, liian pienen näköinen.
- katselin myös
Kalakkuna kirjoitti:
Just äsken pyörähdin sim kortin vaihtamassa ja samalla katselin varsin nuita puhelimia niin eipä ulkoisesti ole Galaxy 3 ja 4 välillä oikeastaan mitään eroa koon puolesta ja iphone 5 oli kyllä todella pienen näköinen, liian pienen näköinen.
SGS 4:ssa on puolet kapeammat näytön reunat ja puhelin on ohuempi
- Kalakkuna
katselin myös kirjoitti:
SGS 4:ssa on puolet kapeammat näytön reunat ja puhelin on ohuempi
Vai että puolet kapeammat, no oli ehkä millin kapeammat reunat.
- vertailu silmämääräi
Kalakkuna kirjoitti:
Vai että puolet kapeammat, no oli ehkä millin kapeammat reunat.
Vierekkäin olivat. Jostakin se nätn lisätilavuus täytyy tulla, jos puhelimet ovat samanmittaisia muuten
- vierekkäin oli
vertailu silmämääräi kirjoitti:
Vierekkäin olivat. Jostakin se nätn lisätilavuus täytyy tulla, jos puhelimet ovat samanmittaisia muuten
myös ala- ja yläreunasta oli näyttö vallannut tilaa SGS 4:ssä
- Kalakkuna
vertailu silmämääräi kirjoitti:
Vierekkäin olivat. Jostakin se nätn lisätilavuus täytyy tulla, jos puhelimet ovat samanmittaisia muuten
Onhan niissä eroja mutta aika vähäistä tuntui koon puolesta olevan, oli kyllä nätti se galaxy 4 mutta nätti oli hintakin.
Kumpa olisikin rahaa kuin roskaa.
S3 ja S4 suurin ero on näytössä. Nimittäin S4 näyttö on Full HD ja eron näkee kun vertailee näitä vierekkäin. Koossa ei ole niin suurta eroa.
- Kalakkuna
Niin no tarkkuus on kyllä eri mutta eipä tuo huonolta kolmosenkaan näyttö vaikuttanut.
S3 näyttö on ainakin itselleni riittävän tarkka kun kyseessä on kuitenkin alle 7" tuumainen näyttö.
- jeps ja
hyvin on pelannut, hyviä kuvia tulee eikä tilttaile? ja samaa oon miettinyt ku kysyjä, onko s3 malli jo ''vanha'' malli?
Muutaman kerranj käiv huollossa mutta siltikin olen ollut tyytyväinen tähän malliin. Ei ole jumitellut pahemmin ja hyviä kuvia ottaa.
S3 ei ole vielä vanha malli.- Kalakkuna
Mitä vikoja sulla siinä oli?
Mietin vain että onko ihan yksilövikoja vai ns. ominaisuuksia. Kalakkuna kirjoitti:
Mitä vikoja sulla siinä oli?
Mietin vain että onko ihan yksilövikoja vai ns. ominaisuuksia.Lähinnä jumitteli ja sammuili keskenkaiken. Näytti olevan piirilevyvika koska vasta sen vaihdon jälkeen ongelma poistui ja nyt on toiminut mainiosti.
Tuttavani S3 on toiminut kokoajan hyvin eikä se ole koskaan vaatinut huoltoa.- Kalakkuna
vapunen kirjoitti:
Lähinnä jumitteli ja sammuili keskenkaiken. Näytti olevan piirilevyvika koska vasta sen vaihdon jälkeen ongelma poistui ja nyt on toiminut mainiosti.
Tuttavani S3 on toiminut kokoajan hyvin eikä se ole koskaan vaatinut huoltoa.Juu, tiedämpähän tarkkailla omaa kun se varmaan huomenna tulee, toivottavasti ei olis vikoja.
Onhan niitä nykyään näköjään joka mallissa ja merkissä vikoja. Kalakkuna kirjoitti:
Juu, tiedämpähän tarkkailla omaa kun se varmaan huomenna tulee, toivottavasti ei olis vikoja.
Onhan niitä nykyään näköjään joka mallissa ja merkissä vikoja.Kannattaa ennen varsinaista käyttöönottoa tarkistaa mahdolliset päivitykset ja tehdä Google tili jos sellaista ei vielä ole. Sovellussuosituksia ja neuvoja voin/voimme antaa tarvittaessa sitten ajallaan.
- Kalakkuna
vapunen kirjoitti:
Kannattaa ennen varsinaista käyttöönottoa tarkistaa mahdolliset päivitykset ja tehdä Google tili jos sellaista ei vielä ole. Sovellussuosituksia ja neuvoja voin/voimme antaa tarvittaessa sitten ajallaan.
Juu, pitää päivitellä ja tutustua.
Eipä ole androidista tosiaan pahemmin kokemusta, mitä nyt Galaxy s2 kaverilla olen pyöritellyt.
- samsung-fani
kannattaa ostaa samsung.
- hmmmmmmmmmmmm
^^,
- eieieiiieieiiei
hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
^^,
elä osta!! s3 on täys paska kuuleman mukaan. s4 ja mikä vaan iphone parempi ja tarkempi laatu kuvissa sekä näytössä. samsungit kaikki hajoaa käsiin
- Kalakkuna
eieieiiieieiiei kirjoitti:
elä osta!! s3 on täys paska kuuleman mukaan. s4 ja mikä vaan iphone parempi ja tarkempi laatu kuvissa sekä näytössä. samsungit kaikki hajoaa käsiin
Älä usko kuulopuheita vaan totea itse tai katso you tubesta videot.
iphonessa on järjetön hinta, siis ihan järjetön ja pieni näyttö, kamerakaan ei ole sen parempi kuin muissakaan, lumiatki voittaa kameran laadussa moninkertaisesti iphonen. - 2+15
eieieiiieieiiei kirjoitti:
elä osta!! s3 on täys paska kuuleman mukaan. s4 ja mikä vaan iphone parempi ja tarkempi laatu kuvissa sekä näytössä. samsungit kaikki hajoaa käsiin
Itse olen kuullut päinvastaista ja senkin että ip on jo todella vanhanaikainen kapistus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483