Mallivartalo (kuva lopussa)

IHAN HULLUU

Kaverini on ollut jo montavuotta hurahtaneena Parish Model Studioon vai mikä se nyt oli ja kertoo monta järjetöntä juttua miten mallit elävät.
- He syövät nälkäänsä paperia
- Jauhavat purkkaa huijatakseen aivoja "että elimistö saa ravintoa"
- He syövät jokatoinen päivä lämpimän atieria (puolikas normaalista jopa silloinkin) ja silloin pureskelevat kaikkea minuuttejakin taas huijatakseen aivoja!

Jotta pääsee koko paikkaan pitää painaa alle 50kg ja pitää olla yli 170cm pitkä. Ala-asteeta hän oin painanut pitkään huomattavasti alle normaalin ( olikose 3lkl 28kg? ) Huolestuttaa jo, yhdessä vaiheessa olikoseala-asteen lopussa hän rupesi syömään hieman normimmin ja lihoi 50kg ja rupesi taas laihduttamaan 7 lkl ja nyt 9lkl hän on 167cm ja 49kg.
Kaikkea ihmiset unelmien takia tekevät... Ja kaikki vain koska häntä haukuttiin rumakisi ja läskiksi ala-asteella, haluaa kai näyttää että hänestäkin on johonkin kun sitten joskus muotilehdissä.

ÄLKÄÄ YLLYTTÄKÖ IHMISIÄ NOIN TOIHAN ON IHAN SAIRASTA!
http://www.google.fi/search?aq=&hl=fi&rlz=1T4FTSG_fiFI454FI454&q=paris model studio&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=UrS5UfjYLe714QSUuoHwCw&biw=1920&bih=845&sei=U7S5UayZMOOG4ATMuYCYBA#um=1&hl=fi&rlz=1T4FTSG_fiFI454FI454&tbm=isch&sa=1&q=paris model&oq=paris model&gs_l=img.3..0i19l3j0i5i19l7.3199.4063.0.4672.7.7.0.0.0.0.143.672.2j5.7.0...0.0...1c.1.17.img.b84HIIurwHY&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47883778,d.bGE&fp=c5769e7fce0acdfa&biw=1920&bih=845&facrc=_&imgrc=9Z6voZCKXvKVRM:;yO4oKHfypPsyzM;http%3A%2F%2Ftattoos.fansshare.com%2Fphotos%2Fjohannakneppers%2Fwm-models-just-wm-management-paris-mannequin-mannequinat-fashion-famous-model-agency-catwalk-defiles-mode-beauty-fashion-consulting-endorsement-beaute-agence-modeling-celebrite-cel-464799657.jpg;http%3A%2F%2Ftattoos.fansshare.com%2Fgallery%2Fphotos%2F10852195%2Fwm-models-just-wm-management-paris-mannequin-mannequinat-fashion-famous-model-agency-catwalk-defiles-mode-beauty-fashion-consulting-endorsement-beaute-agence-modeling-celebrite-cel%2F;559;839

11

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      nuorena ei kannata olla alipainoinen, kun tällöin sun KROPPA EI KEHITY

    • en halua tikkulaihaa

      Kukaan poika ei halua liian laihaa tyttöystävää. Lisäks liian laihoilla malleilla ei ole yleensä minkäänlaisia tissejä edes aikuisena. Että haluatko olla lopun ikäsi lauta?

      • tyttö16vuotta

        Mulla on poikaystävä ja olin vuos sitten sairaalassa 163cm/30kg ja nyt kotona ja sama suhde, 40kg.


    • tyttöfutarihh

      Mallitkaa ei saa olla liia laihoja, mut toisaalta. Mielummi laihoi mallei ku jotai vitu sotanorsu ryhävalait...

    • tytsi14wee

      Toi on aika järkyttävää... joku ruotsalainen mallitoiimistohan etsii itelleen syömishäiriö parantoloista malleja :o

    • ghggtg

      Mikäs siinä paperia syödessä jos ei osaa syödä oikein, eikä jaksa liikkua.

    • mukko

      Oli tol yhel hyvät tissit :P

    • tyttö18

      En ymmärrä tätä mallihössötystä, sillä kukaan ei pakota kun tääl olemaan malli...
      itse aijon malliksi, ja olen tällä hetkellä hieman liian lihava, sillä painan 54 kg ja olen 175 cm pitkä. Tavoitteeni on pudottaa muutama kilo, ja sitten hakea muitakin kuin mainos mallin töitä.

      malliuravalintana on jokaisen oma päätös.onneksi minulla on melkokookkaat rinnat niin ei pelkoa niiden katoamisesta. Ja sitäpaitsi, mitä vikaa muka pienirintaisissa on, onhan niitä lihaviakin joilla A kupin rinnat...

      • sairasta

        mun tekee pahaa kattookkin jotain ihmistä joka syö nälkäänsä paperia ja laihdutttaa laihduttaa laihduttaa, vain pääsevänsä malliksi ;( :(


    • mukko

      fiwifiwifiwi sitätehdään jotta saatas rahaa :/. mutta alipainossa ei oikeasti ole mitään kaunista :(

    • xsatakielix

      Mä olen alipainoinen,vaikka syön.En siis vain voi asialle yhtikäs mitään.Kaikkea olen kokeillut ja lääkärissä käyny.Tuo mallien juttu on khyllä sairasta,mitä ylempää luin.Ja näin ohimenne sanon et pahamieli tuli kun luin noit joitaki kommenttei....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe