kuinka saan vakuutukset poikki jo myymistäni ajoneuvoista ???
2 kpl peräkärryjä, ja 1 kpl auto, vakuutukset juoksee ainavaan mun nimillä, mutta trafi ja vakuutusyhtuö, sekä katsastuskonttorit vaan kyselee kilpiä k-o-laitteista. millä mä ne muka saan ku ostaja myyny vehkeet, enkä tie eikä sekään tie tai kerro että kenelle., ja jos en maksa ni poliisit tulee ovelle ja vie tavarat talosta väkisin! ulos-otto asioista joita ei o ollu mulla enää vuosiin !!!
jos näen jossain ne, ni kyllä lähtee heti kilvet mukaa, et saan siviedä ne katsastusasemalle, ja vakuutukset poikki.
mitäs jos tilaan uudet kilvet ja paperit siihen autoon katsastuskonttorilta, ja palautan ne samantien, tai toiseen konttoriin samana päivänä, ni sillonhan siitä on kilvet palautettu jne !???? niinku kaikkien lakien mukaan oikein toimittu!
millä vakuutukset toppiin ?
5
87
Vastaukset
- lakien mukaan
Lähetä ne luovutustodistukset myymistäsi ajoneuvoista vakuutusyhtiöösi ja vakuutukset loppuu siihen paikkaan.
- vakuutussija
ei mulla sellasia ole, kun
asia on niin, että isoveli käyttää kärryjä, ja on oikee mulukku, ni se vaan ei maksa niitä, toisesta kärrystä on pöllitty kuulemma rekkarikin, se möi sen jo kerran eteenpäin papereitta, mutta nyt haki taas takas.
ja paperit on hukkunu ajat sitte jonnekki ku on muutettu ja kun ne pitäisi pitää ajossa mukana, ni jossain vaiheessa ne vaan on kadonnu täysin.
ja auto taas on mun vanha, joka meni sukulaiselle, jolla ei ollu enää luottotietoja, mä oon omistaja se haltija tms.-.. ni se sai sen "nimiinsä"... mutta laskut tulee silti oudosti mulle, vaikken oo haltija!
poltan ne kaikki ku nään, eipä oo ainaka enää sitte olemassakaan koko laitteita, mut sittenhän niistä katoaa varmana kilvet, joten eihän kukaan muukaan saa koskaan sellasia vekottimia pois rekisteristä ja kilvistä ja vakuutuksista jotka on pöllitty tai palanu tai muuta sellasta !??? ihme suomi !- mattirepola
jos auto vaikka tippuu järveen tai mereen, tai räjähtää, kuinka sen saa pois kaikista paperitöistä ? ei kuinkaan!
- Joppari too
No ota henkkarit mukaan ja mene katsastuskonttorille.
Koska olet edelleen (laskujen saapumisesta päätellen) rekisteriin merkitty omistaja, voit konttorilla pyytää (henkkareitten kanssa) uuden rekisteriotteen ja muutososan. Rekisterinumeron löydät vakuutuslaskuista ja verolapuista, ellet muista ulkoa.
Sitten samantien pistät vain pois liikennekäytöstä. Siihen loppuu verojen ja vakuutusten jatkokertymä. Mutta kertyneet rästit siihen päivään mennessä pysyvät ja ne joudut maksamaan tai vouti syö maksasi. Sipulin kanssa.
Koska broidisi on m...u , tulee hän varmaan sitten "keskustelemaan" asiasta kun poliisit ennemmin tai myöhemmin hoksaavat, että joku ajelee l-k-poistetulla autolla ja poksauttavat kunnon sakot sen hetkiselle kuljettajalle. Samalla autosta lähtevät laput, katsastamaton, verottamaton ja vakuuttamatonhan se kuitenkin on. Poliisi vie laput konttorille, ja kas, laput löytyivät ja omistaja voikin sitten poistaa rekisteristä normijärjestyksessä - romu-roopen kautta.
Peräkärryä et voi l-k-poistaa, mutta voit tilata niihin uudet kilvet "maantielle tippuneiden" tilalle, jotka sitten jätät konttorille seuraavana päivänä ja poistat kärryn rekisteristä. Ilmoitusosan ja rekisteriotteenhan olit jo hankkinut kuten edellä selostettu. Maksaa kilpien verran. Mutta mikäs ei Suomessa maksais.
Mitä opimme? Muutososasta kannattaa aina ottaa allekirjoituksen jälkeen valokopio. Jos kopsukonetta ei ole käsillä, ota kuva kännykällä. Sekin toimii. Kamerakänny on monikäyttöpeli. Sillä voi kuvata niin persietä kuin asiakasta... - vakuutussiatkatsaast
nonii löytyyhän sitä tietoa ja possunreikiä... katsastuksessa eivät osanneet neuvoa tätäkään kun kysyin jo ajat sitten. kiitos !!! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462