..että se olisi jotenkin teidän yläpuolellanne.
Se uskoo, että sillä kävi muka tuuri ja pääsi karkuun. Sen ANNETTIIN päästä karkuun.
Yhteiskunta on paljon älykkäämpi, kuin joku sen yksittäinen edustaja. Antaa vain Kylmiksen kuvitella, että se jotenkin höynäytti Suomen valtiota, juoksemalla alushoususilleen pakkaseen.
Sillä on täytynyt olla avustaja, koska katosi totaalisesti.
Kylmäkäsi kuvittelee..
8
89
Vastaukset
- Kylmät kädet
Avustaja oli, mutta
A. en ollut alushoususilleen.
B. ei ollut edes kovin kylmä.
C. en ole vaarallinen, joten ei etsintäkuulutusta.
D. kaverini äiti esimiehenä kyseisessä laitoksessa, tuntee minut.
tuossa muutama fakta, Peltolan suljetulta osastolta. - Kylmät kädet
"Yhteiskunta on paljon älykkäämpi, kuin joku sen yksittäinen edustaja."
Väite ei pidä paikkaansa. lukuisista fyysisistä ja henkisistä ongelmistani huolimatta, olen keskimääräistä ihmistä huomattavasti älykkäämpi. - Kk
Pystyn manipuloimaan itseni ulos. Aina.
Tämä on karu fakta, jossa ei vielä toistaiseksi ole ollut ainuttakaan poikkeusta. - Puoliviileät
Äly ? Paljon puhuttu, harvoin tavattu luonnonvara.
- arvelija.
ooks sää samalla osastolla??
- Puoliviileät
Joo, heti siinä vasemmalla ylemmässä punkassa.
- veisivätnopee
Pakkohoitoon määräys ei vanhene koskaan, jotenka nyt kun sais kylmäkäden nimen ja osotteen ni vois ilmottaa et se on siellä kotonaan, hakekaa se
- Kylmät kädet
Kuka sanoo, että olen "kotonani" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701