oikeest ku oon vähä miettiny et onksniikuiha ooko et kaikki sanoo et haisen vaik käyn kyl neljän päivän välei suihkusjaniii? ja en vaa kuluta vettä eiks se oo hyvä asia? nientajuu miks mun hiuksen menee rasvaseks vaik käyn joskus suihkus oisko vinkkei et sais hiukset pidettyy kauemmin puhtaan!!?? oon 151cm pitkä ja painan 68 ni yhel palstal luki et oon niiiku aik pahasti alipainonen ni oon yrittäny syyä paljo ja liikkuu vähä mut paino ei oo noussu ku vaa puol kiloo viikossa
OIKEESTI PLIIS TIIÄTTEKÖ MIKÄ TÄÄ ON?!
30
641
Vastaukset
- -.-"
käy joka päivä suihkus ja oot ylipainoinen ja luulisin että myös trolli
- hampputiedoton
ylipainonen? luulin et mä vaan nään itteni lihavana peilistä mutta siel yhel foorumil luki et oisin normaalipainonen ni se jos joku on trolli!
- laihduttaisit
Usko pois ylipainonen sä olet :S
- !!!
laihduttaisit kirjoitti:
Usko pois ylipainonen sä olet :S
Mistä sie tiät onko hän ylipainonen?!?! Jos tuo alotaja on vaikka 15v vanha niin silloin se ei ole ylipainonen!
- Niinistöö
Likane läskikasa sä oot ja tyhmäki vielä ei vittu mikä lapio
- hampputiedoton
en ees mutta ruoka on vaa hyvää ja liikunta ei nii hyvää
- SIINÄ
Jospa keskittyisit enemmän siihen koulunkäyntiin,kun omaan ulkonäköösi,koska eihän tota vittua lue kukaan
Ainiin ja toivottavasti jäit luokalle,niin ja seuraavan kerran kun kirjoitat jotain ni tarkista ettei tullut niitä KIROTUSVIRHEITÄ ;)- ooks sä oikeest vitun ty
Vittu ooksä vähä tyhmä
1.oot ylipainoinen se on varma
2.tietenki haiset ku et käy suihkus melkee koskaa. Suihkus kuuluis käydä joka päivä ja hiukset pestä joka toinen päivä. - hampputiedoton
ooks sä oikeest vitun ty kirjoitti:
Vittu ooksä vähä tyhmä
1.oot ylipainoinen se on varma
2.tietenki haiset ku et käy suihkus melkee koskaa. Suihkus kuuluis käydä joka päivä ja hiukset pestä joka toinen päivä.1.okei ennyttiiä pitäskö uskoo ku monet sanoo et oon laiha.
2.eikätarvitse sehän on kauheet vedentuhlaust kyl teijänki kannattas ajatella vähä luontoo!
- vcxbfz
vitun läski
- Emotyttö_01
Oot kyllä ylipainonen, älä missään nimessä laihduta!
Ja kyllä olisi hyvä jos joka päivä tai joka toinen päivä kävis suihkussa, sillo et ainakaan haisis eikä olis mitään rasvalettii.
- lurpslurps
Vitun tyhmät XDXD Ton selvempää trollii tuskin löytyy ja kaikki tääl ihan vakavissaan antamas neuvoi XDXDXD
Eikä muute ollu ees hyvä trolli
Tuu takas sitkun oot keksiny jotai oikeesti hauskaa- Sexskills
Ihan Jebouuu trololollli tää khyl
- tottakai
Sexskills kirjoitti:
;-)
- hampputiedoton
ei musta oo hauskaa ainakaa että kaikki sanoo et haisen?
- hampputiedoton
Sexskills kirjoitti:
:S
- lihota
Huhhuh ku oot alipainone! Ja suihkus sun pitäis käydä kerra viikos ni sit haiset iha hugo bossil!
- hannaaasd
ite painan 41,2 ja oon 154.5 pitkä, -00 syntyny
- yäk..........
Likane läskikasa sä oot ja tyhmäki vielä ei vittu mikä lapio
- dddddddddddddddddddd
seuraavan kerran kun kirjoitat jotain ni tarkista ettei tullut niitä KIROTUSVIRHEITÄ ;)
- 02poika
ite oon 150cm pitkä ja painan 37kg ja oon 10v onks normaali
- Tyttö14v165cm50kg
D: NO EI IHME ETTÄ HAISET! VÄHINTÄÄN joka toinen päivä suihkuu ja kunno vartaloshamppoilla! Hiukset voi pestä joka aamu lavuaarin alla! -.- ja oot ylipainone. Normipainoset on 50 kg .....
- nacho junior
joo älä viiti tulla nolaa meidän sukuu tänne -.-
- hampputiedoton
nojooo enmä mitää nolaaaaa-.-
- oooook
Joo trolli mut kyl riittää ku pesee hiukset kolmen päivän välei.
- lölölö
HALOO IHMISET !!!!! luutkin voi painaa !! mul on yks kaveri joka ku nostaa kädet ylös ni kaikkki sen luut näkyy ja silti painaa lähelle 75 ettäettä ei välttist läskist oo kyse vitun pällit .... suihkus kandee käydä kyl joka päivä, muute haisee iha kakkaläjält
- hampputiedoton
lölölö kirjoitti:
HALOO IHMISET !!!!! luutkin voi painaa !! mul on yks kaveri joka ku nostaa kädet ylös ni kaikkki sen luut näkyy ja silti painaa lähelle 75 ettäettä ei välttist läskist oo kyse vitun pällit .... suihkus kandee käydä kyl joka päivä, muute haisee iha kakkaläjält
nii haloo!!
- kkkkko
lölölö kirjoitti:
Ei ne luut niin paljoa paina että näkyisi painossa suuria eroja luiden painon takia. Lihas ja fätti antaa sitä painoa.
Hieno trolli xD
- hampputiedoton
ettekö oo ennen pulleahkoa nähnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462