OIKEESTI PLIIS TIIÄTTEKÖ MIKÄ TÄÄ ON?!

hampputiedoton

oikeest ku oon vähä miettiny et onksniikuiha ooko et kaikki sanoo et haisen vaik käyn kyl neljän päivän välei suihkusjaniii? ja en vaa kuluta vettä eiks se oo hyvä asia? nientajuu miks mun hiuksen menee rasvaseks vaik käyn joskus suihkus oisko vinkkei et sais hiukset pidettyy kauemmin puhtaan!!?? oon 151cm pitkä ja painan 68 ni yhel palstal luki et oon niiiku aik pahasti alipainonen ni oon yrittäny syyä paljo ja liikkuu vähä mut paino ei oo noussu ku vaa puol kiloo viikossa

30

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-"

käy joka päivä suihkus ja oot ylipainoinen ja luulisin että myös trolli

• hampputiedoton

ylipainonen? luulin et mä vaan nään itteni lihavana peilistä mutta siel yhel foorumil luki et oisin normaalipainonen ni se jos joku on trolli!

• laihduttaisit

Usko pois ylipainonen sä olet :S

• !!!
        laihduttaisit kirjoitti:

Usko pois ylipainonen sä olet :S

Mistä sie tiät onko hän ylipainonen?!?! Jos tuo alotaja on vaikka 15v vanha niin silloin se ei ole ylipainonen!

• Niinistöö

Likane läskikasa sä oot ja tyhmäki vielä ei vittu mikä lapio

• hampputiedoton

en ees mutta ruoka on vaa hyvää ja liikunta ei nii hyvää

• SIINÄ

Jospa keskittyisit enemmän siihen koulunkäyntiin,kun omaan ulkonäköösi,koska eihän tota vittua lue kukaan

Ainiin ja toivottavasti jäit luokalle,niin ja seuraavan kerran kun kirjoitat jotain ni tarkista ettei tullut niitä KIROTUSVIRHEITÄ ;)

• ooks sä oikeest vitun ty

Vittu ooksä vähä tyhmä
        1.oot ylipainoinen se on varma
        2.tietenki haiset ku et käy suihkus melkee koskaa. Suihkus kuuluis käydä joka päivä ja hiukset pestä joka toinen päivä.

• hampputiedoton
        ooks sä oikeest vitun ty kirjoitti:

Vittu ooksä vähä tyhmä
        1.oot ylipainoinen se on varma
        2.tietenki haiset ku et käy suihkus melkee koskaa. Suihkus kuuluis käydä joka päivä ja hiukset pestä joka toinen päivä.

1.okei ennyttiiä pitäskö uskoo ku monet sanoo et oon laiha.
        2.eikätarvitse sehän on kauheet vedentuhlaust kyl teijänki kannattas ajatella vähä luontoo!

• vcxbfz

vitun läski

• Emotyttö_01

Oot kyllä ylipainonen, älä missään nimessä laihduta!
        Ja kyllä olisi hyvä jos joka päivä tai joka toinen päivä kävis suihkussa, sillo et ainakaan haisis eikä olis mitään rasvalettii.

• lurpslurps

Vitun tyhmät XDXD Ton selvempää trollii tuskin löytyy ja kaikki tääl ihan vakavissaan antamas neuvoi XDXDXD

Eikä muute ollu ees hyvä trolli
      Tuu takas sitkun oot keksiny jotai oikeesti hauskaa

• Sexskills

Ihan Jebouuu trololollli tää khyl

• tottakai
        Sexskills kirjoitti:

;-)

• hampputiedoton

ei musta oo hauskaa ainakaa että kaikki sanoo et haisen?

• hampputiedoton
        Sexskills kirjoitti:

:S

• lihota

Huhhuh ku oot alipainone! Ja suihkus sun pitäis käydä kerra viikos ni sit haiset iha hugo bossil!

• hannaaasd

ite painan 41,2 ja oon 154.5 pitkä, -00 syntyny

• yäk..........

Likane läskikasa sä oot ja tyhmäki vielä ei vittu mikä lapio

• dddddddddddddddddddd

seuraavan kerran kun kirjoitat jotain ni tarkista ettei tullut niitä KIROTUSVIRHEITÄ ;)

• 02poika

ite oon 150cm pitkä ja painan 37kg ja oon 10v onks normaali

• Tyttö14v165cm50kg

D: NO EI IHME ETTÄ HAISET! VÄHINTÄÄN joka toinen päivä suihkuu ja kunno vartaloshamppoilla! Hiukset voi pestä joka aamu lavuaarin alla! -.- ja oot ylipainone. Normipainoset on 50 kg .....

• nacho junior

joo älä viiti tulla nolaa meidän sukuu tänne -.-

• hampputiedoton

nojooo enmä mitää nolaaaaa-.-

• oooook

Joo trolli mut kyl riittää ku pesee hiukset kolmen päivän välei.

• lölölö

HALOO IHMISET !!!!! luutkin voi painaa !! mul on yks kaveri joka ku nostaa kädet ylös ni kaikkki sen luut näkyy ja silti painaa lähelle 75 ettäettä ei välttist läskist oo kyse vitun pällit .... suihkus kandee käydä kyl joka päivä, muute haisee iha kakkaläjält

• hampputiedoton
        lölölö kirjoitti:

HALOO IHMISET !!!!! luutkin voi painaa !! mul on yks kaveri joka ku nostaa kädet ylös ni kaikkki sen luut näkyy ja silti painaa lähelle 75 ettäettä ei välttist läskist oo kyse vitun pällit .... suihkus kandee käydä kyl joka päivä, muute haisee iha kakkaläjält

nii haloo!!

• kkkkko
        lölölö kirjoitti:

Ei ne luut niin paljoa paina että näkyisi painossa suuria eroja luiden painon takia. Lihas ja fätti antaa sitä painoa.

• Hieno trolli xD

• hampputiedoton

ettekö oo ennen pulleahkoa nähnyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe