1) JOS ´poliisi´soittaa teille, ottakaa numero mahdollisesti ylös, mikäli se näkyy näytöllänne.
2) Muistattehan, että OIKEA poliisi ei soita varoitellakseen tai pelotellakseen kenellekään.
3) OIKEA poliisi soittaa vasta, kun asia on käsitelty Käräjäoikeudessa, ja silloin olette itsekin tietoisia asiasta.
4) OIKEA poliisi EI SOITA minkään huuhaa-mummojen itkuista tai sairauksista huolimatta.
5) OIKEA poliisi ymmärtää näitä sairaita valittajia .
6) Muistattehan, että ´virkavallan varastaminen ` ELI esiintyminen poliisina, on sanktioitu Suomen Laissa.
TIEDOTUS TIETÄMÄTTÖMILLE
17
189
Vastaukset
- WALHEITA TAAS
jUST NOIN.
eLI EI KANNATA PUHUA PASKAA, KUN VALHEISTA JÄÄ KIINNI aina.
" tietysti sillä että viranomaiset ottivat yhteyttä "häiritsijään" suoraan ja kertoivat mitä tuleman pitää ellei pitkäkestoinen ennalta harkittu pakkomielteinen häirintä lopu." - Tiedottajalle
"1) JOS ´poliisi´soittaa teille, ottakaa numero mahdollisesti ylös, mikäli se näkyy näytöllänne."
tiedoksi että poliisin, ulosottomiehen, lääkärin ym. viranhaltijan soittaessa et näe hänen puhelinnumeroaan. Heillä numeronäyttö oletuksena pois päältä. Mikäli viranomainen asialliseksi katsoo, hän kertoo sinulle numeronsa.
Numeronäytön esto perustuu siihen, että et pysty tarkistamaan kenen numero on, siten kieltäytymään vastaamasta, etkä laittamaan soittajaa bannilistalle tai alkamaan häiriköidä ao. viranhaltijaa soiton jälkeen millään typeryyksillä ja joutavanpäiväisyyksillä.- kaikki näkyy
Nooh, ehkä sulle soittaessa onkin syytä piilotttaa numeronsa. Kyllä meille on ihan jokapaikasta tulleet puhelut näkyneet, jopa puhelinmarkkinoijilta.
- Höpönlöpön...
kaikki näkyy kirjoitti:
Nooh, ehkä sulle soittaessa onkin syytä piilotttaa numeronsa. Kyllä meille on ihan jokapaikasta tulleet puhelut näkyneet, jopa puhelinmarkkinoijilta.
Ilmeisestikin olet joko onnekas etkä ole tarvinnut poliisin tai ulosottomiehen tahi lääkärin palveluksia, tai sitten olet vain täysi idiootti ja sokea(epäilen tätä jälkimmäistä). Enempää teille kuin meille ei nimittäin yllämainittujen ammattien edustajien puhelinnumerot näy.
Ja totta mooses teillä kuten meillä näkyy puhelinmyyjien numerot, miksi luulet että ne soittavat? Eiköhän niillä ole melkoisen suuri tarve myydä? Ja aina parempi jos sinä soitat takaisin. Ja ostat kanssa. Ei siis mitään syytä puhelinmyyjällä kieltää sinua tai minua näkemästä heitä tai soittamasta heille takaisin.
- TOTUUS asiasta!
Tiedoksesi että KYLLÄ vain poliisi voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse,kirjeitse tai joskus joissakin tapauksissa profiilisi kautta (nettipoliisi toimii myös näin) ja pyytää joko lisätietoja kirjallisesti tai kutsua kuulusteluun!
https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/subpages/sisaltosivutnettipoliisi?opendocument
Nettipoliisin yleisin toimintatapa hoitaa kiusaamistapauksia on käydä huomauttamassa kiusaajaa poliisiprofiililla tapahtuneesta. Tämän osalta on erittäin hyviä kokemuksia kiusaamisen loppumisesta lasten ja aikuistenkin osalta.
Jos kiusaamista ei saada tämänkään jälkeen loppumaan, voidaan harkita rikosilmoituksen tekemistä. Rikosilmoituksen voi tehdä joko poliisin nettisivujen kautta sähköisesti tai käymällä poliisilaitoksella. Kiusaajan viestit olisi hyvä pitää tallessa mahdollista esitutkintaa varten.
Se mainitsemasi OIKEA poliisi on sinuun yhteydessä ja paljon ennen käräoikeutta koska jos sinusta ja tekemisistäsi joku on tehnyt tutkintapyynnön ja poliisi katsoo että, on aihetta tutkia tekemisesi! Kuullaan sinua asiassa ensin ja poliisi tekee kuulustelusta pöytäkirjan, jonka itse luet ja allekirjoitat. Syyttäjä päättää syyttääkö sinua vai ei ja sen jälkeen vasta tulee tilanne, jossa mahdollisesti nostetaan asiasta kanne ja oikeus tuomitsee!
Joten lopetahan sen väärän tiedon levittely ja ota vastuu tekemisistäsi. Jos olet se henkilö joka täällä on toistuvasti herjannut tunnistettavaa henkilöä (ja muitakin) on ihan asiaa ,että saat lopultakin sen sanktiosa asiasta!- ei kokemusta
Heh, sähän sen varmaan tiedät miten netti poliisi toimii.
Mulla ei ole kokemusta poliisin kanssa toimimisesta, ainoastaan joskus maantiellä pyytävät puhaltamaan pilliin. - Vpoi reppanaa!
ei kokemusta kirjoitti:
Heh, sähän sen varmaan tiedät miten netti poliisi toimii.
Mulla ei ole kokemusta poliisin kanssa toimimisesta, ainoastaan joskus maantiellä pyytävät puhaltamaan pilliin.Lue linkki siitähän se nettipoliisin toiminta kaikille selviää ei sen kanssa ole tarvinnut olla missään tekemenisissä jos osaa lukea!!
Onhan nettipoliisista ja heidän toiminnastaan ollut paljonkin lehtijuttujakin viimeaikoina mutta ei tietenkään sinuakaan voi auttaa jos et osaa lukea! - puhdas omatunto
Vpoi reppanaa! kirjoitti:
Lue linkki siitähän se nettipoliisin toiminta kaikille selviää ei sen kanssa ole tarvinnut olla missään tekemenisissä jos osaa lukea!!
Onhan nettipoliisista ja heidän toiminnastaan ollut paljonkin lehtijuttujakin viimeaikoina mutta ei tietenkään sinuakaan voi auttaa jos et osaa lukea!Miksi lukisimme asioita, jotka eivät meitä kiinnosta eikä koske millään lailla.
Tiedätkös, että puhdas omatunto on paras tyyny :) - Voi reppanaa!
puhdas omatunto kirjoitti:
Miksi lukisimme asioita, jotka eivät meitä kiinnosta eikä koske millään lailla.
Tiedätkös, että puhdas omatunto on paras tyyny :)Ei ole omatuntoni kanssa yhtään mitään ongelmaa mutta sinulla taitaa oikeasti ollakin kun pitää jankuttaa sitä niin kauheasti kokoajan !!! :)))))
Ja tuntuuhan aihe sinua kovasti kiinnostavan kun otat siihen kantaa kokoajan !!!??? - Keskustele reilusti
Voi reppanaa! kirjoitti:
Ei ole omatuntoni kanssa yhtään mitään ongelmaa mutta sinulla taitaa oikeasti ollakin kun pitää jankuttaa sitä niin kauheasti kokoajan !!! :)))))
Ja tuntuuhan aihe sinua kovasti kiinnostavan kun otat siihen kantaa kokoajan !!!???-Sinähän siinä jankutat poliisin toiminnasta, taitaa olla kipeäkin aihae sinulle, ei normaalille rehelliselle kansalaiselle tuulisi moiset poliisinumerot edes mieleen.
-Ymmärrän kyllä että puhuminen auttaa asiassa kuin asiassa. Toivottavasti saat tarvitsemaasi vertais tukea joltain täältä.
- Kokemusta on
Oikea poliisi soittaa "tuntemattomasta" numerosta. Oikea poliisi voi tehdä myöskin kotietsinnän jo ennen käräjäoikeuden päätöstä. Oikea poliisi tutkii ensin ja hutkii päälle, jos katsoo tilanteen sitä vaativan. Minä olen elänyt väkivaltaisessa suhteessa ja olen kiitollinen Suomen poliisille siitä, että olen ylipäätään hengissä. Uhrina olen myöskin saanut erittäin asiallista kohtelua (joka kuulustelussa poliisi on ohjannut minua puhumaan rikosuhripäivystykseen ym., ihan puhelinnumerot ja esitteet olen heiltä saanut) poliisilta. Oikea poliisi on lainkuuliaisen kansalaisen hyvä ystävä!
- just joo kriminaalit
Juu, nyt sitte ododtellaan sitä oikean poliisin puhelua ja kotoietsintää :) :) :)
Tosi kurjaa, että elämäsi on ajautunut poliisien kanssa seurusteluun:(
Meildän perhe ei ole 4:n sukupolven aikana vielä joutunut poliisien kanssa tekemisiin, toivottavasti ei seuraavienkaan:)
Joten, rypekää tekosissanne :) - Kokemusta on
just joo kriminaalit kirjoitti:
Juu, nyt sitte ododtellaan sitä oikean poliisin puhelua ja kotoietsintää :) :) :)
Tosi kurjaa, että elämäsi on ajautunut poliisien kanssa seurusteluun:(
Meildän perhe ei ole 4:n sukupolven aikana vielä joutunut poliisien kanssa tekemisiin, toivottavasti ei seuraavienkaan:)
Joten, rypekää tekosissanne :)En itseäni koe kriminaaliksi sen vuoksi, että olen "tyhmyyttäni" rakastunut aikoinaan mieheen, joka osoittautui väkivaltaiseksi narsistiksi.
Minulla ei ole "tekosia", joiden vuoksi olisin joutunut poliisien kanssa tekemisiin. Onko sinulla luetunymmärtämisogelmia? Osaan myös vääntää rautalangasta......
- Kokemusta on
Onneksi ei ole jälkikasvua, kun ennuste on noin huono :))))))))
P.S Eksäni (juoppo-väkivaltainen-narsisti) käytti myös hyvin usein ja mielellään termiä "ylimielinen" kaikista mahdollisista ihmisistä, joista ikinä keskustelimme tai joita tapasimme :O- Heh!
Sori. Mutta tuo viesti ennusteesta ei ollut sulle, vaan tolle ylimieliselle pölvästille joka käytti nimimerkki "just joo kriminaalit". Muka neljä sukupolvea eikä edes kukaan ole sakkoa saanut. Varsinaisia pyhimyksiä ;-(
- just joo kriminaalit
Heh! kirjoitti:
Sori. Mutta tuo viesti ennusteesta ei ollut sulle, vaan tolle ylimieliselle pölvästille joka käytti nimimerkki "just joo kriminaalit". Muka neljä sukupolvea eikä edes kukaan ole sakkoa saanut. Varsinaisia pyhimyksiä ;-(
Aiwwan, meitä on tosi harwassa :)
- Niinpä!
just joo kriminaalit kirjoitti:
Aiwwan, meitä on tosi harwassa :)
Ja Luojalle kiitos siitä. Sinussakin on jo tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463