Paljastuskirja Tukiaisesta kertoo myös prostituutiosta

ennen maa repee....

65

6483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grghrghwr

      Kannattaa vaan olla noteeraamatta tuon viestejä.

      • 2+20= 60

        Ylläpito tietää jo.Bannia tulossa.


      • *tietää*
        2+20= 60 kirjoitti:

        Ylläpito tietää jo.Bannia tulossa.

        Ylläpito varmasti poistaakin tuon nimimerkkirekisteristä, mutta tuollaista spämmäämistä rekkaamattomalla nimimerkillä ylläpito ei pysty lopettamaan, koska IP-numeron vaihtaminen on maailman yksinkertaisin asia. Ylläpito voisi tietenkin tehdä tutkintapyynnön mikä voisi johtaa rikossyytteeseen, mutta tuskin lähtenee sille tielle.


    • Ei ihan tajua

      Ihmettelen kyllä, kuka muka olisi maksanut SIITÄ Tukiaisen kanssa?
      En tiedä yhtäkään miestä, joka suostuisi SIIHEN Tuksun kanssa vaikka miehelle itselleen maksettaisiin siitä. Tuksuhan on miesten keskuudessa symboli kuvottavalle.

      • tynnyrin kolina

        luulen että kirjassa käsitellään aikaa ennen lihomista ja todella pahaa alkoholiongelmaa. Retkahtihan Kanervakin, miksei joku muu?
        Mielestäni Tuksu oli n 7-8 v sitten vielä ihan siedettävän näkoinen, klunnes rupsahti parissa vuodessa puli-akan asteelle.


      • kkkhffdgklökh
        tynnyrin kolina kirjoitti:

        luulen että kirjassa käsitellään aikaa ennen lihomista ja todella pahaa alkoholiongelmaa. Retkahtihan Kanervakin, miksei joku muu?
        Mielestäni Tuksu oli n 7-8 v sitten vielä ihan siedettävän näkoinen, klunnes rupsahti parissa vuodessa puli-akan asteelle.

        Niin oli. Esim. Rourken kanssa poseeratessaan on ihan sievä.


      • Rinta kämmenellä
        kkkhffdgklökh kirjoitti:

        Niin oli. Esim. Rourken kanssa poseeratessaan on ihan sievä.

        Samassa kuvassa Rourken kämmen muodostaa Tuksun rinnan alle kourun, jossa Tuksun rinta lepäilee ja tunteeilee kosketuksesta... ihan samalla tavalla kuin ennen vanhaan Livets Ord -setien kanssa.


      • Tähän kaikki kiertyy
        Rinta kämmenellä kirjoitti:

        Samassa kuvassa Rourken kämmen muodostaa Tuksun rinnan alle kourun, jossa Tuksun rinta lepäilee ja tunteeilee kosketuksesta... ihan samalla tavalla kuin ennen vanhaan Livets Ord -setien kanssa.

        Livets Ord -lahkossa uskotaan, että seksuaaliset teot hyvin pukeutuvien, vanhempien herrasmiesten kanssa kuuluvat pikkutyttöjen eheytymiseen, pahan pois ajamiseen ja hengelliseen kasvuun.


    • kak pis hiki

      Naiskentelu naisen kanssa jolla hygienia hukassa..... Vastenmielinen ajatuskin.

      Jos Urban ei ole kuvitteellinen hahmo, niin ymmärrän täysin tuntikausien paljuhuuhtelut...

    • toosaa kybällä

      Tuksu on itse hinnoitellut tavaransa kymppitonnin maksaa toosa ja viidella saa sitten hitaalta. Netissä pyörii juttu missä tuksu vastaa asiakkaalle ja kieltää vielä antamasta rahoja jullen nähden. Siinä oli kaikki hinnat ja kakkoseen laittokin ei tuksun mielestä ole este mutta eri hinnalla. Huora mikä huora vaikka kevytlevitteessä paistaisi.

    • hsb g

      Eikös hän itse ole kieltänyt harrastaneensa tuota?

      • sadankilon horatsu

        Kielsi tietenkin. Onhan hän tunnetusti patologinen valehtelija!


      • barbara?
        sadankilon horatsu kirjoitti:

        Kielsi tietenkin. Onhan hän tunnetusti patologinen valehtelija!

        Jotenkin tuntuu oudolta, että joku herrasmies palkkais hänet vain seurakseen puhumaan ja pitämään kädestä kiinni? Jotenkin olen saanut erilaisen käsityksen ehkä rikkaista herrasmiehistä ei he ketään runonlausujaan hae vaan elävämpää versioon barbarasta?


      • kysyjä

        Mikä haukku palsta tämä taas on.


    • Marco K.
      • 1+1

        Noissa kuvissa on ihan luonnottomaksi photoshopattu mutta kaunishan Tuksu oli nuorena, ei sitä voi kiistää. Fressi, pisamainen, naapurintyttö-olemus oli tosi nätti. Nyt se 'girl next door' vaikutelma on ihan pikkuisen muuttunut...


    • fmin

      Aivan. Varmasti ainakin tuon Kanerva-kohun aikoihin on ollut ihan myyvää tavaraa. Vielä ihan hyvännäköinenkin silloin. Enää ei juuri kukaan maksa, aina varmasti joku friikki löytyy joka maksaa vaikka mistä.

    • Likainenkin vielä

      Niinpä niin. Ajatelkaa miten nopeasti päihteet muuttavat ja rumentavat ihmisen, jos niistä tulee ongelma ja käyttö jokapäiväistä. Ihan turha puhuakaan 5-7-vuoden takaisesta Tunkista verrattuna tämänpäivän Tunkkiin. Ainoa ongelma Tuksulla itsellään tuntuu olevan, että hän näkee itsensä edelleen simpsakkana alle kolmikymppisenä, ei turvonneena ja rumana puliakkana mikä on tänään.

    • Paskaa paketissa.

      Metron jutut on täyttä paskaa.

      Ja samaa paskaa on täynnä koko opuskin.
      Uskoo ken tahtoo.
      No näädäthän nyt uskovat mitä vaan mikä mollaa Tukiaista.

      Te olette NIIN tonttuja, että teiltä saa rahat revittyä vaikka perslävestä jos Tukiaisista kootaan paskanjauhantakirjoja lisää.

      Nenästä vedettäviä tolloja jotka uskovat ihan mitä vaan ja sitten luulevat olevansa kaikkia muita fiksumpia.

      • Paskaa Paketissa

        Ja Metrolla mä tarkoitan tietenkin Metropolia.
        Ei tartte tulla idioottien viilaaman pilkkua siitä asiasta.


      • Jollaksen kasvatus?
        Paskaa Paketissa kirjoitti:

        Ja Metrolla mä tarkoitan tietenkin Metropolia.
        Ei tartte tulla idioottien viilaaman pilkkua siitä asiasta.

        Kylläpä näyttää törkyistä huoraa harmittavan.


      • Kiitos Metrotuotanto
        Paskaa Paketissa kirjoitti:

        Ja Metrolla mä tarkoitan tietenkin Metropolia.
        Ei tartte tulla idioottien viilaaman pilkkua siitä asiasta.

        Metrotuotanto teki ison kulttuuriteon julkaistessaan kirjan Tukiaisten glamourelämän kulisseista. Suuret kiitokset!


    • vai niin?

      aijai, nyt taitaa se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?

    • isojytkytär

      Vielä ei ole kukaan kertonut lukemisensa perusteella kirjan sisällöstä mitään. Onko se ilmestynyt vai ei?

    • viemärit tukkoon

      Mitään kirjaa ei ole painossa ja tuskin tulee.

      Jokin VIHKO voi tulla, missä 20 sivua tai alle ja sen hinta lähentäee Paavo Väykäyn elämänkerran yhden osan hintaa.

      Suosittelen ÄLÄ OSTA, joku sen skannaa nettiin alle viikossa. Imuttelet sen satsin ja printtaat duunissa peperille. Näin, viet rahat juttilan tyhmimmältä kustantajalta, joka luulee rikastuvansa vihkolla.

      Niin, Tuksu on PYSTYSSÄ pahasti, eli kustantajan pitää ottaa päältä VOUDIN osuus, kun kerran tietää muijan tahallisesta laiminlyönnistä verottajaa kohden. Pikku sakko saattaa tulla muuten. Siis pikku sakko, eihän suomessa saa isoja sakkoja ees taposta.

      • Kerpeleenperkele

        Maanantaina alottavat postituksen! Kysytty on!


    • kirja vahvistaa

      Miksi ihmeessä siihen kirjaan pitäisi valehdella, kun jokainen jo suuri piirtein on perillä siitä minkälainen ihminen tämä Tuksu on.
      Hänen itsensä kirjoittamiin juttuihin puolestaan suhtadun suurella varauksella, koska unohtelee asiat aineiden käytön vuoksi.

    • Oli hyvät

      Tuksullahan oli nuorena, ennen järkkyjä silareita, tosi kauniit vaikkakin hyvin pienet rinnat... sellaiset mallia ketunnokka, tosi seksyt ja namin näköiset, jöpöttävät nännit ja nännit katsoivat ylöspäin huhhhuhh...

      Nyt on napaan asti roikkuvat epäonnistuneet halpissilarit, kuvottavan näköiset.

      • Onni & Toivo

        Onni ja Toivo valahtivat kainaloihin, eikä nyt ole rahaa laittaa uusia. Tiukka tilanne.


    • hahhhaa'

      No hei haloo kaikilla nuorilla naisilla on sellaiset, mutta kaikki ei vaan kokoajan esittele niitä. Toisilla on ne vielä vanhaksi astikkin. Vain ison lapsikatraan imettäneillä on tuollaiset ja liivittöminä kulkeneilla.

      • T-paita utareille

        Ja hah, hah. En voi sietää liivejä. En ole koskaan sietänyt. Ne hankaa ja ovat epämukavat. Olen jo likimain 60 v, mutta rintani ovat ihan terhakat ikäisekseni. Tuosta voimme johtaa sen hajatelman, että liivejä käyttämällä päästetään rintalihakset helposti rupsahtamaan, kun niiden utareiden ei tartte tehdä mitään kuosissa pysyäkseen. Jos laittaa liivit, niin sehän tarkoittaa, että ne rinnat jätetään vaan makoilemaan. Nyt niiden pitää taistella ja saavat siten liikuntaa.

        Toki liivejä käytän juhlapukujen kanssa, mutta napakka T-paita kannattelee vapaa-aikana utareitani. Eikä utareeni ole pienemmästä päästä.


      • liivijengi paheksuu
        T-paita utareille kirjoitti:

        Ja hah, hah. En voi sietää liivejä. En ole koskaan sietänyt. Ne hankaa ja ovat epämukavat. Olen jo likimain 60 v, mutta rintani ovat ihan terhakat ikäisekseni. Tuosta voimme johtaa sen hajatelman, että liivejä käyttämällä päästetään rintalihakset helposti rupsahtamaan, kun niiden utareiden ei tartte tehdä mitään kuosissa pysyäkseen. Jos laittaa liivit, niin sehän tarkoittaa, että ne rinnat jätetään vaan makoilemaan. Nyt niiden pitää taistella ja saavat siten liikuntaa.

        Toki liivejä käytän juhlapukujen kanssa, mutta napakka T-paita kannattelee vapaa-aikana utareitani. Eikä utareeni ole pienemmästä päästä.

        Oho. Naapurin kateelliset eläkeläisakat varmaan kiusaa sua tosta asiattomuudesta.
        Osta liivit.


    • okkigaam

      Olen nähnyt nauhan jossa julia on tehnyt työn. Johannan nostaa rahat sanoen: Anna ne niin ettei Julia näe. Se siitä sisarusrakkaudesta.

      • Linkkiä tänne

        Missä tämä nauha olisi mahdollista katsella?


    • helppoo rahaa

      Tupsukka on aloittanut uransa heti ylioppilaskirjoitustensa jälkeen erilaisissa seksiklubeissa stripparina.Striptease show - on vanhoista, julkisista tallenteista esim. Oulun seksimessuilta v. 2002 tai 2003 nähden jo sellaista K-18 kamaa, että kalpenee kevyesti seiskan polttari strippari(tanko) kuviin.Ei mitään eroa kyseisellä showlla hard-core strippaukseen ja ei todellakaan mitään "viattoman kevyttä erotiikkaa" tai pehmopornoa" pikkasen tissiä vilautetaan... Ihan kunnon reva levällään meininkiä kontaten ja haarat levällään lavalla...! Taiteilija ja piilonimenä ollut ainakin "Linda".

      Siihen uraan yhdistettynä "privaatti" -strippaukset, shampanjan tarjoilu yksityisesti "herrasmiehille", eri klubeissa Suomessa ja ulkomailla..joka tarkoittaneen kauniisti sanottuna mm:

      "Private Show
      Jos asiakas ottaa 20 minuutin ajan, siihen jo kuuluu yleensä aina lisäpalveluja, joita strippari asiakkaalta odottaakin. Näistä sovitaan tytön kanssa silloin, kun astut hänen seurassaan esiintymiskoppiin. Häneltä voi kysyä, mitä lisäpalveluita on saatavilla, yleisimmät näistä ovat tytön koskettelu, noin 20-30 euroa hinnaltaan ja asiakkaan hieronta, masturbointi tai runkkaus, kuka mitäkin nimikettä haluaa tästä käyttää ja hinta liikkuu noin 50 euron tietämissä tästä toimenpiteestä, joka tapahtuu lähes aina kumikäsinein. Lisäksi joillakin esiintyjillä on saatavilla myöskin suuseksiä kumin kanssa ja hinta on usein korkeampi kuin hieronnan hinta. Muitakin lisäpalveluita eri esiintyjien luona voit saada rahallista korvausta vastaan. Siisti ja hyväkäytöksinen asiakas on tietenkin aina esiintyjän toivelistalla ja sen huomaa paitsi hyvänä palveluna niin myös siinä, että aika ei ole niin tarkoin rajattu vaikkapa juuri tuohon mainittuun 20 minuuttiin, vaan voi venyä hieman sen ylikin, se taas riippuu paljolti kassaemännästä ja mukavasta stripparista. Itselleni kävi näin aika monta kertaa eräässä Kallion mestassa kun näitä palveluja käytin, kyseinen liike toimii muuten edelleenkin.."

      "Joo, privaatissa kun tarpeeksi käy niin tulee kaikkea vastaan. Toinen mikä on harvinaista on se että kaikki onnistuu, kolme tai neljä kertaa olisi ollut mahdollista saada anaaliseksiä. Tasan kerran on sekä rahat että tuuri ollut niin kohdillaan että moista hupia on päässyt harrastamaan. Yleisin mitä tarjotaan on se koskettelu ja runkkaus, sinne pyhimpään ei silti saa koskea. Pari tyttöä on tullut vastaan jotka tarjosivat lisäkorvausta vastaan kumihanskan käteen ja vapauden kokeilla sormella tiukkuutta... kunhan kakkosreiän jätti rauhaan. Lisäpalveluja kysyttäessä yleensä tarjotaan vain näitä kahta joskus sauvashowta lisäksi. Kannattaa kysyä suihinottoa kerran kymmenestä saattaa onnistua. Ne tytöt jotka suoraan tarjoavat suuta tai seksiä eivät yleensä toista kertaa tule vastaan. Niin ja jos haluaa käsihoidossa huomiota omalle kakkoselle sitäkin kannattaa kysyä, siitä ei välttämättä edes oteta lisähintaa. Jotkut tytöt ovat myös päteviä sylitanssin vaativalla saralla..."

      Että mikä IHMEEN VIATON REPPANA ON TÄMÄ JOHANNA TUKIAINEN?????

      Huumeita,pahoinpitelyä,kaunisteltu julkisuuskuva - herätkää jo pahvit!

      • Selvää tekstiä

        Tämä on selvää tekstiä. Asia on tällä sipuli.


      • TheTruthIsOutThere

        Ei tässä tarvitse ketään herätellä, kaikki tietää jo mikä tämä nainen on ja kaikki sen alhaiset touhut joista useimmat ei kestä päivänvaloa.


      • 100 dollaria varvilt

        Tuksun maailmanmarkkinahinta yhdelle hoidolle on 100 dollaria.


      • Jotain rajaa
        100 dollaria varvilt kirjoitti:

        Tuksun maailmanmarkkinahinta yhdelle hoidolle on 100 dollaria.

        Normimiehelle ei tuollainen horo kelpaisi, vaikka maksettaisi!


      • Kelluvat hinnat
        Jotain rajaa kirjoitti:

        Normimiehelle ei tuollainen horo kelpaisi, vaikka maksettaisi!

        Hänen hintansa on kelluva...


    • Kukahan tommosta Huuhkajaa haluais ? Todella epätoivoinen. ( Toivo)

    • Maanmuta

      Näin Tuksu tekstaili ex-keikkamyyjälleen paljastuskirjan ilmestyttyä:

      "Senkin roikkuvanaamainen ruma huo.ra, nyt menit tekemään eläisi pahimman virheen!!!!!!! Ei ole merkitystä paljon rahaa tienasit tulevalla kirjalla koska sekä kertoo kaiken pahuudestasi ja kuoleman jälkeen sua odottaa hel.vetin lieskat... ei ihmekään että oot halveksittavaa monissa piireissä.

      Olet sekä ulkoisesti, että et sisäisesti kuvottava ihminen maanmutien paholainen. Tulet kärsimään kaikista teoistaan, rahanahneus ja julma pas.kainen! Lutka jolla ei ole muuta elämää kuin vajota alas myymällä pas.kaa! Tuut kärsimään ja maksta verelläsi"

      • Laiton uhkaus

        Tuossa kyse on laittomasta uhkauksesta, joka kohdistuu Mia Oksaseen.


    • Maskirovska

      Tuksun juhannuksen 2013 matka Tanskaan on escort service -keikka.

      • Tanska peruuntui!

    • ex poikakaverin as.

      millä asunnon vuokra maksetaan?

      • Graalin Malja

        Asunnon ilmeisesti omistaa Tuksun exä Mika Kehä.
        Miksi Tuksu saa siellä loisia, on arvoitus.


    • selkis1

      Nimimerkki "3 7" yritti selittää, että kaikki maksupanoa hakeneet miehet perääntyivät kesällä, kun saivat tietää, että Tunkeron reva oli kauppatavarana.

    • Vanha Per-Se

      Tuksu kirjoitti yksityisviestissään Koomalle elokuussa 2013:

      "Ei mulla varmaan ole rahaa eikä näin vanhaa ja läskiä per-settä halua enää kukaan ostaa."

      Vanha Per-Se

    • vihreä rättäri

      Mitä isä Markku sanoo?

      • Ei ollut hyvä juttu

        Iskä ei tykännyt.


    • Maaliskuu 2014

      Tuksun muisti The Kirjan 4.3.14:

      "Kuules nyt senkin Marko Haapahuhta, metrotuotannosta, joka olet käyttänyt vuosia hyväksesi muita ihmisiä!!!!!! Ja te muut porsaat: Mia Oksanen, metrotuotannon huippukuvaaja Henkka (luulee olevansa Helen nimellä), sekä Haapahuhta, sorry mutta kerron kaikki sun pettämiset vaimollesi Linda Haapahuhdalle!!!!!!!!!

      TAJUATKO MIHIN OLET MENNYT SEKAANTUMAAN PAS-KIAINEN?????????
      Ja kaikki teidän pahat teot pitää maksaa takaisin, tavalla tai toisella. Tämä ei ole mikään uhkaus, mutta teidän kirjoittama "palajstuskirja" on HÄPÄISY JA TÄYTTÄ VALETTA!!!!!!!"

      ”Tuhositte kirjallanne isämme psyykeen lopullisesti, sekä olitte osa aiheuttajia Julian kuolemaan!!!!! Eläkää sitten omatuntonne kanssa!”

    • Keskiviikko 5.3

      Jos ei kestä psyyke julmaa tosielämää ja tosiasioita, pitäisi älytä vetäytyä täysin syrjään, täyteen hiljaisuuteen.
      Mutta pultsarikuppiloista tarjolla oleva helppo raha, muutama hassu euro, on houkuttelevampi jatkaa päihdeongelmaa, kuin rehellinen, normaali elämä missään muodossa.

    • Dolls Diary 19.12.13

      Tuksu kommentoi Dolls Diaryssa 19.12.13:

      ”PYYNTÖ SUOMEN MEDIALLE KOSKIEN TÄTÄ TRAAGISTA TAPAHTUMAA!

      Vetoan nyt Suomen Metrotuotantoon, että vedätte ns. "paljastuskirjan" (tosiasiassa hyvin valheellinen solvaus- ja törkeä kunnianloukkauskirja) kokonaan pois myynnistä!

      Isämme Markku Tukiainen on kuolemaisillaan sairaalassa, ja itse menetin mulle juuri kaikkein rakkaimman ihmisen koko tässä maailmassa.

      Lainaten Julian sanoja, isällämme puhkesi kaikkein pahin psykoosi sen jälkeen, kun hän oli lukenut kyseisen kirjan. Isämme mielestä se oli raivopäisen naisen kirjoittama solvauskirja, ja tiedämme itse, että lähes tulkoon kaikki siitä oli valetta.

      Se on törkeä kunnianloukkaus, jota onneksi Julia ei lukenut koskaan.
      Jos te yhtään kunnioitatte vainajan muistoa, te vedätte koko kirjan pois myynnistä. Ei kaikki tässä elämässä ole rahasta kiinni, ei todellakaan!!!!!!!

      Mia Oksanen, olet syvästi loukannut koko perhettämme ja pyydän, että pysyt kaikista meidän perheenjäsenistä erossa. Tiedät kyllä itse, mistä puhun.
      Olet syyllistynyt laittomuuksiin ihan koko ajan ja sitten syyllistätkin muita.

      Paljastuskirjan kirjoittaja ei ole mikään "Helen", vaan oikealta nimeltään Henkka, ruma pujopartainen mies, joka työskentelee valokuvaajana Metrotuotannolle, jolla ei ilmiselvästi mene kovinkaan hyvin talouden kanssa.

      Marko Haapahuhta on valehdellut mulle jo kauan aikaa, hän esitti ihan eri videot ja kuvat minulle, mitkä oikeasti tulivat törkyiseen TV ohjelmaan.

      Saa-tana on aina ollut se, joka syyttää. Paholaisen suurin nautinto on saada ihminen tuntemaan itsensä syylliseksi ja päätymään esim. itsemurhaan.
      Tämä maa on täynnä äärimmäisen vihamielisiä, kaunaisia, katkeria ja osa myös kateellisia ihmisiä.

      Hävetkää, ne ihmiset jotka väitätte että minä tapoin Julian!!!!

      Minä rakastin Juliaa yli kaiken, hän oli hyvin herkkä, ja pidän edelleen yhtenä hänen kuolinsyynään mediaa. Me kutsumme Julian hautajaisiin ainoastaan lähiomaiset ja sellaiset henkilöt, jotka olivat rakkaita hänelle.

      Julia katsoi minua Juha Immosen luona silmiin ja sanoi:

      "Tiedän että olet vahva ja sinä selviät."

      Minä yritän selvitä, jos en minkään muun takia enää, niin oman äitini vuoksi.
      Hän ei halua menettää enää toista tytärtään.

      OTTAKAA KIRJA POIS MYYNNISTÄ NYT!”

    • kateellinen sisko

      Tuksu on vahvasti osasyyllinen rakkaanparhaan syöksykierteeseen ja menehtymiseen. Julkinen salaisuushan on, että tiesi miesten mielivän enemmän kauniinpaa sisarta ja paritti sitten tätä. Olikohan sisters-comboa tarjolla myös? Todennäköisesti. Jullen psyyke ei kestänyt ja sekakäytöllä mentiin, loppuun asti.

      Niin katkeran kateellinen pitää omalle siskolleen olla, että kirjaimellisesti tuhoaa tämän. Muistanette viimeiset keikkakuvat, kun Julia houkuteltiin sairaalasta mukaan. Kanyylin jäljiltä harsoteipit käsissä ja askites-vatsa, kun maksakin jo vihelsi. Sitä ennen haima ja seurauksena diabetes. Nämä lääketieteen osiot ovat vain veikkauksia, mutta elintavat tuntien aika vahvoja sellaisia. Miltähän patologin lausunto näyttää?

    • Kaikkea löytyy

      Tuota rahahanaa on ihmetelty jo vuonna 2008. Ei mitään uutta ja ihmeellistä luettavaa, mutta lukee ken tahtoo ja kuinka paljon tahtoo.

      http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=158410

      Sitä Tuksun escorttisaittia, missä se ilmoitus oli, ei kai ole olemassakaan enää, vaikka tammikuun puolella sen löysin, nyt sivuja ei enää ole.

    • ennenku horatsu häpe
    • Virtaska 17.4.14

      Joni Virtanen antoi palautetta(17.4. 14) Tuksulle ja kertoi Tuksun parittaneen Julia-siskoaan, joka kauniimpana kävi paremmin kaupaksi:
      ”Johanna lopeta sekoilu ja minusta kirjoittelut!

      Oikeesti tää ei ole enään kauhean hauskaa, vaikka mun huumorintaju yltää tosi pitkälle. Sun mauttomat nimittelyt minusta, sekä perättömät syyttelyt ovat niin, miten nyt sanoisin kauniista... Ala-arvoista.

      Olet vuosi vuodelta mennyt pahempaan suuntaa mielenterveytesi suhteen, toisaalta surullista, toisaalta et haluakkaan nousta pohjalta vaan viihdyt kuten viemärirotat viemärissä. Yhteiskunnan alinta kastia.

      Naurahdin jo kauan sitten kun kirjoitit "joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä ja heitti suloisen possuni ilmaan" ja että olisin huudahtanut "ota huo-ra tämä"

      Olen sinua huo-ritellut useinkin, enkä katso sitä pahana, koska olet ollut maksullinen ulkomailla enimmäkseen, mutta kerroit myös Lapissa pystyvän helposti pitämään privashowta tai harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa.

      Huusit Julialle, koska hän ei halunnut ottaa tapailemaltaan mieheltä maksua seksin jälkeen, koska hän sanoi suoraan "en halua olla huo-ra" ja purskahti itkuun helsinkiläisessä ravintolassa kertoen ulkomaanreissuistanne.

      "Sä halusit sitä ja sä yllytit mut jakamaan per-settä", Julia sai sanotuksi murtuneena... Paikalla olin minä, sekä Juha ja aloimme myös itkemään...

      Tulin hyvin Julian kanssa toimeen, siihen asti kunnes tein paljastuksia kirjaan ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan. Olen siitä hänelle pahoillani ja olisi pitänyt osata pyytää anteeksi häneltä tarpeeksi ajoissa, hän ei ollut paha ihminen, sinä olet!!

      Kehottaisin vähentämään pillereita alkoholia, ettet saisi päähäsi keksiä asioita tai kuvitella kaikenlaista hullua, koska olet jo muutenkin altis raivokohtauksille. Kukaan ei yrittänyt tappaa sinua veitsellä ja niin .... Isäni on ollut kuollu jo vuodesta 2008.

      Sinun kokoperheelle sinua lukuunottamatta toivon hartaasti kaikkea hyvää ja pelkkää rakkautta

    • juupeliskuupelis

      en tiedä tästä mitään.

    • Kankaanniemi-rahoittaa

      Seiska raportoi:
      "... Kansanedustaja Toimi Kankaanniemi (ps.) on antanut kohublondi Johanna Tukiaiselle rahaa ja järjestänyt tälle uuden asianajajan. Tapahtumien yksityiskohdista kristitty kansanedustaja on kuitenkin hyvin muistamaton.
      Seiskan saamien tietojen mukaan pari tutustui viime keväänä, juuri kun Toimi oli oman seksiviestikohunsa myrskyn silmässä..."
      Artikkeli 25.2.16: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Toimi-Kankaanniemi-ja-Johanna-Tukiainen-maksoiko-kansanedustaja-tuhmista-kuvista/1095689

      • Iltalehden-artikkeli

        IL 25.2.16: "Seiska: Toimi Kankaanniemi antoi rahaa Johanna Tukiaiselle - pyysi alusasukuvia -- Seiskan tietojen mukaan kansanedustaja Kankaanniemi halusi rahan vastineeksi alusasukuvia, mutta Kankaanniemi kiistää muistavansa koskaan nähneensä minkäänlaisia alusasukuvia...."
        Artikkeli: http://www.iltalehti.fi/viihde/2016022521172048_vi.shtml


    • Polkkatukka-Paholainen

      Tunkilta tänään aamuyöllä:
      "Sellainen tieto myös kaikille; että ÄLKÄÄ lukeko Henna Kalinaisen laittamia Metropolin linkkejä missään tapauksessa!!!!! Henna saa rahaa siitä, että julkaisee Metropolin sontaa, ja Metropoli on rikollinen järjestö joka mm. julkaisi minua ja Julia koskevan törkykirjan ilman minun tai lakimiehiemme lupaa!

      Ei siellä ole mitään muuta ihmeellistä, paitsi valeita ja ja kyseinen yritys haluaa RAHAA!!!!!! Joten lopettaa kyseisen ”yrityksen” lukeminen, rekisteröity Viroon jotta heidän ei tarvitse maksaa niin paljon veroja. Kysymykset asiaan liittyen: johanna¤dollsdancers:fi" (Fb 18.7.16)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe