mopo/skootteri nuoret

tutkilija

Minusta ne ajaa liian kovaa

11

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinimopoilijapellet

      Mopoilevia nuoria on nykyjään joka paikassa. Eikö enää muuta tekemistä ole kuin revittämällä revitellä mopoilla ja kiusata ihmisiä? Ei se mitään, jos sitä tekisi joskus muutaman tunnin, mutta se turha ajo ja revittely on jokapäiväistä ja -iltaista. Ajellaan porukoissa Niskan ja kulmien väliä, selkeästi viritellyillä mopoilla. Hirveät äänet. Poliisi ei tee mitään, ei viitsi. Eivätkä nuoret tottele poliiseja, muista aikuisista puhumattakaan. V*ttuilu ja haistattelu alkaa jos yrittää edes ystävällisesti huomauttaa asiasta. Parhaassa tapauksessa saa vielä vanhemmat niskaansa.

      Miten ihmeessä imatralaisista nuorista on kasvanut tällainen riesa?

      Ja kyllä, olen asunut muissakin kaupungeissa, samankokoisissa ja suuremmissa kuin Imatra, eikä missään ole ollut yhtä paljon mopojen kanssa häiriköiviä nuoria kuin täällä.

    • Virkavalta avuksi ?

      Tytöt ja osa pojistakin ajelee nätisti, mutta sitten on aina joku häirikkö, joka esittelee keulimista tai ajelee pahaäänisellä rekisteröimättömällä laitteella.
      Pahimpia on ollut pieni alaikäinen myssypää, jonka isäpappa näyttää avustavan virittelyssä.

    • =29

      "Miten ihmeessä imatralaisista nuorista on kasvanut tällainen riesa?"

      Älä muuta sano.

      • Omena ei kauas putoa

        Riesa- vanhemmistahan ne on kasvanut!
        Nämä vanhemmat eivät esim. pysähdy ikänä ennen suojatietä, kiihdyttävät hienoilla autoillaan ja puhuvat kännykkään.


    • tutkiitaanjahutkitaa

      Totta. Minusta nämä nuoret voitaisiin sulkea työleireille..

      Samalla myös autoilijat, bussit, rekat ja taksit. Erityisesti pyöräilijät ovat kammottavia. Oikeastaan minua häiritsee kaikki. Muut ihmiset pois minun kaupungistani!

    • hehheh1

      antaa mennä vaan, oli se sillon aikoinaankin siistiä ajella 80kuutioisella pv,llä keula pystyssä läpi vuoksenniskan niin kait se on vieläkin

    • ...puhumattakaan vanhemmista ,ja miten he käyttäytyvät liikenteessä!Kullanmurut oppineet kotoa haistattelun!

    • kikki hiiri

      Haistakaa paska T:kikki hiiri

      • Moponen

        Eikö nyt enää muuta marisemista löydy kun nuorten mopoilu. Muistelkaa vähän mitä itse teitte sillon nuorena,vai nyhjäsittekö kotinurkissa illat? Aikansa kutakin,sanoopi sananlasku. Kiva,että nykynuorilla on varaa mopoihin ja mopo-autoihin,toisin oli viel
        60-luvulla.


    • ratin pyörittäjä

      Olempa muuten huomannut, että tuolla Meltolassa päin on kaikkein fiksuin nuoriso. Eli siellä on fiksuimmat vanhemmatkin.

    • olempa huomannut

      Eli siellä sinäkin keskimääräistä paremmin toimeentuleva ja keskimääräistä paremmin kouluttettu ja keskimääräistä paremmalla autolla ajava ja keskimääräistä paremmemmat lapset omaava, joilla on keskimääräistä paremmat mopot, pikku kakkakikkare asut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6531
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3971
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3681
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3238
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2532
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1857
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe