Olen miettiny et lesbot eivät hyväksy miehiä kavereikseen.
Onko näin?
Ihanku heillä ois jotenki kieroutunu tai vihanen suhtautuminen miehiin.
Onko miehet yhtään lesbojen mieleen?
11
380
Vastaukset
- 16+8
Mistäköhän oot tuollaisen ajatuksen päähäsi saanut? Itselläni ainakin on useita miespuolisia kavereita, ja jopa ystäviä. Ja luulenpa että se on ihan luonnollista. En varmaan edes jaksaisi viettää aina aikaa pelkästään naisporukalla.. Sehän ois ihan hirveetä draamaa :D Mun mielestä olisi ylipäätään outoa vihata joitain ihmisiä vain sukupuolen perusteella?
- 2013
Kyllä lesbot on sellaisia heillä on vihainen suhtautuminen miehiin, mistäkös johtuu, samoin muihin ihmisiin. Sen huomaa tällä palstalla, lukiessa joidenkin kirjoituksia.
- f4ck
jos ihminen, mies tai nainen luulee että ihmiset ovat samanlaisia jonkun seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, en näe mitään syytä korjata heidän harhojaan. Tuskin siellä aivoissa on sellaista maaperää joka voisi ottaa mitää uutta ajatusta vastaan.
Joten ap ja 2013, olette oikeassa, miehet on täysin mahdottomuus lesboille ystäviksi tai kavereiksi. Johtuen juurikin siitä että kaikki lesbot vihaa ihmisiä ja miehiä varsinkin.- 16+3
Sähän kirjotit ittes pussiin. Niin paljon oot täällä meuhkannu kun sun mielestä kaikki bi -seksuaalit on sitä tätä ja tuota, ja nyt oot tota mieltä. Niin ja, miksi aina yleistät ja kirjoitat erilaisista ihmisryhmistä monikossa? Kerro pelkästään oma mielipiteesi/kokemuksesi.
- f4ck
16+3 kirjoitti:
Sähän kirjotit ittes pussiin. Niin paljon oot täällä meuhkannu kun sun mielestä kaikki bi -seksuaalit on sitä tätä ja tuota, ja nyt oot tota mieltä. Niin ja, miksi aina yleistät ja kirjoitat erilaisista ihmisryhmistä monikossa? Kerro pelkästään oma mielipiteesi/kokemuksesi.
sun pussit vois joku tyhjentää? Kiukkupussit ainakin. Ei muuta ku pistät lainaten mun sanoja missä sanon kaikki bisset. Mun ajatusmaailmaan ei mahdu yleistys, joten epäilen ett olen kirjoittanut että kaikki on niin tai näin.
Mutta kiva että olet seurannut tiiviisti kirjoituksiani, nyt kipase hakemaan sieltä ne kohdat missä niputan kaikki yhden leiman alle niin saat palkinnon. - 19+5
f4ck kirjoitti:
sun pussit vois joku tyhjentää? Kiukkupussit ainakin. Ei muuta ku pistät lainaten mun sanoja missä sanon kaikki bisset. Mun ajatusmaailmaan ei mahdu yleistys, joten epäilen ett olen kirjoittanut että kaikki on niin tai näin.
Mutta kiva että olet seurannut tiiviisti kirjoituksiani, nyt kipase hakemaan sieltä ne kohdat missä niputan kaikki yhden leiman alle niin saat palkinnon.Sorry, en ehdi kun on tuota oikeaakin elämää. Toisin kuin sulla.
- f4ck
19+5 kirjoitti:
Sorry, en ehdi kun on tuota oikeaakin elämää. Toisin kuin sulla.
ai kun sä olet täällä sitä ei lasketa mut kun mä olen niin mun elämä rajoittuu tähän.
Onhan se tapa katsella maailmaa tuokin.
Ajatteliko ett kun vastaat tai kommentoit lyhyesti niin sehän tarkoittaa melkein sitä ettet ees oo käyny täällä? Hyvää elämää sulle jatkossakin.
- 6+6
No tuota... On hiukan hämmentävää, että olet niin huolestunut siitä, hyväksyvätkö lesbot miehiä kavereikseen, että olet jopa tullut lukemaan keskustelujamme ja tarkastelemaan asiaa tälle palstalle. Kysymyksessä täytyy siis olla todella merkityksellinen asia, kun olet viitsinyt asiaan näin perehtyä.
Jos ajattelet asioita järjellä, varmaan ymmärrät, että mitään yleistyksiä mistään tietystä vähemmistöstä tai ihmisryhmästä ei ole mahdollista tehdä. Emmehän mekään voi tehdä yleistyksiä tyyliin: "Jos yksi mies on homoseksuaali, kaikki ovat."
Henkilökohtaisella tasolla voin vastata, että pidän kyllä fiksuista miehistä ja olen mielelläni heidän ystävänsä - ja fiksuja miehiä kuuluukin elämääni. Elämä on kuitenkin valitettavasti myös opettanut, että monet ystäviksi ajattelemani miehet ovat jossakin elämänvaiheessa yrittäneet iskeä minua tai suhtautuneet seksuaalisuuteeni tyyliin: "Vielä minä sinut käännytän." Tällainen ei luonnollisesti sovi ystävyyteen. Seksuaalinen kiinnostus on ymmärrettävää, mutta ylenkatseellisuus ei. - harvassa niitä...
Sellainen mies, nainen, tai jokin muu siltä väliltä joka on ystävyyteni arvoinen, voi kyllä ehdottomasti olla ystäväni. Sukupuolella ei ole siten väliä.
- unknown3
Moi, tuo sinun väittämäsi ei pidä paikkaansa. Minun parhaat kaverini ovat miehiä vaikka olenkin lesbo ; ) Ei se sukupuoli merkitse mitään kaverisuhteissa, Miesten kanssa on rennompi meininki ja asiat puhutaan suoraan turhia käärmeilemättä.
- 7678678
Kun mies kiinnittää huomiota naiseen, se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että hän haluaa pillua. Ei mistään muusta. Ikinä. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477