Vaihdoin juuri puhelinta aikaisemmin oli Nokian C6-01 ja uusi on Samsung Galaxy S III 4G. Olen erittäin tyytyväinen uudesta puhelimesta, mutta onhan tämän käytössä vielä opettelemista.
Kysyisin että miten saan tekstiviesteihin hymiöitä ja kuvia esim. Sydän jne. ? Nokiassa oli tekstiviestin kirjoitus kentässä sellainen hymiön kuva mistä tuli esille erinlaisia kuvia ja hymiöitä.
Samsung Galaxy S III 4G
19
3143
Vastaukset
Hymiöt pitää erikseen asentaa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.plantpurple.emojidom&hl=fi
Tosin kokemuksia itselläni ei noista ole.- uuttaoppimassa
Kiitokset ja tämä kyllä toimi. Hymiöt (kuvat) eivät varsinaisesti ole perinteisiä hymiöitä kuten Nokiassa vaan nämä ovat kuvia jotka liitetään esim. Viestiin. Samsungeissa ei taitda olla erikseen hymiöitä?
Ainakaan itse en ole löytänyt valmiita kuvallisia hymiöitä. Pelkästään nämä perinteiset tekstipohjaiset olen löytänyt.
- faceäp
facebook äppsissä on myös hymiöitä ja tarroja,sit sil voi soittaa ilmaseks
- uuttaoppimassa
Mites navigointi onnistuu ILMAISEKSI Samsungilla? Nokiahan mainostaa että se on ilmaista, kai se ilmaiseksi onnistuu tälläkin. Minulla on kiinteä netti puhelimessani.
Valitsemalla valikosta "Navigointi" kohdan.
- uuttaoppimassa
Onko ilmainen eli ei tule sen kummempia maksuja? Miksei Samsung mainosta ilmaisella navigoinilla?
Toinen kysymys: Olen lukenut lehdistä näistä puhelimien suoja/jäljitysohjelmista. Saako tähänkin sellaisen (jolla pystyy jäljittämään tai lukitsemaan varastetun puhelimen) ja mistä sellaisen saa? - corvus.
uuttaoppimassa kirjoitti:
Onko ilmainen eli ei tule sen kummempia maksuja? Miksei Samsung mainosta ilmaisella navigoinilla?
Toinen kysymys: Olen lukenut lehdistä näistä puhelimien suoja/jäljitysohjelmista. Saako tähänkin sellaisen (jolla pystyy jäljittämään tai lukitsemaan varastetun puhelimen) ja mistä sellaisen saa?Samsungissa oleva googlen navigointi ei ole ilmainen ulkomailla koska se tarvitsee nettiyhteyden toimiakseen. Nokiassa toimii offlinessa joten ilmainen ulkomaillakin
- uuttaoppimassa
corvus. kirjoitti:
Samsungissa oleva googlen navigointi ei ole ilmainen ulkomailla koska se tarvitsee nettiyhteyden toimiakseen. Nokiassa toimii offlinessa joten ilmainen ulkomaillakin
Ok. Tämäkin hyvä tietää. Kun ajelen kotimaassa niin kuitenkin voin navigointia käyttää kuten Nokiassakin.
uuttaoppimassa kirjoitti:
Ok. Tämäkin hyvä tietää. Kun ajelen kotimaassa niin kuitenkin voin navigointia käyttää kuten Nokiassakin.
Kyllä juurikin näin. Kartat voi halutessaan ladata etukäteen kotona mutta reittiohjeita/ääniopasteita ei ainakaan toistaiseksi voi
On ilmainen jos mahdollisia datalaskuja ei oteta mukaan. Se ilmainen navigointi on virallisesti Googlen eikä Samsungin eli varmaankin sen vuoksi Samsung ei mainosta sitä niin paljon.
Samsungilla on oma paikannus/lukitsemis palvelu heidän Android malleilleen:
http://findmymobile.samsung.com/login.do- uuttaoppimassa
Kiitokset vapunen! Asiallista tietoa saa sinulta. Kysyin joskus aikoinaa neuvoja Nokiaankin ja niitä myös sain.
Kyselen lisää jos kysyttävää tulee lisää :)
- juippi45
kannattaako tää ostaa
- ffre
Kyllä se hyvä puhelin on. Dna-kaupassa hinta kertamaksulla 325,-, osamaksulla muutaman euron halvempi.
Kannattaa jos haluat nopean ja hyvän luurin.
- lol mun kyssät :D
tarkotuksena ois ostaa (: mist sieltä voi sit muute lataa sovelluksii? ja onko tarpeeks nopee netti?
Google Playsta ja nettiyhteyden nopeus riippuu paljolti liittymästä. Mutta on muuten nopea.
https://play.google.com/store?hl=fi- kyselijä
Onko toi puhelin hyvä?
On. Kokemuksesta tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473