Adressi, Tunkio pois maasta !

Chanel4

Hei Ystäväiseni ja Metallimuija (jota fanitan, fiksu täti ),

Luin tätä palstaa taas ja mitäpä, jos aloitettaisiin adressi , jossa toivotaan Johanna Tukiaisen maastamuuttoa? Voisi tulla muitakin ääniä kuin Ankkalinnaa ja Helloy Kittyä.

44

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metallimuija

      voisi tulla, mutta millä rahalla se Tuksukainen muuttaisi maasta pois?Mutta voisi pikemminkin tulla ihan samanlaisia feikki allekirjoituksia kuin Tuksun vetoomus viestissä.
      Ei Tuksulla ole rahaa kun Seven lehtikin aloittaa Tuksun alasajon.
      Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että Tuksu muuttaisi pois tästä kateellisten näätien maasta pois.

      • moro moro

        Tunkiot voisi kadottaa ittensä johonki.Ne jo nähty ja uusia tukiaisia tulee.Ärsyttää toi mutsis jutut ararat nimimerkillä!Se ilmeisesti sil tarkotuski.Sos toimisto odottaa tuksujen tt-hakemusta, ne ei huomioi sitten ruska pulloja ja Lou Lou mekkoja.Linnassa sit vhl-laitos vaatteet


      • milla magia
        moro moro kirjoitti:

        Tunkiot voisi kadottaa ittensä johonki.Ne jo nähty ja uusia tukiaisia tulee.Ärsyttää toi mutsis jutut ararat nimimerkillä!Se ilmeisesti sil tarkotuski.Sos toimisto odottaa tuksujen tt-hakemusta, ne ei huomioi sitten ruska pulloja ja Lou Lou mekkoja.Linnassa sit vhl-laitos vaatteet

        Nythän ne ei lähe kulumallakaan pois, pitäisi käänteistä psykologiaa käyttää, ettehän jätä meitä, emme tule toimeen ilman teitä ja teidän fiksuja ajautuksia...


      • Hus siitä!
        milla magia kirjoitti:

        Nythän ne ei lähe kulumallakaan pois, pitäisi käänteistä psykologiaa käyttää, ettehän jätä meitä, emme tule toimeen ilman teitä ja teidän fiksuja ajautuksia...

        Jos ei naama miellytä, ei sitä ole pakko katsoa.
        Antakaapa sen Tunkeron olla rauhassa ja sensijaan muuttakaa ITSE vaikka helvetin kuuseen - ja pysykää siellä!
        Olis taas rauhallista ja mukavaa tässäkin maassa.


      • Ihme natsimeininki
        Hus siitä! kirjoitti:

        Jos ei naama miellytä, ei sitä ole pakko katsoa.
        Antakaapa sen Tunkeron olla rauhassa ja sensijaan muuttakaa ITSE vaikka helvetin kuuseen - ja pysykää siellä!
        Olis taas rauhallista ja mukavaa tässäkin maassa.

        Mitä siinä pitää oikein rähjätä? Muuta itse muualle, vai väitätkö ettei ihmiset halua Tukiaisten muuttavan pois Suomesta? Kyllä haluaa, keväällä oli joku tehnyt Facebookiin ryhmän jossa toivottiin Tuksun ja Julian muuttavan pois Suomesta ja muutamassa päivässä tuli ryhmään joku 15 000 jäsentä. Se kertoo siitä miten paljon ihmiset vihaavat näitä kahta. Saa kai täälläkin keskustella vai onko jo sekin kiellettyä?


      • Omituista vinkumista
        Ihme natsimeininki kirjoitti:

        Mitä siinä pitää oikein rähjätä? Muuta itse muualle, vai väitätkö ettei ihmiset halua Tukiaisten muuttavan pois Suomesta? Kyllä haluaa, keväällä oli joku tehnyt Facebookiin ryhmän jossa toivottiin Tuksun ja Julian muuttavan pois Suomesta ja muutamassa päivässä tuli ryhmään joku 15 000 jäsentä. Se kertoo siitä miten paljon ihmiset vihaavat näitä kahta. Saa kai täälläkin keskustella vai onko jo sekin kiellettyä?

        Kukaan muu ei halua Tukiasia pois maasta kuin kouralinen surkimuksia jotka spämmäävät jokaista keskustelupalstaa noilla iänikuisilla Tukiainen sitä ja Tukiainen tätä - jankkaamisillaan.

        Muu kansa EI VÄLITÄ mitä niille ääliöille tapahtuu, sillä meillä on oma -ja paljon mielenkiintoisempi- elämämme jokaisella elettävänäme.

        Te kakrat joilla ei ole (elämää) muuta tekemistä kuin muodostella noita naurettavia ryhmiä ja adresejanne ette tunnu tajuavan että vaikka minkä tekisitte, ette voi pakottaa ketään lähtemään mihinkään vastoin tahtoaan.
        Suurin osa ihmisistäei vihaa tai edes inhoa Tukiaisia. Ihmisistä nyt on vaan mukavaa laitella nimiään kaikenmaailman adresseihin koska se nyt vaan on niin.

        Ja kun viittaat natseihin, niin menehän itseesi:
        Teikäläiset juuri toimitte kuin natsit: yritätte pakottaa ihmisiä toimimaan Oman tahtonne mukaan olettaen että Vain Se on oikea tapa. Ajaisitte pari mitätöntä luuseria maasta vain koska naama ei satu miellyttämään.

        Muuttakaa siis itse vaan sinne Maijamiseen, Tukholmaaseen tai vaikka Vinku-Intiaaseen. Menkää ja vipottakaa mennessänne.

        Tervemenoa.
        Ei takaisin tuloa.


      • Rauhoittukaa jo
        Omituista vinkumista kirjoitti:

        Kukaan muu ei halua Tukiasia pois maasta kuin kouralinen surkimuksia jotka spämmäävät jokaista keskustelupalstaa noilla iänikuisilla Tukiainen sitä ja Tukiainen tätä - jankkaamisillaan.

        Muu kansa EI VÄLITÄ mitä niille ääliöille tapahtuu, sillä meillä on oma -ja paljon mielenkiintoisempi- elämämme jokaisella elettävänäme.

        Te kakrat joilla ei ole (elämää) muuta tekemistä kuin muodostella noita naurettavia ryhmiä ja adresejanne ette tunnu tajuavan että vaikka minkä tekisitte, ette voi pakottaa ketään lähtemään mihinkään vastoin tahtoaan.
        Suurin osa ihmisistäei vihaa tai edes inhoa Tukiaisia. Ihmisistä nyt on vaan mukavaa laitella nimiään kaikenmaailman adresseihin koska se nyt vaan on niin.

        Ja kun viittaat natseihin, niin menehän itseesi:
        Teikäläiset juuri toimitte kuin natsit: yritätte pakottaa ihmisiä toimimaan Oman tahtonne mukaan olettaen että Vain Se on oikea tapa. Ajaisitte pari mitätöntä luuseria maasta vain koska naama ei satu miellyttämään.

        Muuttakaa siis itse vaan sinne Maijamiseen, Tukholmaaseen tai vaikka Vinku-Intiaaseen. Menkää ja vipottakaa mennessänne.

        Tervemenoa.
        Ei takaisin tuloa.

        Onpa lapsellista ruveta palstalaisia haukkumaan, nyt ei kyse ollut kenenkään taviksen asioista vaan Tuksun joten voitaisiinko pysyä aiheessa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin vai onko se sinunkaltaiselta höyrypäältä liikaa vaadittu?


      • Pai pai
        Rauhoittukaa jo kirjoitti:

        Onpa lapsellista ruveta palstalaisia haukkumaan, nyt ei kyse ollut kenenkään taviksen asioista vaan Tuksun joten voitaisiinko pysyä aiheessa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin vai onko se sinunkaltaiselta höyrypäältä liikaa vaadittu?

        Tuksu on ihan vaan tavis joten rauhoitu sinä höytypää itse.
        Noinko pahasti kolahtaa jos joku uskaltaa olla eri mieltä teidän kanssanne. Voi kun oot säälittävä. Mee ime äitees tissiä ettei tuu paha mieli.


      • Chanel4
        Omituista vinkumista kirjoitti:

        Kukaan muu ei halua Tukiasia pois maasta kuin kouralinen surkimuksia jotka spämmäävät jokaista keskustelupalstaa noilla iänikuisilla Tukiainen sitä ja Tukiainen tätä - jankkaamisillaan.

        Muu kansa EI VÄLITÄ mitä niille ääliöille tapahtuu, sillä meillä on oma -ja paljon mielenkiintoisempi- elämämme jokaisella elettävänäme.

        Te kakrat joilla ei ole (elämää) muuta tekemistä kuin muodostella noita naurettavia ryhmiä ja adresejanne ette tunnu tajuavan että vaikka minkä tekisitte, ette voi pakottaa ketään lähtemään mihinkään vastoin tahtoaan.
        Suurin osa ihmisistäei vihaa tai edes inhoa Tukiaisia. Ihmisistä nyt on vaan mukavaa laitella nimiään kaikenmaailman adresseihin koska se nyt vaan on niin.

        Ja kun viittaat natseihin, niin menehän itseesi:
        Teikäläiset juuri toimitte kuin natsit: yritätte pakottaa ihmisiä toimimaan Oman tahtonne mukaan olettaen että Vain Se on oikea tapa. Ajaisitte pari mitätöntä luuseria maasta vain koska naama ei satu miellyttämään.

        Muuttakaa siis itse vaan sinne Maijamiseen, Tukholmaaseen tai vaikka Vinku-Intiaaseen. Menkää ja vipottakaa mennessänne.

        Tervemenoa.
        Ei takaisin tuloa.

        No Johan tuli vuodatus ja kukaan ei ole maininnut natseista sanallakaan, mihin "omituista vinkumista" viittaa. Otahan aikalisä ja hengitä syvään. Kyllä se siitä.


      • Relaa jo vähän
        Chanel4 kirjoitti:

        No Johan tuli vuodatus ja kukaan ei ole maininnut natseista sanallakaan, mihin "omituista vinkumista" viittaa. Otahan aikalisä ja hengitä syvään. Kyllä se siitä.

        Sulla ei sitten ole silmiä päässä vai mitä.Sen kyllä arvaa kun kattoo noita sun kommenttejasi. Luehan nyt tarkkaan ja hitaasti se "omituista vinkumista" edellisen kommentoijan nimimerkki.
        Koska jos nimimerkki on "ihme natsimeininki" niin eiköhön siinä ole ilmiselvästi sana 'natsi' ja viitata natsien toimintaan.
        Otapa itse ne omat lääkkees ja mene välillä huilaamaan.
        Mieluummin noita vittuiluanalyyseja lukee kuin rähinäreettojen ala-arvoista kiroilua. Mutta kukin tavallan. Sä vissiin perustat enemmän "tuksu on perseestä" tyylisestä kommentoinnista, mutta sehän on sun asiasi.


    • naurettavaa touhua

      Chanel4

      Miten lapsellista luulla, että jollain adressilla voisitte vaikuttaa.No, onhan jotain ajankujua paremman puutteessa.Voi vitsi

    • jaahas 4

      Metallitäti tosi asiallinen kirjoituksissa mutta ei sovi millaa magiaa unohtaa, tiukkoja ämmiä

      • Tarkoittaa

        Toisinsanoen paskanjauhajia pahimmasta päästä.
        Aivot narikassa ja narikan ovi lukossa.


      • On niin kivaa hei
        Tarkoittaa kirjoitti:

        Toisinsanoen paskanjauhajia pahimmasta päästä.
        Aivot narikassa ja narikan ovi lukossa.

        Niin ihmettelen kyllä että miten nää kaks muijaa jaksaa jauhaa jostain julkkiksesta joka ikinen päivä täällä? Eikö ole muuta elämää? Kyllä itsekin olen nyt täällä ja luen näitä juttuja mutta en tee sitä kyllä usein ja on minulla muutakin. Tääkin metallimuija on useissa ketjuissa kommentoimassa aamusta iltaan, eikö ole töitä tai muuta vastaavaa tekemistä?


      • Pyh!

        Metallitäti ja Milla magia ovat yksi ja sama henkilö ja kirjoitustyylistä ja -asusta päätellen kyseessä on melkoisen kouluttamaton pikkupissis. Tiukkaa hänellä on tuskin muu kuin pipo päässä joka se sitten onkin ilmiselvästi liian kireä.
        Asiallisuus kyseisen henkilön teksteissä on samaa luokkaa kuinhaukkumansa kohteenkin teksteissä.
        Ja jos sanat eivät riitä kertomaan, teot kyllä kertovat.
        Epätoivoista on.
        Jos on muovilusikalla saanut, ei voi teräskauhalla ammentaa.


    • Ei lähde millään

      Tunkki nyt ei lähde kulumallakaan, se on nähty moneen kertaan ja sama virsi kuultu useasti. Uhkasi se viimeksi viime vuonna muuttaa Ruotsiin mutta kuinka kävikään? Suomessahan se vieläkin (valitettavasti) on.

    • Sinä myös.

      Sä voit painua saman tien ja viedä koko Paskanärhi sakkis mukanas.

      Menkää kaikki yhteiseen paattiin ja me muut tuikataan kunnon annos dynamiittia paatin alle ja posautetaan koko roskasakki helvettiin.
      Päästään yhdellä kertaa eroon koko paskakasasta ja maailmassa on taas mukavampi elää.

      • Tuksu on perseestä

        Painu itse hevonvittuun! Ne ketkä puolustaa mielisairasta ja väkivaltaista alkoholistia ovat moraalittomia ja säälittäviä paskakasoja jotka ovat Tuksun kanssa samalle tasolle vajonneita. Kaikkein pakkomielteisimmät näädät ovat säälittäviä jotka kyttäävät 24/7 Tuksun elämää, mutta se että tällä palstalla ilmaisee mielipiteensä ei tee minusta mitään näätää. Ihan ihminen kyllä olen ja minulla on oikeus ilmaista mielipiteeni ihan niin kuin muillakin. Jos et kestä lukea niitä niin painu muualle siitä inisemään. Tuollaiset Tukiaisten kanssa samaa tasoa olevat roskaläjät voisi laittaa vaikka Siperiaan menevään laivaan ja meno mutta ei paluuta. Kyllä olisi Suomi edes hieman parempi paikka asua ilman hulluja ihmisiä.


      • Lääkitys reilassa?
        Tuksu on perseestä kirjoitti:

        Painu itse hevonvittuun! Ne ketkä puolustaa mielisairasta ja väkivaltaista alkoholistia ovat moraalittomia ja säälittäviä paskakasoja jotka ovat Tuksun kanssa samalle tasolle vajonneita. Kaikkein pakkomielteisimmät näädät ovat säälittäviä jotka kyttäävät 24/7 Tuksun elämää, mutta se että tällä palstalla ilmaisee mielipiteensä ei tee minusta mitään näätää. Ihan ihminen kyllä olen ja minulla on oikeus ilmaista mielipiteeni ihan niin kuin muillakin. Jos et kestä lukea niitä niin painu muualle siitä inisemään. Tuollaiset Tukiaisten kanssa samaa tasoa olevat roskaläjät voisi laittaa vaikka Siperiaan menevään laivaan ja meno mutta ei paluuta. Kyllä olisi Suomi edes hieman parempi paikka asua ilman hulluja ihmisiä.

        No johan....
        Sulla on todella pahoja ongelmia, lapsi parka.
        Tuollainen purkaus viittaa jo pahanlaatuiseen mielialahäiriöön.
        Kannattaisko suun hankkiutua psykiatriseen hoitoon ennenkuin se viimeinenkin harmaa aivosolu surkastuu.
        Muut on nimittäin jo ilmiselvästi surkastuneet.


      • Tuksu on perseestä
        Lääkitys reilassa? kirjoitti:

        No johan....
        Sulla on todella pahoja ongelmia, lapsi parka.
        Tuollainen purkaus viittaa jo pahanlaatuiseen mielialahäiriöön.
        Kannattaisko suun hankkiutua psykiatriseen hoitoon ennenkuin se viimeinenkin harmaa aivosolu surkastuu.
        Muut on nimittäin jo ilmiselvästi surkastuneet.

        Ei ole mitään ongelmia, ärsyttää vaan nämä määräilijät täällä jotka ovat selvästi sitä mieltä että tuollaista väkivaltaista lorttoa pitäisi hyssytellä, en kyllä sellaiseen ryhdy. Ja kyllä olen ihan terve, mutta Tuksua puolustavat eivät ole, mukaan lukien sinä. Että kyllä minä näille stalkkereille suosittelen sitä lääkistystä ja tietysti niille jotka ovat samankaltaisia tuon hirviön kanssa. Tiedoksi vaan että en ole lapsi vaan aikuinen ja ajattelen omilla aivoillani. Älä sinä tee mitään diagnooseja kenestäkään anonyymista, mene jauhamaan tuota sontaa vaikka tuonne mielenterveyspalstalle.


      • vihan hallintaa
        Tuksu on perseestä kirjoitti:

        Ei ole mitään ongelmia, ärsyttää vaan nämä määräilijät täällä jotka ovat selvästi sitä mieltä että tuollaista väkivaltaista lorttoa pitäisi hyssytellä, en kyllä sellaiseen ryhdy. Ja kyllä olen ihan terve, mutta Tuksua puolustavat eivät ole, mukaan lukien sinä. Että kyllä minä näille stalkkereille suosittelen sitä lääkistystä ja tietysti niille jotka ovat samankaltaisia tuon hirviön kanssa. Tiedoksi vaan että en ole lapsi vaan aikuinen ja ajattelen omilla aivoillani. Älä sinä tee mitään diagnooseja kenestäkään anonyymista, mene jauhamaan tuota sontaa vaikka tuonne mielenterveyspalstalle.

        Tuksu on perseestä

        Rauhoitu, ei tää niin totista hommaa ole, että hermonsa tarvii menettää.


      • Oi dai...
        Tuksu on perseestä kirjoitti:

        Ei ole mitään ongelmia, ärsyttää vaan nämä määräilijät täällä jotka ovat selvästi sitä mieltä että tuollaista väkivaltaista lorttoa pitäisi hyssytellä, en kyllä sellaiseen ryhdy. Ja kyllä olen ihan terve, mutta Tuksua puolustavat eivät ole, mukaan lukien sinä. Että kyllä minä näille stalkkereille suosittelen sitä lääkistystä ja tietysti niille jotka ovat samankaltaisia tuon hirviön kanssa. Tiedoksi vaan että en ole lapsi vaan aikuinen ja ajattelen omilla aivoillani. Älä sinä tee mitään diagnooseja kenestäkään anonyymista, mene jauhamaan tuota sontaa vaikka tuonne mielenterveyspalstalle.

        No aivan selvästihän sulla on ongelmia, lapsukainen.
        Vajakki mikä vajakki. Voi ressukkaa.
        Kerros nyt tädeille ja sedille miksi sä oletat että joku puolustaa Tukiaista jos ei halua olla samaa mieltä kuin sä ja sun vajakkikaverisi jotka alituiseen täällä ja muuallakin kiertelevät haukkumassa ihmisiä.

        Ymmärtääkseni tukiaiset ovat pikkurikollisia tässä maassa.
        Isommat rikolliset mällää samalla tavalla -ja enemmänkin- veronmaksajien rahoilla, eikä niitä koskaan edes harkita tuomittavaksi.

        Katsos, kun kasvat ja jos tuosta nyt enää viisastut, niin tajuat, että joku pikkujulkkis Suomesta ei oikeastaan ole mitään. Itikanpaska valtameressä.

        Ja sellaiset ihmiset jotka käyttävät elämänsä -mikäli heillä sitä edes on- näiden luuserijulkkisten repimiseen ja kyyläämiseen, hyödyttömien adressien ja ryhmien perustelemiseen, sellaiset ihmiset ovat ilmiselvästi tyytymättömiä omaan elämäänsä.
        Ja korjatakseen sen tyhjyyden ja tyytymättömyyden, he käyvät toisten kimppuun aivan kuin kiusaajat yleensä tekevät.
        Eikä sellainen adressienkirjoittelu, eikä ryhmien perustelu johda koskaan minnekään.

        Sinun mielipiteesi on että Tukiaisen pitäisi häippäistä Suomesta.
        Minun mielipiteeni on että Tukiainen asukoon aivan vapaasti Suomessa.
        Kyllä tänne mahtuu. En puolusta Tukiaista, mutten myöskään syytä häntä. En yksinkertaisesti välitä hänestä. Eipähän tarvitse poltaa hermojaan jos madame nyt sattuu järjestämän pieniä happenigeja aina silloin tällöin.

        Oikeat rikolliset istuvat edelleen Arkadianmäellä.
        Oikeat hirviöt ajavat raskailla moottoripyörillä ja perustavat jengejä.
        Oikeat julkkikset taas - no niitä näkee vain ulkomailla.


    • hihjahei

      Komppaan täysillä edellistä ja vielä säröpedaali päällä. Tukiaiset sais painua niin helvatan pitkälle ettei jäis edes paskavanaa. Näkemiin,,,,

      • Justiinsa joo

        Mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu? Mikä puolustelijoiden joukko tänne on saapunut lässyttämään?

        Täällähän on kuukausien ajan jauhettu Tuksusta varmaan 50 viestiketjun verran päivässä ja haukuttu sitä ties millä törkynimillä ja kielenkäyttö on palstalaisilla ollut ala-arvoista ja nytten nämä muutamat täällä moralisoi. Katsokaa peiliin!

        Tehän täällä olette sitä paskamyrskyä aiheuttaneet ja pilkanneet Tuksua joukolla ja nyt kun täällä ilmaistaan suht asiallisia mielipiteitä niin johan ollaan valittamassa, kyllä täällä on itse kukin syyllistynyt Tuksun mollaamisen.

        Itse myönnän sen suoraan mutta enpä minä jeesustelekaan siitä että muutkin ilmaisevat mielipiteensä. Kannattaa myös muista että kaikki jotka eivät pidä Tuksusta ovat ns. näätiä. Ei siihen tarvita 24/7 seurantaa harjoittaa. Riittää että kommentoi tänne.


      • Älä valita
        Justiinsa joo kirjoitti:

        Mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu? Mikä puolustelijoiden joukko tänne on saapunut lässyttämään?

        Täällähän on kuukausien ajan jauhettu Tuksusta varmaan 50 viestiketjun verran päivässä ja haukuttu sitä ties millä törkynimillä ja kielenkäyttö on palstalaisilla ollut ala-arvoista ja nytten nämä muutamat täällä moralisoi. Katsokaa peiliin!

        Tehän täällä olette sitä paskamyrskyä aiheuttaneet ja pilkanneet Tuksua joukolla ja nyt kun täällä ilmaistaan suht asiallisia mielipiteitä niin johan ollaan valittamassa, kyllä täällä on itse kukin syyllistynyt Tuksun mollaamisen.

        Itse myönnän sen suoraan mutta enpä minä jeesustelekaan siitä että muutkin ilmaisevat mielipiteensä. Kannattaa myös muista että kaikki jotka eivät pidä Tuksusta ovat ns. näätiä. Ei siihen tarvita 24/7 seurantaa harjoittaa. Riittää että kommentoi tänne.

        Kaikki jotka eivät ole teidän kanssanne sama mieltä ovat puolustelijoita, niinkö? Siinäpä mielipide joka kuvastaa varsin selvästi teikäläisten älykkyysosamäärää.

        Kuule kyllä se alkaa olla niin, että ihmiset - ne MUUT- alkavat olla kurkkua myöten täynnä näitä tyyppejä jotka kutsuvat itseään "näädiksi" vaikka heitä pitäisi kutsua "turkkiloiksi".

        Mutta teikäläisethän ovat sitä mieltä että kaikkien on aina vaan oltava samaa mieltä turkkiloiden kanssa.
        Itseasiassa suurin osa suomen kansasta on eri mieltä teidän kanssanne.

        Turkkiloiden touhu alkaa mennä jo mielettömyyksiin ja jos siitä ei kuka tuykkää niin eiköhän meillä MUILLAkin ole oikeus avata suumme ja sanoa se.

        Väärin: Kaikki jotka eivät pidä Tukiaisesta Eivät ole näätiä.
        Näätiä ovat ne jotka ruotivat joka jumalan asiaa missä vain vilahtaa Tukiaisen nimi tai edes pienen pieni kuvanen.
        Ruotivat, repivät ja vääristelevät.

        Minä en pidä Tukiaisista. Enkä ole näätä.
        En pidä heistä, mutten välitä penkoa heidän asioitaankaan.
        Miksi penkoisin sellaisen ihmisen asioita josta en pidä.

        Toisaalta koska en tunne häntä, en nää mitään syytä miksi hänet pitäisi ajaa pois Suomesta. Asukoon täällä minun puolestani. Ei siitä ole kenellekään haittaa.


    • vaihtakaa juttua jo

      Ei täällä Tuksukaisia puolustella, vaan ollaan kurkkua myöten täynnä teidän jankutuksianne.

    • Stalkkerit pois

      Miksi yleistätte että kaikki Tukaisista puhuvat ovat spämmäreitä? Tällä palstalla iitä ei ole kuin muutamia jotka pakkomielteisesti stalkkeroivat Tuksua ja raportoivat hänen jokaisen liikkeensä tänne. Kaikki loput on ihan normaaleja keskustelijoita, ei suinkaan mitään näätiä. Koko tuon termin voisi heittää jo romukoppaan. Ihmisiä täällä on eikä mitään helvetin eläimiä, koko termi on naurettava, tosin Tuksun itsensä keksimä. Nämä jankkaajat voisivat tosiaan vaihtaa levyä ja keskustella Tuksusta sitten kun on jotain keskusteltavaa, eikä tehdä kymmeniä viestiketjuja samoista, jo monesti loppuun kalutuista aiheista. Nimimerkin Justiinsa joo viesti oli asiallinen ja olen samaa mieltä että kyllä täällä on kaikilla vahva mielipide, ne saa kai ilmaista?

      • Niin niin

        No mistähän se johtuu että nimimerkin Justiinsa joo ja sinunkin mielestäsi kaikki jotka eivät ole pakottamassa Tuksua suomesta pois ovat puolustelemassa häntä, vaikka on moneen kertaan tehty selväksi ettei niin ole? Niilä ihmisilläkö ei ole oikeutta sanoa mielipidettään koska se poikkeaa näätien mielipiteestä? Ja asiallisuudesta sen verran ettei koko ketjussa ole juurikaan asiallisia mielipiteitä koska koko aihe ei ole asiallinen.
        Osa porukasta tekee vittuiluanalyyseja ja osa porukasta polttaa hihansa niiden kanssa. ja meilla muilla on hupaisaa lukea sitä sotaa.


    • Voi veljet

      Ei kyllä haittaisi jos Tunkki lähtisi vaikka Timbuktuun mutta periaatteessa se on se ja sama, ei niin paljon kiinnosta että tuollaisella asialla päätäni vaivaisin kuten te ns. näädät. Relatkaa vähän hei, täällä on monilla varmaan jo otsasuoni pullistunut kun väittelette että kuka on väärässä ja kuka oikeassa. Mitä väliä, who cares? keskustelkaa tai olkaa keskustelematta, niin tärkeää se ei voi olla että siitä pitää päänsärkyä saada. Jos tämä touhu menee liian vakavaksi eikä elämään löydy oikein sisältöä niin suosittelen lämpimästi sen tietokoneen sammuttamista.

      • Chanel4

        Minä itse toivoisin, että lähtisivät maailmalle. Aukeaisi silmät lopultakin. Itse ulkomailla asuneena tiedän, että nuo tätit tippuisi korkealta ja kovaa elämän realiteetteihin, jos muualle muuttaisivat. Voisi tehdä hyvää heille. Paluu maanpinnalle jostain Laa Laa maailmasta, jossa kaikki on pinkkiä ja Hello Kitty, barbi ja brätzi vaeltaa.


      • Pönnel 28
        Chanel4 kirjoitti:

        Minä itse toivoisin, että lähtisivät maailmalle. Aukeaisi silmät lopultakin. Itse ulkomailla asuneena tiedän, että nuo tätit tippuisi korkealta ja kovaa elämän realiteetteihin, jos muualle muuttaisivat. Voisi tehdä hyvää heille. Paluu maanpinnalle jostain Laa Laa maailmasta, jossa kaikki on pinkkiä ja Hello Kitty, barbi ja brätzi vaeltaa.

        Se että joku on asunut tai matkaillu ulkomailla ei automaattisesti tietenkään tarkoita sivistystason nousua. Sen todistaa se että Tuksuttimet ovat asuneet ulkomailla jos muistat ja matkailleetkin huomattavissa määrin siellä sun täällä. Ja kaikenkaikkiaan ei noissa sinunkaan teksteissäsi paljon järkeä ole. Antaa Tuksujen unelmoida. Kaikki muu heiltä on riistetty. Jokainen elää tavallaan.


      • Chanel4
        Pönnel 28 kirjoitti:

        Se että joku on asunut tai matkaillu ulkomailla ei automaattisesti tietenkään tarkoita sivistystason nousua. Sen todistaa se että Tuksuttimet ovat asuneet ulkomailla jos muistat ja matkailleetkin huomattavissa määrin siellä sun täällä. Ja kaikenkaikkiaan ei noissa sinunkaan teksteissäsi paljon järkeä ole. Antaa Tuksujen unelmoida. Kaikki muu heiltä on riistetty. Jokainen elää tavallaan.

        Sinulle Pönnel 28. Viittaatko mihin, jossa olisin väittänyt ulkomailla asumisen/ matkailun lisäävän sivistystä? Itse asuin Hongkongissa kuusi vuotta ja se hieman opetti, toki Aasian elämästä, mutta kuitenkin. En ole väittänyt sen lisäävän sivistystä, mutta opettavan paljon realiteetteja. Ja voin hyvin elää sen kanssa, että kirjoitukseni eivät sinua miellytä, SO ? Eipä juuri sinunkaan minua, jossa kehittelet päässäsi pikku lisäyksiä ba muunnoksia itse tekstiin, kuten nyt tämä matkailu kontra sivistys. Suosittelen lukemisen ja ymmärtämisen harjoittelua. Hyvää sunnuntaita.


      • Pönnel 28
        Chanel4 kirjoitti:

        Sinulle Pönnel 28. Viittaatko mihin, jossa olisin väittänyt ulkomailla asumisen/ matkailun lisäävän sivistystä? Itse asuin Hongkongissa kuusi vuotta ja se hieman opetti, toki Aasian elämästä, mutta kuitenkin. En ole väittänyt sen lisäävän sivistystä, mutta opettavan paljon realiteetteja. Ja voin hyvin elää sen kanssa, että kirjoitukseni eivät sinua miellytä, SO ? Eipä juuri sinunkaan minua, jossa kehittelet päässäsi pikku lisäyksiä ba muunnoksia itse tekstiin, kuten nyt tämä matkailu kontra sivistys. Suosittelen lukemisen ja ymmärtämisen harjoittelua. Hyvää sunnuntaita.

        Ethän sä osaa edes tekstin tuottamista ja sitten suosittelet toisille lukemista. Mitä mä vilkaisin noita sun kommenttejasi et edes osaa lukea niin yksinkertaista ja lyhyttä sanaa kuin "natsi". pitäiskö sun palata takaisin sinne Hong Kongiin, niin ei Suomalaiste sivistystao, lukemiset, eikä ennenkaikkea Tukiaiset vaivais tyhjää päätäsi.


      • Chanel4
        Pönnel 28 kirjoitti:

        Ethän sä osaa edes tekstin tuottamista ja sitten suosittelet toisille lukemista. Mitä mä vilkaisin noita sun kommenttejasi et edes osaa lukea niin yksinkertaista ja lyhyttä sanaa kuin "natsi". pitäiskö sun palata takaisin sinne Hong Kongiin, niin ei Suomalaiste sivistystao, lukemiset, eikä ennenkaikkea Tukiaiset vaivais tyhjää päätäsi.

        Pönnel 28 Heh, sinun kommenttia ei viitsi edes kommentoida. Kivat naurut sai, kiitos.


    • Johanna tukiainen

      Älkää viitsikö kommentoida tähän ketjuun. Suurin osa teksteistä on Chanel14=metallimuija=milla magian kommentteja ja sama henkilö jatkaa kommentointiaan myriadi eri nimimerkillä.
      Aivan turhaa ottaa kantaa moisen sekopään kirjoitteluun.

      • Chanel4

        Taidatpa nyt väittää vastoin parempaa tietoa ( tyypillistä joillekin ahdasmielisille ja elämää omaamattomille) että yleistää kaikki. Me olemme kaikki eri henkilöitä, mutta meillä on kanttia käyttää aina samaa nimimerkkiä ja se tietysti teitä selkärangattomia häiritsee.


      • Julia Tukiainen
        Chanel4 kirjoitti:

        Taidatpa nyt väittää vastoin parempaa tietoa ( tyypillistä joillekin ahdasmielisille ja elämää omaamattomille) että yleistää kaikki. Me olemme kaikki eri henkilöitä, mutta meillä on kanttia käyttää aina samaa nimimerkkiä ja se tietysti teitä selkärangattomia häiritsee.

        Sisareni on kaunis ja viisas ja arvatenkin osui napakymppiin koska heti älähdit. Itse olet ahdasmielisitä ahdasmielisin koska olet ajamassa meitä pois Suomesta ja aina haukkumassa ja herjaamassa. Oma elämäsi on niin surkeaa ja mitätötnä että pitää sitten nurkissa räksyttää ja toisia haukkua.


      • Chanel4
        Julia Tukiainen kirjoitti:

        Sisareni on kaunis ja viisas ja arvatenkin osui napakymppiin koska heti älähdit. Itse olet ahdasmielisitä ahdasmielisin koska olet ajamassa meitä pois Suomesta ja aina haukkumassa ja herjaamassa. Oma elämäsi on niin surkeaa ja mitätötnä että pitää sitten nurkissa räksyttää ja toisia haukkua.

        Heh, ja tuuli se huulia heiluttaa....


      • Julia tukiainen
        Chanel4 kirjoitti:

        Heh, ja tuuli se huulia heiluttaa....

        Sinä haiset. Pahalle.


      • Chanel4
        Julia tukiainen kirjoitti:

        Sinä haiset. Pahalle.

        Voi luoja, miten tyhmää. Tiedoksesi tuoksuni tällä hetkellä sinne tunkion läjyyn Cucci Envy Me ja mites sattuikaan :)


      • Johanna tukiainen
        Chanel4 kirjoitti:

        Voi luoja, miten tyhmää. Tiedoksesi tuoksuni tällä hetkellä sinne tunkion läjyyn Cucci Envy Me ja mites sattuikaan :)

        Sivistymätön rotta.


      • Chanel4
        Johanna tukiainen kirjoitti:

        Sivistymätön rotta.

        Täällä nauretaan vatsat kippuroilla, KIITOS :)


    • :.....

      Laa laa

      • Rantapallo

        Kivaa luettavaa, hyvä Chanel, pidä puolesi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe