Mitä kicksejä saatte näistä viesteistä
ootte hulluja
27
189
Vastaukset
- ootoikeassa
Kuulee vaikka mitä... .It takes one to know one...
- sä oot vieläkin
hullumpi. Vahtaat ikävä- palstan viestejä ja kommentoit tollein joka ketjuun ja kellon ajoista näkee, että istut palstan ääressä 24/7!!!!!! SULLA EI OLE ELÄMÄÄ, MUUTA KUIN TÄMÄ PALSTA! Ja siitäkin huolimatta nostatat itteäsi meidän ikävöitsijöiden yläpuolelle! Sä olet todellinen sekopää, mikä pitää sut täällä yötä päivää????
- apes planet
Sä tiedät kaiken onnittelen oot superhuman
- mua oikeastaan
Mua säälittää toi sekopää. On se munkin viestejä täällä jahdannut. Sillai harmillista, jos sillä ei ole kavereita eikä mitään, kun täällä jahtaa ja purkaa pahaa oloaan. Saa olla itse tyytyväinen omaan elämäänsä, kun lukee noita sen juttuja, ettei ite sentään noin sekaisin ole. Toivottavasti hänellä alkaa asiat menee paremmin. Ei ihmisen tarvis noin kärsiä!
- lol.
mua oikeastaan kirjoitti:
Mua säälittää toi sekopää. On se munkin viestejä täällä jahdannut. Sillai harmillista, jos sillä ei ole kavereita eikä mitään, kun täällä jahtaa ja purkaa pahaa oloaan. Saa olla itse tyytyväinen omaan elämäänsä, kun lukee noita sen juttuja, ettei ite sentään noin sekaisin ole. Toivottavasti hänellä alkaa asiat menee paremmin. Ei ihmisen tarvis noin kärsiä!
Aika sekopäätä luulla, että joku jahtaa viestejä, kun ei näistä voi tietää kovin helpolla mikä on kellekkin.
- Voi ristus sua
mua oikeastaan kirjoitti:
Mistä sä tunnet tai tunnistat jonkun viestit?
Kerro kuka tuo alottajakin on, sullahan on aikaa päivisinkin kyttiä ja yrittää tunnistaa joakinen palstalle kirjottanu.
Kerro nyt kuka minä olen! Montako viestiä olen tänään kirjottanu, ja kuinka paljon olen tätäkään palstaa seurannu!
- viihdyt?
Ennemmin sitä täällä kirjoittelee, kuin menee baariin......ei täällä kirjoittelu tarkoita, että kotona olisi...
- Ei niin
Jos on sen luontoinen, niin ihmisiä voi kiusata missä vain ja milloin vain. Pitkin vuorokautta. Eli jotain hämärää täytyy olla ajatusmaailmassa. Ei oo kaikki asiat kohdallaan. Mutta ei voi auttaa.
- viihdyt?
Ei niin kirjoitti:
Jos on sen luontoinen, niin ihmisiä voi kiusata missä vain ja milloin vain. Pitkin vuorokautta. Eli jotain hämärää täytyy olla ajatusmaailmassa. Ei oo kaikki asiat kohdallaan. Mutta ei voi auttaa.
Ei täällä kiusata ketään. Mitäs toi nyt oli? Ajatusmaailmassa vikaa jos ajatuksia esille anonyymisti tuo. Joskus on hyvä, ettei ystäviä rasita ihan kaikella. Aikansa kutakin. Kukaan täällä nyt kai vuosia ole? Ikävä palstalla.
- no oikeastaan
viihdyt? kirjoitti:
Ei täällä kiusata ketään. Mitäs toi nyt oli? Ajatusmaailmassa vikaa jos ajatuksia esille anonyymisti tuo. Joskus on hyvä, ettei ystäviä rasita ihan kaikella. Aikansa kutakin. Kukaan täällä nyt kai vuosia ole? Ikävä palstalla.
Tuo oli tarkoitettu sille palstakiusaajalle. en tiedä tietenkään kuka se on. Ootko se sinä tai joku muu. Mut älytöntä touhua täällä välillä. Joo, saa täällä purkaa. Kukin tavallaan. vissiin.
- viihdyt?
no oikeastaan kirjoitti:
Tuo oli tarkoitettu sille palstakiusaajalle. en tiedä tietenkään kuka se on. Ootko se sinä tai joku muu. Mut älytöntä touhua täällä välillä. Joo, saa täällä purkaa. Kukin tavallaan. vissiin.
No joo, en oo se kiusailija. Vapaa sana ja jne. Kukaan ei tiedä kuka on kuka. Ok. Öitä hyviä vaan.
- .............
no oikeastaan kirjoitti:
Mä en tiedä kenestä tässä ketjussa puhutaan, mut mä oon ainakin huomannut, että tällä palstalla on joku / joitain törkeyksien kirjoittajia. Mun kaunis (ainakin omasta mielestäni kaunis) runo ikävöintini kohteelle oli pilattu typerillä videolinkeillä ja kommenteilla...
- surullista
............. kirjoitti:
Mä en tiedä kenestä tässä ketjussa puhutaan, mut mä oon ainakin huomannut, että tällä palstalla on joku / joitain törkeyksien kirjoittajia. Mun kaunis (ainakin omasta mielestäni kaunis) runo ikävöintini kohteelle oli pilattu typerillä videolinkeillä ja kommenteilla...
voiko noille törkyjen kirjoittajille tehdä mitään? ilmoittaa johonkin, jos menee kovin pahaks?
- ylläpidolle
surullista kirjoitti:
voiko noille törkyjen kirjoittajille tehdä mitään? ilmoittaa johonkin, jos menee kovin pahaks?
viestiä asiattomasta viestistä.
tarpeeksi kun tulee niin bannataan kirjoitusmahdollisuus. - surullista
ylläpidolle kirjoitti:
viestiä asiattomasta viestistä.
tarpeeksi kun tulee niin bannataan kirjoitusmahdollisuus.Kai ne tarkistaa sisällön ennen sitä. Onko tuossa fuskaus mahdollisuus?
- Käyt siis vain
paikossa missä nettiä voi käyttää kun addiktio on jatkuvasti päällä. Et siis malta olla missään jos ei ole mahdollisuutta päästä näyttöä tuijottamaan. Aika sairasta touhua!
- ...............
no oikeastaan kirjoitti:
Vahtaat ikävä- palstan viestejä ja kommentoit tollein joka ketjuun ja kellon ajoista näkee, että istut palstan ääressä 24/7!!!!!! SULLA EI OLE ELÄMÄÄ, MUUTA KUIN TÄMÄ PALSTA! Ja siitäkin huolimatta nostatat itteäsi meidän ikävöitsijöiden yläpuolelle! Sä olet todellinen sekopää, mikä pitää sut täällä yötä päivää????
- ihan sama
Ihan sama
- ???
Mitä kicksejä saat
- ------------>
Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan?
- lööperintarinat
Jokainen valitsee tien mitä kulkea.Joku ei kulje valtavirtojen mukana ja ottaa riskin.silloin on hyväksyttävä myös jos selän takana puhutaan.
- voisitko manipuloida?
lööperintarinat kirjoitti:
Jokainen valitsee tien mitä kulkea.Joku ei kulje valtavirtojen mukana ja ottaa riskin.silloin on hyväksyttävä myös jos selän takana puhutaan.
Kenenköhän sivupersoonista sitä taas pitäisi puhua selän takana? En tiedä tuntevani ketään, jolla lukuisia nettinikkejä.
- piupal paupal
vakkareilta palaa päreet, kun niitä vähän arvostelee..No, onhan se noloa täällä hurpattaa vuodesta toiseen..ottakaa iisisti, ei teitä kukaan tunnista.
- ei me varmaan,
mitään kicksejä, täällä saada, kunhan aikamme kuluksi kirjoitamme, meistä jotkut ikävöivät, jotkut muuten vain yksinäisyydessään tänne kirjoittelevat, mutta itse en ymmärrä noita viha viestejä ja kun joku kirjoittaa kauniisti, niin ollaan heti haukkumassa toisen viestiin, onko kateutta, katkeruutta, en tiedä,,
- Riippuu mistä...
niin no riippuu tieten viesteistä, miten hyvin viihtyy täällä. Hyvistä kirjoituksista ja musalinkeistä saa itselleen uutta ajateltavaa, kicksejäkin. Yleensä kai se on ajatusten vaihtoa ja välillä hauskaakin sellaista. Oppiihan tässä myös käsittelemään ja ymmärtämään sekä omia että muiden tunteita...lähinnä ajanvietettä
tosiaan. - ihmettele vaan
Joistain tunteella kirjoitetuista nimettömistä kaipaus-viesteistä välittyy syvää tunnetta.. todellista tai kuviteltua.
Näistä ilkeily-viesteistä ei saa minkäänlaisia kicksejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450