Milloin verenvuoto lakkaa??

auttakaamua

Multa leikattiin tiistaiaamuna paise peräaukon seudulta. No siinä sen leikkauksen jälkeen märehdin torstaihin vai perjantaihin asti ja verenvuoto oli aika runsasta (osittain myös siksi koska sinne oli ommeltu sellainen kumilerpake ja siihen oli muodostunut maksoittunutta verta). Kotiin palattuani verta on tihkunut tasaiseen tahtiin ja joudun pitämään semmoisia siteitä ettei mene vaatteille tai muualle. Kolmesti päivässä on neuvottu huuhtomaan ja verenvuoto kuulemma kuuluu asiaan mutta täö alkaa jotenkin tuntumaan epätoivoselta...

Pitäiskö sen haava-alueen saada mahdollisimman paljon ilmaa eli pitöiskö mun istua tai maata haarat levällään vai voinko olla ihan normaalisti ja vaikkapa jopa istua? Miten tuon huuhtomisen kanssa että saako kädellä vähän ns. hinkata persuusta vai tekeekö se vaan enemmän hallaa? Olisi ihan mukava jos ei juhannus menisi pilalle tän takia ja pääsis jo vaikka ihmisten ilmoille mahdollisimman pian...

4

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaamua

Voisko joku oikeesti vastata jos tietää jotain ja näkee tän, mulla iskee kohta paniikki tän kanssa kun verenvuoto ei vaan näytä loppuvan! Hoitaja sanoi perjantaina että lähipäivinä pitäisi loppua mutta alkaa tuon lähipäivän määritelmä jo häilymään. Ois kiva valmistautuu jo henkisesti siihen että juhannus menee pilalle ja keksiä jotain muuta tekemistä :(

• Hoetaja

Jos sieltä perseestä nyt ihan vuotamalla sitä verta vuotaa, niin käy leikanneessa sairaalassa näyttämässä sitä.
      Jos kyse on muutamasta pisarasta tai punaiseksi muuttuneesta paperista, en olisi huolissani.
      Katso peilillä sinne jos uskallat niin huomaat, että kas, siellähän on haava auki.
      Ja haavat tykkää ilmakylvyistä ja bideesuihkuttelusta.
      Haavat ei tykkää hautomisesta.
      Juhannus menee pilalle joka tapauksessa, paitsi jos saunot pari kertaa ja muuten olet ilmavissa pöksyissä.
      Älä nyhjää tietokoneen ääressä tiukoissa farkuissa.
      Tsemppiä.

• auttakaamuara

Niin no lähinnä se justiinsa vituttaapi kun sillon perjantaina miten mä pystyn tota berberiä kolmesti huuhtomaan jos jossain mökillä kaveriporukan kanssa ja muutenkin mut jospa se tästä rauhottuisi niin ei tarvitsisi niin paljon huolehtia

Joo ja tiedän monella on suurempiakin ongelmia mut on tää mullakin aika helvettiä ollu kaikkine kipuineen ja verenvuotoineen

• adgjl24680

oon tosi pahoillani,näytät ihan oikeesti harmissas olevalta :-( jos se verenvuoto ei nyt lopu voit yrittää tyrehdyttää sitä kylmällä jos mitenkään mahollista (jääpussi tms)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      21
      1926
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      772
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      53
      691
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      688
    Aihe