pitäisiköhän kirjoittaa viesti sinulle?

mä mietinjamietin

Olisikohan sinulla ikävä? Ja vastaisitko?

38

1488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No et sitten

kirjoittanut, joten en vastaa.

• vai mikä on

On mulla ikävä. Hänelle sanoisin, että oletko vihainen jostain kun ei mitään kuulu.

• Tikku juhannuksesta

Luulen hänen nukkuvan. Kirjoita aamulla. :)

• shsss

vastaisin ja ikävöin

• annapalaafrank

Kokeile ja kirjoita.

• nyt loma

On se jo ihme :), jos kirjoitat viestin. Pitäisi ja on ikävä.

• ei mitään pitäskö

vaan PITÄÄ! vastaus tulee nopeemmin kun itellan etanaposti. kokeile vaikka.

• montaa asiaa

Kyllä, kaipaan sinua. Kaipaan edelleen jutteluitamme ennen nukkumaan menoa. Kaipaan välitöntä läheisyyttämme. Kaipaan kosketustasi.

• hzzdrg

Kirjoititko?

• vastaisin näin,

olen ikävöinyt sinua.laita vaan viesti.

• Olisi ikävä

Pitäisi :)

• (.-.)

v
      a
      s
      t
      a
      i
      s
      i
      n

• Ei ole ikävä

koska en tunne sinua.

• Mietteeni iltaan

Tämän päivän viesti rakkauteni kohteelle: ajattelen ja tunnen haikeutta, sinä elämäni suuri rakkaus.

En unohda, sillä kohtaamisesi merkitisi minulle paljon. Pääsin karikoiden yli avullasi, ja olen lopun elämää siitä kiitollinen.

• Mietteeni iltaan kirjoitti:

Tämän päivän viesti rakkauteni kohteelle: ajattelen ja tunnen haikeutta, sinä elämäni suuri rakkaus.

En unohda, sillä kohtaamisesi merkitisi minulle paljon. Pääsin karikoiden yli avullasi, ja olen lopun elämää siitä kiitollinen.

"Mietteeni iltaan" viestisi oli todella kaunis,
        olitpa sitten NAINEN tai MIES, ja menipä viestisi kelle tahansa.
        Nostan sinulle hattua, että kiität jotakuta noin avoimesti tuesta.
        Tässä sinulle kappale:

http://www.youtube.com/watch?v=S8Bjbc56bJE

• Lyhyesti..

pitäs kirjottaa, kaipaan ja vastaisin..

• en ainakaan laita

miten sellainen ihminen voisi luottaa että vastaisit jos/jolle olet joskus jättänyt vastaamatta?

• Lyhyesti..
        en ainakaan laita kirjoitti:

miten sellainen ihminen voisi luottaa että vastaisit jos/jolle olet joskus jättänyt vastaamatta?

nyt olet hakoteillä, aina olen vastannut viestiin..en ole jättänyt vastaamatta.

• Soittaisit ennemmin

mulla on ikävä sun ääntä.

• yks kaipailijat

En tiedä sinusta mutta minä juuri laitoin hänelle sähköpostiin viestin..tästä mitään tuu kun aina mielessä poukkoilee..mut se on hänen vallassa..jatko.

• laittaa vaan :)

vastaisin..aina olen vastannut...

• apua4

ja mä oon unohtanut mun sähkärin salasanan!

• muistamaton mies

Mulla aivan sama vika.... Toivon vaan ettei hän ole lähettänyt minulle enää mitään, olisi ajattelematonta olla vastaamatta. Kaipa hän tajuaisi soittaa jos ei alkaisi kuulua jos kiinni kerran haluaisi saada.

• setyttö.
        muistamaton mies kirjoitti:

Mulla aivan sama vika.... Toivon vaan ettei hän ole lähettänyt minulle enää mitään, olisi ajattelematonta olla vastaamatta. Kaipa hän tajuaisi soittaa jos ei alkaisi kuulua jos kiinni kerran haluaisi saada.

Voi ei! Onkohan minulla käynyt noin. Eipä ole vastausta kuulunut mieheltä enkä ymmärrä miksi.

• loppu on

ei sillä mikään ikävä ole. valehtelet, kun et uskalla kohdata itseäsi ja vihaasi kohtaani. minä jätin sinut, pling, , etkä enää merkitse mulle mitään. omituinen kaksijakoinen olet. niin rakastaa, kaikki hyvin ja sitten jo olen saamaton akka ja laatikossa pitäisi lähteä.. ei ei, mulle riitti. mene sinä hoidattaan mielenterveyttäs ammattilaiselle.

• oletko iloinen

niin se on

• He0

Pistä s-postia, numero vaihtunut etkä taida tietää sitä.

• Heipparallaa

En tiedä s-postiakaan joten sinun täytyy ottaa yhteyttä ;)

• paukku4

no tottakai .ja tietysti vastaisin

• vuosisadan vitsi

;)

• tee mut iloiseksi

Viestin kirjoittamista ja lähettämistä ei kadu koskaan, sitä että ei ottanut yhteyttä silloin kun sydämessä tuntui siltä katuu aina.

• paukku 4

mä otin yhteyttä kun tuntu siltä lähetin viestii.mut sulta ei kuulunut mitään .kaipaan sua niin.

• uskopois

En vastais luultavasti ja jos vastaisin et pitäisi lukemastasi.

• mene pois

mitä hiivattia sit täällä ikävöit?

• älä mieti

Tietenkin vastaisin:" Hei! viestisi tuli varmaan väärään numeroon. Halusin ilmoittaa, että voit lähettää sen uudelleen oikeaan kohteeseen."

• )):

Kyllä mä ainaki vastaisin jos hän mulle viestiä laittais :c

• ????

mutta eipä taida laittaa enää, eli mitäs jos sinä laittaisit hänelle?

• Mielenkiintoist olis

Jooo, kirjoita vaan, mun yhteystiedot löydät tosi helposti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      40
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      18
      1920
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      772
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      678
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      50
      676
    Aihe