Feministi aloittaa

YksinäinenFeministi

En tiedä miksi joku feministi sinänsä aloittaisi provosoivalla tekstillä, ja jatkaisi sitten siitä omana itsenään.

Minä nyt aloitan tämän omana itsenäni, kaikkia en kuitenkaan aio miellyttää, joten nimeäni ette tästä tule löytämään. Luultavasti tästä tulee pitkä ja kiivas keskusteluketju.

Huom. Tämä on Yksinäisyys-palsta, ja minä täytän mielipiteistäni huolimatta tuon edellytyksen. Eikä välttämättä täällä kirjoittavan tarvitse olla yksinäinen, tuohan on aihe.

No niin, mistä keskustellaan?

19

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matemaatikko1

Naiset = perseestä

• lottamari<3

miehet tykkäävät perseistä...

mikä muuten on miespuolisen feministin nimi..maskunisti vai?

• humehia hum hum
        lottamari<3 kirjoitti:

Maskunisti on sellainen ihminen, joka on koukussa Maskussa shoppailuun. Häneltä löytyy asunnosta ainakin 17 ylimääräistä nojatuolia.

• 08.jpg
        lottamari<3 kirjoitti:

Kyllä tissit aina perseen voittaa, etenkin ripulipäivinä. Tisseistä kun tulee korkeintaan maitoa.

• YksinäinenFeministi

"mikä muuten on miespuolisen feministin nimi"

On myös feministi. Esimerkiksi Ahtisaaren poika Marko ilmoitti olevansa

"feministi.miehet tykkäävät perseistä..."

Omistaan vai? Ainakin pitävät mielellään omansa. Kuten myös naiset, kai...
      Tai naisten peseistä? Tottakai feministinaisillakin on perse, mihin vaikuttaa? Ehkä siihen, että miehellä pitää perseen lisäksi olla selkärankaa... :).

• 08.pic

suomi24=perseestä

• YksinäinenFeministi

"Naiset = perseestä "

Toptop... hiiataas vähän... kelaa muutama sentti napaanpäin etukautta. Sieltä samasta muuten on miehetkin.

• kuolema naisille

Älä vittupää paskanaama mussuta, tiedät varsin hyvin mitä tarkoitin.

• Olinko tuhma

Olen tuota feminismiä näin naisena kovasti pohtinut, mutta en ole sisäistänyt, millaista on feministin elämä, miten se eroaa kaltaiseni huorahtavan blondin elämästä? Jotenkin olen feministeistä saanut semmoisen kuvan, etteivät oikein osaa nauttia elämästä, että koko ajan on mielessä, jotta kohta mua joku tuolla sortaa.

Mä tunnustan, että musta on kivaa joskus olla todella rankasti sorrettuna ja on myös hienoa, jos miehillä on selkeä käsitys hommista, jotka ei sovi naiselle. Sopii mulle aivan loistavasti. Miehillä vaan on enempi habaa kuin naisilla, ei se tosiasia muutu vaikka miten kiukuttelis. Helppona blondina eläminen on paljon helpompaa ja hauskempaa kuin tiukkisfeministin elämä, näin luulen. Oikaiskaa feministit mua ja oikein kovaa pyydän.

• YksinäinenFeministi

"millaista on feministin elämä, miten se eroaa kaltaiseni huorahtavan blondin elämästä?"

Luultavasti sinun elämäsi on joskus parempaa kuin minun. Minun elämäni taas on raameiltaan paremmassa kunnossa kuin sinun. Minä olen enemmän sellainen, joka oikeasti vaikuttaa asioihin. Sinä ehkä pilaat muiden elämää? Riippuen tietysti, mitä teet. Lapset tuskin tuollaisen äidin hoivissa kehittyisivät hyvin.

Se on jo iso juttu, se lapset. Mutta en oikein tiedä, mitä mahdat ajatella itsestäsi, oletko ehkä provoilijamies? En usko, että kukaan nainen tosissaan kirjoittaa itsestään, että on "huorahtava". Kuulostaa mieheltä.

• 0+10+10+10+10=40

Mikä järki tässä nyt on, että aloitetaan uusi ketju, ja siellä sitten kysellään muilta, että hei, mistäs keskustellaan? Niiku et keskusteltaisko jostain? Vai eikö keskusteltais? No ei niin, ei keskustella.

• pitkä ja kiivas

Minkä ikäinen olet ja missä asut?

• Olinko tuhma

Niin tarkoitan mielentilaa, jotta ei suhtaudu elämän eteen tuomiin mahdollisuuksiin sillä perusvireellä, jotta saanko nyt tasa-arvoista kohtelua tai koittaako miehet nyt vedättää.

Mä olen ihan kiltti vaimo, silitän miehen ja nuorison vaatteet, teen ruuat, kannan juotavat telkkarin eteen ja edustustilaisuuksissa koitan käyttäytyä niin, jotta mies saa olla musta ylpeä. Se ei kuulosta tasa-arvoiselta, mutta tämmöistä joustavuutta mun mielestä tarvitaan, jotta mies saa mitä haluaa ja minä myös. Jos tiukasti penäisin tasa-arvoa kotitöissä ja elämässä yleensä, olisi se hirveän nipoa ja tylsää.

Ja juu, olen nainen ja äiti ja olen myös miesten vietävissä, mitäs sitä kieltämään. Onko mun ihmisarvo nyt vähäisempi, kun en ole siveyden sipuli? Ja kyllä vaan nuoriso on kehittynyt ihan hyvin, tietotekniikka-alalta just molemmat valmistui, toinen koulun parhain arvosanoin ja stipendinkin sai. Ihan onnellisilta näyttävät ja ovat saaneet musta relan mutsin, joka kannustaa tekemään elämässä sitä, mikä tekee onnelliseksi. Niin mäkin olen tehnyt, enkä mielestäni ole ollenkaan pöllömpi esikuva.

• ------------

Feministit eivät ole siveyden sipuleita. Hehän nimenomaan ovat vapautuneet vanhanaikaisen kahlitsevan seksuaalisuuden vankilasta ja harrastavat irtoseksiä todella paljon. Tekemättä itse kuitenkaan koskaan aloitetta siihen, sillä sehän kuuluu miehelle. ;-)

• 839 123
        ------------ kirjoitti:

Feministit eivät ole siveyden sipuleita. Hehän nimenomaan ovat vapautuneet vanhanaikaisen kahlitsevan seksuaalisuuden vankilasta ja harrastavat irtoseksiä todella paljon. Tekemättä itse kuitenkaan koskaan aloitetta siihen, sillä sehän kuuluu miehelle. ;-)

Kyllä ne niitä aloitteitakin tekee. Mutta vain sporttisille, fiksuille, ihanan poikamaisesti hymyileville komistuksille. Jos on tarkoitus harrastaa irtoseksiä, ulkokuori on merkitsevin. Tavismies ei voi tehdä muuta kuin seurata vierestä tilanteen kehittymistä päätään pudistellen. Tämä "naisten vapautuminen" on katastrofi monelle miehelle.

• 08.jpg
        839 123 kirjoitti:

Kyllä ne niitä aloitteitakin tekee. Mutta vain sporttisille, fiksuille, ihanan poikamaisesti hymyileville komistuksille. Jos on tarkoitus harrastaa irtoseksiä, ulkokuori on merkitsevin. Tavismies ei voi tehdä muuta kuin seurata vierestä tilanteen kehittymistä päätään pudistellen. Tämä "naisten vapautuminen" on katastrofi monelle miehelle.

Niin, kun tavismieskin voi vain seurata vierestä, yksinäinen mies ei pääse edes siihen asti.

• Hymy ilmaista

Niin minuakin kiinnostaisi tietää, miksi feministit näyttää siltä, kuin vihaisivat elämää ympärillään tasapuolisesti ja kroonisesti? Onko se sitä, kun kieltää itseltään omien halujensa mukaisen elämän ja katkeroituu sitte siitä. Mene tiedä.

• Minusta kyllä tuntuu, että ainakin tällä palstalla olisin nimenomaan se, joka rakastaa elämää enemmän kuin useimmat muut ;-)

Ainakin saan jatkuvasti miinuksia, kun kehotan muita luopumaan katkeruudesta ja nauttimaan elämästä ja olemaan onnellisia.

Voin miinustaa tätäkin viestiä itse ihan ensimmäisenä, koska sieltä niitä kohta pakkaa kuitenkin.

• YksinäinenFeministi

"Onko se sitä, kun kieltää itseltään omien halujensa mukaisen elämän ja katkeroituu sitte siitä. Mene tiedä. "

Jokainen voi vastata itsensä puolesta ainoastaan vain noihin kysymyksiin, enkä minäkään ole jäsen kyseisessä liikkeessä. Mielipiteiltäni loppupeleissä vain.

"Niin tarkoitan mielentilaa, jotta ei suhtaudu elämän eteen tuomiin mahdollisuuksiin sillä perusvireellä, jotta saanko nyt tasa-arvoista kohtelua tai koittaako miehet nyt vedättää."

En tuollatavoin "siviilissä" miehiin suhtaudu yleisesti ottaen. On tietysti eri asia, onko kyse perheestä, hyvistä ystävistä ja luotettavista sukulaisista, joilla ei ole pahoja takaa-ajatuksia.

Se, minkälaiset miehet minua vähän riepoo, on sellaiset pelottavatkin uhoajat, joiden mielipiteistä ei saa mitään selvyyttä, jotka suhtautuvat komentelevasti naisiin, varsinkin vieraisiin naisiin. Ei ole mitään syytä käyttää imperatiivia esim. oman vaimon ystävättäriin...

Työelämä on myös oma lukunsa. Joillakin naisvaltaisilla aloilla ei ole miehistä ongelmaa uhoavana ryhmänä, enkä muutenkaan näkisi enää nykyään tätä suurimpana ongelmana. Ennemminkin heikot miehet jää vahvojen naisten jalkoihin. Johtajina minusta miehet ja naiset ovat ihan samanlaisia alaisten suuntaan.

Ehkä feministien tiukka ilme johtuu siitä, että haastattelutilanteissa heiltä kysytään kysymyksiä, jotka ovat sellaisia, että niihin ei aina viitsi hymyillen vastata.

Ennemminkin kannattaisi saavutuksista kiittää menneitä sukupolvia. Tuskimpa enää palataan mihinkään menneeseen aikaan, jolloin naisilta oli pääsy evätty suurissa määrin melkein mihin tahansa. Nykyään pidetään tasa-arvoa niin itsestään selvänä. Poikkeuksia löytyy, ja monet miehet pullistelevat edelleen hauiksilla. Mutta eivät minulle.

Jokainen saa kantaa ruokaa kenen eteen haluaa, kunhan se on vapaaehtoista. Kuka siihen voisi puuttua, tai edes haluaisi puuttua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe