veetin täyttöpakkaukset!

p.askatalo

Ostin veetin easy wax roll on kitin tarjoustalosta (39,90), kuukausia sitten, melkein heti kun näin sen ekan kerran. Tykkään laitteesta aivan mielettömästi, tämä ei siis ole mainos, ehkä päinvastoin.....

Karvat lähtee mulla hyvin, sen lämmitysajan voin tehdä jotain muuta, niin ei tarvii odotella, vahaa tulee aina oikea määrä ja se on aina oikean lämpöistä.

Mutta: tarjoustalossa ei myydä täyttöpakkauksia!!!! Myyjät ei tiedä mistään mitään, pomo ei ole ikinä tavattavissa, olen käynyt itiksen, malmin, tikkurilan kaupat läpi, ei mitään.

Onneksi löysin itiksen stockalta täyttöpakkauksia, ja hamstrasin niitä sitten kunnolla varastoon.

En ymmärrä, miten tarjoustalo voi ottaa tuotteen myyntiin ja sit jättää asiakkaan tyhjän laitteen kanssa vinkumaan, kun sitä ei voi enää tyhjänä käyttää!

Idioottejakin ne on, nyt kaikki mun rahat mitkä ne olisi saaneet menee stockalle.

Eli, jos oot ostamassa laitetta, varmista että saat myös jatkossa täytettä siihen, muuten se on jätettä.

3

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se menee

Ilmeisesti Tarjoustalo (tai oikeammin keskusliike) on ottanut myyntiin vain yhden edullisen partin eikä ole tarkoituskaan jatkaa tuotteen jälkimyyntiä ellei kysyntää ole riittävästi.

Oikeampi valituskohde puuttuville täyttöpakkauksille olisi keskusliikkeen sisäänostaja, yksittäinen Tarjoustalon myymälä ei hanki tavaraa muualta kuin keskusliikkeen varastosta. Tarjoustalo on useamman eri nimillä toimivien liikeketjun yksi haara.

• p.askatalo

Kiitos vastauksesta! Mistäköhän sen sisäänostajan tavoittaisi?

Tätä menoa tuntuu muutenkin ettei tota laitetta kauaa myydä. Tosi moni täällä ei oo tykänny siitä. Ja viimeksi kun kävin kaupoilla, laitetta ei ollu myynnissä prismassa, citymarketissa eikä edes anttilassa!!! Luulis et siel ainakin olis.

Täytyy varmaan hamstrata lisää.....

• Näin se menee

Tokmanni on mm. Tarjoustalon keskusliike ja ainakin nettisivulla näkyy olevan yhteystiedot asiakaspalveluun.

Mutta jos olet saanut täyttöpakkauksia muualta, niin turhaahan niitä on enää kaipailla Tarjoustaloon ellei niitä ole siellä myynnissä. Todennäköisesti hinnassakaan ei olisi kovin suurta eroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe