Ostin tammikuussa ko. auton. Nyt parin viikon sisällä aamulla lähtiessä kuuluu armoton kilinä ja kolina venttiileistä. Kestaa pari kolme minuuttia ja lakkaa. Öljyä on koneessa. Voisikohan öljypumpussa olla vikaa? Eli ei lähtisi heti nostamaan oljyä ja paineita? Odottelen myyjältä soittoa asiasta, mutta tuntuu kestävän. Muuten
auto toimii kuin enkeli, ei mitään valittamista.
Provoilijat voivat jättää mielipiteensä omaan napaansa.
Peugeot 3008 Active Pack
7
525
Vastaukset
- Komsikomsa
Minä tällaisena normiautoilijana olisin vienyt autoni takuukorjaukseen merkkihuoltoon enkä olisi kahta viikkoa kuunnellut venttiilien kilinää ja kolinaa ihmetellen onko jossakin vikaa. Mutta minä en olekaan provoilija.
- Samma här
Samoin täällä. Tammikuussa ostin ja sama malli. Eilen vein takuuhuoltoon venttiilien armottoman kilinän takia. Kilisee alle 16 asteessa näin kesälläkin kun lähtee aamulla liikkeelle. Alkaa n.300m jälkeen ja kestää alle kilometrin. Kilinä ja kolina on suorastaan karmeaa kuunneltavaa, aivan kuin vm-70 diesel Transit.
Muuten ei päivän mittaan enää kilise.
Tänään pitäisi hakea auto mikäli ei mitään vakavampaa ilmene.
Kerron myöhemmin mitä löytyi vai löytyikö ja mikä oli selitys. - Samma här
Samoin täällä. Tammikuussa ostin ja sama malli. Eilen vein takuuhuoltoon venttiilien armottoman kilinän takia. Kilisee alle 16 asteessa näin kesälläkin kun lähtee aamulla liikkeelle. Alkaa n.300m jälkeen ja kestää alle kilometrin. Kilinä ja kolina on suorastaan karmeaa kuunneltavaa, aivan kuin vm-70 diesel Transit.
Muuten ei päivän mittaan enää kilise.
Tänään pitäisi hakea auto mikäli ei mitään vakavampaa ilmene.
Kerron myöhemmin mitä löytyi vai löytyikö ja mikä oli selitys. - Här Samma
No niin. Kilinä johtuu kuulemma jakopäästä. On kuulemma nykyään ainakin tässä mallissa vaihdettu ketjuun, mikä välillä oli hammashihnalla. Se on syy kylmänä lähdettäessä ajoon- tiedä häntä... Mutta jos äänet kovenevat tai lämpö koneessa nousee, niin heti yhteys myyvän liikkeen huoltoon.
- katalysaattorin suojapellit rämisivät ja oli kiinnitetty paremmin.
- Hammastangon alumiinisuojat ottivat kiinni paineputkeen- uudelleen sovitettu
paikoilleen.
- Lohkolämmittimenpanssarijohto hangannut koriin- asento korjattu.
Siis puoli vuotta vanha kärry ja ajettu alle 9000km. Lapsus vikoja nämä kolme viimeistä. Toivottavasti ei ala mutterit/pultit lentelemään enempää.
Katsastukseen pitää viedä ennen kuin kolmen vuoden takuu menee umpeen, ettei tule yllätäviä kuluja itselleen maksettavaksi.- 407 esplanade 1.8 ex
Itse aikoinaan ostin 407 mallin, aikaisempaa peugeot kokemusta ei ollut, olihan siinä vikoja..voi sanoa jälkeenpäin että ihmetytti miten autossa voikin olla niin paljon erilaisia vikoja alle 100tkm ajettuna, esim: lämmityslaite, ohjaustehostin, pyörälaakerit, vetoakseli, abs anturoita, vesi vuotoja tiivisteistä, alapallonivel / laakerihässäkkä, ajovalojen säätömoottori ja muut sähköviat ja moottorin käyntihäiriöt öljyvuodot, yms. takuukorjauksessa oli myötäänsä, näköjään vielä yhtä huonoja, kerran sitä erehtyy...
- Voi prkle mikä uuno.
Älä missään tapauksessa kerro mikä moottori autossasi on.
- ytimessä
"Voi prkle mikä uuno." totta ei muut pösöjä osta, olet asian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612