samsun galaxy s3

minäolentyttö

Ajattelin ostaa tän phonen, mitä mieltä ootte täst? kokemuksii?
Mahtuuko taskuun? Hajooks näyttö helposti?

32

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksia löytyy vuoden ajalta ja täytyy sanoa että erinomainen luuri! Kaksi kertaa tosin kävi huollossa mutta näitä sattuu jokaiselle puhelinmerkille.

Se on toiminut nopeasti ja näytön kuvanlaatu on erinomainen. Ainut huonopuoli siinä on se että näytön kirkkaus ei tahdo riittää aurinkoisella säällä vaan jos aikoo saada näytöstä jotakin selvää niin auringon valo pitää peittää esim kädellä.

• uuttaoppimassa

Ostin S3 G4 mallisen luurin. Nyt ihmettelen kun tulee ilmoitus, tai on tullut jo useampi "matkapuhelimen tietoturva virus-suojaus" ja tohon kenttään pitäisi syöttää matkapuhelinnumero. miten pakollinen tälläinen on, vai onko turha?

Nettiosoite sivun ylhäällä on " m1.fi.yurmobile.com ".

Osaisko vapunen auttaa/neuvoa?

• Vapunenmoikaisj

Ei kyllä vitussa satu kaikille puhelinmerkille sony ericssonit aina on kestäneet arc n paras ja ei oo käyny huollossa haista vittu vapuperse!

• uuttaoppimassa
        Vapunenmoikaisj kirjoitti:

Ei kyllä vitussa satu kaikille puhelinmerkille sony ericssonit aina on kestäneet arc n paras ja ei oo käyny huollossa haista vittu vapuperse!

Miksi se sun Sony ei sitten myy ja mikä merkki on myyntilistojen kärjessä? Vapunen antaa asiallisia neuvoja niitä kysyville joten pikkuisen kunnioitusta. Itse jos häneen törmäisin tosielämässä niin salettiin tarjoisin kaljat/kahvit.

• Tuli pelin kautta
        uuttaoppimassa kirjoitti:

Ostin S3 G4 mallisen luurin. Nyt ihmettelen kun tulee ilmoitus, tai on tullut jo useampi "matkapuhelimen tietoturva virus-suojaus" ja tohon kenttään pitäisi syöttää matkapuhelinnumero. miten pakollinen tälläinen on, vai onko turha?

Nettiosoite sivun ylhäällä on " m1.fi.yurmobile.com ".

Osaisko vapunen auttaa/neuvoa?

Paha firma, ei kannata olla missään yhteydessä. Huijaavat ihmisiä kuukausimaksuihin.

• Asensitko puhelimeen sovelluksia vai tuliko toi ihan heti kun ostit sen?

Vaikuttaa hieman huijaukselta.

• uuttaoppimassa

Olen asentanut muutaman pelin, youtuben, ruutu, yle areena, ebookers, iltasanomat, iltalehti, skype ja sport tracker.

Ilmoitusta ei tullut heti uutena.

Toinen kysymys. Kauanko sinulla/teillä kestää akku. Itse joudun lataamaan joka päivä ja joskus kahdestikkin vaikken paljoo puhelinta käyttäisikään. Nyt laitoin virransäästön päälle ylävalikosta ja katson onko vaikutusta. Puhelimen toimintaan sillä ei tunnu olevan ihmeempää vaikutusta..?

• uuttaoppimassa kirjoitti:

Olen asentanut muutaman pelin, youtuben, ruutu, yle areena, ebookers, iltasanomat, iltalehti, skype ja sport tracker.

Toinen kysymys. Kauanko sinulla/teillä kestää akku. Itse joudun lataamaan joka päivä ja joskus kahdestikkin vaikken paljoo puhelinta käyttäisikään. Nyt laitoin virransäästön päälle ylävalikosta ja katson onko vaikutusta. Puhelimen toimintaan sillä ei tunnu olevan ihmeempää vaikutusta..?

Mihin kohtaan toi ilmoitus siis tulee?

Itselleni S3 akku kestää noin kaksi päivää. Pidempään kun laittaa virransäästötilan päälle.

Uutena akun kesto voi tuntua huonolta.

• uuttaoppimassa

Nämä mitä olen asentanut niin niillä on ollut useita lataajia ( 50 000 ja 100 000) ja olen lukenut arvosteluita joissa porukka on kehunut näitä pelejä. Olen yrittänyt olla mahdollisimman varovainen.

• uuttaoppimassa
        vapunen kirjoitti:

Mihin kohtaan toi ilmoitus siis tulee?

Itselleni S3 akku kestää noin kaksi päivää. Pidempään kun laittaa virransäästötilan päälle.

Uutena akun kesto voi tuntua huonolta.

Ilmoitus tulee oikeaan yläkylmaan pikku logona ja kun vetäsen sivun/verhon alas niin siinä alhaalla lukee ilmoitus. Samallalailla kuin tulee ilmoitus facebookista, päivityksestä, säästä tai skypestä.

Nämä mitä olen asentanut niin niillä on ollut useita lataajia ( 50 000 ja 100 000) ja olen lukenut arvosteluita joissa porukka on kehunut näitä pelejä. Olen yrittänyt olla mahdollisimman varovainen.

Kyllä se viittasi johonkin sovellukseen.

• uuttaoppimassa
        vapunen kirjoitti:

Kyllä se viittasi johonkin sovellukseen.

Olen ladannut itselleni ja tyttärilleni pelejä: Tank regon 3d (lite), realparking3 d, zynga poker, raging thunder 2, airattack hd lite, real racing 3, candy crush saga, art nail salon, emojidom, ice cream maker, fashion makeup, paint a picture, smart baby games lite, hair salon, yummy burger, kitty dress up.

• uuttaoppimassa

Olen ladannut itselleni ja tyttärilleni pelejä: Tank regon 3d (lite), realparking3 d, zynga poker, raging thunder 2, airattack hd lite, real racing 3, candy crush saga, art nail salon, emojidom, ice cream maker, fashion makeup, paint a picture, smart baby games lite, hair salon, yummy burger, kitty dress up.

Nyt noista lähti yli puolet pois. Pelejä joita on kokeiltu, muttei niitä varsinaisesti pelaa kukaan.

Juu se voi olla tullut jonkin pelin mukana.

• uuttaoppimassa
        vapunen kirjoitti:

Ton real racing 3 pelin lataamisessa oli hieman jotain ongelmia, enkä saanut sitä loppujenlopuksi päällekkään. Sekin lähti roskakoriin.

• uuttaoppimassa
        vapunen kirjoitti:

Miten muuten virransäästö vaikuttaa tässä puhelimessa (galaxy s3 g4)? Itse en huomaa mitään eroa käytössä.

Miten muuten virransäästö vaikuttaa tässä puhelimessa (galaxy s3 g4)? Itse en huomaa mitään eroa käytössä.

Käsittääkseni se vähentää puhelimen tehoja jos puhelin ei sinä hetkenä tarvitse suoritinta niin paljon. Se ottaa myös värinän pois.

• avast mobile

Älää tommosia huijauksia lataa vaan lataa ilmainen avast kaupasta tai oikeastaan ei sekään ole pakollista,mieti sitäkin missä olet seikkaillu puhelimellasi kun tommosia tulee

• uuttaoppimassa

No joo... en ole reagoinut tohon ilmoitukseen mitenkään. Toinenkin ilmoitus on tullut "lataa virus skanneri" enkä ole reagoinut tähänkään, olen vain poistanut ilmoitukset.

• Rutger Hauer

No joo... en ole reagoinut tohon ilmoitukseen mitenkään. Toinenkin ilmoitus on tullut "lataa virus skanneri" enkä ole reagoinut tähänkään, olen vain poistanut ilmoitukset.

Jos tarkoitat että sinulla on Galaxy S3 4G, kannattaa pistää pois 4G (tai siis LTE). Varsinkin jos liittymäsi ei ole 4G/LTE, vaan 3G. Tämä lukemani mukaan syö helposti akkua.

Asetukset>Lisää asetuksia>Matkapuhelinverkot>Verkkotila>ruksaa : GSM/WCDMA (automaattinen tila)

Oma puhelimeni ei kestä kuin korkeintaan päivän, mutta minä näplään sitä koko ajan. Kaksi latausta päivässä ei ole harvinaista. Saan siitä kuitenkin 1 1/2 päivää, jos vain taskussa.

• MainoksiaNeOn

Joku niistä sinun lataamistasi sovelluksista niitä "virus" ilmoituksia sinne ilmoituspalkkiin latelee...

Itsellä tullut pari kertaa myös, selvitin mikä sovellus mainosti niitä ja poistin sen.

• uuttaoppimassa
        MainoksiaNeOn kirjoitti:

Joku niistä sinun lataamistasi sovelluksista niitä "virus" ilmoituksia sinne ilmoituspalkkiin latelee...

Itsellä tullut pari kertaa myös, selvitin mikä sovellus mainosti niitä ja poistin sen.

Mainoksilta ne vaikuttaakin. On tekstiä "nyt ilmaiseksi ja vain androihin". Poistin aikaisemmin yli puolet peleistä joita olen lataillut Play-kaupasta, nyt tuntuu että tilanne rauhoittui. Joku ilmoitus sieltä vielä tuli (logona pieni punainen tähti) jonka poistin sen enempää sitä kattomatta...

• uuttaoppimassa
        Rutger Hauer kirjoitti:

Jos tarkoitat että sinulla on Galaxy S3 4G, kannattaa pistää pois 4G (tai siis LTE). Varsinkin jos liittymäsi ei ole 4G/LTE, vaan 3G. Tämä lukemani mukaan syö helposti akkua.

Asetukset>Lisää asetuksia>Matkapuhelinverkot>Verkkotila>ruksaa : GSM/WCDMA (automaattinen tila)

Oma puhelimeni ei kestä kuin korkeintaan päivän, mutta minä näplään sitä koko ajan. Kaksi latausta päivässä ei ole harvinaista. Saan siitä kuitenkin 1 1/2 päivää, jos vain taskussa.

Nyt puhelimessani on LTE/GSM/WCDMA (automaattinen tila). Itseasiassa en edes tiedä onko liittymäni 3G vai 4G... Täytyy käydä omilta Saunalahden sivuilta tarkistamassa.

Mainoksilta ne vaikuttaakin. On tekstiä "nyt ilmaiseksi ja vain androihin". Poistin aikaisemmin yli puolet peleistä joita olen lataillut Play-kaupasta, nyt tuntuu että tilanne rauhoittui. Joku ilmoitus sieltä vielä tuli (logona pieni punainen tähti) jonka poistin sen enempää sitä kattomatta...

Kannattaa kokeilla scannata puhelin eri virustorjunta ohjelmilla.

Esim Avast, Norton lite, AVG, Panda beta, F-secure

Testaa näitä siten että asennuksen jälkeen päivitä virustunnisteet ja tarvittaessa laita SD tarkistus päälle jos se ei ole oletuksena päällä.

Kun tarkistus on päättynyt niin poista ohjelma ennen toisen asennusta. ( Jos haittaohjelmia ei löydy)

• Kun vaihtaa GSM tilan niin virrankulutus laskee. Tämä kannattaakin tehdä jos sinä aikana ei käytä nettiä puhelimessa.

• peluuri..

mä lataan 3krt päivässä nääs kun pelaan koko päivän

• uuttaoppimassa

Tarkoitatko että ottaa Wi-Fi:n ja mobilidatan pois päältä? Olen nyt ottanut ne pois ja laittanut virransäästön päälle.

• Jos et tarvitse nettiyhteyttä niin noi voi sulkea. Aukaise aina tarvittaessa.

• uuttaoppimassa

Nyt on ollu netti kiinni ja puhelin virransäästötilassa ja johan alkoi akku kestämään. Ei tarvi latailla koko aikaa, itseasiassa kestää tosi hyvin. Kiitokset taas auttajille.

• Anttroitti

Moi! itellä ollut s3 4G malli nyt puol vuotta ja tosi kovassa käytössä kokoajan esim whatsapp facebook messenger piippaa jatkuvasti ja voxeri radiopuhelin appi myös. Suosittelen todellakin kovalle käyttäjälle että hommaa tuon isomman akun joka on siis 3000 Mah kooltaan hintaan 40,00 (aika sama hinta jokapaikassa) kun normaali on vain 2100 Mah eron huomaa todellakin. ei ota enää päähän kun joutuili ennen pitämään luuria jatkuvasti piuhan päässä kiinni kun valitteli akkua. hyvä ostos vaikka vähän maksaakin =) mitään muita power bank akkuja en suosittele ettei losahda koko puhelin samalla. Samsungin omaa käyttäisin ihan turvallisuus syistä =) Vähän tulee paksuutta lisää luuriin mutta olen jo tottunut siihen ja tuntuu muutenki että luuri pysyy paremmin kädessä kun se ei ole niin ohut. mukana tulee siis uusi takakuori koska vanha ei siihen enää tule mahtumaan. itse kyllä ebaystä löysin hyvän suojakuoren lisäakulle ja sain heivattua lisäakun mukana tulleen kuoren mäkeen.

• jaska119

Kokemuksia puolen vuoden ajalta näyttö kestää hyvin pudotuksia. Akkukesto ei ole paras mahdollinen, mutta akun saa kestämään koko päivän jos hommaa vara-akun. Puhelin kuumenee hiukan pelattaessa. 4G toimii hyvin. 5/5

• käpynasse

Mahtuu taskuun helposti. Itellä ollu kyätös tommone designtasku (saa täältä http://www.designskins.fi ) eikä oo kyllä halkeillu näyttö :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe