Autismiliitto neurologisesti vammaistenko edunvalvontajärjestö?

Vastauksia??

Daria, perustele väitteesi. Et taida olla itse Asperger, mikäli et pysty avoimesti kertomaan täällä kuinka neurologiset oireesi ilmenevät käytännön tasolla arjessa.

95

1776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AS D

      Minulla ei ole ilmennyt muita neurologisia oireista koko sairaushistoriani aikana kuin raivokohtaukset, jotka eivät kuulu aspergeriuteen. Siitä syystä ajattelinkin pyytää diagnoosini poistoa julkisista rekistereistä.

      • Aito-ASSI

        Minulla on. Olen Neuromentalista diagnoosini saanut. Oirekuvani on monimutkainen, neuropsykiatriastani johtuen. Aspergerius pitkäaikaisen masennuksen, ahdistuneisuushäiriön sekä vaikean OCD:n ohella haittaa suuresti toimintakykyisyyttäni arjen toiminnoissa, siksipä ihmettelenkin kuinka voit väittää julkisesti, etteikö Asperger kuuluisi neurologisista oireista kuuluvan järjestön toiminnan piiriiin. Viestistäsi on kopio olemassa mihin tämä on vastauksena.


    • Asperger.

      Eihän tästä tule mitään. Autismiliitto on lomalla heinäkuun. Vertaistyöntekijöiden puhelimet ovat kuitenkin auki, vaikka palveluneuvonta kuulemma on auki vasta elokuussa seuraavan kerran.

      • <<<

        Etkö voisi soittaa vertaistyöntekijälle ja kysyä miksi näin?


      • Asperger 1.2 osa IV
        <<< kirjoitti:

        Etkö voisi soittaa vertaistyöntekijälle ja kysyä miksi näin?

        Puhelimeen puhuminen ei onnistu tällä hetkellä.


      • -2-
        Asperger 1.2 osa IV kirjoitti:

        Puhelimeen puhuminen ei onnistu tällä hetkellä.

        MIksei?


    • 15+3

      Autismi ja julkinen terveydenhuolto

    • eiran sairaala

      Huvittavaa?

      Kuka estää kuittaamasta viestejä luetuiksi? Saarelako? Vaiko palveluntarjoaja?
      Vastavuoroisuus taitaa olla kovin yksipuolista. Autisminkirjolaisten kohdalla varsinkin
      yritykst saada yhteyttä toisiin.


      Miksi käyttäydytte näin minua kohtaan? Tahdotteko, että maksan teidän tekemistänne
      virheistä puolestanne?


      Todennäköisesti sinulla varsinkin on siihen varaa. Tahdotte alistaa heikompianne, josta
      saatte jotain henkistä tyydytystä.

    • Holma77

      Minua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. Olen saanut jo kaiken haluamani.

      • ......

        Sekö mielestäsi oikeuttaa sinut toimimaan miten vain?


      • HALOOOOOOOOOOOOOOO
        ...... kirjoitti:

        Sekö mielestäsi oikeuttaa sinut toimimaan miten vain?

        No jumalauta jos psykiatrian erikoislääkäri joka toimii yksityissairaalan johdossa pääkaupunkiseudulla ottaa oikeudekseen toimia miten vain miksi minun tulisi toimia toisin.????


    • perkele

      Kuten sanoin olemme lomalla heinäkuun.

      • 1111111111111

        Vertaistyöntekijän puhelin on kuitenkin auki, toimitteko nykyisin siis enää virtuaalisesti?


    • ..............

      Ihan vain ajatustasolla...

    • lähetä->

      mitä järkeä tässä ketjussa on?

      • rjeiwur be bioew brj

        No Eiran ykrityissairaalassa toimiva Holma ei hoida julkisella kaikkia asioitaan kuten pitäisi. Hän pyysi jättämään soittopyynön Jorvin psykoosiosastosta vastaavalla ja toisinpäin.Niillä ei ole mitään kiistoja keskenään eikä kumpikaan väännä kättä potilasturvallisuuden kustannuksella.


    • 2+11

      Taidan olla autisminkirjolainen Asperger-ominaisuuksistani huolimatta, sillä oireilen neurologisesti, tätä on jatkunut lapsesta asti.

    • jlta

      Laitapa 39-sivuinen omakohtaisiin kokemuksiisi perustuva tarinasi tänne, niin uskomme myös Sinun olevan Asperger, neurologisesti poikkeava.

    • German Shepherd

      Eikö tuo ole aivan naurettavaa käyttää Pegasosta Helsingin Kaupungin sisäisissä terveydenhuollosta vastaavissa yksiköissä?

      • Aspergerinfo

        Minähän sen lanseerarin Welholle, koska en voinut sietää pikkupiirien välistä viestinvaihtoa Pegasos ykkösen keskuudessa.


    • ????

      Ja toimitko palveluneuvonnan apurina myös nän loma-aikaan?

      • aito-Assi

        "mikäli olisin päättävässä asemassa tekisin asioille jotain, esim iskin nyrkin pöytään, minkä jälkeen asiat hoituisivat kuten niiden aina olisi tullut hoitua."


      • 18+8
        aito-Assi kirjoitti:

        "mikäli olisin päättävässä asemassa tekisin asioille jotain, esim iskin nyrkin pöytään, minkä jälkeen asiat hoituisivat kuten niiden aina olisi tullut hoitua."

        Miksi täälä uhoat, eikö ylilääkärit (2 kpl) ole luvanneet jhuomenna soittaa sinulle?


      • plusmiinusnolla ->
        18+8 kirjoitti:

        Miksi täälä uhoat, eikö ylilääkärit (2 kpl) ole luvanneet jhuomenna soittaa sinulle?

        Soittopyyntö meni vahingossa pääministerille...


      • ;)=
        plusmiinusnolla -> kirjoitti:

        Soittopyyntö meni vahingossa pääministerille...

        Sovit 12-13 välillä puhuttavan asioista joiita juuri SINÄ tahdot tuoda esiin?


      • .....
        18+8 kirjoitti:

        Miksi täälä uhoat, eikö ylilääkärit (2 kpl) ole luvanneet jhuomenna soittaa sinulle?

        Ohjasin soittopyynnön eteenpäin..


      • organisaattori
        ..... kirjoitti:

        Ohjasin soittopyynnön eteenpäin..

        Helsingin Kaupungin psykiatriaosaston johdolle lähti tekstaritse muistutus jotta soittaisi ennen kello kahtatoista tietylle henkilölle, ennenkuin kolmas osapuoli soittaa tälle.


      • organisaattori
        ;)= kirjoitti:

        Sovit 12-13 välillä puhuttavan asioista joiita juuri SINÄ tahdot tuoda esiin?

        Miksen olisi sopinut?


    • Linnankoskenkatu
    • 112

      Aspergerina en siedä epäoikeudenmukaisuutta, mitä Kivelässä harrastetaan. Väitit uloskirjaukseni perustelujen olevan paikkansapitävät. Kuinka voit vastata Kimmo Vattulaisen ja Mika Backlundin tekemistä virheistä, rekisteritietojen korjaamattomuudestaja monesta muusta toimenkuvaasi kuuluvasta asiasta tuollaisella asenteella?

      ----- Edelleenvälitetty viesti lähettäjältä [email protected] -----
      Päiväys: Fri, 12 Jul 2013 10:37:11 0300
      Lähettäjä: [email protected]
      Vastausosoite: [email protected]
      Otsikko: Fwd: re: aiempi viestitys
      Vastaanottaja: [email protected]

      Kanslia ei taida välittää viestejäni eteenpäin? Onko kyse henkilöstön
      ammattitaidottomuudesta vai laiskuudestasi ottaa kantaa tärkeisiin
      asioihin?

      ----- Edelleenvälitetty viesti lähettäjältä [email protected] -----
      Päiväys: Fri, 12 Jul 2013 10:34:12 0300
      Lähettäjä: [email protected]
      Vastausosoite: [email protected]
      Otsikko: Fwd: re: aiempi viestitys
      Vastaanottaja: [email protected]

      Sinulle on jätetty muutama soittopyyntö Jorviin sekä
      eilen että tänään. Sieltä pyydettiin jättämään soittopyyntö sekä
      puhelinnumerosi mikäli tahdot keskustella heidän kanssaan.

      ----- Edelleenvälitetty viesti lähettäjältä [email protected] -----
      Päiväys: Wed, 10 Jul 2013 14:20:37 0300
      Lähettäjä: [email protected]
      Vastausosoite: [email protected]
      Otsikko: Fwd: re: aiempi viestitys
      Vastaanottaja: [email protected]

      Kärsivällisyyttä vaaditaan odottaa vastausta yksinkertaisiin kysymyksiin..

      ----- Edelleenvälitetty viesti lähettäjältä [email protected] -----
      Päiväys: Wed, 10 Jul 2013 12:51:16 0300
      Lähettäjä: [email protected]
      Vastausosoite: [email protected]
      Otsikko: re: aiempi viestitys
      Vastaanottaja: [email protected]

      Voit vastata sähköpostitse. Tietosuojaa koskevia säännöksiä ei enää
      nykyisin ole olemassa kuten hyvin tiedät. On tekosyy väittää, että
      vastaamattomuus johtuisi siitä, ettei voida puhua asioista niiden
      oikeilla nimillä silloin kun siihen olisi tarvetta.

      ----- Välitetty viesti päättyy -----

      ----- Välitetty viesti päättyy -----

      ----- Välitetty viesti päättyy -----

      ----- Välitetty viesti päättyy -----
      Poista | Vastaa | Vastaa kaikille | Välitä | Uudelleenohjaa | Näytä Keskustelusäie | Musta lista | Valkoinen lista | Viesti raakamuodossa | Talleta nimellä | Tulosta
      Siirrä | Kopioi

      • Infoa

        ----- Edelleenvälitetty viesti lähettäjältä [email protected] -----
        Päiväys: Mon, 15 Jul 2013 08:02:16 0300
        Lähettäjä: [email protected]
        Vastausosoite: [email protected]
        Otsikko: alkaako tapahtua
        Vastaanottaja: [email protected]

        Olet kuulemma yrittänyt soittaa. En voi hoitaa asioita kanssasi koska
        näytät olevan yhteistyökyvytön ja Arvilommi sekä Vattulainen
        kohtelivat minua Backlundin ohella väärin.


        ----- Välitetty viesti päättyy -----


      • 3210

        Mikael Holmalle, Eiran sairaalasta, joka vastaa myös pääkaupunkiseudulla sijaitsevasta Kivelän psykiatrian poliklinikasta on jätetty 5 soittopyyntöä. Yhteenkään ei ole vastannut.


    • ke.

      Tämän jälkeen voitaisiin ottaa psykiatriaosasto haltuun kokonaisuudessaan.

      • ocd as

        New Kid in Town

        Kuntoutuspsykiatrian erikoslääkäri jätti hoitoni väliin


      • Dakotas
        ocd as kirjoitti:

        New Kid in Town

        Kuntoutuspsykiatrian erikoslääkäri jätti hoitoni väliin

        Miksi?


      • 6+5

        Voiko atsatiopriinilääkityksen (solunsalpaajat) jättää oma-aloiteisesti pois jos krnooninen suolistotulehdus on hallinnassa vai pitääkö kysyä sisätautilääkäriltä siihen lupa?


      • info as
        6+5 kirjoitti:

        Voiko atsatiopriinilääkityksen (solunsalpaajat) jättää oma-aloiteisesti pois jos krnooninen suolistotulehdus on hallinnassa vai pitääkö kysyä sisätautilääkäriltä siihen lupa?

        Teetk kuten parhaaksi näet.


      • infoa
        6+5 kirjoitti:

        Voiko atsatiopriinilääkityksen (solunsalpaajat) jättää oma-aloiteisesti pois jos krnooninen suolistotulehdus on hallinnassa vai pitääkö kysyä sisätautilääkäriltä siihen lupa?

        Solunsalpaajahoita krooniseen suolistotulehtukseen (CU) lopetettu. En tarvitse sitä. Se väsytti suunnattomasi enkä pystynyt sen aikana syömään juuri mitään ja paino tippui 10 kg.


      • ^^^
        infoa kirjoitti:

        Solunsalpaajahoita krooniseen suolistotulehtukseen (CU) lopetettu. En tarvitse sitä. Se väsytti suunnattomasi enkä pystynyt sen aikana syömään juuri mitään ja paino tippui 10 kg.

        ASpergerina teet mitä tahdot/parhaaksi näet.


      • k as
        ^^^ kirjoitti:

        ASpergerina teet mitä tahdot/parhaaksi näet.

        Tedella teen oman itseni ja muiden kaltaisteni vuoksi!!!


      • 12+18
        k as kirjoitti:

        Tedella teen oman itseni ja muiden kaltaisteni vuoksi!!!

        Onko sinulla vaikeuksia kirjoittaa oikein?


      • k as
        12+18 kirjoitti:

        Onko sinulla vaikeuksia kirjoittaa oikein?

        Ei kun mua vituttaa, en jaksa keskittyä oikeinkirjoitukseen tällä hetkellä.


      • 12+18
        k as kirjoitti:

        Ei kun mua vituttaa, en jaksa keskittyä oikeinkirjoitukseen tällä hetkellä.

        Totesiko Taina tarkkaavaisuushäiriön assiuden lisäksi?


      • k as
        12+18 kirjoitti:

        Totesiko Taina tarkkaavaisuushäiriön assiuden lisäksi?

        Ei todennut. En vain koskaan lapsuudessa pystynyt keskittymään koulussa mihinkään, varsinkaan ryhmätöihin. Aina jonkun piti olla ohjaamassa toimintaani. Ihmettelen itsekin, koska mielestäni älyssäni ei ole mitään vikaa, miksen ole koskana pystynyt toimimaan ikäisteni tavoin. Kaikki vieraat ihmiset keitä tapaan väittävät minua vähintään 10 v nuoremmaksi mitä todellisuudedssa olen.


      • jthi eow tbioewt bop
        k as kirjoitti:

        Ei todennut. En vain koskaan lapsuudessa pystynyt keskittymään koulussa mihinkään, varsinkaan ryhmätöihin. Aina jonkun piti olla ohjaamassa toimintaani. Ihmettelen itsekin, koska mielestäni älyssäni ei ole mitään vikaa, miksen ole koskana pystynyt toimimaan ikäisteni tavoin. Kaikki vieraat ihmiset keitä tapaan väittävät minua vähintään 10 v nuoremmaksi mitä todellisuudedssa olen.

        http://www.youtube.com/watch?v=sYEReYb_WtA


      • brstebtatsebtsa

      • 20+14
        brstebtatsebtsa kirjoitti:

        Petri Arvilommi ei hyväksy AS-diangoosiani. Bipo-tutkija.

        Hänen mielestään olen masentunut bipo, vaikka olen Tainalta saanut diagnoosini useita tunteja kestäneiden tutkimusten jälkeen.


      • 4+1
        20+14 kirjoitti:

        Hänen mielestään olen masentunut bipo, vaikka olen Tainalta saanut diagnoosini useita tunteja kestäneiden tutkimusten jälkeen.

        Vedä Arviommia turpaan.


      • rakennus?
        4+1 kirjoitti:

        Vedä Arviommia turpaan.

        Voi olla ettei nähdä Aurorassa.


      • bipo II
        rakennus? kirjoitti:

        Voi olla ettei nähdä Aurorassa.

        Sieltähän on varattu jo etukäteen monenhengenhuone teidänkaltaisianne varten.


      • 1+19

        Ajattelin ensin hoidella Haartmanin päivystysyksikön.


      • 6+8
        1+19 kirjoitti:

        Ajattelin ensin hoidella Haartmanin päivystysyksikön.

        Kävin eilen tutustumassa kyseisen laitoksen hoitometodeihin.. 6 t jonotusaika ulkomaalaistaustaiselle parikymppiselle lääkärille joka vastaa koko Haartmanin päivystyksestä viikonloppuisin. Lääkärin vastaaottoaika 2 min.

        Lepositeisiin pistetty nainen pääsi pois parin diapaminjektion jälkeen, tapahtuma yritettiin saada näyttämään siltä kuin tapaus olisi eristetty särmillä tilasta jossa potilaat odottavat.


      • 15.7.2013
        rakennus? kirjoitti:

        Voi olla ettei nähdä Aurorassa.

        Aurorasta sanottiin ettei sinua voi hoitaa mitenkään. Neuroleptejä et suostu syömään eikä keskustelullisesta avusta ole mitään hyötyä.


      • K.E.

        Tehty.


      • pääkaupunkiseutu
        15.7.2013 kirjoitti:

        Aurorasta sanottiin ettei sinua voi hoitaa mitenkään. Neuroleptejä et suostu syömään eikä keskustelullisesta avusta ole mitään hyötyä.

        ASperger hoitaa neuropsykiatriansa itse. Sairaanhoitajat jotka eivät ole perehtyneet missään mielessä neuropsykiatriaan eivät osaa auttaa asseja eivätkä keitään muitakaan autisminkirjolaisia, vaikka Hagman olisikin toista mieltä.


    • aito ocd-AS

      Assi on hauskempi.

    • palveluneuvonta

      Paras kesä koskaan.:DD

      • 59 v

        Kuinka olisi "Yksin kotona?" Jos vuokrattais puokkiin, sullahan on videot? Mun on kohta mentävä unille.Mut palataan huomenna.


    • .........

      terv. KE

    • ...

      Liiton kanssa sovittin että Palveluneuvonta toimii myös näin kesäaikaan.

      Mutta; nyt kaikki nukkumaan ja hyvät yöt.

      • nets OY

        ps. palliatiivisesti lääketieteestä huomenna lisää


    • n en54wn5

      nyt en oo käynyt viikkoon suihkussa enkä syöny 3 viikkoon juuri mitään, en vaan pysty, ahdistaa liikaa

      • ASIAA III?!!?

        Sun ei kannattais ottaa asiaa noin raskaasti, se on ihan normaalia meille kaikille jotka on syrjäytetty. Liitolta voit yrittää saada apua muttet sitä todennäköisesti sieltä saa mikäli et ole opiskelija tai lapsi tai sinulla ole suhteita päättäjiin.


      • !!!!
        ASIAA III?!!? kirjoitti:

        Sun ei kannattais ottaa asiaa noin raskaasti, se on ihan normaalia meille kaikille jotka on syrjäytetty. Liitolta voit yrittää saada apua muttet sitä todennäköisesti sieltä saa mikäli et ole opiskelija tai lapsi tai sinulla ole suhteita päättäjiin.

        Piste iin päälle. Liitto lopetettakoon mikäli eivät ole kykeneviä auttamaa kuin omia työntekijöitään käytännössä.


      • vertainen AS
        !!!! kirjoitti:

        Piste iin päälle. Liitto lopetettakoon mikäli eivät ole kykeneviä auttamaa kuin omia työntekijöitään käytännössä.

        MInkälaista apua tarvitset?


      • palveluneuvonta vast
        vertainen AS kirjoitti:

        MInkälaista apua tarvitset?

        Ihan yksinkertaisesti sanottuna en ole kykenevä hoitamaan enää käytännön asioita. Kaikki muu toimii, mutten pysty suoriutumaan tavallisista käytännön rutiineista.


      • 11+16
        palveluneuvonta vast kirjoitti:

        Ihan yksinkertaisesti sanottuna en ole kykenevä hoitamaan enää käytännön asioita. Kaikki muu toimii, mutten pysty suoriutumaan tavallisista käytännön rutiineista.

        Ovatko vanhempasi tai perheesi yrittämässä järjestää sinulle psykiatrista apua? Aspergeriuteen ei auta psykiatrinen apu, vaan ihmistä voi yrittää auttaa häntä ymmärtämällä, hänen erityistarpeensa huomioiden. Erityistarpeet vaihtelevat ihmisestä /ihmistyypistä riippuen.


      • riurdwuqirffrunrup
        11+16 kirjoitti:

        Ovatko vanhempasi tai perheesi yrittämässä järjestää sinulle psykiatrista apua? Aspergeriuteen ei auta psykiatrinen apu, vaan ihmistä voi yrittää auttaa häntä ymmärtämällä, hänen erityistarpeensa huomioiden. Erityistarpeet vaihtelevat ihmisestä /ihmistyypistä riippuen.

        Mä kävin Haatmanin ja Auroran sairaalan henkilöstön kanssa pikku kädenvääntöä eilen. Pitäisi kuulemm puhkaista silmät voidakseen osoittaa opaskoiran olevan yksi tärkeimmistä apuvälineistä sokeille.


      • kehoitus
        riurdwuqirffrunrup kirjoitti:

        Mä kävin Haatmanin ja Auroran sairaalan henkilöstön kanssa pikku kädenvääntöä eilen. Pitäisi kuulemm puhkaista silmät voidakseen osoittaa opaskoiran olevan yksi tärkeimmistä apuvälineistä sokeille.

        MIxet tehnyt sitä?


      • riittikö jo?
        riurdwuqirffrunrup kirjoitti:

        Mä kävin Haatmanin ja Auroran sairaalan henkilöstön kanssa pikku kädenvääntöä eilen. Pitäisi kuulemm puhkaista silmät voidakseen osoittaa opaskoiran olevan yksi tärkeimmistä apuvälineistä sokeille.

        Kävitkö myös taloyhtiön kanssa siitä, miksi alakerran baareissa ihmiset saavat öisin häiritä ihmisiä? Menikö asunnon omistajalea ja isännöitsijälle tietoa?


      • töölönkatu kiittää
        riittikö jo? kirjoitti:

        Kävitkö myös taloyhtiön kanssa siitä, miksi alakerran baareissa ihmiset saavat öisin häiritä ihmisiä? Menikö asunnon omistajalea ja isännöitsijälle tietoa?

        Ei mun enää tarvitse. Riittää kun sanon muutaman sanan.


      • mene nukkumaan
        töölönkatu kiittää kirjoitti:

        Ei mun enää tarvitse. Riittää kun sanon muutaman sanan.

        Voix semmoseen hakea apua jos bipolekuri on vanhingossa kohdellu väärin ja hoitanu assiutta bipona?


      • jos ei niin?
        mene nukkumaan kirjoitti:

        Voix semmoseen hakea apua jos bipolekuri on vanhingossa kohdellu väärin ja hoitanu assiutta bipona?

        Juu eli nämä leposidejutut ja mattoihin autisminkirjon lasten käärinnät jatkossa jää väliin, eikö niin? Kuten neuropleptitkin.


      • 20754
        jos ei niin? kirjoitti:

        Juu eli nämä leposidejutut ja mattoihin autisminkirjon lasten käärinnät jatkossa jää väliin, eikö niin? Kuten neuropleptitkin.

        En luovuta ennenkuin asiat alkavat hoitua. Sama viesti meni muutamalle psykiatri8lle.


      • minäkin I
        20754 kirjoitti:

        En luovuta ennenkuin asiat alkavat hoitua. Sama viesti meni muutamalle psykiatri8lle.

        Todella outoa, että asseista löytyy kiinteistönhuoltoalalta useita..


      • 9+5
        palveluneuvonta vast kirjoitti:

        Ihan yksinkertaisesti sanottuna en ole kykenevä hoitamaan enää käytännön asioita. Kaikki muu toimii, mutten pysty suoriutumaan tavallisista käytännön rutiineista.

        Minkä ikäinen olet? Oletko aiemmin pystynyt?


      • 4+15
        9+5 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Oletko aiemmin pystynyt?

        -en koskaan- 47 v


    • 15+9

      Hagmanille; soita Auroraan ja kerro autismiin liittyvistä neurologisista oireita!!!!!!

      • 5+12

        Veljen tytär kärsii autismista ja hänellä laaja-alainen kehityshäiriö. Hänen sukunsa ei hoida häntä oikein. Osa suvun jäsenistä löytyy tosta Urheilukadulta!


      • ASperger.

        Hagman sulki puhelimensa sekä ilmoitti ettei tahdo olla enää kanssamme missää tekemisissä.


      • 19+5
        ASperger. kirjoitti:

        Hagman sulki puhelimensa sekä ilmoitti ettei tahdo olla enää kanssamme missää tekemisissä.

        En voi neurologialleni mitään. Jos oireilen ja haen apua mistä tahansa sitä ei saa, koska minulla "ei ole mitään".


      • fsdahldfsfdsafsdafsa
        ASperger. kirjoitti:

        Hagman sulki puhelimensa sekä ilmoitti ettei tahdo olla enää kanssamme missää tekemisissä.

        Henkilöllä joka vastaa neurologisti oireilevien lasten hyvinvoinnista, tulisi olla hieman pidempi pinna.


      • j biorweu jbriowe uj
        fsdahldfsfdsafsdafsa kirjoitti:

        Henkilöllä joka vastaa neurologisti oireilevien lasten hyvinvoinnista, tulisi olla hieman pidempi pinna.

        Ymmärrys ja empatia ovat ainoat asiat jotka auttaisivat neeurologiseen oireistoon. Niitä ei liiton taholta saa.


      • Aspergerinfon YP
        fsdahldfsfdsafsdafsa kirjoitti:

        Henkilöllä joka vastaa neurologisti oireilevien lasten hyvinvoinnista, tulisi olla hieman pidempi pinna.

        Hänkin on vain ihminen. Pyydä anteeksi jos olet käyttäytynyt häntä kohtaan huonosti.


      • syy minun?
        Aspergerinfon YP kirjoitti:

        Hänkin on vain ihminen. Pyydä anteeksi jos olet käyttäytynyt häntä kohtaan huonosti.

        Pitäisikö hänen pyytää jotain anteeksi puolestani?


      • fteioirhji eowbro
        syy minun? kirjoitti:

        Pitäisikö hänen pyytää jotain anteeksi puolestani?

        Sinun mielestäsikö Neuromental ei ole diangosoinut minua oikein? Pyydät hakemaan apua terveyskeskuksesta neurologisiin autisminkirjon ongelmiin? Tahdotko minun hoitavan puolestasi pääkaupunkiseudulla Liiton liiton kaikki asiat? Jotain rajaa!


      • 12+2
        fteioirhji eowbro kirjoitti:

        Sinun mielestäsikö Neuromental ei ole diangosoinut minua oikein? Pyydät hakemaan apua terveyskeskuksesta neurologisiin autisminkirjon ongelmiin? Tahdotko minun hoitavan puolestasi pääkaupunkiseudulla Liiton liiton kaikki asiat? Jotain rajaa!

        Hänestä voi tuntua pahalta kun ei ole osannut hoitaa asioita niiden vaatimalla tavalla. Tavallaan ymmärrän puhelimen kiinnilaittamisen.


      • ASinfon ylläpito
        12+2 kirjoitti:

        Hänestä voi tuntua pahalta kun ei ole osannut hoitaa asioita niiden vaatimalla tavalla. Tavallaan ymmärrän puhelimen kiinnilaittamisen.

        Anna hänelle anteeksi. Hän on kuitenkin yrittänyt tehdä parhaansa.


      • 23->>>
        ASinfon ylläpito kirjoitti:

        Anna hänelle anteeksi. Hän on kuitenkin yrittänyt tehdä parhaansa.

        Hänen tulee ensin pyytää minulta jos tuntee tehneensä jotain väärin. Tuleeko kunnianloukkaussyyte tästä? Itseasiassa ei enää kiinnosta.


      • lainoppinut
        23->>> kirjoitti:

        Hänen tulee ensin pyytää minulta jos tuntee tehneensä jotain väärin. Tuleeko kunnianloukkaussyyte tästä? Itseasiassa ei enää kiinnosta.

        Ei tule jos laitatte asian sovitteluun.


    • ASpergerinfon YP

      Lopetan tällaisen. Autismiliitto on hyvällä asialla autisminkirjolaisten lasten puolesta. Lasten asioiden eteenpäinvieminen edesauttaa myös neurologisista häiriöistä kärsiviä vanhuksia koska ympyrä sulkeutuu jossain vaiheessa..

      Hagmanille täydet plussat puolestani.

      • tsemppiä vaan ;)

        TUO oli kauniisti ilmaistu.


    • LIITTO II

      Minä en pidä kesälomia koskaan.

      Hagman avasi puhelimensa vihdoin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe