Samurai Cross ( 125cc )

samukka125cc

Otsikko kertoo..

juu tota tollasta vehjettä olisin hankkimassa niin jos kokenut / tietäväinen voisi kommentoida et soveltuuko maasto / hiekka, liikenne teille parhaiten?? onko kestävä, voiko korkeutta säätää, onko nopea, ja perustiedot, kun noissa kaupoissa ei kerrota kun juuri ja juuri bensatankin koko.. ja kun en ole ihan varma onko toi Samurai tuon crossin merkki vai onko nimi crossille ja jos nimi niin kertokaas sitten sen merkki. ainoan asian tiedän että tuo vehje on kiinanihme joten en odota maailmanparasta crossia mutta edes jotakin vehjettä josta irtoaa kaasua. kiitos saa kommentoida!!!!!!!!!!

18

2994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.papi

      Ei sovellu maastoon, ei sovellu hiekalle, ei sovellu tielle. Soveltuu pölyttymään kaupassa. Ei ole kestävä, korkeudensäädöstä en tiedä. Ei ole erityisen nopea, mutta ei hyydy ihan heti kummiskaan. Vaikka et laatupyörää odotakkaan, mutta tietäisitpä vaan, niin et näihin kiinalaisiin halparomuihin koskisi. Ja huomautuksena, että ei kaikki kiinassa tehty ole huonoa. Voihan missä tahansa tehdä huonolaatuisia tavaroita. Sen sijaan kiinassa tehdyt halvat tavarat on lähes aina huonoja. Tehdään huonoja tavaroita toki muuallakin, mutta koska lähes kaikki valmistetaan nykyisin kiinassa, niin siksi suurin osa romuistakin valmistetaan siellä.

    • samurai2

      Mulla olis semmonen 125cc, että jos oot kiinnostunut soita num. 0451267575

    • 11+15

      älä osta Samuraita... Mulla 150cc ja voin sanoo että oon iha helvetin pettynyt... En suosittele

    • samurai sankari

      Tietäsikö joku samurai nero että mikä mun samukassa on ku lämpösellä/kuumalla koneella alkaa meno tokkimään ja röpeltämää. Elikkäs matalillakierroksilla röpeltää ja isoilla kieroksilla tuntuu kun ois rajoitin. Mikä vikana? Kiitos jo etukäteen!

    • romusai

      125cc samukassa on nykyään n. 8 heppaa tehoa pienennetyn putken ja kaasarin ansiosta, eli ei jaksa kulkea metässä ollenkaan. Huiput jossain 60 tietämillä ja kiihtyy aikas surkeesti. En suosittele kenellekään.

    • Samaam

      Mm juu joo mul o samurai 125cc ollu vuoden ja ei mitää vikaa kiihtyy nopeesti eikä ylikuumene yms suosittelen

    • plaa

      No kyllä sillä eteenpäin 70 km\h pääsee ja metässä menee ja ei tuu paljoo vikojakaa mutta jos crossikuopalle menee ni ei

    • Samukka

      Itse olen 16v ja ajan 125 2t crossilla.
      Crossi on Kawasaki mx125 huiput on siinä
      100km\h - 110km\h ja olen tyytyväinen Kawasakiin, mutta ei Samurai oikein montulle sovi. Riippuu kyllä missä sillä ajat :).

    • 12vTyyppi

      ajoin tänään sellaisella oli se aika hupaista

    • Vauhtimursujee

      Mitä bensaa menee samurai crossiin

      • Jutustelija1

        98E potkii lähes joka koneessa.


      • SitäOdotellessa

    • Haistakaapaska

      Ihme jonnet tääl huutelee hintaa yli 500 joten ei taida vaan olla rahaa ....itsellä samurai 125cc jonka viime kesänä sain menemään 94km/h eikä ole mitään muita ongelmia ollut 4 vuoteen kun vain kaasuvaijeri katkesi

      Mielestäni ihan hyvä merkki eipä ole mäntää ja öljyjäkää vaihdettu ollenkaan ja hyvin toimii👌

    • Pelle22

      Tässä nopea suuntaa antava juttu samuraist. Mene rikki jo siin vaihees ku meet alamäkeen ja pidät kytkimen pohjas nii hyvä tuuri irtoo vittu etuhaarukka ja moottori tippuu helvettii. (on käyny näin) ja ne samurait mihinkä mee ne kiinalaiset siellä puolkännis vedellä niit osii kii nii ei se oo tiivis yhtää mut siihe hyvä et otat rautatangon taivutat siihe lenkin ja laitat kaasukahvaan vedät alas nii et kaasu alkaa huutaa tyhjää ja toisen pään maahan kii ja paistat makkaran siinä pakoputken lämmössä Huom jos ei oo jo tippunu nii katot ilosesti ku su samppa leikkaa kii ja poltat sen sen jälkee nuotios ei mulla muuta

    • Samurai125

      Mitä on vikana mulla samurai menee välivapaalle kun vaihdan 1 vaihteelta 2 vaihteelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe