Löytyykö nörttejä?

batmax

Tai ei ny varsinaisesti nörttejä, mut lesboja, jotka pelaisi tietokonepelejä, harrastais sarjakuvia ja taidetta, tykkäis katsoa kauhuelokuvia?

Itse en viihdy baareissa muuta kuin kaveriseurassa. Yksin ollessani aloitusrepliikkini uuden ihmisen kanssa on juurikin "Hei, käyksä usein tääl?" höystettynä lauritähkä-tyyppisellä virneellä.

Fakta luonteinen juttu jokatapuksessa on se, että baarista saa todennäköisemmin peti- kuin peliseuraa. Ja mun tapauksessa ei kumpiakaan. Eli tulen tänne kyselemään onko täällä ihmisiä, joiden makuun olisivat kauhuleffat ja tietokonepelit?

Anon: "Miksi sä tuut lesbo palstat kyselee tollasii!? Dorka lol!"

No koska olisi kiva mahdollisesti joskus löytää kivaa tyttöystävä tai frendejä, joiden kanssa voisi olla paljon yhteistä. Oma kaveripiiri falskaa näillä saroilla aika rankasti vaikka mukavaa porukkaa muuten ovatkin.

56

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pian 21v. nörtti

      Jep, tunnistin itseni tuosta tekstistä, paitsi että minua ei voi löytää baareista ollenkaan.

      • Eli aina vaan parempi kun tajusin kirjottaa tänne. Itsellä vuoden ensimmäinen baarireissu oli viime viikolla, eli en itsekään siellä viihdy. Kunnon peli- tai leffa ilta hyvässä seurassa on sen sijaan aina mahtavaa. :)


    • Nörtti 24v

      Juu täällä kans yks nörtti :D tykkään pelaa pleikkaa ja olla muutenki tietokoneel kokoajan.

      • Ihanaa kun teit ihmisii löytyy! Ja m kun pelkäsin olevani lajini ainoita. xD


    • lepakko lampaan vaat

      Ihan kuin minä. Ai niin paitsi en voi millään olla lesbo. Damn...

      • herätys

        Ikää sulla oli...?


      • Lepakko lampaan vaat
        herätys kirjoitti:

        Ikää sulla oli...?

        Se taitaa olla oma asiani? Miten se liittyy nörtteyteen? :)


      • ei sen arvoinen
        herätys kirjoitti:

        Ikää sulla oli...?

        Ignoreta vaan. Niin meki. ;D


    • shae__

      Ihan itseltä tuo kuullosti kauhuleffoja lukuun ottamatta :>

      • Yksi huti viiden joukossa ei ole pahemmin. :D Mitkä leffat sitten toimii?83


      • shae__
        batmax kirjoitti:

        Yksi huti viiden joukossa ei ole pahemmin. :D Mitkä leffat sitten toimii?83

        Hieman mielialan mukaan vaihtelee, mitä jaksaa katsella
        (toiminta/fantasia/komedia/scifi)...
        Joskus tosin riittää kiinnostava näyttelijäkin katsomisen syyksi :>


      • shae__ kirjoitti:

        Hieman mielialan mukaan vaihtelee, mitä jaksaa katsella
        (toiminta/fantasia/komedia/scifi)...
        Joskus tosin riittää kiinnostava näyttelijäkin katsomisen syyksi :>

        Täytyy myöntää, et samaan sorrun. Sama koskee ohjaajia. xD


    • dreikka

      Hienoa kuinka joku jaksanut kysellä tollasta minun puolesta.
      Pl3ikkaria pelailen ja olisi mukava saada pelikavereita sinne listalle.
      Sanoit tietokonepelejä, oletko pelkästään peeceen hakkaaja? =>

      • Itsellä on ainakin PS3. Olen tosin ollut tähän asti läppärin päässä pelaamassa, eli PS3 on vielä vähän tuntematon noiden kaikkien hauskojen pikku yhteisökikkojensa kohdalta, mutta voiko tämän parempaa syytä opetella niitä kikkoja?c:


      • shae__

        Pelailekko mitään moninpelejä pleikalla? :>


    • Sinkkuminäkinjuu

      Pelaan paljon ja olen ohjelmistosuunnittelija :) koodausta ja muuta mukavaa. 25-vuotias lesbo.

      • Hyvin, hyvin kateellinen! Osaat oikeasti ohjelmointia!? Dajum, sikamakeeta.


      • Sinkkuminäkinjuu
        batmax kirjoitti:

        Hyvin, hyvin kateellinen! Osaat oikeasti ohjelmointia!? Dajum, sikamakeeta.

        Joo, harrastuksesta sai vielä ammatin :)


      • Sinkkuminäkinjuu kirjoitti:

        Joo, harrastuksesta sai vielä ammatin :)

        Todella mahtavaa! Itse olisin halunnut päästä tekemään pelejä, mutta mun pää ei pääse edes yksinkertaisen html-koodauksen ympäri tehdäkseni nettisivuja.*nolo* Joten mä pitäydyn sarjiksissa ja hyvällä tuurilla jonain päivänä animaatiossa.

        Mutta nostan hattua! Siinä hommassa tarvitaan oikeasti hoksottimia ja taitoa!8D


      • Tyttövain

        Ihana :) missä sinunlaisiin voi törmätä???


    • Automation

      Tykkään kanssa pelailla välillä pleikkaa ja muitakin videopelejä löytyy.
      12v sitten äxä innostutti pelaamaan.
      Uusia tyttiksiä koitan kanssa innostaa pelaamaan.
      Ei niin kovasti innostusta löydy viiskymppisistä, mut noi 30 ja risat kyllä on pelanneet.
      Valistusta murkkujen vanhemmille, etteivät ihan karseita pelejä anna kersojensa pelata.
      Mitäs pelejä te tykkäätte pelailla?
      Ite oon pelaillu GTA, Grand turismo, Tony Hawkit,Lara Croftit Lumilautailu, Sonicit, Reciden evil,nyt oon Blacin hardia koittannu tahkota läpi..mut aika hanurista se loppupää, kun ei voi tallentaa kesken..

      • PC pelejä hakatessani ehdoton lemppari oli Beyond Good and Evil ja Max Payne. Silent Hill, American McGee Alice: return to wonderland ja Deadly Premonition (ihan hullu sekoitus Twin Peaksia ja Silent hilliä) kuuluvat tällä hetkellä lemppareihin.

        Nykyisin kun on mac, pelaan paljon klikkaus pelejä. The Walking Dead, daymare town jne.

        Ketuttaa kun kämppis anto pois Xbox360:nsa kun olin siihen hankkinut F.E.A.R: in ja olin saamassa kaverilta lainaan Mass Effectin.


      • Automation
        batmax kirjoitti:

        PC pelejä hakatessani ehdoton lemppari oli Beyond Good and Evil ja Max Payne. Silent Hill, American McGee Alice: return to wonderland ja Deadly Premonition (ihan hullu sekoitus Twin Peaksia ja Silent hilliä) kuuluvat tällä hetkellä lemppareihin.

        Nykyisin kun on mac, pelaan paljon klikkaus pelejä. The Walking Dead, daymare town jne.

        Ketuttaa kun kämppis anto pois Xbox360:nsa kun olin siihen hankkinut F.E.A.R: in ja olin saamassa kaverilta lainaan Mass Effectin.

        Xboxii en o koskaan kokeillu..se autiomaarällästysajopeli näytti lystikkäältä mainoksessa.
        Max Payne...mulla on pc versio ja pleikkaversio(kakkonen), vaan se ei oikeen kulje...aika kökkö siis..Amerikassa joku mesessä alalla oleva kehu sitä kovasti ja tiesi, että finskien tekemä siit on kyllä jo 8 vuotta.
        Chost recon Tom Claneysin on mulla pc pelinä ja ketuttaa, kun en o pleikkaversiona löytäny..Outlaw -demoversio löyty netistä ja sitä pelattiin paljon..semmonen länkkäri sekin ois kiva pleikalla.

        Noi muut onkin ihan vieraita.


      • Automation
        Automation kirjoitti:

        Xboxii en o koskaan kokeillu..se autiomaarällästysajopeli näytti lystikkäältä mainoksessa.
        Max Payne...mulla on pc versio ja pleikkaversio(kakkonen), vaan se ei oikeen kulje...aika kökkö siis..Amerikassa joku mesessä alalla oleva kehu sitä kovasti ja tiesi, että finskien tekemä siit on kyllä jo 8 vuotta.
        Chost recon Tom Claneysin on mulla pc pelinä ja ketuttaa, kun en o pleikkaversiona löytäny..Outlaw -demoversio löyty netistä ja sitä pelattiin paljon..semmonen länkkäri sekin ois kiva pleikalla.

        Noi muut onkin ihan vieraita.

        tuollahan tuo...kyl se vistassa viimevuonna pyöri..vaan olikohan just toi ?

        http://download.cnet.com/Outlaws-demo/3000-2095_4-10007011.html


      • Automation kirjoitti:

        Xboxii en o koskaan kokeillu..se autiomaarällästysajopeli näytti lystikkäältä mainoksessa.
        Max Payne...mulla on pc versio ja pleikkaversio(kakkonen), vaan se ei oikeen kulje...aika kökkö siis..Amerikassa joku mesessä alalla oleva kehu sitä kovasti ja tiesi, että finskien tekemä siit on kyllä jo 8 vuotta.
        Chost recon Tom Claneysin on mulla pc pelinä ja ketuttaa, kun en o pleikkaversiona löytäny..Outlaw -demoversio löyty netistä ja sitä pelattiin paljon..semmonen länkkäri sekin ois kiva pleikalla.

        Noi muut onkin ihan vieraita.

        Useimmat aika kauhupelejä mitä mulla on. xD

        Xboxin ohjaus oli jotenkin tökön tuntuinen, mutta siihen saattaisi tottua. Pitkään PC-pelaajan olleena jopa pleikkari oli alkuun outo. (on se vähän vieläkin. Kuolen sen takia kun juoksen seinää päin vihdollisen kohtaamisen sijasta tappelutilainteissa)

        Ghost reconhan on pleikka kakkoselle tullu vuonna nakki ja muussi.

        Länkkäreistä mieleen, ootko kokeillu Red Dead Redemption peliä?

        Ja joo, mä olen just näitä ihmisiä, jotka pelaa ennemmin tarinan kuin action puolesta. ^^; RPG ei tosin oo koskaan iskeneet, mutta pulmanratkomiset sen sijaan paljon enemmänkin.

        Daymare town on muuten ihan online peli. Ei mikään maailman loogisin pulmanratkomiseltaan, mutta ihan hauska sekoitus pimeyttä ja Tove Jansonia. Pastel Stories sen on tehnyt. Kandee googlettaa jos ei muuta tekemistä ole. ^^


      • Automation
        batmax kirjoitti:

        Useimmat aika kauhupelejä mitä mulla on. xD

        Xboxin ohjaus oli jotenkin tökön tuntuinen, mutta siihen saattaisi tottua. Pitkään PC-pelaajan olleena jopa pleikkari oli alkuun outo. (on se vähän vieläkin. Kuolen sen takia kun juoksen seinää päin vihdollisen kohtaamisen sijasta tappelutilainteissa)

        Ghost reconhan on pleikka kakkoselle tullu vuonna nakki ja muussi.

        Länkkäreistä mieleen, ootko kokeillu Red Dead Redemption peliä?

        Ja joo, mä olen just näitä ihmisiä, jotka pelaa ennemmin tarinan kuin action puolesta. ^^; RPG ei tosin oo koskaan iskeneet, mutta pulmanratkomiset sen sijaan paljon enemmänkin.

        Daymare town on muuten ihan online peli. Ei mikään maailman loogisin pulmanratkomiseltaan, mutta ihan hauska sekoitus pimeyttä ja Tove Jansonia. Pastel Stories sen on tehnyt. Kandee googlettaa jos ei muuta tekemistä ole. ^^

        Ai, kökkö..no ei xboxii..äxäl oli wii, vaan sekin oli aika haastellinen..kirjastosta lainattiin pelejä..mut kaipa sekin kehittyy...

        Tosiaan..pitää se chost recon 1 löytää..mulla olikin kakkonen..ja se oli tosi vaikee, ihme tehtäviä ja olikohan vielä aikarajat...en tajunnut, että siinä se ykkönen..äääähhh..

        Moon semmonen pelaaja, että saan tyypit kii rakenteisiin ja pitää buutata :P
        (menee läpi vaikka harmaan kiven hehe)

        Sanon, että pelaaminen on yx meditaation muoto.Päivä vaan katoo...

        Täytyyy tutkailla noita pelejä..kiitti :)


      • Automation kirjoitti:

        Ai, kökkö..no ei xboxii..äxäl oli wii, vaan sekin oli aika haastellinen..kirjastosta lainattiin pelejä..mut kaipa sekin kehittyy...

        Tosiaan..pitää se chost recon 1 löytää..mulla olikin kakkonen..ja se oli tosi vaikee, ihme tehtäviä ja olikohan vielä aikarajat...en tajunnut, että siinä se ykkönen..äääähhh..

        Moon semmonen pelaaja, että saan tyypit kii rakenteisiin ja pitää buutata :P
        (menee läpi vaikka harmaan kiven hehe)

        Sanon, että pelaaminen on yx meditaation muoto.Päivä vaan katoo...

        Täytyyy tutkailla noita pelejä..kiitti :)

        No kyl se Ghost Recon PS2 on tehty, mut löytyykö siihen konetta, on äärimmäisen toisenlainen kysymys. xD

        Älä muuta sano! Yhtenä kauniinä talvipäivänä istuin koneen ääreen pelaamaan. Kun katsoin seuraavan kerran ikkunasta ulos, oli kevät.


    • Automation
    • joliianvanhalapseksi

      Sarjakuvat ei oo mun ykköslemppa mutta muuten joo. ja tunnen muitakin bi/lesbo-tyttöjä jotka vielä enemmän kun mä pelailee ja osa niistä taitaa tykätä sarjakuvistakin.

      että ei hätää, eiköhän meitä oo ihan joka junaan :)

      • Mahtavaa! Kiitos tästä!:3


    • dreikka

      Shae_, jos minulta kysyit, pelaanko moninpelejä, niin harvoja kyllä. Yleisesti yksinpelaaja mutta Mass E kolmosen mp puolta tuli pelailtua huolella. Se jäi ja nyt on Dust 514 kovassa huudossa. Esim. Red Dedin moninpeliä en päässyt kokeilemaa, kun ei niihin aikoihin jaksanut kiinnittää konsolia nettiin.

      Batmaxille ja automation mainitsemille peleille peukut pystyyn, tuli pleikka 1 ja pelikkalehdistä saamat demokiekot mieleen.

    • plöplö1

      Täällä yks ps3 pelaaja savosta! :D tälläkin hetkellä pelaan pleikkaria. Baarissa ei nyt oo tullu käytyä vähää aikaa enkä nyt kerkeäkkään armeijan takia

    • pelurii

      Videopelejä harrastan pelaten ja keräilijäkin olen, aivan tuolta 8 bittisestä nintendosta ps3:n ja wiiu:hun. Jotain 500 peliä taitaa olla ja konsoleitakin kolmisenkymmentä. PS4 saanee odotella, kun tuota pelattavaa on niin jumalattomat kasat XD
      Muuten ei taida nörtin vikaa ihan hirveesti olla :)
      Ikää on jo päälle 30 kyllä, kunpa löytäiskin saman henkisen kaverin ikäluokastaan. On tuo harrastus sen verran "vakavaa" ja aikaa vievää kuitenkin, ja tietenkin näkyy kämpän sisustuksessakin :)

      • dreikka

        Vau....

        Ei minulla tähän muuta.
        T. Melkein 30v.


      • Automation

        Haaa...wau...onks sulla se pyssykin..Mariossa kun voi savikiekkoja posautella...lenteli siinä sorsiakin..
        Joku...Streets oli sikahyvä kaksinpeli ..tais olla segassa..
        Ei o vielä edes PS3 ...pitäs varmaan varakakkonen jostain hommata..
        lisäpiirillä...
        On toi kyllä melkosen vakavaa..:D


      • pelurii
        Automation kirjoitti:

        Haaa...wau...onks sulla se pyssykin..Mariossa kun voi savikiekkoja posautella...lenteli siinä sorsiakin..
        Joku...Streets oli sikahyvä kaksinpeli ..tais olla segassa..
        Ei o vielä edes PS3 ...pitäs varmaan varakakkonen jostain hommata..
        lisäpiirillä...
        On toi kyllä melkosen vakavaa..:D

        Tottakai zapperi ja sorsapeli pitää olla XD


    • täysin nappiin

      oho, kuulostaa kyllä ihan minulta! :D Hämmästyttävää.

      • Ha ha! Asiaa!


    • MissImmortal

      Ei mun juttuja. Kauhuleffat menee jos saan kiljua ja kyhnöttää oman kullan kyljessä turvassa (;

    • Hissukkanörtti

      Mistä sarjakuvista oot diggaillut eniten?

      • No tämän hetken lempparit on Blankets ja Blacksad. Mulle menee aika hyvin (ylläri pylläri) kauhusarjikset, jos hyviä ja klassinen marvel ja dc. Suhteellisen kaikki ruokainen olen, mitä tulee sarjakuviin. Strippien kanssa Mummo ja Himaset saa hohottamaan kovan ääneen joka kerta.


    • -reddari-

      Täällä imoittautuu 19 vuotias lesbo jossa on nörtin vikaa. Ja sitä vikaa onkin sitten aivan älyttömästi! Videopelit, supersankarit, sarjakuvat....parhautta. Ja scifi! Scifiä ei ole koskaan liikaa! Itsekin olen ajatellut, että olisi jotenkin kurjaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei olisi edes yhdestä noista asioista kiinnostunut...on aina niin ilo jutella jonkun kanssa, joka tietää mitä tarkoitan jos puhun esim. jostain pelistä. :)

      • Tiedän täysin tunteen!

        Sama juttu on se, että olisi kivaa olla jonkun kanssa, joka ei ainoastaan katso kuuntele ja nauti, vaan myös hyppää uuteen mukaan eli suostuu kokeilemaan toisenkin suosikkeja. :D


    • zubat :[

      Tääl ois 26v naisihminen. En kuulemma koskaan kasvanu videopeleistä ulos niinku useimmat. Konsoleina on PS3, PSP, Wii, NDS ja NDS3D. Super Mariot on jees. DeeÄssällä pelaan mm. Pokemonia ja Harvest Moonia :) tollasii "viattomia" pelejä. PC:llä oli mm. Simssit kova juttu, nyttemmin en ole pöytäkonetta kauheesti käyttäny. PS3 oon pelannu viimeks innoissani Lego Harry Potteria :) Ja God of war

    • Vähän jälkijunassa huomasin tän ketjun :D
      Mutta ite harrastan konsolipelejä oikeestaan laidasta laitaan. Omistan xboxin ja sille pelejä reilut parikymmentä, ja kokoajan lisää tulee :D Suosikki pelit on Assassin's Creedit ja gta:t, just ostin gta V:n niin sitä hakkaillu tässä viimeset päivät :P Ja aaah, kuun vika päivä tulee ac IV ^^
      PS2:sta tulee aina joskus hakattuu, mut PS3 ei oo oikeen miun juttu. Toki sitä pelaan aina kun on mahdollisuus, mutta en sitä ite ostas :) PSP:tä tulee myös aika usein pelailtua etenkin matkoilla.

      Sarjakuvista luen lähinnä vaan aku ankkaa :D Ja elokuvat on parhautta! Genreistä menee oikeestaan kaikki, mut romantiikkahöttö uppoaa parhaiten :D Kauhua on kiva kattoo jos on vieressä joku joka suojelee :3 Yksinään kauhun kattomisesta ei tuu mtn ko omistaa vilkaan mielikuvituksen xD

      Peliseura on aina tervetullutta :)

    • anon11920

      Täälläkin yksi nörtihtävä tapaus! Tuosta listasta sarjakuvat ei uppoo, mutta kirjallisuus (ja tiedekirjallisuus) sitäkin enemmän. Leffagenreistä taidan kuluttaa enemmän draamaa, komediaa ja romantiikkaa, mutta miksei kauhuakin!
      Konsoleina PS2 ja PS3, suosikkipelejä GTA:t ja Btf. Lisäksi retrokonsoleista löytyy SNES ja GBC, joissa Zeldat ja Donkkarit parhaimmitoa. Unohtamatta tietenkään Super Marioita! Tietokoneella pelailen lähinnä pokeria ja erilaisia älypelejä tai pilipalipelejä, joista paraatiesimerkkinä Bubbleshooter ja sanapelit.
      Kyllähän tän silloin tällöin löytää kuppilastakin, mutta suuremmalla todennäköisyydellä lenkkipolulta kirmailemasta. :)

      • anon 11920

        Bf, eikä btf :D


    • reddari

      Nörttijututhan on arhautta! Videopelit, kaikki kauhusysteemit ja sarjakuvat! Kukapa niistä ei tykkäisi. :) Itse ainakin olen aivan täysiverinen homonörtti. Tarvin vain tuon kakkospelaajan kaveriksi.

    • eijaksanäitäkeksiä

      Pleikka ja pc pelejä. Sarjakuvia ja kauhuleffoja. Ja musiikkia, sekä kuvataiteita tietty myös. Harrastan kyllä.

      Mutu-tuntumalla olen aika outo tapaus, koska ikäiseni naiset (lähes 50v.) eivät tunnu pelaavan, kuin korkeintaan pasianssia tietokoneella. Eli kavereiden tai työkamujen (oman ikäisten) kanssa ei juurikaan keskustelua saa aikaiseksi näistä harrastuksista.

      • eijaksanäitäkeksiä

        Pikkulisäys. Oman ikäluokan edustajat pitävät sarjakuvia ja pelaamista lasten juttuina. Eivät luultavasti ole lukeneet muuta kuin Aku Ankkaa joskus (en toki Akuakaan väheksy, mutta muutakin on tarjolla). Elokuva puolella katselevat vain romanttisia komedioita. Kirjojakaan ei kukaan tuttavapiirissäni tunnu lukevan. Itse luen sekä perinteisenä printtinä, että tabletilla (jonkun sortin nörtti kun kait sit oon).


    • f4ck

      kyllä kaikkiin, pelit, sarjakuvat ja taide. Kauhuleffat on mun listalta ulkona, muuten leffat kuuluu myös listaan.
      Tuskin nykyään se tosiaan on nörttiyttä että on tekemisissä noiden asioiden kanssa, varsinkin tietokoneen kanssa tulee pakostikkin istuttua jokusia tunteja päivässä. Mutta kun tekee mitä rakastaa sehän on vain plussaa kaikki.

      Peleistä menee WoW pc:llä, konsoleilla laidasta laitaan, nyt tosiaan GTA V menossa.
      Onneksi kumppanina on nainen joka myös jakaa samat intohimot myös näissä asioissa.

    • Iloisesti nörtti

      Täällä tunnustautuu yksi nörttifemme, pelejä en harrasta mutta kaikki muu kummallinen nörtteily sarjakuvineen ja viewmastereineen menee :)

    • GothigGame

      Pleikka 2 & 3, sekä netti ovat elämäni.
      Devil May Cry 2 menossa varmaan viidettä kertaa läpi, että se on nyt peli kaiken edellä. Ja myönnän ihan, että raiskaan ohjainta aivan liikaa, mutta minkäs teet.
      Mun sosiaalinen elämä on kirota ja hakata örkeiltä päitä irti ja en toivo edes muutosta.
      Ehkä jossain peliliikkeessä joskus maailmassa tapaan jonkun mukavan likan, joka jaksaa ylimiesmäistä huumoriani ja haluaa pelata kanssani läpi yöt ja kun peli on menty läpi niin katsottas kauhuleffoi toinen yö perään :3

      Lisäksi rakastan piirtämistä, joka on toinen asia pelaamisen ja kauhuleffojen lisäksi... Eli mua ei kyllä löydä oikeestaan kuin kynä, ohjain tai popparikippo kädessä...

      Terveisin kaikesta huolimatta itseään kunnioittava lesbo, gootti ja ylpeästi nörtti!

    • dreikka

      Noniin, pelinörtit, nähdään viikon päästä DigiExpossa.

    • Hei, täällä yksi pelikonsoli -nörtti myös!
      Ite oon enemmän näitä nintendo -tyyppejä. Ensimmäinen ikioma pelikonsoli oli nintendo 64, joka on vieläkin kovassa käytössä =)
      Nintendo wii on myös ollut jo vuosia, ja siinä sellaiset 40 eri peliä. Suosikkeja ehottomasti mariot ja zeldat.
      Kavereiden kanssa tulee pelailtua myös laulupelejä, sporttipelejä ja tanssipelejä!
      Multa löytyy myös nintendo DS, pleikka 2:nen ja 3:nen

      Sarjakuvia en hirveesti lue, olen enemmänkin kiinnostunu vanhoista sarjakuva aiheisista postikorteista, joita tulee keräiltyä ja läheteltyä ympäri maailmaa postcrossingin kautta.

      Kauhuleffoja tykkään katsoa.
      Hauska tosiaan lukea tätä ketjua, kun niin monesta tunnistaa itsensä! =D

      Aina ois mukava saada uusia tyyppejä, joiden kanssa pääsis pelailemaan =)
      Olen tosiaan 25-vuotias.

    • geeker-

      Vau, meitähän on paljon :D Ite 22-vuotias tietotekniikkaopiskelija. Videopelit, kauhuelokuvat ja trillerit, tv-sarjat kuten Doctor Who ja sarjakuvat/manga kiinnostaa :3

      Täytyypä alkaa ahkerammin pyörii jossain pelikaupoissa, jos sattuis törmää siellä unelmien naiseen :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe