HUIJAUS

pälkddhhsdbf

älkää tilatko SHAPEFOCUS.COM- nimiseltä nettiyritykseltä "ilmaista kokeilupakettia" green coffee ja clean detox- kapseleita.
Pakettien piti maksaa vain toimituskulut, mutta yritys ottaa tililtäsi satoja euroja, jos laitat korttinumeron heille!!

149

7035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisetsilmät(N)

      Kuka menee vielä tähän lankaan ??? Ikinä ei kannnata laittaa tollasille mainoksille kortti numerooo!!!! Huijausta kaikki!!!

      Motto syö vähemmän ja liiku enemmän niin painokin putoo. -12 kiloo pudonnut puolessa vuodessa ....ja ei oo kukkaro keventynyt paljoo :)))

    • Minäkin tilasin

      Piti sitä minunkin erehtyä. Tuli kokeilupakkaukset ja sitten ensimmäiset "ei-tilatut" paketit (178e/kpl).

      Otin sähköpostilla yhteyttä firmaan, ja sieltä luvattiin palauttaa rahat, jos minä palautan paketit avaamattomina. Palautin nuo "ei-tilatut" paketit jo pari viikkoa sitten, mutta rahoja ei ole vielä kuulunut. Epäilenkin, ettei tämä laakista mene, jos menee ollenkaan.

      Yhtiö on tanskalainen. Postimyynnissä/verkkokaupassa on Tanskassakin 14 päivän palautusoikeus. Näin ollen yhtiö on velvollinen palauttamaan rahat, mikäli olen palauttanut tuotteet asianmukaisesti.

      • Tuolta saa

        Jos jotain luotettavaa haluatte kokeilla niin iHerb jenkeistä. Hinnat ihan omaa luokkaansa kuin kuin mitä täälä pyydetään! Ale koodi jolla saa 5 taalaa halvennusta JFV140 :) oon tilaillut vitamiinit ja fat burnerit jo pitkään sieltä!


      • apuva3

        Miten on käynyt? painin nyt saman ongelman kanssa...


      • Tyhmä

        Mulle tuli aloituspakkaukset 31.7.13, 3 kpl, eli yksi ylimääräinen. Tänään 2.8 jatkot . Ei ollut kokeiluaikaa kuin yksi päivä.
        Soitin luottokuntaan, neuvoivat palauttamaan lähetykset.
        Luottokunta.fi/ asiakaspalvelu/ oikaisupyyntö. Sieltä saa kaavakkeen, mikä täytetään ja lähetetään liitteiden kanssa.
        Sieltä yrittävät saada rahat, tai luottokunta korvaa.


      • yks tyttö

        mihin sähköpostia laitoit kun itse yritin laittaa niin tuli että sähköpostia ei ole ?


      • Ippi18

        Sulje hyvä ihminen korttisi!


      • epätoivoinen

        mistä löysit palautusosoitteen - en löydä sitä mistään enkä saa heiltä vastausta sähköposteihinkaan


      • halpaan mennyt
        Tyhmä kirjoitti:

        Mulle tuli aloituspakkaukset 31.7.13, 3 kpl, eli yksi ylimääräinen. Tänään 2.8 jatkot . Ei ollut kokeiluaikaa kuin yksi päivä.
        Soitin luottokuntaan, neuvoivat palauttamaan lähetykset.
        Luottokunta.fi/ asiakaspalvelu/ oikaisupyyntö. Sieltä saa kaavakkeen, mikä täytetään ja lähetetään liitteiden kanssa.
        Sieltä yrittävät saada rahat, tai luottokunta korvaa.

        Hitto, että ottaa päähän tällänen toiminta.. Itsekin siis tähän ansaan lankesin.. Facebookin mainoksen kautta tein alkutilauksen ja luin kaikki kohdat moneen kertaan, ettei vaan pääsis tapahtumaan mitään tällaista! En kyllä missään kohti nähny pienintäkään mainintaa mistään jatkotilauksista tai muista..nyt 178€ luotolta velotettu, luottokortti kuoletettu ja paketteja lähettelemään takas.. Tosin ei oo tullu vielä kun vaan Se alotus, jonka olen avannut.. Toivottavasti ei tosiaan ala tulla sit paperilaskuja, kun luotto kuoletettu!


      • laihtumsen toivossa

        Hei,
        Samassa saakelin sotukussa nyt minäkin. Onko paketeissa joku osoite, mihin ne palautetaan??


      • Tavallinen läski

        Minulle kävi samoin. Kokeilupakkauksista veloitettiin luvatut postikulut 4€/kpl. Kohta tililtä veloitettiin 178€ kahteen kertaan.

        Palautin kokeilupakkaukset kirjattuna kirjeenä. Tein rikosilmoituksen, ilmoitin luottokunnalle, jossa korttini kuoletettiin ettei tililtä enempää vietäisi. Kehoittivat tekemään oikaisupyynnön tiliveloituksesta, täytyy kuulemma kyetä osoittamaan että on yrittänyt palauttaa tilaamattomia tavaroita ja lopettaa "asiakassuhteensa".

        Laitoin sähköpostin Shapefocusin "asiakaspalveluun", tuli bumerangina takaisin. Luki että osoite on INACTIVE. Kehottivat lähettämään postia Suomen shapefocin osoitteeseen. Lähetin. Tuli bumerangina takaisin. Luki että ovat vaihtamassa sähköpostejaan. Kehoittivat soittamaan palvelunumeroon. Soitin ja kuuntelin hetken aikaa englanninkielistä nauhoitusta, suljin puhelimen koska en tiennyt paljonko minuutilta veloitetaan.

        Kaiken tämän jälkeen on tullut 2 lähetystä kyseisestä firmasta. Olen palauttanut molemmat. En tiedä minne ovat menneet, koska Shapefocus on postille tuntematon, eikä heillä siis ole sopimusta postin kanssa asiakaspalautuksista.
        Suuren luokan huijausta koko paska. En tiedä miten tässä käy.


      • Tavallinen läski
        laihtumsen toivossa kirjoitti:

        Hei,
        Samassa saakelin sotukussa nyt minäkin. Onko paketeissa joku osoite, mihin ne palautetaan??

        Löytyy osoitteesta Shapefocus.com


      • Minäkin tilasin

        Eivät palauttaneet rahoja Shapefocusilta, vaikka palautin muut kuin tutustumistarjouksen mukaiset tuotteet. Tutustumispakkaukset kerkesin avata ennen kuin "huijaus" alkoi paljastua.

        Tein sitten reklamaation Luottokunnalle, ja sieltä sain rahani takaisin. Toivottavasti muillekin käy yhtä hyvin.


      • Pässinpää

        No täällä toinen pässi ja tililtä oli nappastu tuo 178 euroa! Tosi kiva.... tuli kerrasta oppi etten koskaan näihin sorru...

        Mihin osoitteeseen laitoit sen viestin että haluat palauttaa tuotteet?


    • Tyhmä

      Tiistaina tuli ensimmäinen (29.7.13) lähetys ja jo tänään ( 2.8.13) toinen.
      Missään ei mainita hintaa, mitä maksaa. Kaiken lisäksi toinen tuote tuli kahteen kertaan.
      Lankesin huijaukseen tyhmyyttäni!

    • peijoona1

      Mulle tuli myös toinen paketti kahteen kertaan. Välittömästi tutustumispakkausten, joita sain jostain syystä kolme, jälkeen sainkin jo todelliset tilaukset ja tililtä veloitettu kaikista kolmesta täydet hinnat. Käsittämätöntä huijausta. Jonotin 45 min puhelimessa heidän asiakaspalveluun, ei vastausta. Tuon jälkeen linja katkaistiin. Sähköposteja olen nyt laittanut useita, mihinkään en saa vastausta. Lähetän nyt nuo normaalihintaiset pakkaukset takaisin avaamattomina ja lisäksi tuon ylimääräisen tutustumispakkauksen, jota en ole vielä avannut. Harmittaa vietävästi. Yleensä en lankea tällaisiin enkä kyllä ymmärrä, miten olen voinut luottokorttini tiedot antaa noin vaan.

      • Tyhmä

        Ihan sama mulle!
        Ota yhteyttä luottokuntaan!
        Firmasta ei ole palautustietoja, joten palautus kirjattuna lähetyksena. Maksoi 8€.
        Kuitit talteen ja kopio Luottokuntaan.

        Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kokeilu!


      • hiukan harmittaa

        Mulle kävi samoin...tyhmyyksissäni tilasin 4€ kokeiupakkauksen. En ehtinyt saada edes tätä, kun tililtä oli jo veloitettu 178€ ja toinen veloitus 154,95€.
        Tein rikosilmoituksen, kuoletin korttini, siirsin tililläni vielä olevat rahat toiselle tilille jne...
        Olen yrittänyt soittaa asiakaspalvelu numeroon ja lähettänyt monta sähköpostia, peruakseni jatkotilaukset. En tiedä onnistuuko.


      • Tyhmä
        hiukan harmittaa kirjoitti:

        Mulle kävi samoin...tyhmyyksissäni tilasin 4€ kokeiupakkauksen. En ehtinyt saada edes tätä, kun tililtä oli jo veloitettu 178€ ja toinen veloitus 154,95€.
        Tein rikosilmoituksen, kuoletin korttini, siirsin tililläni vielä olevat rahat toiselle tilille jne...
        Olen yrittänyt soittaa asiakaspalvelu numeroon ja lähettänyt monta sähköpostia, peruakseni jatkotilaukset. En tiedä onnistuuko.

        Multa oli veloitettu Visan puolelta, sain selville sinne soittamalla. Sieltä sain ohjeet miten toimia. Harkitsin myös rikosilmoitusta.
        Ensimmäisee sp- viestiin tuli vastauksena suomalainen osoite: [email protected] sieltä ei ole tullut vastausta.
        Tänään meni monta tuntia aikaa selvitellä tätä tyhmyyksissä tehtyä sotkua! Luki vielä, että "luotettava" !
        Saa nähdä mimmoinen puhelinlasku tulee! Numero viittaa kotimaan numeroon, jossa "automaatti" puhuu englantia! Toisella yrittämällä hälyttää ja katkaistaan!
        Onneksi Luottokunta korvaa, jos tältä huijarifirmalta ei saa rahoja!
        Mielestäni siellä luki, ettei lisävelvoitteita. Toisaalla luki, että jatkotilaus tulee 14p. aloituksen jälkeen! Ei siis heti "ylihuomenna" !


      • hujattu

        Voi ei! Itsekin menin samaan huijaukseen. Tosin en jonottanut puhelimessa kuin 3 minuuttia ja silti tuli 33 euron puhelinlasku. Toivon vilpittömästi ettei sinun puhelinmaksusi ole suuri. Pelkkää huijausta koko juttu! Sähköposteihin ei vastata, sähköpostit eivät toimi. Luottokortti on nyt kuoletettu, kuluttaja-asiamiehelle ja luottokunnalle tehty ilmoitukset sekä poliisille rikosilmoitus asiasta. ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ TÄHÄN HUIJAUKSEEN!!!!


      • Huijattu hölmö

        On kyllä todella paskamainen systeemi! Otan heti huomenna yhteyttä pankkiin ja jos ei muu auta niin vaikka vaihdan korttitilin toiseen että loppuu tuo rahastaminen! Enkä enää IKINÄ sorru tämmöiseen.... samperin raivostuttavaa!


      • Ottaa päähän
        hiukan harmittaa kirjoitti:

        Mulle kävi samoin...tyhmyyksissäni tilasin 4€ kokeiupakkauksen. En ehtinyt saada edes tätä, kun tililtä oli jo veloitettu 178€ ja toinen veloitus 154,95€.
        Tein rikosilmoituksen, kuoletin korttini, siirsin tililläni vielä olevat rahat toiselle tilille jne...
        Olen yrittänyt soittaa asiakaspalvelu numeroon ja lähettänyt monta sähköpostia, peruakseni jatkotilaukset. En tiedä onnistuuko.

        Lopeta heti se kortti jonka numeron olet antanut sinne! Sen pitäisi auttaa tuohon tilanteeseen niin ettei uusia veloituksia ainakaan enää mene! Itse maksoin tililtä myös ja on mennyt noita älyttömiä summia.


      • Tessa2
        Tyhmä kirjoitti:

        Multa oli veloitettu Visan puolelta, sain selville sinne soittamalla. Sieltä sain ohjeet miten toimia. Harkitsin myös rikosilmoitusta.
        Ensimmäisee sp- viestiin tuli vastauksena suomalainen osoite: [email protected] sieltä ei ole tullut vastausta.
        Tänään meni monta tuntia aikaa selvitellä tätä tyhmyyksissä tehtyä sotkua! Luki vielä, että "luotettava" !
        Saa nähdä mimmoinen puhelinlasku tulee! Numero viittaa kotimaan numeroon, jossa "automaatti" puhuu englantia! Toisella yrittämällä hälyttää ja katkaistaan!
        Onneksi Luottokunta korvaa, jos tältä huijarifirmalta ei saa rahoja!
        Mielestäni siellä luki, ettei lisävelvoitteita. Toisaalla luki, että jatkotilaus tulee 14p. aloituksen jälkeen! Ei siis heti "ylihuomenna" !

        Hei!
        Onko joku saanut lopetettua nämä tilaukset?! Itseltä on mennyt tuo 178e kerran jo, ja lähetin s-postin että haluan lopettaa tilauksen, laitoin myös pankkiin nyt viestin, että sulkevat korttini. Mutta siis onko joku jo päässyt eroon tästä firmasta?!


      • Tessa2
        hujattu kirjoitti:

        Voi ei! Itsekin menin samaan huijaukseen. Tosin en jonottanut puhelimessa kuin 3 minuuttia ja silti tuli 33 euron puhelinlasku. Toivon vilpittömästi ettei sinun puhelinmaksusi ole suuri. Pelkkää huijausta koko juttu! Sähköposteihin ei vastata, sähköpostit eivät toimi. Luottokortti on nyt kuoletettu, kuluttaja-asiamiehelle ja luottokunnalle tehty ilmoitukset sekä poliisille rikosilmoitus asiasta. ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ TÄHÄN HUIJAUKSEEN!!!!

        Miten teit rikosilmoituksen, mitä poliisit sanoivat?


      • Tessa2
        Huijattu hölmö kirjoitti:

        On kyllä todella paskamainen systeemi! Otan heti huomenna yhteyttä pankkiin ja jos ei muu auta niin vaikka vaihdan korttitilin toiseen että loppuu tuo rahastaminen! Enkä enää IKINÄ sorru tämmöiseen.... samperin raivostuttavaa!

        Tää on oikeesti aivan järkyttävää, mulla aivan sama homma! Paniikki! Ihmettelen miten tämä systeemi vielä pyörii, mainokset ja kaikki, vaikka on ilmeisesti tehty rikosilmotuksiakin...


    • tyhmä

      Itekki sorruin tähän hommaan, joten mitä mun kannattaa sitte tehä? vielä ei oo mitään rahoja tililtä hävinny, muuta ku se kokeilupakkauksen summa...

      • Tyhmä

        Hei kaima "tyhmä"!

        Ei mullakaan ne rahat tililtä menny. Soittamalla luottokuntaan sain tietää veloituksesta.
        Sun kannattaa laittaa perumisviesti tuohon yllä olevaan sp- osoitteeseen.
        Soita luottokuntaan, sieltä saat lisäneuvoja!
        Tuntuu olevan yleistä, että tulee kolme pakkausta kahden tilatun tilalle.
        Saa nähdä miten tämä etenee!


    • laihduttaja13
    • Piki15

      Samoin minulle tuli toinen paketti heti kahden päivän jälkeen ja visatililtäni hävisi 178€, vaikka soitin kokeilupaketista ilmenneen firman numeroon, jossa oli suomen lippu, mutta puheluun vastattiin englannin kielellä, kerroin peruuttavani tilauksen, joka hyväksyttiin. laitoin samana päivänä egnlanninkielisen viestin sähköpostiin, joka löytyi hyvin vaikeasti. Näistä kaikista lähetin kopiot ja selvityksen luottokuntaan ja rikosilmoituksenkin tein. Rikosilmoitukseen tuli vastaus, ettei sitä käsitellä koska firman sivulla lukee, että jos painan accept-nappia, olen hyväksynyt jatkotilauksen!! En todellakaan tiedä hyväksuneeni muuta kuin koepakkauksen tilaamisen hintaan 4€, kehotettiin ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan apua saadakseni, poliisin mielestä en ollut tutustunut ehtoihin riittävästi. Yllätys tuli kuitenkin, firma palautti rahat, koska palautin molemmat paketit heti. Satuin lukemaan netissä keskustelut, jollion osasin toimia nopeasti. Lakkautin kuitenkin visatilini ja avasin uuden.

      • tiia4

        Hei!

        Minä tyhmä kanssa menin tilaamaan heinäkuun lopussa ja taistellut heidän kanssaan asiasta, palautin myös samana päivänä paketiti kun ne tulivat minulle ja skannasin postista saadun kuitin heille, koska neuvoivat näin tekemään. Nyt olen elokuun alusta lähtien soittanut joka viikko sinne ja aina minulle sanotaan eri aika milloin rahat palautuvat takaisin!! kauanko siis sinulla meni, että sait rahasi takaisin? olen nyt kuollettanut korttini ja rikosilmoituksen tekeminen on seuraava ja sitten oikaisupyyntö luottokunnalle. Piti kyllä tälläinenkin läksy oppia vaikeimman kautta eli ei koskaan saisi tilata mitään noita,grrr!!


    • ei ikinä enään.

      Samaan sortunut tänään tein rikosilmoituksen saa nähdä miten käy.Kaikki nuo samat olen läpikäynyt mutta heiltä ei saa mistään kautta vastausta mihin palauttaa ja peurua tilaus jota en edes ole tehnyt,luottokuntaan tehty asiasta selvitys saa nähdä saanko rahat takaisin.

    • Ja samaan paskaan astuin minäkin. 1.8. tilasin ja tänään 6.8. tuli kaks pakettia ja samalla huomasin että tililtä oli kadonnu jotain 330egee suurinpiirtein. Paketit pistin kyl palautukseen samantien kun ne sainkin mut onkohan turha toivoa et rahatkin palautus..? Puhelimeen siel vastas joku äijä joka puhui englantia ja sen verran siitä selvää sain että ku lähetän takas kaikki ni rahatkin palautuu mut jos ei palaudu ni mitä vittua tämmösten kans voi tehdä? Ideoita?

      • Tyhmä

        Mulla rahat meni Visa-tililtä. Selvisi, kun soitin Luottokuntaan.
        Lähetyksessä luki: "Tämä on jo maksettu luottokortilla". Ei mitään summaa.
        Laitoin Luottokuntaan kaikki kopiot. Sähköposti perumiset, postin kuitit ja kopion pakkauksen sisällä olevista papereista.
        Pakkauksen palautin kirjattuna kirjeenä, ei ollut postissa palautuslistalla.
        Visa- tilini kuoletin eilen samalla kun kysyin olivatko paperini menneet (olivat).
        Luottokunta korvaa, jos eivät jaa rahoja HUIJARI firmalta.
        Lisää haalivat huijattavia, mainos ilmestynyt jo Facebookissa viestien väliin!
        Onnea!


    • Minä maksoin pankkikortilla ni taitaa olla menetetyt 331egee.. Kortti kyl kuoletettu ni eivätpä lypsä enempää. Pitäsköhän lähteä vierailulle tanskaan,jos vaikka mokoma paska firma löytys sieltä?? =)

      • Tonnekko?

        Nordic pharmaceuticals
        Hammerholmen 44
        2650 Hvidovre
        Danmark

        Pitäiskö oikein porukalla?
        (nimi ja osoite eräältä nettisivulta,ei muuta tietoa)


      • pk01
        Tonnekko? kirjoitti:

        Nordic pharmaceuticals
        Hammerholmen 44
        2650 Hvidovre
        Danmark

        Pitäiskö oikein porukalla?
        (nimi ja osoite eräältä nettisivulta,ei muuta tietoa)

        Onko toi se ossa?


      • ROBI_1959
        Tonnekko? kirjoitti:

        Nordic pharmaceuticals
        Hammerholmen 44
        2650 Hvidovre
        Danmark

        Pitäiskö oikein porukalla?
        (nimi ja osoite eräältä nettisivulta,ei muuta tietoa)

        Olen valmis lähtemään porukkaan, jos firmaan tehdään vierailu!


    • maikkuli6

      Mihin osoitteeseen palautitte paketit ku mistään ei löydy. Postissa ettivät kans ja laittoivat sitte espooseen menemään.Tuleekohan paketti takas. Kyllä ihminen voi ollatyhmä ku tälläseen lähtee.

    • Mulla luki se osote ainaki niiden pakettien toisella puolella.. kovin pienellä kylläkin.. Joku postilokero osote tanskaan se oli,en muista numeroita..

    • huijattu13

      Itsekin lankesin tuohon samaan p*****n! 1.8. saapuivat näytepakkaukset ja tililtä lähti 8€. ja heti perään tiistaina 6.8. saapuivat green coffee burn paketit (2kpl), jolloin myös tililtä oli veloitettu 178€. palautin heti tiistaina tulleen paketin mutten näytepaketteja, koska olin avannut ne. laitoin myös s-postia ja palautukseen vielä lisäksi lapun jossa kerroin samat asiat kuin s-postissa. kuolletin myös heti korttini ja tein rikosilmoituksen. Sähköpostiin ei ole vastattu. Miten minun pitäisi toimia rahojen takaisinsaamiseksi, kun en ilmeisesti luottokuntaan voi ilmoittaa, koska minulla on visa electron. en taida saada koskaan rahoja takaisin...

    • idiootti2

      samaan sotkuun olen itseni hommannut onneksi tajusin homman heti sen jälkeen ku olin tilannut heti menin nostamaan tilin tyhjäksi ja kortin kuolletin, eipä ole tililtä lähtenyt mutakun se 8 e. eilen tuli sitten näte paketti heti vein postiin ja lähetin takaisin postissa eivät tienneet paikkaa joten kirjeenä lähetin, nyt tänään tulisitten toinen paketti mitenköhän ne on sen lähettänyt kun tililläni ei ole rahaa ja se ei ole enään voimassa, eli en ole maksanut toista pakettia? kohta taas postiin viemään ja lähettämään takaisin, monta kymmentä sähköpostia olen firmalle laittanyt että haluan perua tilauksen ja lähetän paketit takaisin, mihinkään yhteydenottoihin ei ole vastattu. idiotti kyllä olen että tämmöiseen paskaan olen mukaan lähteny, toivottavasti tämäkin sotku selviää koska olen todella hukassa asian kanssa.

      • Tyhmä

        Ei ole mullekaan vastattu viesteihin! Joku aiemmin kirjoittanut oli saanut rahat takaisin.


    • idiootti2

      onneks ehin heti tyhjentää tilin ja sulkee sen niin ei ehtiny tosiaan ku toi 8 e lähtee. eipähä voi viiä rahoja ki tiliä ole enään..

      • ensimmäinen ja viimeinen

        jos voit osoittaa että tilauksen yhteydessä että et ole tilannut muuta kuin ne näytepakkaukset, voit tedä rikosilmoituksen. Poliisi oli sitä mieltä, että en voi tehdä rikosilmoitusta, koska nettisivuilla näkyy teksti: tilaamalla näytepakkauksen olen sitoutunut tilaamaan myös jatkossa näitä tuotteita..... Minä en tällaista tekstiä löytänyt ostotilanteessa, vaan oletin sivujen mukaan firman olevan suomalainen, koska nimi oli jotenkin.... finland.....nyt mainos on poistettu , enkä pääse näkemään mitä siellä oikeasti on lukenut. Mainoksessa naishenkilö kertoi omista kokemuksistaan tässä tuotteessa, ja antoi sen kuvan että on suomalainen tuotetta kokeillut henkilö. Nyt kun mainos on poistettu en voi todistaa mitään rikosilmoitusta varten. Firma kiertää vastuun laittamalla sivuilleen tämän lauselman ostopakosta. Palautan huomenna kaikki ostamani pillerit viimeistä myöten. Enkä koskaan osta mitään mistään ulkomaiselta nettisivulta. Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli tässä. Soitin muka suomenkieliseen asiakaspalveluun, jossa mieshenkilö vastasi automaatista, että liike on ilmeisesti suljettu 2 kuukautta tms. en saanut selvää. Sähköpostiin laitoin viestin kieltäytyen lisätuotteista ja uhkauksen rahan palauttamisesta! vastaus: uusi osoite jos olet suomalainen tai norjalainen...sieltä en ole vielä saanut postia. Pankissa huomenna aika asiasta keskusteluun. Toivottavasti saan ainakin osan korvattuna. Hävettää ja ottaa päähän , että sorruin tähän soopaan. Mutta asiasta on pakko puhua, koska firma jatkaa touhujaan ellei asiasta puhuta ja varoiteta.


      • Tyhmä
        ensimmäinen ja viimeinen kirjoitti:

        jos voit osoittaa että tilauksen yhteydessä että et ole tilannut muuta kuin ne näytepakkaukset, voit tedä rikosilmoituksen. Poliisi oli sitä mieltä, että en voi tehdä rikosilmoitusta, koska nettisivuilla näkyy teksti: tilaamalla näytepakkauksen olen sitoutunut tilaamaan myös jatkossa näitä tuotteita..... Minä en tällaista tekstiä löytänyt ostotilanteessa, vaan oletin sivujen mukaan firman olevan suomalainen, koska nimi oli jotenkin.... finland.....nyt mainos on poistettu , enkä pääse näkemään mitä siellä oikeasti on lukenut. Mainoksessa naishenkilö kertoi omista kokemuksistaan tässä tuotteessa, ja antoi sen kuvan että on suomalainen tuotetta kokeillut henkilö. Nyt kun mainos on poistettu en voi todistaa mitään rikosilmoitusta varten. Firma kiertää vastuun laittamalla sivuilleen tämän lauselman ostopakosta. Palautan huomenna kaikki ostamani pillerit viimeistä myöten. Enkä koskaan osta mitään mistään ulkomaiselta nettisivulta. Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli tässä. Soitin muka suomenkieliseen asiakaspalveluun, jossa mieshenkilö vastasi automaatista, että liike on ilmeisesti suljettu 2 kuukautta tms. en saanut selvää. Sähköpostiin laitoin viestin kieltäytyen lisätuotteista ja uhkauksen rahan palauttamisesta! vastaus: uusi osoite jos olet suomalainen tai norjalainen...sieltä en ole vielä saanut postia. Pankissa huomenna aika asiasta keskusteluun. Toivottavasti saan ainakin osan korvattuna. Hävettää ja ottaa päähän , että sorruin tähän soopaan. Mutta asiasta on pakko puhua, koska firma jatkaa touhujaan ellei asiasta puhuta ja varoiteta.

        Ihan sama mulla . Näytepakkauksia tuli kolme (toiset 2 kertaa). Meni kaksi päivää, kun tuli jatkopaketti, toiset tuplana. Tänään tuli visa lasku, veloitus 513,43 €.
        Olen laittanut kaikki tiedot luottokuntaan jo heti jatkotilauksen tulultua!
        Olen laittanut saamani sp-osoitteeseen viestejä, esim. pillereiden käyttöohjeista. Ei vastausta mihinkään viestiin!
        Siis HUIJAUSTA kaikki!
        Luottokunnassa lupasivat korvata, saa nähdä kuinka käy!
        Tämä on ensimmäinen ja viimeinen "haksahdus" tällaiseen!


      • Kele1
        ensimmäinen ja viimeinen kirjoitti:

        jos voit osoittaa että tilauksen yhteydessä että et ole tilannut muuta kuin ne näytepakkaukset, voit tedä rikosilmoituksen. Poliisi oli sitä mieltä, että en voi tehdä rikosilmoitusta, koska nettisivuilla näkyy teksti: tilaamalla näytepakkauksen olen sitoutunut tilaamaan myös jatkossa näitä tuotteita..... Minä en tällaista tekstiä löytänyt ostotilanteessa, vaan oletin sivujen mukaan firman olevan suomalainen, koska nimi oli jotenkin.... finland.....nyt mainos on poistettu , enkä pääse näkemään mitä siellä oikeasti on lukenut. Mainoksessa naishenkilö kertoi omista kokemuksistaan tässä tuotteessa, ja antoi sen kuvan että on suomalainen tuotetta kokeillut henkilö. Nyt kun mainos on poistettu en voi todistaa mitään rikosilmoitusta varten. Firma kiertää vastuun laittamalla sivuilleen tämän lauselman ostopakosta. Palautan huomenna kaikki ostamani pillerit viimeistä myöten. Enkä koskaan osta mitään mistään ulkomaiselta nettisivulta. Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli tässä. Soitin muka suomenkieliseen asiakaspalveluun, jossa mieshenkilö vastasi automaatista, että liike on ilmeisesti suljettu 2 kuukautta tms. en saanut selvää. Sähköpostiin laitoin viestin kieltäytyen lisätuotteista ja uhkauksen rahan palauttamisesta! vastaus: uusi osoite jos olet suomalainen tai norjalainen...sieltä en ole vielä saanut postia. Pankissa huomenna aika asiasta keskusteluun. Toivottavasti saan ainakin osan korvattuna. Hävettää ja ottaa päähän , että sorruin tähän soopaan. Mutta asiasta on pakko puhua, koska firma jatkaa touhujaan ellei asiasta puhuta ja varoiteta.

        Kele että ketuttaaa!!!! Samaisen naisen artikkelin innostamana lankesin itsekin tuohon puppuun :(


      • mikaela43
        ensimmäinen ja viimeinen kirjoitti:

        jos voit osoittaa että tilauksen yhteydessä että et ole tilannut muuta kuin ne näytepakkaukset, voit tedä rikosilmoituksen. Poliisi oli sitä mieltä, että en voi tehdä rikosilmoitusta, koska nettisivuilla näkyy teksti: tilaamalla näytepakkauksen olen sitoutunut tilaamaan myös jatkossa näitä tuotteita..... Minä en tällaista tekstiä löytänyt ostotilanteessa, vaan oletin sivujen mukaan firman olevan suomalainen, koska nimi oli jotenkin.... finland.....nyt mainos on poistettu , enkä pääse näkemään mitä siellä oikeasti on lukenut. Mainoksessa naishenkilö kertoi omista kokemuksistaan tässä tuotteessa, ja antoi sen kuvan että on suomalainen tuotetta kokeillut henkilö. Nyt kun mainos on poistettu en voi todistaa mitään rikosilmoitusta varten. Firma kiertää vastuun laittamalla sivuilleen tämän lauselman ostopakosta. Palautan huomenna kaikki ostamani pillerit viimeistä myöten. Enkä koskaan osta mitään mistään ulkomaiselta nettisivulta. Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli tässä. Soitin muka suomenkieliseen asiakaspalveluun, jossa mieshenkilö vastasi automaatista, että liike on ilmeisesti suljettu 2 kuukautta tms. en saanut selvää. Sähköpostiin laitoin viestin kieltäytyen lisätuotteista ja uhkauksen rahan palauttamisesta! vastaus: uusi osoite jos olet suomalainen tai norjalainen...sieltä en ole vielä saanut postia. Pankissa huomenna aika asiasta keskusteluun. Toivottavasti saan ainakin osan korvattuna. Hävettää ja ottaa päähän , että sorruin tähän soopaan. Mutta asiasta on pakko puhua, koska firma jatkaa touhujaan ellei asiasta puhuta ja varoiteta.

        Ihan oikeasti, siinä mainoksessa sanottiin: On turvallista tilata tämä tutustumispakkaus, kun ei ole mitään pakkomyyntiä, ja siihen menin minäkin lankaan!! - Ihan samalla tavalla minäkin pääsin kusetetuksi! Ajattelin, että DETOX saattaisi olla hyvä homma, kun on joutunut syömään antibiootteja jo melkein 4 kk...erään leikkauskomplikaation takia...Joten tilasin yhden "tutustumispakkauksen itselleni ja toisen mieheleni...A´4 euron postimaksu, eli yhteensä 8 euroa. Tulihan ne. parin päivän päästä. - En edes ehtinyt avaamaan pakkausta, kun 22.8 emailissani oli "orderconfirmation", 2 x 178 € = 356. - Ja minä kun en sitten ollut MITÄÄN tilannut. Siinä mainoksessa sanottiin myös moneen kertaan, että todella , lisää ei lähetetä, jollei itse tilaa. HAAHAA, juujuu......Silloin tilattaessa, jo miehensi sanoi: TÄMÄ EI TUOHON LOPU. Ja olihan oikeassa. - Soitin Danskebankiin ja lopetin Visa Electronkorttini, Heti 22.8, kl 10. - Ja vihdoin sadan soiton jälkeen siellä vastasi puhelimeen "Jack", ja lupasi cancelleerata, tilauksen JOTA EN OLLUT KOSKAAN TEHNYTKÄÄN. tÄMÄ SAMANA 22.8 PÄIVÄNÄ KL 11.30. - TÄNÄÄN 28.8 NÄIN TILIOTTEESTA , ETTÄ NE HELVETIN HUIJARIT OVAT PÄÄSSEET CHARGAAMAAN, 22.8 LOPETTAMAANI KORTTIA, 26.8.2013 !!!!!!!! Elikkä 4 päivää kortin lopettamisen jälkeen !!!! Pankki pesee pieniä karvaisia käsiään! He eivät voi mitään asialle, koska Shape Focus, oli jo ennättänyt suorittaa "varauksen", ennen kortin lopettamista. HELLLLOOOO, mitäs tähän sanotte, ihmiset??? Eli
        pankki viisveisaa siitä, että lopetin kortin, heti saatuani tiedon tästä "orderconfirmatiosta". Orderista, jota en koskaan ollut thenyt!! Eli me, tavalliset pankin asiakkaat olemme heikommassa asemassa, kuin kaiken maailman huijarit! - Toki tietysti, kenties pankki tekee enemmän fyrkkaa näillä huijareilla, kuin mitä pääsevät tekemään, jollain vanhalla eukolla, joka nyt ei ole miljonääri, eikä huijari...Mutta Danskepankin aika vanha poka kuitenkin.. Olen pettynyt siihen, miten huonosti pankki varjelee asiakkaitaan. Eikä heitä kiinnosta, tässäkin tapauksessa syyttivät Visaa. vaikka en ostanut luotoksi sitä vaan Electronilla, suoraan tililtä. - Okeeeey, omahan vika tämä alunperin on. Mutta niinkuin kaikki tietävät, läskit ja kaljut ovat erittäin helppoja naruttaa...aina toivotaan, että jokin ihmeaine voisi vähän auttaa...haahaa - Tein rikosilmoituksen. - Ajanhukkaa, sanoi mieheni... Ja kirjoitin Iltalehden toimittajalle...mutta taitavat hukkua tämänkaltaisiin kirjoituksiin...Haahaa, onneksi ei olla yksin tämän hullun asian kanssa. Tarttee vaan oikeasti antaa tunnustus huijareille - ne ovat varsin terävästi tämänkin homman suunnitelleet. Eli : OTETAAN KAIKKI MITÄ SAADAAN, HELVETIN ÄKKIÄ KANSSA...Ja sitten vaihdetaan tuotteen nimeä, ja firman nimeä ja aloitetaan taas uudestann, HELVETIN ÄKKIÄ KAIKKI , MITÄ SAADAAN etc etc...Mutta eiköhän he ole jo riittävän varakkaita, ettei niiden tarvitse kovin monta kertaa aloittaa uudelleen.....


    • Kyl se mainos pyörii edelleen ainaki naamakirjassa kokoajan.Minä soitin sinne asiakaspalveluun ja käskivät laittaa mielummin sähköpostia.No tein työtä käskettyä ja ihme kyllä sain vastauksen 3 päivän päästä jossa sönköttivät jotain että heidän sähköpostissaan ongelmia että ennemmin kannattaisi soittaa asiakaspalveluun.Kyllä on niin läpinäkyvää läpimätää touhua että pakkohan tuohon on jonku viranomaisen puuttua.Se kuulemma on ihan oikee firma ni kai tuo ois helppo jäljittää ja tutkia heidän huijauksensa mut eipä taida ketään viranomaista kiinnostaa.. Tanskaa koskee sama 14 päivän palautussääntö ku suomeakin eli rahat pitäs palautua jos palautat tavarat kyseisen ajan sisällä. Kannattas perehtyä sivuun www.ecc.fi kun vaan jaksas paneutua joskus..

      • yksi tyhmä lisää

        Tehdessäsi tilauksen tänään, lähetetään sinulle 30 päivän toimituserä Green Coffee Burnia (maksat ainoastaan toimituskulut). Mikäli et ole tyytyväinen Green Coffee Burniin, peruuta tilauksesi 14 päivän kuluessa tilauspäivämäärästä välttääksesi 178 euron ostokulut per tuote sekä automaattisen kirjautumisen ohjelmaan. Välttääksesi ostokulut sinun täytyy palauttaa kaikki tuotteet. Ohjelma lähettää sinulle uuden 2 kuukauden toimituserän Green Coffee Burnia joka 60 päivä, mikä alkaa 5 päivää kokeiluajan alkamisen jälkeen, halpaan hintaan 178 € per toimitus. Kun tilaat, hyväksyt täydet ehdot, jotka näet täältä. Hyväksyn samalla, että luottokortiltani veloitetaan automaattisesti seuraavat lähetykset. Keskeyttääksesi koska tahansa, soita numeroon 060019041 (klo. 9-15 välillä) -TÄSSÄ TEKSTI JOKA LÖYTYY, MAKSUTAPAHTUMA SIVUN ALAREUNASTA. :(


    • tyhmä tyttö vaan

      itsekin sorruin moiseen ,ei ole vielä mennyt visalta kuin ne 4 euroa molemmista paketeista,sähköpostin jo sinne laitoin että en halua jatkossa toimituksia ym ..miten kannattaisi toimia,kuollettaa kortti ..ja mitä jos lähetyksiä vielä tulee..?? kaikkeen pitää sortua,ihan hävettää..onko joku kokeillut noita pillereitä,uskaltaako niitä ees kokeilla vai suoraan roskiin ..

    • idiootti2

      kannattaa lähettää kaikki mitä sieltä tulee niin takasin. ja kortti heti sulkea!

      tänään tuli sähköpostia sielät paikasta että sähköpostit ei toimi että kannattee soittaa, onko kukaan soittanu tohon numeroon että tuleekohan sieltä sitten kuinka iso puhelinlasku?:
      Dear Customer,
       
      we are currently experiencing some technical difficulties with our emailing system,
      our emailing system is not allowing us, to be able to read any emails once opened.
      we are very sorry for this inconvenience
      we will need you to call our customer service advisor so we can help resolve any questions
      or problems you may have.

      Please note our customer service reprensitetitive only speaks english
       
      if you live in Finland, please call: 060019041
      if you live in Sweden, please call: 093 91147113
      if you live in Norway, please call: 82079931
       
      once again our sincere apologies
       
      Jack Peters
       
      ShapeFocus
      Customer Support

      • Rahastusta

        Siellä puhelimessa pyörii vaan sama musiikkinauha, ei kannata soittaa. Puhelun hinta on jotakin 10eur/minuutti, eikä sitäkään mainita missään. Sekin on pelkkää rahastusta.


      • yksi idiootti

        Ei kannata soittaa, 2,5 minuutin puhelu maksoi Saunalahden mukaan 4,60 ja 7 minuutin puhelu 11,40. Puhelimeen vastannut mies keskeytti välillä "hetkinen", ja viimeisen "hetkisen" jälkeen odotin muutaman minuutin, mutta hän tuntui häipyneen kokonaan, ja päättelin että odottaminenkin tuo heille rahaa. Mielestäni tilausvaiheessa tai mainoksessa annettiin suomen kielellä selvästi ymmärtää, että kokeilupakkauksen tilaaminen ei sido jatkotilauksiin, vaan ne pitää tilata erikseen. Nyt ne suomenkieliset tekstit on sivulta poistettu. - Idiootteja ollaan me, huijarit hykertelee!


      • ROBI_1959
        yksi idiootti kirjoitti:

        Ei kannata soittaa, 2,5 minuutin puhelu maksoi Saunalahden mukaan 4,60 ja 7 minuutin puhelu 11,40. Puhelimeen vastannut mies keskeytti välillä "hetkinen", ja viimeisen "hetkisen" jälkeen odotin muutaman minuutin, mutta hän tuntui häipyneen kokonaan, ja päättelin että odottaminenkin tuo heille rahaa. Mielestäni tilausvaiheessa tai mainoksessa annettiin suomen kielellä selvästi ymmärtää, että kokeilupakkauksen tilaaminen ei sido jatkotilauksiin, vaan ne pitää tilata erikseen. Nyt ne suomenkieliset tekstit on sivulta poistettu. - Idiootteja ollaan me, huijarit hykertelee!

        Positiivista on, että Nets (ent. Luottokunta) on ottanut asiaan kannan, että mikäli teet selvityksen heille, he palauttavat tililtäsi laskutetut varat. Tosi reilua asiakaspalvelua!
        Nyt yritän kysellä puhelinoperaattorilta (Elisa), miten toimia, jos en halua maksaa ko. firmalle kalliista asiakaspalvelupuheluista, joista on kertynyt mielestäni kohtuuton lasku....jään odottelemaan Elisan vastausta....tosin suhtaudun puhelinoperaattoreiden asiakaspalvelun tomintaan muutenkin hiukan epäillen...!!!


    • hömppä

      Onko kukaan siis kokeillu näitä pillereitä? Multa ehdittiin veloittaa 8e, mutta koska kuoletin kortin välittömästi niin ylimääräisiä pakkauksia ei tullut eikä extraveloituksia... en jaksa 8e takia palauttaa pakkauksia, kiinnostaisi vain tietää että mitähän nuo pillerit mahtais tehdä kun kerta ne tuossa kerta on maksettuna :D

      • HUIJAUS VARMASTI

        Toivittavasti joku viranomainen PUUTTUU tähän,GREEN COFFEE /VIHREÄ KAHVI mainoksissa on samojen lääkäreiden,laihdutus asiantuntioiden ja asiakkaiden kuvat ja kertomukset, on se vain kumma kun NIMET HENKILÖILLÄ ON ERIT riippuen minkä maan sivuilla käy. TÖRKEÄÄ!!!


      • Julle87

        Samaan paskaan sorruin minäkin, kävin tänään poliisiasemalla ja siellä poliisi sanoi että sinä olet maksanut tuotteesta 4€ niin sinun ei tarvitse maksaa ylimääräistä laskua,(178€) ja sen minkä ostin niin ei tarvitse palauttaa! Ja tosiaan me ei edes voi nostaa mun kortilta yhtään mitään ku ei oo rahaa tilillä ja nyt suljettiin kortti, eli nyt en ainakaan panikoi! Ja lähetin reklamaation sinne paikkaan!
        Kirjoittakaa tänne mitä se tanskan poliisiasema on mieltä


    • Pöppis.

      Minäpä laitoin Tanskan poliisille meiliä. Katotaan vastaako kukaan.
      Menin siis itsekkin lankaan ja tänään oli lähtenyt tililtä 178 egeä...

      • Julle87

        Kerrotko tänne mitä poliisista vastattiin,jos vastasivat?
        Oon syönny 2 pillerii ja vatsa on toiminu hyvin:) joten jatkan :)


    • Minä laitoin euroopan kuluttajakeskukseen www.ecc.fi perusteellisen valituksen kaikkine tarvittavine liitteineen.. Mielenkiinnolla odotan milloin sieltä alkas tulla jotain vastausta...

    • morjens5

      Sama juttu, tajusin heti kun olin tehnyt tilauksen. Soitin samantieen ja kuoletin kortin. Näytepakkaus on tullu ja 8 euro vietiin tililtä. Jos tule toinen pakkaus niin ei kai sen mukaan tule paperilasku?

    • yks vaan

      onko kellään kokemuksia,uskaltaako noita pillereitä kokeilla syödä ,auttaako ne vai onko niistä jotain haittaa? itsekin kuolletin kortin ja menetin vaan sen 8 euroa. onneksi!!

    • pöppis

      Tanskan poliisilta ei oo kuulunut vielä mitään. Mä soitin pankkiin ja ne sieltä peruivat sen varauksen, en laita sinne tilille enää mitään rahoja, niin eivät saa sieltä enempää otettua. Suljin kortin. Eli siis jos tilillä näkyy katevarauksena jokin summa, pankki pystyi palauttamaan summan mun tilille, koska rahat ei ollu sieltä vielä lähteny vaan varaus vasta. Eikös kaiken järjen mukaan sillon se firma ei saa sitä summaa, kun mun tilillä ei oo rahaa?

    • ei enään ikinä

      Luottokunnasta sain rahat takaisin kun tein reklamaation sinne,rikostutkintapyynnön tein poliisille ja laitoin kaikki sähköpostit perumisesta ,reklamaation ja poliisin tutkintapyynnöistä kopiot Euroopankuluttajavirastoon tänään tuli heiltä sähköpostia että ovat laittaneet varoituksen omille sivuille,kielsivät soittamaan noihin puhelinnumeroihin koska lasku voi olla iso eikä johda mihinkään.Selvittelevät mihin jäljet johtaa,valituksia on tullut todella paljon heille.Toivottavasti saavat kiinni huijauksen alkulähteet.Ottakaa yhteyttä euroopankuluttajavirastoon kaikki jotka ovat tulleet huijatuksi.

      • Hyväuskoinen

        No kiva lukea etten ole. Ainoa huijattu. 15.8 tilasin kanssa 2 pakettia mutta tuli 3 ja t.änään huomasin että firma on huijareita .soitin Luottokuntaan ja jo 15.8 eli tilauspäivänä tililtä oli veloitettu 2 x 178 ja 1 x 158,75. Reklamation lähdössä ja kortti Kuoletettu. Tutkintoa on käynnissä mutta ei ainakaan Euroopassa ole tätä firma rekisteröity.


    • voielämä!

      Minäkin menin tähän samaan lankaan. Ensin lähti tililtä 8e. myöhemmin 178ex2. Soitin asiakaspalveluun ja siellä vastasi mies joka keskeytti toimituksen ja lupasi palauttaa rahat mutta mitään en ole vielä saanut. palautin paketteja 4 yhteensä. Kokeilupakkaukset minulle jäi. Elokuun alussa jo palautin paketit ehkä 7.8 tms? voi elämä että pitää tälläseen lankaan mennä. Kylläpä tuntee itsensä tyhmäksi!

      • huijattu2

        mikä on osoite mihin olet palauttanut ne paketit en löydä mistään sitä. Minulta on veloiteettu 187 euroo kortilta.


    • iipaviiva

      Samaan halpaan mennyt yksi hyväuskoinen täälläkin. Osaavat tehdä näköjään niin luotettavan näköisiä sivustoja ja kaikkihan toimi aluksi pari päivää niinkuin piti, eli ottivat tosiaan vain postimaksun, mutta sittempäs kappas vaan rahastivat ensimmäiseksi 154,90e ja nyt oli lähtenyt tuo 178e. Kuoletin tänään suoraan vain korttini. Valitettavasti poliisi ei ota asiaan minkäänlaista kantaa. Pankista saat kortin kuoletettuasi tehtyä reklaamaation (mikä tuskin hyödyttää) eli näin ollen rahoja et / ei tule saamaan takaisin. Ellei ole luottokortilla maksanut niin kaipa luotto korvaa. Ei tietoa tästä koska itse laitoin visa electronini tiedot. Suositan ja kannatan vain sulkemaan kortin ja olemaan tästä edes varovaisempia. Rahaahan se vain on joo, mutta olkaa vielä onnellisia, etteivät ole pystyneet tuhansia euroja lunastamaan eli toimikaa nopeasti. Ai niin ja vaikka kuinka palauttaisi kyseiset tuotteet ja luvataan että saat rahasi takaisin ni eipähän vain kuulu!!!

    • Halpaan mennyt

      Täällä myös yksi samaan mennyt ja ottaa päähän niin vietävästi, kun tyhmyyksissä tällaisen menin tilaamaan (ei ole tapahtunut aiemmin eikä tule tapahtumaan enää). Lähetin tuotteet takaisin, mutta onko kokemuksia, pitääkö minun odottaa 30 päivää rahojen palautusta, mikä on pienellä präntättynä heidän ehdoissaan (palautamme rahat 30 päivän kuluessa siitä, kun ovat saaneet tuotteet) vai teenkö luottokuntaan heti tuon reklamaation?

      • Halpaan mennyt

        Vielä tuohon edelliseen viestiin lisäten, onko kokemuksia siitä, että on lähettänyt ylimääräiset tuotteet takaisin, mutta ei sitä "ilmasta" kokeilupakkausta (joka on ilmeisesti myös heidän ehdoissaan, että kokeilupakkaus myös pitäisi lähettää takaisin, jotta on mahdollisuus saada rahat takaisin), onko mahdollista saada rahat takaisin "yritykseltä" / luottokunnalta?


      • ninnilissi
        Halpaan mennyt kirjoitti:

        Vielä tuohon edelliseen viestiin lisäten, onko kokemuksia siitä, että on lähettänyt ylimääräiset tuotteet takaisin, mutta ei sitä "ilmasta" kokeilupakkausta (joka on ilmeisesti myös heidän ehdoissaan, että kokeilupakkaus myös pitäisi lähettää takaisin, jotta on mahdollisuus saada rahat takaisin), onko mahdollista saada rahat takaisin "yritykseltä" / luottokunnalta?

        myös kokeilupakkaukset tulee lähettää takaisin.itse myös sorruin tähän samaan huijaukseen,mutta tajusin melkeen heti tilattuani ja kuolletin luottokorttini niin vain menetin sen 8€.kokeilupakkaukset palautin postiin jotka maksoi toiset 8€ kun meni kirjattuna kirjeenä että sain kuitin palautuksista ja aion lähettää sähköpostilla sinne firmaan kuvan kuitista. luottokunnassa kehottivat palauttamaan myös aloituspakkaukset sellaisenaan kun on tullutkin,ei saa avata!


    • JAADIJAA

      NiinpäNiin! Ja minä idiootti kanssa..yritän nyt päästä tänään tai huomenna menemään poliisille tekemään rikosilmoituksen ja se on Pe..kele jos eivät kuuntele! tähän on tultava loppu!! ja minä ainakin köyhänä haluan rahani takaisin!!

    • ei ikinä enään

      Minä sain luottokunnasta rahat takaisin kun tein reklamaation sinne,tein myös rikotutkintapyynnön poliisilaitokselta sanoivat että pitää olla mukana heidän tutkinta sekä myös sähköpostista kopio että on tehnyt kaupan perumisen nämä kaikki laitoin luottokuntaan. Ensimmäiseksi kannattaa sulkea kortti etteivät pääse lisää velottamaan.

      • Halpaan mennyt

        Kortin kuolletin ensimmäisenä ja sitten lähetin tuotteet takaisin (14 päivän sisällä), mutta kokeilupakkauksen olin jo kerinnyt avaamaan, joten sitä en voinut palauttaa. Laitoin myös luottokuntaan oikaisupyynnön kaikkine liitteineen. Rikosilmoitusta en ole tehnyt, kun näistä keskusteluista on saanut hiukan ristiriitaista infoa tuosta poliisin mukaan ottamisesta, joillekin käsittääkseni on kintaalla vain viitattu, että ei voida mitään. En tiedä vaatiiko luottokunta, että tekee rikosilmoituksen. Jään odottelemaan heidän vastaustaan.


      • MERJA551

        KORTTI SULJETTU, TILILTÄ MENNYT AINOASTAAN KOKEILUPAKETTIEN HINNAT. PEREUUTUKSET TEHTY KAIKKIIN OSOITTEISIIN. ÄLKÄÄ IHMISET SOITTAKO NUMEROON, EN TIEDÄ PALJONKO VELOITTAVAT SIITÄKIN???
        KOKO KIRJEENVAIHTO KOPIOITUNA MAHDOLLISIA JATKOTOIMENPITEITÄ VARTEN.


    • sldjvgsg

      Mihin olette palauttaneet tuotteet? ja oletteko saaneet rahat takaisin?

      • huijattu2

        Olen kysellyt samaa mihin palutitte paketit, osoitetta ei löydy. soitimme tiistaina tuohon suomen numeroon lupasivat lopettaa tilauksen ja ylimääräiset paketit voi palauttaa mutta minne ei löydy osoitetta.


      • Halpaan mennyt
        huijattu2 kirjoitti:

        Olen kysellyt samaa mihin palutitte paketit, osoitetta ei löydy. soitimme tiistaina tuohon suomen numeroon lupasivat lopettaa tilauksen ja ylimääräiset paketit voi palauttaa mutta minne ei löydy osoitetta.

        Löytyy pienellä präntättynä heidän ehdoissaan ja paketin päältä, joka tullut heiltä, eli

        Shapefocus
        Postboks 1510
        2650 Hvidovre
        Denmark

        Ei kannata soittaa, koska veloittavat käsittääkseni 10,- / min.

        Vaativat kait, että myös kokeilupaketti lähetetään, mutta minä olin ainakin ehtinyt sen jo aukaista, joten palautin ainoastaan ne ylimääräiset tuotteet.


      • huijattu2
        Halpaan mennyt kirjoitti:

        Löytyy pienellä präntättynä heidän ehdoissaan ja paketin päältä, joka tullut heiltä, eli

        Shapefocus
        Postboks 1510
        2650 Hvidovre
        Denmark

        Ei kannata soittaa, koska veloittavat käsittääkseni 10,- / min.

        Vaativat kait, että myös kokeilupaketti lähetetään, mutta minä olin ainakin ehtinyt sen jo aukaista, joten palautin ainoastaan ne ylimääräiset tuotteet.

        Kiitos


    • Laihari

      Itekki tilasin sen näyte setin ja velottivat 4 4 euroo kahesta kokeilupaketista. Onneks tilillä ei ollut rahaa niihin isompiin paketteihin nii eivät sitte alottaneet mua huijaamaan. Suljinkin sitte korttini ja pistin uuven tilaukseen.

      Niin onkos tästä tuotteesta nyt mitään hyötyä vai onko jollekki tullu jotain maksasairauksia tai sen sellasta?

      • ansaan langennut

        Ei varmaan muutamasta pilleristä vielä maksa poksahda josko tuskin kilotkaan karisee..


      • tuotteenturvallisuus
        ansaan langennut kirjoitti:

        Ei varmaan muutamasta pilleristä vielä maksa poksahda josko tuskin kilotkaan karisee..

        http://www.greenbeandiet.com/

        Tämän informaation mukaan tuote näyttäisi olevan aito. Törkeä kamppanja kaiken kaikkiaan.


      • TUOTTEENTILAUS
        tuotteenturvallisuus kirjoitti:

        http://www.greenbeandiet.com/

        Tämän informaation mukaan tuote näyttäisi olevan aito. Törkeä kamppanja kaiken kaikkiaan.

        Tässä linkki tuotteen tilaussivulle, mistä käy ilmi, ettei mitään lisäehtoja näytepaketin tilaamiselle esitetty:

        2014.shapefocus.com

        Tämän avulla voitte todistaa pankille/poliisille, että mahdolliset lisätilausehdot on lisätty jälkeenpäin.


      • ROBI_1959
        TUOTTEENTILAUS kirjoitti:

        Tässä linkki tuotteen tilaussivulle, mistä käy ilmi, ettei mitään lisäehtoja näytepaketin tilaamiselle esitetty:

        2014.shapefocus.com

        Tämän avulla voitte todistaa pankille/poliisille, että mahdolliset lisätilausehdot on lisätty jälkeenpäin.

        Kyllä siellä tilauksen seuraavalla sivulla alareunassa lukee:

        "Tehdessäsi tilauksen tänään, lähetetään sinulle 30 päivän toimituserä Green Coffee Burnia (maksat ainoastaan toimituskulut). Mikäli et ole tyytyväinen Green Coffee Burniin, peruuta tilauksesi 14 päivän kuluessa tilauspäivämäärästä välttääksesi 178 euron ostokulut per tuote sekä automaattisen kirjautumisen ohjelmaan. Välttääksesi ostokulut sinun täytyy palauttaa kaikki tuotteet. Ohjelma lähettää sinulle uuden 2 kuukauden toimituserän Green Coffee Burnia joka 60 päivä, mikä alkaa 5 päivää kokeiluajan alkamisen jälkeen, halpaan hintaan 178 € per toimitus. Kun tilaat, hyväksyt täydet ehdot, jotka näet täältä. Hyväksyn samalla, että luottokortiltani veloitetaan automaattisesti seuraavat lähetykset. Keskeyttääksesi koska tahansa, soita numeroon 060019041 (klo. 9-15 välillä)",

        Mutta ei nuo peruutukset toimi, sillä minullekin tuli kaksi lähetystä ihan peräkkäin (ja eri tilausnumerolla!!!!???) ja soitin välittömästi heidän asiakaspalveluunsa, mutta luottokortin tililtä oli kuitenkin jo laskutettu myös tuo 178€...!!! Minun asiani on vireillä Luottokunnan kanssa...


      • ROBI_1959
        ROBI_1959 kirjoitti:

        Kyllä siellä tilauksen seuraavalla sivulla alareunassa lukee:

        "Tehdessäsi tilauksen tänään, lähetetään sinulle 30 päivän toimituserä Green Coffee Burnia (maksat ainoastaan toimituskulut). Mikäli et ole tyytyväinen Green Coffee Burniin, peruuta tilauksesi 14 päivän kuluessa tilauspäivämäärästä välttääksesi 178 euron ostokulut per tuote sekä automaattisen kirjautumisen ohjelmaan. Välttääksesi ostokulut sinun täytyy palauttaa kaikki tuotteet. Ohjelma lähettää sinulle uuden 2 kuukauden toimituserän Green Coffee Burnia joka 60 päivä, mikä alkaa 5 päivää kokeiluajan alkamisen jälkeen, halpaan hintaan 178 € per toimitus. Kun tilaat, hyväksyt täydet ehdot, jotka näet täältä. Hyväksyn samalla, että luottokortiltani veloitetaan automaattisesti seuraavat lähetykset. Keskeyttääksesi koska tahansa, soita numeroon 060019041 (klo. 9-15 välillä)",

        Mutta ei nuo peruutukset toimi, sillä minullekin tuli kaksi lähetystä ihan peräkkäin (ja eri tilausnumerolla!!!!???) ja soitin välittömästi heidän asiakaspalveluunsa, mutta luottokortin tililtä oli kuitenkin jo laskutettu myös tuo 178€...!!! Minun asiani on vireillä Luottokunnan kanssa...

        Kuten jo aiemmin tuolla ylempänä mainitsin, Nets (ent. Luottokunta) on hoitanut asian todella hienosti, ja palauttanut rahat tililleni saatuaan reklamaationi. Kiitos vielä kerran Nets todellisesta asiakaspalvelusta!


    • Eilen kans tilasin kokeilupaketit, mutta löysin tämän vistiketjun heti sen jälkeen niin osasin toimia nopeasti. Ensin toki laitoin firmalle sähköpostia peruuttaakseni tilauksen, mutta sieltä tuli se englanninkielinen automaattiviesti takaisin. Eli äsken soitin luottokuntaan ja suljin korttini. Ei ny onneksi menny ku se 8 euroa, mut harmittaa pirusti ja ny vain odotellaan uutta korttia. Aion lähettää kokeilupakkauksetkin takaisin.

    • Lagle

      sama siinä.Jouduin huijatuksi! Eikö siis niille pystyy tekemään mitään?
      Eikö siis kukaan suojaa kuluttaja?Miksi eivät pankit pystyy estämään semmoisiä tilanteita?

    • sinkko91

      voi vitun vittu lankesin myös tähän samaan paskaan tilasin näytepakkaukset ja olen niitä nyt 3 viikkoa käyttänyt eikä minkään näköistä tulosta vaikka olen ruokavaliotakin myös muuttanut terveellisemmäksi!
      ja tililtä lähti kaksi kertaa 178 e eli n 350e yhteensä... tänään sain postissa jatkotilauksen jota en ole edes tilannut.. huomenna lähetän paketit suorinta tietä takaisin ja kuoletan tilini sekä korttini.. pikkusen voi ihmistä ottaa päähän!!!
      mitäs sinne luottokuntaan kannattaa lähettää että jos ne sitten pystyis korvaamaan tämän?!!

    • sinkko91
      • huijattu

        Sama vika täälläkin. Tilasin viime kuussa ja samantien peruin tilauksen johon vastattiin etten saa heiltä mitään tuotteita. En siis saanut tutustumispakettia joten ajattelin että asia on sillä hoidossa. Tänään huomasin tililtä katevarauksen 2x 178e. Ja sähköpostiin oli tullut viesti että olen tilannut heiltä ne eilen. En todellakaan ole. Laitoin monta viestiä heille eri osoitteisiin kun vastaukseksi tulee vain että he uudistaa sitä tai jotain. Mitenhän onnistuu rahojen takaisin saanti kun minulla on visa electron..? Harmittaa aivan vietävästi. He valehtelevat tosi törkeästi siinä että olivat muka peruneet jäsenyyden.


      • Halpaan mennyt
        huijattu kirjoitti:

        Sama vika täälläkin. Tilasin viime kuussa ja samantien peruin tilauksen johon vastattiin etten saa heiltä mitään tuotteita. En siis saanut tutustumispakettia joten ajattelin että asia on sillä hoidossa. Tänään huomasin tililtä katevarauksen 2x 178e. Ja sähköpostiin oli tullut viesti että olen tilannut heiltä ne eilen. En todellakaan ole. Laitoin monta viestiä heille eri osoitteisiin kun vastaukseksi tulee vain että he uudistaa sitä tai jotain. Mitenhän onnistuu rahojen takaisin saanti kun minulla on visa electron..? Harmittaa aivan vietävästi. He valehtelevat tosi törkeästi siinä että olivat muka peruneet jäsenyyden.

        Eikö tuossa ole myös rikosilmoituksen paikka, koska olet perunut jäsenyyden ennen kuin olivat ehtineet lähettää uusia tuotteita ja olivat sen luvanneet myös perua... toivottavasti sinulla on säästössä sähköpostit aiheeseen liittyen. Säästä ne asian selvittelyä varten.


      • Huijattu
        Halpaan mennyt kirjoitti:

        Eikö tuossa ole myös rikosilmoituksen paikka, koska olet perunut jäsenyyden ennen kuin olivat ehtineet lähettää uusia tuotteita ja olivat sen luvanneet myös perua... toivottavasti sinulla on säästössä sähköpostit aiheeseen liittyen. Säästä ne asian selvittelyä varten.

        Täytynee tehdä. Kysyin poliisilta asiasta ja he ovat aika voimattomia asian suhteen. Täytyy huomenna soittaa sinne kuluttajavirastoon. Pankille täytyy tehdä reklamaatio luvattomasta veloituksesta ja toimittaa kaikki sähköpostit sinne jotka todistaa että olen perunut jäsenyyden. Ja he ovat varmistaneet sen. Toimitusehdoissakin lukee jos perut 14pv sisällä vältyt jatkotilauksista. Koitin lähettää heille sähköpostiakin mutta vastaukseksi tulee automaatti viesti ettei siihen voi lähettää viestiä. Olen laittanut viestiä kaikkiin email osoitteisiin mitä heillä on. Saas nähdä kuin käy. Kyllä ottaa päähän!


      • ROBI_1959

        Asiaa on tutkittu Euroopan kuluttajakeskukseen ja heidän mukaansa verkkosivujensa perusteella yritys näyttäisi olevan Yhdysvalloista. Kuluttajaviranomaisilla ei ole yksittäistapauksiin liittyvää yhteistyötä Yhdysvaltoihin sijoittuneen yrityksen kanssa.

        Eli on ollut asiansa osaavat huijarit asialla!!


    • Tanza_92

      Mulle tapahtu nii että ku sain täältä tietää nämä että ne vie tuhkatki pesästä nii siirsin rahat ukon tilille... no siellä ei ollu noin kuukauteen rahaa ja sitten ku sitä massia tuli sinne tilille nii ne korppikotkat hyökkäsi heti! oliha tililtä hävinny 178€ ja nytten taas siirsin rahat ukon tilille ja kuoletin kortinki, ääliö ku en tehny sitä sillon ajat sitten... Mutta kumpaan tässä nyt pitäs ottaa yhteyttä, kuluttajavirastoon vai luottokuntaan???

      • Halpaan mennyt

        Uskoisin, että luottokuntaan kannattaa ottaa yhteyttä, täyttää reklamaatio ja lähettää sinne.


      • Halpaan mennyt
        Halpaan mennyt kirjoitti:

        Uskoisin, että luottokuntaan kannattaa ottaa yhteyttä, täyttää reklamaatio ja lähettää sinne.

        ...luottokuntaan, jos siis on ollut kyse luottokorttiostoksesta.


    • Tanza_92

      No mulla on visa electroni, et sillon ei vissiin luottokuntaan yhteyttä...? Eli kuluttajaneuvontaan?

    • Yksi lisää

      Kokemusta tästä samasta löytyy myös täältä...
      Eka paketti tuli ja heti toiset perään joita en avannut. Soitin firmaan jossa puhutaan vain Englantia. Sovittiin että pidän ekat jotka maksoin ja lähetän loput takaisin.
      Osoite: Nordic Pharmacenticals ApS
      Hammerholmen 44
      2650 Hvidovre
      Danmark
      Tämän jälkeen lähetin s-postia firmalle johon lisäsin postin pakettinumeron ja vielä kerran muistutin soitostani ja peruutuksesta. Tällä luulun asian olevan selvä mutta huomasin että tililtäni oli silti viety nämä 178€ x 2 jonka jäkkeen otin heti yhteyttä luottokuntaan. Pyysivät tehdä kirjallisen oikasupyynnön johon laitoin mukaan postipaketti kuitin ja kopion viestistä. Viiko myöhemmin rahat olivat palautuneet tililleni. Tämä tapahtui heinäkuussa ja sen jälkeen ei ole paketteja näkynyt eikä rahaa viety.
      Nyt olen syönyt pillereitä yli kaksi viikkoa. En ole laihtunut mutta tunnen itseni pirteämmäksi ja vähemmän turvonneeksi. Ehkä näistä on jotain hyötyä??

    • jennni5

      Niin mihin osoitteeseen siis lähetitte paketit takaisin? Kun paketin takana lukee tuo: Shapefocus.com
      P.O.Box 1510
      dk-2650 hVIDOVRE
      Denmark
      Tuohon osoitteeseen vai tuohon, mikä tuossa yläpuolella olevassa viestissä lukee?

      Ja laitatteko lähetyksen mukaan jonkin lapun, jossa käskette palauttamaan rahat tilillenne ja tilinumeronne..?

      • Huijattu

        Minä lähetin tuohon minkä mainitsit, koska sähköpostiin ei vastata eikä minulle ole muita osoitteita annettu. Laitoin todella vihaisen kirjeen samaan pakettiin ja tiedot mihin voi rahat palauttaa. Eivät voi vedota etten ole tarpeeksi ajoissa perunut ja lähettänyt sillä peruin jo samana päivänä ja lähetin heti takaisin kun ne tuli. En edes avannut pakettia, vain luin paperin joka oli muovi taskussa paketin kyljessä. Suomesta Tanskaan posti menee 2-3arki päivässä. Otin vielä kuvan palautuksesta jossa näkyy postin leima päivämäärineen. Kyllä on täyttä paskaa koko touhu.


    • huijari firmako?

      UPS:n pakettikortti jossa käteismaksu, mutta ei lähettäjää, kun soitaa annettuun puhelimeen keskustelu pitää käydä englanniksi, sähköpostiin ei vastata.
      Miten tällaista voi tapahtua suomessa kaikki palvelut saa vain jos
      osaa asioida englanniksi. Miten UPS saa toimia täällä, kyllä kai silloin pitäisi
      osata vastata asiakkaille maan kielellä.

    • jjjoooo

      Kuoletin korttini 29.8, mutta silti 30.8 toinenkin maksu oli mennyt tililtäni... Mitenkähän se on mahdollista..???? Toinen paketti on nyt tullut ja lähetän sen heti takaisin! Ja myös toisen sitten kun se tulee.... kauan rahojen palautumisessa kestää vai oletteko edes saaneet rahojanne heiltä takas?

      • ansaan langennut

        Itse kysyin pankista monta kertaa, että eihän ole mahdollista, että firma velottaa enää mitään luotoltani kortin kuolettamisen jälkeen ja minulle vastattiin, että ei ole! Verkkopankissani näkyi myös heti, että korttini on ilmoitettu kadonneeksi eli riippuu varmaan pankista ja tilanteesta. Mulla ainakin Se henkilö siellä puhelimessa tosiaan teki sen kuoletuksen heti Sillon puhelun aikana eikä sen jälkeen sieltä oo lähtenyt mitään.. Vielä jos joku kertois, et onko kukaan saanu niitä rahoja oikeesti takas niiltä huijareilta? Vai pelkästään mahdollisesti luottokunnalta? Laitoin paketin menemään takas reilu viikko sitten, mut tietenkään mitään rahoja ei oo kuulunut takas..


    • apua5

      hei!

      jos olette kuollettaneet korttinne paljonko nämä huijarit ovat kerenneet katevarauksia kortillenne tekemään? itse kuolletin korttini perjantaina ja tänään maanantaina kun tililleni kilahti tarpeeksi rahaa, oli taas ilmestynyt katevarauksiin 150e ja rapiat. pankista ei anneta suoraa vastausta purkaantuuko varaus vai ei vaan vastataan jatkuvasti eritavalla. APUA!!!

      • ROBI_1959

        Ja jos menet katsomaan tuolta tilaussivun alalaidan linkistä tilauksen ehtoja, tulee suojausvaroitus, jossa kerrotaan, että "Suojausvarmenteessa on onglemia" ja "Suojausvarmenteessa oleva nimi ei kelpaa tai ei vastaa sivuston nimeä".

        Tämänkin pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan, mutta eipä tuota ole tullut tarkastettua!!


    • Ikuinen laihduttaja

      Täälä yksi, joka lankesi ansaan. Kuolletin visakorttini, etteivät saa yhtä 178 euroo enempää veloitettua luvatta! Nyt vain kysymys kuuluu, pitääkö minun tehdä tästä ylimääräisesti lähetetystä paketista, ei siis tilaamasstani näytepaketista, asiakaspalautus, etteivät ala karhuamaan laskuja? Kaikki mahdolliset meili peruutusilmoitukset olen koettanut tehdä, saamatta menemään yhtäkään läpi. Aina on joku syy meiliosoitteen toimimattomuuteen. En uskalla soittaa, jos puhelinlaskuunkin täpsähtää kymppejä/satasia.

      • ansaan langennut

        Mie ja ilmeisesti muutkin täällä ovat lähettäneet HETI ne ylimääräiset paketit pois. Laitoin kirjattuna kirjeenä, jotta siitä jäi mulle kuitti, jonka voi esittää todisteena palautuksesta luottokunnalle siinä vaiheessa kun yrittää saada sieltä rahojaan takaisin. Tietysti, jos aiot pitää sen paketin ja Se rahan meno ei haittaa, niin ei kai sitä sit tarvii palauttaa.. Miekään en saanut niitä säpo:ja läpi, mutta otin niistä kopiot ja laitoin ne mukaan siihen palautuspakettiin ja sit niistä pitää toimittaa ne kopiot luottokunnalle kans..


    • tyhymät

      Uutinen

      16.8.2013

      Shapefocus-yrityksestä runsaasti valituksia - toimintaohjeet kuluttajille

      Euroopan kuluttajakeskus haluaa kiinnittää kuluttajien huomiota laihdutusvalmisteita tarjoavan Shapefocuksen toimintaan. Yritys mainostaa internetissä ja Facebookissa laihdutusvalmisteita tarjoamalla niitä kokeiltavaksi neljän euron postikulujen hinnalla. Todellisuudessa kuluttajat ovat kokeilupakkauksen tilaamalla tahtomattaan sitoutuneet vastaanottamaan säännöllisesti huomattavan kalliita maksullisia tuotepaketteja, joiden tilauksesta on vaikea päästä eroon.

      Tuotteiden mainokset ovat suomenkielisiä, mutta sopimusehdot löytyvät ainoastaan englanniksi eikä niiden ymmärtäminen onnistu ilman hyvää kielitaitoa. Nämä sopimusehdot ovat myös sisällöltään sekavat ja vaikeaselkoiset. Myöskään asiakaspalvelua ei tunnu olevan mahdollista saada suomeksi.

      Shapefocus lupaa sopimusehdoissaan tuotteille 14 vuorokauden palautusoikeuden. Jotta palautusoikeutta olisi mahdollista käyttää, vaatii yritys kuitenkin, että myös postikulujen hinnalla tilattu näytepakkaus palautetaan avaamattomana takaisin.

      Reklamoi sähköpostilla, älä soita maksulliseen palvelunumeroon

      Euroopan kuluttajakeskuksen kuluttajilta saamien tietojen mukaan Shapefocus vastaa kuluttajien lähettämiin sähköposteihin ainoastaan vetoamalla tekniseen ongelmaan ja käskee kuluttajia soittamaan yrityksen maksulliseen 0600-alkuiseen palvelunumeroon. Koska tämän puhelinpalvelun hintaa ei mainita missään, ei Euroopan kuluttajakeskus suosittele, että kuluttajat soittavat tähän numeroon. Kuluttajia ohjeistetaan toimimaan sen sijaan seuraavasti:
      Tee tilauksen peruutus Shapefocukselle sähköpostitse osoitteisiin [email protected] sekä [email protected] . Toimi näin, vaikka yritys suosittelisi tai vaatisi palvelunumeroon soittoa ja vetoaisi tekniseen ongelmaan.
      Liitä viestiin osoitetietosi sekä mahdollinen tilausnumero.
      Säilytä lähetetty sähköposti todisteena tilauksen peruuttamisesta.
      Seuraa luottokorttilaskujasi ja tiliotteitasi.
      Jos aiheettomia veloituksia tapahtuu, kannattaa asiasta olla maksutavasta riippuen yhteydessä joko pankkiin tai Netsiiin (entinen Luottokunta).
      Lisäohjeita saat tarvittaessa Euroopan kuluttajakeskuksesta.


      Ongelmia myös muissa Pohjoismaissa

      Euroopan kuluttajakeskus seuraa asiaa. Yrityksestä on tullut valituksia myös Norjaan ja Ruotsiin ja yrityksen kotimaata on pyritty selvittämään pohjoismaisena yhteistyönä, mutta selvitystyö on vielä kesken. Tämänhetkisten tietojen mukaan yrityksellä on palautuspostiosoite Tanskassa, mutta yritystä ei ole rekisteröity mihinkään Pohjoismaahan. Verkkosivujensa perusteella yritys näyttäisi olevan Yhdysvalloista. Kuluttajaviranomaisilla ei ole yksittäistapauksiin liittyvää yhteistyötä Yhdysvaltoihin sijoittuneen yrityksen kanssa.

      Yleisenä ohjeena vastaavankaltaisissa tilanteissa on, että liian hyvältä kuulostavia lupauksia ei kannata uskoa todeksi. Kannattaa myös aina tarkistaa, löytyykö yritykselle asiakaspalvelun yhteystietoja ja maantieteellistä osoitetta.


      Lisätietoja:
      Euroopan kuluttajakeskuksen puhelinpäivystys ma-pe klo 9-12 puh. 029 505 3005.

      Lähde: http://www.ecc.fi/fi-FI/rss/ajankohtaista-euroopan-kuluttajakeskuksesta/shapefocus-yrityksesta-runsaasti-valituksia-toimintaohjeet-kuluttajille-2

    • Puijattu

      Ehdin jo tilata ja rahat hävisivät tililtä!!!

    • ääliö12

      onko se mahdollista että kun on kuollettanut kortin, ja uusi kortti on tullut kortinnumero on vaihtunut, että voiko ne vielä velottaa rahaa vaikka kortinnumero on vaihtunut? kyseessä visa electron

    • huijattu2

      Ei pitäisi olla mahdollista veloittaa enempää kun ei heillä ole uutta kortin numeroa. Mitenkäs, onko teille muille tullut tilausvahvistusta ensimmäisestä tilauksesta? Tilausehdoissakin lukee, jos ei saa tilausvahvistusta ei tilaus ole sitova. Minä en saanut tilausvahvistusta alunperinkään, mutta silti he veloittivat tililtäni 2 x 178€ vaikka olin peruuttanut tilaukseni jo aikapäivää sitten. En tajua miten ihmeessä he voi tehdä tälläistä. Sain tilausvahvistuksen vasta tilauksesta jonka "olen tehnyt" 28.08 päivä vaikken todellakaan ole tilannut heiltä yhtään mitään lisää. Lähetin kaikki tuotteet takaisin,ja nyt odottelen vastausta heiltä sähköpostiin. Eikös se 14pv palautusoikeus lähde tuosta 28-08. Tänään 04.09 he on saaneet tuotteet takaisin. Rahoja odotellessa... Olen menettänyt jo yli 360€ tässä hiton sotkussa. Ei tule enää mitään mieleen mihin he voisivat vedota ettei rahoja täytyisi palauttaa. Kaikki tarvittava on tehty oikeassa ajassa, jotka tilausehdoissa lukee. Peruutin siis ensimmäisen tilauksen jo samana päivänä jonka he vahvistivat samantien. Silti lähettivät jatkotilauksia ja veloittivat tiliäni. Onko kukaan saanut rahojaan takaisin jotka ovat maksaneet Visa Electronilla?

      • ROBI_1959

        Itse olen saanut rahat takaisin Nets'n (ent. Luottokunta) kautta...uskoisin, että sinulla on myös mahdollisuudet saada rahasi takaisin, kun teet reklamaation tarvittavine todisteineen Nets'lle tai pankkiisi...


    • Toimiiko ne?

      No toimiiko ne saakelin pillerit, onko kokemuksia? Maito on jo läikkynyt ja turha enään marista, nyt kiinnostaa että tuliko kaiken lisäksi tilattua kokoon puristettua paskaa vai auttaako ne lainkaan.

    • Hölmö291

      Tilasin kanssa nuo kaksi pakettia molemmat 4e pelkät toimituskulut. Sähköpostiini tuli molemmista tilausvahvitus, toisessa kuitenkin ei lukenutkaan osoitteeni kohdalla finland vaan sweden ja maksuna 29 kruunua?? Tämä herätti hälytyskelloni!! Ja löysin sitten tämän keskustelun. Tarkistin tilitietoni heti, ja sieltä oli vaan veloitettu 4e. Että en tiedä keneltä ne on tuon toiset 4e (tai siis 29kr. rahastaneet)??? Onneksi olen juuri maksanut vuokran ja laskut niin rahaa ei tilinnäni hirveästi ole... mutta täytyy silti varmaa pikapuoliin kuolettaa kortti ettei myöhemmin katoa tililtä rahaa. Maksoin siis visa electronilla. Itse en kyllä aatellut palauttaa paketteja!! vai voivatko he muka veloittaa kortiltani rahaa vielä, vaikka sen kuolettaisin?:O Kun mitä nyt näitä keskusteluja olen lukenut niin peruutus ja palautus on hankalaa, ja hyödytöntä??

      • Retkuun mennyt

        Kuoleta kortti heti ja tilaa uusi kortti uudella numerolla! Muuten varmasti napsahtaa sama juttu sinullekin!


    • tyhmääää

      silloinkun tilasin paketit, minullekkin tuli tilausvahvistus ja toisessa oli osoitteena sweden.. ja tililtä lähti kruunuina jonkun verran ja toisesta 4 e. kuolletin korttini ja parin päivän päästä tuli se kokeilu paketti, ja heti seuraavana päivänä uusi paketti, eivätpähän ole kylläkään rahaa minulta tililtä saanut siihen toiseen pakettiin. palauttanut olen mitä olen saanut, varmaankin hyödytöntä. tässä nyt odotellaan että tuleekohan vielä jtn paketteja kun lähettävät automaattisesti 2 päästä uuden paketin. voivoi mikä sotku

    • Merja551

      Tilasin itselleni Clean detox tabletteja. Maksun selite/viesti: osto, ulkomainen, ei euromääräinen 29,00 SEK = 3,41 EUR (Piti olla 4 eur). Tyttärelle meni molemmat paketit samalla kortilla ja niissä maksu euromääräinen 2x4 = 8 eur. Onnekseni menin tänään katsomaan mikä tämä yritys on? Löysin sivut Shapefocus.com. Puhelinnumero Ruotsi, Suomi ja Norja. Soitin suomalaiseen -> yhdistettiin englanninkieliseen vastaajaan.... Soitin pankkiin panin kortin hyllylle ts. tilasin uuden. Onnekseni ei oltu laskutettu lisää. Pankkivirkailija sonoi, että eivät lähetä lisää, kun eivät voi veloittaa ts. lähettävät vasta veloituksen jälkeen. Selvisin siis pelkällä säikähdyksellä (toivottavasti). Pankkivirkailija sanoi, että tämä nettitoiminta ON LAILLISTA, mutta kehoitti AINA ENNEN TILAUSTA lukemaan huolellisesti pienetkin präntit ja käymään keskustelupalstoilla !!!!

      • MERJA551

        VIELÄ JATKONA: KUN LAITOIN TILAUSPERUUTUKSEN OSOITTEESEEN: [email protected], NIIN SIELTÄ TULI VASTAUS: KIITOS TILAUKSESTASI.... ENG KIEL: PAHOITTELEMME ETTÄ TÄMÄ SÄHKÖPOSTIOSOITE ON "INNATIVE". LUKEKAA KAIKKI YLLÄOLEVA 2.9.13 VIESTI NIMIMERKILLÄ "TYHMÄT" JA TOIMIKAA SEN MUKAISESTI!!!!


    • Minäkinkin tilasin

      Eivät palauttaneet rahoja Shapefocusilta, vaikka palautin muut kuin tutustumistarjouksen mukaiset tuotteet. Tutustumispakkaukset kerkesin avata ennen kuin "huijaus" alkoi paljastua.

      Tein sitten reklamaation Luottokunnalle, ja sieltä sain rahani takaisin. Toivottavasti muillekin käy yhtä hyvin.

      • ansaan langennut

        Teitkö rikosilmoitusta poliisille? Vai onko mahdollista saada ilman sitä rahoja luottokunnalta? Mitkä kaikki kopiot Ym. Paperit liitit oikaisupyyntöön?


      • Minäkin tilasin
        ansaan langennut kirjoitti:

        Teitkö rikosilmoitusta poliisille? Vai onko mahdollista saada ilman sitä rahoja luottokunnalta? Mitkä kaikki kopiot Ym. Paperit liitit oikaisupyyntöön?

        En tehnyt rikosilmoitusta. Laitoin liitteiksi Visa-kortilta menneet veloitukset, shapefocusilta pakettien mukana tulleet saatteet ja postista saadun kuitin, joka osoittaa, että olen palauttanut tavarat. Joo, ja vielä lisäksi sähköpostikirjeenvaihdon ko. firman kanssa.


    • Toipunut huijattu

      Moni haluaa tietää, toimiiko, toimii ja varmasti todella yksilöllisesti! Toiselle toimii tehokkaammin toiselle heikommin? Kolmas viikko menossa, olo on todella hyvä, energinen, piristynyt, uni parempaa, vie ruokahalua, pitää verensokerit tasaisena, painoa lähtenyt kolme kiloa ja kroppa hoikistunut, koska turvotukset lähteneet, nivelet ei ole enää kipeät aamuisin. Kyllä ne jotain tekee, vaikka tililtä lähtikin -356e... paska huijaus ja koska en rahoja takaisin saa niin aion syödä joka pillerin(3kk) ja nauttia hyvästä olosta, olin ehtinyt avata kokeilupakkaukset kun huomasin katevaraukset ym. Kaikki mahdolliset edellä oleva temput tein mutta rahoja ei takasin saa. Eli tuote itsessään ihan ok, mutta tuo tapa millä myyvät on suorastaan laitonta. Pankkitilin omistaa kyproslainen firma, siellä ne auringossa kellii meidän lankaan menneiden rahoilla =) Tsemppiä!

    • Ärsyyntynyt

      Täällä yksi huijauksen uhriksi joutunut myös. Selvittelin itse tätä asiaa ja sain tosi hyviä neuvoja mitä kannattaa tehdä.

      Onpa maksu tehty Visalla tai Visa Electronilla, ota yhteyttä Luottokuntaan tai siis nykyiseen Nets Oy:hyn joko suoraan tai oman pankkisi kautta. Sivulta löytyy oikaisupyyntölomake joka pitää täyttää huolella ja liittää mukaan kaikki asiaan liittyvä kuten kuitit veloituksista, sähköposti jota olet saanut/lähettänyt shape focusille. Avoimeen tekstikenttään kirjoitetaan miten tilaussotku eteni ja mikä on vaatimuksesi.

      Lisäksi kannattaa tehdä asiasta valitus Euroopan kuluttajakeskukseen jossa annettiin tosi hyviä neuvoja ja tämä kyseinen yritys oli heille tuttu. Ota yhteyttä heihin, täytä valituslomake ja liitä siihen samat liitteet kuin Netsillekin.

      Jompaa kumpaa kautta rahat pitäisi saada takaisin ja tuon EKK:n kautta tieto leviää sitten muuallekin ja tästä toiminnasta yritetään tehdä loppu.

      Näin sitä voi ihminen olla tyhmä mutta oppia ikä kaikki.... NYT KAIKKI TOIMIMAAN! Ei anneta huijareiden jyrätä!

    • Halpaan mennyt

      Jesss, tänään sain Compas Cardilta ilmoituksen, että raha on palautettu (minulla siis Master Card, jolla oston tein). Aikaa kului tähän ruljanssiin kuukauden verran, mutta olen niiiiiin onnellinen rahojen takaisin saannista ja nyt katson tarkkaan mitä netistä tilaan!

    • 1 huijattu

      Lankesin myös samaan ansaan. Sähköpostiin tulee vastaus "ei voida lukea" puhelut kyseiseen yritykseen maksavat maltaita n. 100€ pulentunnin puhelu). Otin siis myös puhelimitse yhteyttä.Palaututin paketin kirjattuna 13 vrk vastaanottamisesta ja siitä jäi kuitti. Sitten yhteys luottoyhtiöön "visa". Siellä erittäin ystävällinen henkilö kertoi mahdollisuudesta saada maksut mitätöityä ellei niitä vielä ole veloitettu tililtä (eräpv) . Lähetin kaikki mahdolliset dokumentit luottoyhtiöön (sähköpostit , kuitin palautuksesta ym.) Luottoyhtiö kuoletti tilin, selvityksen ajaksi eli maksua ei otettu tililtäni. Nyt kuukausi tämän jälkeen luottoyhtiöltä tuli uusi lasku joka oli mitätöity, eli Green Coffe jäi nuolemaan näppejään, enkä enää koskaa erehdy vastaavaan. Kannattaa nähdä tämä vaiva.

    • huijattu2

      Eipä löydy enää Shapefocus.com sivuja. Ovat varmaan joutuneet lopettamaan toimintansa.

    • Ihan oikein

      Jos ootte noin idiootteja niin tilit vaan tyhjiksi... Ei voi ku nauraa :))))

      • Tyhymä

        Sanoppas sinä viisas internetin käyttäjä että millekä yrityksille sen korttinumeron voi internetissä antaa?


    • Ei aina jaksa ymmärt

      Ei voi kuin ihmetellä ihmisten typeryyttä. Näistä on varoiteltu jo ainakin kahden vuoden ajan yleisesti useassa eri mediassa ja edelleen näin suuri määrä ihmisiä menee halpaan? Ikinä kuulleet sanontaa "mikä kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, ei sitä todennäköisesti ole"? Ihan turha selitellä, "etten yleensä mene näihin huijauksiin, mutta tämä vaikutti niin hyvältä ja turvalliselta". Jos 4euron kokeilupakkauksen tilatakseen tarttee ilmoittaa luottokortin numero, niin pitäisi jotkut kellot soida.

      "Eipä löydy enää Shapefocus.com sivuja. Ovat varmaan joutuneet lopettamaan toimintansa."

      Niin, firmahan ei ole joutunut lopettamaan toimintaansa, vaan ovat todennäköisesti jo perustaneet uuden firman, joka toimii samalla periaatteella, eli rahat pois ja juokse! Näitä höynäytettäviähän näyttää riittävän, joten toiminta ei todellakaan tule loppumaan vielä pitkään aikaan.

      Muuten ei varmaan kannata käyttää niitä tuotteita, niissä on pahimmillaan jos jonkinlaista jätettä tai sitten pelkkää perunajauhoa.

      • Kahvin ystävä :0)

        Green coffee on hieno tuote. Tilasin muutaman paketin ja olen jo laihtunut niin, että voin liikuskella ovista niiden saranapuolelta. Tililleni on tupsahtanut muutama tonni, kun sain muutaman kaverinikin innostumaan laihduttamisesta...


      • teen ystävä
        Kahvin ystävä :0) kirjoitti:

        Green coffee on hieno tuote. Tilasin muutaman paketin ja olen jo laihtunut niin, että voin liikuskella ovista niiden saranapuolelta. Tililleni on tupsahtanut muutama tonni, kun sain muutaman kaverinikin innostumaan laihduttamisesta...

        älä puhu paskaa, oot varmasti vaa kyseisen firman edustaja tai muuta..


    • Näin se menee

      "Kahvin ystävä" näyttää olevan suoranainen VALOPÄÄ. Tää on ihan samaa HUIJAUSTA kuin yleiset gallup kyselyt joissa luvataan - saat sitä ja tätä 1€. Maksat sen ja sen jälkeen tililtäsi veloitetaan joka kuukausi tietty summa. Ilmoitat lopettavasi kaiken asiakasyhteyden sinne, edelleenkin sua veloitetaan joka kuukausi, vain kortin kuoletus ja rikos ilmoitus auttaa, pankki korvaa asiat

      • no voi helevata

        Täällä myös yksi tonttu, joka mennyt halpaan. Netistä tilasin omasta mielestäni kokeilupakkauksen postimaksun hinnalla, kyseessä Green Coffee laihdutuskapselit. Paketti tuli ja maksoin sen summan olikohan 7.40 e tms. Jonkin ajan kuluttua tuli iso paketti Offlion Internationa Ltd.ltä Canadasta, jossa samoja kapseleita ja lasku 124.60. Lähetyspaikka oli Virossa, postileiman mukaan, osoitteita ei ollu. Lähetin paketin (itse jouduin maksamaan 11 e) palautuksena. Firmasta tuli uusi lasku, jonka johdosta olin e-postilla yhteydessä ja kerroin, että en laskua maksa koska en ole tuotetta tilannut ja olen palauttanut tuoteen. Vastasivat, että koska olen pitänyt kokeilipakkausken siten olen sitoutunut jatkotilaukseen ja lasku kuuluu maksaa. En sitä maksanut tammikuussa, nyt sain Trust Perintätoimistolta laskun kyseisestä toimituksesta. Osaako kukaan neuvoa, miten pääsee eroon tästä loukusta?


      • fjlksdfkjdfsjlkdfs

      • jdflksjlkdfsdfs
        fjlksdfkjdfsjlkdfs kirjoitti:

        Vertal Oy PL 286, 00101 Helsinki, Y-tunnus: 2547979-1 . ja http://www.qweepo.com/fi/organizations/85929321 on niillä ihan katuosoitekin, mikä mahtaa olla ovi?

        Mutta ihmettelen kovasti, koska Vertal OY:n toimiala on liikkeenjohdon konsultointia ja vaikuttaa ihan eri yritykseltä. Asialliselta ja lailliselta. Kai kuitenkin joku maahantuo noita huijauskapseleita ja hoitaa asiaa Suomessa, koska on suomenkieliset sivutkin. Uskomatonta, että toimintaa ei saada katkaistua.


      • jdflksjlkdfsdfs
        jdflksjlkdfsdfs kirjoitti:

        Mutta ihmettelen kovasti, koska Vertal OY:n toimiala on liikkeenjohdon konsultointia ja vaikuttaa ihan eri yritykseltä. Asialliselta ja lailliselta. Kai kuitenkin joku maahantuo noita huijauskapseleita ja hoitaa asiaa Suomessa, koska on suomenkieliset sivutkin. Uskomatonta, että toimintaa ei saada katkaistua.

        Vertal OY:n maahan tuomat greencoffee kapselit http://www.greencoffeebean.fi/ Eli lienee eri yritys, kuin tuo Shapefocus. Ainakin sellainen tieto löytyi. Menee myös kunnollisten maine huijareiden myötä.


      • huijareita kaikki
        jdflksjlkdfsdfs kirjoitti:

        Vertal OY:n maahan tuomat greencoffee kapselit http://www.greencoffeebean.fi/ Eli lienee eri yritys, kuin tuo Shapefocus. Ainakin sellainen tieto löytyi. Menee myös kunnollisten maine huijareiden myötä.

        Tuo Vertal oy harrastaa aivan samanlaista huijausta ja Vertal oy,n omistaa Suomen Pikipojat oy ja ko,puljun johtohenkilöiden nimet viittaa Viron suuntaan....


    • elviina49

      Niillä oli nyt aivan uusi aluevaltaus, eli veloitettiin korttia ja mitään lähetystä ei tullutkaan. Joskus heinäkuussa kärsin sen yllätys lähetykset ja maksut, ihme kyllä silloin pääsin eroon ja että enää ei saisi korttia velottaa, laitoin maksime veloituksen päivässä 20 euroa. Kaikki oli kunnossa tähään saakka, nyt yllättäen ne sai sitenkin veloitettu sen yli kolmensadan euron oston.

      Pankki ohjasi tekemään rikosilmoitusken ja sen kanssa aloittaa taas rulianssia luottokunnan kanssa.

    • huh helpotusta

      Kiitos aloittajalle ja muille kirjoittajille tästä varoituksesta. Tilasin ko. firman kautta 3kk:n annoksen ko. kapseleita reilusti alennettuun hintaan mutta niin että maksan kun haen postista. Luettuani ketjuanne eilen illalla, peruin tilauksen heti tänään, ennen ehtivät edes laittaa lähetystä postiin.
      Otin sitten netistä selvää niin ko. tuottettahan saa ainakin pääkaupungista ihan luontaistuotekaupastakin. Ruohonjuuresta nettiostoksenakin ja se on varmastikin luotettava paikka. Tosin ei tietenkään saa 3kpl:een ilmaisia näytepakkauksia .
      Itse päädyin ostamaan kaupasta.
      Olisi ollut kauheaa joutua palauttelemaan tuollaisen firman ostoksia ja saada ulos-otosta karhukirjeitä mahdollisista seuraavista lähetyksistä joita ei ole edes tilannut ...joten iso kiitos infosta ja toivottavasti kaikille on käynyt hyvin ja olette lopulta saaneet rahanne jotain kautta takaisin.

    • järkikäteen

      "Yleisenä ohjeena vastaavankaltaisissa tilanteissa on, että liian hyvältä kuulostavia lupauksia ei kannata uskoa todeksi." Tätä kannattaa noudattaa ja jos silti tekee mieli ostaa höpöpillereitä niin tosiaan voi mennä ihan kauppaan.

    • sapettaa!

      Voihan ketutus myös täällä! Fb:n kautta tilasin jonkun kokeilupakkauksen green coffee fresh nimistä 'laihisvalmistetta', mainos samanlainen mitä myös tämä nyt facesta bongaamani:http://m.xn--vihrekahvi-u5a.fi/?utm_source=fi_Tradetracker_vihreakahvi

      Ja nimenomaan toimituskulujen 4.90e hinnalla...no, tässäpä pamahti lähipäivinä uusi paketti postilaatikosta ja samaa vihreää kahvia jauheena mitälie, yhtään pakettia en ole avannut!! 3kk:n setti tuli niin että pätkähti ja hinta vaatimattomat 124,60€ !

      Ohessa on vielä kirjeen mukana tullut selitys:

      "Olet solminut määräaikaisen tilaussopimuksen koskien 6 kuukauden käyttöannosta Green Coffee Fresh- kapseleita. Ohessa määräaikaisen tilauksesi toinen lähetys, joka sisältää sopimusehtojen mukaisesti 3 kuukauden annoksen green coffee fresh-kapseleita sekä laskun. Hyvissä ajoin ennen kolmen kuukauden käyttöjakson päättymistä sinulle lähetetään vielä toinen samansisältöinen toimitus, joka päättää tilauksesi"

      Eli ts. toinen samansuuruinen lasku on vielä tulossa?? Voiko noi helvatin pussit palauttaa johki ja saada rahansa takas!!! Missään tosiaan ei mainittu mistään 6kk sitoutumisesta!!!

      • Tumi67

        Kusetusta!

        Ota kuluttajaasiamieheen yhteyttä niin hän neuvoo kuinka reklamoida. Firma on heille tuttu. Kuluttajariitalautakunnan mukaan et ole sitoutunut lisätilauksiin. Jos lasku tulee vielä perintäyhtiöstä niin sinne vaan ilmoitus että asia on riitautettu ja perintä on keskeytettävä. Heillä on sitten ainoa mahdollisuus viedä asia käräjäoikeuden ratkaistavaksi ja siihen tuskin lähtevät.
        Tsemiä!


    • ei amerikan paskalle
    • Lompakko laihtui

      Ei koskaan enää kapseleita ainoa oikea laihdutus, joka toimii jos noudattaa on Jutan netti juttu.
      Olen tullut kapseleilla kerran huijatuksi, älkää vaan uskoko että saatte rahanne takaisin. Täyttä soopaa koko juttu. Oppirahat oli maksettava. Kommentteja onnistumisesta voi kirjoittaa vaikka kuka.

    • vatsarasva

      Moikka vaan kaikki huijatut.Itse ostin purkin omasta luontaistuote kaupasta,enkä iki maailmassa ostaisi netin kautta.Silti tulin huijatuksi,paino ei ole tippunut sitten mihinkään.Eli lenkille tytöt ja pojat,kuntosalille hikoilemaan.Ainut oikea ratkaisu.Älkää antako enää itseänne huijata.

    • huijattu55

      Onko kellään kokemuksia Xellim Oy:n ( greencoffeefresh laihdutustabletit)toiminnasta. En ole maksanut laskua ja sain perintäkirjeen jonka riitautin. Nyt sain Xellimiltä kirjeen jossa uhattiin oikeustoimenpiteillä ja luottotietojen menetyksellä.

    • minä

      Voi eikä... Mulle tuli just eilen tämä alotus paketti :( hittovie... Maksoin electronilla.. Toki ei oo menny ees vielä alotus paketin postikuluja.. Olen niiin surullinen. Juurikin fbn kautta mainostamasta tilasin :( nyt en enää muista edes osoitetta mistä tilauksen tein ja pakettikin oli niin yksinkertainen ettei siitä ota mitää selkoa. Pankkikortti vaihtuu nyt kuukauden vaihteessa, muuttuuko siinä kortin numeto? Pelastaako kortin vaiho mut vai pitääkö koko kortti/tili kuollettaa?

      • huijattu55

        Harmi että niin moni on mennyt lankaan. Minäkin fb:n kautta hölmö tilasin mutta "luulin tilaavani" vain koepaketin jonka maksoinkin mutta he ovat sitä mieltä että olen sitoutunut jatkotilauksiin joista en tiennyt mitään. Taistelen edelleen noiden laskujen kanssa ja odottelen kuluttajariitalautakunnan päätöstä. Harmittaa niin vietävästi. Älkää kukaan ihmeessä noita koskaan tilatko. Tilasin näytepakkauksen laskulla joten en tiedä miten noiden korttien kanssa mutta epäilen että kannattaa lopettaa tili ja aukaista uusi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe