Täällä on magina ennustus nurkkaus. Jos haluatte että ennustan teille, niin kertokaa pyyntönne täällä. On turhaa, että jokainen tekee oman aiheen, kun pyytävät minua ennustamaan heille.
Magia's corner
174
5901
Vastaukset
- Tunneihminen
Katsoisitko minulle, onko elämässäni suurimmat surut jo ohitse ja miten taloudellinen puoli tulevaisuudessa järjestyy?
- Magia
Kortti jonka nostan sinulle,kertoo aktiivisuudesta,jota käytetään viisaasti:)
Kortti kehoittaa pitämään huolta hyvinvoinnistasi,äläkä ylimitoita voimavarojasi,sillä se saa elämäsi tuntumaan raskaalta.Oletko tällainen vastuuntuntoinen ja sinulla on kova tahto auttaa toisia,jopa omalla kustannuksella?
Ongelmatilanteessasi vaaditaan kärsivällisyyttä sen ratkaisemiseen,kuin myöskin kysymään neuvoa muilta ihmisiltä vaikeassa tilanteessa-ei ole tarkoituskaan,että selvittäisit yksin ongelmasi:)
Tulevaa ajatellen,sinulle nousee mahdollisuus,jossa voit tehdä aivan uusia ratkaisuja.Ole avoin erilaisille kokemuksille ja uskalla hieman riskeeratakin.
Kortti kehoittaa sinua olemaan takertumatta epätoivon kaltaisiin tuntemuksiin,sillä se vie vain uuteen epäonnistumiseen.
Kortti kehoittaa sinua olemaan toimimatta elämän luonnollista voimaa vastaan,niin elämästäsi tulee miellyttävämpää ja rikkaampaa.:)
Kyllä ongelmasi alkavat pikkuhiljaa selkiytyä,kunhan muistat olla avoin ja myönteinen,silloin huomaat aisatkin hieman eri tavalla:)
Oletko huomannut,että sinulla on henkistä sekä intuitiivista voimaa sisälläsi?Opettele käyttämään voimaasi tietoisesti ja jalosti,äläkä kuluta sitä sellaiseen,mikä ei ole sinulle tärkeää:) - Tunneihminen
Magia kirjoitti:
Kortti jonka nostan sinulle,kertoo aktiivisuudesta,jota käytetään viisaasti:)
Kortti kehoittaa pitämään huolta hyvinvoinnistasi,äläkä ylimitoita voimavarojasi,sillä se saa elämäsi tuntumaan raskaalta.Oletko tällainen vastuuntuntoinen ja sinulla on kova tahto auttaa toisia,jopa omalla kustannuksella?
Ongelmatilanteessasi vaaditaan kärsivällisyyttä sen ratkaisemiseen,kuin myöskin kysymään neuvoa muilta ihmisiltä vaikeassa tilanteessa-ei ole tarkoituskaan,että selvittäisit yksin ongelmasi:)
Tulevaa ajatellen,sinulle nousee mahdollisuus,jossa voit tehdä aivan uusia ratkaisuja.Ole avoin erilaisille kokemuksille ja uskalla hieman riskeeratakin.
Kortti kehoittaa sinua olemaan takertumatta epätoivon kaltaisiin tuntemuksiin,sillä se vie vain uuteen epäonnistumiseen.
Kortti kehoittaa sinua olemaan toimimatta elämän luonnollista voimaa vastaan,niin elämästäsi tulee miellyttävämpää ja rikkaampaa.:)
Kyllä ongelmasi alkavat pikkuhiljaa selkiytyä,kunhan muistat olla avoin ja myönteinen,silloin huomaat aisatkin hieman eri tavalla:)
Oletko huomannut,että sinulla on henkistä sekä intuitiivista voimaa sisälläsi?Opettele käyttämään voimaasi tietoisesti ja jalosti,äläkä kuluta sitä sellaiseen,mikä ei ole sinulle tärkeää:)Eteenpäin siis avoimin mielin...
- Magia
Tunneihminen kirjoitti:
Eteenpäin siis avoimin mielin...
Kyllä,juuri niin:)
Hyvää ja antoisaa syksyä:)
Halaten
Magia
- heidi
Miten näet tumman miehen työelämässä liittyvän minuun? Onko yhteytemme vain omaa kuvitteluani?
Kiitos jo etukäteen :)- Magia
laitoin vastaukseni sähköpostiisi:)
Magia - Magia
Magia kirjoitti:
laitoin vastaukseni sähköpostiisi:)
MagiaKiitos itsellesi ja kyllä se olisi se työpaikan mies minun mielestäni:)
Oikein miellyttävää syksyä:)
Halaus
Magia - heidi
Magia kirjoitti:
Kiitos itsellesi ja kyllä se olisi se työpaikan mies minun mielestäni:)
Oikein miellyttävää syksyä:)
Halaus
MagiaVoi, toivon niin...pitää nyt vain edetä rauhallisesti. Ehkä voin sinua vielä joskus häiritä sähköpostitse?
Nyt odottelemaan mitä tämä upea syksy tuo tullessaan.
Lämpimin ajatuksin, Heidi :) - Magia
heidi kirjoitti:
Voi, toivon niin...pitää nyt vain edetä rauhallisesti. Ehkä voin sinua vielä joskus häiritä sähköpostitse?
Nyt odottelemaan mitä tämä upea syksy tuo tullessaan.
Lämpimin ajatuksin, Heidi :)Kyllä sinä voit laittaa viestiä sähköpostiini,etkä suinkaan minua häiritse.Huiskaa pois koko sana:)
Lähetän sinulle sitä kärsivällisyyttä sekä valoa pimenevään syksyyn:)
Halaten Magia
- Magia
ne jaksaa tehdä näitä omia pikku jekkujansa täällä:)
Ei huonompi idea,voin itseasiassa tähän aloittaakin vaikka ketjun.:)Eli kysymyksiä vain tänne "Magian corneriin":)
Kiitos toinen Magia,mutta unohdetaan se sana ennustaminen:)
Magia - Mietiskelijä
mies työpaikalta?
- Magia
Sinulle nostan kortin,joka kertoisi,että tämä mies harkitsee kohdallasi jotakin:)Hän on asiansa suhteen kärsivällinen,mutta näkisi sinussa jonkinlaisen mahdollisuuden.Hän ikäänkuin miettisi,mitä tulevaisuus toisi tullessaan.
Kyllä sinä olet heilauttanut hänen tasapainoansa.
Oletko huomannut siihen viittaavaa?
Mikäli hänen käytöksensä on päinvastainen,hän luultavimmin ajautuu kanssasi vaikeuksiin,joita saattaa olla vaikea selvittää.
Hieman on hankalaa vastata näin yleismaallisesti,kun ei ole tietoa.Mutta toivottavasti sait tuosta jotakin irti:) - Mietiskelijä
Magia kirjoitti:
Sinulle nostan kortin,joka kertoisi,että tämä mies harkitsee kohdallasi jotakin:)Hän on asiansa suhteen kärsivällinen,mutta näkisi sinussa jonkinlaisen mahdollisuuden.Hän ikäänkuin miettisi,mitä tulevaisuus toisi tullessaan.
Kyllä sinä olet heilauttanut hänen tasapainoansa.
Oletko huomannut siihen viittaavaa?
Mikäli hänen käytöksensä on päinvastainen,hän luultavimmin ajautuu kanssasi vaikeuksiin,joita saattaa olla vaikea selvittää.
Hieman on hankalaa vastata näin yleismaallisesti,kun ei ole tietoa.Mutta toivottavasti sait tuosta jotakin irti:)tiettyjä ihastukseen viittaavia asioita. Kyseessä on ihminen, joka hallitsee yleensä ilmeensä ja eleensä. Koska hän on avoin ja ystävällinen ihminen, olen miettinyt, tunteeko hän minua kohtaan ystävyyttä vai jotain muuta
- Magia
Mietiskelijä kirjoitti:
tiettyjä ihastukseen viittaavia asioita. Kyseessä on ihminen, joka hallitsee yleensä ilmeensä ja eleensä. Koska hän on avoin ja ystävällinen ihminen, olen miettinyt, tunteeko hän minua kohtaan ystävyyttä vai jotain muuta
Kyllä hän mielessään miettii,niinkuin kirjoitin.Olet liikauttanut häntä,niinkuin sanoin,joten annappa hieman ajan kulua.Kyllä sieltä löytyy sitä ihastumista,mutta hän on enemmän odottavalla kannalla,eli pohtii ennenkuin toimii:)
Hyvää syksyä sinulle:)
Halauksin
Magia - Mietiskelijä
Magia kirjoitti:
Kyllä hän mielessään miettii,niinkuin kirjoitin.Olet liikauttanut häntä,niinkuin sanoin,joten annappa hieman ajan kulua.Kyllä sieltä löytyy sitä ihastumista,mutta hän on enemmän odottavalla kannalla,eli pohtii ennenkuin toimii:)
Hyvää syksyä sinulle:)
Halauksin
Magia*halii*
- Magia
Mietiskelijä kirjoitti:
*halii*
Täältä halii sinua takaisin:)
Magia
- KatjaT
Voisitko kertoa minulle mitä näet tulevaisuudestani?
- Magia
En valitettavasti "näe" tulevaasi,mutta voin toki nostaa kortin sinulle:)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo epäonnistumisen pelosta.
Kortti kehoittaa sinua miettimään mikä on asioidesi todellinen laita,sillä joskus reagoimme tunteenomaisesti johonkin sellaiseen,jonka menetämme tai emme saa.
Kun tilannetta katsoo eri näkökulmasta,huomaa etteivät asiat aina ole sitä miltä näyttävät,löydät elämästä varmasti mahdollisuuksia,joita et ole aiemmin huomannut.Toivoa ei ole vielä menetetty,sillä uuden alku on jo lähellä:)
- Dulcinea
En halua sinulta ennustusta, mutta olisin kysynyt mitä kortteja sinä käytät? Minä käytän Aleister Crowley Thoth- takot kortteja. Olen niitä nyt käytellyt noin 3-vuotta ja minulle ne ovat olleet äärettömän tärkeät erilaisten tilanteiden selvittämiseksi itselleni ja joillekin ystävilleni.
Oletko sinä huomannut sellaisen asian, minkä minä joskus, että kortit eivät halua vastata kaikille ja kaikkiin kysymyksiin? Olen silloin miettinyt että mikähän on siihen syynä ja tullut tulokseen, että kysyjä ei oikeasti ole valmis ottamaan vastaan vastausta, syystä tai toisesta. Onko sinulle käynyt näin?
Kaikkea hyvää sinulle ja positiivista energiaa- heidi
Hei, voisitko sinä kurkata kysymystäni tuossa ketjussa yläpuolella?
Kiitos jos viitsit! - Dulcinea
heidi kirjoitti:
Hei, voisitko sinä kurkata kysymystäni tuossa ketjussa yläpuolella?
Kiitos jos viitsit!Minä en tee ns. "ennustuksia" en tiedä mitä tulevaisuus tuo. Kortit vain antavat joko vahvistuksia johonkin asiaan tai kehoittavat tarkempaan havainnointiin.
Mutta kuitenkin katsoin tuon kysymyksen ja siihen tuli hyvin yksiselitteinen vastaus:
Kuuntele sydämesi ääntä! Luota siihen itsetuntemukseen, minkä olet sisältäsi löytänyt ja anna sen levitä ympäristöösi. Olet suuren muutoksen edessä,löydä sisältäsi rauha ja tasapaino. Nyt ei pidä kuunnella mitään eikä ketään muuta kuin omaa sydäntään!! Sinä tiedät jo vastauksen, luota siihen ja uskalla hypätä!
Kaikkea hyvää sinulle Heidi - heidi
Dulcinea kirjoitti:
Minä en tee ns. "ennustuksia" en tiedä mitä tulevaisuus tuo. Kortit vain antavat joko vahvistuksia johonkin asiaan tai kehoittavat tarkempaan havainnointiin.
Mutta kuitenkin katsoin tuon kysymyksen ja siihen tuli hyvin yksiselitteinen vastaus:
Kuuntele sydämesi ääntä! Luota siihen itsetuntemukseen, minkä olet sisältäsi löytänyt ja anna sen levitä ympäristöösi. Olet suuren muutoksen edessä,löydä sisältäsi rauha ja tasapaino. Nyt ei pidä kuunnella mitään eikä ketään muuta kuin omaa sydäntään!! Sinä tiedät jo vastauksen, luota siihen ja uskalla hypätä!
Kaikkea hyvää sinulle Heidiystäväni, kiitos :)
Kaikkea hyvää myös sinulle, Heidi - Mietiskelijä?
Kysymys tuossa ylempänä
Jooko, Dulcinea?
*hymyilee nätisti* - Dulcinea
Mietiskelijä? kirjoitti:
Kysymys tuossa ylempänä
Jooko, Dulcinea?
*hymyilee nätisti*Älä nyt loukkaannu, mutta en tullut tänne siksi, että puutun magialle tehtyihin kysymyksiin. Joten on parasta että hän vastaa itse, sillä häneltä kysyit.
Minulla ei ole mahdollisuuksia sitoutua koneen ääreen vastaamaan. Tulin siksi että halusin keskustella kanssasisaren kanssa hieman kokemuksista jne.
Toki minä myös voin auttaa ihmisiä silloin tällöin. Sellaisessa tapauksessa pitää kysyä sitä suoraan minulta, jos on sellaiseen tarvetta.
Mutta mielestäni ei ole. Magia näyttää olevan tosi vastuuntuntoinen tarot-katsoja, joten luota hänen tulkintaansa.
Malttia sinulle, kyllä magia vastaa. - Magia
Hei vain "siskoseni":)
Minulla on ollut paritkin kortit,mutta puhuttelevimmat ja minulle enemmän "puhuvat"kortit löysin Rider Waiten korteista.Nämä kortit tupsahtivat minulle n.10 vuotta sitten vahingossa(pitkä juttu) ja pidin ne jostakin syystä,mutta olivat laatikon perillä vuosia,kunnes ne sieltä kaivoin esille ja minusta ne tuntuivat merkillisellä tavalla tutuilta:)
Kyllä olen huomannut,että joskus kortin nostaminen on hankalaa.En itseasiassa ole keksinyt syytä siihen,mutta sinun mielipiteesi on kyllä järkevä.:)Olen kyllä joskus miettinyt,onko kysymys todellinen vai ei.Olen joskus maininnutkin,etten nyt vain saa mitään nostettua.Myös mainitsen jos koen kortin kohdalla epävarmuutta ja haluan vastauksen kysyjältä,mikäli haluan varmistua jostakin asiasta ennen kuin kerron kortin merkityksestä.
Kyllä erilaisia tilanteita on tullut vastaan paljonkin ja kun tällaiselle julkiselle palstalle en halua kirjoittaa ihan niillä sanoilla,millä kertoisi ehkä henkilökohtaisesti,niin kyllä sitä joutuu välillä luovimaankin ja paljon.:)
Mutta kyllä olen paljon oppinutkin ja siitä kuuluu kiitos kaikille näille ihmisille,jotka ovat tämän mahdollisuuden minulle antaneet:)
Kiitos positiivisesta energiasta:)
Halauksin Magia:) - Dulcinea
Magia kirjoitti:
Hei vain "siskoseni":)
Minulla on ollut paritkin kortit,mutta puhuttelevimmat ja minulle enemmän "puhuvat"kortit löysin Rider Waiten korteista.Nämä kortit tupsahtivat minulle n.10 vuotta sitten vahingossa(pitkä juttu) ja pidin ne jostakin syystä,mutta olivat laatikon perillä vuosia,kunnes ne sieltä kaivoin esille ja minusta ne tuntuivat merkillisellä tavalla tutuilta:)
Kyllä olen huomannut,että joskus kortin nostaminen on hankalaa.En itseasiassa ole keksinyt syytä siihen,mutta sinun mielipiteesi on kyllä järkevä.:)Olen kyllä joskus miettinyt,onko kysymys todellinen vai ei.Olen joskus maininnutkin,etten nyt vain saa mitään nostettua.Myös mainitsen jos koen kortin kohdalla epävarmuutta ja haluan vastauksen kysyjältä,mikäli haluan varmistua jostakin asiasta ennen kuin kerron kortin merkityksestä.
Kyllä erilaisia tilanteita on tullut vastaan paljonkin ja kun tällaiselle julkiselle palstalle en halua kirjoittaa ihan niillä sanoilla,millä kertoisi ehkä henkilökohtaisesti,niin kyllä sitä joutuu välillä luovimaankin ja paljon.:)
Mutta kyllä olen paljon oppinutkin ja siitä kuuluu kiitos kaikille näille ihmisille,jotka ovat tämän mahdollisuuden minulle antaneet:)
Kiitos positiivisesta energiasta:)
Halauksin Magia:)Nuo Rider-kortit on minulle tuntemattomat. Tuttavallani on Osho Neo-tarotit ja olen niitä hieman katsellut, mutta ne eivät tuntuneet minulle aukeavan, niin kuin nuo Crowleyn kortit. Olen ennen kortteja tutustunut I Ching-muutosten kirjaan, ilman kortteja. Onko se sinulle tuttu teos? Sen käyttö on aloittelijalle jotenkin helpompaa, ainakin minusta tuntuu siltä.
Vielä tuosta korttien kertomasta sen verran, että olen huomannut seuraavan asian tuttavapiirissäni: Kun katson heille jotakin, niin kortien kertoma on juuri siihen tilanteeseen ja sellainen vastaus että sen "näkee" heti että näin on. Siis minun mielestäni aivan täsmä vastaus siihen tilanteeseen. Kuitenkin huomaan, että henkilö itse kuuntelee vain sen minkä haluaa kuunnella, ei sitä miten hänen oma osuutensa tilanteeseen vaikuttaa. Tästä johtuen minusta ei tunnu mukavalta katsoa jollekin toiselle, sillä tuntuu pahalta kun näkee että ihminen odottaa että asiat järjestyvät ulkopuolisesti, ilman omaa panosta.
Nyt olisin kysynyt sinulta, olenko mielestäsi vastuussa siitä miten ihminen asian ottaa vastaan? Vai onko silti katsomisesta heille apua ja minun pitäisi hyväksyä se että he tulkitsevat vastauksen omalla tavallaan.
Näihin kysymyksiin et tarvitse kortteja, sillä kysyn vain sinun henkilökohtaista mielipidettäsi asiaan
c",)
Olen muuten tänään vasta ensimmäistä kertaa näillä sivuilla, joten en ole paljoa ehtinyt tutustua keskusteluihin, mutta hattua pitää sinulle nostaa! :o) Paljon olet hyvää saanut aikaan!
Voimia ja jaksamista sinulle! Se mitä teet ei ole helppoa, tiedän sen!
Suurella sydämellä
T. Dulcinea - Magia
Dulcinea kirjoitti:
Nuo Rider-kortit on minulle tuntemattomat. Tuttavallani on Osho Neo-tarotit ja olen niitä hieman katsellut, mutta ne eivät tuntuneet minulle aukeavan, niin kuin nuo Crowleyn kortit. Olen ennen kortteja tutustunut I Ching-muutosten kirjaan, ilman kortteja. Onko se sinulle tuttu teos? Sen käyttö on aloittelijalle jotenkin helpompaa, ainakin minusta tuntuu siltä.
Vielä tuosta korttien kertomasta sen verran, että olen huomannut seuraavan asian tuttavapiirissäni: Kun katson heille jotakin, niin kortien kertoma on juuri siihen tilanteeseen ja sellainen vastaus että sen "näkee" heti että näin on. Siis minun mielestäni aivan täsmä vastaus siihen tilanteeseen. Kuitenkin huomaan, että henkilö itse kuuntelee vain sen minkä haluaa kuunnella, ei sitä miten hänen oma osuutensa tilanteeseen vaikuttaa. Tästä johtuen minusta ei tunnu mukavalta katsoa jollekin toiselle, sillä tuntuu pahalta kun näkee että ihminen odottaa että asiat järjestyvät ulkopuolisesti, ilman omaa panosta.
Nyt olisin kysynyt sinulta, olenko mielestäsi vastuussa siitä miten ihminen asian ottaa vastaan? Vai onko silti katsomisesta heille apua ja minun pitäisi hyväksyä se että he tulkitsevat vastauksen omalla tavallaan.
Näihin kysymyksiin et tarvitse kortteja, sillä kysyn vain sinun henkilökohtaista mielipidettäsi asiaan
c",)
Olen muuten tänään vasta ensimmäistä kertaa näillä sivuilla, joten en ole paljoa ehtinyt tutustua keskusteluihin, mutta hattua pitää sinulle nostaa! :o) Paljon olet hyvää saanut aikaan!
Voimia ja jaksamista sinulle! Se mitä teet ei ole helppoa, tiedän sen!
Suurella sydämellä
T. DulcineaEn ole valitettavasti lukenut I Ching kirjaa,itseasiassa olen hyvin minimaalisesti tutustunut yleensäkään "alan" kirjallisuuteen.Jotenkin haluan löytää itse sen oman juttuni,omin nokkineni:)Ei sillä,etteikö minua kiinnostaisi ja varmasti voisi olla ihan hyväkin lueskella,mutta jokin sanoo minulle,että minun on ihan hyvä näin.:)
On mielenkiintoista ja aika upeaa huomata uusia asioita joka päivä,kuin lapsi,joka uteliaana kurkistelee maailmaa ja aina löytyy uutta hämmästeltävää.:)
Tuo oli muuten hyvä pointti,tuo "haluaa kuulla vain sen minkä haluaa".Se on hyvinkin yleistä:)Valmista ratkaisuahan ei voi kenellekään antaa,niin,ettei asioille itse tarvitsisi mitään tehdä.Eihän se niin toimi.
Joskus tuntuu tosiaan pahalta,kun "haistan",että kysyjä haluaa kuulla täysin muuta,kuin mitä kortti hänelle kertoo,mutta eipä tässä maailmassa ilman pahaa mieltä selviä kukaan.:)
Joskus olen "jankannut" jonkun kysyjän kanssa samaa asiaa moneenkin kertaan ja sitten hän lopulta sanoo:"Odotin vain jotakin valmista,ettei itse tarvitsisi toimia":)Eikä se minua haittaa,ei alkuunkaan.Monesti siitä saa mietinnän aihettakin:)
Minusta sinä et ole vastuussa toisen asennoitumisesta tulkinnastasi,ainoastaan siitä mitä tulkitset ja jos huomaat toisen asenteessa pahastikin "asennevikaa",silloin neuvoisin keskustelemaan/selventämään asiaa.Ainahan voi kysyä esim:"Saako kertoa suoraan".
Minä pyrin antamaan enemmänkin "vinkkejä",toki joskus kortti kertoo hyvinkin suoraan jostakin asiasta,mutta niinkuin jo sanoin...luovien:)
Olenkin miettinyt kun suurin osa kysyjistä kiittää minua vaivannäöstä tai yhdellä sanalla kiitos,mutta entäpä ne,jotka eivät noteeraa mitenkään??Siinäpä se,,,onko tulkintani ollut niin toisenlainen,kuin mitä odottanut vai onko se mennyt tyyliin "metsään"?En tiedä.Eiväthän kortitkaan,saatikka minä ole erehtymätön:)
Onko sinulla "tuntemuksia" kun mietit korttia,jonka valitset?Otatko pakasta aina päällimmäisen vai laitatko viuhkaksi pöydälle?Käytätkö kaikkia kortteja sekaisin?Suuria/Pieniä kortteja.
No tässä muutama kysymys sinulle;)Kiva kun minäkin voin kysellä:)
Kiitos sanoistasi ja voimia myös sinulle:)
Magia - Dulcinea
Magia kirjoitti:
En ole valitettavasti lukenut I Ching kirjaa,itseasiassa olen hyvin minimaalisesti tutustunut yleensäkään "alan" kirjallisuuteen.Jotenkin haluan löytää itse sen oman juttuni,omin nokkineni:)Ei sillä,etteikö minua kiinnostaisi ja varmasti voisi olla ihan hyväkin lueskella,mutta jokin sanoo minulle,että minun on ihan hyvä näin.:)
On mielenkiintoista ja aika upeaa huomata uusia asioita joka päivä,kuin lapsi,joka uteliaana kurkistelee maailmaa ja aina löytyy uutta hämmästeltävää.:)
Tuo oli muuten hyvä pointti,tuo "haluaa kuulla vain sen minkä haluaa".Se on hyvinkin yleistä:)Valmista ratkaisuahan ei voi kenellekään antaa,niin,ettei asioille itse tarvitsisi mitään tehdä.Eihän se niin toimi.
Joskus tuntuu tosiaan pahalta,kun "haistan",että kysyjä haluaa kuulla täysin muuta,kuin mitä kortti hänelle kertoo,mutta eipä tässä maailmassa ilman pahaa mieltä selviä kukaan.:)
Joskus olen "jankannut" jonkun kysyjän kanssa samaa asiaa moneenkin kertaan ja sitten hän lopulta sanoo:"Odotin vain jotakin valmista,ettei itse tarvitsisi toimia":)Eikä se minua haittaa,ei alkuunkaan.Monesti siitä saa mietinnän aihettakin:)
Minusta sinä et ole vastuussa toisen asennoitumisesta tulkinnastasi,ainoastaan siitä mitä tulkitset ja jos huomaat toisen asenteessa pahastikin "asennevikaa",silloin neuvoisin keskustelemaan/selventämään asiaa.Ainahan voi kysyä esim:"Saako kertoa suoraan".
Minä pyrin antamaan enemmänkin "vinkkejä",toki joskus kortti kertoo hyvinkin suoraan jostakin asiasta,mutta niinkuin jo sanoin...luovien:)
Olenkin miettinyt kun suurin osa kysyjistä kiittää minua vaivannäöstä tai yhdellä sanalla kiitos,mutta entäpä ne,jotka eivät noteeraa mitenkään??Siinäpä se,,,onko tulkintani ollut niin toisenlainen,kuin mitä odottanut vai onko se mennyt tyyliin "metsään"?En tiedä.Eiväthän kortitkaan,saatikka minä ole erehtymätön:)
Onko sinulla "tuntemuksia" kun mietit korttia,jonka valitset?Otatko pakasta aina päällimmäisen vai laitatko viuhkaksi pöydälle?Käytätkö kaikkia kortteja sekaisin?Suuria/Pieniä kortteja.
No tässä muutama kysymys sinulle;)Kiva kun minäkin voin kysellä:)
Kiitos sanoistasi ja voimia myös sinulle:)
MagiaSanoit että jokin sanoo että on ihan hyvä näin. Tiedätkö minä tunnen ihan samoin! Minulla on nyt sellainen vaihe menossa noiden korttien kanssa, että alan pikkuhiljaa ymmärtää niiden sanomaa, joka on se että minun ei pidä ymmärtää mitä ne sanovat, vaan "kuunnella sitä energiaa" minkä ne antavat. Se on jotenkin hieno tunne! Luulen sinun tietävän mitä tarkoitan, eikö vain?
Tuossa taisit osua kyllä naulan kantaan tuossa että me voimme vain antaa vinkkejä!! Sillä ei toisen puolesta voi tehdä ratkaisuja. Jokaisen on "opittava itse" toimimaan itselleen parhaalla mahdollisella tavalla. Monesti nuo vinkit vain auttavat hyväksymään väistämättömän ja sitähän elämässa oikeastaan on kysymys, hyväksyä se mille ei mitään voi ja tehdä parhaansa siinä missä on mahdollisuus.
Sanoit tuossa että "mennyt metsään" ja ei kortitkaan, saati sinä ole erehtymättömiä. Tuosta olen kanssasi eri mieltä.
Olen sitä mieltä että kortit kertovat sen mikä tilanne on ja miten henkilön Pitäisi siihen reagoida tai mitä ottaa huomioon. Se että juttu menee "metsään" on mielestäni siinä että kysyjä ei ole toiminut niin kuin kortit kertoivat. Esim. kortit kertovat kuuntelemaan sydäntään. Se on hyvin yksinkertainen lause ja luulisi sen olevan helppoa. Mutta sepä ei olekaan, niin monesti ihmiset kuuntelevat järkeään, perinteitään, yleistä mielipidettä jne. että eivät kuule sitä pientä intuitiota joka häivähtää jossain tajunnan rajamailla, juuri se hetki kun kaikki on selkeeää, vain samassa kadoten opeteltuihin toimintamalleihin, miten he ovat vastaavassa tilanteessa aina toimineet. Ja näin päätyvät aina samaan lopputulokseen.
Tarkoitan tällä sitä että ohje on oikea, puuttuu vain kyky toimia oikein. Sen kyllä aikanaan ihminen oppii, varmaan jokainen.
Onko minulla tuntemuksia kun otan kortin. Jos tarkoitat että aiheuttaako jokin kortti tuntemuksen että juuri se pitäisi nostaa? Ei, ei ole, olen kovasti yrittänyt "löytää" jonkin tuntemuksen mutta sitä ei ole. Mutta ennen kuin aloitan, niin aina itse sekoitan kortit, kaikki kortit huolella ja sen jälkeen kolme kertaa vasemmalla kädellä (vasen käsi sekoittaa oikea tukee pakkaa)itse ja jos teen jollekin joka on läsnä, niin hän sekoittaa vielä vasemmalla kolme kertaa, keskittyen kysymykseen. Ja kun sitten esitän kysymyksen ja teen pöydän niin silloin tunnen sellaisen jännän tunteen päässä ja hartioissa. Vähän samanlainen kun on tunne kun ajattelee jotakuta, ja kohta hän soittaa tms. tiedäthän? Olisiko se sitten energiaa tai jotain en tiedä. Ja silloin kun näin tapahtuu niin vastaukset korteista ovat tosi selkeät ja tiedän tarkkaan mitä ja miten pitää sanoa.
Tosin näin ei käy aina, enkä tiedä miksi. Ehkä vika on minussa, tai sitten kysymys ei ole oikea tai jotain, mutta silloin vastaus on useimiten yhtä tyhjän kanssa.
Teen erilaisia pöytiä, riippuen siitä mitä halutaan katsoa, useimmiten neljän kortin peruskysymyksen. missä on kortti sille mikä nyt on tärkeää ( eli kysymys) ja mille on vastaanottavainen miten itse vaikuttaa ympäristöön ja vastaus kysymykseen. Jaan pakkaa eri pöytiin erilailla, otan korttia alta ja päältä. Sitten kun esitän vain yhden kysymyksen niin pakasta jostakin kortti, aina vasemmalla kädellä.
Taroteissa minulla on aina kaikki 78 korttia mukana.Joskus katson tavallisilla korteilla ja silloin vain 6-14 kortit.
Hei olisi mukava jutella enemmänkin näistä asioista, joten laitan tähän mun mailin, jos haluat olla yhteydessä. [email protected]
Mukavaa loppuviikkoa sinulle ja kiitoksia vastauksistasi, ne tuntuivat kovin läheisiltä.
Dulcinea
- marra
hei magia! mitä sinä näet korteista tästä miehestä, joka tässä ympärilläni juuri nyt "pyörii" :) ?
- Magia
Onko tämä mies tällainen ulospäinsuuntautunut,itseluottamusta omaava mies,jolla joskus hieman lyhyt pinna?
- marra
Magia kirjoitti:
Onko tämä mies tällainen ulospäinsuuntautunut,itseluottamusta omaava mies,jolla joskus hieman lyhyt pinna?
itseasiassa tuosta lyhytpinnaisuudesta en tiedä, koska en ole häneen vielä ilmeisesti tarpeeksi tutustunut (tai sitten puhut edellisestä poikaystävästäni, jonka pinna tosiaankaan ei ollut pitkä!!) :-) Olemme tapailleet muutamia kertoja ja viettäneet muutamia iltoja yhdessä (hän asuu ihan lähellä minua). Itse olen todella epävarma haluaisinko edes jatkaa tapaamista, ehkä minä vaan odotan jotain muuta "suurempaa" tunnetta (jota en tästä ainakaan vielä ole löytänyt)...
- Magia
marra kirjoitti:
itseasiassa tuosta lyhytpinnaisuudesta en tiedä, koska en ole häneen vielä ilmeisesti tarpeeksi tutustunut (tai sitten puhut edellisestä poikaystävästäni, jonka pinna tosiaankaan ei ollut pitkä!!) :-) Olemme tapailleet muutamia kertoja ja viettäneet muutamia iltoja yhdessä (hän asuu ihan lähellä minua). Itse olen todella epävarma haluaisinko edes jatkaa tapaamista, ehkä minä vaan odotan jotain muuta "suurempaa" tunnetta (jota en tästä ainakaan vielä ole löytänyt)...
sinulle nostan kortin,joka kertoo tapahtumassa olevasta muutoksesta:)
Se edellinen kortti saattoi hyvinkin kuvata exääsi,sillä tämä kortti nousee sen kortin rinnalle ja tarkoittaa uuden syntymistä vanhan tilalle:)
Kortin kehoitus on antaa itselleen mahdollisuuden kokea jotakin uutta ja tuntematonta,mutta muistathan,että sen täytyy tuntua myös sydämessäsi oikealta.
Tulkitsenko nyt oikein,että sinä olet vielä edellisesi jäljiltä haavoittuvainen?
Aina kun on ollut elämässä "sekaisia" hetkiä,niin jälkeenpäin edestä löytyy jotakin kaunista.:)
Älä anna mielesi takertua liiaksi mihinkään,niin huomaat itsekin,onko se tämä mies,jonka kanssa niitä suunnitelmia alat tekemään,sillä kortti kertoo perustusten luomisesta tulevaisuutta varten.
Ainahan voit kysyä minulta lisää ajan kuluessa tai jos mielestäsi kumpuaa lisää kysyttävää.Jostakin syystä koen hienoista epävarmuutta tässä vastauksessani.:) - marra
Magia kirjoitti:
sinulle nostan kortin,joka kertoo tapahtumassa olevasta muutoksesta:)
Se edellinen kortti saattoi hyvinkin kuvata exääsi,sillä tämä kortti nousee sen kortin rinnalle ja tarkoittaa uuden syntymistä vanhan tilalle:)
Kortin kehoitus on antaa itselleen mahdollisuuden kokea jotakin uutta ja tuntematonta,mutta muistathan,että sen täytyy tuntua myös sydämessäsi oikealta.
Tulkitsenko nyt oikein,että sinä olet vielä edellisesi jäljiltä haavoittuvainen?
Aina kun on ollut elämässä "sekaisia" hetkiä,niin jälkeenpäin edestä löytyy jotakin kaunista.:)
Älä anna mielesi takertua liiaksi mihinkään,niin huomaat itsekin,onko se tämä mies,jonka kanssa niitä suunnitelmia alat tekemään,sillä kortti kertoo perustusten luomisesta tulevaisuutta varten.
Ainahan voit kysyä minulta lisää ajan kuluessa tai jos mielestäsi kumpuaa lisää kysyttävää.Jostakin syystä koen hienoista epävarmuutta tässä vastauksessani.:)Hei Magia! kiitos kiitos! Sinä kyllä näet korteillasi!!!! muistan ja tiedän kyllä, että sen täytyy tuntua sydämessä oikealta!!! Kysyin sinulta myös juuri sen takia, koska tämä mies josta kysyin, ei tunnu sydämmessäni ollenkaan, tunnen itsekin että hän ei ole se mitä kaipaan! Ja kyllä, olet ihan oikeassa, olen edelliseni jälkeen edelleen erittäin haavoittuvainen!!!! Tapahtui niin paljon ja olin niin kauan ihan rikki. palasina, särkynyt...!!!! Olen itse äskettäin nähnyt unen, jossa tunnen sen tunteen uudelleen, eli miltä tuntuu kun rakastuu johonkin uudelleen...ihan oikeasti! ja sen tunteen olen itseltäni piilottanut nyt jo monen vuoden ajan... Se uni oli niin todellinen että uskon siihen todellakin!! Vositko vielä kertoa että miten kauan minun vielä pitää odottaa sitä oikeaa tunnetta, koska nyt olisin mielestäni siihen valmis..?? kiitos magia ja halauksia!!!!
- Magia
marra kirjoitti:
Hei Magia! kiitos kiitos! Sinä kyllä näet korteillasi!!!! muistan ja tiedän kyllä, että sen täytyy tuntua sydämessä oikealta!!! Kysyin sinulta myös juuri sen takia, koska tämä mies josta kysyin, ei tunnu sydämmessäni ollenkaan, tunnen itsekin että hän ei ole se mitä kaipaan! Ja kyllä, olet ihan oikeassa, olen edelliseni jälkeen edelleen erittäin haavoittuvainen!!!! Tapahtui niin paljon ja olin niin kauan ihan rikki. palasina, särkynyt...!!!! Olen itse äskettäin nähnyt unen, jossa tunnen sen tunteen uudelleen, eli miltä tuntuu kun rakastuu johonkin uudelleen...ihan oikeasti! ja sen tunteen olen itseltäni piilottanut nyt jo monen vuoden ajan... Se uni oli niin todellinen että uskon siihen todellakin!! Vositko vielä kertoa että miten kauan minun vielä pitää odottaa sitä oikeaa tunnetta, koska nyt olisin mielestäni siihen valmis..?? kiitos magia ja halauksia!!!!
Kiitos itsellesi:)
En valitettavasti osaa ainakaan vielä noita aika-välejä katsoa,mutta ehkä joskus:)
Niinkuin itse sanoitkin,olet valmis.Silloinhan sitä yleensä jotakin tulee,kun on valmis vastaanottamaan:)
Kaunista syksyä marra:)
Halaus
Magia
- Jennie
Olen ihastunut yhteen hoitajaan sairaalassa jossa olen itse parantumassa pitkä-aikaisesta masennuksestani.
Hän on naimisissa mutta tunnen että hänellä kuitenkin on jotain kiinnostusta kohtaani.
Sillä hän katsoo minua usein kauan aikaa suoraan silmiini. Tuntuu välillä ihan,
että hänen katseensa lävistäisi minut. :/
Itsekkin omistan tarotkortit mutta en ole vielä niin hyvä käyttämään niitä joten en viitsi kysyä tälläistä kysymystä niiltä.
Joten siis kysymys on tälläinen:
Pitääkö hän minua kauniina kun hän niin paljon minua katselee ja onko hän jollain tavalla kiinnostunut minusta?- Magia
Mainitsit omaavasi Tarot-kortit.Mitäpä jos sinä nostat kortin ja minä tulkitsen,näin opit hieman itsekin:)
Magia - Jennia
Magia kirjoitti:
Mainitsit omaavasi Tarot-kortit.Mitäpä jos sinä nostat kortin ja minä tulkitsen,näin opit hieman itsekin:)
MagiaPahoitteluni kestosta vastata.
Käytän suurten salaisuuksien kortteja ja nostan kortin:
VII Vaunut.
(jos totuus sanotaan niin alan hermostua korteilleni kun eivät anna vastauksia yksinäisyydelleni, tai en sitten vain osaa. Mutta pänniä alkaa -_-)
Suuret kiitokset kuitenkin jos vastaat uudelleen. :) - Magia:)
Jennia kirjoitti:
Pahoitteluni kestosta vastata.
Käytän suurten salaisuuksien kortteja ja nostan kortin:
VII Vaunut.
(jos totuus sanotaan niin alan hermostua korteilleni kun eivät anna vastauksia yksinäisyydelleni, tai en sitten vain osaa. Mutta pänniä alkaa -_-)
Suuret kiitokset kuitenkin jos vastaat uudelleen. :)Vaunut korttia voisi tulkita muutoksen korttina,jolloin tilanteet vaihtuvat joka hetki.Tämän kortin kohdalla olisi hyvä olla osana muutosta,eikä jarruttaa sitä.Jarrutus tilanteessa kannattaa käyttää tahdonvoimaa,sillä aika kuluu hukkaan ja mahdollisuudet vähenevät ja päättämättömyys tuo väsymystä ja stressiä,eli voimaa tässä tilanteessa tarvitaan kulkemaan halutulla tiellä.
Älä suotta anna pänniä,sillä vaunut kuvaavat eteenpäin menoa kaikin tavoin:)
- mona
Hei Magia,
Voitko valottaa minulle syksyn työnäkymiä. Olen nyt puoli vuotta etsinyt uutta työtä, mutta kestää...Miltä näyttää rakkaudessa?
keski-ikäinen- Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa tietoa siitä,että asiat alkavat parantumaan työasiassasi.:)
Kortin sanoma on se,että vaivannäkö ja yrittäminen kyllä palkitaan pettymysten jälkeen.Tässä on ollutkin viivästymistä,mutta kärsivällisyyttä,kyllä sinulle tarjoutuu työtä,mutta se edellyttää sinulta vielä yrittämistä:)Olemalla avoin,sekä kuuntelemalla muita ihmisiä,jotka tarjoavat sinulle apuaan,näyttäisi ihan hyvältä.
Se,että asiat eivät aina tapahdu sillä tavalla kuin itse haluaa,ei pidä antaa lamaannuttaa itseään:)
Kortti lupailisi jotakin uutta mahdollisuutta tulevan eteesi:)
Rakkausasiassasi nostan kortin,joka kertoo tietoisuuden heräämisestä:)
Oletko huomannut itsessäsi aliarvioimisen merkkejä?
Nyt kun en tiedä oletko suhteessa vai et,vastaan yleismaallisesti.Kortin sanoma on muistuttaa sinua siitä,etteivät pettymykset ihmissuhteissasi saisi lannistaa sinua tai että tuntisit itseäsi nöyryytetyksi.Sinun olisi hyvä hyväksyä tosiasiat ja ne rajoitteet,jotka elämääsi vaikuttavat.Jos olet mielessäsi jo hävinnyt,niin todennäköisesti myös tapahtuu.
Jos sinulla on/tulee ihmissuhteissasi koettelemuksia,muistathan,että sekin kokemus on tärkeä.:)
Jos haluat tarkennusta,niin kerrotko jotakin tilanteestasi. - mona
Magia kirjoitti:
Sinulle nostan kortin,joka edustaa tietoa siitä,että asiat alkavat parantumaan työasiassasi.:)
Kortin sanoma on se,että vaivannäkö ja yrittäminen kyllä palkitaan pettymysten jälkeen.Tässä on ollutkin viivästymistä,mutta kärsivällisyyttä,kyllä sinulle tarjoutuu työtä,mutta se edellyttää sinulta vielä yrittämistä:)Olemalla avoin,sekä kuuntelemalla muita ihmisiä,jotka tarjoavat sinulle apuaan,näyttäisi ihan hyvältä.
Se,että asiat eivät aina tapahdu sillä tavalla kuin itse haluaa,ei pidä antaa lamaannuttaa itseään:)
Kortti lupailisi jotakin uutta mahdollisuutta tulevan eteesi:)
Rakkausasiassasi nostan kortin,joka kertoo tietoisuuden heräämisestä:)
Oletko huomannut itsessäsi aliarvioimisen merkkejä?
Nyt kun en tiedä oletko suhteessa vai et,vastaan yleismaallisesti.Kortin sanoma on muistuttaa sinua siitä,etteivät pettymykset ihmissuhteissasi saisi lannistaa sinua tai että tuntisit itseäsi nöyryytetyksi.Sinun olisi hyvä hyväksyä tosiasiat ja ne rajoitteet,jotka elämääsi vaikuttavat.Jos olet mielessäsi jo hävinnyt,niin todennäköisesti myös tapahtuu.
Jos sinulla on/tulee ihmissuhteissasi koettelemuksia,muistathan,että sekin kokemus on tärkeä.:)
Jos haluat tarkennusta,niin kerrotko jotakin tilanteestasi.Kiitos vastauksestasi. Olen opintovapaalla,haen uutta työpaikkaa. Pettymys ihmissuhteissa ja nöyryytyksen tunne ovat tuttua ja liittyvät tammikuun tapahtumiin työpaikalla. En ole oikein toipunut vielä.
Rakkausasia ihmissuhde on, voitko tarkentaa näillä tiedoin? - mona
mona kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Olen opintovapaalla,haen uutta työpaikkaa. Pettymys ihmissuhteissa ja nöyryytyksen tunne ovat tuttua ja liittyvät tammikuun tapahtumiin työpaikalla. En ole oikein toipunut vielä.
Rakkausasia ihmissuhde on, voitko tarkentaa näillä tiedoin?tarkoittaako oletko huomannut itsessäsi aliarvioimisen merkkejä että itse aliarvioin itsenäni vai niin että henkilö aliarvioi minua?
- Magia
mona kirjoitti:
tarkoittaako oletko huomannut itsessäsi aliarvioimisen merkkejä että itse aliarvioin itsenäni vai niin että henkilö aliarvioi minua?
Tämä onkin hyvä esimerkki siitä,kun nostan kortin,silloin kun en tiedä tilanteesta periaatteessa mitään.:)
Kortti,jota pyysin liittyen ihmissuhteissasi,olikin tämä asia joka jäänyt sinua vielä vaivaamaan.Eli kortti halusi neuvoa sinua,jotta pääsisit yli kokonaan siitä asiasta,joka mieltäsi vielä kaivelee.:)
Tämä aliarvioiminen liittyy siihen samaiseen tilanteeseen.
En saanut nyt nostettua sinulle uutta korttia,mutta yritän uudestaan viikonlopun aikoihin:)
Magia - mona
Magia kirjoitti:
Tämä onkin hyvä esimerkki siitä,kun nostan kortin,silloin kun en tiedä tilanteesta periaatteessa mitään.:)
Kortti,jota pyysin liittyen ihmissuhteissasi,olikin tämä asia joka jäänyt sinua vielä vaivaamaan.Eli kortti halusi neuvoa sinua,jotta pääsisit yli kokonaan siitä asiasta,joka mieltäsi vielä kaivelee.:)
Tämä aliarvioiminen liittyy siihen samaiseen tilanteeseen.
En saanut nyt nostettua sinulle uutta korttia,mutta yritän uudestaan viikonlopun aikoihin:)
MagiaHei,
Kiitos vastauksesta. Odottelin viikonloppuna vielä lisäkorttia..
terveisin Mona - Magia
mona kirjoitti:
Hei,
Kiitos vastauksesta. Odottelin viikonloppuna vielä lisäkorttia..
terveisin MonaKoetin nostaa sinulle sitä lisäkorttia,mutta jääräpäisesti nousee työkortti ensin:)
Näinköhän se työ sinulle olisi sieltä tulossa,kun kertoo uuden oppimisesta:)
suhteellesi nostan kortin,joka edustaa kaikkien tunteiden ja kokemusten jakamista,niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina:)
Muistathan pitää aistisi valppaana,sillä kortti kertoo myöskin siitä,että ylitunteellisuus kuin myös ailahtelevuus ovat huono asetelma.
Kortti kertoo sinulla olevan myös mahdollisuuden kehittää suhdettasi parempaan suuntaan.Se vaatisi sitä kommunikointia sydämen tasolla.Se mitä tunnet sydämessäsi oikeaksi,ilmennä sitä,loput järjestyy yleensä itsestään.
Pura tuntojasi,niin iloja kuin surujakin esim. ystäviesi kanssa.
Kortti kertoo myös hyvän vaiheen alkamisesta ja jos sinulla on ollut jonkinlaista sairautta tai murhetta,kertoo se toipumisesta.
Ole avoin myös elämän mystisille kokemuksille;)
Tämän sain nostettua. - mona
Magia kirjoitti:
Koetin nostaa sinulle sitä lisäkorttia,mutta jääräpäisesti nousee työkortti ensin:)
Näinköhän se työ sinulle olisi sieltä tulossa,kun kertoo uuden oppimisesta:)
suhteellesi nostan kortin,joka edustaa kaikkien tunteiden ja kokemusten jakamista,niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina:)
Muistathan pitää aistisi valppaana,sillä kortti kertoo myöskin siitä,että ylitunteellisuus kuin myös ailahtelevuus ovat huono asetelma.
Kortti kertoo sinulla olevan myös mahdollisuuden kehittää suhdettasi parempaan suuntaan.Se vaatisi sitä kommunikointia sydämen tasolla.Se mitä tunnet sydämessäsi oikeaksi,ilmennä sitä,loput järjestyy yleensä itsestään.
Pura tuntojasi,niin iloja kuin surujakin esim. ystäviesi kanssa.
Kortti kertoo myös hyvän vaiheen alkamisesta ja jos sinulla on ollut jonkinlaista sairautta tai murhetta,kertoo se toipumisesta.
Ole avoin myös elämän mystisille kokemuksille;)
Tämän sain nostettua.Hei,
Voi kiitos Magia, uutta työtä tässä toivonkin/haen. Se uuden oppiminen on jo alkanut kun opiskeluakin "harrastan". Ilahduttavaa että
murheet poistuvat ja uusi jakso alkamassa. Kiitos kaunis. Hyvää jatkoa! - Magia
mona kirjoitti:
Hei,
Voi kiitos Magia, uutta työtä tässä toivonkin/haen. Se uuden oppiminen on jo alkanut kun opiskeluakin "harrastan". Ilahduttavaa että
murheet poistuvat ja uusi jakso alkamassa. Kiitos kaunis. Hyvää jatkoa!Kiitos itsellesi:)
Oikein upeaa syksyä ja lämpöistä päälle:)
Halauksin
Magia
- Sinttu
Kopioin tähän aikaisemman vastauksesi:
*****Anteeksi,että vastaukseni on viivästynyt.
Kortti jonka nostan kuvaamaan tilannettasi,kertoo mielenrauhan etsimisestä:)
Kortti kehoittaakin sinua arvioimaan tilannettasi uudestaan,sillä tilanne on jotenkin väkinäinen.Ristiriitaiset tunteet ja ajatukset löytävät tasapainon kun vetäydyt hetkeksi yksinäisyyteen,mietit ja kyseenalaistat asiat.Tämä on kieltämättä hyvin jännitteinen tämä suhde,mutta kehoittaisin sinua olemaan valpas hänen suhteensa.Koeta löytää itsellesi oikea ratkaisu,jotta mielesi rauhoittuu.Kuuntele sydämesi ääntä,mitä se kertoo?Onko sinulla vahva tunne siitä,että mies olisi sinulle se jokin?Vai koetko heti epävarmuutta?
Tiedän,että on hankalaa,mutta yritäthän:)
Jos myönnyt liian helposti toisten toiveisiin,unohtaen omasi,johtaa se aika varmasti pettymyksiin kuin myös epäilyihinkin,jotka ovat usein jopa turhia.
Koeta löytää tosiasiat suhteesta ja näe ne,sillä tosiasioiden kieltäminen romahduttaa toiveesi ja sydämesi särkyy.Käytä alitajuntaasi ja kuuntele mitä se sanoo.Kortti jättää päätöksen sinulle.Tee se vilpittömästi intuitioosi luottaen.
Sinikka toivon totisesti,että asiasi selkiytyvät ja pääset epätietoisuudesta irti.
Valitettavasti en tämän enempää saanut sinulle kerrottua.Kaikkea hyvää,Magia:) ****
Niinhän siinä kävi, että aikani asiaa kyseltyäni sain ystävältäni vastauksen: hän jää ulkomaille ehkä n.5v. Se ei vielä minua säikäyttänyt, vaan se, että hän ei ole kuulema vakavaa parisuhdetta etsinytkään ja kehoitti minua katselemaan muualta.
Miten eteenpäin ? Olo on rauhallinen ja hyvä, mutta kaipaan ystävää ja uskon, että hän on tulossakin. Näetkö mitään ? Mistä etsisin ?- Magia
Surullista,mutta kuitenkin hyvä,että asia selvisi:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa positiivista voimaa,jonka avulla saavutat unelmia:)
kortti kertoo sinussa olevan tällaista positiivista elämän energiaa,ethän pidättele sitä:)
se kertoo myös omien pelkojensa voittamisesta ja kyvystä selvitä vaikeistakin tilanteista.Jos tätä energiaa tukahduttaa,siitä seuraa aggressiivisuutta ja kiukustumista.
Yhdistä voimasi rakkauteen:)
Toinen kortti,jonka nostan edellisen rinnalle,kertoo muutokseen valmistautumisesta:)Tämä muutos ei tosin tapahdu juuri tänään tai huomenna,mutta jokin keskustelu kohdallesi nousee,jonka jälkeen ratkaistaan mihin suuntaan lähdetään kulkemaan.Muistathan hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja kuuntele jälleen kerran sisintäsi,silloin tiedät oletko oikealla tiellä.:)
Elämässä kaikki muuttuu joka hetki,uskallatko olla osana tätä muutosta?Vain sinä olet vastuussa itsestäsi.
Oletko Sinttu huomannut,että sinulla on vahva intuitio?Sinulla on lahjoja/kykyjä siellä sisälläsi,jotka odottavat käyttämistään.Mietippä asiaa.:)
Nämä sain nostettua tällä kertaa:)
Magia - Sinttu
Magia kirjoitti:
Surullista,mutta kuitenkin hyvä,että asia selvisi:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa positiivista voimaa,jonka avulla saavutat unelmia:)
kortti kertoo sinussa olevan tällaista positiivista elämän energiaa,ethän pidättele sitä:)
se kertoo myös omien pelkojensa voittamisesta ja kyvystä selvitä vaikeistakin tilanteista.Jos tätä energiaa tukahduttaa,siitä seuraa aggressiivisuutta ja kiukustumista.
Yhdistä voimasi rakkauteen:)
Toinen kortti,jonka nostan edellisen rinnalle,kertoo muutokseen valmistautumisesta:)Tämä muutos ei tosin tapahdu juuri tänään tai huomenna,mutta jokin keskustelu kohdallesi nousee,jonka jälkeen ratkaistaan mihin suuntaan lähdetään kulkemaan.Muistathan hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja kuuntele jälleen kerran sisintäsi,silloin tiedät oletko oikealla tiellä.:)
Elämässä kaikki muuttuu joka hetki,uskallatko olla osana tätä muutosta?Vain sinä olet vastuussa itsestäsi.
Oletko Sinttu huomannut,että sinulla on vahva intuitio?Sinulla on lahjoja/kykyjä siellä sisälläsi,jotka odottavat käyttämistään.Mietippä asiaa.:)
Nämä sain nostettua tällä kertaa:)
MagiaTiedän jollakin tapaa itsekin, että on tapahtumassa muutos ja olen kärsimätön. Ei aavistustakaan mikä se muutos voisi olla,
siksi kyselen.
Hmm, pelot ja niiden voittaminen. Mielessäni on patikkaretki ihan yksin johonkin pimeään. Pelkään pimeää ja tahdon voittaa sen.
Toivon kehittyväni myös korkemmalle tasolle. Olen pyrkinyt siihen, mutta myös tiennyt sen, että pelkään liikaa. Nyt pelot alkavat väistymään ja aistin rakkauden voimakkaasti lähelläni.
Kiitos. Rakkautta ja valoa sinulle. - Magia
Sinttu kirjoitti:
Tiedän jollakin tapaa itsekin, että on tapahtumassa muutos ja olen kärsimätön. Ei aavistustakaan mikä se muutos voisi olla,
siksi kyselen.
Hmm, pelot ja niiden voittaminen. Mielessäni on patikkaretki ihan yksin johonkin pimeään. Pelkään pimeää ja tahdon voittaa sen.
Toivon kehittyväni myös korkemmalle tasolle. Olen pyrkinyt siihen, mutta myös tiennyt sen, että pelkään liikaa. Nyt pelot alkavat väistymään ja aistin rakkauden voimakkaasti lähelläni.
Kiitos. Rakkautta ja valoa sinulle.Sinä Sinttu kehityt korkeammalle tasolle ja se on jo suht lähellä:)
Huomaat,että pelkosikin loppuu,kun olet valmis:)
Rakkautta ja Halaus Sinttu:)
Magia - Sinttu
Magia kirjoitti:
Sinä Sinttu kehityt korkeammalle tasolle ja se on jo suht lähellä:)
Huomaat,että pelkosikin loppuu,kun olet valmis:)
Rakkautta ja Halaus Sinttu:)
MagiaKeksityn ja rauhoitun nyt asiaan.
Olen mennyt liian lujaa.
- Tyttärestä huolestunut
Hei Magia,
siis haluaisin tietää aikuisen tyttäreni tulevaisuudennäkymiä.
Kiitos etukäteen,
äiti- Magia
Tytärtäsi koskien nostan kortin,joka kehoittaa kohtaamaan itsessään elämää ja rakkautta estävät asenteet.
Tässä kohtaa pyytäisin sinulta lisäselvitystä hieman.Onko tyttäresi sidoksissa johonkin,josta vaikea lähteä pois tai jokin vastaava?
Vastaan sinulle,kunhan saan hieman enemmän tietoa.
Magia - Tyttärestä huolestunut
Magia kirjoitti:
Tytärtäsi koskien nostan kortin,joka kehoittaa kohtaamaan itsessään elämää ja rakkautta estävät asenteet.
Tässä kohtaa pyytäisin sinulta lisäselvitystä hieman.Onko tyttäresi sidoksissa johonkin,josta vaikea lähteä pois tai jokin vastaava?
Vastaan sinulle,kunhan saan hieman enemmän tietoa.
MagiaHei Magia,
kiitos että vastasit viestiini.
Tyttärelläni on meneillään aika vaikea irrottautuminen ihmisestä jonka kanssa hän seurusteli 7 vuotta. Poika jätti hänet vuosi sitten, se oli yhtä tuskaa, mutta nyt, tyyppi tarvitsee jonkun koska on sotkenut elämänsä perin pohjin, ja kappas, yrittää tulla takaisin tyttäreni elämään, juuri kun hän yrittää toipua.
Oikein näit, siinä mielessä, että hän on valinnan edessä. Hän tietää itsekin ettei tämän ihmisen kanssa voisi koskaan elää rauhallista elämää. Tämä ei ole mitään anopin hössötystä vaan kyse on todella vakavista asioista.
Tyttäreni ei asu Suomessa, on akateemisesti koulutettu mutta asuu maassa jossa työtilanne on vaikea, jossa itsekin asuin vuoteen 2000 saakka. Meillä on ollut puhe että hän muuttaisi tänne, vaikka se merkitsisikin valtavaa mullistusta ja sopeutumista.
Nämä on kuviot, toivoisin tyttäreni olevan onnellinen, sen hän ansaitsee... - Magia
Tyttärestä huolestunut kirjoitti:
Hei Magia,
kiitos että vastasit viestiini.
Tyttärelläni on meneillään aika vaikea irrottautuminen ihmisestä jonka kanssa hän seurusteli 7 vuotta. Poika jätti hänet vuosi sitten, se oli yhtä tuskaa, mutta nyt, tyyppi tarvitsee jonkun koska on sotkenut elämänsä perin pohjin, ja kappas, yrittää tulla takaisin tyttäreni elämään, juuri kun hän yrittää toipua.
Oikein näit, siinä mielessä, että hän on valinnan edessä. Hän tietää itsekin ettei tämän ihmisen kanssa voisi koskaan elää rauhallista elämää. Tämä ei ole mitään anopin hössötystä vaan kyse on todella vakavista asioista.
Tyttäreni ei asu Suomessa, on akateemisesti koulutettu mutta asuu maassa jossa työtilanne on vaikea, jossa itsekin asuin vuoteen 2000 saakka. Meillä on ollut puhe että hän muuttaisi tänne, vaikka se merkitsisikin valtavaa mullistusta ja sopeutumista.
Nämä on kuviot, toivoisin tyttäreni olevan onnellinen, sen hän ansaitsee...Kiitos kun annoit varmuutta asiaan,näin pystyn tulkitsemaan sinulle tarkemmin:)
Kortin sanoma on varoittaa huijauksesta.Tämän kortin kohdalla olisi harkinta todella tarpeen,sillä kortti kertoo odottamattomista vaaroista,joita on vaikea välttää.Nyt kun tiedän tästä miehestä,voin sanoa,että tämä mies on se vaara.
Kiusaus voi olla suurikin langeta tähän mieheen,sillä mielessä taistelevat niin hyvä kuin pahakin.Hänen olisi hyvä jatkaa toipumista tästä miehestä,vaikka se tuo sitä tuskaakin,sillä käyttämällä tahdonvoimaa hän pystyy kyllä pääsemään yli.
Toivon totisesti,että tyttäresi ei kieltäisi enää itseään vaan uskaltaisi elää ilman tätä sidosta,joka hänellä on tähän mieheen.
Kortin lyhyt sanoma on:Tee elämästäsi sellainen,kuin itse haluat,ilman kahleita:)
Toivotankin tyttärellesi ja sinulle voimia.
Koetan kurkata lisää tilanteesta vielä loppuviikosta.
Halauksin
Magia
- Tyttö
Onko elämäni täysin surua ja murhetta tulevaisuudessakin?
- Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa pettymystä,surua ja epäonnistumisen pelkoa.
Kortti kehoittaa sinua selvittämään/hyväksymään asioittesi tämän hetkinen tilanne todellisuudessaan.Kun muutat näkökulmaa tilanteessasi sekä itsessäsi,huomaat etteivät asiat välttämättä ole niin hullusti.Sinä olet herkkä ja siksikin herkästi haavoittuva,sinä koet tunnetasolla syvästi.
Vaikka tilanne ei sinua tyydytä tällä hetkellä,ethän syytä itseäsi vaan muista,että surun voi muuttaa iloksi:)
Kortti kertoo jostakin uudesta alusta kohdallesi:)
Kortti kertoo pysähtyneistä tunteista ja tilanteista,jotka lähtevät virtaamaan.Aika muuttaa surun iloksi.
Kortti kehoittaa uskomaan itseensä,vaikka kuinka tuntuisi ettei mikään onnistu,sillä nyt vaadittaisiin hieman kärsivällisyyttä."Antaa hedelmien kypsyä ajallaan".:)
Hieman joudut odottamaan,mutta kyllä sinulle koittaa niitä parempia aikoja.
Myönteinen ajattelu tuo positiivisuutta ja sitä kautta asiasi alkavat selkiytymään.:)
Kärsivällisyyttä:)
Halauksin Magia
- Vilja
Olen seurustellut kolmisen vuotta erään miehen kanssa ja nyt olisin halunnut tietää, että näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta yhteisessä kodissa? (Asumme eri paikkakunnilla)
Entä lapset ja molempien työt?
Kiitos!- Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa rakastavaa elämänasennetta:)
Kortti kertoo järkevistä asioiden hoitamisesta sekä terävänäköisyydestä,jotka kantavat hedelmää:)
Hieman riskejäkin ottamalla,voitat pelkojasi,jotka mahdollisesti aiheuttavat päättämättömyyttä ehkä jonkinlaista kyvyttömyyttä tarttua tilaisuuteen.Ottamalla joka kantilta toiset huomioon,antaudu elämän virran vietäväksi.Kyllä tässä tarvitaan ymmärrystä ja avoimuuttakin,mutta vilpittömyydellä sekä huumorillakin löydät uutta elinvoimaa,josta voitte kaikki nauttia.:)
Kortti symboloi joskus myös syntymää suvussa.:)Olisiko mahdollista?
Kysymykseesi lapsista/työstä vastaan.kunhan tarkennat tarkoititko lastesi työtä vai sinun ja miehen työtä?
Magia - Vilja
Magia kirjoitti:
Sinulle nostan kortin,joka edustaa rakastavaa elämänasennetta:)
Kortti kertoo järkevistä asioiden hoitamisesta sekä terävänäköisyydestä,jotka kantavat hedelmää:)
Hieman riskejäkin ottamalla,voitat pelkojasi,jotka mahdollisesti aiheuttavat päättämättömyyttä ehkä jonkinlaista kyvyttömyyttä tarttua tilaisuuteen.Ottamalla joka kantilta toiset huomioon,antaudu elämän virran vietäväksi.Kyllä tässä tarvitaan ymmärrystä ja avoimuuttakin,mutta vilpittömyydellä sekä huumorillakin löydät uutta elinvoimaa,josta voitte kaikki nauttia.:)
Kortti symboloi joskus myös syntymää suvussa.:)Olisiko mahdollista?
Kysymykseesi lapsista/työstä vastaan.kunhan tarkennat tarkoititko lastesi työtä vai sinun ja miehen työtä?
MagiaKiitos vastauksestasi! ;)
Kerroit, että nostamasi kortti saattaa merkitä myös syntymää suvussa.. Sellaista minä malttamattomana odotan, uutta kummilasta, laskettu aika kuukauden sisällä.
Töillä tarkoitin mieheni töitä, onko töille jatkoa tiedossa vai työttömyys..?
Oma työni on vakaalla pohjalla.
Lisäksi olisin halunnut tietää, tuleeko meille ikinä yhteisiä lapsia? - Magia:)
Vilja kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! ;)
Kerroit, että nostamasi kortti saattaa merkitä myös syntymää suvussa.. Sellaista minä malttamattomana odotan, uutta kummilasta, laskettu aika kuukauden sisällä.
Töillä tarkoitin mieheni töitä, onko töille jatkoa tiedossa vai työttömyys..?
Oma työni on vakaalla pohjalla.
Lisäksi olisin halunnut tietää, tuleeko meille ikinä yhteisiä lapsia?Miehesi työn kohdalle tuli kortti,joka kertoo odottamisesta ja kärsivällisyydetäkin:)
Kortti kertoo jonkinlaisesta odottamisesta siis työn tiimoilta,mutta tässä olisi hyvä objektiivisesti selvittää mahdollisuudet,jotka hänellä on edessään työssä.
Kortti kyllä lupailee muutosta,mutta se ei kyllä tule ihan heti.
Siitä,tuleeko lapsia,en saanut nostettua korttia,mutta muistathan,ettei se tarkoita,ettei lapsia tulisi.Minä olen hyvin,hyvin vähän katsonut näihin lapsen saantiin liittyviä kysymyksiä,mutta jos sellaisesta mainitaan,kerron silloin kyllä:)
Tämän sain sinulle Vilja:)
Halauksin
Magia - Vilja
Magia:) kirjoitti:
Miehesi työn kohdalle tuli kortti,joka kertoo odottamisesta ja kärsivällisyydetäkin:)
Kortti kertoo jonkinlaisesta odottamisesta siis työn tiimoilta,mutta tässä olisi hyvä objektiivisesti selvittää mahdollisuudet,jotka hänellä on edessään työssä.
Kortti kyllä lupailee muutosta,mutta se ei kyllä tule ihan heti.
Siitä,tuleeko lapsia,en saanut nostettua korttia,mutta muistathan,ettei se tarkoita,ettei lapsia tulisi.Minä olen hyvin,hyvin vähän katsonut näihin lapsen saantiin liittyviä kysymyksiä,mutta jos sellaisesta mainitaan,kerron silloin kyllä:)
Tämän sain sinulle Vilja:)
Halauksin
MagiaLämpimät kiitokset vaivannäöstäsi sinulle Magia ja mukavaa syksyn jatkoa!
- Magia:)
Vilja kirjoitti:
Lämpimät kiitokset vaivannäöstäsi sinulle Magia ja mukavaa syksyn jatkoa!
Kiitos sinulle sanoistasi ja siitä,että annoit minun saada lisää kokemusta:)
Reipasta syksyä ja lämpimästi päälle:)
Halaten
Magia
- Asa
Magia, olisin todella kiitollinen jos voisit neuvoa minua toivottoman tilanteeni kanssa. Rakkaani on muuttamassa toiseen maahan ja haluaa siksi päättää suhteemme. Tämä ihminen merkitsee minulle uskomattoman paljon, enkä kestä ajatusta hänen menettämisestään. Voimmeko enää koskaan olla yhdessä vai hajoaako kaikki tuhansien kilometrien välimatkaan? En edes ole sataprosenttisen varma hänen tunteistaan minua kohtaan, joten odotan pahinta. Pelkään etten enää koskaan saa elämäniloani takaisin huolimatta kaikesta muusta hyvästä mitä minulla elämässäni on... onko mitään tehtävissä? Kannattaako toivonkipinästä pitää kiinni?
- Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa turvallisuuden tunnetta:)
Kortti kehoittaa sinua olemaan avoin ja nauttimaan siitä mitä olet jo saavuttanut,olet onnistunut jo paljossa.:)Älä vaadi itseltäsi liikaa,sillä sinä olet järkevä ja pystyt pääsemään irti rajoitteista,jotta voit saavuttaa sisäisen tasapainon ja rauhan.
Arvosta sitä mitä olet saanut aikaan:)
Koeta löytää sopiva tapa saada sisälläsi oleva patouma liikkeelle,tarkoitan tällä tätä huoltasi.Onko sinulla ystäviä,jotka ymmärtävät sinua,joiden kanssa voit ilmaista turhautumistasi kuin myös niitä sinua masentavia puolia?sisälleen padotut huolet vain tuovat ahdistusta sekä sisäisiä ristiriitoja.Olisi tärkeää löytää päämääriä ja näkemyksiä asiassasi,ettei tulisi turhia kiistoja.Anna itsellesi mahdollisuus kehittyä,sillä myös nämä tuskaa tuottavat asiat vahvistavat,mutta sinulle saattaa nousta tilanne,jossa sinun on valta valita eri vaihtoehdoista.Jos käytät tahdonvoimaasi oikein,huomaat,että olet aina vapaa valitsemaan useista vaihtoehdoista.Kortti kuvaa myös tärkeätä valintaa.Sinun olisi hyvä muistaa,että sinä teet elämästäsi sellaisen kuin haluat:)
Sinulle jää itseasiassa valinta,sillä kortti kertoo kaiken riippuvan valinnoista.
Olisiko sinulla esim. mahdollista lähteä mukaan?Mikäli vastasit ei,sinun olisi hyvä alkaa luopua tästä ihmisestä,ikävää sanoa,mutta kortti kertoo suhteesta,jonka kanssa on mahdoton elää,mutta ilmankaan ei voi olla.Silloin on parempi luopua,vaikka se onkin tuskallista.Muistathan,että sinulla on vapaa tahto elää elämääsi niin kuin haluat:)
Kyllä sinä saat elämänilosta kiinni,mikäli joutuisitte eroon toisistanne,sillä sinulla on ymmärrystä,joka ohjaa sinua eteenpäin:)
Tämän sain nostettua,
lähetän sinulle voimia Asa selkiyttää tilannettasi.
Halauksin
Magia
- omenainen
Hei! Edellinen viesti taisi kadota jonnekkin, mutta jos eteen sattuu kaksi saman nimimerkin samantapaista juttua ei tarvitse vastata kuin toiseen!
Kyselin taloutta ja työtä, siis millaisia näkymiä niistä lie? Lisäksi perhettä, parisuhdetta suhteessa omaan itseen, eli siihen mahdollista kehittymiseen avaavaa opastusta, sekä myös omaa itseä koskien jotain valaisevaa?- Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa viisautta ja kykyä toimia oikein:)
Kortti kertoo vastuuntunnosta talous sekä työasioissasi.Kortin sanoma on luottaa itseensä,omiin kykyihinsä ja omiin voimiinsa.kärsivällisyydellä saavutat talousasioissasi tyytyväisyyttä.Kortti kuvastaa hyviä mahdollisuuksia,jolloin kärsimättömyys kuin epävarmuuskin aiheuttavat kiusaa,mutta selkiyttämällä tilannetta aktiivisesti,saavutat paljon.:)
Tämä oli vastaus yleisellä tasolla,sillä en tiedä asian todellista laitaa.
suhdettasi kehittävästi nostan kortin,joka kertoo rentoutumisesta ja meditaatiosta.:)
Kortti kehoittaa sinua järjestämään aikaa olla yksin,rentoutumaan,meditoimaan.Jos mahdollista,vietä pieni hiljainen hetki joka päivä ja anna itsellesi mahdollisuus nähdä asiat uudella tavalla.Kerää voimia:)
Älä kuitenkaan piiloudu yksinäisyyteen tahi eristäydy muista ihmisistä.
Kortti kehoittaa sinua päivittäin karistamaan kiireet ja huolet mielestäsi.anna itsellesi mahdollisuus toipua menneisyyden koettelemuksista:)Voi joskus kuvata myös sairaudesta toipumista:)Kokoa sisäisiä voimavarojasi:)
Sinulle itsellesi,nostan kortin,joka edustaa niin fyysistä kuin henkistäkin hyvinvointia:)
Kortin kehoitus on luottaa omiin kykyihisi,sinulla ei välttämättä ole syytä olla tyytymätön,sillä kaikki on kiinni omasta asenteestasi.Rakenna elämäsi sellaiseksi kuin sen itse haluat.:)
Kortti kertoo tulevaisuutesi näyttävän hyvältä ja optimistiselta,sinulla on mahdollisuus toteuttaa joitakin toiveitasi.Ilo ja Rakkaus asuvat sinun sisälläsi,annathan sille tilaa:)
Tämän sain sinulle nostettua:) - omenainen
Magia kirjoitti:
Sinulle nostan kortin,joka edustaa viisautta ja kykyä toimia oikein:)
Kortti kertoo vastuuntunnosta talous sekä työasioissasi.Kortin sanoma on luottaa itseensä,omiin kykyihinsä ja omiin voimiinsa.kärsivällisyydellä saavutat talousasioissasi tyytyväisyyttä.Kortti kuvastaa hyviä mahdollisuuksia,jolloin kärsimättömyys kuin epävarmuuskin aiheuttavat kiusaa,mutta selkiyttämällä tilannetta aktiivisesti,saavutat paljon.:)
Tämä oli vastaus yleisellä tasolla,sillä en tiedä asian todellista laitaa.
suhdettasi kehittävästi nostan kortin,joka kertoo rentoutumisesta ja meditaatiosta.:)
Kortti kehoittaa sinua järjestämään aikaa olla yksin,rentoutumaan,meditoimaan.Jos mahdollista,vietä pieni hiljainen hetki joka päivä ja anna itsellesi mahdollisuus nähdä asiat uudella tavalla.Kerää voimia:)
Älä kuitenkaan piiloudu yksinäisyyteen tahi eristäydy muista ihmisistä.
Kortti kehoittaa sinua päivittäin karistamaan kiireet ja huolet mielestäsi.anna itsellesi mahdollisuus toipua menneisyyden koettelemuksista:)Voi joskus kuvata myös sairaudesta toipumista:)Kokoa sisäisiä voimavarojasi:)
Sinulle itsellesi,nostan kortin,joka edustaa niin fyysistä kuin henkistäkin hyvinvointia:)
Kortin kehoitus on luottaa omiin kykyihisi,sinulla ei välttämättä ole syytä olla tyytymätön,sillä kaikki on kiinni omasta asenteestasi.Rakenna elämäsi sellaiseksi kuin sen itse haluat.:)
Kortti kertoo tulevaisuutesi näyttävän hyvältä ja optimistiselta,sinulla on mahdollisuus toteuttaa joitakin toiveitasi.Ilo ja Rakkaus asuvat sinun sisälläsi,annathan sille tilaa:)
Tämän sain sinulle nostettua:)Voi, minullekko kaikki tuo tuli. Leijun maanpinnan yläpuolella kaikesta siitä viisaudesta ja kauneudesta mistä kerroit. Onnellisuutta elämääsi Magia. :)
- Magia
omenainen kirjoitti:
Voi, minullekko kaikki tuo tuli. Leijun maanpinnan yläpuolella kaikesta siitä viisaudesta ja kauneudesta mistä kerroit. Onnellisuutta elämääsi Magia. :)
Kiitos sinulle itsellesi:)
Laitappa sellaiset nilkkapainot nilkkoihisi,ettet vaan leijaile liian korkealle:))
Toivotan sinulle oikein kaunista syksyä ja kaikkea hyvää:)
Halaus
Magia - omenainen
Magia kirjoitti:
Laitappa sellaiset nilkkapainot nilkkoihisi,ettet vaan leijaile liian korkealle:))
Toivotan sinulle oikein kaunista syksyä ja kaikkea hyvää:)
Halaus
MagiaSait hymyn huulilleni ja ilon kyyneleen silmänurkkaan. Kuin myös sinulle kaikkea hyvää halauksen saattelemana. Ihana että olette täällä jaksaen jakaa näitä viisauksia, iloja ja ohjeita meille.
- Elina
Hei Magia!
Minkälaisen kortin nostat minulle ja seurustelusuhteelleni? Vuosia ollaan oltu yhdessä, mutta en ole varma kuinka kauan?
Saako kaveri asiansa järjestykseen?
Mitä kortit sanoo asumisen järjestämisestä?
Kiitoksia etukäteen.- Magia
Voisitko sen verran täsmentää tarkoitatko kaverilla kaveria vai tätä kumppaniasi?
Magia
- Tiilia
Hei Magia
Katsoisitko minulle olenko löytämässä onnen ja elämänsuunnan vai asetetaanko matkalleni taas häränpyllyjä...- Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa menestystä,rohkeutta ja hyvinvointia:)
*ei nyt niin häränpyllyä:)*
Nyt kun en tiedä varsinaista pointtia tässä asiassa,kirjoitan yleisellä tasolla.
Kortti kehoittaa sinua keskittymään siihen,mitä todella haluat ja ota omat voimavarasi käyttöösi:)
Ole myöskin tietoinen siitä mikä on päämääräsi,nauti elämän tuomasta hyvinvoinnista ilman pienintäkään syyllisyyden tunnetta.
Kun tiedät selkeästi,mitä haluat,saat voimaa ja viisautta toteuttaa haluamasi asiat:)
Että näin sain nostettua:) - Magia
Magia kirjoitti:
Sinulle nostan kortin,joka edustaa menestystä,rohkeutta ja hyvinvointia:)
*ei nyt niin häränpyllyä:)*
Nyt kun en tiedä varsinaista pointtia tässä asiassa,kirjoitan yleisellä tasolla.
Kortti kehoittaa sinua keskittymään siihen,mitä todella haluat ja ota omat voimavarasi käyttöösi:)
Ole myöskin tietoinen siitä mikä on päämääräsi,nauti elämän tuomasta hyvinvoinnista ilman pienintäkään syyllisyyden tunnetta.
Kun tiedät selkeästi,mitä haluat,saat voimaa ja viisautta toteuttaa haluamasi asiat:)
Että näin sain nostettua:)Onko sinulla kysymyksiä myös sähköpostitse?
Vastaan sinulle viim. torstaina:)
Magia
- neiti
Hei!
Mikäpäs muu se mieltäni painaa kuin miesasiat...
Mitä tulevaisuutemme näyttää?
Neiti 23 v.- Magia
Oletko laittanut kysymyksesi sähköpostilla?
Magia - neiti
Magia kirjoitti:
Oletko laittanut kysymyksesi sähköpostilla?
Magianej
- Magia
neiti kirjoitti:
nej
Oli vain niin samanoloinen sinun pyyntösi.:)
Vastaan sinulle viim. sunnuntaina.
Magia - Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa yrittämistä ja oikeanlaista kilpailuhenkeä.:)
Kortti kertoo siitä,miten tärkeää on toimia tiiminä ja löytää yhteisiä näkemyksiä ja päämääriä sen sijaan,että tuhlaa voimavarojaan turhaan kiistelyyn.Kehoitus on myöskin puhua ystävillesi,jotka ymmärtävät sinua,joiden seurassa voit olla oma itsesi myös huonoina hetkinäsi.
Kortti kehoittaa sinua olemaan rehellinen ja antamaan itsesi kehittyä myös ratkaistessa pulmatilanteita.Koeta vaikka purkaa turhautumista,ahdistustakin johonkin fyysiseen toimintaan,esim.reipas kävely on aika hyvä:)
Tämän kortin kohdalla on mahdollisuus tehdä erilaisia hyviäkin suunnitelmia,mutta siihen tarvittaisiin hieman sitä leikkisää asennettakin.
Selkeytä tilanteesi ja uskalla rohkeasti uudistaa elämääsi niin,että se on sopusoinnussa sisäisen todellisuutesi kanssa.:)
Tämän sain sinulle nostettua:) - neiti
Magia kirjoitti:
Sinulle nostan kortin,joka edustaa yrittämistä ja oikeanlaista kilpailuhenkeä.:)
Kortti kertoo siitä,miten tärkeää on toimia tiiminä ja löytää yhteisiä näkemyksiä ja päämääriä sen sijaan,että tuhlaa voimavarojaan turhaan kiistelyyn.Kehoitus on myöskin puhua ystävillesi,jotka ymmärtävät sinua,joiden seurassa voit olla oma itsesi myös huonoina hetkinäsi.
Kortti kehoittaa sinua olemaan rehellinen ja antamaan itsesi kehittyä myös ratkaistessa pulmatilanteita.Koeta vaikka purkaa turhautumista,ahdistustakin johonkin fyysiseen toimintaan,esim.reipas kävely on aika hyvä:)
Tämän kortin kohdalla on mahdollisuus tehdä erilaisia hyviäkin suunnitelmia,mutta siihen tarvittaisiin hieman sitä leikkisää asennettakin.
Selkeytä tilanteesi ja uskalla rohkeasti uudistaa elämääsi niin,että se on sopusoinnussa sisäisen todellisuutesi kanssa.:)
Tämän sain sinulle nostettua:)Kiitos!
voih, kuinka osuikaan oikeaan... - Magia
neiti kirjoitti:
Kiitos!
voih, kuinka osuikaan oikeaan...Kiitos sinulle itsellesi:)
Toivottavasti löydät selkiyttä elämässäsi,lähetän sinulle voimia ja valoa tähän pimenevään syksyyn:)
Halauksin
Magia
- Ansku
Hei olen ollut uudessa suhteessa reilun 3.5v ja tämäkin alkaa ahdistaa.Erosin pitkästä avioliitosta ja tämä uusi mies tuli kuin tekemään ratkaisun elämässä.Olen itse ennustanut kun on tarotit mutta jos meillä telepatia toimii niin ennusta minulle heti kun voit.Jotain täytyy tapahtua että ahdistus loppuu.Suhde muuttui kun muutimme samaan asuntoon kaksi vuotta sitten.Onko hän se oikea sittenkää kun muitakin on tarjolla.Kiitos jo etukäteen!
- Magia
Kyllä,vaistoan sinut en nyt tiedä telepaattisesti,mutta voimakkaasti.Mutta se johtunee sinussa olevista henkisistä asioista,jotka kasvavat pikkuhiljaa:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa kommunikointia rehellisesti ja suoraan:)
Kortti kertoo kotona vallitsevista riidoista ja kinasteluista,jotka pitäisi ratkaista kiirehtimättä liikaa,mutta suoraan,kuitenkin niin,ettei asiat pitkity liikaa.
Kortti kuvastaa myöskin hyödyttömänä ja kannattamattomana pidettyä ihmissuhdetta,joka vaatisi keskustelua niin,ettei loukkaa toista suorasukaisuudella vaan toimimalla hienotunteisesti ja rehellisesti.Kortti olisi sitä mieltä,että sinulle olisi hyväksi tutustua uusiin ihmisiin ja olemaan avoin muutosten ja esteiden voittamisessa.Kuitenkin on hyvä muistaa olla kiirehtimättä liikaa,sillä uudet suunnitelmat ja niiden toteuttaminen käytännössä vaatii aikaa.
Hmm,näyttäisi siltä,että teidän olisi hyväksi ainakin kokeilla olla erossa,miltä se tuntuu ja tehdä päätös vasta sitten.
Tämän sain sinulle Ansku nostettua.:) - ANSKU
Magia kirjoitti:
Kyllä,vaistoan sinut en nyt tiedä telepaattisesti,mutta voimakkaasti.Mutta se johtunee sinussa olevista henkisistä asioista,jotka kasvavat pikkuhiljaa:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa kommunikointia rehellisesti ja suoraan:)
Kortti kertoo kotona vallitsevista riidoista ja kinasteluista,jotka pitäisi ratkaista kiirehtimättä liikaa,mutta suoraan,kuitenkin niin,ettei asiat pitkity liikaa.
Kortti kuvastaa myöskin hyödyttömänä ja kannattamattomana pidettyä ihmissuhdetta,joka vaatisi keskustelua niin,ettei loukkaa toista suorasukaisuudella vaan toimimalla hienotunteisesti ja rehellisesti.Kortti olisi sitä mieltä,että sinulle olisi hyväksi tutustua uusiin ihmisiin ja olemaan avoin muutosten ja esteiden voittamisessa.Kuitenkin on hyvä muistaa olla kiirehtimättä liikaa,sillä uudet suunnitelmat ja niiden toteuttaminen käytännössä vaatii aikaa.
Hmm,näyttäisi siltä,että teidän olisi hyväksi ainakin kokeilla olla erossa,miltä se tuntuu ja tehdä päätös vasta sitten.
Tämän sain sinulle Ansku nostettua.:)Kiitos kun vastasit!Matkat tuli ihan pakosta yksin mentäväksi ja tänään lähdemme yhdessä kaverini kans kylpylään.Väli matka oli tarpeen mutta nyt tuntuu että ystävää vaivaa joku josta ei vielä puhu.Menen tiistaina sairaalaan ja leikkaus edessä.Ehkä se on niin suuri muutos että saa jotain muutosta aikaan.Mulle nousi kaulan alueelle aivan ihmeellinen ihottuma.Olisko tämä jotain puhdistumista kun mietin tätä elämää niin syvällisesti.NOSTA KORTTI niin voin verrata saanko itse samaa tarkoittavaa.
Kiitos jo etukäteen!
- iituli
heips magia!!!
ollaankin jo tuttuja keskenämme ...ainut on etten tiedä sinusta mitään mutta sinä tiedät jotain tulevaisuudestani!!!
Kyselisin tässä ensirakkauden ja miun yhteydestä? sanooko kolmas kerta toden jos kokeilemme vielä vai jatkuuko tämä rumba edelleen!!!
myös kysyisin että näkyykö korteista työhöni/työn saantiini liittyvää??
kiitos aikasemmista vastauksista ja toivon että vastaat edelleenkin!!!- Magia
huomasitko,että minulle voi myös laittaa sähköpostia?
Ajattelin,kun kysyit sitä viimeksi:)
Jos haluat,
voit kirjoittaa myös minulle tänne:
[email protected]
Magia
- mona
re: syksynsatoa
lisätietoja tilanteeseeni aikaisemmassa kohdassa. - Hede
Voisitko ystävällisesti vilkaista mitä kortit minulle kertovat...vai pitääkö tähän joku kysymys heittää vai kuinka...hieman uutta miulle...
- Magia
Toki minulle olisi helpompaa,jos sinulla olisi jokin selkeä kysymys,
ei toki ole pakollinen.:)
Voit lisätä tähän kysymyksen tai et,
mutta vastaan sinulle jokatapauksessa loppuviikkoon mennessä:)
Magia - Magia
Nyt kun et erillistä kysymystä antanut,vastaukseni on hyvin yleismaallisesti kirjoitettu ja voi kohditua elämässäsi mihin tilanteeseen tahansa:)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo elämässäsi olleesta epäoikeudenmukaisuudesta,joka jättänyt jälkiä sinuun.
Kortti kehoittaa sinua tarkoin tutkiskelemaan omaa tilannettasi ja sitä,millä tavalla ehkä estät itseäsi toimimasta.Haluatko elää omien rajoitustesi mukaisesti?
Se voi olla kovin turvallista,mutta tylsää,eikä johda mihinkään:)
Kortti kertoo haavoitetusta itsetunnosta kuin myös halusta vetäytyä yksinäisyyteen,mutta muistathan,että tilanteesi saattaa joskus muuttua,etkä voikaan turvautua vanhoihin kaavoihin.
Koeta laajentaa elämänkatsomustasi:)
Näin sinulle Hede:) - Hede
Magia kirjoitti:
Nyt kun et erillistä kysymystä antanut,vastaukseni on hyvin yleismaallisesti kirjoitettu ja voi kohditua elämässäsi mihin tilanteeseen tahansa:)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo elämässäsi olleesta epäoikeudenmukaisuudesta,joka jättänyt jälkiä sinuun.
Kortti kehoittaa sinua tarkoin tutkiskelemaan omaa tilannettasi ja sitä,millä tavalla ehkä estät itseäsi toimimasta.Haluatko elää omien rajoitustesi mukaisesti?
Se voi olla kovin turvallista,mutta tylsää,eikä johda mihinkään:)
Kortti kertoo haavoitetusta itsetunnosta kuin myös halusta vetäytyä yksinäisyyteen,mutta muistathan,että tilanteesi saattaa joskus muuttua,etkä voikaan turvautua vanhoihin kaavoihin.
Koeta laajentaa elämänkatsomustasi:)
Näin sinulle Hede:)Tämä tulee kaiketi myöhään mutta ei se ota eikä anna...Mites nämä mies kuviot?
Hede kirjoitti:
Tämä tulee kaiketi myöhään mutta ei se ota eikä anna...Mites nämä mies kuviot?
Voisitko ihan pienesti raottaa?Seurusteletko?
Olisi huomattavasti helpompaa katsoa.
Kiitos:)
Magia
- Liaani
Roikunko liikaa nykyisessä avomiehessäni? Välillä epäröin hänen rakkautensa suhteen kovastikin? Mutta toisaalta työ on hänen vieras naisensa, kai...Välillä meillä rullaa mielestäni ihan kivasti.Mutta olemme tilanteessa, johon mahtuu vain työ, ei lomamatkoja, eikä vapaa-aikaa. Onko jatkokin tällaista, onko mitään muutosta näkyvissä? Ja kestääkö suhteemme?
- Magia
Olen aikaisemmin vastannut samanoloiseen kysymykseen ja toivon,ettei se "häiritse",kun koetan sinulle saada vastausta:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa sisäistä varmuutta.:)
Kortti kertoo,että suhteessasi on sitä epävarmuutta ja sinulla on halua tulla sinuiksi itsesi kanssa,löytää sisäinen tasapaino.Tällä hetkellä tasapaino suhteessasi on tavallaan pakoitettua,mutta ristiriidat sisälläsi ovat väliaikaiset.:)
Sinun olisi hyvä olla hetken rauhassa,ihan yksiksesi ja anna itsellesi mahdollisuus arvioida tilannettasi,kuuntele silloin tarkoin sydämesi ääntä,mikä tuntuu oikealta.Älä pidättele tunteitasi,sillä se ei johda mihinkään.
Nostan toisen kortin edellisen rinnalle,joka symboloi voimaa ja intohimoa:)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan itseesi,sekä olemaan kosketuksissa herkkyytesi kanssa.Huomaat uudistuvasi ja saat lisää elinvoimaa.
Kortti haluaa muistuttaa turhista peloista sekä siitä,ettei vastoinkäymisten edessä saa kieltää tosiasioita,kohtaa ne sisukkaasti.
Tässä suhteessasi sinulta vaaditaan kärsivällisyyttä ja lempeyttä,sillä itsehillinnän menettäminen johtaa harkitsemattomiin tekoihin,jolloin asiat ryöstäytyvät käsistä.
Kortti muistuttaa pienistä teoista,pienin ponnistuksin.
Kortti kehoittaakin sinua kohtaamaan kumppanisi ja esittää huolesi päättäväisesti,laita tunteet syrjään siksi aikaa.Keskustele hellästi,antamatta periksi.Toisesta välittäminen on huolenpitoa ja teidän suhteessanne sitä löytyy.Kyllä tässä tahdonvoimaa tarvitaan,mutta kärsivällisesti eteenpäin.Määrätietoisesti kulkemalla saavutetaan ansaittu voitto:)
Tämän sain sinulle:) - liaani
Magia kirjoitti:
Olen aikaisemmin vastannut samanoloiseen kysymykseen ja toivon,ettei se "häiritse",kun koetan sinulle saada vastausta:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa sisäistä varmuutta.:)
Kortti kertoo,että suhteessasi on sitä epävarmuutta ja sinulla on halua tulla sinuiksi itsesi kanssa,löytää sisäinen tasapaino.Tällä hetkellä tasapaino suhteessasi on tavallaan pakoitettua,mutta ristiriidat sisälläsi ovat väliaikaiset.:)
Sinun olisi hyvä olla hetken rauhassa,ihan yksiksesi ja anna itsellesi mahdollisuus arvioida tilannettasi,kuuntele silloin tarkoin sydämesi ääntä,mikä tuntuu oikealta.Älä pidättele tunteitasi,sillä se ei johda mihinkään.
Nostan toisen kortin edellisen rinnalle,joka symboloi voimaa ja intohimoa:)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan itseesi,sekä olemaan kosketuksissa herkkyytesi kanssa.Huomaat uudistuvasi ja saat lisää elinvoimaa.
Kortti haluaa muistuttaa turhista peloista sekä siitä,ettei vastoinkäymisten edessä saa kieltää tosiasioita,kohtaa ne sisukkaasti.
Tässä suhteessasi sinulta vaaditaan kärsivällisyyttä ja lempeyttä,sillä itsehillinnän menettäminen johtaa harkitsemattomiin tekoihin,jolloin asiat ryöstäytyvät käsistä.
Kortti muistuttaa pienistä teoista,pienin ponnistuksin.
Kortti kehoittaakin sinua kohtaamaan kumppanisi ja esittää huolesi päättäväisesti,laita tunteet syrjään siksi aikaa.Keskustele hellästi,antamatta periksi.Toisesta välittäminen on huolenpitoa ja teidän suhteessanne sitä löytyy.Kyllä tässä tahdonvoimaa tarvitaan,mutta kärsivällisesti eteenpäin.Määrätietoisesti kulkemalla saavutetaan ansaittu voitto:)
Tämän sain sinulle:)Olemmekin puhuneet ja selvittäneet asioita. ilma on kirkastunut.Uskoni suhteeseemme vahvístui luettuani tekstisi, sillä meillä on runsaasti hyviä asioita suhteessamme, eikä niitä kannata heittää pois...
- Magia
liaani kirjoitti:
Olemmekin puhuneet ja selvittäneet asioita. ilma on kirkastunut.Uskoni suhteeseemme vahvístui luettuani tekstisi, sillä meillä on runsaasti hyviä asioita suhteessamme, eikä niitä kannata heittää pois...
Ihan totta puhut,teillä on paljon hyvää.:)
Rakkautta ja lämmintä syksyä teille molemmille:)
Halaus
Magia
- Cinnamon girl
...mitä onkaan tulossa tänä vuonna kohdalleni? Jatkuuko elämä edelleen tässä samassa oravanpyörässä?
Ystävällisin terveisin CG- Cinnamon girl
kait se sitten on ainoa vaihtoehto tälle riiputukselle ja roikotukselle että panen kokonaan stopin. Hylkäään sen jota rakastan... muuten en enää jaksa... Helpompi olla kokonaan yksin kuin uskoa että kyllä se tästä... Kun en tiedä, onko hän tositarkoituksella liikkeellä mun kanssani. Kun tuntuu siltä ettei hän tiedä eikä oikein tiedä, mitä tehdä. Ehkä sitten joskus, jos niin on tarkoitettu... Teenkö väärin tämän tapauksen kanssa? Onko syytä vielä malttaa ja odottaa?
- Magia
Cinnamon girl kirjoitti:
kait se sitten on ainoa vaihtoehto tälle riiputukselle ja roikotukselle että panen kokonaan stopin. Hylkäään sen jota rakastan... muuten en enää jaksa... Helpompi olla kokonaan yksin kuin uskoa että kyllä se tästä... Kun en tiedä, onko hän tositarkoituksella liikkeellä mun kanssani. Kun tuntuu siltä ettei hän tiedä eikä oikein tiedä, mitä tehdä. Ehkä sitten joskus, jos niin on tarkoitettu... Teenkö väärin tämän tapauksen kanssa? Onko syytä vielä malttaa ja odottaa?
Sinulle nostan kortin,joka edustaa korkeampaa tietoisuuden tasoa.:)
Kortti kertoo tyytymättömyydestä,jossa olisi hyvä muistaa olla aliarvioimasta itseänsä.Sinulle olisi hyvä antaa luottamuksen omaan itseesi kasvaa,niin että olet tarpeeksi vahva seisomaan omilla jaloillasi,vaikka millainen puhuri yllättäisi:)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan niin ehdottomasti itseesi sekä olemaan tietoinen siitä,että olet oikealla tiellä.
tässä kortissa on kyse enemmänkin itsensä voittamisesta,siitä,että saavutat sisäisen tasapainon itsesi kanssa ja luotat siihen mitä sisimmässäsi tunnet.
Korttia suhteenne jatkumista ajatellen en saanut,mutta tarkoittanee,että sinun olisi hyvä tehdä ratkaisusi itseesi luottaen:)
Tämän sain sinulle:) - Cinnamon girl
Magia kirjoitti:
Sinulle nostan kortin,joka edustaa korkeampaa tietoisuuden tasoa.:)
Kortti kertoo tyytymättömyydestä,jossa olisi hyvä muistaa olla aliarvioimasta itseänsä.Sinulle olisi hyvä antaa luottamuksen omaan itseesi kasvaa,niin että olet tarpeeksi vahva seisomaan omilla jaloillasi,vaikka millainen puhuri yllättäisi:)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan niin ehdottomasti itseesi sekä olemaan tietoinen siitä,että olet oikealla tiellä.
tässä kortissa on kyse enemmänkin itsensä voittamisesta,siitä,että saavutat sisäisen tasapainon itsesi kanssa ja luotat siihen mitä sisimmässäsi tunnet.
Korttia suhteenne jatkumista ajatellen en saanut,mutta tarkoittanee,että sinun olisi hyvä tehdä ratkaisusi itseesi luottaen:)
Tämän sain sinulle:)Tein ratkaisuni. Mä haluan todellakin katsoa loppuun asti, mitä tämä tuo mukanaan. Jostain syystä mä uskon tähän juttuun, luotan uniini ja intuitiooni. Mä en osaa olla muuta kuin minä itse ja aion tuota ollakin. Jotenkin näen hänestä, että hän rakastaa mua. Voi olla että luulen vain, mutta se on sitten sen ajan murhe. Yllätyin kortistasi, se on se , mitä nyt teen. Jos olisin jättänyt jutun sille tielleen, olisin pelännyt ja karannut. En olisi luottanut itseeni ja mummona olisin katunut. Mä tunnen että rakastan häntä, hän ei sano muuta kuin "ei kannata ottaa liian vakavasti". Mulle sitä ei tarvitse sanoa, sillä vahinko on jo sattunut, sillä mä rakastan häntä. Hänen tunteistaan en tiedä. Mutta mä olen nyt tässä ja odotan ja olen aktiivinen niin kuin perusluonteeseeni kuuluukin. Hänen elämäntilanteensa on tällä haavaa vaikea, joten vaatimustasoani en voi pitää korkealla. Ja oikeastaan en voi vaatia häneltä(kään) mitään muuta kuin sen mitä hän kykenee antamaan. Toivon ja rukoilen ja olen itseni. Siinä mun leiviskäni. Kiitos.. kerro jos ehdit toisenkin kortin nostamaan...
ystävällisin terveisin CG - Magia:)
Cinnamon girl kirjoitti:
Tein ratkaisuni. Mä haluan todellakin katsoa loppuun asti, mitä tämä tuo mukanaan. Jostain syystä mä uskon tähän juttuun, luotan uniini ja intuitiooni. Mä en osaa olla muuta kuin minä itse ja aion tuota ollakin. Jotenkin näen hänestä, että hän rakastaa mua. Voi olla että luulen vain, mutta se on sitten sen ajan murhe. Yllätyin kortistasi, se on se , mitä nyt teen. Jos olisin jättänyt jutun sille tielleen, olisin pelännyt ja karannut. En olisi luottanut itseeni ja mummona olisin katunut. Mä tunnen että rakastan häntä, hän ei sano muuta kuin "ei kannata ottaa liian vakavasti". Mulle sitä ei tarvitse sanoa, sillä vahinko on jo sattunut, sillä mä rakastan häntä. Hänen tunteistaan en tiedä. Mutta mä olen nyt tässä ja odotan ja olen aktiivinen niin kuin perusluonteeseeni kuuluukin. Hänen elämäntilanteensa on tällä haavaa vaikea, joten vaatimustasoani en voi pitää korkealla. Ja oikeastaan en voi vaatia häneltä(kään) mitään muuta kuin sen mitä hän kykenee antamaan. Toivon ja rukoilen ja olen itseni. Siinä mun leiviskäni. Kiitos.. kerro jos ehdit toisenkin kortin nostamaan...
ystävällisin terveisin CGKiitos sinulle.
Kyllä,jos sydämesi sinulle sanoo ja tunne on vahva,luota vain siihen ääneen.:)
Onpa upeaa lukea,että olet oma itsesi,etkä muuta osaa olla.Niin se pitääkin.Harva tänä päivänä on ihan oma itsensä.Pidän tyylistäsi:))
Kirjoitan nimesi ylös muistutukseksi ja koettelen sinulle toista korttia vielä nostella.
Kaikkea hyvää CG,sinä olet aito:)
Halaus
Magia - Cinnamon girl
Kiitos sinulle.
Kyllä,jos sydämesi sinulle sanoo ja tunne on vahva,luota vain siihen ääneen.:)
Onpa upeaa lukea,että olet oma itsesi,etkä muuta osaa olla.Niin se pitääkin.Harva tänä päivänä on ihan oma itsensä.Pidän tyylistäsi:))
Kirjoitan nimesi ylös muistutukseksi ja koettelen sinulle toista korttia vielä nostella.
Kaikkea hyvää CG,sinä olet aito:)
Halaus
MagiaSinänäs hassua, ett äluin sinun vetämäsi korttitekstin vasta huomattavasti sen jälkeen kun olin tehnyt päätökseni. Raskasta tämä on, intuitio sanoo, että kannattaa ja täytyy. Luottamus uniini sanoo samaa. Täytyy odottaa, että hän vahvistuu ja tiedostaa sen, mitä tahtoo. On se sitten sitä taikka tätä. Mä haluan sitoutua, vakiintua ja lopettaa tämän iankaiken hyppelehtimisen ja pelleilyn sinkkumaailmassa. No, en mä pelleile - pois se minusta. Mutta olisihan todella mukavaa, kun olisi joku jonka tietää rakastavan. Ja olisi joku jonka kainaloon olisi hyvä sujahtaa. Olisi joku jonka kanssa voisi riidellä aikuismaisesti luottaen rakkauden jatkumoon siitä huolimatta. Olisi miesystävä, jonka kanssa jakaa hyviä hetkiä tuplatakseen iloa ja jakaakseen huonoja puolittaakseen niitä. Tämä on mies jota rakastan ja jonka kanssa voisin rehellisesti ajatellen viettää lopun ikäni. Kun hänen kanssaan on hyvä olla. ei se ole mitään leijumista seitsemännessä taivaassa. Ei. Se on reaalista hyvänolon tunnetta hänen kanssaan, sellaista luottamuksellista ja toisen persoonaa kunnioittavaa. Olkoonkin, että hän ei ole mitään mitä olen etsinyt, mitään mistä olen haaveillut. En ole edes uskonut että voisin tuollaiseen koskaan rakastua, että voisin viihtyä tuollaisen kanssa. Hän on totaalisesti erilainen kuin muut, joihin olen ollut ihastunut / rakastunut. Elämä on joskus hassua kaikkine käänteineen. Ja nyt se on raskasta, mutta silti mun on pakko kulkea tämä tienpätkä. Niin sanoo sydän ja järki.
Kirjoitit kauniisti. Se antoi voimaa...
Halaus
CG alias Erja - Magia:)
Cinnamon girl kirjoitti:
Sinänäs hassua, ett äluin sinun vetämäsi korttitekstin vasta huomattavasti sen jälkeen kun olin tehnyt päätökseni. Raskasta tämä on, intuitio sanoo, että kannattaa ja täytyy. Luottamus uniini sanoo samaa. Täytyy odottaa, että hän vahvistuu ja tiedostaa sen, mitä tahtoo. On se sitten sitä taikka tätä. Mä haluan sitoutua, vakiintua ja lopettaa tämän iankaiken hyppelehtimisen ja pelleilyn sinkkumaailmassa. No, en mä pelleile - pois se minusta. Mutta olisihan todella mukavaa, kun olisi joku jonka tietää rakastavan. Ja olisi joku jonka kainaloon olisi hyvä sujahtaa. Olisi joku jonka kanssa voisi riidellä aikuismaisesti luottaen rakkauden jatkumoon siitä huolimatta. Olisi miesystävä, jonka kanssa jakaa hyviä hetkiä tuplatakseen iloa ja jakaakseen huonoja puolittaakseen niitä. Tämä on mies jota rakastan ja jonka kanssa voisin rehellisesti ajatellen viettää lopun ikäni. Kun hänen kanssaan on hyvä olla. ei se ole mitään leijumista seitsemännessä taivaassa. Ei. Se on reaalista hyvänolon tunnetta hänen kanssaan, sellaista luottamuksellista ja toisen persoonaa kunnioittavaa. Olkoonkin, että hän ei ole mitään mitä olen etsinyt, mitään mistä olen haaveillut. En ole edes uskonut että voisin tuollaiseen koskaan rakastua, että voisin viihtyä tuollaisen kanssa. Hän on totaalisesti erilainen kuin muut, joihin olen ollut ihastunut / rakastunut. Elämä on joskus hassua kaikkine käänteineen. Ja nyt se on raskasta, mutta silti mun on pakko kulkea tämä tienpätkä. Niin sanoo sydän ja järki.
Kirjoitit kauniisti. Se antoi voimaa...
Halaus
CG alias ErjaErja,
luin kirjoitustasi ja ainut sana mikä nousi kokoajan mieleeni on vau!
Toimit aivan oikein kun kuuntelet sydämesi sanaa ja todella toivotan sinulle roppakaupalla Rakkautta tulevaksi,sillä sinä jos kuka olet onnesi ansainnut,kun sen aika on.Sinä olet mahtava ihminen ja sinusta tulee hyviä energioita,
kiitos niistä:)
Haluas ja oikein hyvää syksyä Erjalle:)
Magia
- Aikuinen ja rakastunut
Mitä näet katsoessasi ihmissuhteeseeni rakkaan miehen kanssa?
Olemmeko ikinä "oikeasti" yhdessä vai ikuisesti sielujen tasolla, palavasti rakastaen?
Ajattelen häntä tiiviisti kirjoittaessani tätä.
Itse olen katsonut korteista mutta pelkään että intuitioni vie minut kohti haluamiani vastauksia oikeiden sijaan.- Magia
Sinulle nostan kortin,joka kertoo henkisestä kehityksestä sekä mielen selkeydestä:)
Saan aina ensin kortin ihmisestä itsestään,jonka jälkeen kykenen nostamaan kysymystä vastaavan kortin:)
Miten on sinulla?
Itsellesi kortin kehoitus on käyttää taitojasi ja kykyjäsi järkevästi,eikä haaskata mihinkään vähäpätöiseen ja toisarvoiseen.Tiedosta miten voit kehittyä henkisesti.:)
Voithan nostaa korttia vaikkapa minulle,se olisi mukavaa vaihtelua:)
Suhteesi kohdalle nostan kortin,joka kertoo väistämättömästä muutoksesta:)
Kortti kehoittaa olemaan vastustamatta muutosta,sillä jos pyrkii pitämään olosuhteet vakiona,tuntuu varmasti siltä,kuin epäonnistuisi.Vaikka tulisikin tunne,että yrittää,ponnistelee ja työstää asiaa ja silti ei suju,ei pitäisi lannistua vaan sinnikkäästi pyrkiä pitämään pintansa,eikä antaa kaikkien oikkujen häiritä.sinulla on käytössäsi aistit,tunteet,ajatukset ja intuitio,näiden avulla osaat suunnistaa kohti päämäärääsi.:)Kortti kertoo pienistä viivytyksistä,mutta suunnitelmien toteutuminen on hyvinkin mahdollista tämän kortin kohdalla,mikäli muistat vastoinkäymistenkin kohdalla suhtautua positiivisella asenteella.Älä toimi elämän luonnollisia voimia vastaan vaan uskalla ottaa jopa pieniä riskejä,uskalla onnistua.
Tämän sain sinulle nostettua.
- kiisi
mitä kortit kertovat minulle? perheenlisäyksestä ja työasioista..sain vajaa kuukausi sitten työpaikan,määräaikaisen,onko jatkoa näkyvissä? entä onko pian tulossa vauva?
En valitettavasti saanut vastauksia kysymyksiisi.Yritän uudemman kerran.Se ei tarkoita mitään pahaa tapahtuvaksi:)
Jostakin syystä koen,että sinulla olisi jokin murhe ja se nyt tässä häiritsee tuota korttien nostamista.Mutta koetan kyllä uudestaan:)
Halaus
Magia - Magia:)
Koetin nostaa sinulle uutta korttia ja edelleen tulee kortti,joka kertoo jonkinlaisesta ristiriidasta.Kerrotko jos sinulla ei ole tällaista tilannetta,niin koetan jälleen uudestaan.
Magia - kiisi
Koetin nostaa sinulle uutta korttia ja edelleen tulee kortti,joka kertoo jonkinlaisesta ristiriidasta.Kerrotko jos sinulla ei ole tällaista tilannetta,niin koetan jälleen uudestaan.
Magiakyllä nyt on suuri suru,avioliitto katkolla omasta syystä..todella paha olla..nostaisitko sille kortteja,en enää välitä muista kysymyksistä..tämä on nyt tärkeintä...
kiisi kirjoitti:
kyllä nyt on suuri suru,avioliitto katkolla omasta syystä..todella paha olla..nostaisitko sille kortteja,en enää välitä muista kysymyksistä..tämä on nyt tärkeintä...
Kitos kiisi.
Sinulle nostan kortin,joka edustaa syvää halua tulla sinuiksi itsensä kanssa:)
Kortti kertoo jostakin pettymyksestä sekä jännitteisestä suhteesta.Jonkin epärehellisyys tässä on,mutta kortti kehoittaa sinua arvioimaan tilannettasi uudelleen kaikessa rauhassa.Koeta löytää sisäinen varmuus ja vakaus,älä pakota itseäsi olemaan tasapainoinen,sillä on tärkeää käydä läpi kaikki tuntemukset,joita sisälläsi on.Tällä hetkellä tunteesi ja ajatuksesi ovat ristiriidassa,mutta koeta yhdistää asioita ja muodosta niistä uusia kokonaisuuksia.Näe pidemmälle ja ethän missään nimessä vaivu passiiviseen päättämättömyyden tilaan.
toinen kortti,jonka nostan rinnalle,kertoo elämän jatkuvasta kiertokulusta:)
Kortti kehoittaa sinua arvioimaan uudelleen menneisyyttäsi ja menneitä tekojasi.Miten tämänhetkinen tilanteesi muistuttaa sinua aikaisemmista kokemuksistasi?Nyt sinulla on mahdollisuus tehdä täysin uudenlaisia ratkaisuja.Ole avoin erilaisille kokemuksille ja uskallappa ottaa hieman riskejäkin.
Tämän kortin alta löytyvät myös vaikeudet ja menneiden rikkeiden osuminen omaan nilkkaan,kuin myös ahdistus ja ei toivottu ero.
elämässä on aina heikkoja hetkiä ja joskus sinusta saattaa tuntua,ettet oikein jaksaisi.Jos tartut noihin hetkiin ja tulkitset ne negatiivisesti,silloin se tuokin sitä huonoa onnea ja epäonnistumista.Uskalla laajentaa kokemusmaailmaasi ja kun suhtaudut elämään myönteisesti,onnen kääntyminen tuo parannusta sille elämänalueelle,jolla ongelmia.
Sinulla on käytössäsi aistit,tunteet,ajatukset ja intuitio,näiden avulla osaat suunnistaa kohti tilaisuutta,mikä eteesi vielä on tulossa.Koeta unohtaa epävarmuus,sillä tässä tilanteessa on haastetta.Muistathan,että vaikka kaikki tuntuu epäonnistuvan,riippumatta ponnisteluista,yrityksistä,pidä pintasi ja kamppaile sen puolesta mitä haluat.
asennemuutos on a&o edistykselle.
Toivon,että saatte asianne sovittua.
Halaus
Magia
- Hdi78
Hei !
Suhde poikaystävän kanssa on jo pitkään tökkinyt..kerran jo erottu mutta kuitenkaan en pääse hänestä irti ja yhdessä oleminen ei kuitenkaan vaikuta siltä mitä haluan tulevalta.
Mitä sinä näkisit minulle ?
Hyvää syksyn jatkoa sinulle : )- Magia:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa harmonista yhdessäoloa:)
Kysyppä itseltäsi:Mitä haluan?
Nautinko elämästä?
Tunnenko itseni jollakin tavoin kahlituksi?
Tunnenko kyllästymistä?Ehkä jopa apaattisuutta?
kortti kehoittaa sinua etsimään vilpittömästi,silloin löydät oman oikean tapasi olla ja elää:)Vietä aikaasi todellisten ystävien seurassa,älä anna itsesi vieraantua elämästä.
Kortti haluaa muistuttaa sinua,että sinulla on mahdollisuus toteuttaa toiveitasi,mutta kaikki riippuu sinusta itsestäsi:)Todellinen,parempi elämä odottaa sinua,se on ihan siinä ulottuvillasi,jokin suotuisa muutos.:)
Halauksin
Magia
- Miettijä
Tapasin Ex:ni kaksi kertaa sattumalta kesän aikana. Jostain kumman syystä tunnen välillämme voimakasta väreilyä ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, vaikka hänellä on uusi avopuoliso ja pieni lapsikin. Onko Ex onnellinen uudessa suhteessaan?
En ikävä kyllä saanut nostettua korttia exällesi.
Halaus
Magia - Miettijä
En ikävä kyllä saanut nostettua korttia exällesi.
Halaus
MagiaMiten rakkauselämäni tulee menemään tulevaisuudessa?
Miettijä kirjoitti:
Miten rakkauselämäni tulee menemään tulevaisuudessa?
Sinulle nostan kortin,joka edustaa pysähtymistä ja rentoutumista.:)
Kortti kehoittaa sinua järjestämään itsellesi omaa aikaa olla yksin,jolloin voit rauhassa rentoutua ja koettaa nähdä asioitasi uudella tavalla.Koeta irrottautua tuntemuksista jotka menevät vähänkään avuttomuuden ja epätoivon puolelle.Koeta kerätä voimia,jolloin löydät itsestäsi tasapainon henkisesti ja menneisyyden koettelemukset lievenevät.
On hyvä löytää joka päivä sellainen paikka ja aika vuorokaudesta,jolloin voit todella karistaa kaikki kiireet ja huolet mielestäsi.
Pidä itsestäsi hyvä huoli:)
Sinun olisi hyvä tehdä selväksi mikä on oikein ja mikä väärin,joskus hankalassakin tilanteessa on pakko tehdä päätöksiä,mitkä ei suinkaan aina miellytä kaikkia,ei aina edes itseään.Huomioi elämässäsi tärkeitä asioita ja kuuntele sisintäsi tarkoin,mitä se sanoo ja luota siihen.Sinulla on ajatuksia,muistoja,mielikuvia,tietoa ja nuo kaikki haluavat tulla esille tavalla tai toisella.Jotkut ajatukset on hyväksi pitää itsellään,mutta oikea ajoitus on a&o,kun haluat ottaa jonkin asian esille.silloin on hyvä olla rehellinen,eikä saisi tuomita mitään ennalta.
Välttämätön muutos ihmissuhteissasi on tulossa,ratkaiseva vaihe,joka olisi hyvä miettiä tarkoin mitä elämältäsi haluat,mutta tilanne on hyvä kohdata,eikä "lähteä karkuun".Kehitä asioita,kunnes ristiriitaiset ja vastakkaiset elementit voidaan yhdistää:)Kommunikoi selkeästi ja käytä tervettä arvostelukykyä,ilman ennakkoluuloja:)
Tämän sain sinulle nostettua:) - Mietiskelijä
Sinulle nostan kortin,joka edustaa pysähtymistä ja rentoutumista.:)
Kortti kehoittaa sinua järjestämään itsellesi omaa aikaa olla yksin,jolloin voit rauhassa rentoutua ja koettaa nähdä asioitasi uudella tavalla.Koeta irrottautua tuntemuksista jotka menevät vähänkään avuttomuuden ja epätoivon puolelle.Koeta kerätä voimia,jolloin löydät itsestäsi tasapainon henkisesti ja menneisyyden koettelemukset lievenevät.
On hyvä löytää joka päivä sellainen paikka ja aika vuorokaudesta,jolloin voit todella karistaa kaikki kiireet ja huolet mielestäsi.
Pidä itsestäsi hyvä huoli:)
Sinun olisi hyvä tehdä selväksi mikä on oikein ja mikä väärin,joskus hankalassakin tilanteessa on pakko tehdä päätöksiä,mitkä ei suinkaan aina miellytä kaikkia,ei aina edes itseään.Huomioi elämässäsi tärkeitä asioita ja kuuntele sisintäsi tarkoin,mitä se sanoo ja luota siihen.Sinulla on ajatuksia,muistoja,mielikuvia,tietoa ja nuo kaikki haluavat tulla esille tavalla tai toisella.Jotkut ajatukset on hyväksi pitää itsellään,mutta oikea ajoitus on a&o,kun haluat ottaa jonkin asian esille.silloin on hyvä olla rehellinen,eikä saisi tuomita mitään ennalta.
Välttämätön muutos ihmissuhteissasi on tulossa,ratkaiseva vaihe,joka olisi hyvä miettiä tarkoin mitä elämältäsi haluat,mutta tilanne on hyvä kohdata,eikä "lähteä karkuun".Kehitä asioita,kunnes ristiriitaiset ja vastakkaiset elementit voidaan yhdistää:)Kommunikoi selkeästi ja käytä tervettä arvostelukykyä,ilman ennakkoluuloja:)
Tämän sain sinulle nostettua:)Pitääpä perehtyä vastaukseesi tarkemmin.
Mietiskelijä kirjoitti:
Pitääpä perehtyä vastaukseesi tarkemmin.
Kyllä,kun luet,lue myös "rivien" välistä:)
Halaus ja hyvää syksyä:)
Magia
- Mila
tämä ensimmäinen kerta kun kirjotan tänne...mulla on tosin muutama mieltä painaavaa asiaa joihin epätoivoisesti kaipaisin jotain vastauksia...
Olen sinkku ja ihastunut yhteen ohikulkijaan jota en valitettavasti vielä tunne...
Mulla on kova halu muuttaa...
ja vauvakuume kaiken päälle.
Muuten mulla menee oikein hyvin, ainoastaa sydänasiat tekevät minut surulliseksi.- Magia:)
sinulle nostan kortin,joka edustaa älyllistä selkeyttä:)
Kortti kehoitta sinua tiedostamaan se tosiseikka,että liiallinen pohdiskelu saattaa johtaa todellisuudesta vieraantumiseen.Silloin kuljet liian odottavalla kannalla,etkä välttämättä huomaa mahdollisuuksiasi vaan saatat langeta ansaan kuin ansaan.Koeta säilyttää mielesi selkeänä ja tasapainoisena,niin se palvelee sinua parhaalla mahdollisella tavalla:)Ole rohkea,sponttaani ja aloitekykyinen,sillä ponnistelut johtavat onnistumisiin.Ole hieman omaperäinen:)
Kyllä ne sydämenasiat selkiytyy,kun hieman muutat asennettasi:)
Tämän sain sinulle Mila.
- Maleena
Voitko vastata tuohon kysymykseen mikä ei ole täällä. vaan tuolla ylempänä.. Kun en huomannut tätä..
vastannut sinulle alkuperäiseen paikkaan:)
Magia
- Epätoivoinen
voisitko katsoa onko mun elämään tulossa mitään uutta..? esim. rakkautta?
Olen salaa kiinnostunut eräästä miehestä mutta en syystä ja toisesta ole vielä päässyt sen kanssa juttelemaan. Tuntuu että kohtalo yrittää estää meidän kohtaamisen...- Magia:)
Sinulle nostan kortin,joka edustaa kommunikointia:)
Kortti kehoittaa sinua olemaan enemmän aloitekykyinen,sillä muuten menetät tilaisuutesi ihmissuhdeasioissa.Sinun olisi hyvä tarkastella itseäsi ja elämäntilannettasi kokonaisvaltaisesti,kypsästi ja objektiivisesti.Ilmaisethan ilosi ja myötätuntosi muille ihmisille,sillä ilo,luovuus ja avoimuus kulkevat käsi kädessä.Mikäli ei uskalla olla itselleen rehellinen,aiheuttaa vain terpeettomia ristiriitoja ja väärinkäsityksiä,jolloin sinua voi olla helppo petkuttaa.Kuuntele sydämesi ääntä,käytä järkeäsi ja kunnioita kehoasi,alat vähitellen tuntea sisimmässäsi uudenlaista mielihyvää ja rauhaa,joka näkyy myös ulospäin:)Pidät huolta itsestäsi.
Kortti jonka nostan sinulle edellisen rinnalle kertoo muutokseen valmistautumisesta.:)
Kortti pyytää sinua hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet,sillä tämän kortin kohdalla voi myös löytyä juurettomuutta ja pelkoa mennä elämässään eteenpäin tunnetasolla.
Tosiasioiden hyväksyminen vaatii aina rohkeutta,,mutta kun toiminta lähtee sydämestäsi,niin olet varmasti oikealla polulla.Uskallatko heittäytyä tulevaan muutokseen?Päättämätön asenne johtaa mahdollisuuden menetykseen,väsymykseen ja stressiin.
Kortti kertoo siitä kun tunteet,järki ja toiminta ovat sopusoinnussa keskenään,niin muutos tapahtuu itsestään.:)
Kyllä sinulle on tulossa muutoksia ihmissuhteissasi,mutta sinun olisi hyvä kasata itseluottamusta ja olla rohkeasti osana muutosta:)
Tämän sain nostettua.
- johanna s
mitä edessäpäin tuloillaan onko myrskyä vai tyyntä pullollaan elämä tän pienen (27 v) tyttösen?
Haluaisin niin kovasti nähdä tulevaisuutta edes pienen palasen... suuri kysymys kuitenkin mieltäni vaivaa miten tuo vaaleamies mieltäni painaa... vuosia oon miettinyt moista onkohan kyseessä meillä jotain suurenmoista mitähän mahtaa tuo mies musta ajatella vai oonko hälle vaan hetken hurmaa ????
Entä entisen mieheni laita (siis tän viimeisen ja ristiverisen)jatkuuko tiemme yhteinen vai vaihtuuko eteen molemmille uusi tie jota kulkea ehkä kenties joku uusi ihminen jonka syliinsä molemmat voi sulkea???? Entä raha huolet poistuuko milloin vai vieläkö kituutetaan illoin ??? Miten lapsien ja minun elämä sutviutuu
Runo kai tästä tulikin ,mutta silti oikeesti toivoisin että magia kiltti korteista katsoisit kysymykseni .
Kiitän ;)- Magia:)
Kauniisti esitit kysymyksesi nuo,
katsotaanpa,mitä viestiä korttini tuo;)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo vaaleasta miehestä seuraavaa.:)
Kortti kertoo innokkaan energian heräämisestä,jonka pitäisi antaa kasvaa ja pulputa.Se on täynnä elämää ja suuria mahdollisuuksia eteesi tuova.Älä aseta itsellesi rajoja,ole vilpitön ja totuudenmukainen,sillä ilman realiteetteja saattaa pettyä.Tee aloitteita,nauti elämästä,sillä intohimon liekki on alkanut palaa.Ole voimakas ja energinen kuin pieni lapsi,mutta varo impulssiivista käytöstä.Tämä kortti edustaa suhteen alkua.:)
Ex-miehesi kohdalle nostan kortin,joka kertoo energian viisaasta käytöstä.:)
Kortti kertoo siitä kuinka tukahdetettu energia tekee patoumia ja elämä alkaa tuntua raskaalta.Joskus on hyväksi käydä vaikka reippaalla lenkillä,jotta saa pahimpia patoja avatuksi.:)Kortti kehoittaa pitämään huolta hyvinvoinnistasi,äläkä ylimitoita voimavarojasi.Jotakin edistystä tässä suhteessasi kyllä voisikin tapahtua,mutta kyseleppä ystäviltäsi neuvoja,sillä kenenkään ei ole tarkoitus yksin selvitä.
Päätä itse elämästäsi ja siitä,mitä teet.:)
Näissä korteissa on aina jokin sanoma,vaikka puhuisimmekin esim.menneestä.:)
Tässä suhteessa kehoitetaan jättämään vanha,jotta uusi voisi syntyä tilalle.Sinunhan ei ole tarkoitus elää sen mukaisesti,mitä toiset toivovat.Vastuuta on hyvä ottaakin,mutta ei ylimääräistä kuormaa:)voita pelkosi,ole seikkailunhaluinenkin ja heittäydy tuntemattomaan:)
Muistathan,että loppupeleissä sinä teet oman ratkaisusi:)
Rahatilannettasi koettelin tuossa nostaa,mutta koin sen verran epävarmuutta,että jätin nostamati.Se ei tarkioita mitään pahaa.Koetan vaikka toisen kerran uudestaan:) - johanna s
Kauniisti esitit kysymyksesi nuo,
katsotaanpa,mitä viestiä korttini tuo;)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo vaaleasta miehestä seuraavaa.:)
Kortti kertoo innokkaan energian heräämisestä,jonka pitäisi antaa kasvaa ja pulputa.Se on täynnä elämää ja suuria mahdollisuuksia eteesi tuova.Älä aseta itsellesi rajoja,ole vilpitön ja totuudenmukainen,sillä ilman realiteetteja saattaa pettyä.Tee aloitteita,nauti elämästä,sillä intohimon liekki on alkanut palaa.Ole voimakas ja energinen kuin pieni lapsi,mutta varo impulssiivista käytöstä.Tämä kortti edustaa suhteen alkua.:)
Ex-miehesi kohdalle nostan kortin,joka kertoo energian viisaasta käytöstä.:)
Kortti kertoo siitä kuinka tukahdetettu energia tekee patoumia ja elämä alkaa tuntua raskaalta.Joskus on hyväksi käydä vaikka reippaalla lenkillä,jotta saa pahimpia patoja avatuksi.:)Kortti kehoittaa pitämään huolta hyvinvoinnistasi,äläkä ylimitoita voimavarojasi.Jotakin edistystä tässä suhteessasi kyllä voisikin tapahtua,mutta kyseleppä ystäviltäsi neuvoja,sillä kenenkään ei ole tarkoitus yksin selvitä.
Päätä itse elämästäsi ja siitä,mitä teet.:)
Näissä korteissa on aina jokin sanoma,vaikka puhuisimmekin esim.menneestä.:)
Tässä suhteessa kehoitetaan jättämään vanha,jotta uusi voisi syntyä tilalle.Sinunhan ei ole tarkoitus elää sen mukaisesti,mitä toiset toivovat.Vastuuta on hyvä ottaakin,mutta ei ylimääräistä kuormaa:)voita pelkosi,ole seikkailunhaluinenkin ja heittäydy tuntemattomaan:)
Muistathan,että loppupeleissä sinä teet oman ratkaisusi:)
Rahatilannettasi koettelin tuossa nostaa,mutta koin sen verran epävarmuutta,että jätin nostamati.Se ei tarkioita mitään pahaa.Koetan vaikka toisen kerran uudestaan:)voi että magia oot yliverto ...kiitän sua todella sydämmestäni että luet kortteja meille epävarmoille ja pelokkaille en voi muuta sanoa kuin että oot todella ihana =)
KIITOS
ps.Toivotan sulle oikein oikein hyvää syksyä ja paljon hyvää mieltä sillä sinä olet avannut ikkunaa tulevaisuuteeni todella ...ja kortteihn tukeutuen olen löytänyt voimaa jota matkallani tarvitsen ja tulen tarvitsemaan......... - Magia:)
johanna s kirjoitti:
voi että magia oot yliverto ...kiitän sua todella sydämmestäni että luet kortteja meille epävarmoille ja pelokkaille en voi muuta sanoa kuin että oot todella ihana =)
KIITOS
ps.Toivotan sulle oikein oikein hyvää syksyä ja paljon hyvää mieltä sillä sinä olet avannut ikkunaa tulevaisuuteeni todella ...ja kortteihn tukeutuen olen löytänyt voimaa jota matkallani tarvitsen ja tulen tarvitsemaan.........Kiitos sinulle johanna sanoistasi.Kylläpä sait minut hyvälle energialle viestilläsi:)
Tiedätkös,ettei sinun tarvitse tuntea epävarmuutta,sillä sinulla on mahtava luonne,joka vie sinua eteenpäin.Saisit olla hieman itsekkäämpi:))
Oikein hyvää syksyä ja muista laittaa lämpimästi päälle!
Halauksin
Magia
- eksynyt
Elämäni on sekavassa vaiheessa. En oikein tiedä jatkaako vanhaa elämää vai aloittaa uutta. Millaisia juttuja näet minulle?
Sinulle nostan kortin,joka symboloi tunteiden jakamista:)
Tämän kortin kohdalla on mahdollisuus kehittää ihmissuhteitasi parempaan ja luovempaan suuntaan.Se mikä sydämessäsi tuntuu oikealta,järjestyy muut asiat siinä sivussa itsestään.Ilmaise itseäsi mahdollisimman monin tavoin,niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina.
Joskus kun jättää tunteensa läpikäymättä,johtaa se vieraisiin suhteisiin ja pettymyksiin,myöskin ylitunteellisuudella on omat riskinsä.
Keskustele ja jaa tunteitasi vaikka ystävien kanssa,niin surut kuin ilotki,sitä kautta löydät oikeita perspektiivejä asiassasi,sillä ystävät näkevät asioita aina hieman realistisemmin.Kommunikoi sydämen tasolla ja huomaat antoisan ja miellyttävän vaiheen alkavan elämässäsi:)
Nostan toisen kortin tukemaan tulevaa tapahtumaa.Kortti kertoo arvostelukyvystä:)
Kortti kehoittaa sinua tekemään päätöksiä,vaikka ne eivät aina miellyttäisikään kaikkia.Jokaisella on omat mielipiteensä,mutta vain sinä tiedät itse,mikä on sinulle hyväksi.
Tässä on myöskin vaarana "tilinteon" hetket,mikäli jää saamattomaksi,eikä tee asioilleen mitään,siksi olisikin hyvä nähdä asiat sellaisina kun ne ovat ja toimia sen mukaiseksi mikä itsestä tuntuu oikealta.Selvittämättömät ongelmat jokatapauksessa ratkeavat suuntaan jos toiseen.Älä anna minkään olla esteenä,mikäli olet päätöksesi tehnyt,ettet menetä tilaisuttasi,sillä tässä voi toiveetkin täyttyä jollakin tavalla,mutta se vaatii ennakkoluulottomuutta ja kommunikointia.Sinä tiedät mikä on oikein ja mikä väärin.Varjele hyviä asioita ja harkitse tarkkaan mitä haluat elämältäsi ja mitä torjut.Jos teet virheitä,älä syyllistä itseäsi vaan opi niistä:)
Tämä sinulle eksynyt:)
- Annuska
Jos ehdit,niin katsoisitko miksi mies,josta pidän,lopetti yht´äkkiä yhteydenpidon?Mitä muuta näet minulle lähitulevaisuuteen.
Kiitos jo etukäteen!- Magia:)
sinulle nostan kortin,joka kertoo,että ilmeisesti tällä miehellä olisi jonkinlaisia ehkä lainopillisia riitoja,juttuja,joissa vaikeutta tai jokin viivytys tai ylimääräinen velvollisuus.Myöskin jokin vastustus jossakin periaatteellisessa asiassa,missä ei saisi antaa periksi.Tulevaisuuden suunnitelmia ja tärkeitä projekteja,jotka vievät aikaa.
Tämä "mysteeri" kyllä selvinnee sinulle,sillä nopeasti tapahtuvia muutoksia on tulossa,joissa tulet tietoiseksi siitä mikä on totta.Silloin sinun olisi hyvä katsoa totuutta silmiin,sillä se vapauttaa.
Tämän sain sinulle Annuska. - Annuska
sinulle nostan kortin,joka kertoo,että ilmeisesti tällä miehellä olisi jonkinlaisia ehkä lainopillisia riitoja,juttuja,joissa vaikeutta tai jokin viivytys tai ylimääräinen velvollisuus.Myöskin jokin vastustus jossakin periaatteellisessa asiassa,missä ei saisi antaa periksi.Tulevaisuuden suunnitelmia ja tärkeitä projekteja,jotka vievät aikaa.
Tämä "mysteeri" kyllä selvinnee sinulle,sillä nopeasti tapahtuvia muutoksia on tulossa,joissa tulet tietoiseksi siitä mikä on totta.Silloin sinun olisi hyvä katsoa totuutta silmiin,sillä se vapauttaa.
Tämän sain sinulle Annuska.Hyvää syksyn jatkoa sinulle :)
Annuska kirjoitti:
Hyvää syksyn jatkoa sinulle :)
Jos haluat,niin kirjoita minulle myöhemmin uudestaan,kun asia selvinnee,niin katson sinulle lisää:)
Hyvää syksyä ja lämmintä päälle:)
Halaus
Magia - Annuska
Jos haluat,niin kirjoita minulle myöhemmin uudestaan,kun asia selvinnee,niin katson sinulle lisää:)
Hyvää syksyä ja lämmintä päälle:)
Halaus
Magia...myöhemmin. Halauksia sinulle myös!
- Pää sekaisin
Hei Magia. Voisitko ehkä mahdollisesti auttaa ja antaa vähän neuvoja tulevaan. Tilanne on tämä, olen ollut kahden miehen kanssa suhteessa, toisen kanssa yli vuoden (herra A) ja toisen kanssa noin puoli vuotta (herra B). Nyt tämä herra A on muuttamassa pois nykyisen asuinkumppanin luota, ei tosin minun luokseni, koska sitä emme kumpikaan halua tässä vaiheessa. Hän haluaa kuitenkin jatkaa suhdetta minun kanssani ja katsoa mihin se vie. Herra B taas on ihan sinkku, mutta hyvin kiireinen mies, joten emme tapaile kuin vain viikonloppuisin, ja silloinkin yleensä minun ehdotuksestani (onneksi ei kuitenkaan aina=)). Nyt tiedän, että joudun tekemään jonkunlaista päätöstä jatkaa vai lopettaa suhdetta jompaan kumpaan, mutta en tiedä pätkääkään kumpaa "valita". Molemmilla on omat hyvät ja huonot puolensa, ja jos heitä saisi yhdistää niin olisi kyseessä "täydellinen" mies minulle. Herra A on kuitenkin luonteeltaan jollain lailla "pätemisenhakuinen" naisten suhteen, joten minun on tosi vaikeaa luottaa häneen. Kuitenkin siinä mielessä rehellinen, että on kertonut näistä aikaisemmista jutuistaan. Herra B taas on oman avioeronsa myötä (noin 5 vuotta sitten, hän otti sen aika raskaana epäonnistumisena)liiankin huomioonottava siinä suhteen että ei halua tunkeutua (niin hän väittää)koska itse erosin noin puolitoista vuotta sitten ja hän kuulemma haluaa antaa minulle tilaa. Eli kysymykseni on, onko kummankaan kanssa mitään tulevaisuutta, kumpi on minulle paremmpi, vai onko kaikesta parasta jättää molemmat ja odottaa "sitä oikeaa" tulevaksi jostain muualta? Olisin sinulle todellakin ikuisesti kiitollinen mikäli voisit antaa jotain suuntaa näyttävää, koska itse olen aivan tyhjä ajatuksista tällä hetkellä.
Toinen pieni kysymys....palkka ei oikein tahdo aina riittää, rahaa menee enemmän kuin tulee. Onko mitään muutosta siinä asiassa tulossa, esim rahavoitto, uusi työpaikka, palkankorotus, joku joka jakaa tulot ja menot kanssani? No, tämä nyt ei kuitenkaan ole se päällimäinen huolen aihe tällä hetkellä vaan se edellinen kysymys. Kiitos tuhannesti jo etukäteen! Syyshalaukset sinulle!- Magia:)
En valitettavasti tällä kertaa saanut mitään vastausta,mutta koetan uudestaan toisen kerran.
Magia - Pää sekaisin
En valitettavasti tällä kertaa saanut mitään vastausta,mutta koetan uudestaan toisen kerran.
MagiaVoi, olisitko niin kiltti ja yrittäisit vielä uudelleen. Tiedän kyllä, ettei minun päätökseni tässä asiassa kuitenkaan ole sinun korteistasi ja lukemisesta kiinni, vaan päätöksen joudun tekemään ihan itse. Olisi vain jotenkin niin helpottavaa saada vähän suuntaa antavaa tai toivoa tai miksikä minä nyt sitä kutsuisin. Ehkä vahvistusta omiin ajatuksiini. Yleensä nimittäin kyllä kohtalo/karma/mikä lie vie oikeaan suuntaan mutta tällä kertaa on aivan tyhjää itsellänikin. Vähän pelottavaa kun en itse löydä/saa vastauksia etkä sinäkään saa luettua mitään. Mistäkö tämä johtuisi, onko teoriaa?
Halauksin ja kiitos että jaksat ihmisiä auttaa! - Magia:)
Pää sekaisin kirjoitti:
Voi, olisitko niin kiltti ja yrittäisit vielä uudelleen. Tiedän kyllä, ettei minun päätökseni tässä asiassa kuitenkaan ole sinun korteistasi ja lukemisesta kiinni, vaan päätöksen joudun tekemään ihan itse. Olisi vain jotenkin niin helpottavaa saada vähän suuntaa antavaa tai toivoa tai miksikä minä nyt sitä kutsuisin. Ehkä vahvistusta omiin ajatuksiini. Yleensä nimittäin kyllä kohtalo/karma/mikä lie vie oikeaan suuntaan mutta tällä kertaa on aivan tyhjää itsellänikin. Vähän pelottavaa kun en itse löydä/saa vastauksia etkä sinäkään saa luettua mitään. Mistäkö tämä johtuisi, onko teoriaa?
Halauksin ja kiitos että jaksat ihmisiä auttaa!Se etten saa nostettua korttia,voi johtua siitä,etten saa sinusta energioita tai muuten vaan tuntumaa.Joskus kortti voi tarkoittaa ihan johonkin toiseen asiaan liittyviä asioita,jolloin en saa yhteyttä kysymyksiisi,mutta aina on uusi päivä ja uusia voimia kokeilla uudestaan:)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo halustasi pitää asiat ominasi.:)
Kortti kehoittaa sinua pysähtymään ja mietiskelemään,tunnustele sisimpääsi.Tee selväksi mitä haluat pitää itselläsi ja mistä olet valmis luopumaan,vaikka se tuntuisikin vaikealta.
Kaikesta ei voi koskaan luopua,eikä tarvitsekaan,mutta et voi myöskään pitää kaikkea itselläsi,se kertoo liiallisesta omistushalusta ja rajoittaa sinua ja tuhoaa toimintakykyäsi.Kortti kehoittaa sinua oppimaan niin omistamaan kuin luopumaankin sekä tietämään mitkä ovat omat rajasi.
sinusta löytyy kyllä harkintakykyä,kuin myös järkevyyttä.
nostan toisen kortin rinnalle.Se kertoo siitä,kuinka sinun pitäisi kuunnella sisäistä ääntäsi enemmän,se kyllä kertoo kuinka toimia kulloisessakin tilanteessa.sinun olisi hyvä luoda mielikuvia tilanteestasi ja todella miettiä mitä haluat.Tämän kortin kohdalla useasti salaisuudet paljastuvat,jolloin asiat muuttuvat dramaattisestikin.Olisi hyvä kohdata arkitodellisuus ja kuunnella neuvoja joita saat,sillä vältyt isommilta ongelmilta.
Sinun olisi hyvä erotella "harhakuvitelmat" ja todellisuus toisistaan,sillä se veisi sitä häilyvyyttä suhteistasi.Koeta löytää oikea tapa ratkaista asiasi,se jää sinulle.
Tämä sinulle Pää sekaisin. - Pää seikaisin
Se etten saa nostettua korttia,voi johtua siitä,etten saa sinusta energioita tai muuten vaan tuntumaa.Joskus kortti voi tarkoittaa ihan johonkin toiseen asiaan liittyviä asioita,jolloin en saa yhteyttä kysymyksiisi,mutta aina on uusi päivä ja uusia voimia kokeilla uudestaan:)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo halustasi pitää asiat ominasi.:)
Kortti kehoittaa sinua pysähtymään ja mietiskelemään,tunnustele sisimpääsi.Tee selväksi mitä haluat pitää itselläsi ja mistä olet valmis luopumaan,vaikka se tuntuisikin vaikealta.
Kaikesta ei voi koskaan luopua,eikä tarvitsekaan,mutta et voi myöskään pitää kaikkea itselläsi,se kertoo liiallisesta omistushalusta ja rajoittaa sinua ja tuhoaa toimintakykyäsi.Kortti kehoittaa sinua oppimaan niin omistamaan kuin luopumaankin sekä tietämään mitkä ovat omat rajasi.
sinusta löytyy kyllä harkintakykyä,kuin myös järkevyyttä.
nostan toisen kortin rinnalle.Se kertoo siitä,kuinka sinun pitäisi kuunnella sisäistä ääntäsi enemmän,se kyllä kertoo kuinka toimia kulloisessakin tilanteessa.sinun olisi hyvä luoda mielikuvia tilanteestasi ja todella miettiä mitä haluat.Tämän kortin kohdalla useasti salaisuudet paljastuvat,jolloin asiat muuttuvat dramaattisestikin.Olisi hyvä kohdata arkitodellisuus ja kuunnella neuvoja joita saat,sillä vältyt isommilta ongelmilta.
Sinun olisi hyvä erotella "harhakuvitelmat" ja todellisuus toisistaan,sillä se veisi sitä häilyvyyttä suhteistasi.Koeta löytää oikea tapa ratkaista asiasi,se jää sinulle.
Tämä sinulle Pää sekaisin.Hei Magia. Kiitos että jaksoit vielä katsella minulle niitä kortteja. Harkintakykyni, järkevyyteni ja sisäinen äänen vain valitettavasti ensimmäistä kertaa elämässäni on aivan hukassa =P Olen tottunut siihen, että minä todellakin osaan ja pystyn ratkaisemaan asiani, mutta nyt tällä kertaa ei vain onnistu. Joten luulen että otan vähän välimatkaa, annan asiat mennä tällä hetkellä omalla painollaan, ja kait se minun järkevyyteni ja sisäinen ääneni sieltä jossain vaiheessa herää taas henkiin =)
Kiitos taas kerran sinulle Magia ja hyvää syksyn jatkoa! - Magia:)
Pää seikaisin kirjoitti:
Hei Magia. Kiitos että jaksoit vielä katsella minulle niitä kortteja. Harkintakykyni, järkevyyteni ja sisäinen äänen vain valitettavasti ensimmäistä kertaa elämässäni on aivan hukassa =P Olen tottunut siihen, että minä todellakin osaan ja pystyn ratkaisemaan asiani, mutta nyt tällä kertaa ei vain onnistu. Joten luulen että otan vähän välimatkaa, annan asiat mennä tällä hetkellä omalla painollaan, ja kait se minun järkevyyteni ja sisäinen ääneni sieltä jossain vaiheessa herää taas henkiin =)
Kiitos taas kerran sinulle Magia ja hyvää syksyn jatkoa!Kiitos sinulle itsellesi.:)
Joskus elämä heittää tilanteita,jolloin tuntuu ettei millään pysy "tolkuissaan",mutta kyllä sinun pääsi siitä selkenee:)
Kaikkea hyvää sinulle ja pidähän huolta itsestäsi:)
Halauksin
Magia
- neitsyt
Hei! olisimpa kysellyt että tuleeko vanhasta ihmissuhteestani syvällisempää vai onko tulossa uusi suhde?
Sinulle nostan kortin,joka edustaa luottamusta omaan itseesi.:)
Kortti kehoittaa sinua luottamuksen omaan itseesi kasvaa niin suureksi,että olet valmis kohtaamaan elämän myrskyt kaatumatta.Syvältä sisimmästäsi sinulta löytyy sisäistä kauneutta ja harmoniaa,jota ei voi horjuttaa.sinun ei ole mitään syytä aliarvioida itseäsi,sillä kun löydät ehdottoman luottamuksen,huomaat tietoisuutta siitä,että tiedät kulkevasi oikealla tiellä elämässäsi.:)
Toinen kortti,jonka nostan tukemaan edellistä kertoo muutoksista.:)
Kortti kehoittaa sinua hyväksymään sen tosiasian,että elämä on jatkuvaa muutosta.Älä anna muutoksen pelon tukahduttaa elämääsi,äläkä takerru vanhaan,vaan ole rohkea ja päästä irti vanhasta,jotta jotakin uutta voi syntyä.
kortti kertoo siitä kuinka mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on vielä edessä päin,löydä oma todellinen itsesi ja tahtosi.
Tämä kortti voi kuvata hyvinkin tätä vanhaa suhdettasi joko niin,että se loppuu tai niin,että se jatkuu,mutta siihen on tultava ehdottomasti muutos.Vain sinä tiedät sisimmässäsi voiko siihen tulla niin paljon muutosta,että se kestää?
Tämä kortti tuo sinulle joka tapauksessa jonkin uuden alun.:)
Tämä sinulle neitsyt,
mietippä tarkoin mitä sinulle kirjoitin:)
Magia - Neitsyt
Sinulle nostan kortin,joka edustaa luottamusta omaan itseesi.:)
Kortti kehoittaa sinua luottamuksen omaan itseesi kasvaa niin suureksi,että olet valmis kohtaamaan elämän myrskyt kaatumatta.Syvältä sisimmästäsi sinulta löytyy sisäistä kauneutta ja harmoniaa,jota ei voi horjuttaa.sinun ei ole mitään syytä aliarvioida itseäsi,sillä kun löydät ehdottoman luottamuksen,huomaat tietoisuutta siitä,että tiedät kulkevasi oikealla tiellä elämässäsi.:)
Toinen kortti,jonka nostan tukemaan edellistä kertoo muutoksista.:)
Kortti kehoittaa sinua hyväksymään sen tosiasian,että elämä on jatkuvaa muutosta.Älä anna muutoksen pelon tukahduttaa elämääsi,äläkä takerru vanhaan,vaan ole rohkea ja päästä irti vanhasta,jotta jotakin uutta voi syntyä.
kortti kertoo siitä kuinka mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on vielä edessä päin,löydä oma todellinen itsesi ja tahtosi.
Tämä kortti voi kuvata hyvinkin tätä vanhaa suhdettasi joko niin,että se loppuu tai niin,että se jatkuu,mutta siihen on tultava ehdottomasti muutos.Vain sinä tiedät sisimmässäsi voiko siihen tulla niin paljon muutosta,että se kestää?
Tämä kortti tuo sinulle joka tapauksessa jonkin uuden alun.:)
Tämä sinulle neitsyt,
mietippä tarkoin mitä sinulle kirjoitin:)
MagiaKiitos vastauksestasi, sain todella taas pohtimisen aihetta...
- Magiatar
Neitsyt kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, sain todella taas pohtimisen aihetta...
Ole hyvä ja kiitos sinulle itsellesi,
kyllä se sinun pohdintasi vielä tulosta tuottaa.:)
Oikein kaunista syksyä sinulle.
Halauksin
Magia
- Cap
Hei!
Vastaatko ollenkaan sähköposteihin ja millasta järjestystä käytät vastatessasi - palsta/sähköposti, kumpi on "nopeampi" tapa saada Sinulta vastaus? Laitoin Sinulle postia (osoitteeni alkaa C:llä) ja odotan, kunnes kerkeät vastaamaan minulle. Siis en hoputa, tiedustelen vaan! :)
Syysaurinkoa Sinulle!- Magia
Pyrin vastaamaan vuoronperään sekä palsta että posti.Yleensä vastaan niille,jotka ovat ensi kertaa kysymässä ensin,kuin esim. niille,jotka kysyvät jatkokysymyksiä.:)
Viikko on ollut erittäin kiireinen osaltani,joten vastaamaan en ole kyennyt kovin monelle per pvä,mutta nyt luulisin,että olen saanut sinulle vastausta sunnuntaihin mennessä.Muistaakseni kysymyksesi tuli ke tienoihin:)
Saa minua vähän hoputtaakin ja jos olen unohtanut jonkun,niin ehdottomasti tietoa.Minulla on ikävä kyllä hieman huono muisti.Pyrin pitämään jonkinlaista kirjaa,kenelle milloinkin jotakin lupailen,mutta kömmähdyksiä sattuu:)
Magia
- pyrstötähti
Hei Magia!
Osaisitko kertoa minulle, kuinka on avioliittoni tulevaisuus? Jossain siellä syvällä ajattelen, etten ole tässä liitossa enää kauan. Vaikka kaikki asiat on "hyvin". Tyytymätön olen.
Ehkä siksi, koska minulla oli suhde toiseen mieheen jonkun aikaa.
Tämän suhteen jälkeen koko pakka meni jollain lailla sekaisin. En enää ajattele asioista, työstäni ja avioliitosta samalla lailla kuin ennen.
Ja tämä toinen mies on mielessäni jatkuvasti.
Minulla on olo, että hän tulee vielä elämääni.
Sitä en tiedä miten.
Raotatko hiukan tulevaisuuden "verhoa"?
En haluaisi loukata miestäni millään tavoin.
Hän on hyvä perheenisä ja aviomieskin.
Mutta jotain nyt vaan on minussa itsessäni tapahtunut !!!
Kiitollisena vastaustasi odottaen!- Magia:)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo niistä unelmista ja mahdollisuuksista,joita sinulla on ulottuvillasi:)
Kortti kertoo niistä ristiriidoista,joita sisälläsi on,vaikka kaikki on periaatteessa hyvin.
Kortti kertoo vakaista tulevaisuuden suunnitelmista,kunhan olet selvittänyt mielessäsi,mitä haluat elämältä ja toimit sen mukaisesti;toteuta niitä unelmia joita sinulla on,kaikkea ei voi toki toteuttaa,mutta ainakin osan niistä.Kasvata päättäväisyyttäsi,keskity ja halua onnistua.Muistathan olla täysin tietoinen omista valinnoistasi,sekä siitä,että unelmasi ovat realistisella pohjalla:)
Kortti kertoo siitä,kuinka sinulla on haluja saavuttaa jotakin,vaikka siihen sisältyisikin joitakin esteitä.Tilanteesi vaatii pieniä ponnisteluja ja varmuutta siitä,että olet miettinyt asioitasi loppuun,eikä toimia hetken mielijohteesta.Se,että et halua loukata miestäsi,on erittäin ymmärrettävää,mutta sinun pitäisi alistaa tunteesi itsesi hyväksi,sillä loppujen lopuksi eihän se ole miestäsi kohtaan oikein,jos koet asiat niinkuin kerroit ne kokevasi,vai mitä?ei se tee sinusta huonoa ihmistä,jos haluat elää elämääsi täysipainoisesti.Tilanne,jossa olet ikäänkuin vasten tahtoasi,luo vain turhaa jännitettä ja hermojen menetystä,jolloin seuraa harkitsemattomia tekoja ja tilanteet riistäytyvät hallinnasta.Muistathan,että kärsivällisesti,pitkäjänteisesti,herkästi,lempeästi,mutta päättäväisesti saavutat päämääräsi.
sinulla on kyllä voimia muuttaa elämäsi suuntaa,mutta olisi hyväksi miettiä rauhassa,haluatko sitä todella vai onko tämä jokin koetin,josta sisulla mennään yli?:)
Tämän sain sinulle:)
- outolintu
Suora kysymys ja jos mahdollista, suora vastaus. Myönnän "laiskuuteni", vaikka haluankin palavasti kehittää itseäni henkisessä mielessä. Haluan parantajaksi, se on ollut kait jonkinlainen johtotähteni jo kauan. Muuten ajelehdin, kulutan aikaani, jos niin voi sanoa. Odotan sitä jotain, kait. Pystytkö neuvomaan, mitä minun pitäisi tehdä päästäkseni tavoitteeseeni. Vai onko se edes tieni? Kiitos sinulle!
Sinulle nostan kortin,joka kertoo niin maallisesta kuin henkisestäkin hyvinvoinnista,mutta jos haluaa edetä asiassa,pitää myös tehdä jotakin.:)
Kortti kehoittaa sinua olemaan avoin ja muistamaan ettet vaadi liikaa kerrallaan.Olethan jo edistynyt paljossa,kunhan opit näkemään sen.Muista myös arvostaa sitä,mitä sinulla jo on.Tämän kortin kohdalla passiivisuus ei tuota tulosta,vaan silloin toivot tulosta liian helpolla.
Kortti on onnistumisesta kertova ja auttaa sinua pääsemään irti kaikenlaisista rajoitteista.Unohda negatiivisuus ja ylikriittisyys ja nauti sen tuomasta sisäisestä tasapainosta ja rauhasta:)
Kyllä sinä olet oikealla tiellä,mutta se vaatii sinulta peniä tekoja.Aloita vaikka selkeästi rukouksesta ja muista kiittää siitä mitä sinulle on annettu.Kuuntele tarkoin sisintäsi ja luota siihen mitä sieltä kuuluu.Huomaat oppaasi olevan läsnä aina,hän ei nuku koskaan:)
Lisää tietoa saat selvänäköpuolelta,siellä on paljon keskustelua nimenomaan tästä sinun kysymyksestäsi.
Tämän sinulle ja onnea ja siunausta valitsemallesi tielle:)
Halaten
Magia - outolintu
Sinulle nostan kortin,joka kertoo niin maallisesta kuin henkisestäkin hyvinvoinnista,mutta jos haluaa edetä asiassa,pitää myös tehdä jotakin.:)
Kortti kehoittaa sinua olemaan avoin ja muistamaan ettet vaadi liikaa kerrallaan.Olethan jo edistynyt paljossa,kunhan opit näkemään sen.Muista myös arvostaa sitä,mitä sinulla jo on.Tämän kortin kohdalla passiivisuus ei tuota tulosta,vaan silloin toivot tulosta liian helpolla.
Kortti on onnistumisesta kertova ja auttaa sinua pääsemään irti kaikenlaisista rajoitteista.Unohda negatiivisuus ja ylikriittisyys ja nauti sen tuomasta sisäisestä tasapainosta ja rauhasta:)
Kyllä sinä olet oikealla tiellä,mutta se vaatii sinulta peniä tekoja.Aloita vaikka selkeästi rukouksesta ja muista kiittää siitä mitä sinulle on annettu.Kuuntele tarkoin sisintäsi ja luota siihen mitä sieltä kuuluu.Huomaat oppaasi olevan läsnä aina,hän ei nuku koskaan:)
Lisää tietoa saat selvänäköpuolelta,siellä on paljon keskustelua nimenomaan tästä sinun kysymyksestäsi.
Halaten
MagiaOlen ylikriittinen, totta. En usko, jos en näe, vaikka uskonkin..parantaminen ei siis ole minun juttuni. Mutta jotain toivoa kuitenkin minulla on ja se on mukavaa kuulla. Halauksia :-)
- outolintu
Halaten
MagiaYritin jo kerran kiittää, mutta kone ei suostunut. Kiitos siis vielä kerran!! Kriittinen olen, mikä on kummallista, koska haluan uskoa..ehkä en uskalla antautua tunteelle/tiedolle, että muutakin on. No, parantaminen ei siis ollut minulle tarkoitettu, mutta vielä on toivoa muusta. Halauksia:-))
- Magiatar
outolintu kirjoitti:
Olen ylikriittinen, totta. En usko, jos en näe, vaikka uskonkin..parantaminen ei siis ole minun juttuni. Mutta jotain toivoa kuitenkin minulla on ja se on mukavaa kuulla. Halauksia :-)
On ihan hyväksikin olla kriittinen,
niin se olin minäkin,
mutta kun huomaat,että alkaa todella jotakin tapahtua,alat ensin järkeistämään ja lopulta uskomaan.:)*kokemuksen syvä rintaääni*:)
Kiitos sinulle itsellesi ja odotellaan rauhassa mitä tapahtuu;)
Halauksin kaunista Syksyä toivotellen
Magia
- utelias
Aattelin laittaa ihan uteliaisuuttani viestin tänne... Olen 24 vuotta asun avoliitossa mieheni kanssa. Olemme mieheni kanssa suunniteltu tenavia. Mutta ei oikein oo tärpänny. Hormoonit ok ja mies terve... Näetkö Magia korteista jotain...? Toisessa kortti ennustuksessa menis joku 2 vuotta kun tulen raskaaksi, mutta en tiedä pitääkö paikkansa. Kiitos etukäteen! :)
Valitettavasti en katso lapsien saantiin liittyviä kysymyksiä,sillä olen aika tuore tulkitsija,enkä ole katsellut näihin asioihin liittyen kovin mielelläni sen takia.
Mutta joskus,kunhan saan varmuutta.:)
Hyvää syksyä teille ja toivon,että niitä pieniä vauveleita tulette saamaan:)
Halaten
Magia
- leena-maria
Hei!
Olen ihan uusi täällä.Haluaisin kuulla jotain tulevasta,jos ehdit minullekin ennustaa?
Onko mitään rakkautta edes tulossa?
leena-maria- Magia:)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo vastuuntunnosta,muutoksista ja tasapainosta:)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan enemmän itseesi ja siihen mihin kykenet.Näin tekemällä huomaat voivasi nousta vaikeuksiesi herraksi,yläpuolelle.Sinun ei tarvitse tuntea epävarmuutta vaan toimi reippaasti ja aktiivisesti.Muistathan,että vain sinä tiedät,mikä on sinulle parhaaksi.Ota totuus vastaan sellaisena kuin se on ja toimi oman totuutesi mukaisesti ja ennenkaikkea luota itseesi.
nostan toisen kortin,joka edustaa yksin olemisen tarvetta.
Kortti kehoittaa sinua toimimaan niinkuin on sinulle hyväksi ja tekemään ainoastaan ja vain sen,mikä on sinulle tärkeää.Kortti varoittaa myös liiasta varovaisuudesta ja siitä,ettei katkaise täysin yhteyksiä ulkomaailmaan.kuuntele sisäistä ääntäsi ja tarkkaile omaa kulkuasi,mutta etene pysähtymättä.Sinulla on tietoa,jota et välttämättä halua tai voi jakaa muiden kanssa.Sinulla on mahdollisuuksia,mutta parasta onnistumista on oman tavan löytyminen.Siihen pääsemiseen on joskus hyvä sulkea korvat toisten neuvoilta,mutta keskustella kyllä oman näkemyksen vahvistamiseksi.
Kuuntele siis sydämesi ääntä ja anna itsellesi tilaa kasvaa ja jos sinulla on keskeneräisiä asioita,saata ne päätökseen.Älä etsi viisutta itsesi ulkopuolelta,sillä viisaus löytyy sinun sisältäsi.:)
Tämä sinulle leena-maria:) - leena-maria
Sinulle nostan kortin,joka kertoo vastuuntunnosta,muutoksista ja tasapainosta:)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan enemmän itseesi ja siihen mihin kykenet.Näin tekemällä huomaat voivasi nousta vaikeuksiesi herraksi,yläpuolelle.Sinun ei tarvitse tuntea epävarmuutta vaan toimi reippaasti ja aktiivisesti.Muistathan,että vain sinä tiedät,mikä on sinulle parhaaksi.Ota totuus vastaan sellaisena kuin se on ja toimi oman totuutesi mukaisesti ja ennenkaikkea luota itseesi.
nostan toisen kortin,joka edustaa yksin olemisen tarvetta.
Kortti kehoittaa sinua toimimaan niinkuin on sinulle hyväksi ja tekemään ainoastaan ja vain sen,mikä on sinulle tärkeää.Kortti varoittaa myös liiasta varovaisuudesta ja siitä,ettei katkaise täysin yhteyksiä ulkomaailmaan.kuuntele sisäistä ääntäsi ja tarkkaile omaa kulkuasi,mutta etene pysähtymättä.Sinulla on tietoa,jota et välttämättä halua tai voi jakaa muiden kanssa.Sinulla on mahdollisuuksia,mutta parasta onnistumista on oman tavan löytyminen.Siihen pääsemiseen on joskus hyvä sulkea korvat toisten neuvoilta,mutta keskustella kyllä oman näkemyksen vahvistamiseksi.
Kuuntele siis sydämesi ääntä ja anna itsellesi tilaa kasvaa ja jos sinulla on keskeneräisiä asioita,saata ne päätökseen.Älä etsi viisutta itsesi ulkopuolelta,sillä viisaus löytyy sinun sisältäsi.:)
Tämä sinulle leena-maria:)Kiitos paljon!
Ei olisi voinut osuvammat kortit tulla.
olen jo pidempään räpiköinyt ja etsinyt itseäni,jatkuu kyllä edelleen..
leena-maria - Magiatar
leena-maria kirjoitti:
Kiitos paljon!
Ei olisi voinut osuvammat kortit tulla.
olen jo pidempään räpiköinyt ja etsinyt itseäni,jatkuu kyllä edelleen..
leena-mariaKiitos sinullekin Leena-Maria=)
Sepä,se,kun se etsiminen vie aina hetken aikaa,mutta tällä "etsimis-ajanjaksollakin" on oma tarkoituksensa,mikä selvinnee sinulle ennenpitkää.
Onnea etsinnöillesi=)
Halauksin kaunista syksyä
Magia
- Ruusa
Laitoin sinulle oman viestin ennen kuin huomasin, että sinulla on tämä omakin nurkkaus!
Mutta kirjoitan nyt myös sen saman tähän:
Voisitko katsoa minulle, mitä korttisi kertovat!?
Miten jatkaa tästä eteenpäin, elämä kun ei vaan ota sujuakseen eron jälkeen, kaipaan häntä niin paljon.
Näkyykö mitään toivoa, paluusta entiseen vai onko tulevaisuus varannut minulle jotain muuta?
Ystäväsi Ruusa- Magiatar
Vastaukseni löytyy alkuperäisestä paikasta=)
Magia
- Onneton
Hei!!
Pyytäisin sinua, että voisitko katsoa korteista miltä avioliittoni tulevaisuus näyttää? Miehelläni on suhde toiseen naiseen ja nyt viikko sitten hän muutti väliaikaisesti pois kodistamme, että saisi rauhassa ajatella mitä tulevaisuudelta haluaa....
Itse olisin valmis yrittämään suhteemme eteen... mutta mieheni ei vielä tiedä mitä haluaa.. ja siksi olenkin niin onneton ja tuleva pelottaa... näetkö onko vielä toivoa?
Kiitos..........:)- Magia:)
Sinulle nostan kortin,joka kertookin niistä toiveista,jotka romahtaneet väärän luottamuksen takia sekä petollisuudesta.
Kortti kertoo myöskin uskosta,toivosta,rakkaudesta ja kauneudesta=)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan itseesi ja kunnioittamaan itseäsi,se muistuttaa sinua siitä,että sinulla on paljon voimavaroja,joita käyttää.Sinä suunnistat toiveiden ja odotusten mukaan,sinulla on selkeä tärkeysjärjestys elämässäsi.
Kannattaa myöskin miettiä sitä,että kaikkia toiveita ei ole tarkoitettukaan toteutumaan,mutta ne auttavat suunnistamaan kohti parempaa ja auttavat löytämään parempia mahdollisuuksia.Joskus asiassaan menestymisellä on hintansa,joka voi olla liian suuri,jolloin kannattaa harkita mitä lähteä toteuttamaan.
Sinulle on tullut "kylmä totuus" eteesi,jos oikein tarkoin käytät intuitiotasi,mitä se sanoo?
Tämän kortin kohdalla väliaikainen pettymys sekä rohkaisevat mahdollisuudet ovat hyvinkin mahdollisia,mutta se vaatii aikaa ja odotusta.Rakkaus ja ymmärrys kuvastaa korttia vahvasti=)
Tässä kohtaa jää nähtäväksi,kuinka tässä käy,sillä kortti ei sitä suoraan kerro.Odotus ja intuitio ovat avainasemassa.
Lähetän sinulle onneton voimia ja muistutuksen siitä,että vaikka on toivoa,,,muistathan elää=)
Halauksin
Magia - Onneton
Sinulle nostan kortin,joka kertookin niistä toiveista,jotka romahtaneet väärän luottamuksen takia sekä petollisuudesta.
Kortti kertoo myöskin uskosta,toivosta,rakkaudesta ja kauneudesta=)
Kortti kehoittaa sinua luottamaan itseesi ja kunnioittamaan itseäsi,se muistuttaa sinua siitä,että sinulla on paljon voimavaroja,joita käyttää.Sinä suunnistat toiveiden ja odotusten mukaan,sinulla on selkeä tärkeysjärjestys elämässäsi.
Kannattaa myöskin miettiä sitä,että kaikkia toiveita ei ole tarkoitettukaan toteutumaan,mutta ne auttavat suunnistamaan kohti parempaa ja auttavat löytämään parempia mahdollisuuksia.Joskus asiassaan menestymisellä on hintansa,joka voi olla liian suuri,jolloin kannattaa harkita mitä lähteä toteuttamaan.
Sinulle on tullut "kylmä totuus" eteesi,jos oikein tarkoin käytät intuitiotasi,mitä se sanoo?
Tämän kortin kohdalla väliaikainen pettymys sekä rohkaisevat mahdollisuudet ovat hyvinkin mahdollisia,mutta se vaatii aikaa ja odotusta.Rakkaus ja ymmärrys kuvastaa korttia vahvasti=)
Tässä kohtaa jää nähtäväksi,kuinka tässä käy,sillä kortti ei sitä suoraan kerro.Odotus ja intuitio ovat avainasemassa.
Lähetän sinulle onneton voimia ja muistutuksen siitä,että vaikka on toivoa,,,muistathan elää=)
Halauksin
MagiaKiitos magia!! =)
- Magiatar
Onneton kirjoitti:
Kiitos magia!! =)
Kiitos sinulle itsellesi=)
Oikein värikylläistä syksyä ja lämmintä päälle=)
Halauksin
Magia
- syystuuli
Voisitko katsoa korteista minulle mitä ne näyttävät rakkauden ja työn suhteen?
- Magiatar
Nytkun en tiedä tilanteestasi mitään,nostan sinulle yhden kortin.Kerro tilanteestasi hieman,niin vastailen lisää=)
Sinulle nostan kortin,joka kertoo naisellisesta viisaudesta.=)
Kortti kehoittaa sinua lujittamaan luottamustasi elämään,tasapainottamaan tunteitasi sekä avaamaan sisäisiä voimavarojasi.Muistathan antaa kuin myös vastaanottaa,nauti elämästä ja anna virran kuljettaa sinua eteenpäin.
Vältä passiivisuutta ja vallan/tunteiden väärinkäyttöä ja anna ja vastaanota rakkautta=)
Joskus on vaikeaa ottaa vastaan ja hyväksyä onnellisia asioita elämäänsä,se tuo surua ja masennusta.Silloin olisi hyvä muistaa ottaa selville omat odotukset,niiden työstäminen saa elämän kirkastumaan=)
Sinulla on/tulee jokin toive,jolle haet hyväksyntää.Arvioit ajatuksia,tunteita sekä niitä tekoja onnistumisen kautta.Sinulla on jo saavutettuja päämääriä.sinulla on tahto ja rehellisyys,ne kuljettavat sinua kohti parempaa.
Tämä sinulle syystuuli=)
Halauksin
Magia
- Minttu
Mitä näet minulle korteista? Kiitos jo etukäteen vastauksesta!
- Magiatar
Sinulle nostan kortin,joka kuvastaa oikeanlaista yrittämistä.=)
Kortti kehoittaa sinua etsimään sopiva tapa saada sisälläsi oleva patoutunut energia liikkeelle.Jokin luova toiminta tai fyysinen liikunta,reipas kävely olisi hyvä.
Tässä tilanteessasi olisi hyväksi löytää yhteisiä näkemyksiä ja päämääriä,sen sijaan,että voimavaroja tuhlataan turhaan kiistelyyn.
Tässä tilanteessa,mikäli se pääsee huonommaksi tulee varmasti vihan tunteita ja kamppailua.Ristiriidat olisi hyväkin selvittää.Koeta ottaa rennommin ja ehkä jopa leikkisämmin.Olemalla rehellinen huomaat tämän asian kehittävän sinua entisestään.
Liittäisin tähän tilanteeseen herra ihmisen.
Tämä sinulle.Jos sinulle tulee selkeitä kysymyksiä,otan mielelläni vastaan,sillä on hieman hankalaa vastata ilman minkäänlaista tilannetta.=)
Halauksin
Magia
Ethän laita enempää viestejä tänne,sillä muuten loppuu tila vastata myös nouseviin lisäkysymyksiin.
Kiitos
Magia - Hirtetty
Tuleeko entinen rakkauteni takaisin luokseni? Joudunko olemaan kauan yksin? Löydänkö rakkauden elämääni? Tuleeko hän menneestä vai onko uusi tuttavuus? Mitä esteitä entisen rakkaani ja minun välillä on? Rakastaako hän minua? Miten voisin itse toimia asioiden edistämiseksi?
Voi auta minua Magiatar!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698