Cumulus vai Sokos hotellin aamiainen

hämeentyttö90

Eli hinnat ei paljoa eroa ja huoneista viis... Kummassa parempi aamiainen?

Se ratkaisee kumpaan majoittaudun syksyllä.

Mikään muu asia ei siis ratkaise kuin aamiainen.

Kertokaapas :)

23

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämeentyttö90

      tosin näköjään sokoksessa kaikki parkkipaikat ilmaisia joten se vaikuttaa - kuten myös se että siitä saa bonusta.

      katselin myös KAIKKI HOSTELLIT ym. mutta niissä on tullu tarpeeks oltua joten haluan hotelliin..

    • säästöä vai ei

      Kun on rahaa voi majoittautua hyvin. Kun ei ole rahaa niin on pakko sästää.

      • hämeentyttö90

        olen aika pihi mutta ajattelin jos tämän kerran olisi hotellissa.. ja nuo vaikuttavat hinta-laatu suhteeltaan hyviltä.


    • kumpi tärkeempu

      Sokos hotellissa kuntosali mutta Cumuluksen aamiainen parempi.

    • kallis ja huono

      eikös ole sama missä vetää aamulla ne nakit ja jugurit ja myslit ja puurot... ihan samoja rehuja niissä on......
      Suomessa hotelliyö on liian kallis ja laatu on välttävä.
      Kumman kallis maa.....
      Samoin juna hinnat liian kalliita.
      Tai sii mun tulot liian matalat kuten monella muullakin.

      Ja samoin on monessa turisti rysässä ulkomailla, ihan sama homma...
      Kusetusta vaan kalliiseen hintaan.

    • ttetet

      Patjasta viis kunhan munakokkeli on hyvää! Onko kaikki ruuvisi tallella??

      • hämeentyttö90

        no en nyt ihan tuota tarkottanu vaan sitä että oletan että pedit on ihan sitä standardi tasoa... joskus vain hotelleissa on kuulemma isojakin eroja aamiaisessa.. siksi kyselen kun en muuta eroa keksi näiden kahden väliltä nettisivujen perusteella. mua kiinnostaa kyseisessä matkassa niin hotellissa vain nukkuminen ja hyvä aamiainen..


    • lskejhgrg

      Lappeenrantalaisena en ole yöpynyt yhdessäkään paikallisessa hotellissa. Vähän huono tulla meiltä kyselemään. :)

      • kkkkllll

        jos sinä et ole, niin ei se sitä meinaa, etteikö jotkut muut olisi...


      • tilulii4
        kkkkllll kirjoitti:

        jos sinä et ole, niin ei se sitä meinaa, etteikö jotkut muut olisi...

        Sanoo joku, joka pettää puoliskoaan.
        Nimittäin ei tule muuta v.ehtoa mieleen...


      • r.reiskanen
        tilulii4 kirjoitti:

        Sanoo joku, joka pettää puoliskoaan.
        Nimittäin ei tule muuta v.ehtoa mieleen...

        Mie oon köyriny Lappeenrantalaisessa hotellissa, kahdessakin.
        Kun oikein muistelen nii ooha mie Viikinkihovissakii.


      • jjmm -
        tilulii4 kirjoitti:

        Sanoo joku, joka pettää puoliskoaan.
        Nimittäin ei tule muuta v.ehtoa mieleen...

        pakko oli mennä hotelliin, kun asunnossa sattui mittava vesivahinko..


      • pienet ilot
        tilulii4 kirjoitti:

        Sanoo joku, joka pettää puoliskoaan.
        Nimittäin ei tule muuta v.ehtoa mieleen...

        minusta on ihana päästä joskus viettämään omaa aikaa, ostan vinon pinon naisten lehtiä ja menen johonkin hotelliin vuorokaudeksi. saan olla itsekseni ja mietiskellä, nauttia hiljaisuudesta, eikä tarvitse tehdä mitään. isäntä hoitaa lapset sillä aikaa. Jollain on tosi suppea maailmankuva ja ajatusmaailma, mutta sehän on vain hänen oma ongelma.


      • Cumulus+++
        pienet ilot kirjoitti:

        minusta on ihana päästä joskus viettämään omaa aikaa, ostan vinon pinon naisten lehtiä ja menen johonkin hotelliin vuorokaudeksi. saan olla itsekseni ja mietiskellä, nauttia hiljaisuudesta, eikä tarvitse tehdä mitään. isäntä hoitaa lapset sillä aikaa. Jollain on tosi suppea maailmankuva ja ajatusmaailma, mutta sehän on vain hänen oma ongelma.

        Hyvä!!!! itse teen joskus samoin, kun alkaa seinät huushollissa kaatuu päälle


    • sellasta se on

      mä vedin aamiaisella kilon pekonia ja nukuin seuraavan päivän tyytyväisenä, kun matkailin ja yövyin ylikalliissa hotellissa. Piti ottaa osa hinnasta takaisin ahmimalla viikon ruuat yhdessä aamiaisessa.

    • oon syöny

      Patriassa paras aamiainen.

    • Oyutta

      Nukut hustellissa ja käyt aamiaisella jommassa kummassa mainitsemistasi =)

      Aamiainen maksaa kummassakin alle vitosen (sen näkee hotellilaskuista), joten hinnan puolesta sama kumpaan menet =)

    • valletti

      heruisko hämeentytöltä nahkalompakkoa?

      Hotellin saat päättää itse

    • been there done that

      EI ole väliä, 1-3 yötä nukkuu vaikka parkkihallissa.

      FIrman piikkiin jos laitat niin kalleimpaan tietenkin tai otat laukunkantajan baarista ja laitat matkalaskuun yömatkarahan....

    • Just nyt Lpr Cumus

      Lappeenrannan Cumulus on oikeasti melko kulahtanut ja rempan tarpeessa. Mutta se ei vissiin vaikuttanut päätökseen :D Aamiaiset samaa ok-tasoa kummassakin, ehkä Cumuluksessa vähän parempi. Paras aamiainen hotellin taso on Lappeenrannan hotelleista Scandicissa.

    • Ritzkula

      Noista kahdesta valitsisin itse Lappeen, iloinen henkilökunta ja aamiainen ollut aina siisti ja täyttävä.
      Olen itse lappeenrantalainen ja olen molemmissa hotelleissa yöpynyt. En suinkaan pettämässä miestäni, vaan hänen kanssaan ollaan baari-illan jälkeen otettu huone kun taxi kotiin maksaa n.50€

    • huts.u

      Älä selitä, sä selität niin paljon ettei kukaan usko.

    • Enenääcumulukseen

      Eiii enää ikinä Cumulukseen. Kaikki pielessä. Tv.n säädöt täysin metsässä. WC ssä haisee paska kokoajan vaikka kuinka valutat viemäriin vettä. Auton parkkiin tullut maksu. Aamupala myöhässä. Nuoria kokemattomia tyttöjä palvelemassa respassa...eivät tiedä mistään mitään eivätkä osaa hymyillä asiakkaalle. Ei toimi ei toimi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1898
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      919
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe