Totta se on

sukulaisgetto

Täällä Pitämällä on kunnan rivitaloon laitettu koko suku ja nyt sitte porukalla pistetään suvun nuoriso pelaan sählyä klo 21. jälkeen,(voi sitä huudon määrää ja kiroilua) heti nurkalle vaikka tilaa on pelailla kauempanakin ja aikaisemminkin vois.

Nyt juuri kun pitäis saada pienemmät lapset nukkuun aikaisemmin ennen kouluun menoa...mutta kyllähän nämä rakkaat Aikuiset naapurit sen tietää!!!!!!!

Tämmöisillä aikuisilla ei ole kaikki oikein kunnossa omassa sielun elämässä jotka opettavat omille jälkeläisille ettei muiden ihmisten..perheiden elämä ole tärkeää kun vain omiensa.(ON MYÖS PSYYKKISTÄ PAHOINPITELYÄ LASTAAN KOHTAAN OPTTAMALLA TÄLLAISTA ASENNETTA!)

Kyllähän tuon nyt ymmärtäs jos olisin itse aiheuttanut heille jotain häiriötä.

Voisko nyt odottaa kiltisti, että löydän uuden asunnon ja jatkaa sitte tätä samaa jos hyvällä lykyllä asuntoni kelpaa omalle sukulaisellenne.

En tiedä sitte olisko juuri tämä nurkkaus enään niin houkutteleva sen jälkeen?

En viitsi mennä sanoon suoraan asiasta kun kuulin eräänäkin päivänä, että naapurin rouva aikoi hakata katuharjalla heidän pyörä rosvon!Suuret on luulot.

Minäkin voisin tehdä sitä sun tätä väkivaltaa,mutta kun on nuo lapset ja sehän on varmaan monen pelastus;)

173

3599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lä Pitämä Tä Paikka

      Joo meidänkin rivarin päädyssä pelattiin sulkapalloa kaljan voimalla 00.30 saakka. Katolta haettiin pelivälikettä kun yritettiin nukkua. Älämölö oli ihan omaa luokkaansa. Se oli sitä aikaa kun asuttiin Pitämällä.

      • sukulasigetto

        Mutta tähänhän puututaan virkavallan kautta jos 00.30 asti pelaillaan äänekkäästi.
        Nyt onkin kyse siitä että nämä nuoret on oikein usutettu tuohon ,koska sehän on hirvee ämmä joka puuttuu nuorten pelaamiseen tai yleensä jos edes puhuu vieraiden lapsille muutakin kun hyvää päivää!
        Tässä perään kuulutetaan toisten ihmisten huomiion ottamista hyvällä eikä pahalla.
        Minkälainen on kohtalo nuorella jos kotoota pitäen opetetaan syrjimään ihmisiä joista ei ole heille mitään harmia.
        Ainut harmin aihe on ilmeisesti se ,että en ole sukua?enkä ole niin yksinäinen raukka joka ei voisi valita kaverikseen tai ystäväkseen ihmisiä jotka ovat hyvää tarkoittavia ,ilosia ihmisiä.....aika harvassa nyky suomessa!
        Ainut ilo näkyy olevan näille sisäänpäin kääntyneille ,vahingon ilo!Surullista katsoa kun lapset tai nuoret eivät enään naura herskyen jollekkin ,sensijaan kuivahkaa ilkeämielistä naurun röhötystä joskus saattaa kuulua kauhen kirvaamisen seasta.

        Mutta jos tietämättäni olen asumisellani aiheuttanut huonot unet niin ilmottakaa ,asia korjaantuu.Ystävsenne en voi alkaa ,sillä olemme niin erinlaiset ja kuluttaisisimme toisemme loppuun.
        Harvassa on hyvät kaverit.


    • pääskynen 1

      Minuu se kyllä ei ota päähään eikä kuuloonkaan, ajaa se postiauto kerran päivässä. Ei ole linnunlaulut haitannu. Siis meillä asustelee pääskysiä kahdeksassa pesässä ja niillä on kolme poikasta /pesä ja äiti ja iskä. Laskeppa siitä onko meteliä iltasella n. 40 lintua

    • (Y)

      Mitä kun otat haulikon ja alat ammuskella savikiekkoja illan kuhjassa. Luulen, että säjlynpelaajatkin alkavat hiljenemään ja ihmettelemään että mitämitä

    • HohHoijaa...

      Taasko tämä raukutus alkaa samalta ihmiseltä. Turhaan nimimerkin taakse kätkeydyt, koska tietona on koko kadulla, kenestä on kyse. Voit aivan hyvin tulla naamatusten keskustelemaan niin ei tarvitse sitä pimeyttä hakea rullaverhojen takana koko päivää.

      Ja mitä eiliseen tulee kertoisit koko totuuden.. myös sen moneltako pelaaminen pojilla loppui. Sehän loppui klo.22 JOLLOIN ALKAA HILJAISUUS! Tunnin he pelasivat.

      Joten jos jättäisit tämän holhoamisen ja turhan vihan lietsomisen ihan nyt suosiolla pois ja keskittyisit omiin lapsiisi, jotka eivät sinulla kuitenkaan ole jatkuvasti. Leikkikentän laidalta on kuulunut heidänkin suustaan erittäin mielenkiintoisia asioita.

      Mutta en alennu täällä arvostelemaan ketään, koska minua/meitä ei todellakaan kiinnosta toisten elämäntapa, joten siinäkin taisi tulla vastaus väitteeseen "vanhemmat usuttaa lapset pelaamaan"..

      Joten annetaanpa olla ja toivottavasti asunnon vaihto parantaa elämääsi. Voi olla että lapsettomia rivitaloasuntoja ei ihan paikalla löydy mutta joo..

      • sukulaisgetto

        No,kiitos vastauksestasi,näin oletinkin, että tunnistetaan ja hyvä niin.Kyllähän se on tahallista jos kollit laitetaan saman nurkan vierustaa kiertään ja pelaan klo 21.00-22
        kun kerta jouto aikaa on aikaisemminkin.

        Kunnioittakaa sitte muitakin asukkaita kun vain omaa sukua.
        eikös me jo
        juteltu ja sanoin kantani asiasta ja joku muu taisi sen lopetta kesken kun minä.

        ja hyvä kun olet huomannut lasten olevan vain harvoin .no,jospa he saisisivat olla sen pienen hetken rauhassa?
        Eipä noissa muissa pihoissa oikein ole liikettä näkynyt, oisisivatko fiksut vanhemmat hankkineet nuorisolleen harrastus mahdollisuuden sieltä missä on muitakin nuoria salskeita poikia eli kavereita.

        En tiedä mitä on lapseni leikkikentällä touhunnut ,jos jotain asiatonta niin olishan se kiva tietää...vai onko ollut matkimisen makua..mitä isot edellä sitä pienet perässä.
        Asunnon vaihto ei varmaan paranna asiaa ainakaan Kainuun alueella(jossa joudun nyt asuun ihan pakosta) .Semmosta se on kun astuu Kajaanin alkisten varpaille..jotka on niin niin Suomalaisia???


    • (Y)

      Hyvä, hyvä, jatkakaa samaan hyväksi koettuun malliin!

      • sukulaisgetto

        Taitaapi olla niin jos alan tässä ampuu kiekkoja tulee piipaa auto.
        Mikäs sen kätevämpi jutustelu kun tää netti.Näkyy olevan valtaosan mielestä niin.Vai olenko taas väärässä?
        En kyllä haluais tällaisista aiheista keskustella mielelläni .Haluaisin elää omaa elämää.


    • sukulaisgetto

      Anteeksi unohdin mainita myös tämän.Eli en nyt ole varma olikko se sinä joka vastas tähän mun laittamaan aiheeseen tämä henkilö, joka siis kävi jo juttelemassa portailla mutta jos olit ja kehoitit jutteleen naamatusten asiasta kysynkin nyt :
      Oletkos itse käynyt naamatusten jutteleen miehen kanssa jonka dopperi oli vahingossa päässyt keväällä irti joka aiheutti sinulle suunnatonta tunnekuohua kun käytit koiriasi lenkillä?Jos olet olet siis parempi ihminen kun minä.

      Mutta jos et ole niin nöyrimmät pahoitteluni sekaannuksesta.

      • huhhuijaa1

        mitä sulla pullossa jota kannat päivittäin mukanasi parkkipaikalla?viinaa???


      • Veikko Siipiveikko
        huhhuijaa1 kirjoitti:

        mitä sulla pullossa jota kannat päivittäin mukanasi parkkipaikalla?viinaa???

        Minkä tautisen takia sinun pitää juopotella parkkipaikalla ?
        Eikö se olisi parempi juopotella muualla ?
        Tarjoatko ryypyt jos tulen luoksesi ?
        Ethän vain ryypi pullonsuulta ?


      • rpq4gboij
        Veikko Siipiveikko kirjoitti:

        Minkä tautisen takia sinun pitää juopotella parkkipaikalla ?
        Eikö se olisi parempi juopotella muualla ?
        Tarjoatko ryypyt jos tulen luoksesi ?
        Ethän vain ryypi pullonsuulta ?

        puolentoista litran "limu" aina mukana kun käy autonsa luona tupakalla......päivästä toiseen;))


    • ÄITI <3 LAPSET

      Hei, nyt on oikea ihminen täällä vastassa ja KYLLÄ olen keskustellut kyseisen koiran omistajan kanssa ja asiat on keskusteltu KASVOTUSTEN! Nyt tämä herjaaminen täällä saa loppua, tästä ja siitä sinun toisesta nimimerkistä on mennyt tutkintapyyntö eteenpäin. Asiaa en kanssasi keskustele tämän enempää täällä joten anna olla.

      • lapsellista

        Tutkintapyyntö ? :D


    • Univelkataakka

      Asun Pitämällä rivitalossa ja valittaisin yläkerran porukan koripalloharjoituksista sunnuntai aamuisin. Haluaisin nukkua sunnuntaisin vähän pitempään kun työskentelen vuorotöissä. Arvatkaapa minkäläinen kopina sieltä ylhäältä kuuluu kun urheilijanuorukaiset donkkaavat. Kellarin säilytys kopissani käy naapurin nuori rouva irstailemassa irtomiestensä kanssa ja ripustelevat kondomejaan kanaverkkoon kuivamaan, ällöttävää. Sitäpaitsi postinkantaja ramppaa rivarin rapuissa ja rämpyttää postiluukkua että koirat haukkuu ja univaje vaan kasvaa.

    • Gekko

      Sama juttu juttu meillä, nyt ne olivat varastaneet yläkerranportaat. Tein luonnollisesti tästä ilmoituksen isännöitsijälle ja huoltomiehen ystävällisellä avustuksella etsimme yhdessä portaita, tuloksettomasti.Kysyin häneltä että tarkoittavatko nämä kirjoitukset minua kun minulla on gekko-lisko, jotain ulkoilutan päivittäin, hihnassa. Ei siis mikään getto. Varokaa siis vandaalit, rappuja on vaikeaa piilottaa, varmaankin jäätte kiinni, ja se on oikein.

    • Ben Teller

      Olen keski-ikäinen hyvin toimeen tuleva mies, ihan perussuomalainen. Aviosäädyltäni olen sinkku, kylläkin eronnut. Olen hämmästynyt kuinka paljon täällä naiset riitelee ja juopottelevat. mikä teitä vaivaa arvon naiset ? Haluaisin löytää elämänkumppanin, mutta kunnollista naista on vaikea löytää. Olen jäänyt eläkkeelle ja nyt on aikaa harrastuksille. Möin omakotitalon ja muutin Pitämälle rivitaloon että aikaa riittäisi enemmän harrastuksille, kuten jo tuossa aikaisemmin mainitsin. Etsisin itselleni sosiaalista tukiverkkoa, kun olen yksinäinen, paluumuuttaja.Luonteeltani olen ulospäin suuntautuva. Harrastuksiini kuuluvat melkeinpä kaikki luovuuteen liittyvät jutut.Kiinnoistaisikko ketään naista tutustua minuun vaikka vain ystävuuden merkeissä, näin aluksi.

    • Miss. Xl

      Hyvä Ben. Uskoisin että nimimerkki on keksitty, mutta mitäpäs siitä. Olen pidemmän aikaa etsinyt miehisen miehen seuraa, turhaan. Olen itsekkin paluumuuttaja, viimeksi asuin Hyrynsalmella ja seurustelin erään lentäjän kanssa. Olet varmaan huomannut viitostien kohdalla sen punaisen kopterin jolla hän lennätti muunmuassa Joulupukkia. Sattuneista syistä siinä ei ole moottoria, on korjattavana Turussa, jonkun huijarin toimesta ollut jo useita vuosia. Komia mieshän se Kopterilentäjä oli ja niin ihana, ei siinä mitään. Pahempaa petturia en voisi parhaalle ystävättärellekkään toivoa, kuin oli hän. Olen kiinnostunut sinusta ja sivistyneestä seurastasi, voitaisiinko me tavata ihan jo pikapuoliin.

      • Miss XL

        Korjaan Miss. XL, minulla on jo ikävä sinua, kulta.


    • Heimo Haitto

      No niin nyt ne ovat murtautuneet verkkokoppiin ja anastaneet kotiviinit ja ukin valmistamat sukset, Sukset olivat valnmistettu haapa-puusta, olivat aikoineen ihan huippulaatua keveytensä vuoksi, Sikäli sukset ovat harvinaiset että ne ovat numeroidut parit ja ainoat laatuaan. Eli kyseessä ovat Jormasen suksitehtaan prototyypit. Muut parit ovat menneet parempiin suihin, jänikset olivat mieltyneet haapasuksiin. Varmimmin sukset tunnistaa ukkini suunnittelemista terveys siteistä, jotka ovat uniikki kappaleet. Palkkoio odottaa, sukset ovat vakuutetut.

    • Ensio Käämi

      Posti toi minulle 456 rautakankia. Arvatkaapa olinko ihmeissäni, kyllä siinä postipojalla hiki virtasi kun hän toi ne tuohon pihamaalle. Rupesin kuittaamaan lähetystä ja huomasin että se oli leimattu Puolassa. Lähetys oli tarkoitettu Kanki Kaikkoselle Hyrynsalmelle. Kangit olivat olleet näyttelyssä paikallisten fermereiden maatalousnäyttelyssä, hyvällä menestyksellä(kunniamaininta). Puolan kielihän on hieman vaikea selkoista ja lisäksi siinä oli väärä postinumero. No kangit lähetettiin oikeaan osoitteesee. Kaikkonenhan on minulle entuudestaan tuttu, ostin häneltä aikoinaan teleskooppi kangen, kallishan se oli mutta erittäin käytännöllinen. Haluaisin kyllä vielä ostaa sen tupella varustetun kangin, se olisi niin miehekään näköinen tuossa takan päällä. Niin siitähän minun piti kysyä että milloinkahan ne paikallisliikenteen vuorot kulkevat täällä Pitämällä ? Aina ei voi olla ajokunnossa, täytyisi saada täydennystä.

    • Veijo Ullakko

      Asun sinun yläkerrassasi, minulla ei ole lapsia, Joten meiltä ei voi kuulua koripallon pelaamiseen liittyviä ääniä. Joskus viikonloppuisin pojat käyvät pelaamassa korttia ja silloin voi kuulua pullojen, ei pallojen ääniä. Pulloja kyllä kuljetetaan korissa, voisikkohan sekaannus johtua siitä.Koripullot kyllä käydään vaihtamassa täysiin, säännöllisin väliajoin. Palauttakaa ihmeessä ne portaat, tuo kulku tuonne ullakkohuoneistoon on tarpeettoman vaikeaa vanhalla miehellä, huoltoluukun kautta. Äläkä sinä valita joka asiasta, ne voivat löytää minut täältä.

    • Leo Lastulevy

      Annetaan poikakissan pentuja. Norjalaisia metsäkissoja, ymmärtävät myös suomea. Puoliverisiä ne ovat. Äidin äiti oli siamilainen kaksonen.Ei löydy papereita, mutta ovat ensimmäiset laatuaan Suomessa, ainoat jotka tosiaan on poika kissa synnyttänyt. On siinä vielä se kielitaito plussana. Annan ne vastahakoisesti pois, allergian takia. Kissat ovat minulle allergisia.

    • Lea Atsalea

      Löytyisikkö Pitämältä kukkien kastelijaa sekä luotettavaa henkilöä pitämään silmällä asuntoa, lomareissun ajaksi.Lomani ei ole kuin parin viikon pituinen. Voitin matkan paikallisen kauppiaan arvonnassa.

    • Re Tired

      Onko sekäänihan oikein, että Pitämällä nuorenparin naidessa kuuluu kauhea kirkuminen seinän takaa? On kuin palohälytin alkaisi soimaan liimaksin saapuessa.

      Ja sitten; samalla naisella tämä legginsien käyttö! Isokokoisella naisenpuolella tiukat legginsit ja tunika. Sitten pyllistellään puskajuuria rapsimassa! Pahinta on kun se kääntyilee niin, että aromipesä ei näy kunnolla vaan joutuu akkunasta akkunaan juoksemaan.

      Saako rivitalon yhteisalueiden vesakkoa raivata ilman isännöitsijän lupaa?

    • Veijo Ullakko

      Voi voi, paha sanoa tuohon vesakoiden raivaamiseen mitään. Missä talossa tuo amatsoni asuu joka pyllistelee niin anteliaasti. Kas kun minun sosiaalinen asumiseni perustuu pelkkiin ääniin koska asunnossani ei ole akkunoita. Tosin olen porannut reikiä seiniin jotta voisin ihailla ... hmm uhkeaa naiskauneutta. Kirkuminen toki kuuluu minunkin luukkuuni, se on mielestäni täysin luonnollista kun naisella karkaa kirkaisu hekuman huipun lähestyessä. Luulen sen johtuvan siitä kun on ollut liian pitkään ilman yhdyntää. Minun korviini tuo ääni tuo lähinnä jokihinaajan tai oikohöylän ulvaisun. Antaa ihmisten rakastella, älkää olko ahdasmielisiä.

    • Miss XL

      On se kumma kun ei saa tyydyttää edes alkukantaisia halujaan rauhassa, aina on joku korva seinässä kuuntelemassa. No onhan minulla joskus saattanut päästä kirkaisu, mutta ei sitä huomaa kun tajua riipoo, en minä tahallani. Joskus minä kyllä päivällä huudan ihan suoraa huutoa, laitan musiikin soimaan vähän isommalla volyymillä. Ps.En ole vesakon raivaaja.

    • Ratto Riitta

      Täällä Pitämällä liikkuu joku pervo. Saunavuoron alkaessa lauteiden alta on löytynyt tirkistelijä, ollut aika heikossa hapessa. Väittää pudonneensa lauteiden välistä, hapen puutteen takia. On viettänyt lauteiden alla useamman tunnin. Pupillit pitkällä on raahautunut suihkun kautta ulkoilmaan. Pälyilevä ja sisäänpäin käpertynyt, utelias, etten sanoisi.

      • Reino Halkoliiteri

        Katiskan teko oli mielessä, mallia olisin katiskaan ollut vailla. Van kun rupesit keljuilemaan, en pystynyt sinun mallilla tekemään kyseistä pyydystä. Nielusta olisi tullut liian suuri ja kalat olisivat karanneet samontein katiskasta.


      • Reino Halkoliiteri
        Reino Halkoliiteri kirjoitti:

        Katiskan teko oli mielessä, mallia olisin katiskaan ollut vailla. Van kun rupesit keljuilemaan, en pystynyt sinun mallilla tekemään kyseistä pyydystä. Nielusta olisi tullut liian suuri ja kalat olisivat karanneet samontein katiskasta.

        Eikä siinä vielä kaikki, sinulla on varmaan korttelin komeimmat peräpukamat, että vilpittömät onnittelut niiden johdosta.


    • Lea Atsalea

      Ei se ole helppoa tuo elämä täällä mäelläkään, uskokaa pois.Kerrostalossa se vasta hulinaa on. Joku oli ikäynyt syömässä marjapuuron parvekkeelta, olin jättänyt sen sinne jäähtymään. Asunnossa oli myös vierailtu, mitään ei oltu anastettu. Makuuhuoneen sängyssä oli käyty mylttäämässä. Käväisin pikaiseltaan kaupassa ja jätin parvekkeen oven raolleen. Ennenkuulumatonta.

      • Miss XL

        Täytyypä kokeilla, mistä marjoista kyseinen puuro oli valmistettu ? Puuron keittoon ja parvekkeen ovi raolleen, täytyy verho jättää ulkopuolelle lepattamaan. Taidan laittaa puuroon pienen sinisen pillerin. Suihkussa täytyy käydä ja kainalokarvat sheivata, bikini raja... no antaa olla .Päälle jokin seksikäs yöasu. Olen huomannut että miehet ovat minusta kiinnostuneita kun työjelen puutarhassani. Naapurin mieskin ravaa kuin paraskin ravuri akkunasta akkunaan. Käy aina lainaamassa jotain, sokeria tai suolaa. Pukeutuu aika sexysti, seisoo edessäni lantio eteenpäin työnnettynä, tiedättehän. Saisi leikata sieraimista pursuilevia nenäkarvoja, tai sitten siistiä niitä, ajavathan ne saman asian kuin viikset. Poistuu paikalta lantio nykien,kuin koira konsanaan juoksuaikana aktin jälkeen.


    • Leo Lastulevy

      Mikä ihme siellä saunassa on vikana? Kiuas hehkuu nurkassa valkohehkuisena ja kuumuutta on niin paljon että mittarista loppuu näyttö. Onkohan termostaatin jumittanut. Pihka valuu laipiosta takertuen hiuksiin ja muuallekkin vartaloon takertuen rintakarvoihin. Yritä nyt siinä sitten peseytyä, pihka vain leviää joka paikkaan. Saunan jälkeen joutuu kalttaamaan ihon teräslastalla kuin sialta konsanaan ja lopuksi ajelemaan ihon partakoneella. Ihoni on aivan vesikelloilla. Näpeilöökö joku termostaattia saunavuoroni aikana

    • Reino Halkoliiteri

      Minäkin olen ihmetellyt sitä uutta saunaa. Remontin aikana sinne on ilmestynyt uusi kiuas. Olen tuonut sinne halkoja, mutta eihän siinä kiukaassa ole edes luukkua minne laittaa halkoja. Olen laittanut tuomani halot pukuhuoneen penkin alle, sieltä ne kyllä katoavat ihmeellisesti. Sitten siellä on ihmeellinen valokatkaisin, vaikka sitä kuinka pyörittää niin valoissa ei tapahdu mitään, itse asiassa katkaisijoita on kaksi, ihmeellistä. Voi kuinka tekniikka menee joutuin eteenpäin.

    • Veijo Ullakko

      Reinolle pieni reunahuomautaus, älä hyvä veli lopeta niitä halkojen tuontia sinne saunaan. Minä ne olen kerännyt ja pakannut pahvilaatikoihin ja vienyt kauppoihin myytäväksi, haloista saa ihan hyvin rahaa. Mieltäni kuitenkin painaa sellainen asia että tänne täytyisi saada ihan vanhan ajan ulkohuussi, missä voisi käydä tekemässä tarpeensa, ilman jonottamista. Tai sitten minulle täytyy antaa yleisavain, aluksi vaikka huoltotiloihin.Katsokaas kun minun kattohuoneistossani ei ole vesijohtoa, puhumattakaan muista mukavuuksista. Kuinka monta kertaa olen joutunut avaamaan vieraan ihmisen asunnosta tukkeutuneen viemärin, mitä kaikkea ihmiset sinne tunkevatkaan. Viemärin avaamisen jälkeen olen joutunut käymään suihkussa ja pyyhkimään itseni toisten pyyhkeisiin. Voisitte laittaa sinne jääkaappiin muutaman olutpullon putkimiehelle, ei kai tuo ole liikaa vaadittu.

    • Himoköyrijä

      No nyt alkaa viimeinkin tällä palstalla olla kunnon kirjoituksia! Lissee, lissee!!!!

    • Akateeminen aviopari

      Ilkivaltaa Pitämällä. Kuka kumma sairas henkilö puhkoo poikana pyörästä kumit. Eikö ole muuta tekemistä, poikani ei osaa paikata kumeja. Nähkääs joudumme tulemaan mieheni kanssa omalta asunnolta paikkaamaan kumit (mieheni on insinööri), miten poikani pääsee hakemaan esimerkiksi olutta. Kysyn minä. Vastaan heti, ettei mitenkään, lisäksi poikani mielialalääkkeet ovat lopussa ja joudumme mieheni kanssa kuskaamaan häntä ympäri kylää, voi kuinka rasittavaa. Poikani on vasta 32 vuotias ja tulee toimeen omillaan (sairauseläkkeellä)

    • Lea Atsalea

      Vai teidän rakkauden hedelmänne se kuoputtaa kukkapenkit mustalle mullalle. Olen jo epäillyt kuka se on. Asennutin riistakameran ja siellähän se körmyniska vetää munamankelilla niska kyyryssä, kuoputtaa oikein naama virneessä. Loppui se pikkukakkonen kun laitoin kukkapenkkiin piikkilankaa, nut se on pumpannut aamupäivät ilmaa pumpulla kumeihinsa. Silloin kun herää ihmisten aikaan lääkepöhnästään. Ihan oikein sille sille kutaleelle, vai mielialalääkkeitä, pihalta on löytynyt kolmiolääkkeiden pakkauksia, Mielestäni te rakkaat vanhemmat olisitte itsevoinee käyttää niitä kumeja. Väestöliiton suosittelemia, sekakäyttäjä mikä sekakäyttäjä.

    • Panostaja Voittinen

      Olen kunnan palveluksessa panostajana. Torstai aamuna käydessäni hakemassa sanomalehden laatikosta, meillä ei ole luukuja, kusipäät. Ruvetessani juomaan aamukahvia ja levittäessäni lehden huomasin että lehden reunat olivat ruskean mömmön peitossa. No ihmispaskaahan tuo oli. Kuka ihminen pystyy sontimaan postilaatikkoon???? Onko se joku trapetsitaiteilija tai jonglööri ? Palkitahhan tuommoinen pitäisi tai palkata vaihtamaan lamppuja katuvaloihin. Laitoin lukon postilaatikkoon, vaikeusasteen maksimoinniksi. Kiitos kun et pyyhkinyt takapuoltasi sontasiioniin.

    • Veijo Ullakko

      Olen monta kertaa pyytänyt ulkohuussin laittamista tänne Pitämälle. Asioiden jouduttamiseksi päätin vääntää tortun kunnan työntekijöiden laatikoihin. Voit varmaan vaikuttaa kyseisen mukavuuslaitoksen pystytyksen nopeuttamista. Turhaan sinä sinä siellä meuhkaat, yhden päivän lehdestä. Ajattale sitä kun kun väännät oman torttusi kaakeleiden kiiltäessä ympärilläsi, häikäisee silmiäsi ? Vaihda pienempi polttimo hotellihelpotukseesi, narisija,

    • Univelkataakka

      Kuka kumma lainaa polkupyörääni. Se on aamuisin aina eri asennossa kuin illalla nostaessani sen varastoon.Ihmeellistä ? Voi että täällä on levotonta asua,Pitämällä. Naapurin jäniskoirakin on maalattu valkoiseksi ja laitettu mustia täpliä, ihan uunijuuston näköinen, se jäniskoira.Netistä etsin ja se on kuulemma Dalmatialainen. Se on varmaan noiden nuorten tekemisiä kepposia, naapurini ei ole koskaan tullut toimeen noiden nuorten kanssa. Eihän ne mitään nuoria enää ole, ei lainkaan. Kulkevat ylisuurissa takeissaan housunkoppa maata viistäen, tennarit jalassa laahustavat pipo korvilla kesät, talvet. Ihmeellisiä kulkijoita , liikkuvat yleensä öiseen aikaan. Polttelevat sätkiä jotka tuoksuvat imelälle, sätkä kiertää pojalta pojalle, Jou

      • Veijo Ullakko

        Sinäkin alakerran asukki, kyllä sinäkin olet ammattivalittaja. Ajattele minun kärsimyksiäni, joudun kuljettamaan myytävät halot ja muutenkin asoimaan sinun vanhalla polkupyörälläsi.Olen ostanut kesän alussa siihen uuden päällyskumin ja huoltanut sitä parhaan kykyni mukaan sinun vanhoilla ja puutteelisilla työkaluilla. Pyöräsi olisi hajonnut jo vuosia sitten ilman minun näpräämistäni.Kun kerran alettiin valittamaan niin jatketaan, joiduin hankkimaan Peltorin radiokuulosuojaimet. Sinun musiikkimakusi ei miellytä korvaani, sinun takiasi jouduin investoimaan musiikilaitteisiin, saisit osallistua niiden hankintaan. Mikäli vielä jatkat haukkumistani, niin raotan salaisuuden verhoa ja kerron ketä siellä kulkee, miehiä meinaan.Sinuna harkitseisin uuden pyörän ostamista, minä haluan vaihdepyörän, rumpuvaihteilla.


    • Lea Atsalea

      No nyt perennapenkkiini on ilmestynyt suksien jälkiä. Riistakameran talleenteelta löytyi tuo uusavuton pökiö hiihtelemässä nurtsillani.Sukset ova niin erikoisen näköiset että otin yhteyttä Heimo Haittoon. Sukset olivat Heimon ukin tekemät ja ne käytiin takavarikoimassa pökiöltä. Saimme osan kotiviineistä myös takaisin. Nautimme kotiviinit Hempan kanssa ja voi kuinka hauskaa meillä olikaan. Oikein seurallinen ihminen ja niin hurmaava, voi sinua Hemulini kuinka rakas sinä oletkaan. Aamuyön pikkutunneilla nukahdimme toisiimme kietoutuneina. alastomat vartalomme kiilsivät hiestä märkinä. Me onnelliset.Lähdemme uhdessä ulkomaille palkintomatkalle.

    • Akateeminen aviopari

      Pojaltani on viety sukset, kuinka ihmiset eivät voi antaa toisten tavaroiden olla rauhassa. Minä kyllä kerron tämän miehelleni, insinöörille. Hän kyllä keksii keinot teille. Kateelliset panettelijat. Pahan ilmat linnut.

    • Miss XL

      Voi kuinka romanttista. On niin ihana lukea kuinka yhteinen harrastus voi yhdistää kaksi hmistä. Kieltämättä tuo suksi juttu on ihmeelinen sattumien summa.Kumpikaan ei ollut hiihtämässä ja vain nuo vanhat sukset olivat kuin Amorin nuoli joka sattui molempiin ihmisiin. Kateellisena luen teidän onnestanne ja niin alkukantaisesta kiihkostanne toisianne kohtaan, ihan tulee tippa okulaariin. Kohtalolla oli sormensa pelissä, onneksi ette menneet onnenne ohi vaan annoitte tunteillenne vallan. Onnellisia hiihtoretkiä teille, rakastavaiset.

    • Ensio Käämi

      Univelkataakalle, joko se polkupyörä juttu on ratkennut. Onko vanha pyöräsi myytävänä. Tarvitseisin edullista polkupyörää akuuttiin tarpeeseen. Näkyy nuo viikonloput venähtävän, enkä haluaisi menettää ajokorttiani. Ostaisin myös vanhan separaattorin, iltojeni ratoksi. Ps.Apurattaat olisivat iloinen ylläri.

    • Selvittelijä

      Huomenta huomenta, eli minuun entiseen rikostutkijaan (evp) otettiin nniiin.. tuota yhteyttä, niinhän se oli. Eli tutkimuksia, niitäkö on hukassa eikun niitäkö pitäisi ehtiä etsiä ??? Täytyy ottaa aamulääkkeet, vai jokohan minä ne otin, tuossahan ne ovatkin ja päälle kulaus vodkaa... no niin asiaaan, röyh.Niputetaanpa asiat niin vähän ajan päästä ne ratkeavat kuin itsestään, on nääs kokemusta, musta ? Mistä se musta nyt siihen tupsahti, ei minusta ainakaan, vai voisikko se sittenkin olla musti.. joka tapauksessa onhan mustikin musta, mustaakseni. Huh huh onpas taas niin sekavan tuntuinen tämä aamu. Niin lääkkeet pitää ottaa, niinhän tuossa lapussa lukee ... onko nyt aamu vai ilta??? No niin onko hän vaimo muistanut syödä lääkkeet hänelläkin on tuo mikä se on... niin dementia niinhän se taitaa olla minullakin. No joka tapauksessa Asentaja Andersonilla on tuolla Hyrynsalmella niitä separaatoreita, tiedoksi vain tuolle Ensio Käämille, hyvinhän tämä meneee kun vain muistaa ottaa lääkkeet.Ensioltako on hävinnut ajokoira joka maalattu valkoiseksi??? mutta eihän ajokoira tarvitse ajokorttia, mitähän tämä oikein tarkoittaa?? no niistä portaista on kyllä paha mennä sanomaan mitään kun ne ovat hukassa.. siis onko hukka vienyt portaat ? vai onko kyseesä hukkanen? mikähän se on hukkasen etunimi.. täytyy katsoa almanaakasta. voisikkohan se olla ALMA. No joka tapauksessa.. täytyy ottaa olutta kun nuo lääkkeet rupeaa jonottamaan näin kesällä on vaikea tietää onko nyt aamu vai ilta aina on valoisaa ...SEIJA onko nyt aamu vai ilta.. ahaa olen syönyt jo ilta lääkkeetkin.Miss XL niin Hyryn tyttöjähön se olikin, oli se villi silloin 60 -luvulla kun seurusteltiin silläkin oli pitkät kiharat hiukset ja jamekset mahtavat rinnat kun nännit näpöttivät intian puuvillapaidan läpi minullakin vielä siihen aikaa ette sanoisi.. jöpötti
      ... niin kerrankin meni jameksista sellaisista leveälahkeisista.. niin kuraus meni ja mulla tuli??? VONKALLA oltiin teltassa juotiin viiniä ja poltettiin ruohoa ja sitten rakasteltiin ja kuunneltiin ameriikkalaista populäärimusiikkia.. kyllä se oli 67.. vuosi meinaan se oli sitä aikaa kun vastusttiin vietnamin sotaa ja sitten MAKE LOVE NOT WAR..täytyy ottaa olutta ja käydä vessassa kun nuo nesteenpoistolääkkeet rupesi vaikuttamaan..Laitanpa tuossa soimaan Ten Years Afteria... noin Alvin Lee oli kunkku kitaristina miten tämä maailma on niin värikylläinen??? Vessassakin oli sieniä sellaisia värikkäitä .. tiedättehän.. mushroom... värilliset pallot liukuvat pitkin seiniä psykedeelisiä kuvioita .voi veljet tämä on elämää oli sillä Miss XL:llä kyllä mahtavat munkit aktin jälkeen kävimme uimassa ja sitten taas rakasteltiin ja maattiin munasillaa kukkaiskedolla naisellani ei ollut munia.. täytyy ottaa paukut... oli silloin kyllä muitakin hyviö bändejä.. Rolling Stones.. Jaggeri lauloi tosi mahtavia kappaleita ja oli vielä nuori ihmeen vanhan näköinen tuo on tänä päivänä.. tuossahan se istuu minua vastapäätä ja pössyttelee... minäkin pössyttelen .. vaimoni Seija tulee pitkässä kukkaismekossaan ja käskee lopettamaan tutkimukset kun Mick tuli kylään oli liftannut Jimin kyydissä Ämmästä niilä oli ollut keikka Jätkänpuistossa.. siis Henriksonin Jimistä nyt on kysymys.. niillä on vanha volkkari semmoinen ihmisten kuljetusauto.. pikku bussi.. Seija on laittanut suitsukkeita palamaan.. voi että on rauhallinen olo.. puheensorina kuuluu vaimeana taustalta.. kuuluu myös Jaggerin laulu täytyy varmaan ottaa paukku ja pillereitä onpas jotenkin niin villi olo että vetäisen Seijaa villoihin tuossa Afgaani matolla olol on tosiaan raukea... nukahdan...

    • Naapurisi Pirkko

      Mitä se Jallu muistelee taas meidän entistä seurustelua. Olihan se ihanaa aikaa, sinullakin oli pitkät hiukset, toisin kun nyt. Villiä nuoruutta elettiin ja meitähän oli muitakin, muistaako se Jalmari. Toisaalta sinä taidat muistaa nuita vanhoja asioita paremmin , uudet asiat meinaa unohtua. Et päässyt sitten irti aineista vaan olet jatkanut tuota huuruista elämääsi. Sekoitat kyllä ihmiset pahasti keskenään se olin minä, Pirkko kenen kanssa asuttiin Vonkalla se kesä. Ei sinun luonasi ollut aamulla Jaggeri, huoltomies kävi aukaisemassa viemärin. No silläkin taisi lipsahtaa aikaa kun jäi juopottelemaan kanssasi. Hyvää vanhaa musiikkia te kyllä kuuntelitte, ei siinä mitään. Olit syönyt vaimosikin lääkkeet siinä muistellessa entisiä aikoja. Ei muuta kuin vointeja sinulle Jallu, PEACE.

    • Miss XL

      Laitoin marjapuuron parvekkeelle ja jätin oven raolleen, ihan niin kuin oli puhetta. Eipä tullut ketään yökylään vaikka loikoilin pikkumustissa, satiinilakanoissa. Voi kuinka kaipaan lohduttajaa, miehisen miehen seuraa, turvaa. Milloinkahan minä löydän ystävän joka lohduttaa minua ja saan käpertyä hänen kainaloonsa ja nukahtaa siihen ilman että kukaan tulisi häiritsemään meidän intiimiä hetkeämme. Ette voi kuvitella kuinka yksinäistä minulla voi olla, ajattelin jo että naapurini joka tiiraile minua päivittäin, tulisi yöllä minua lohduttamaan. Ensi yönä nukun ilman rihman kiertämää ja laitan musiikin soimaa, jospa se rohkaisi naapuriani vierailulle. Voi että minua kuumottaa pelkkä ajatuskin miehestä joka tulee yöllö ja ottaa minut...

    • Leo Lastulevy

      Kävin tuossa aamulla poimimassa vattuja, oikein olivat hyvänlaatuisia. Taitaa tulla lämminpäivä. Puhdistelin niitä tuossa takapihalla varjon puolella ja naapurista tuli nainen juttusille. Uhkean näköinen ja oikein muodokas, oikea amatsoni, puhelias. Koira läähättää kuumuutta ,minäkin läähätän, naisella ei ole rintaliivejä. Vetävän näköinen nainen, houkuttelee asuntoonsa kahville ja korjaamaan jotain pientä, kiimaisen oloinen suorastaan tyrkyttää itseään. Tämäkö on sitä sosiaalista elämää. Lupaan pistäytyä myöhemmin, vonkaa että tulisin heti, mulla ottaa eteen, en ilkeä nousta. Nainen poistuu pihalta lantio keinuen. Täytyy käydä suihkussa ja ajaa parta, täytyyhän naapuria auttaa, vai mitä. Koira katsoo minua ja iskee silmää, koira kyllä huomaa kun on juoksuaika.

    • Mummo B-rapusta

      Juon keittiössä kahvia ja katselen pihalle, kovin on hiljaista. Mitähän naapurit mahtavat touhuta. Silloin tällöin joku kävelee parkkipaikalta kassi kädessä asuntoonsa, toimittaen asioitaan. Puhuvat että täällä olisi levotonta asua, oikein on rauhallista. Täyttelen ristikkoa ja kuulokojeen paristo piippaa, täytyy paristo vaihtaa. On aika ottaa päiväunet ja sitten käväistä kaupassa, onkohan missään päivätansseja, ennen ne järjestivät niitäkin. Aika kyllä kuluisi paljon paremmin jos täälläkin olisi toimintaa, elämä on joskus kyllä yksitoikkoista. Onkohan muillakin asukkailla samanlaiset ajatikset, en tunne montakaan ihmistä, oikein siistiä porukkaa, sopuisia.

    • Linssien läpi

      Täytyy varmaan akkunat pestä, ei saa selvää naapurin touhuista, kiikaroidessa. Hyvät kiikarit sain Kostamuksesta, entiset armeijan kiikarit, oikein hyvä optiikka. No mitä peijakasta, parkkipaikalla joku murtautuu autoon täytyy soittaa poliisit paikalle, no niin lähtivät pakoon, hälytin rupesi soimaan. Hiljaista on pihalla, leikkikentällä nuoriso juopottelee, voi että on hiostava ilma, taitaa tulla sade tummia pilviä repii. Missäköhän pääskyset ovat tänä kesänä, kovin vähän niitä on ollut, ei kyllä hyttysikään.Naapurissa siivotaan, nainen on aina niukasti puettuna siivouspäivänä, täytyy vähän tarkenttaa... no nyt näkyy hyvin. Kyllä on kaunis nainen, tuon jos saisi vällyjen alle, en pikku kummassa päästäisi pois, oikein on hyvin muodostunut. Mummu taluttaa vanhaa pystykorvaa vai onkohan se toisinpäin, no liikuntaa saavat molemmat. NO NIIN sieltähän ne sankarit saapuvat pitkäripaisesta, pitihän se arvata, aina juopottelemassa, työttämiä ovat molemmat. No joko se paukku loppui, on muuten hyvää vodkaa, ostin kun kävin tankilla Lytässä, ei ollut jonoja kun aamulla kulkee. Tankki on täynnä bensaa ja kallonassa 10 litraa, täytyy laittaa perämootoriin kun lähden kalalle. Ei jaksa kiikaroida ei tapahdu oikein mitään, taidanpa kuunnella uutiset.

    • Heimo Haitto

      Kaljuskylällä olisi vanha rintamamiestalo myytävänä, Siikarannassa myös, molemmat olisivat varmaan rauhallisia alueita. Täytyypä ottaa Lean kanssa puheeksi, voitaisiin käydä katsomassa. Mutta nyt täytyy vilkaista autosta öljyt, oli puhe jos käytäisiin jossain rannalla uimassa, onkohan se tuo köllykkä jo pakannut tavarat valmiiksi. Taidan laittaa varalta teltan tuonne Volvon peräkonttiin, jos vaikka yövyttäisiin luonnon helmassa.Juomista pitää olla, vähän väkempää ettei nestehukka pääse yllättämään.

    • Miss XL

      No niin nyt on asunto imuroitu ja pälyt pyyhitty. Naapuri siellä taas juoksenteli akkunasta akkunaan, luuli etten näkisi, vilkutin. Toinen naapuri kiikaroi, näin kuinka aurinko heijastui kiikareiden linsseistä, keimailin. Miksikähän miehet ovat niin saamattomia etteivät uskalla ottaa kontaktia, ihme kun ihmiskunta ei ole kuollut sukupuuttoon noiden saamattomien vätysten vuoksi. Hoh hoijjaa, taidanpa ottaa valkkaria, ja polttaa savukkeen tuolla ulkopuolella. Laitankin legginssit ja tunikan päälleni etten olisi liian rohkeasti puettuna. Radiosta tulee kyllä oikein kesäistä musiikkia, tuleekohan yöllä ketään kylään, aika kuluu niin hitaasti.

      • taistolainen

        Toivottavasti tuleva syksy ja talvi karsii näitä joutilaita kirjoittajia....sossu tai rehellinen työ...hmmm


      • 89600
        taistolainen kirjoitti:

        Toivottavasti tuleva syksy ja talvi karsii näitä joutilaita kirjoittajia....sossu tai rehellinen työ...hmmm

        Vai rupesi Sinisalon Taiston porukkaan kuuluvaa oikein ketuttamaan, niinkö ? Mikäli sinä olet selvännäkijä tai omaat sellaisia kykyjä, sinulla on loistava tulevaisuus selvännäkijänä. Voit tarvittaessa olla asiantuntijana esim. vaalien aikaan ja ennustaa vaalituloksia. Valitettavasti tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa vaan kirjoituksesi perustuvat pelkkään arvailuun.Mistä ihmeestä sinun pääkoppaasi on muodostunut sellainen käsitys etteivät työssä käyvät ihmiset osaa kirjoittaa, Voidaanhan olettaa että sinä itse olet joutilas kun käyt täällä lukemassa juttuja. Utelias sinä ainakin taidat olla, oletko ? Annahhan ihmisten kirjoittaa, mitä pahaa tuossa on.


    • Käpykaartilainen

      Siis voiko tämä olla totta ? Onko tarhattujen kommunistien jäseniä karannut aitauksesta, SKP, niinhän se oli. Suunnitteletko kenties vallankumousta, sinua voidaan tarkkailla , tuollainen puuhastelu katsotaa terroristitoiminnaksi . Olet ilmeisesti rakennellut barrikaadit valmiiksi ?Ommellut banderollit, kiillottanut saappaasi, oletko miettinyt paraatia Ouluun. Onko ilmottautuneita paljonkin, kaksi on varmasti tulossa, niinkö. Onnea vaan, kuluuhan se aika noinkin vallankumousta suunnitellessa. Ps. Mikäli yrityksesi tuottaa tulosta, lupaan tarjota ihan aidon Kuubalaisen sikarin.

    • AHKERA.

      Ajattelin aloittaa kirjoittelun vasta syksyllä kun tuota luppoaikaa on enemmän marjastuksen, halonteon ja metsästyksen jälkeen. Talvella sitä aikaa vasta onkin, siinä kun käydä reppasee vielä töissä, niin kirjoitteluun ja lukemiseen jää aikaa ihan mukavasti.Tavataan sitten loppu syksystä.Jatkakaa vain !

      • taistolainen

        reppanat......


      • 89600
        taistolainen kirjoitti:

        reppanat......

        Arvasinhan minä, taas sinä olet täällä lukemassa, utelias.


    • Re Tired

      Upeat pillunkarvat.
      Äsken näin verhonraosta Jäniksenpolun upeimmat pillunkarvat!

      • Linssien läpi

        En usko, kerroppas minkävärinen kyseinen huuliparta oli ? Eihän ne olleet vain sen jäniksen viikset. Onhan se tietenkin mahdollista, mikäpäs siinä, ainakin suotavaa. Jos henkilö värjää esim. hiuksensa niin tokihan olisi suotavaa että myös alapään karvoitus olisi sävy sävyyn, tämähän olisi mielestäni hyvin eleganttia. Minä en ole onnistunut bongaamaan vielä, oaljonko annat bojoja.


    • Bongari Ulf

      Oko täällä muitakin lintubongareita Olisi kiva käydä yhteisellä bongausreissulla. Olen käynyt tuolla rannikolla muuttolintujen muuton aikaan. Kyllä siellä käy vipinä lintujen kesken. Tottapuhuen, on varsin mielenkiintoista kiikaroida myös naapureita, kyllä sielläkin tapahtuu varsin mielenkiintoisia asiota.

      • URSAN JÄSEN

        Minulla on kaukoputki, sillä näkee paremmin ja tarkemmin. Kyseinen putki kun on jalustalla niin esim hengitys ei heiluta putkea ja voi keskittyä näkemäänsä. Kuulun URSAAN ja olen kiinnostunut tähtitaivaan tapahtumista. Kunnon kaukoputki avaa aivan uuden perspektiivin avaruuden tutkimiseen. Tuleehan sitä aina välillä tiirailtua muutakin, ihminenhän on luonteeltaan utelias , vai mitä ?


    • Loukkaantunut rva

      Pitääkö sitä naapuria vahdata, eikö ole muuta tekemistä. Kyllä te olette sairaita. Hankkikaa itsellenne elämä.Tuostahan voisi tehdä jo tutkintapyynnön.

      • Miss Xl

        Voi kuinka kiihottavaa, minua saa kyllä kiikaroida. Katselkaa vain pojat, on mitä katsella, eikö olekkin. Päiväkahvillakin saa pistäytyä, voidaan katsella vaikka lintukirjoja.


      • Bongari Ulf

        Mitä sinä valitat, toiveissa on hyvää elää. Tosiasiahan on niin, ettei kukaan ole sinusta kiinnostunut. Mitä siihen tulee että olemme sairaita, pitää paikkansa. Meillähän on jo elämä ja tällälailla me saamme rikkaamman elämän.


    • jäniksenpolun jussi

      Van sehän son sommaa jos on suku saman katon alla. Liekö anoppi ja appiki samassa pihassa? Jos on ja sopu suvulla säilyy ,nin sitäopä ihmettä pitäsi ruveta markkinoimaan matkailunähtävyytenä. Se ku tahtoo pitkittyessään olla sanomisen alanen asija, iso suku saman katon alla.

      Jotta piis sisters ant prothers, not war, make love...make love

    • Flower power

      Enpä suosittelisi tuota markkinointia. Osa ihmisistä on jo nyt sitä mieltä että me ollaan kaikki sukulaisia keskenään, keskimäärin, vai muistanko väärin. Eli kysymyshän on tästä sisäsiittoisuudesta. Kyllä turistit huomaa jos kaikki asukkaat ovat kuin kloonattuja, väistämättä tulee mieleen että täällä on harrastettu sukurutsausta. Mitäpä siihen tuumaatte.

    • Linssien läpi

      No nyt näkyy hyvin naapurin naisen aamutoimet. Kävin aamuyöllä leikkaamassa tyuksuvatukkoa vähän matalammaksi, alasleikkuuksikohan ne ammattilaiset sitä kutsuvat. Ihmettelin jo tuossa aikaisemmin että miten ne kolleegat saavatkin niin herkullisia näkymiä linsseihinsä. Mutta lopussa kiitos seisoo.. hmm.

      • Ensio Käämi

        Tuota nyt ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan alasleikkaukseksi. Pitikö sinun leikata se kokonaan, ihan maata myöten myöten keritä. Etkö jaksanut kiimoissasi viedä leikkuujätettä kompostiin ? Mitä, vaan tungit ne minun postilaatikkooni, puutarhuri muka.


      • Puutarhuri Maija
        Ensio Käämi kirjoitti:

        Tuota nyt ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan alasleikkaukseksi. Pitikö sinun leikata se kokonaan, ihan maata myöten myöten keritä. Etkö jaksanut kiimoissasi viedä leikkuujätettä kompostiin ? Mitä, vaan tungit ne minun postilaatikkooni, puutarhuri muka.

        Tuoksuvatukko, Rubus odoratus, pitäisi pääsääntöisesti leikata keväällä. Silloinkin täytyisi leikata kuivuneet varret ja siistiä sitä hieman, riippuen siitä millä alueella haluaa pensaan kasvavan. Toisaalta kyseinen kasvi tekee juurivesoja, joten ei kannata huolestua. Toisen vuoden varret tekevät kukintoja ja myöhemmässä vaiheessa kasvi yltyy oikein kasvamaan ja leviää nopeasti.


    • Veijo Ullakko

      Kiitos pyörästä, anteeksi että olin töykeä sinua kohtaan. Semmoista tuossa vaan ajattelin, jos et ole viikonloppuna kotosalla, niin voinko lainata kaasugrilliäsi perjantai iltana. Lupaan siivota jälkeni ja me oltaisiin ihan siististi siellä takapihalla. No hyvä on hyvä on, lupaan leikata nurmikon koko loppukesän. Saisinko myös lainata jääkaappia että saataisiin oluet kylmään. Yläkerran asukki. Suunnittelehhan menosi, me tulemme kumminkin.

    • Veijo Ullakko

      Kuka antaa saunavuoron perjantaina, oltaisiin poikien kanssa käväisty saunassa, omaa vuoroa ei ole perjantaina (ei kyllä muulloinkaan ) Lauteiden alla ei ole kiva saunoa, sosiaalinen seurustelu kärsii, kun täytyy olla hiljaa. Isommalla porukalla tuo on aivan mahdoton yhtälö toteuttaa.

    • Re Tired

      Oli ne uppeat pillunkarvat! Väeikö? No pohjospuoli oli musta, etelänpuoli ruskea. Välialueelle jäi ryttynen rako.

      • Ornetologi

        En ole nähnyt kyseistä tupsua, voisikko olla kyseessä kaniinin turpa. Näitkö tuon kummajaisen kiikareilla vai hiippailitko nokka ruudussa ? Pikaista vastausta malttamattomana odottova ornetologi.


    • Kolmiolääkkeet

      Viikonloppu tulee jee. Pojat tuovat tabuja ja meillä alkaa lystinpito. Täytyy käydä hakemassa parit mäyräkoirat että saadaan nuppiturvoksiin. Musiikki täysille ja jos yrittää tulla yhtään viisasta ajatusta niin lisää tabuja. Tuo on kyllä hankalaa kun niitä viisaita ajatuksia on niin vaikea erottaa, kaikki kun tuntuu niin viisailta. Ollaan tuossa kierrelty jo aikaisemmin ja katseltu mitä voisi varastaa, tarvitaan rahaa aineisiin. Huppu päähän ja liikenteeseen, on se hyvä kun illat pimenee, niin saa touhuta rauhassa.

      • sukulaisgetto

        Joskushan varkaat ja ilkivallan tekijät on vakuutuksen ottajan parhaat ystävät tietämättään.
        Muistakaa vanha kunnon" Robin Hoodi."
        VAROITUS!Tämä oli vitsi.Elä kokeile sitä kotona.
        Toivottavasti ei ala myöskään ahdistaan.


    • Kotivaris

      Jäbät tuli jo. Oikein olivat tytyväisiä suunnitelmiimme. Tankkauspaikat, kuomullinen peräkärry, pari syksyllä joutilaaksi jäävää perämoottoria ja yllätys yllätys huolimattomassa säilytyksessä oleva uudenkarhea mönkkä.
      Bombbaa aluksi meinattiin mutta tuleehan se talvi meillekin ja varaosia tarvitaan.
      Tabuja tässä on koetettu etsiskellä mutta ei oo vielä tärpänny. sellaset 7-10 tuumaset tuntusi olevan suosiossa eteläntoreilla.
      Retkikanoottia meinattiin pakun katolle, mutta jääkööt tällä kertaa, tuntuu olevan liian lämmintä tavaraa tänä syksynä.
      Kansa vaan kovasti viikonloppuna hotellille, naapureihin ja sukulaisiin ja viemään nuorisoa etelän kouluihin. Mökeillähän on jo pimeää ja viileää ja pöllötkin huhuilee niin karmeestii ja varmaan vettäkin tihhuuttaa.
      Kyllä syksy on mukavaa aikaa kun saa taikkujen kanssa kilpaa rymyyttää perukassaki.

    • Re Tired

      Saateri kun erehyin, se olikin naapurin ukon persekoro!

    • sukulaisgetto

      Näin se nähtiin,keskustelu puhkesi kukkaan.

      Tervetuloa kaikki vauvasta vaariin minun pihalle pelaan ja juomaan,ja tehkää mitä lystäätte,sehän nyt on selvä ettei minulla ole oikeuksia omaan rauhaan omassa pihassa.
      Muistakaa rikkoa ikkunat ja hätyytellä lemmikkejäni ja muistakaa ottaa oikein kovat pelivälineet ,et ne tekee oikein hyvää jälkeä jotta voin maksaa .Tehkää poliisille tutkintapyyntö jos satun siitä valittamaan:)Oikein hyvää Syksyä kaikille!
      Harmittelen vaan ettei nykyajan miehistä ole enään puolustamaan omia lapsiaan kun pitää naisten siihen ryhtyä ja nyt tarkoitan ihan itseäni.

      Ja jos verhot on alhaalla on syy siihen ,että omassa kotonani olen yleensä alasti kesäaikaan ja sehän ei ole kaunis näky ikkunassa;)))

      Pitää varmaan alkaa oleen ikkunaverhot auki silloin kun keikistelen alasti jotta saan sitte itsensäpaljastelustakin tutkinta pyynnön aikaiseksi.Valitettavasti rahaa ei ole ,joten jos tutkinta johtaa johonkin ,niin rahallista korvausta ei ole luvassa valitan!

    • Ornetologi

      Kuka on uusi naapuri ? Päivällä on hiljaista, yöllä alkaa elämöinti, ei paha mutta kummiskin. Parvekkeelle ilmestynyt keihäitä , kilpi ja jousipyssy. Hämärän tultua alkaa kuulua rummutusta ja hoilaamista, alkukantaista. Naisella oikein värikäs kaapu, kirjava. Nainen on oikein ylväsryhtinen hmm.. haluttava. Voisikko joku sieltä vastapuolen asunnoista kiikaroida ja kertoa, mitä siellä touhutaan. En minä utelias ole, ihan turvallisuuden vuoksi kyselen.

    • Linssien läpi

      No mikäli minun vanhat silmäni oikein näkevät, kyseessä on mamu. Pervekkeella tosiaankin on keihäitä ja muutakin metsästykseen liittyvää tarpeistoa. Olen nähnyt kyseisen naisen, oikein näyttävän näköinen amatsoni. Mies on vaarallisen näköinen, sieraimiin on laitettu luu, tanssii illan hämärtyessä parvekkeella. Lisäksi pervekkeela roikkuu rastaita ja muuta pienriistaa. Parvekkelta näkyy tulen kajo hämärtyvässä illassa ja taustalta kuuluu rummutusta. Arvelen että siellä on menossa joku alkukantainen riitti. Katsokaa muutkin ja tehkää omat päätelmät.

      • sukulaisgetto

        Tää on rasistinen kirjoitus ..poistakaa!


    • Heimo Haitto

      Katsotaanhan saako tuo etelän-ihmemies talvella metsästettyä jäniksiä. Täytyypi ensin opetella hiihtämään että pärjää tuolla paksussa kinoksessa. Tietenkin jos rupeaa pyytämään lintulaudalta tiaisia ja punatulkkuja. Täytyy kuitenkin ottaa ottaa huomioon että nämä pikkulinnut, puhumattakaan varpusista levittävät salmonellaa. Voipi olla mahdollista että tämä kyseinen pienriistan metsästäjä siirtyy myös jyrsijöiden pyyntiin. Tarkkailkaahan onko teillä kissa tallessa, myös koiran omistajien kannattaa huolehtia että koirat ovat kytkettyinä. Koiran liha on kuulemani mukaan hyvin mureaa.

    • URSAN JÄSEN

      Missä tämä uusi naapuri asuu ? Mikä talo, en ole huomannut. En minä muuten mutta täytyyhän sitä tutustua uusiin naapureihin. Varsinkin, mikäli puheisiin on uskomista että sinne on muuttanut näyttävän näköinen vastakkaista sukupuolta edustava eksoottinen kaunotar. Täytyy varmaan puhdistaa kaukoputken linssit.

      • Bongari Ulf

        Huomasin tämän jutun, ja minuakin kiinnostaisi tietää, missä talossa on on tämä uusi asukas. Voisi ruveta bongailemaan, ihan vain ajankuluksi.


    • Veijo Ullakko

      Kuka oli tuo outo kulkija ? Viime yönä huoltoluukun kautta kattohuoneistooni tuli pikimusta mies ja jätti sinne roikkumaan varpusia. En uskaltunut puhua mitään, olin salautunut ilmanvaihto hormin taakse. Varpusten joukossa oli myös kissa. Onko rukouksiini vastattu, onko tämä sitä EU-ruoka-apua ? Suuret kiitokseni Hurstille. Kissa oli muuten erinomaista mustaherukkahyytelön kera ja palan painikkeeksi sorbusta.

    • Mummo B-rapusta

      Mitähän se tuo huoltomies kulkee jatkuvasti tuolla naapurissa ? Naapurissani asuu kaunis uhkea nainen, Miss XL. Ei kai se viemärikään ole tukossa joka päivä. Kädessä tällä huoltomiehellä on se viemärin aukaisu pumppu, punainen kumista valmistettu. Huoltomiehen vierailun aikana asunnosta kuuluu naisen huutoa !!! Sanoista ei saa selvää kun tuo kuulo on huonontunut, ihmeellistä. Huoltomies on kyllä komea ja niin miellyttävän oloinen, kohtelias. Sulaahan se sokeri vielä minunkin suussa.

    • Leo Lastulevy

      No niin, nyt minulta on hävinnyt kissa. Norjalainen metsäkissa on kyseessä. Vai sinä se syödä lotasit sen kissan , toivottavasti suurella kulinaarisella nautinnolla. Eihän syy sinun ole, ei suinkaan. Sitä minä ihmettelen, kuka sen lopetti, meinaan sen kissan. Toivottavasti kissa maistui, madotin sen toissapäivänä, että semmoinen tappaus tällä kertaa.

    • Linssien Läpi

      Mistä te löydätte nuo kaikki mielenkiintoiset hmm kohteenne ? Näin viherpeukalona kysynkin, joko kaikki sipulit on nostettu. Täytyy varmaan aamulla pukeutua maastopukuun, toivottavasti päivästä tulee aurinkoinen. Eväät täytyy tehdä valmiiksi, päivästä voi tulla pitkäkin, mutta harrastukset ovat etusijalla.

    • Manu Myynninedistäjä

      No niin taas on työpaikka. Kävin aikoinaan Kajaanissa kaupallisen alan koulutuksessa. Asuin muuten Purolassa vuokralla rintamamiestalon yläkerrassa. Niin, erikoistuin myynninedistäjäksi, meitä oli vain muutama oppilas. Kokeiluluokkahan se oli, mutta hommia on piisannut. Hommahan toimii niin että tekaisen tarjouksia, kaksi tuotetta yhden hinnalla. Kassakoneeseen ei tule koodia, jotenka tuotteet ovat normaali hintaisia. Kauppa on käynyt varsin mallikkaasti. Lisäksi toimenkuvaani kuuluu sujauttaa asiakkaiden kärryihin jotain ylimääräistä, esimerkiksi hernekeittoa. Pienihän tuo korotus on asiakkaalle, mutta kyllä se kuulkaas myynnissä näkyy. Päivässä käy satoja asiakkaita, eli sieltä se rahavirta kertyy kauppiaan lompakkoon. Se on suuri summa vuoden lopussa, voi käväistä vaikka ulkomailla. Työni ei suinkaan ole laillista, pimeää työtähän se on mutta kannattavaa. Palkkani perustuu pohjapalkka provikat. Erittäin mielenkiintoinen ja haastava ammatti, lisäksi saan henkilökunta alennuksen kaupan tuotteista. Auttamisen riemuhan minulle jää ja joskus saa hihittää hyllyn takana.

    • Ensio Käämi

      Jo minä olen ihmetellyt, mistä kummasta minun ruokakassiini on ilmestynyt mämmiä ja terveyssiteitä. Ei sitä huomaa kiireissään kassalla, kun lastaa ostoksensa hihnalle , mitä siellä on . Minäkin poikamies, mitä minä terveyssiteillä ??? Mämmistäkään en tykkää, tulee näppylöitä naamaan. No olen kokeillut finnivoidetta näppylöihin, sekin oli ilmeisesti sujautettu kärryihini, olen sekoittanut sen luultavasti hammastahnaan. Kaikenmaailman ammatteja sitä on keksittykään.

      • Loukkaantunut rva

        Minulle kävi aivan samanlailla. Katsokaas kun minä olen perso hernekeitolle, laitan siihen vielä silputtua sipulia ja sinappia. No, hernekeitto oli sujautettu ostosteni joukkoon ja minähän tietysti sitä syömään. Hyväähän se tietenkin oli, ei siinä mitään. Illalla pyöräilin kuntosalille, kuntoilemaan. Arvatkaahan niitä ilmaivaivoja, mitkä sieltä alkoivat purkautumaa oikein pörinällä. Kesken jäivät kahvakuula harjoitukset. Pitämälle palatessani täytyi sillan jälkeen pistäytyä metsässä, ei ollunna paperia, ei. Jarrutusjäljet jäi, housuihin meinaan.


    • Opetuslapsi Tarmo

      Nuorehko mies etsii varttuneemman naisen seuraa. Olen viriili mies kaipaan vanhemman naisen syliä, hellyyttä ja turvallisuutta. Olisi mukava käpertyä sinun karvaiseen kainaloosi ja tuntea se lämpö ja naisen tuoksu. Voisit opettaa minua, olen fiksu ja sisäsiisti ja erittäin oppivainen.Otathan pikaisesti yhteyttä.
      PS. Viikset eivät ole este.

    • Naaras Puuma

      Voitaisiin tutustua, katsoa olemmeko sopiva pari. Olen eronnut ja lapset ovat jo maailmalla. Olen hyvin toimeentuleva ja ikäisekseni hyvin säilynyt. Lenkkeilen ja pidän itsestäni huolta. Syntynyt olen 60-luvun alkupuolella ja olen tummaverikkö. Horoskoopiltani olen leijona ja sunnuntailapsi. Mikäli olet kiinnostunut, ota yhteyttä. Haluaisin jo nyt upottaa kynteni sinun selkääsi ja raapia selkäsi orvaskesille, pienet veripisarat valuisivat selästäsi ja voisin murista korvaasi grrrrrr..... Minusta voisit löytää oikean naaras puuman.

    • Äiti ja lapset

      Kenen kissa kulkee lasten leikkipaikalla. Tekee tarpeensa hiekkalaatikkoon, lasten vaatteet haisevat kissankuselle.Eikö tätä kissaa voisi pitää kytkettynä että lapset saavat leikkiä. Tuntuu ettei millään ole mitään väliä, ei jaksaisi ruveta riitelemään.

    • cal12

      Kyllä ne lyijyä tottelee

    • Hävetkää

      Eikö noita puumanaisia voisi myös pitää kytkettyinä. Keikistelevät tuolla ikkunoissa ilkosillaan ja vokottelevat ukkomiehiä. Käyttäytyvät kuin kiimaiset nartut. Hävettää katsoa tuollaistai itsensä tyrkyttämistä. Kunniottakaa meitä muita ihmisiä ja etsikää itsellenne vapaa mies tyydyttämään himojanne.

      • Naaras Puuma

        Mitä sinä valitat. Sinukin ukkosi pysyy viriilimpänä kun käy välillä täällä minun luonani. Kyllä siitä riittää meille molemmille, älä ole niin ahdasmielinen. Minullekkin kuiskasi herkellä hetkellä että rakas.


      • Tarmon vaimo
        Naaras Puuma kirjoitti:

        Mitä sinä valitat. Sinukin ukkosi pysyy viriilimpänä kun käy välillä täällä minun luonani. Kyllä siitä riittää meille molemmille, älä ole niin ahdasmielinen. Minullekkin kuiskasi herkellä hetkellä että rakas.

        Enpä viitsisi sinuna oikein hehkuttaa. Ukko tuli kotiin hirveässä siivossa, oli yltäpäältä karvan peitossa. Taitaa sinulla Puuma nainen olla karvan lähdön aika tai sitten sinulla on kapi. Suosittelisin pikaista vitamiini kuuria ja ajanvarausta eläinlääkärille. Taidatkin olla Kapinen Puuma.


    • sukulaisgetto

      En tiiä ,mutta on kyllä inhottavaa!
      Pitäkää nyt huolta niistä lapsista,elukoista,miehistä,naisista ettei ne aiheuttas kotirauhan menetystä toisille kanssa ihmisille.Kyllähän koti pitäisi olla paikka missä ihminen sais ladata akkujaan , kerta tänne on kysymättä lupaa synnytetty!

      Sehän nyt on selvää kun kotoota lähtee ,että matkalla saattaa sattua mitä vaan.

      Ihan näilleekkin tiedoksi jotka esim.pitää "kapakkaa" omassa kotona kolhoosiasuinalueella,että ottais naapurit huomioon ja menis ihan kylille ,ihan oikeaan kapakkaan tai esim.karaoke baariin.

      Ne jotka pelaa koripalloa kerrostalossa vois ottaa huomioon vuorotyläiset ja pikku vauvat ja taaperotkin jotka nukkuu myös päivisin ettei kidutettais näitä.

      Kirjotin tästä koripallosta siksi koska ihan oikeestikkin jotku paukuttaa koripalloa kerrostalossa...vaik täällä kuulosti vitsiltä.
      Niin ja Grillaa partsilla,tai olen kuullut ,että ihan savustaa kalaa lasitetulla parvekkeella...on siinä palokunnalla ihmettelemistä;)))

      Huom!Nämä oli ihan yleisellä tasolla kirjoitettu joten....Plääh!

    • Lasten Kaatopaikka

      Pulloja säretty leikkipaikalle. Ettekö te ääliöt tajua että siellä on lasten leikkipaikka, menkää muualle juopottelemaan. Sitäpaitsi lemmikkieläinten tassuihin tulee haavoja. Maanataisin leikkipaikkojen ympäristö on kuin kaatopaikka ja kusi haisee. Minä olen myös huomannut kissojen käyvän hiekkalaatikolla tarpeillaan, häntä oikein heiluu kun ne työntävät torttua ja peittelevät jätöksensä.Arvatkaapa onko mieltä ylentävää viedä sinne lapset leikkimään.

    • jessus mitä sikailua

      no nyttkö sitä tärvellään jo leikki kenttiä eikö riittänny et jätkänpuiston uimaranta ansoitettiin rikkonaisilla pulloilla?

    • Kake Käsityöläinen

      Lisää naaras puumia kehiin, nuoret muuttaneet pois. Ei muuta kun naiset tyrkylle ettei meille miehille kasva karvoja kämmeniin. Olen kuullut että itsensä hyväilystä voi tulla sokeaksi. Auttakee meitä !!!

    • Miss XL

      Tasapuolisuuden nimissä vaadin että miehetkin velvoitettaisiin tyydyttämään meitä naisia. On niin masentunut olo, hedelmällisyyskin olisi huipussaan, tiedättehän. Kuulin kun munasolu tipahti lattialle aamulla.

    • Mummo B- rapusta

      Kuten jo edellä mainitsin, olisin minäkin seuraa vailla ? Minulla ei enää munasoluja kopsahtele lattialle, eli tämä on sitä turvaseksiä parhaimmillaan. Otappa yhteyttä rohkeasti ja turvallisella mielellä, luulenpa että keksisimme jotain kivaa yhdessä. Tavataanko päiväkahvien merkeissä, 100 % vaitiolo taattu.

    • Korpikeiskari

      Kannattaa asua maalla. Ei ole naapureista häiriötä. Mihinkään aikaan vuorokaudesta.

    • Veijo Ullakko

      Kieltämättä maalla olisi kiva asua mutta sosiaalinen kanssakäyminen lajitovereiden kanssa jäisi vähemmälle. Elämä olisi paljon tylsempää, joten olen päätynyt asumaan tänne maalikylille. Se hyvä puoli täällä asuessa on ettei asumiskustannuksiin mene rahaa lainkaan.Toki asumisen taso ei varmaankaan kaikkia tyydyttäisi, ullakolla. Askeettistahan asuminen ullakkoasunnossa on ilman mukavuuksia mutta itseppähän olen osani valinnut. Olen itse tai olosuhteiden pakosta valintani tehnyt, eli olen niin sanottu vapaamatkustaja, loinen joka elää teidän kustannuksella. No tottapuhuakseni eihän täälä kovin rauhallista ole, tosin eihän sitä enää kaikkea kuule, ikääntyessä tuo kuulo pakkaa huononemaan. En minä valita, mutta kieltämättä kyllä se kyrsii joskus.

    • Linssien läpi

      Huomasin tuossa Kake Käsityöläisen kirjoituksen ja ajattelin vastata hänelle. Nuorempana minäkin harrastin rakastelemista itseni kanssa eli masturboin ja näkökykyni alkoi huolestuttavasti heikkenemään. Jouduin ostamaan optikko Tiimarilta lukulasit 7, ja kas kummaa sain näköni takaisin. Tosin noiden pullonpohjien kanssa oli hieman epäesteettistä kulkea kylillä. Lisäksi karvan kasvu kämmenissä ei haittaa enää minua, kas talvella ei tarvitse pitää tumppuja, eikä niitä tarvitse vetää käteen, eikä tumppuun. Eikä käsineet unohdu minnekkään.Näkökykyyni vaikuttaa myös harrastukseni eli kiikarointi, eli pitkässäjuoksussa olen tyytyväinen näkööni.

    • Selvittelijä

      Jaahaj, vai niin, Vai on sitä taas kadotettu tavaroita ja asioita. No ruvetaanpas tutkimaan, aamulääkkeet on jo otettu. Vai otinkohan minä ne ? No varalta otetaan ne lääkkeet.Olutta tuosta kyytipojaksi, Niin mummolla ei tule enää niitä munasoluja.. no ne ovat varmaankin, tilapäisesti tuota noin... loppuneet... Puumaltako on karvat loppuneet ? Vai onko puumamummolta nimenomaan karvaiset munasolut loppuneet ??? Mitä se rouva valittaa siitä vessapaperista, ostaa uutta. Niin mikä kadonnut Norjalainen poikakissa? onpa niin outo olo .. huippaa... maailma pyörii... tokihan maailma pyörii... muistaakseni siis arjalainen kissa poika ja puuma kissa vaiko kuuma kissa puumalainen .. AHAA ...siis Puumalainen Arja... no nythän tuo ratkesi.. sen kunniaksi otetaan tömpsyt.... taidanpa ottaa toisetkin Vai kadotti Puumalaisen Arja Mummon joka oli kadottanut tuota noin ...puumahan se oli jolla on Kake jolla on tumput hukassa.. siis mitenkä ne munasolut tähän liittyy.. hei nyt kulkee ajatus vähän pätkittäin .. no aamulääkkeethän on varmaan ottamatta.. olenkohan minä ihan varma ? aamulääkkeethän on otettava että tämä ajatus luistaa... noin ja TÖMPSYT palanpainikkeksi... sipuleista puheen ollen ..jokuko on vienyt sipulit toisen kasvimaalta ja paikalla nähty nainen jolla mukana aromipesä ja joku karvakäsi ..jolla pullonpohjalasit ... siis... onko nyt niin että NE silmälasit ovat hukassa ja näkökykö ? jota siis ei olekkaan on sekin hävinnyt!!! siis kyseessä on korttipeli ja olet hävinnyt kortilla lasit.. työnnä ne sipulit sinne aromipesään ja anna hautua kissan... lihan kanssa.. uskoisin että noin parisataa astetta riittää... aikaa noin puolitoista tuntia niin muista suolistaa kissa.. niin ja turkki olisi hyvä ottaa vai oliko se nyt kumminkin niin että ruoka tehdäänkin siitä kapisesta puumasta ... jolla ei ollutkaan niitä karvoja!!! mistä minä minä tiedän ..huh huh.. olette te kyllä aika rasittavia ihmisiä.. mitenkä se olematon näköky voi hävitä... niin jos sitä ei ole ENSINKÄÄN.. tOISEKSEEN jos kyseessä onkin lasisilmä ?? ..mutta silloinhan silmäkin on hukassa, KYSYN MINÄ ? voi helevata jotta väsyttää.. kannattaa varmaan ottaa.. ottaa tuota .. niin sinne kuulonhuoltoliittoon yhteyttä.. janottaa. noin kylläpä se oli hyvää.. olen aivan varma ETTÄ kyseessä on silmänkääntö juttu... VÄSYTTÄÄ TÄYTYY OTTAA PÄIKKÄRIT... niinhän se oli...

    • Paluumuuttajat

      Minkälaiset palvelut on Pitämällä ? Onko siellä lähikauppaa ja mitenkä ne kulkuyhteydet pelaa keskustaan ? Onko tyhjiä asuntoja vapaana ? Tarkoitus olisi muuttaa takaisin kotikonnuille.

    • Miss XL

      No eihän ne hääppöset nuo palvelut ole täällä. Ihan kiva täällä on asua ja sosiaalinen kanssakäyminen on vertaansa vailla. Ei käy aika pitkäksi, rauhallista täällä on asustaa. Eikä tuonne kylälle ole pitkä matka. Asuuhan täällä kunnollistakin väkeä vaikka kirjoitusten perusteella voisi muuta luulla. Voitaisiin tutustua, minä olisin sinun ensimmäinen kontaktisi täällä ja voitaisiin ruveta rakentamaan sitä sosiaalista tukiverkkoa yhdessä.

    • Minä tiedän kaiken

      Minä kyllä tiedän mitä tuo naikkonen ajaa takaa.Elä sotkeudu noihin verkkosukkiin, niistä ei taho päästä irti sitten millään. Ne eivät ole tukiverkko vaan synnin ja houkutuksen verkko joka kietoutuu ympärillesi ja vie sinut kadotukseen. Siitä alkaa sinun syöksykierteesi joka kiihtyy ja alamäki alkaa. Hyvin on kiimainen tämä nainen ja kaksinaamainen. Kyllä minä tiedän.

    • Kake Käsityöläinen

      Minä olisin valmis kutomaan verkkoa kanssasi Miss XL. Harrastan muutenkin kädentaitoja ja olisin valmis ottamaan riskin jos voisin ruveta sinun kanssasi verkon kudontaan, olipahan verkko minkälainen tahansa.Päivät ovat niin pitkiä ja pelkään sokeutuvani näiden harrastusteni vuoksi.

    • Mummo B-rapusta

      Kyllähän minäkin vielä verkon osaan paikata, tule meille vaan Kake. Voitaisiin kahvit tuossa juoda, pullaakin on. Myöhemmin voitaisiin sitten vaikka puikkaroida ja kuunnella vaikka alasti musiikkia.

    • Veijo Ullakko

      Minä tuota noin, etsisin verkolle kalakaveria. Mikäli sinulla on vene ja verkkoja, voitaisiin ruveta pyytämään kalaa Kiannasta. Mikäpä sen mukavampaa kuin viettää aikaa askarellen luonnonhelmassa, savustaa kalaa ja nauttia Ahdin antimista. Myöhemmin syksyllä voitaisiin pyytää muikkua ja purkittaa niitä, pimeiden talvi iltojen varalle. Auto olisi mukava yllätys.

    • Naaras Puuma

      Kyllä te miehet olette vätyksiä. Ettekö te todellakaan saa mitään aikaan. Ettehän te ole edes miehiä, kutaleet. Onko minut tuomittu elämään yksinään ? Minusta löytyisi vielä potentiaalinen kumppani teille. Täytyykö minun ruveta lesboksi, enkö saa muuten partneria ? Hei ihan oikeesti ottakaa yhteyttä, biologinen kello tikittää.

      • uteliaille valehteli

        Eikö ole nukuttanut taaskaan?


    • Mummo B- rapusta

      No hyvä on, hyvä on. Otetaan miehen puolikas oppisopimuskoulutukseen, opetuksesta vastaan minä ja sinä alistut. Ruoka ja muutkin edut talon puolesta. Opetan sinut elämään parisuhteessa ja tulemaan toimeen arjen askareissa. Syksy saapuu, sateet tulevat olisit varmasti mieluummin sisätiloissa, sateen piiskatessa akkunoita. Lisäksi talveen ei ole enää pitkästi ja pakkasten saapuessa voisimme nauttia toistemme lämmöstä. Majoitus kuuluu pakettiin.

    • Stailisti Börje

      Voe kauheeta että onpa täällä hörhöllään olevie naisimmeisie, voe että. Kuulkaahaan minä oon aatellu jotta minä voesin ruveta stailaamaan teijän asuntoja, niinkuin televisiossa. Ihan voitas päivittää niitä huonekaluja, saatais vähän glamuuria, eikö totta ? Tyhjättäisiin ne huoneet, ja voetas laittaa vaikka retroa tilalle, niin minä oon vähän aatellu. Se antaa vähän luxusta elämään kun toiletissakin on kristalli valaisin antamassa kimalletta arkiseen äkistykseen, voe tokkiisa. Makkuuhuoneeseen sinne nylykypenkkiin voetas laittaa ihan sattiinilakanat, se vois antaa äksönii sinne vällyjen alle, mitäpä ootte mieltä ? Etteisestä tehtäisiin ihan halli, semmonen mieleenpainuva, joka yllättäisi vieraat. Vaatenaulakoksi laittettaisiin heinäseipäita, iliman heinie tietysti, senkin hupsut. Voe kauheeta, että mulla on pää täynnä visioita. Etteisen matoksi pittää laittaa valakonen nukkamatto, siihen on niin mukava pyyhkästa Luis Vittoonin kengistä hiilijalan jäläki, se on sitä vihreetä ajattelluo. Ottakaapa ihan rohkeesti yhtettä, voetes alakaa suunnittellemaan sitä stailausta. Veo että, ihan puistattaa, poskille nousee puna.

    • Stailisti Börje

      No heissan. Aattelin antaa teille vielä virikkeitä ja kertoa minkälainen työhuone / työpiste vois olla. Olohuoneen nurkkaan voetas laittaa ihan semmonen ullakolta löyvetty kommuutti, se pesulaatikko. Kanneksi pitäs stailata semmonen levy saranoilla, jotta siihen vois laittaa läppärin. Tämän kaiken kruunaisi vahakangas, joka voitas nitojalla kiinnittää. Joku ruudullinen kuvio vois toimia, se antasi sinne soppeen kantri henkisyyttä. Istuimeksi työpisteeseen voitais laettaa haravakonneen se reiällinen metalli jakkara. Se on jousiteräksen päällä ja keikkuu niin somasti. Eikä se hiostaisi pakaralihaksia, voe hurjaa, eikä aiheuta aknea sinne peppuun. Eikö se kuulosta teistäkin eksoottiselta ja herätä mielikuvituksen semmoseen hurjaan laukkaan. Seinälle voitasiin laittaa polokupyörän tavaratelineitä, sinne on kätevä laittaa ne mapit. Eikä siinä suinkaan vielä kaikki, seinälle laitetaan pyörän sarvet jossa on lamppu, joka toimii työpisteen valaisimena. Elekanttia, vai mitä ja antaa semmosen nuorekkaan ja vauhdikkaan kuvan asunnon haltijasta. Sarveen voe heittää vaikka lippalakin, ruudullisen sporttihenkisen. Siinä sitä on dronningholmia ja svengiä puhumattakkaan mitä sarvi tuopi mieleen, erotiikkaa, eikö sinustaki ?

    • Stailisti Börje

      Uni ei tuu okulaariin ja ku.. pisovaariin. Karvastelloo, noh pittää käyttää tämähi aeka tähän visiointiin. Semmosta oon aatellu jotta lattasko makkuuhuoneen nurkkaan vanahan maitolaiturin vai laittasko sen sittenki tuonne parvekkeelle. Kyllä se tuolla parvekkeela on parempi, sinne allehhan voi laettaa saavin jonne tulloo ne ulosteet. Kas kun oon ajetellu niin rohkeesti että se toimittasi huussiin virkaa. Parvekkeela voesi kasvattaa tiilie ja persiljaa, kukkia unohtamatta ei toki lain. Kom...posti olisi omasta takkaa. Posti ??? postilaatikko olisi ihan wov-elämys, semmonen heittolaatikko, mitä maalla on vielä käytössä. Siellä voisi olla verhon takana vaikka baarikaappi. Voe että kun saesi vielä semmosen tumman latinopojan baarimikoksi, ruskea silimäsen tangat päällä keikistelisi ja se sekottelisi drinksuja. Lihakset vaan värähtelisi tummalla iholla hikikarpaloiden kiiltäessä seksikkäästi. Tekasenpa tuossa itselle drinksun, Bacardia ja jäitä, Coca Colaa ja sitruuna viipale lasin reunalle, Eleganttia. Noh, onpas tämä raikkaan makuista. Ehdottomasto maitolaiturin ulkoseinälle täytyy laitta viikate roikkumaan ja nahkaiset työrukkaset josta ilmaan erittyy testosteroonin kiihottava tuoksu, hmm.. Matkaratio pittää olla, josta tulloo vaikkapa kiihkeää Arkentiinalaista tangoa.. voi hurjaa.

    • Veijo Ullakko

      ...tanan stailisti, tuleppa stailaamaan tuo ullakko asunto. Olisi ilo nähdä mitä sinä ketku saat aikaan. Alotetaan vaikka siitä että minä lyön sinulta nokan poskelle, siinä sitä olisi särmää ja vengsuita. Sitten katottaisiin mistä kana kusee, saisitkohan sinä siitä viboja ja asettuisivatkohan kiveksesi balanssiin, mitäpä tuumaat ? Sitten voisit katsella pikkurilli pystyssä ja miettiä mistä saisi sitä ryhtiä ja perspektiiviä. Lopuksi kun lentäisit tuolta huoltoluukusta ulos niin katsottaisiin onko niissaä Luis Vittoonin kengissä sitä kuuluisaa zaivia. Oikein brändikästä päivän sinulle kutale.

    • Uolevi 8 v.

      Missä ovat aidot mummut ? Minne ovat kadonneet nuo ihanat pehmeät mummelit jotka istuivat kiikkustuolissa, pukkien kepillä vauhtia. Keinutuolin jalakset narahtelivat kotoisasti, ehkäpä hieman unettavasti kissan nukkuessa mummon sylissä. Ympärillä leijaili kanferitippojen kotoisa tuoksu sekoittuen hotapulverin päihdyttävään tuoksuun. Tänä päivänä olisi tuollaisille mummoille kova kysyntä. Kuinka turvallista olisikkaan lapsen lapsella istua pehmeässä sylissä ja syödä mummon tarjoamia uskovaisten pastilleja, mummon kaivaessa niitä käsilaukustaan. Mummot katoava kansanvara !

    • voi tsissös

      ONPA TAAS ÄLYVAPAATA KESKUSTELUA!!!!!

      • Veeti 6 vuotta

        Onko sinullakin ikävä mummon syliin ? Pehmeään ja turvalliseen, pullan tuoksuiseen. Herättääkö se sinussa kultaisia muistoja viattomasta lapsuudesta? Aika kultaa muistoja. Vai etkö sinä ole saanut kokea tuota isovanhemman kaivattua syliä ?


    • Herra Numero 47

      Mummut on hävinneet ja muttuneet puumiksi! Tissit, naama ja persee on leikattu ja vedetty jalkaan pinkeät legginsit ja tunika. Sitten ne peerkeleet pyllistelee turuilla ja toreilla niin, että aromipesä vain vilkkuu tunikan reunan alta. Saapi siinä sitten papat yrittää munaansa seisottaa, kun nuoremmat karjut kaatelee puumia vällyin väliin.

      • Turkismetsästäjä

        Pimeässä yössä punaiset silmät kiiluvat, kurkusta kuuluu hiljainen murina, kieli lipoo verenpunaisia huulia. Nuo kissaihmisen silmät etsivät saalista, viatonta, kenties neitsyttä uhrattavaksi rakkauden alttarilla. Mitä kokemattomampi nuorukainen, sitä parempi. Terävät kynnet välähtävät yössä puuman iskiessä saaliiseensa ja raahatessa tuon turmeltumattoman nuorukaisen. Siellä tuo puuma tyydyttää alkukantaiset himonsa ja jatkaa saalistustaan yö yön jälkeen. Mummo on muuttanut muotoaan, näyttäen todellisen karvansa, ehkä jo hieman harmaantuneen. Onko kyseessä ollenkaan puuma vai olisikko sittenkin kuseessä harmaa pantteri ?


    • Minä tiedän kaiken

      Jotkut yöt ovat sellaisia, ettei saa nukutuksi. Nuo puumat tappelevat verissäpäin keskenään reviiristään. Ei puhettakaan että pystyisi nukkumaan ikkuna auki, helvetillinen mouruaminen kuuluu viikonloppuisin pihalta. Eikä siinä vielä kaikki, nuo kiimaiset kissat ovat valloittaneet ullakon ja heidän alkukantainen ääntelynsä tunkeutuu asuntoihin liesituulettimien kautta. Kellarin verkkokoppien verkkoihin on tarttunut karvatuppoja puumien kiihkeän aktin aikana. Tuo kiimainen virtsa suorastaan haisee heidän ruikkiessaan reviiriensä rajoja. Nuoret kollit juoksentelevat korvat revittyinä häntä pörhöllään, toimittaen sinänsä normaalia suvunjatkamis viettiään. Kyllä minä tiedän.

      • Minäkin tiedän

        Minä tiedän kaikelle:Sorry,mut vielä 4 päivää on kiimaa pikku-puumalla...ja sitte loppuu ainakin Jouluun asti.Alkaa taas E-pilleri kuuri.Pahoittelen äänistä,mutta kyllähän nuo koiratkin saa joskus haukkua kiimaansa tai jouten oloaan.

        Jos ei olis noita Pillereitä keksitty olis joka toinen viikko samaa huutoa joten toivottavasti kestät vielä tämän.


    • Naaras Puuma

      Luuletteko te ahdasmieliset että puumana olo on helppoa, katin kontit. Ensiksikin, kun laittautuu yölliselle saalistusretkelle, pukeutuu hemaisevasti ja meikkaa itsensä houkuttelevan näköiseksi, etten sanoisi hieman tuhman näköiseksi. Siinä menee useampi tunti, mutta mitäpä sitä ei tekisi, hetken kliimaksin saavuttamiseksi. Rasittavaa, ylen rasittavaa. Seuraava päivä menee kolhuja korjatessa ja muistellessa nuita hurmion hetkiä, joita kukaan ei voi minulta ottaa pois. Työstähän tämä käy, mutta ei voi valittaa, nuoria poikia ei kertakaikkiaan saa muulla tavoin. Rakkauden eteen täytyy uhrautua, jos et anna, et voi saadakkaan. Murrr..

    • Ensiö Käämi

      Antero on kuulemma muuttanut tänne Pitämälle, onko kukaan nähnyt ? Elämän Työnsä teki Tyrnävällä, perunapitäjä kun on, Anterokin viljeli perunaa. Eläkkeellähän Antsu jo toki on. Pitkäsorminen kaveri, soitti haitaria, piano sellaista. Toki hän osasi soittaa muitakin instrumentteja, pääsoitin oli hänellä poikkihuilu joka oli poikkeuksellisesti valmistettu valaan luusta vaikka olikin metallia. Soitti bassokitaraa myöhemmin semmoisessa yhtyeessä kun Jerusalemin Suutarit, sangen oli suosittu yhtye tämä. Ruotuväessä ollessamme Antero koulutettiin kuulovartijaksi, erikoiskoulutus suurten korvien takia vaikka hänellä olikin huono kuulo. Sieltä kun kotiutettiin niin meni tukkiauton apupojaksi, olihan se niissä hommissa useamman vuoden. Isännällä oli Vanaja, semmoinen punavalkoinen, taisi olla muistakseeni 505 ja vuosimalli oli -67. Anterolla oli pystykorva älyttömän hyvä lintukoira, vaikkei se haukkunutkaan lintuja, oravia kylläkin, taisi olla homo, se koira meinaan. Anteroonhan iski myöhemmin dementtia, ei siinä mitään, hoitivat sen kuntoon kuulonhuoltoliitossa. Hommasivat hänelle silmälasit, jotka kylläkin aiheuttivat Anterolle ummetusta. No mitäpä se haittaa, joutuu loppuiän syömään luumuja. Ottakaahan yhteyttä jos näette Anteroa.

    • Miss XL

      No voi tokkiisa, ottakaahan minuunkin yhteyttä jos tämä Antsu löytyy, jookosta joo ? Toivottavasti tämä Antero on poikamies ? Minä olen sinkku, olisi kiva tutustua tuollaiseen musikaalisesti lahjakkaaseen hmm... henkilöön. Ajatelkaahan , istuisimme Anteron kanssa kanssa paimentolaismatolla, radiosta kuuluisi jotain romanttista musiikkia ja siemailisimme Antsun kanssa jotain viiniä. Anrero syöttäisi minulle viinirypäleitä ja antaisi minulle pitkiä kuumia suudelmia. Ah sitä autuutta ja minä vastaisin hänelle kiihkeillä suudelmilla. Kiihkeän rakastelun, monen sellaisen jälkeen hän soittaisi minulle kitaraa ja ojentaisi minulle tulipunaisen ruusun. Sellainen minä olen, romanttinen ja kiihkeä kypsä nainen.

    • E.V.V.K666

      EVVVVVVVVVK

      • Miss XL

        Sinulla ei ole mahiksia, sinäkään et kiinnosta minua. En missään tapauksessa halua sekaantua ihmiseen joka kaveeraa pimeyden henkien kanssa. Ole sinä vain belsebuubin kaveri ja palvo pahanvaltakuntaa. En tahdo tuomita sinua mutta olet astunut tielle joka johtaa kadotukseen.


    • Veijo Ullakko

      Puhuvat tuolla kylällä että suunnitteilla olisi muikkukarnevaalit, onko perää ? Olisi kuulemma ihan toritapahtuma jossa muikkua olisi monessa muodossa. Purkissa ,suolassa paistettuna, kukkoissa ja keitossa, ootteko kuullee ?

    • Mummo B-rapusta

      Se satoi sitten ensilumen, helpottaa kummasti tämmöistä huonojalkaista. Kas kun jälkiä seuraamalla saa saalin helpommin satimeen. Minuakin lopulta onnisti kun tavoitin yhden nuoren miehen levähtämässä tuolla rappusilla. Olihan se poika hieman juovuksissa mutta kyllä se hommat osasi hoitaa kun vainun sai.Pitääkin muistaa ostaa uudet paristot taskulamppuun että näkee jälestää, ja napata uuden uhrin.

    • Veijo Ullakko

      Eipä ollut liian lämmintä viime yönä, onneksi löysin kierrätyksestä käytöstä poistettettuja täkkejä. Niistä rakentelin pesän itselleni tuonne ullakolle, eli kattohuoneistooni. Kyllä siellä nyt tarkenee, vielä kun saisi naisen puolikkaan sinne pesään, niin kuluisi tuo aikakin rattoisammin. Hommasin sinne myös ilmalämpöpumpun, tavallinen polkupyöränpumppuhan tuo on. Van sitä kun jaksaa vemputtaa niin kyllä siinä hiki tulloo.

    • Miss XL

      Huomennapa on jo perjantai. Pojat rupeaa juopottelemaan, ja niillä on polku minun parvekkeen vierestä, jippii.Illanhämyssä kun ne palaavat kyliltä, heitän minä verkkoni pyytämään ja he sotkeytyvat pyydykseeni ja ovat otettavissa ja tyydyttävät minun halujani. Voi että minä odotan malttamattomana perjantai iltaa. Nyt on täydenkuun aika ja minä muuntaudun jälleen puumaksi ja annan himoilleni vallan.

      • O tempora o more

        Vae on se matami lemmentuskissa.Kutsuppa Jörnijä-Ahmed ensipua antamaan.Hän hoitelee hommat ja pyyhkäset lopuksi lemmenaseesta elämän eliksiirit ikkunaverhoihin.


      • Miss XL
        O tempora o more kirjoitti:

        Vae on se matami lemmentuskissa.Kutsuppa Jörnijä-Ahmed ensipua antamaan.Hän hoitelee hommat ja pyyhkäset lopuksi lemmenaseesta elämän eliksiirit ikkunaverhoihin.

        Asutko sinä paikkakunnalla, olisi niin kiva rakentaa kestävämpi suhde. Olen aivan hullaantunut tummiin ja tulisiin etelän miehiin. Minusta heissä on sitä alkuvoimaa joka puuttuu näistä hailakoista paikallisista alkuasukkaista. He ovat saamattomia vätyksiä vailla mitään romantiikkaa ja aloitekykyä. Kyllähän he jyystäät menemään pupillit pitkällä niska kyyryssä kun antaa alkusysäuksen. Kaipaan miestä jolla on mielikuvitusta, voisitko sinä Jörnijä-Ahmed olla mulle se oikea.


      • Ahmed takaveto
        Miss XL kirjoitti:

        Asutko sinä paikkakunnalla, olisi niin kiva rakentaa kestävämpi suhde. Olen aivan hullaantunut tummiin ja tulisiin etelän miehiin. Minusta heissä on sitä alkuvoimaa joka puuttuu näistä hailakoista paikallisista alkuasukkaista. He ovat saamattomia vätyksiä vailla mitään romantiikkaa ja aloitekykyä. Kyllähän he jyystäät menemään pupillit pitkällä niska kyyryssä kun antaa alkusysäuksen. Kaipaan miestä jolla on mielikuvitusta, voisitko sinä Jörnijä-Ahmed olla mulle se oikea.

        Minä ollen paaljon, paaljon menopäällä,kun on niin kovaa kysyntää Puutteenperässä elävien naisten taholta.Romantiikasta en ehdi puhelemaan ja vaan käyn suoraan asiaan. Niin sen on, että etulyönti on puoli voittoa.


    • voikuoispöhnä

      Olen ovela vanha kettu.Esitän teille lajitoverit parannuksen tehnyttä entistä alkoholin suurkuluutajaa käymällä rukoilemassa Jumalaa ja ÖÖ-kerhossa..mikään ei siltikkään auta.

      Oikeasti nyttenkin potuttaa(kyttään "nuorta"loiseläjää" jolla näkyy olevan kaikki asiat suht ´koht hyvin vaikka köyhä ja kipee onkin ja aina kotonaan vaan oleilee verhot kiinni.
      Romanttinen täysikuu pistää tämän vanhan kehärakinkin hormoonit hyrrään ja kun ei ole sitä rohkaisuryyppyäkään ,ei voi muuta kun häiriköidä netissä.

      Puumanaiset ei meihinpäin edes pieraisekkaan koska olemme osa Historiaa jo.Miltei puolieläviä fossiileja.
      Esitän oveluuksissani Miss XL sekä Veijo Ullakkoa..Olen todella Ovela veijari

      Puolustan myös kohtalon tovereita..jospa saisin heidätkin samaan pottumaiseen tilaa.

    • Leo Lastulevy

      Olipahan yllätys perjantaina, kun saavuin asunnolleni. Onneksi olen vähän rauhoittunut. Siis kuka vähäjärkinen on hommannut etupihalleni tiililetkoja nuppikuormallisen? Niinpä niin, punaisia julkisivutiiliä, tiililetkoja on rivissä tuossa ulko-oven edessä, kysyn vaan miksi ? Olenko loukannut jotain henkilöä ? Onko ne tuotu vahingossa väärään osoitteeseen ? Mikä on homman nimi ? Kukaan ei ole nähnyt niitä tuotavan, eivät ainakaan kerro minulle. On täällä rasittavaa asua, kun ei tiedä kenen kanssa tapella. Varmaankin joku sairas henkilö on nauranut kun on nähnyt hölmön ilmeeni kun tulin töistä kotiin. Minä en jaksa tapella teidän umpimielisten paviaanien kanssa. Teeppä mitä tahansa tai ole tekemättä, mikään ei ole teille vähäjärkisille mieleen, vittuillaan vaan ja tehdään kiusaa. Minun mittani alkaa tulla täyteen, en auta teitä vaikka kuinka kerjäätte apua, en varmasti. Haistakaa huilu kaikki naapurit, teistä ei kertakaikkiaan tule eläjiä, ainakaan yhteiskuntakelpoisia. Arvatkaapa ketuttaako ?

    • Minä tiedän kaiken

      Se oli kiva kun yllätyit, varmaan joku näki vaivaa kun hommasi sinulle niin paljon tiiliä. Etpähän pidä sitä kotteroasi siinä oven edessä, joko rupeaa raksuttamaan. Sinua odottaa vielä parempi yllätys, jahka se lasku menee perintään. Minä näin kun ne tiilet tuotiin, siinä ei kauan nokka tuhissut kun ne tiilet laskettiin nosturilla siihen pihallesi. Voit varmaan ruveta laskemaan tiilenpäitä. Veijoakin nauratti että vesi tuli silmistä.

    • Linssien läpi

      Ahmed Takaveto on sotkenut naiset ja miehet pahasti keskenään. Sinut on nähty tulevan Stailisti Börjen luota monena aamuna. Eipä silti, onhan Börje hyvin naismainen, eipä siis ole mikään ihme että olet tyydyttänyt himosi rapilastamalla Börjen selässä. Että siinä ne sinun naisseikkailusi sitten ovatkin. Tarkistappa samalla ettei takayörät ole paskassa, saattaa muuten kikkareet lennellä pitkin raittia.

      • perukan mies

        Nyt sie linssien läpi selevästi paljastit ihtesi B-portaan mieheksi.Taetaa sulla on läheisempeäkin kokemusta vieraelustasi Börjen luona.Jatka voan sammaan malliin. Onnea vaen ruskean röörin ritareille. Perustakea uusi ritarikunta ja jakakoa mitaleita toesillenne.Sitten voette juhulapäevinä tae muulloinkin piteä ritarimerkkejä rintamuksisanne. Tällöen immeeset näkisi ja tuntisi alan miehet paremmin. Pijähän pylly puhtaana Lotus Emilialla ja vie paketti männessasi vieraelulle Börjen luokse.Se silviiisi,että puhtaos on puoli ruokoa ja pyssyy mieli virkeänä.


      • Linssien läpi
        perukan mies kirjoitti:

        Nyt sie linssien läpi selevästi paljastit ihtesi B-portaan mieheksi.Taetaa sulla on läheisempeäkin kokemusta vieraelustasi Börjen luona.Jatka voan sammaan malliin. Onnea vaen ruskean röörin ritareille. Perustakea uusi ritarikunta ja jakakoa mitaleita toesillenne.Sitten voette juhulapäevinä tae muulloinkin piteä ritarimerkkejä rintamuksisanne. Tällöen immeeset näkisi ja tuntisi alan miehet paremmin. Pijähän pylly puhtaana Lotus Emilialla ja vie paketti männessasi vieraelulle Börjen luokse.Se silviiisi,että puhtaos on puoli ruokoa ja pyssyy mieli virkeänä.

        Mitä se perukan mies siellä punastelee ? Ootko tulossa lampolasta, miksi sinulla on tarve puolustaa tuota Ahmed Takavetoa ? Onko niin että kyseinen miehen kuvatus on sinun kaverisi ? Sairaita taidatte olla molemmat. Ei sairaille jaeta mitaleita kuin sairaiden mielikuvituksissa. Perukan miehen tunne elämä ja sosiaalinen kanssakäyminen ei voi olla kovin kaksista jos seurustelee lampaiden kanssa. Tunnesiteet ovat varmaan vahvat, mutta mitä se lammas sinulle henkisesti antaa, mistä te keskustelette kun katsotte maamiehelle morsian ohjelmaa. Lammas istuu sirosti toppatuolissa jalat ristissä turkki taiteltuna selkänojan päälle, sinun käsivartesi on lampaan olkapäällä ja jännität ettei naapurisi yllätä sinua. Tottakai verhot on vedetty ikkunoita peittämään ettei naapurisi yllätä. Kysyt lampaalta, että onhan hyvä ohjelma, ainut kommentti mitä lammas sanoo on bää. Olet tyytyväinen vastaukseen ja jatkat traktoreiden katselua ja ajettelet tulevaa iltaa ja aktia rakkaasi, uuden kumppanisi kanssa. Olet tosi tyytyväinen sosiaaliseen elämääsi ja mietit että milloinkahan parisuhteen pystyy rekisteröimään eläimen kanssa. Mielestäsi lammas on hyvin erityinen partneri, parempi kuin nainen. Päätät soittaa aamulla maatalousneuvojalle ja kysya onko parisuhteen virallistamiselle mitään estettä. Sen kunniaksi käyt nostamassa sateenkaarilipun salkoon liehumaan, istut tyytyväisenä pertnerisi vieressä ja juttelit sille yhteisestä tulevaisyydesta.Onnittelut teille molemmille kun tulitte ulos lampolasta, rakastavaiset.


      • Minä tiedän kaiken
        Linssien läpi kirjoitti:

        Mitä se perukan mies siellä punastelee ? Ootko tulossa lampolasta, miksi sinulla on tarve puolustaa tuota Ahmed Takavetoa ? Onko niin että kyseinen miehen kuvatus on sinun kaverisi ? Sairaita taidatte olla molemmat. Ei sairaille jaeta mitaleita kuin sairaiden mielikuvituksissa. Perukan miehen tunne elämä ja sosiaalinen kanssakäyminen ei voi olla kovin kaksista jos seurustelee lampaiden kanssa. Tunnesiteet ovat varmaan vahvat, mutta mitä se lammas sinulle henkisesti antaa, mistä te keskustelette kun katsotte maamiehelle morsian ohjelmaa. Lammas istuu sirosti toppatuolissa jalat ristissä turkki taiteltuna selkänojan päälle, sinun käsivartesi on lampaan olkapäällä ja jännität ettei naapurisi yllätä sinua. Tottakai verhot on vedetty ikkunoita peittämään ettei naapurisi yllätä. Kysyt lampaalta, että onhan hyvä ohjelma, ainut kommentti mitä lammas sanoo on bää. Olet tyytyväinen vastaukseen ja jatkat traktoreiden katselua ja ajettelet tulevaa iltaa ja aktia rakkaasi, uuden kumppanisi kanssa. Olet tosi tyytyväinen sosiaaliseen elämääsi ja mietit että milloinkahan parisuhteen pystyy rekisteröimään eläimen kanssa. Mielestäsi lammas on hyvin erityinen partneri, parempi kuin nainen. Päätät soittaa aamulla maatalousneuvojalle ja kysya onko parisuhteen virallistamiselle mitään estettä. Sen kunniaksi käyt nostamassa sateenkaarilipun salkoon liehumaan, istut tyytyväisenä pertnerisi vieressä ja juttelit sille yhteisestä tulevaisyydesta.Onnittelut teille molemmille kun tulitte ulos lampolasta, rakastavaiset.

        Tämähän on niinkuin Kauniissa ja Rohkeissa. Lampaan takana on paimen, paimenen takana on Ahmed (lauletaan Kaiken takana on nainen sävelellä). Tästähän kehkeytyy kolmiodraama jossa sinusta ollaan mustasukkaisia, sikäli mikäli lampaalla voi olla tunteita, sinun mielestäsi sillä on. Olet siitä aivan varma sillä onhan lammas katsonut sinua silmiin monet kerrat, hellästi. Ahmed on myös mustasukkainen, sillä hän haluaa olla vain sinun kanssasi ja suunnittelee jo lammaspaistia teidän kihlajaisjuhlienne ateriaksi. Ahmed ottaa harjan ja rikkalapion ja lakaisee lampaan papanat makuuhuoneen matolta ja laittaa vaatteesi pesukoneeseen koska ne ovat lampaan ulosteiden sotkussa.


      • perukan mies
        Linssien läpi kirjoitti:

        Mitä se perukan mies siellä punastelee ? Ootko tulossa lampolasta, miksi sinulla on tarve puolustaa tuota Ahmed Takavetoa ? Onko niin että kyseinen miehen kuvatus on sinun kaverisi ? Sairaita taidatte olla molemmat. Ei sairaille jaeta mitaleita kuin sairaiden mielikuvituksissa. Perukan miehen tunne elämä ja sosiaalinen kanssakäyminen ei voi olla kovin kaksista jos seurustelee lampaiden kanssa. Tunnesiteet ovat varmaan vahvat, mutta mitä se lammas sinulle henkisesti antaa, mistä te keskustelette kun katsotte maamiehelle morsian ohjelmaa. Lammas istuu sirosti toppatuolissa jalat ristissä turkki taiteltuna selkänojan päälle, sinun käsivartesi on lampaan olkapäällä ja jännität ettei naapurisi yllätä sinua. Tottakai verhot on vedetty ikkunoita peittämään ettei naapurisi yllätä. Kysyt lampaalta, että onhan hyvä ohjelma, ainut kommentti mitä lammas sanoo on bää. Olet tyytyväinen vastaukseen ja jatkat traktoreiden katselua ja ajettelet tulevaa iltaa ja aktia rakkaasi, uuden kumppanisi kanssa. Olet tosi tyytyväinen sosiaaliseen elämääsi ja mietit että milloinkahan parisuhteen pystyy rekisteröimään eläimen kanssa. Mielestäsi lammas on hyvin erityinen partneri, parempi kuin nainen. Päätät soittaa aamulla maatalousneuvojalle ja kysya onko parisuhteen virallistamiselle mitään estettä. Sen kunniaksi käyt nostamassa sateenkaarilipun salkoon liehumaan, istut tyytyväisenä pertnerisi vieressä ja juttelit sille yhteisestä tulevaisyydesta.Onnittelut teille molemmille kun tulitte ulos lampolasta, rakastavaiset.

        Sinä kuulu hameenkantaja linssit alati huurteessa kulukeva.Taesi kuti ossua kohalleen.Vähäsen se kirpasoo,mutta väliäkö tuolla.Kyllähän hamemiehen piteä kesteä vaekka se taetaa polttoa linssien takoa kuikuilijan melenvirettä palavan miekan laella. Pistähän peäsi pystyyn ja käö lohuttatumassa Borjen luona B-portaassa.


    • Antero Tyrnävältä

      Mikäli tästä Perukan miehen kihlajaisista jommankumman morsian ehdokkaan kanssa tulee mitään, lupaan tulla kihlaisiin soittamaan ilmaiseksi.Perukan miehen pihapiiriin on laskeutunut illan hämärä ja ikkunan läpi kuuluu vanhasta Blaupunkt matkaradiosta musiikkia, tunnistan sen vanhaksi lasten lauluksi.Sanat kuuluvat selvästi pakastuvaan ilmaan, bää bää karitsa anna villoja. Lähden kotiin, sillä en voi ymmärtää noin perverssiä menoa.

    • Ensiö Käämi

      Perukan miehelle kerätään maalikylillä rahaa jotta hän voi tehdä kihlajaisreissun Turkkiin. Ahmed ei luonnollisestikaan ole tyytyväinen matkakohteen valintaan koska se voi altistaa tulevan morsiamen kiusaukseen katsella lampaita sillä silmällä. Turkissahan on paljon lampaita ja Ahmed on suunnitellut ostavansa sieltä morsiamelleen nahkatakin, joka on valmistettu lampaan ihokkaasta. Tietysti tässä on riskinsä, mutta Ahmed ajattelee että se lammas kuitenkin yhdisti hänet ja perukan miehen. Ehkä morsian kuitenkin tuntee itsensä turvalliseksi koska ympärillä leijailee tuttu ja turvallinen tuoksu. Luonnollisesti kihlajaislahjaan ei sisälly kuin pelkkä menolippu, maahan jossa ei olla niin ahdasmielisiä.Matkalukemiseksi paikallinen traktorimyyjä on luvannut lahjoittaa vuoden 1967 kalenterin, jossa on takavetotraktoreiden kuvia, Ahmed on mieltynyt niihin.

      • perukan mies

        Näöttääpä olevan valamis porukka;Linssien läpi,Antero Tyrnävältä ja Ensio Käämi
        perustammaa Anus ritarikunta Suomussalamelle.Joko ootta laatinneet uuvet ohjeseännöt.Kaekki ootta täösivaltasie jäseniä ja vastuussa yhistyksen toiminnasta.
        B-portaan Börje on teijän seremoniamestarinne,joten iloesia yhessä oloje teelle kaekille.Teille soattaa tulla kutsu presidentin itsenäesyyspäivän vastaanotolle Tampere-talolle. Nääsvillestä ilimotettiin, että paekka on varattuna.Ottakeahan yhteys Tampere-taloln Kalervo Kummolaan.Hää värkkeää paremmat sihtomispaekat teille.Soatetaampa nähä teijät yhessä televisiossa.


    • Stailisti Börje

      Kyllä minnoon sitä mieltä ettei tuosta perukan miehestä oo mihinkään, on niin brutaali jotta. Sillon kun minä seurustelin hänen kanssaan se oli hirveen väkivaltanen ja vailla minkäänlaesi käötöstapoja, oikeen semmoinen töksäys.Se ei osannunna huolehtie ees hygieeniastaa vaan yritti peittää sitä kuvottavvaa märän villan tuoksuaan Mennen partavedellä.Se kaamea villantuoksuhan oli tarttunna lampolasta, missä hän vietti aikaansa haareminsa luona , eli lampaiden kanssa nylykuttäessähän se aika kului tällä kasanoovalla. Kerranni kateltiin sen luona sitä valokuvaalbuumia sen sukulaisista, niin arvatkeepa mitä ? Kaikki sen sukulaiset muistuttivat kasvonpiirteiltään lampaita, ovat taitaneet sen esi-isät jo harrastoa seksie niitten elikoitten kanssa, ihan puistattaa tuommoset mehtäläiset.Parhaalla tahdollakkaan en voi sanoa häntä komeaksi mieheksi, silmätki ovat tuolla ohimoijjen kohalla, niinku ylleessä lampailla ovat. Eihän se raukka ollu saanu normaaleja silämälasejakkaa, vaan ne oli jouvyttu rakentelemaan uimalaseista, jatkamalla kuminauhalla linssien väliä jotta ne yltää ohimoille missä näköelimet hänellä sijaisevat, hui olkoon tuota kutaletta.Oesi siinä jollekkin patoloogille stailaamista. Varmaankin tuo sukupolvia kestänyt ahertaminen noitten lampaitten kanssa on aiheuttanna semmosen geeniperimän ettei siitä oikein kehtoa ees puhella. Varmaankin tästä johtuen koko suvun henkinen kehitys on jäänynnä lampaan asteelle, hyi että, ihan puistattaa. Erityisen vastenmieliseksi koin sen kun hän oli oikein lakannunna varpaankynnet paloauton punaiseksi ja pukenunna naisten pitsiset alushousut jalakaansa, seksikästökö ? Ehei, ei lainkaan, kun tämä lampaan köyrijä ei ollunna peseynynnä varmaankaan kahteen viikkoon, haisi niin ulolle ja ummehtunneelle, voe että. Luin ilolla tuon uutisen jotta tuo haisunäätä muuttaa turkkiin ,morsian?

    • Reino Halkoliiteri

      No nyt minä tiedän, kenestä tässä oikein on kysymys. Se on totta, ettei se mikään komea mies ole, se perukan mies. Lammaskoirakin on komistus sen rinnalla, varmaan paljon älykkäämpikin. Kesällä ihmettelin tätä kulkijaa, kasvoistahan ei saanut selvää kun paskakärpäset pörräsivät ympärillä, niitä oli ympärillä ihan musta parvi. Osa niistä kärpäsistä kuoli kesken lennon, eivät olleet viattomat luontokappaleet tottuneet tuollaiseen kuvottavaan hajuun. Vastaan tullut mummokin sai astmakohtauksen ja jouduttiin kuljettamaan ambulanssilla terveyskeskukseen ja elvyttämään takaisin elävien kirjoihin. Kylläpä tämä kaveri haisi kuvottavalle. Sitten muka rupeaa morsiameksi sille Ahmedille. Taisivat paikkakunnan puppelipojat antaa tälle pariskunnalle porttikiellon heidän yhteisiin illanviettoihinsa. Toivottavasti heidät otetaan vastaan sinne turkinmaalle, eikä käännytetä takaisin rajalta.

    • Paimen

      Lampaiden kasvattajien keskuskusliitto on tyrmistynyt lampaiden hyväksikäytöstä ja joutunut pelastamaan ja kuljettamaan lampaat Karhulanvaaralle turvaan. Entisissä koulun tiloissa on aseellinen vartiointi ympäri vuorokauden. Kuulopuheiden mukaan perukan mies on yrittänyt vierailla siellä yö-jalassa ollessaan, mies on yllätetty sieltä housut kintussa. Eläimille Oikeus Järjestö tutkii tapausta, pitää tapausta ennenkuulumattomattomana ja erittäin törkeänä luontokappaleiden hyväksikäyttönä.

      • perukan mies

        B-portaan Börjekin on näköjään lemmenpuuhiltaan ehtinyt atjutanttiensa kanssa sanallista sökellystään esille tuomaan. Kylillä puhutaan,että he ovat kaeken muun anustoemenin lisäksi elläemmiin sekkaantujia.Pitäkeähän mooaseuvun ihmiset navettojen ovet tiukasti säpissä, etteevät juuttaat peäse hoaveetaan toteuttammaan.Siat ja lehemät ovat suurimmassa voaravyökkeessä.Täetyypä kyssyä moatalloussihtteriltä näestä pervoesta,etä tuntooko hää kysseeset hammeenkantajat. Villi huhu liikkuu ympäri pitäjeä, että Ämmänsoareen ollaan perustamassa Tervatut Munat ry yhdistystä, jonka sanottaan olevan vapaamuurarien alaosasto.Jäseneksi peäsyn riitteeihin ja sitoutumiseen kuuluu sisältyvän valallinen munien tervaos. Munnien tervauksen kuulemma tulloo suorittamaan seremonnaillisen juhulallisesti ja vakavasti ite Börje, joka toemituksen aekana reestovaa onko terva tarpeeeksi vahvoaa ja liukasta.Börjen-Tervamunat ry voe hakea yhitysrekisteriin ja kunnalta
        ja vappaamuureelta toeminta-avustusta.Eekön heijän kukkarostaan löövy tällekin porukalle rahhoa.Ensi kesänä kuulemma tuo yhistys aekoo järjesteä oekeen valtakunnallisen munantarvaestapahtuman Pitämän kesäpäevillä.Jo toennii,siinäpä melekone matkaeluvaltti korpipitäjälle.Pistäekeähän ronttosiin vauhtie,että ehitte viijä asioo loajempaan tietosuuteen. Kun ajossa pijätte kiirettä, ehtivät loajemmat kansanjoukot tuohon moaliman kuulluunapahtummaan.Tervatut Munat ry:n täösivaltaesiin jäseniin näöttää kuuluvan iteoekaetettuna tervamestarinkin tittelie käöttävä Börje ja täösivaltaenina ja vastuullisina rööririmiehinä Linssien Läpi,Ensio käämi,Antero Tyrnävältä,paimen ja Kaiken Tietävä. Hyvveä jatkoa voan munantervaukseen ja muutennii.Kyllä kansa teijät jo tunnistaa.


    • Minä tiedän kaiken

      Voe että, tuo perukan mies se jaksaa mekastaa, johan sulle sanottiin silloin kun liikuit noissa piireissä ettei eläimiinsekaantujat pääse noihin kerhoihin, olit kyllä silloin aika masentunut. Henkilökohtaisen hygieeniaan täytyy panostaa, eli puhtaus on puoliruokaa. Sinähän karkoitit silloin jo aktikumppanit kaamealla hajullasi ja sait heidän libidonsa katoamaan. Se että sinä sairastat skitsofreniaa ei olisi ollut este, niin kuin sinulle silloin sanottiin. Nostankin sinulle hattua kun kerroit sairaudestasi ja näytit lääkärintodistuksesi.Se että lääkäri oli ihmeissään sinun oireistasi jotka olivat aika monitahoiset, diagnoosin tekeminen oli ollut oppineellekkin miehelle vaikeaa.Tutkimusten lopputulos oli kuitenkin ollut ettei sinun taudinkuvaasi sovi muuta nimikettä kuin tuo skitsofrenia. Sisäinen äänesi oli kertonut sinulle että lääkäri onkin lammas ja odottaa astumistasi. Tästä johtuen jouduit silloin pakkopaitaan ja kuukausia kestävään laitoskierteeseen, josta tuskin muistat mitään, johtuen sinulle annettujen lääkkeiden vaikutuksesta. Olit silloin hyvin onneton koska sinun kieroutuneet seksuaaliset halusi saatiin nujerrettua. Toki täytyy muistaa että jo silloin lääkärin suosittelema kastraatio olisi ollut kaikkein järkevin vaihtoehto ja olisi tullut yhteiskunnalle kaikkein halvimmaksi.Valitettavasti sairaille ihmisille ei ole hoitopaikkoja tarpeeksi johtuen määrärahojen puutteesta ja tästä syystä sinäkin olet vapaana täällä terveiden ihmisten joukossa, avohoidossa. Tuo että sinulla on noita pakkomielteitä ja käännät mielesi sopukoissa kaikki asiat toisinpäin ja syytät toisia ihmisiä omista sairaista mieltymyksistä, viittaa vahvasti siihen että olet psykoosissa joka johtaa väistämättä laitoskierteeseen joka saattaa kestää pitkäänkin.Suosittelen että otat yhteyttä hoitavaan lääkäriisi viimeistään lomareissusi jälkeen. Tuo että sisäinen äänesi on käskenyt sinua rupeamaan "vaimoksi", kyllä sen jo pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan. Valitettavasti tämä looginen ajattelu ei mene sinun ymmärrykseesi sairautesi tähden, luulet että kaikki ovat kääntyneet sinua vastaan, eli epäilet salaliittoa. Turkissa voit ottaa myös yhteyttä mielenterveyslääkäriin, Ahmed voi varmaan toimia tulkkina kun taitaa tuo paikallisen murteen.

      • perukan mies

        Meneppä hyvä immeene kielenhuollon peruskurssille.Niin palajon näöttää olevan kielenhuollossa petrattoavaa.Alistavat ja rinnastavat sivulauseet erotettaan toesistaan pilikulla.Nyt olisi aeka antoa tukkapöllyö,kun peruskoulun opit eivät on männyt tuon vaevasen peäkoppiin.No,eepä hältä palajoa voe voatia, kun niin vähän on hänelle annettu.Kipaseppa lähimmälle opettajalle,joka assuu noapurissasi ja alota heti paekalla kieliopin kertauskurssi. Noen oppimaton sietäsi karttakeppiä. Oekeen tarkasti kun ajatteloo,niin hältä mennöö päevät Börjen kanssa puuhastella.Huhu kertoo,että kovoa eäntä kuulu munan tervaospuuhissa olevan. Hyö siellä valamistelevat yhistyksen perussäentöjä oekeen käötännöstä oppie ottaen. Muista ennen kaekkea suomalaenen kansanviisaos; ei oppi ojaan kaada.Näötät yittävän logiikan perusaksiommie.Tosin ee kovinkaan vakuuttavasti.Mietiippä munien tervausten syvintä olemusta ja sen mielentillaasi vaekuttavuuven merkitystä. Siinäpä sulle logiikan perusopppie alakajaeseksi.Kysy sitä sammoa Börjeltä.Tehän voesitte alottoa Munantervauksen peruskurssin alakeet kirjekurssina.Pistäkeähän lehtiin ja nettin ilimotus.Voepi tulla ruuhkoa.Ootte molemmat moankuuluja munantervoajie.


    • Dr. Bostick

      Olenkin ihmetellyt minne se potilas on kadonnut. Tokihan olen kuullut hänen tempauksistaan ja ihmetellyt miten hän on pärjännyt näinkin pitkään täällä terveiden joukossa. Luulen että hänen valtava kiinostuksensa turnipseihin on pitänyt hänet hengissä, tosin ravinnon ryöstäminen lampailta, puolustuskyvyttömiltä luontokappaleilta on törkeää ja anteeksi antamatonta.On aivan totta että tuolla edellisessä kirjoituksessa mainittu psykoosi on tosiasia, epäilenkin että pitkään jatkunut huumaavien aineiden käyttäminen on johtanut siihen että psykoosi on lauennut (sekakäyttö). Potilas on kyllä melkoinen arvoitus lääketieteelle. Hänen jakautunut persoonansa kyllä sopii taudinkuvaan mutta siinä on niin paljon muutakin outoa etteivät edes muutkaan psykiatrian parissa työskennelleet ammattilaiset päässeet varmuuteen siitä, mitä muita sairauksia potilaalla voi olla. Jo se että jakaantunut persoonallisuushäiriö on jakaantunut vielä uudestaan, vaikeuttaa diagnoosin tekemistä ja aiheuttaa lääketieteelle ja etenkin psykiatriselle puolelle haasteitä, mielenkiintoinen tapaus tämä potilas perukan mies, lääketieteellisesti. Kerrottuaan kuinka moneen osaan ja kuinka paljon henkilöitä hänen pääkopassaan on häntä käskyttämässä, aiheuttaa hämmennystä myös lääkäreiden keskuudessa.Päädyimme kokouksessamme että on varmaan viisainta suorittaa pikainen leikkaus eli lopodomia, kunhan karkuri saadaan kiinni.

      • perukan mies

        Näkkyy B-portaan Börje soanneen oekeen kallonkutistaja-ihmmeiseen porukkaansa peän nuohousasiantuntijaksi. Heitähän kuuluu muutennii vapaamuurareihin ja valtakunnalisesti ovat osallistuneet munantervaesriitteihin.Tuo uusi jäsen on kertomuksensa mukkaan perehtynyt psykiatriaan ja lääketieteeseen ylleensäkin. Hänen peäkopassaan on alkanut soemaan outo eppäelys siitä onko hän vae onko hän joku muu. Siitä hänellä ee näötä olevan riittavästi substanssia assien vahvistamiseksi. Hää kun oli suorittanut itelleen keskiaekasen psykoanalyysin pitämällä peätään lämmitetyssä halakouunissa. Liekko soanut liikoa hiilisdioksie aevoihisa. Tuohon nuohoustaotiin ee o vielä keksitty parantavoa leäkettä.Oereilu näkkyy slevästi tuon kallonkutijan pesäkopassa.Eekön sekkii assie selevie viimestään siinä vaehessa, kun hän alakaa Börjen kanssa pitämmään munantervauskursseja.Yhistyksen muutkin jäsenet ovat mänössä havaennolistamaan tuota ikimuistoesta tapahtumoa.Soattaapi olla tungosta kursseille. Alan miehie ja naesia ylleensäkkin on kuulemme halukkaeta näkemään ja soamaan mielenvirkistystä päevään.Vielä vinkiksi peännuoojojalle.Otappa psykiatrian tutkimuskohteeksi ja vaekka väetöskirjasi aeheeksi Munanterveuksen yksilöpsykiatiset kokemukset Pitämän Munantervauksessa.Voet olla varama,että väestöstillaesuuvessa paekat ovat täönnä. Ota väestötillaesuuteen mukaasi myös Börjen yhistyksen muut jäsenet,jotka kertovat kokemusperäesesti ja havaennollistavat paekalle olijoille munanterevaukseen liittyvie riittimenoja ja sitoumuksie.Seoroa muutennii alalla tapahtuvoa yleestä keskustelluo. Soatat soaja väestökirjaasi alan viimeesimpie julukasuja.Kerro meille tyhymemmille väetöskirjasi eri vaeheista ja millon aejot julukasta tämän vuojen väestöskirjan. Tästä aehheesta ei tiettävästi kukkaan ou ennen tehenyt väetöskirjoa,joten oot alan uranuurtaja. Soatat peästä Guinessin ennästysten kirijaan. Ee muuta ku alappa hommiin. Myö ootellaan julukasua.Reepasta mieleltä tutkimuksen parissa.


    • Siikapleis

      What Game? syökäähän sieniä niin kasvaa teilläkin polttimot isoiksi 666

    • Dr.Bostick

      Kuten jo aiemmassa kirjoituksessani julki toin perukan miehen taudinkuvan, muutosta parempaan ei ole odotettavissa. Parantuminen vaatii ehdottomasti leikkauksen, eli kirurgisen toimenpiteen, lobodomian. Tässä tapauksessa toimenpide on pienimuotoinen ja helppo toteuttaa. Pääkoppaan porataan kaksi reikää vastakkaisille puolille ja aivot voidaan puhaltaa paineilmalla pois. Potilastahan ei luonnollisestikkaan voida heittää kuljeksimaan ilman aivoja, zombina. Olemme tulleet siihen tulokseen että sijoitamme perukan miehelle lampaan aivot, naaraspuolisen. Toivottavasti tämä toimenpide rauhoittaa potilasta. Sairaalloinen kiinnostus munien tervaamiseen jää aivan varmasti pois ja potilas voi keskittyä laumaelämään. Todennäköisesti potilas tulee nauttimaan lampaan varsin huolettomasta elämästä, kaikkinainen ajatushomma voidaan jättää meille ihmisille ja tuleva laumasielu voi keskittyä esimerkiksi lampolan sisustamiseen ja uuden oman elämänsä jäsentämiseen itselleen sopivaksi. Seuraamme tapausta suurella mielenkiinnolla ja teemme tutkimuksia, väitöskirjan tekemistä voidaan harkita tästä operaatiosta. Meinas ihan unohtua, minkäänlainen normaali lampaan perhe elämä ei voi tässä tapauksessa onnistua. Leikkureista kuuluu nips, kivuton toimenpide, joka säästää meidän kaikkien hermoja.

      • perukan mies

        B-portaan seremoniamenojen pääsatraapiksi näöttää omasta halustaan ihtensä asettanut leäkärin nimimerkillä sekoelija, joka sepustuksestaan peätellen saerastaa pahanlaatusta luulosaerautta. Julukinen tottuus on, että hän jeänyt kiinni nalakkiin viiteryhmänsä kotkotuksiin. Suuren ylleisön piirissä hänen tiijetään jeäneen kiinni toestuvast tolokuttomisesta ja yhden assien toestosta. Sehän on jo selevä merkki peävärkin pahanlaatuisesta häiriöstä.Hänelle kun ee oo annettu hujumenttie ymmärteä ommoa tillaansa. Hänen toestuva kaepuunsa erityisestä kotielämmiin kertoo kaekille eläensuojelusta kiinnostuneille, että kysseessä on yksi pahimmista eläemmie kohtaan ossoetettu pervessinen kiinnostus.Nyt soapi paekkakunnan lampurit olla tosissaan huolissaan tuosta kaksijalakasesta hammeenkantajasta. Saerauden meärittely hän kohallaan harvinaesen heleppoa.Kyse on voan siitä onko vartti vae kokoaekanen valopeä. Julukisen mielenkiinnon kohteena on suuri kysymys, kumpi saeraos häntä riivovaa ja suostuuko mikkään hoetolaetos hänet sissään kirjoottamaan.Peäkopan tihroojat miettivät mikä hoijoksi.Hyö varamaan yhteisesti peättävätt,että sähköshokkihoeto on hänen kohallaan käöpä hoetomuoto,mutta suurella varrausseksella,koska kukkaan laturinhoetaja ee on varama tehhooko sekkään,kun hoetoon lähettettävällä ee oo laenkaan aevoja. Kuulemma peän on täynnö ureaa,joka alinommaa hölöskyy hänen peäkopassaan. Tämä hammeenkanta alakaa olla melekonen ympäristohaetta ja -rikos.Ympäristön suojelulaessa on meleko tarkat meäräökset ympäristöön kohistuvasta rikoksesta.Mahtaako henkilömme selevitä pelekillä sakoella vae joutuko ihan tiilenpäetä lukkemmaan.


    • Mummo B-rapusta

      Siivotaan, viikonloppu alkoi.

    • Juhan Dreeveri

      On se tämä maailma mallillaan. Minullakun tuo näkökyky alkaa menemään meleko heikoksi, etten sanoisi olemattomaksi. Niin päätin käväistä tuolla optikon pakeilla ja tarkistuttaa näkökykyni. No siellä kyselivät, että näkkyykö E, ei näkynynnä. Ei muuta kuin kenneliin ja opaskoiran ostoon, sain sieltä näkövammasen opaskoiran, halavalla. No enhän minä sitä nähny, nyt täällä hortoillaan jo kolomatta päivää pitkin ja poikin Pitämää eikä osata kottiin. Koira ei oo käyny koskaan luonani ja näläkäsenä se käypi tonkimassa kaikki paikat missä vain ruoan haju tulloo. Viime yö juostiin pitkin mehtie kun tuo koira sai ajon päälle, tunnustelemalla oon saanu seleville että jonkin sortin ajokoira tuo taitaa olla. No eihän sitä jänistä saatu, kaksi näkövammasta. Jos joku sattuu näkemään meijjät niin tulekee auttamaan.

      • keskisuomalainen1

        Hauskoja juttuja, ootte hyviä kirjottaa...lisää samanlaista!


    • Veijo Ullakko

      Naapuriin muutti uusi asukas, onkohan se humalassa vai lääkityksen alaisena. Päivät se on kävellyt pitkin seiniä. Pari päivää se oli poissa ja nyt se lenkkeilee dreeverin kanssa. Juoksentelee pitkin kankaita, outo on tuo uusi naapuri, oikein urheiluhullu, tämmösellä pakkasella. Musta mies on kulekenu jälessä keihäs tanassa, himoitsee vissiin sitä koiraa.

    • Niilo Hepoköngäs

      Nuorukainen pahoinpidelty Pitämällä. Perjantain ja lauantain välisenä yönä pahoinpideltiin ravintolasta palaamassa oleva nuorehko mieshenkilö. Naiset olivat hyökänneet nuorukaisen kimppuun ja raahanneet hänet huoltotiloihin ja raiskanneet tämän viattoman nuorukaisen. Kyseessä lienevät nämä puumat jotka ovat jo pidemmän aikaa terrorisoineet Pitämää. Uhrin oman kertomuksen mukaan kyseessä olivat ilkeät mummut koska heistä oli tuoksunut kanfferitipat ja Hotapulveri. Tuoksua oli yritetty peittää väkijuomilla jota kyseiset vandaalit olivat nauttineet. Harhauttaakseen tutkijoita mummut olivat jättäneet rikospaikalle pullapitkon, jotta heitä ei epäiltäisi vaan tutkinta harhautuisi kiltteihin mummoihin.

    • Perheen isä

      On tämä maailma mallillaan.

      • kisaueela

        Pistetään, pistetään panaania poskeen....


    • Dr.Bostick

      Vastaanotto suljettuna 6.12 - 7.12.2014 välisen ajan. Viestin voi jättää vastaajaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      194
      1621
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1424
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1228
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      120
      1085
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1065
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      133
      1023
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      989
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      969
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      950
    Aihe