Pk-seudun yksinäisten tapaaminen

anniept

Heips,

jokin aika sitten tällä palstalla käytiin keskustelua yksinäisten tapaamisesta pk-seudulla. Tapaaminen järjestettiinkin ja kymmenisen ihmistä oli paikalla. Nyt olemme järjestämässä seuraavaa tapaamista ja ajattelimme laittaa siitä tännekin, jos täältä vaikka löytyisi tapaamisesta kiinnostuneita :)

Viime tapaamisen jälkeen perustettiin myös Facebook-ryhmä, jotta saataisiin meitä yksinäisiä ja uusia ystäviä kaipaavia paremmin linkitettyä yhteen, ja sitä kautta olisi sitten helpompi pitää yhteyttä. Ryhmän löytää osoitteesta www.facebook.com/groups/579241142115913/ , kaipailisimme vielä lisää ihmisiä mukaan :)

66

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+6

      Mainostakaa eurosinkkujen kautta. He ovat luvanneet, että postituslistan kautta saa infota Suomen muista vastaavista yhdistyksistä, joten ehkä fb-sivuannekin saisi mainostaa sitä kautta. Eurosinkuissa kun on keskimäärin selvästi vanhempaa porukkaa kuin te, niin en usko että toimintanne kilpailee sen kanssa.

      • mitähätäh

        Minkä ikäisiä he ovat? Minkä ikäistä eurosinkkujen porukka on?


      • anniept

        Kiitokset vinkistä! Ryhmämme on kyllä tarkoitettu kaikenikäisille, parisuhteessa oleville ja sinkuille, uusia tuttavuuksia tai kavereita kaipaaville, etc. Itse lähdin mukaan juuri lähinnä sen takia, että tutustuisi täällä pk-seudulla uusiin ihmisiin, joiden kanssa voisi sitten viettää vapaa-aikaa; tällä hetkellä kun niitä ihmisiä ei oikein ole. Eli mahtaako tuo eurosinkut olla oikea kanava mainostamiseen.. :)


      • 8+14

      • mitähätäh

      • eurosinkut huono!

        EI MITÄÄN EUROSINKKUJA!!!! Se on jo nähty! Nuorten juppien soopaa!!!
        Sellasta porukkaa joka EI oikeesti tiedä yksinäisyydestä mitään! Pieni piri pyörii ja siinä on ns. sisäpiiri klubi! nuoria juppeja!


      • whaaaaat
        eurosinkut huono! kirjoitti:

        EI MITÄÄN EUROSINKKUJA!!!! Se on jo nähty! Nuorten juppien soopaa!!!
        Sellasta porukkaa joka EI oikeesti tiedä yksinäisyydestä mitään! Pieni piri pyörii ja siinä on ns. sisäpiiri klubi! nuoria juppeja!

        Nuoria juppeja??? Omien havaintojeni puolesta sanoisin että keski-ikäisiä taviksia.


    • kiltti mies.

      Harmi kun raumalla ei ole muita yksinäisia nii tuollaisen tapaamisen järkkääminen ei onnistu. Mut onhan täällä 20 kertaa vähemmän asukkaitakin kun hesassa et eipä ihme.

    • Nostetaan

    • hyvä infota

      Eiköhän olisi hyvä laittaa vähän infoa että miten tuo ensimmäinen tapaaminen meni ja minkä verran oli osanottajia ja mitä teitte jne?

      • anniept

        En itse ollut tuolla ensimmäisessä tapaamisessa mukana, mutta ilmeisesti tapaaminen oli mennyt ihan hyvin ja paikalla oli ollut n. 10 osanottajaa. Joku paikalla ollut voi kertoa tarkemmin :)


      • Itse olin paikalla tuossa viimeisimmässä tapaamisessa ja hyvin meni paikalla oli tosiaan 10 ihmistä joiden kanssa mentiin kiasman eteen nurmikolle istuskelemaan ja esiteltiin itsemme ja sitten puhuttiin kaikenlaista elokuvista ja muuta


    • Voisiko joku laittaa mullekin jotain tietoa tuosta tapaamisesta, kun en edelleenkään käytä Facebookia? [email protected] :) Kiitos!

      • anniept

        Voin vaikka laittaa sinulle viestiä sitten, kun ollaan saatu jotain ehdotuksia tapaamisen ajasta ja paikasta, niin yritetään löytää päivä joka sopisi kaikille :)


    • anniept

      Niin ja jos täällä on muitakin jotka eivät käytä Facebookia ja ovat kiinnostuneita tapaamisesta, niin voin laittaa myös sähköpostitse infoa tai vaikka tähän ketjuunkin päivitellä kun ollaan saatu tapaamista sovittua :)

      • Yksinäinen 50 ve

        Yksinäinen 50 vee mies. Ei facebookkeja tms. :(


    • gjhjkklll

      No infotkaa tapaamisajankohdasta ja -paikasta tännekin. En itse halua liittyä tuollaisiin ryhmiin äfbyssä, vaikka olinkin kyseisessä tapaamisessa, jossa ryhmän perustamisesta puhuttiin.

      • äfbyy

        Mikset halua?


    • Salatietoinen

      Ettepä te sitä tapaamista saa ikinä aikaan, voi hahhahhaaa!! xD

    • vanaha

      minkä ikäkisiä ihmisiä sinne saa tavata tulla? onkko 33 liian, vanha?

    • ---..,

      Onko 18-v liian nuori?

      • MahmudFuggis

        Jos täytät tapaamispäivänä 16 olet juuri sopivan ikäinen kantamaan tulevaa öh, lastasi. Mä hoidan vaan sen luomusiittämisen.


      • ---..,
        MahmudFuggis kirjoitti:

        Jos täytät tapaamispäivänä 16 olet juuri sopivan ikäinen kantamaan tulevaa öh, lastasi. Mä hoidan vaan sen luomusiittämisen.

        Oon poika


    • anniept

      Kaikenikäiset ovat tervetulleita eli mukaan vaan! :)

      Nyt olisi ehdotettu tapaamisen ajaksi ensi torstaita 29.8. klo 17 ja paikaksi postitalon portaita, josta sitten suunnattaisiin johonkin muualle. Miltä kuulostaa? :)

      • jhglhulu

        mikei lauantai ila kävis tai su aamuppäivä?


      • vastarannanpiski1

        Ehkäpä sitä pitäisi tulla tunnustelemaan..varovaisesti..nurkan takaa onko siellä ketään? Ja varsinkin noita naispuolisia yksinäisiä.


    • nirso mees

      Eipä taida olla mitään yhteistä tällaisten porukoiden kanssa, joten jää väliin.

    • FagulitDiskiin

      Usko jo että yksinäiset ovat yksinäisiä syystä, eikä ketään kiinnosta tavata toisia. Been there, done that.

    • gute laune

      Hieno idea tällaiset "sokkotreffit". Minulle ei tuo aika sopinut, vaikka olisin utelias ollutkin näkemään tietokoneen näyttöruudun taakse.

      Vaan kuten tuossa jo arveltiinkin olen itsekin hieman skeptinen sattuisiko kohtalo ohjaamaan jonkun sielunkumppanin paikalle. Edes palstan joidenkin mielenkiintoisten keskustelujen jälkeenkään kukaan ei ole halunnut kaverikseni, ja se henkinen yhteys on se mitä ensisijaisesti olen itse hakenut. Sitä että viihtyy toisen seurassa sen sijaan että voisi näyttää muille miten komean / kauniin kaverin seurassa kulkee. Mutta toivotan onnea matkaan, kaikenlainen tekeminen saa unohtamaan sen yksinäisyyden tunteen :)

    • Hepokatti

      Siis missä/milloin toi tapaaminen on? Facebook ryhmässä näkyy kiasman nurmikko?

      Eli kiasman nurmikko 28.8 klo 17.00?

    • anniept

      Tapaaminen on siis huomenna 29.8. klo 17.00. Kokoonnutaan postitalon portailla, siinä Kiasman lähellä, ja siitä sitten jatketaan jonnekin päin :)

      • melko outoa

        Mitä ihmettä? Katsoin tämän threadin eilen torstaina aamulla enkä nähnyt tätä viestiä täällä.


    • Salatietoinen

      eipä tullu ketään paikalle.. =) joten unohtakaamme! =)

      • barab

        Ilmeisesti olet erehtynyt paikasta tai ajasta, sillä tapaamisessa oli puolentusinaa ihmistä. Se oli muutenkin onnistunut. Istuttiin kahvilassa useampi tunti ja sovittiin uudestakin tapaamisesta.


      • itse uteliaisuus
        barab kirjoitti:

        Ilmeisesti olet erehtynyt paikasta tai ajasta, sillä tapaamisessa oli puolentusinaa ihmistä. Se oli muutenkin onnistunut. Istuttiin kahvilassa useampi tunti ja sovittiin uudestakin tapaamisesta.

        Kuinka monta naista oli? Minkä ikäistä porukkaa?


      • barab
        itse uteliaisuus kirjoitti:

        Kuinka monta naista oli? Minkä ikäistä porukkaa?

        Kannattaa tulla seuraavaan tapaamiseen, joka on 10.9., ottamaan selvää minkälaista porukkaa silloin on. Viimeksi paikalla oli sekä miehiä että naisia. Ikiä ei kyselty, mutta kaikki eivät edustaneet samaa ikäryhmää. Tule mukaan ja tuo oma panoksesi!


      • SexyLosers
        barab kirjoitti:

        Kannattaa tulla seuraavaan tapaamiseen, joka on 10.9., ottamaan selvää minkälaista porukkaa silloin on. Viimeksi paikalla oli sekä miehiä että naisia. Ikiä ei kyselty, mutta kaikki eivät edustaneet samaa ikäryhmää. Tule mukaan ja tuo oma panoksesi!

        Uuh, totaalisten luuserien liiga.


      • Hyvä!
        barab kirjoitti:

        Kannattaa tulla seuraavaan tapaamiseen, joka on 10.9., ottamaan selvää minkälaista porukkaa silloin on. Viimeksi paikalla oli sekä miehiä että naisia. Ikiä ei kyselty, mutta kaikki eivät edustaneet samaa ikäryhmää. Tule mukaan ja tuo oma panoksesi!

        Todella hienoa, että tällaiset tapaamiset toteutuvat. Eri-ikäiset osallistujat tekevät asiasta vielä hienomman. Ihmiset rikastuttavat toisiaan. Tuo jonkun yhden-asian-ihmisen heittämä luuserikommentti on tähän verrattuna kärpäsen surinaa korvissa.


      • Yksinäisyys ahdistaa
        barab kirjoitti:

        Kannattaa tulla seuraavaan tapaamiseen, joka on 10.9., ottamaan selvää minkälaista porukkaa silloin on. Viimeksi paikalla oli sekä miehiä että naisia. Ikiä ei kyselty, mutta kaikki eivät edustaneet samaa ikäryhmää. Tule mukaan ja tuo oma panoksesi!

        Aika harvoin tapaatte.


      • Vaatteet pois vaan
        barab kirjoitti:

        Kannattaa tulla seuraavaan tapaamiseen, joka on 10.9., ottamaan selvää minkälaista porukkaa silloin on. Viimeksi paikalla oli sekä miehiä että naisia. Ikiä ei kyselty, mutta kaikki eivät edustaneet samaa ikäryhmää. Tule mukaan ja tuo oma panoksesi!

        ikää ei kysellä kun hormoonit jyllää :D


    • TosiYksinäinen

      anniept
      5.8.2013 01:11
      18
      Heips,

      jokin aika sitten tällä palstalla käytiin keskustelua yksinäisten tapaamisesta pk-seudulla. Tapaaminen järjestettiinkin ja kymmenisen ihmistä oli paikalla. Nyt olemme järjestämässä seuraavaa tapaamista ja ajattelimme laittaa siitä tännekin, jos täältä vaikka löytyisi tapaamisesta kiinnostuneita :)

      Viime tapaamisen jälkeen perustettiin myös Facebook-ryhmä, jotta saataisiin meitä yksinäisiä ja uusia ystäviä kaipaavia paremmin linkitettyä yhteen, ja sitä kautta olisi sitten helpompi pitää yhteyttä. Ryhmän löytää osoitteesta www.facebook.com/groups/579241142115913/ , kaipailisimme vielä lisää ihmisiä mukaan :)

      KIITOS ANNIEEPT!!!! Hieno idea. Meitä täysin yksinäisiä on varmasti enemmänkin. Ainakin tilastot uumoilee sellaista? Varsinkin miehissä.

      ja varsinkin meissä keski-ikäisissä ja vanhemmissa. Olishan se kiva kun joku joskus lähettäisi vaikkapa tekkstiviestin ja kyselisi kuulumisia. Tai kun sais jouluna joltain kortin. Puhumattakaan synttäreistä. Nyt sitä on täysin erakkona kaupungissa. Kukaan ei tiedä että on edes olemassa. Eikä välitä. Kukaan ei soita,tekstaa, lähetä joulukortia tms. Puhuminenkin rajoittuu kaupassa kassan moikkaamiseen. Tuntuu että äänikin on jo mennyt kun aina on hipihiljaa.
      Luonnossa liikkuminen tuo hiukan lohtua yksinäisen suruliseen elämään.
      Olenkohan ainoa tällaisessa kurimuksessa ja kohtalossa elävä?

      • Tosi yksinäisille

        Kävin kirjoittamassa eilen tuolla nimimerkillä Hyvä, ja olen itse vanhempi yksinäinen, enkä ole ollut tapaamisissa mukana. Toivottavasti joskus pääsen. Ei haittaa ollenkaan, että nuoremmat laittavat ryhmän pystyyn. Voivathan he auttaa meitä muitakin tällä esimerkillä. On varmaankin mahdollista keksiä jokin muu helppo tapa vähän vanhemmille ihmisille kuin vaikka facebook, joka ei kaikille luonnistu.
        Terveisin kaupan kassan kanssa keskusteleva, joka kertoi samalle kassalle saman jutun kaksi kertaa peräkkäin. Ensin hävetti myötätunnon ilme kassalla. Sitten ajattelin, että tällaista elämä on, nyt se on osunut omalle kohdalle, pitää tehdä jotain muuta kuin hävetä.


      • anniept

        Täytyy vielä tähän kommentoida, että idea ei ollut alunperin minun; lähdin sitä vain osaltani viemään eteenpäin, kun se oli mielestäni hyvä :) Yksinäisiä ihmisiä on kuitenkin niin paljon, että olisi hienoa jos edes muutamia saisi linkitettyä yhteen ja sitä myöten ehkä myös uusia ihmisiä saataisiin mukaan..en tiedä sitten miten pitkälle tämä toimii, mutta uskon että jos tahtoa löytyy ja niin pois päin niin varmasti tätä saa eteenpäin vietyä! :)


    • E. M. M. A.

      Ettekö tee muuta ku istuutte kahvilassa tai nurtzsilla ?
      Eikkö kukan kekxsi mitään muuta ?
      Aika tylsää?
      Mieli kuvitus lomalla vai hukassa ?

      • Mieli kuvitus

        Sähän voit ehdottaa jotain vähemmän tylsää.


    • Tämäonvarmaa

      Emmalla on ainakin kielioppi hukassa.

    • anniept

      Seuraava tapaaminen on tosiaan huomenna tiistaina 10.9. klo 17, tapaamme taas postitalon portailla ensiksi. Toivottavasti saadaan uusiakin osallistujia mukaan :)

    • Pelokkaat Yksinäiset

      Ei me uskalleta tulla.

    • herra_utelias

      No kuin nyt kävi? Oliko uusia ihmisiä mukana?

    • T0llojenM33tti

      Öh, ei kai kukaan fiksu facebookkia käytä?

      • eieieieieieieieieiei

        No ei. Eikä myöskään suomi24:ää.


    • herrautelias

      Miitti..kuis kävi? Ehkä mukaan ensi kerralla....

    • kiinnostunut........

      Muakin kiinnostaisi tietää miten sujui tällä kertaa?

    • ddde

      Ainakaan ne ei näytä enää täällä pyörivän. Onnistunut miitti siis.

      • ddr

        Tämä palstahan on vaan yksinäisille.


    • Tiistain tapaaminen meni oikein kivasti, meitä oli yhteensä seitsemän. Käytiin Fazerilla kahvilla ja juteltiin, taas meni aika tosi nopeasti! :) Tälläkin kerralla heiteltiin paljon tosi hyviä ideoita siitä, mitä kaikkea voitaisiin yhdessä tehdä. Fazerin jälkeen osa porukasta lähti vielä syömään yhdessä, vieläkin harmittaa kun en itse voinut lähteä mukaan. Sovittiin taas seuraava tapaaminen, onneksi pari viikkoa vilahtaa ohi nopeasti... :)

      • Fazerin kahvila

        ja syöminen siihen vielä päälle, kuullostaa kalliilta, eikö halvempaa tapaamispaikkaa löytynyt? t. PerSaukinen


      • ekologista ruokaa
        Fazerin kahvila kirjoitti:

        ja syöminen siihen vielä päälle, kuullostaa kalliilta, eikö halvempaa tapaamispaikkaa löytynyt? t. PerSaukinen

        Yhdessä dyykkaamaan roskiksia?


    • kolmekolmonen..

      No niin..yks taas enemmän vai? Siitä se lähtee. Toivottavasti infotaan lisää jos tuota kehtaiskin lähtee mukaan.

    • wtf-dude

      Siis mitä, uusi miitti? Mitä missä milloin?

    • Kiinnostunut

      Täällä olisi yksi kiinnostunut.. kaveriton helsinkiläistyttö. Elän parisuhteessa, mutta kaipailisin nimenomaan ystäviä. Olen sosiaalisesti melko jännitteinen; kuitenkin rentoutuessani jotain aivan muuta, kuin mitä ensivaikutelma antaa ymmärtää. Onko kaltaiselleni sijaa ryhmässänne?

      Ehdotus: Miksi ette järjestäisi jotain hauskaa, jännitteitä (ts. alun vaivaannuttavia hiljaisuuden hetkiä) rikkovaa tekemistä tapaamisiin, kuten vaikkapa keilaamista/ minigolfia/ lautapelejä tms..? Vastaavan konkreettisen tekemisen parissa ujoimmilta ihmisiltä unohtuu ulkoisten muuriensa pystyssä pitäminen, ja yhdessäolemisesta muotoutuu kuin vahingossa paljon välittömämpää.

      • anniept

        Hei, olet tervetullut joukkoon :) Olen samaten parisuhteessa, mutta ystäviä täällä pääkaupunkiseudulla ei juurikaan ole, joten sen takia päätin itsekin lähteä mukaan.

        Olemme miettineet jotain samansuuntaista yhteistä tekemistä myös, ja itse asiassa seuraavalla kerralla tarkoituksena on mennä juuri minigolfaamaan. Valitsimme päiväksi ti 24.9. klo 17; tapaamispaikka pitää vielä varmistaa. Pääsisitkö tuolloin paikalle? :)

        Muut ovat toki myös tervetulleita, on aina hienoa saada uusia ihmisiä mukaan!


    • anniept

      Tapaaminen on siis huomenna Cafe Caruselin (Merisatamanranta 10) edessä klo 17, siitä sitten minigolfaamaan :)

    • E.M.M.A.

      PLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.......

    • elavakuollut

      Onko näitä tulossa enään? Varmasti kiinnostusta löytyisi, itseltä ainakin, jos en saa ahdistus kohtausta ja juokse toiseen suuntaan.

    • Niin just

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3330
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1477
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe