"paikat kuntoon" poistuu keskusteluista...

paikat kuntoon

paikat kuntoon, nimimerkin käyttö on tullut tiensä päähän. Poistun Rovaniemen keskustelupalstalta. Nyt voitte huoletta avata tietsikkanne. Kiitos kommenteista ja keskusteluista. Se oli tässä, lyhyesti sanottuna.

9

201

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani5

      odotamme innolla missä seuraavan kerran aukaiset ihanat kielen kannat...ikävä jää... :(

      • IN MEMORIAN

        Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!


      • paikat kuntoon
        IN MEMORIAN kirjoitti:

        Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!

        Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?


      • IKIFANI
        paikat kuntoon kirjoitti:

        Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?

        paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.


      • paikat kuntoon
        IKIFANI kirjoitti:

        paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.

        Pikkujoulut? Vielä ei ole pikkujoulujen aika. Mutta myöhemmin. Ja miten järjestän? Avaan uuden keskustelunaiheen pikkujouluista sitten möyöhemmin. Jokainen voi sitten valita omat juomat ja syömisensä netin ääreen. Siinä sitten keskustellaan pikkujouluista. Pikkujouluihin palataan, kun asia on ajankohtainen.


      • paikat kuntoon
        paikat kuntoon kirjoitti:

        Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?

        En poistu keskusteluista.


    • Gladiolus maassa

      Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos. Ihanaa, että älyät poistua saastuttamasta palstaa. Kukaan ei taatusti kaipaa!

    • Käy se hyvin jees

      Ei se mitään todista että aikoo poistua. Ei se malta kuiten poistua. Kuhan nyt vain sinnittelee j alupailee turhia.
      Lätkäsee vain joka kerta uuden nimimerkin eli otsikon ja viestittelee vimmatusti.
      Niin minä teen. Voin keskustella yksinkin vaikka koko ketjun täyteen. Eli 500 viestiä. Sehän on niin helppoa ja metkaakin kun sen vain oikein sisäistää.
      Metkaa son. Täydestä on mennyt. Kukaan ei huomaa kerralla mitään. Ei niin kerrassaan mitään.
      Kokemusta on lujasti tästäkin hommelista.

      • Kyllä niitä luetaan

        Niin ja lisään vielä: Lukijoita on piisannut aina moniin tuhansiin asti. Vielä senkin jälkeen kun ketjut on tullut täyteen ajat sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe