paikat kuntoon, nimimerkin käyttö on tullut tiensä päähän. Poistun Rovaniemen keskustelupalstalta. Nyt voitte huoletta avata tietsikkanne. Kiitos kommenteista ja keskusteluista. Se oli tässä, lyhyesti sanottuna.
"paikat kuntoon" poistuu keskusteluista...
9
201
Vastaukset
- fani5
odotamme innolla missä seuraavan kerran aukaiset ihanat kielen kannat...ikävä jää... :(
- IN MEMORIAN
Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!
- paikat kuntoon
IN MEMORIAN kirjoitti:
Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!
Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?
- IKIFANI
paikat kuntoon kirjoitti:
Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?
paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.
- paikat kuntoon
IKIFANI kirjoitti:
paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.
Pikkujoulut? Vielä ei ole pikkujoulujen aika. Mutta myöhemmin. Ja miten järjestän? Avaan uuden keskustelunaiheen pikkujouluista sitten möyöhemmin. Jokainen voi sitten valita omat juomat ja syömisensä netin ääreen. Siinä sitten keskustellaan pikkujouluista. Pikkujouluihin palataan, kun asia on ajankohtainen.
- paikat kuntoon
paikat kuntoon kirjoitti:
Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?
En poistu keskusteluista.
- Gladiolus maassa
Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos. Ihanaa, että älyät poistua saastuttamasta palstaa. Kukaan ei taatusti kaipaa!
- Käy se hyvin jees
Ei se mitään todista että aikoo poistua. Ei se malta kuiten poistua. Kuhan nyt vain sinnittelee j alupailee turhia.
Lätkäsee vain joka kerta uuden nimimerkin eli otsikon ja viestittelee vimmatusti.
Niin minä teen. Voin keskustella yksinkin vaikka koko ketjun täyteen. Eli 500 viestiä. Sehän on niin helppoa ja metkaakin kun sen vain oikein sisäistää.
Metkaa son. Täydestä on mennyt. Kukaan ei huomaa kerralla mitään. Ei niin kerrassaan mitään.
Kokemusta on lujasti tästäkin hommelista.- Kyllä niitä luetaan
Niin ja lisään vielä: Lukijoita on piisannut aina moniin tuhansiin asti. Vielä senkin jälkeen kun ketjut on tullut täyteen ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501