paikat kuntoon, nimimerkin käyttö on tullut tiensä päähän. Poistun Rovaniemen keskustelupalstalta. Nyt voitte huoletta avata tietsikkanne. Kiitos kommenteista ja keskusteluista. Se oli tässä, lyhyesti sanottuna.
"paikat kuntoon" poistuu keskusteluista...
9
157
Vastaukset
- fani5
odotamme innolla missä seuraavan kerran aukaiset ihanat kielen kannat...ikävä jää... :(
- IN MEMORIAN
Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!
- paikat kuntoon
IN MEMORIAN kirjoitti:
Ja tylsyyden pimeys laskeutuu Suomi24 sivustolle!
Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?
- IKIFANI
paikat kuntoon kirjoitti:
Joku nyt avasi vanhan keskustelunavaukseni. En kaikkea avauksiani itsekkään muista, on niitä varmaan lukuisia. Tylsyyden pimeys laskeutuu keskustellupalstalle, jos poistun. Miksi poistuisin? Siis miksi?
paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.
- paikat kuntoon
IKIFANI kirjoitti:
paikat kuntoon milloin järjestät pikkujoulun meille fanikerholaisille.
Pikkujoulut? Vielä ei ole pikkujoulujen aika. Mutta myöhemmin. Ja miten järjestän? Avaan uuden keskustelunaiheen pikkujouluista sitten möyöhemmin. Jokainen voi sitten valita omat juomat ja syömisensä netin ääreen. Siinä sitten keskustellaan pikkujouluista. Pikkujouluihin palataan, kun asia on ajankohtainen.
- paikat kuntoon
paikat kuntoon kirjoitti:
En poistu keskusteluista.
- Gladiolus maassa
Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos. Ihanaa, että älyät poistua saastuttamasta palstaa. Kukaan ei taatusti kaipaa!
- Käy se hyvin jees
Ei se mitään todista että aikoo poistua. Ei se malta kuiten poistua. Kuhan nyt vain sinnittelee j alupailee turhia.
Lätkäsee vain joka kerta uuden nimimerkin eli otsikon ja viestittelee vimmatusti.
Niin minä teen. Voin keskustella yksinkin vaikka koko ketjun täyteen. Eli 500 viestiä. Sehän on niin helppoa ja metkaakin kun sen vain oikein sisäistää.
Metkaa son. Täydestä on mennyt. Kukaan ei huomaa kerralla mitään. Ei niin kerrassaan mitään.
Kokemusta on lujasti tästäkin hommelista.- Kyllä niitä luetaan
Niin ja lisään vielä: Lukijoita on piisannut aina moniin tuhansiin asti. Vielä senkin jälkeen kun ketjut on tullut täyteen ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460