En tunne itseäni

sekaisinn

Ajattelin kirjoittaa tän tänne, koska mä en koe olevani hetero, en lesbo, enkä mikään muukaan määritelmä maailmassa.. Oonko bi? Alieni? Kertokaa joku mulle. Oon sekasin itteni kanssa.

Ihastun helposti naisiin. Arkipäiväisetkin asiat, kuten kaupassa käynti voi saada perhosia vatsaan jos kassalla istuu nätti ja mukava myyjä. Toki tällaset tunteet menee nopeesti ohi, mutta mitä sydänsuruihin ja suuriin tunteisiin tulee.. Kyllä nekin on aina ollut naisten aiheuttamia.

Mä en silti teilaa kokonaan miehiä. En oo ikinä ollut ihastunut (kai?) keneenkään mieheen kunnolla, mutta voisin kuvitella silti seurustelevani miehen kanssa. Mä tykkään miehistä, eikä mulla oo mitään niitä vastaan. Tosin mulla tulee aina tosi ahdistunut olo jos joku mies koittaa iskeä mua. Varsinki jos ne tuijottaa tissejä kun niille puhuu. Muutenki tuntuu, ettei ne muuta mieti kuin seksiä. Mua ahdistaa niin paljon....

Seksi on jännä asia mulle. Se pelottaa. Kyllä mua kiihottaa tietyt asiat ja mietin seksiä välillä.. Mutta se ei oo mulle hirveen tärkee asia. Jos mua panettaa, niin sitten masturboin ja thats it.. Saatan joskus haaveilla seksistä miehen kanssa, mutta todellisuudessa en ehkä (koskaan) haluais sitä oikeesti toteuttaa. Mua inhottaa miehet sillon ku tulee seksistä puhe. Mä en vaan halua seksiä miehen kanssa. En halua.

En tiedä haluunko sitä naisenkaan kanssa. Ajattelin joskus että mä oon a-seksuaali, mutta sitten toisaalta kyllä mun tekee mieli seksiä. Ehkä sen tietää vaan oikeen ihmisen kanssa. Ainakaan ilman tunteita mä en pystyis seksiä harrastaa. Paitsi miehen kanssa. Ja tuntemattoman. Jos oisin varma, ettei me koskaan enää nähdä. Tai mä en tiedä. Ymmärrätkö mua yhtään? Tää on mullekin sekavaa.

Naisen kanssa seksi tapahtuis rakkaudesta. Kaikki tapahtuis rakkaudesta. Mä haluan rakastaa, mutta pelkään seurustelua ja sitoutumista. Kyllä seurustelu tapahtuis miehenkin kanssa rakkaudesta, mutta kuka mies haluaa naisen kanssa suhteen ilman seksiä? Niin. Sitä mäkin. Enkä mä edes tiedä tulisko semmonen suhde miehen kanssa ikinä tapahtumaan kun tähänkin asti oon ihastunu aina vaan naisiin...

Mä oon ihan sekasin oman itteni kanssa. En osaa (enkä kyllä haluakaan) määritellä itteeni mihinkään lokeroon, mutta tää kaikki tuntuu ihan liian sekavalta tälleen.. Mä oon 21v enkä oo koskaan harrastanu seksiä miehen kanssa. Enkä naisen. Outoa? Ehkä. Mutta mä en oo halunnut.

En oo koskaan seurustellu vakavasti. Viihdyn yksin. Oikeesti en edes viihdy, vaan haluisin jonkun jonka vierestä herätä. Kaipaan rakkautta tosi paljon. Tunnen olevani usein niin helvetin yksinäinen..

Mutta vaikka kuinka mua tullaan baarissa iskemään ja pyytämään jatkoille niin mä en lähde kun ei yhden yön jutut kiinnosta.

Onko tässä maailmassa ketään joka ymmärtää mua? En tiedä. Mä tunnen olevani vaan niin hukassa. Onneks tänne voi kirjottaa anonyymina kaikkee. Nyt tuntuu jo vähän paremmalta.

174

8112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asian vierestä tjtn

      Tarinasi oli mielenkiintoinen. En tiedä, osanko täysin asettua sun ajatusmaailmaasi.
      Tuli vain tekstin aikana sellanen fiilis, että sun pitää vaan elää ja katsoa eteenpäin, kuten selvästi oot tähänkin asti tehnyt. Jokainen (useat, jotka väittävät toisinkin) tarvitsee tietynlaista läheisyyttä. Pitkään ajattelin, että pehmolelut auttaa. Ei ne auta.

      Sotkuset ajatukset selviää varmaan parhaiten kirjoittaen juurikin. Luulen, että sait parhaimman olon tekstin kirjoittamisesta, eikä kommentit enää vaikuta yhtä paljoa. x)

      • LomaRiitta

      • srepai

        Anna kun mää annan vinkin.

        1. Etsi seksiseuraa miehistä sekä naisista esimerkiksi iskurissa tai www.treffihaku.net saitilla
        2. Harrasta seksiä
        3. Tee vertailu kummasta pidät enemmän naisista vai miehistä.
        4. Tee valinta :)


      • M Aromaa
        srepai kirjoitti:

        Anna kun mää annan vinkin.

        1. Etsi seksiseuraa miehistä sekä naisista esimerkiksi iskurissa tai www.treffihaku.net saitilla
        2. Harrasta seksiä
        3. Tee vertailu kummasta pidät enemmän naisista vai miehistä.
        4. Tee valinta :)

        Miksi valita? Voi harrastaa ihan vapaasti molempien kanssa. Ite olen nuori -90 alun tuntumassa syntynyt mies ja haluan joskus penist mun peppuun ja joskus kiva paneskella naisten kanssa. Treffihakujen kautta on ollut kyl helpompi saada penist peppuun ku naisia. Pitkat hiukset oli ennen ponnarilla ja se autto miesten saannissa. Avoimuus ja bi-miehet kunniaan!


    • sekasinvieläkin

      Kiitos rohkasevasta viestistä ja muutenkin tuli hyvä fiilis tuosta kommentista. Ehkä kaikki nykypäivän luoma paine tekee tän ahdistavan olon, kun pitäis niin kovasti olla jotain tai kuulua johonkin mutta tuntuu hyvältä ajatus että vois vaan olla. Olematta mitään tiettyä ja määrättyä :)

    • elämäonsekavaa

      tunnistan itseäni aika paljon tosta sun tekstistä.
      Suosittelen ettet lokeroi itseäsi. Ihminen kuitenkin on alati muuttuva persoona, ei oo hyvä ajatella itseään johonkin muottiin ja sovittaa sitten elämän aikana itseään koko ajan siihen.
      Sen sijaan, että hämmentäisit itseäsi kyselemällä alinomaan, että "mikä mä olen, kuka mä olen", opettele ajattelemaan, että "mä nyt olen tällainen tällä hetkellä, katsotaan millainen seuraavalla hetkellä" :D

    • 5+7

      Feeling the same way!

    • paju.

      Luin muistaakseni Tiede-lehdestä, että jos aloittaa seksisuhteet muiden ihmisten kanssa vasta myöhemmällä iällä (eli ei ihan teininä) niin se on tutkimusten mukaan ihan hyvä asia parisuhteiden kannalta, niistä saattaa tulla fiksumpia ja kestävämpiä. Ja jos seurustelukokemukset tulee aloitettua vasta parikymppisenä niin et ole ainoa. Vielä ehtii :)
      On ollut kanssa samanlaisia kokemuksia. Jos seksi miesten kanssa ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta, eikä sitä tarvitse harrastaa. Sama juttu naisten kanssa. Luultavasti oikea tyyppi ei ole vielä kävellyt vastaan, itselläni kysymys oli siitä. Herkkiä ja ihania miehiäkin on, tilaisuus kannattaa toki antaa, jos siltä yhtäkkiä tuntuukin - sittenpähän on tullut kokeiltua. Mutta toisaalta, joku kaltaisesi tyttö saattaa kaivata juuri sinua. Tai sitten kyseessä on hermafrodiitti tai transsukupuolinen tyyppi. Joka tapauksessa, en pidä todennäköisenä, että onnistut pakenemaan rakkautta, jos annat sellaiselle tilaisuuden! Ei se tarkoita välttämättä baarista yhden yön tuttavuuden perään lähtemistä.
      Tsemppiä, eiköhän se taivas ole tummin juuri ennen auringonnousua!

      • a ja bi

        Olen jo 54v ja voin sanoa että aika tuttua tunnetta on. Joskus sun ikäisenä kokeilin naisen kanssa oloa, seksuaalisesti, pariin otteeseen, ei se kyllä oikeen tuntunut miltään. Miehet sen sijaan saa aikaan tietyn tunteen, vaikka ihan kaupassa joku miehinen partaveden tuoksu, saa aikaan sekssävytteisiä ajatuksia aikaan mutta silti ihailen ja pidän tietynlaisia naisia hyvinkin puoleensa vetävinä, esim Jennifer Lopets on hyvin seksuaalinen mielestäni. Oisko niin että tunnet vaan seksuaalisuuden ihmisessä voimakkaasti, olematta silti lesbo. Ja mitä tulee sitoutumiseen, niin mikä kiire, olet vasta 21v.


      • 20-8
        a ja bi kirjoitti:

        Olen jo 54v ja voin sanoa että aika tuttua tunnetta on. Joskus sun ikäisenä kokeilin naisen kanssa oloa, seksuaalisesti, pariin otteeseen, ei se kyllä oikeen tuntunut miltään. Miehet sen sijaan saa aikaan tietyn tunteen, vaikka ihan kaupassa joku miehinen partaveden tuoksu, saa aikaan sekssävytteisiä ajatuksia aikaan mutta silti ihailen ja pidän tietynlaisia naisia hyvinkin puoleensa vetävinä, esim Jennifer Lopets on hyvin seksuaalinen mielestäni. Oisko niin että tunnet vaan seksuaalisuuden ihmisessä voimakkaasti, olematta silti lesbo. Ja mitä tulee sitoutumiseen, niin mikä kiire, olet vasta 21v.

        Seksuaalisuus ei ole mikää toisen ihmisen mielipide, vaan oma ominaisuus. Tarkoitat varmaan seksikkyyttä. Esimerkiksi voimakkaasti seksuaalinen ihminen ei edes todennäköisesti ole erityisen seksikäs, eikä seksikäs ihminen välttämättä ole voimakas seksuaalisuudeltaan. Pikemminkin päinvastoin.


    • BMW:llä pääsee

      Luettuani kertomuksesi, olet epävarma resukka jolla ei kikkelitoimi. Miksi et kokeile molempia sukupuolia, jos se on sinulle niin tärkeä asia, mutta suurin vika on juuri siinä attä et saa kikkeliäsi juhlakuntoon.

      • temia

        Eiköhän kirjoittaja ole kuitenkin ihan vain nainen, jolla ei mitään kikkeliä ole..


      • Lukutaitoinenkinko

        Onko kaikilla BMW-faneilla sama ongelma, ei kykene ymmärtämään lukemaansa ? Onneksi teidän ei tarvitse opetella koko auton nimeä kuten meidän MB-kuskien.


    • 1109

      Hei. Harrasta seksiä molempien kanssa niin näet kumman kanssa on nautinnollisempaa sekä henkisesti ja fyysisesti. :) Saat sitten selville kumman kanssa voit alkaa elämääsi rakentamaan. Onnea matkaan!

      • OutoaHommaaVaan

        Mitä varten onnistunut ja hyvä parisuhde tarvitsisi seksiä? Kuulostaa sunkin olettamukset kovin rajallisilta.


      • ettäjajotta

        No en suosittele kokeilemaan hepposin perustein, miehet esimerkiks levittää sitä papiloomavirusta.


    • kello8

      Et kertonut, oletko ollut jo seksuaalisesti aktiivinen. Minusta kuulostaa, että nauttisit ehkä enemmän arjesta ja läheisyydestä naisen kanssa.

    • Fantasioita

      Seksifantasiat ovat harmittomia ja jokaisella on niitä. Harva lähtisi oikeasti toteuttamaan fantasioitaan ja kokee että niitä on parempi vain ajatella makkarissa kuin toteuttaa tosi elämässä.

      Tosin voihan olla että myöhemmin alat kallistua enemmän miehiin tai sitten todellakin olet bi. Aika näyttää.

      Älä ajattele itseäsi minään kummajaisena.

    • suomusormi

      Teksti oli kuin täsmälleen minun kirjoittamani, ainoa poikkeus oli että olen itse 22-vuotias. En ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä, haluaisin olla miesten kanssa ja naisten kanssa sillä ehdolla että ensisijaista olisi rakkaus eikä seksi. Miehen kanssa voisin olla pelkässä seksisuhteessakin, mutta tuskin naisten kanssa. Luultavasti tämä on sitten biseksuaalisuutta, mutta vaikea tietää kun ei pääse kokeilemaan tosielämässä.

      Paras kumppani olisi sellainen hieman naisellinen mies: olisi kyrpä mutta ei kaikkia niitä miesten huonoja puolia jotka hankaloittavat elämää.

      • Anonyymi

        Hei, laita viestiä.


    • Huoksu kertoo
      minusta, Sinusta ja hänestä?
      Huomasitko, että eläimet viestivät meitä ihmisiä paremmin
      kiinnostuksensa, halunsa ja tunteensa.
      Ne aistivat hyvinkin kauas mieluisan kumppanin.
      Kerrohan omista tuntemuksistasi?

    • loverlord

      Sanoisin että olet bi joka tykkää enemmän naisista, miehistä vähemmän.

    • Sairaus hoidettava

      Ota yhteyttä paikkakuntasi mielenterveystoimistoon. Terve ihminen ymmärtää sukupuolten erot.

      • Ei toista mahista.

        En ota, minulla ei ole mitään ongelmaa.


      • kummanka

        Onko mielenterveystoimistossa sellaisia ihmisiä jotka ymmärtävät sukupuolten erot?


      • avoin 40v

        Nykyisin kun ihmisiä ei enää pakoteta johonkin tiettyyn malliin lapsesta pitäen ja saadaan tutkia aidosti, mitä kukin on, ei tuo mielenterveystoimisto ole oikea osoite.
        Ainoa "parannuskeino" on aika ja jopa kokeilut, hyvin usein nuoret kokeilevat eri juttuja, koska maailma on valmiimpi myös erilaisille parivalinnoille kuin ahdasmielisessä menneisyydessä.
        Ei se tee ihmistä lesboksi, homoksi tai bi:ksi jos kokeilee, se mistä huomaa tykkäänvänsä ja kokevansa omakseen, se on se joka vaikuttaa. Nuorille on tyypillistä kokeilla erilaisia asioita, niin seksuaalisuudenkin puolella ja on mielestäni hyvä ettei pakota itseään kokeilemaan mitään mihin ei ole valmis. Anna itsesi kasvaa ja kehittyä rauhassa, älä välitä ympäristön mahdollisista paineista.


    • Ei toista mahista.

      Ei ole minun ongelma, hetero olen, mutta nainen ei kelpaa. Kokemusta liikaa, siis naisilla.

    • seksiterapeuttiSeppo

      Uskoisin, että olet kirahvi.

    • täällä yks hetero

      Monesti ulkopuoliset hämmentävät ajatuksia. Ei aina, mutta usein.

    • rgrrrdg

      Nekrofiilien mielestä seksi ruumitten kanssa on ainoaa oikeata seksiä.

      • 14+14

        Aukko sivistyksessä: Mitä se nekrofiili mahtaa tarkoittaa.


      • Lue uudelleen.
        14+14 kirjoitti:

        Aukko sivistyksessä: Mitä se nekrofiili mahtaa tarkoittaa.

        Aukko myös lukutaidossa, sekä luetun ymmärtämisessä, siksi emme kykene auttamaan sinua.

        Siinähän se juuri lukee. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?


      • tarkoittaa
        14+14 kirjoitti:

        Aukko sivistyksessä: Mitä se nekrofiili mahtaa tarkoittaa.

        Lemmiskelyä vainajien kanssa


      • lukutaitohallussa
        Lue uudelleen. kirjoitti:

        Aukko myös lukutaidossa, sekä luetun ymmärtämisessä, siksi emme kykene auttamaan sinua.

        Siinähän se juuri lukee. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?

        En minäkää tienny mitä e tarkoittaa. Täällä kun ihmiset kirjoittaa tolleen et joku jotain jne ja ei mitään selitystä tai faktaa. No kiitos että toinen kirjoittaja selvensi senkin.


    • 9+5

      Moni voi kokea enemmän yhteyttä yhteisten juttujen kautta naisten kanssa varsinkin tullessaan haavoitetuksi miesten taholta. onhan se nykyaikana muijittelua ja muutaikävämpää kirjoittelua ja tekoja. Älä kuitenkaan sekoita seksuaalisuutta siihen. Vaikka joku ikävä seksikokemus miesten kanssa on jättänyt ikävät muistot, ei sen tarvitse johtaa bi-seksuaalisuuteen. Kyllä niitä mukavia ja ihania miehiä voi löytää. Pakko se on vaan uskoa siihen.

      • fsfsfd

        Aloittaja kyllä kirjoitti, ettei ole harrastanut seksiä kummankaan sukupuolen kanssa...


    • Viestiäsi lukiessa ihmettelin mielessäni että olenko käynyt yöllä väsyneenä tänne avautumassa niin etten itse sitä muista kunnes huomasin että ikä ei täsmää enkä itse koe (enään) olevani hukassa itseni kanssa. :)

      Ymmärrän hyvin tuntemuksiasi itsekkin vastaavanlaisia kokeneena. Kuten jo taisit itsekkin huomata, puhuminen auttaa jo anonyymina netissä kirjoittamisen muodossakin mutta suosittelen lämpimästi keskustelemaan ihan oikean ihmisen kanssa.

      Minä vastaan kysyjille yleensä olevani bisse tai pan, joskus harvoin jopa hetero tai lesbo jos siltä tuntuu. Loppujen lopuksi en kuitenkaan koe kuuluvani minkäänlaiseen lokeroon ja olenkin sinut sen kanssa, ihastun ja rakastun juuri keneen haluan! :)

    • some121

      Ei tuossa ole mitään omituista, ei ihmisiä pidä lokeroida, eikä sinunkaan pitäisi yrittää tunkea itseäsi mihinkään muottiin. Tuollainen saa vain pääsi sekaisin, kuten tekstistäsi näkyy.

      Olen itse pian 23 vuotta (nainen), enkä ole harrastanut seksiä vielä kenenkään kanssa. En vain ole vielä törmännyt sellaiseen mieheen jonka kanssa haluaisin mennä pidemmälle.. Mutta olen täysin sinut asian kanssa, toivon että sinäkin vain katsoisit elämääsi päivän kerrallaan ja nauttisit, antaisit virran viedä! Älä pakota itseäsi tekemään mitään mikä ei tunnu sydämessäsi oikealta!

    • gdgrdgr

      Hmm... Koprofiili? He saavat seksuaalista nautintoa ulosteilla leikkimisestä

    • for någonting

      Itse myös kokenut olevani A-sexuaali, teini-iässä. Mut ajan kanssa vahvistui tuntemuket vastakkaiseen sukupuoleen, eli naisiin/naiseen! Aloin seurustella ekan kerran 24-vuotiaana, olen nyt 31-vuotias, ja ollut vain tämän yhden kanssa koko elämäni aikana! Luulen vaikuttaneen myöhemmällä iällä, rennomman ja estottomamman käyttäytymisen vaikuttaneen parin löytymiseen. Paljon vaikutti myös, että aloin streittariksi 16- vuotiaana, jolloin estot ja viha vahvistuivat (hetero)- ihmisiä kohtaan, eli yleistin kaikki pojat ja tytöt säädyttömiksi, kun näin miten tytöt jakoivat itseään bileissä ja pojat luonnollisesti kerskailivat näillä, -monenko kanssa olivat olleet ja pettäneet. Kun kotonani oli opetettu, että hääyönä ollaan vasta sellain!! Mutsin opetus oli aina, pyydä puhtautta, saat eheyttä ole iäti nuori. Ja ennen kuin meet sekoilee kaikkien kaa, nii kannataa muistaa toi! Koska myöhemmin, kaikki painaa taustalla parisuhteessa!!! Eli kullanarvoinen vinkki, jos haluat hyvän, ikuisen avioliiton, älä tuhlaa itseäsi! Se ei ole tie onneen!! Voit kysyä sitä vaikka keneltä, kenellä on näin paska elämä!!!

      • hfhfhfg

        Ärsyttää tuo, että nainen aina vaan "jakaa". Ihan kuin ne pojat ei huoraisi ihan samalla tavalla.


      • huh huh

        Opettele edes kirjoittamaan sna oikein, se on aseksuaali ei a-sexuaali.


    • Koprofiili

      Nainen-uloste suhde on ainoa toimiva.

    • se hyvä puoli

      biinä saat 50% enemmän pesää tai munaa

      • Olet erehtynyt

        100% on oikea luku teoreettisesti.

        EI 50%

        Heterona tai homona saat 50% vahemman munaa tai pimpsaa


    • Oletko miesnainen?

      Auttaisiko tämä tieteellinen totuus määrittelemään mikä olet:

      Homous ei ole sinänsä sairaus, koska sitä ei voi parantaa, vaan aivojen KEHITYSHÄIRIÖ.

      Homoilla on tieteellisen tutkimuksen mukaan NAISEN AIVOT!

      Kun homo oli äitinsä kohdussa, äidillä oli hormoonihäiriö joka johti siihen että homon aivot jäivät naisten aivoiksi, eivätkä kehittyneet miehen aivoiksi kuten geenien mukaan olisi pitänyt tapahtua.

      Kaikki sikiöthän ovat aluksi naaraspuolisia ja vain riittävä määrä mieshormoonia tekee miehestä miehen!

      Homous on siis kehitysHÄIRIÖ. Heterot ovat kehittyneet NORMAALISTI.

      Homomiehiin tulisikin suhtautua kuten naisiin.

      Mielestäni poikkeavuus tulisi rohkeasti tunnustaa ja kohdella homomiehiä eritavalla kuin normaaleja heteromiehiä, koska kohdellaanhan heteronaisiakin erilailla kun heteromiehiä?

      Homojen syrjintä joutuu siitä että normaaliheteromiehet huomaavat heti että homossa on jotain vialla (aivan kuten useimmat huomaavat muut kehityshäiriöt).

      Jos suoraan tunnustettaisiin että "hei vaikka näytän mieheltä, minulla on naisen aivot", niin heteromiehet voisivat kohdella homomiehiä kuin naisia? Koska eihän nainenkaan muut mieheksi vaikka pukeutuisi kuin mies?

      Ihmiset pitäisikin jakaa näin moneen ryhmään:
      1) miesmies (normi heteromies, miehen aivot, miehen ruumis)
      2) miesnainen (lesbo, miehenaivot, naisen vartalo)
      3) naismies (homo, naisen aivot, miehen ruumis)
      4) naisnainen (normi heteronainen, naisen aivot naisen vartalossa

      Kukaan ei ole täysin 100% miesmies tai naisnainen, vaan kaikki ovat jotain tältä väliltä.

      Lesbolla on päinvastoin, sikiöaikana tullut liikaa mieshormoonia, josta syystä hänen aivonsa muistuttavat enemmän miesten aivoja eli ovat epäsymmetriset.

      Naisten aivojen kuuluu kiihottua miehestä ja miesten aivojen naisesta.

      Jos joku näyttää naiselta mutta kiihottuu naisesta, saattaakin olla että hänellä on tyypillisen heteromiehen aivot jotka luonnollisesti kiihottuvat naisesta mutta seksi miesten kanssa oksettaa?

      Aivokuvauksella voidaan varmistaa mikä on. Sillä saadaan selkeä vastaus siitä onko jonkun yksilön aivot tyypilliset miehen vai naisen aivot vai jotain siltä väliltä.

      • graygray

        Ei pidä paikkaansa tämä väite aivokuvauksesta ja suuntautumisen selityksestä kaikissa tapauksissa.


      • Tässä totuus

        Paskan jauhantaa. Tää Kinseyhän sai aikoinaan selville että 10% jengistä on täysheteroja, 80% jollakin tapaa bi-seksuaaleja ja 10% täyshomoja. Eli nää 10% luvut on "kuvaavia", se voi hyvin olla vaikka 11,5% jne... mutta sillä ei tässä ole väliä.

        Miten lie nää linnakundit, näyttäävät aika heteroilta (semmosia kovia jätkiä kun ovat), kun ovat ilman pillua riittivänän kauan, alkaa jonkun nätin pojan perse kiinnostamaan. Homoja? Mä sanosin että bi-seksuaaleja.


      • Tässä totuus
        Tässä totuus kirjoitti:

        Paskan jauhantaa. Tää Kinseyhän sai aikoinaan selville että 10% jengistä on täysheteroja, 80% jollakin tapaa bi-seksuaaleja ja 10% täyshomoja. Eli nää 10% luvut on "kuvaavia", se voi hyvin olla vaikka 11,5% jne... mutta sillä ei tässä ole väliä.

        Miten lie nää linnakundit, näyttäävät aika heteroilta (semmosia kovia jätkiä kun ovat), kun ovat ilman pillua riittivänän kauan, alkaa jonkun nätin pojan perse kiinnostamaan. Homoja? Mä sanosin että bi-seksuaaleja.

        Vielä lisään. Minun mielestä on täysin luonnollista että valtaosa väestöä on kiinnostunut enempi tai vähempi molemmista sukupuolista. Individualisti on henkilö joka on aidosti itsensä. Eli siis oma "tapauksensa". Juntti taas sellainen joka menee yhteiskunnan asettamiin raameihin ja toimiin sen mukaan. Juntti huutaa, vitun homot, mä en ainakaan ole! Mistä se viha ja halveksunta oikein tulee? Kun tekee asiat niinkuin itse haluaa, saa aina koirat haukkumaan. Ja sekun on niin että yhteiskunta on aina rakennettu sellaiseksi jossa halutaan kaikki jotenkin "normalisoida". "Normaalius", missä tahansa asiassa, on sitä että oikea totuus on pinnan alla, se ei näy päällle päin. No, älykäs ihminenhän ei kunnioita tällaisia arvoja ollenkaan. En ainakaan minä. Täällä ei ole normaalia ihmistä. Kysy joltain psykiatrilta tai psykologilta, tämä henkilö tietää tästä asiasta parhaiten totuuden.


      • oisitko homo?

        Ootkohan sä joku kaappihomo joka on koko ikänsä hakenut hyväksyntää heteroporukassa? Kauheeta selitystä asiasta, itsetutkiskelu tuosta haisee.


      • en tajunnu

        Ensin laitoit seksuaalisuudet kahteen lokeroon, homoihin ja heteroihin ja myöhemmin sanoit ettei kukaan ole täysin 100% homo tai hetero? Siis mitä?


      • M <---> N
        en tajunnu kirjoitti:

        Ensin laitoit seksuaalisuudet kahteen lokeroon, homoihin ja heteroihin ja myöhemmin sanoit ettei kukaan ole täysin 100% homo tai hetero? Siis mitä?

        Ei kahteen lokeroon vaan janalle joiden päissä on 100% miesmies eli heteromies ja toisessa päässä 100% naisnainen eli heteronainen.

        Tottakai suurin osa miehistä sijoittuu lähemmä miesten päätä ja naisista naisten päätä, mutta lesbot ovat lähempänä miesten päätä kun muut naiset ja homot ovat lähempänä naisten päätä kuin muut miehet.


      • Kaikki EI ole HOMOJA
        Tässä totuus kirjoitti:

        Vielä lisään. Minun mielestä on täysin luonnollista että valtaosa väestöä on kiinnostunut enempi tai vähempi molemmista sukupuolista. Individualisti on henkilö joka on aidosti itsensä. Eli siis oma "tapauksensa". Juntti taas sellainen joka menee yhteiskunnan asettamiin raameihin ja toimiin sen mukaan. Juntti huutaa, vitun homot, mä en ainakaan ole! Mistä se viha ja halveksunta oikein tulee? Kun tekee asiat niinkuin itse haluaa, saa aina koirat haukkumaan. Ja sekun on niin että yhteiskunta on aina rakennettu sellaiseksi jossa halutaan kaikki jotenkin "normalisoida". "Normaalius", missä tahansa asiassa, on sitä että oikea totuus on pinnan alla, se ei näy päällle päin. No, älykäs ihminenhän ei kunnioita tällaisia arvoja ollenkaan. En ainakaan minä. Täällä ei ole normaalia ihmistä. Kysy joltain psykiatrilta tai psykologilta, tämä henkilö tietää tästä asiasta parhaiten totuuden.

        Miksei homot voi käsittää ettEIvät todellakaan KAIKKI OLE HOMOJA?!

        Kun koitatte väittää että kaikki jotka vihaavat homoja, ovatkin oikeasti itse homoja ja siksi vihaavat niitä koska vihaavat omaa homouttaan, niin samalla logiikalla kaikki jotka vihaavat pedofiilejä ovat itse pedofiilejä jotka vihaavat omaa pedofiiliyttään?

        Heteromies kiihottuu naisesta ei miehestä.


      • PNAS tiedeuutiset
        oisitko homo? kirjoitti:

        Ootkohan sä joku kaappihomo joka on koko ikänsä hakenut hyväksyntää heteroporukassa? Kauheeta selitystä asiasta, itsetutkiskelu tuosta haisee.

        Koitat siis väittää että tiedemiehet jotka tekevät aivotutkimusta ovat "kaappihomoja, jotka on koko ikänsä hakenut hyväksyntää heteroporukassa"?

        No huhu.. on homoilla kuvitelmat...


      • engowejn

        HÖHHÖÖ, vai että naismies....itse oon homo ja saan kuulla heteromiehiltä olevani jopa heitä maskuliinisempi, välillä unohdan olevani homo


      • Sebi P/huopalahti
        M <---> N kirjoitti:

        Ei kahteen lokeroon vaan janalle joiden päissä on 100% miesmies eli heteromies ja toisessa päässä 100% naisnainen eli heteronainen.

        Tottakai suurin osa miehistä sijoittuu lähemmä miesten päätä ja naisista naisten päätä, mutta lesbot ovat lähempänä miesten päätä kun muut naiset ja homot ovat lähempänä naisten päätä kuin muut miehet.

        Mannerheim oli?
        Aleksanteri Suuri oli?
        Rooman keisarit olivat?
        Julius Caesar oli sitten naisellinenko? esim.

        Hulluja teorioita sulla.

        Naismaiset homomiehet ovat aktiivisia ja media ottaa tarjonnasta omansa.


      • Sebi PH
        Kaikki EI ole HOMOJA kirjoitti:

        Miksei homot voi käsittää ettEIvät todellakaan KAIKKI OLE HOMOJA?!

        Kun koitatte väittää että kaikki jotka vihaavat homoja, ovatkin oikeasti itse homoja ja siksi vihaavat niitä koska vihaavat omaa homouttaan, niin samalla logiikalla kaikki jotka vihaavat pedofiilejä ovat itse pedofiilejä jotka vihaavat omaa pedofiiliyttään?

        Heteromies kiihottuu naisesta ei miehestä.

        Heteromies ei kiihotu homoista vihamielisesti.
        Toki on vaikea erottaa opittua vihaa ehdollistettuna kaytoksena ja siita, mika kehittyy raivoavista tukahdutetuista latentti homo fiiliksista. Se on vaikeata sanoa, koska ei voi kurkistaa aivojen sisalle.


      • Homo on naismies!
        engowejn kirjoitti:

        HÖHHÖÖ, vai että naismies....itse oon homo ja saan kuulla heteromiehiltä olevani jopa heitä maskuliinisempi, välillä unohdan olevani homo

        Ulkomuotosi voi olla maskuliininen koska omat pallisi tuottavat mieshormoonia.

        Siitä huolimatta SIKIÖ aikana et ole saanut tarpeeksi mieshormoonia, vaan aivosi ovat jääneet naisten aivojen kaltaisiksi eli ne ovat symmetriset, toisin kuin jos olisit oikea aito heteromies, aivosi puoliskot olisivat erilaiset, erikokoiset ja toimisivat erikseen.

        Tottakai nainenkin muuttuu miehen näköiseksi kun heille antaa mieshormoonia, muttei se enää niitä aivoja muuta miehen aivoiksi. Sikiövaiheessa tapahtunut kehityshäiriö on pysyvä.


      • dfghgfdgh

        Paskapuhetta.


      • 56567576

        Itse asiassa Y-kromosomi tekee miehistä miehiä, ei mieshormoni....


    • yks toinen tapaus :D

      Taidan ymmärtää sinua, vaikken ihan samalla tavalla ajattelekaan kuin sinä :) Olen 18-vuotias tyttö. Olen oikeastaan suudellut vain tytön kanssa. Seksiä en ole koskaan harrastanut edes yksikseni.. Mutta jos ajattelen seksiä, ajattelen sitä miehen kanssa. Haluaisin seurustella miehenn oikeastaan sen paremmin tutustunut. Ehkä pitäisi, Olen tavannut monia kivoja poikia mutta jostain syystä en ole koskaan ihanstunut kehennkään mieheen tai poikaan. Olen kai vähän ujo myös. Yhteen poikaan olen ehkä ihastunut, kun oikein ajattelen, mutta en tiedä miten tutustuisin häneen paremmin muuten kuin kaverina... :D

      Mutta täytyy munkin sanoa, että vaikken kauheen helposti ihastu, naisiin olen elämässäni tähän asti ihastunut.. :s En tiedä miksi sitä helpommin ihastuu naisiin, johtuukohan se kohdallani siitä etten ole paljon miehiin edes tutustunut. Jotenkin kiinnitän huomiota enemmän kauniisiin naisiin. Kyllä joskus kiinnitän huomiota komeisiin miehiinkin, mutta miehiin ei kai vain ihastu vain olemuksen ja ulkonäön perusteella.. :D

      • yks toinen tapaus :D

        mahtokohan tosta tippuu yks rivi johonkin....


    • graygray

      Kannattaa tutustua http://www.asexuality.org/home/ sivustoon. Aseksuaalisuus on laaja kirjo, siihen kuuluu myös demejä ja harmaita.

      Kommenttejani ja mietintöjäni seuraavassa suuntautumisestasi, joudut tekemään itse lopullisen mietintätyön.

      Seksuaalinen suuntautuminen:

      "Saatan joskus haaveilla seksistä miehen kanssa, mutta todellisuudessa en ehkä (koskaan) haluais sitä oikeesti toteuttaa."
      Kuulostaa harmaalta aseksuaalisuudelta, mielikuvituksessa, muttei livenä.

      "Naisen kanssa seksi tapahtuis rakkaudesta. Kaikki tapahtuis rakkaudesta."
      Kuulostaa lesboudelta.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality

      "Ainakaan ilman tunteita mä en pystyis seksiä harrastaa."
      Tämä saatannee viitata taas demiseksuaalisuuteen. Jos et halua kenenkään ulkonäön perusteella seksiä hänen kanssaan, vaan persoona merkitsee.
      http://www.asexuality.org/wiki/index.php?title=Demisexual

      "Paitsi miehen kanssa. Ja tuntemattoman."
      Tämä taas viitannee seksuaalisuuteen tai aseksuaalisuuteen.
      http://www.asexuality.org/wiki/index.php?title=Asexuality

      Itse kun määrittelin (määrittely vei aikaa) omaa suuntautumistani (se vei aseksuaalisuuden ja aromanttisuuden eräiden muotojen puolelle lopulta) tein erotus"määritelmän" siinä, että voisin kuvitella olevani vain ns. pillow princess, harmaata aseksuaalisuutta siis. Esim. harmaa-aseksuaali-hetero/bi/lesbo (loppuliite sen mukaan miten kohdistuu). Jos olisit puhtaasti aseksuaali (et demi tai harmaa), kokonaissuuntautumisesi määräytyisi romanttisen suuntautumisesi mukaan, jos romanttinen suuntautuminen olisi romanttinen eli hetero/bi/lesbo. Harmaassa aseksuaalisuudessa voi olla yes tai no vastaus mihin tahansa allaolevan linkin laatikon kohtaan, minulla se on viimeiseen eli secondary sexual desire on no. En itse ole halukas tuottamaan toiselle seksuaalista nautintoa, se ei ole ilkeyttä, vaan muuta. "Secondary sexual desire is the desire to engage in sexual activity solely for the sake of the happiness of the other person involved, or for another ulterior motive such as the conception of children."
      http://www.asexuality.org/wiki/index.php?title=Primary_vs._secondary_sexual_attraction_model

      Aseksuaalikin voi masturboida, seksuaalinen kiinnostus vain ei kohdistu toisiin ihmisiin.

      Romanttinen suuntautuminen:

      "Ihastun helposti naisiin."
      Romanttista, ei kuulosta aromanttisuuden minkään muodolta.

      "En oo ikinä ollut ihastunut (kai?) keneenkään mieheen kunnolla, mutta voisin kuvitella silti seurustelevani miehen kanssa."
      Aromanttinenkin voi seurustella. Mutta jos kipinää ei löydy henkisellä puolella (ihastusta) miehiin, sanoisin, että olet homoromanttinen.

      "Kaikki tapahtuis rakkaudesta." Viitannet naisiin ja tarkoitat seurustelua.
      "Kyllä seurustelu tapahtuis miehenkin kanssa rakkaudesta."
      Romanttista suuntautumista ei määritellä sen perusteella haluaako sitoutua, vaan ihastumisen. Määrittelen itseni harmaaksi aseksuaaliksi sen vuoksi, että romanttinen kuvioni on hieman tavallisesta poikkeava, en tunne olevani täysin tätä tyypillistä romanttista kulttuuria.

      "Enkä mä edes tiedä tulisko semmonen suhde miehen kanssa ikinä tapahtumaan kun tähänkin asti oon ihastunu aina vaan naisiin...".
      Suhteesi miehiin kuulostaa platoniselta rakkaudelta, aromanttisuutta miehiin?

      "Oikeesti en edes viihdy, vaan haluisin jonkun jonka vierestä herätä. Kaipaan rakkautta tosi paljon."
      Platonista vai ei, sinun täytyy se päätellä, ihastuksen ja pitämisen tunne on erilainen. Romanttisuudessa on enemmän kyse tunteista kuin teoista.

      Tsemppiä määrittelyyn, tuo ulkomaalainen sivusto on hyvä, sieltä saa hyviä vastauksia ja netistä voi hakea tietoa myös, suomeksi tuskin löydät parempia neuvoja mitä kirjoitin sinulle, näin arvelen oman kokemukseni pohjalta.

    • Mies.

      Olen mies ja kiinnitin huomion sellaiseen että olet etsinyt miehiä ihan väärästä paikasta. Puolisoa ei nimittäin kannata etsiä baarista eikä kyllä netistäkään. Paikossa missä on vetäytyviä ihmisiä ja jossa myydään alkoholia tai muuta huumeita on vain alkoholisteja. Ne ei vain vielä tiedä sitä itse. Sellaiset miehet jotka ovat kiinnostuneita naisissa löytyvät todennäköisesti sellaisista paikosta jossa ei juoda eikä poltella vaan nautitaan naisista ja harjoitetaan vähemmän vahingollisia asioita. Tuo kun mainitset että haluaisit olla sukupuoliyhteydessä miehen kanssa jota et tapaa enää koskaan on viisasta. Nuo sinun mitä miehenä pidät, ovathan hekin toki miehiä, asianlaita on juuri noin. Mutta sellaisen oikeasti naisista tykkäävän miehen kanssa voi olla. Ilmekään ei hänellä värähdä vaikka tulisit joka päivä vastaan. Sinun täytyy vain jotenkin oppia tunnistamaan sellainen oikea mies.
      Minä kyllä sain eräästä tanssiseurasta häädön kun kuulemma tuijottelin naisten rintoja. Jäi mietityttämään että minkälaisten ihmisten kanssa oikein olinkaan tekemisissä. Olenhan minä toki joskus tuijotellut rintoja, silloin kun äiti minua imetti, mutta siitä nyt on jo aikaa. Siitä kun mies katselee naisen vartaloa ei kannata olla ahdistunut. Jos katselee niin sinulla on miellyttävä vartalo miehen mielestä ja se on merkki myös siitä että mies on ihastunut sinuun. Se on miehelle tyypillistä ja nainen on erilainen eli samanlainen kuin mies. Hänkin nimittäin on kiinnostunut naisten vartaloista.
      Koita nyt harjaannuttaa miessilmääsi jotta et päästä ohi kun se oikea sattuu kohdalle. Tämä maailma on yksineläjälle aika turvaton paikka joten sitä kannatta vaikka joitakin yksityiskohtia vähän myös sietää kokonaisuuden takia.

      • epänormaalin irstas

        Tai sitten se on se merrki, että heteromies on perverssi, irstas mies ja hänellä on korvien välissä jotain vikaa kun ei osaa normaalisti ja luontevasti sekä kohteliaasti olla naisten seurassa. Sellainen on tiedätkö poikkeava, epänormaali. On epänormaalia heterolle olla epänormaalin irstas. Jos ei osaa aivoja käyttää mihinkään muuhun kuin 24h tissien ajattelimiseen, on jotain pielessä. Tällaäinen heteromies ei osaa sopeutua elämään miesten ja naisten kanssa NORMAALISTI, , vaan ajatukset pyörivät epänormaalin paljon pelkissä tisseissä. Tietysti voihan se olla, että jos tällainen mies saisi oikeasti tissiä niin paljon, että huh huh, varmaan alkaisi kyllästyttämään ja osaisi jo suunnata ajatukset muuhunkin kuin tisseihin tai alapään asioihin. Ehkä kyse onkin vain siitä, että siitä puhe mistä puute. Mies ei vissiin ole saanut tissiä kuin vauvana.


      • Mies.
        epänormaalin irstas kirjoitti:

        Tai sitten se on se merrki, että heteromies on perverssi, irstas mies ja hänellä on korvien välissä jotain vikaa kun ei osaa normaalisti ja luontevasti sekä kohteliaasti olla naisten seurassa. Sellainen on tiedätkö poikkeava, epänormaali. On epänormaalia heterolle olla epänormaalin irstas. Jos ei osaa aivoja käyttää mihinkään muuhun kuin 24h tissien ajattelimiseen, on jotain pielessä. Tällaäinen heteromies ei osaa sopeutua elämään miesten ja naisten kanssa NORMAALISTI, , vaan ajatukset pyörivät epänormaalin paljon pelkissä tisseissä. Tietysti voihan se olla, että jos tällainen mies saisi oikeasti tissiä niin paljon, että huh huh, varmaan alkaisi kyllästyttämään ja osaisi jo suunnata ajatukset muuhunkin kuin tisseihin tai alapään asioihin. Ehkä kyse onkin vain siitä, että siitä puhe mistä puute. Mies ei vissiin ole saanut tissiä kuin vauvana.

        Nimimerkki ”Epänormaalin irstas” kirjoittaa tuossa yllä ja jäin miettimään että tuo avaajahan on nainen. Alin etsiä että mihin mieheen hän viittaa ja tuli sellainen epäilys että minuun. Onhan tuolla nimimerkki ”täällä yks hetero” mutta hänhän on kirjoittanut vain yhden lyhyen lauseen joten sekään ei oikein tunnu loogiselta selitykseltä. Jos minua tarkoitat niin sinä noista tisseistä. Siis minähän olen tanssija ja mieti nyt vähän itsekin. Kun daamilla on korkokengät ja yleensä paritansseissa on niin aina salissa jollakin on ne kaikkein parhaimmat. Vaikka minä nyt tuossa ensimmäisessä kirjoituksessa väitinkin että ei kiinnosta niin ihan rehellisesti sanottuna on kyllä niin että kun ne salin näyttävimmät sopivasti esille pantuna tulevat tuohon kolmenkymmenen sentin päähän silmistä niin kyllä ne ihanalla tavalla haittaavat keskittymistä tanssimiseen. Sinun täytyy vain asennoitua niin että jos vaikka minä en näihin nyyttikesteihin nimenomaan tässä suhteessa tuo mitään niin joku toinen tuo sitten senkin edestä. En minä ole mikään epänormaalin irstas ja kun tissit ovat tuossa näkökentässä yleensä ne ajatukset päässäni ovat lempeitä ja valoisia.
        Minä nyt koitin kysyjälle valottaa asiaa omasta näkökentästäni. Ajattelin että häntä saattaa kiinnostaa miten hetero mies asian näkee.


      • EiSeYmmärrä
        epänormaalin irstas kirjoitti:

        Tai sitten se on se merrki, että heteromies on perverssi, irstas mies ja hänellä on korvien välissä jotain vikaa kun ei osaa normaalisti ja luontevasti sekä kohteliaasti olla naisten seurassa. Sellainen on tiedätkö poikkeava, epänormaali. On epänormaalia heterolle olla epänormaalin irstas. Jos ei osaa aivoja käyttää mihinkään muuhun kuin 24h tissien ajattelimiseen, on jotain pielessä. Tällaäinen heteromies ei osaa sopeutua elämään miesten ja naisten kanssa NORMAALISTI, , vaan ajatukset pyörivät epänormaalin paljon pelkissä tisseissä. Tietysti voihan se olla, että jos tällainen mies saisi oikeasti tissiä niin paljon, että huh huh, varmaan alkaisi kyllästyttämään ja osaisi jo suunnata ajatukset muuhunkin kuin tisseihin tai alapään asioihin. Ehkä kyse onkin vain siitä, että siitä puhe mistä puute. Mies ei vissiin ole saanut tissiä kuin vauvana.

        Epänormaalin irstas nimimerkki on todella epänormaali itse.

        Sitten tuollainen jakaa täydellä vakaumuksella käytösohjeita muille. Kuvittelee olevansa itse se ainoa oikein suuntautunut. Kirkko on juuri tällaisia ihmisiä täynnä. Julistavat tuomiota kaikeille muille. Suuri osa miehistä nautii arkisessa kanssa käymisessä naisen tunnusmerkeistä samalla tavalla kuin nainen miehen. Ei siinä ole mitään irstautta tai perverssiä.

        Kaikenlaisia niitä onkin kuin tuo nimimerkki epänormaalin irstas. Kirjoittaja on selvästi mihiä vihaava lesbo. Miehen ei kannata heitä säikähdellä heitä kävelee vastaan aina silloin tällöin arkielämässä.


      • Hulluatekstiä
        epänormaalin irstas kirjoitti:

        Tai sitten se on se merrki, että heteromies on perverssi, irstas mies ja hänellä on korvien välissä jotain vikaa kun ei osaa normaalisti ja luontevasti sekä kohteliaasti olla naisten seurassa. Sellainen on tiedätkö poikkeava, epänormaali. On epänormaalia heterolle olla epänormaalin irstas. Jos ei osaa aivoja käyttää mihinkään muuhun kuin 24h tissien ajattelimiseen, on jotain pielessä. Tällaäinen heteromies ei osaa sopeutua elämään miesten ja naisten kanssa NORMAALISTI, , vaan ajatukset pyörivät epänormaalin paljon pelkissä tisseissä. Tietysti voihan se olla, että jos tällainen mies saisi oikeasti tissiä niin paljon, että huh huh, varmaan alkaisi kyllästyttämään ja osaisi jo suunnata ajatukset muuhunkin kuin tisseihin tai alapään asioihin. Ehkä kyse onkin vain siitä, että siitä puhe mistä puute. Mies ei vissiin ole saanut tissiä kuin vauvana.

        Nimimerkki epänormaalin irstas on todella poikkeava, mutta ei tiedosta sitä itse.


    • heterous on luonnon.

      Kannattas etsiä sopiva mies ja sittenhän sen tietää, .. jotain kolhuja on tunne-elämässä..

    • aiheet vähissä

      taas tätä tarkoitushakuista otsikointia.

    • satulan tuki

      Olet Setan uhri. Siitäkin voi selviytyä.

    • hhhuh

      Olet bi. Mutta ei kai sillä niin väliä mikä on, kun on joka tapauksessa ihminen.

    • Kumpi olet?

      >> Miten lie nää linnakundit, näyttäävät aika heteroilta (semmosia kovia jätkiä kun ovat), kun ovat ilman pillua riittivänän kauan, alkaa jonkun pojan ***** kiinnostamaan

      • Tässä totuus

        Siis sehän on juurikin toisin päin, ei se välttämättä homo jota takapuoleen jyrätään, se mieluummin joka sitä tekee. Miten ihmeessä se saa munansa seisomaan sen peräreiän edessä jos ei olis hiukan homo?


      • Mikä kiihottaa?
        Tässä totuus kirjoitti:

        Siis sehän on juurikin toisin päin, ei se välttämättä homo jota takapuoleen jyrätään, se mieluummin joka sitä tekee. Miten ihmeessä se saa munansa seisomaan sen peräreiän edessä jos ei olis hiukan homo?

        Jotkut heteromiehet ovat niin seksuaalisia että ne panee vaikka reikää seinässä.

        Sillä mihin reikään ne vehkeensä työntää ei ole joillekin mitään merkitystä.

        Heteromies on silti hetero vaikka työntää vehkeensä jonhonkin reikään.

        Eräskin mies kertoi joutuneensa pakosta olemaan homojen kanssa, koska hänellä oli niin iso vehje etteivät naiset suostuneet ottamaan sitä sisäänsä! Ainoastaan homot suostuivat antamaan miehen työntymään heidän peräänsä.

        Mutta jos miestä kiihottaa vain miehen vartalo ja vehkeet, niin silloin kyseessä on homo.

        Jos taas mies kiihottuu naisen rinnosta ja muodoista, se on hetero.


      • aijaa :)
        Mikä kiihottaa? kirjoitti:

        Jotkut heteromiehet ovat niin seksuaalisia että ne panee vaikka reikää seinässä.

        Sillä mihin reikään ne vehkeensä työntää ei ole joillekin mitään merkitystä.

        Heteromies on silti hetero vaikka työntää vehkeensä jonhonkin reikään.

        Eräskin mies kertoi joutuneensa pakosta olemaan homojen kanssa, koska hänellä oli niin iso vehje etteivät naiset suostuneet ottamaan sitä sisäänsä! Ainoastaan homot suostuivat antamaan miehen työntymään heidän peräänsä.

        Mutta jos miestä kiihottaa vain miehen vartalo ja vehkeet, niin silloin kyseessä on homo.

        Jos taas mies kiihottuu naisen rinnosta ja muodoista, se on hetero.

        Totta tuo loppuosa, eli hetero pitää vaan vastakkaisesta sukupuolesta. Mutta tuo (naurua) kuulosti jo HIUKAN selittämiseltä että "ihan pakosta siis jouduin olemaan noiden homojen kanssa, kun, kun, on kuulemma liian iso tolle naiselle". hahahahaha!


      • kysyn vaan

        "Homo on se ketä pannaan perseeseen! "
        naisiakin pannaan peppuun, onko se silloin homo?


      • Homo=NAINEN
        kysyn vaan kirjoitti:

        "Homo on se ketä pannaan perseeseen! "
        naisiakin pannaan peppuun, onko se silloin homo?

        homomies=heteronainen eli kyllä ne ovat sama asia

        Ei siten että nainen joka antaa miehen panna peppuun olisi lesbo vaan siten että nainen on se Bottom kuten homoillakin on Top ja Bottom eli toinen on aina se joka panee peppuun ja toinen on aina se jota pannaan peppuun.

        Kukaan heteromies EI anna sen naisen panna häntä peppuun vaikka itse paneekin naista peppuun.


    • mycowboy

      Mitä jos otat morsiameksesi Mansikin..? Sovit vaan jonkun farmarin kanssa asian.

    • Tunnustakaa totuus

      Mikä sitten on normaalia jos jokainen poikkeava tai vammainen voi sanoa olevansa normaali?

      Eihän muitakaan kehitysvammaisia silti saa syrjiä vaikka heillä tunnustetaan olevan kehitysvamma.

      Miksi se HOMOmiestä huonontaisi että myönnettäisiin hänellä olevan NAISEN AIVOT?

      Eihän se naistakaan huononna että hänellä on ne naisen aivot?

      Olisi paljon helpompaa normaaleille heteromiehille suhtautua homoihin naisena, koska heteromiehet kuitenkin huomaavat että homot ovat jotenkin poikkeavia.

      Lähes jokainen näkee muutamassa sekunnissa homosta ettei kyseessä ole normaali hetero vaikka se näyttääkin mieheltä. Siitä syrjintä johtuu kun huomataan että jotain vikaa on.

      Eihän nainenkaan muutu oikeaksi mieheksi vaikka pukeutuisi miehen vaatteisiin?

      Samoin homo ei muutu mieheksi vaikka näyttääkin päällepäin mieheltä koska sisällä hänellä on naisen aivot.

      Katsokaa vaikka Mr. Gay Finlandia. Kukaan normi heteromies esim. Reetu EI käyttäydy samalla tavalla. Kilju, kikata, pyörähtele tekemässä piruetteja, ym.

      Jos hyväksytään se tosiseikka että homot ovat enemmän naisen kaltaisia ja heihin tulisikin suhtautua kuten naisiin, eikä kuten miehiin, kaikilla olisi paljon helpompaa hyväksyä kehitysvamma.

    • Perapervola

      Munaa mekkoon, niin löydät oman seksuaalisuutesi

    • 3fmkuhj

      Mitä väliä sillä on, mitä olet. Elä niin kuin itsesi onnelliseksi koet. Se on yhteiskunta kun haluaa lokeroida kaikkea.

      Parempi kun ei turhia päätä vaivaa turhalla asialla.

    • suhteita

      Hei! Voithan olla miehen ja naisen kanssa, jos vaan löydät ihmiset joille tuo sopii

      • 1548

        Kyllä mä ainakin voisin ihan mielelläni seurustella kahden naisen kanssa jos molemmat olis mukavia ja tykkäis toisistaan =).


    • tie2

      Katso peiliin ja elä aliarvio itsesi , ole vaan oma itsesi ja kasvata itsetuntoasi ja mietippä montako on maailmassa lähes samanlaista ihmistä , jotka vaivaa päätään turhanvuoksi noin pienillä asioilla

    • tgththf

      Mikset ostaisi seksikaupasta ns. pumpattavaa barbaraa ja kokeilisi sen kanssa miltä lepsoilu tuntuu!

    • 110+1

      Ihmisiin voi tykästyä tosi paljon. Ite en silti ilkiäis ikinä sekaantua saman sukupuolen kanssa. Siinä on jotain vastenmielistä... Joskus voi tuntua siltä että miehet ei rakasta mitään muuta kuin itseään ja kikkeliään. Mutta on akatkin itsekeskeisiä. Maailmassa on kuitenkin harvakseltaan ihmisiä jotka on syvällisiä ja kiintyvät siihen yhteen. Baareista tuskin löytää hirveen syvällistä seuraa (sellaset jotka etsii sieltä vaan sänkyseuraa.)

    • ihan ihme porukkaa

      Siis miten joillekin voi olla näin vaikeaa seksuaalisuutensa löytäminen?

    • O-P3

      JOOPA JOO!!!!
      otappa tuosta nyt MITÄÄN SELVÄÄ taisi mennä hifistelyksi tämäkin juttu!

    • hohhoijjaaa

      Siis tässä nyt niin paljon puhutaan pelkästä homosta tai heterosta. Musta kun tuntuu että tässä maailmassa on niin paljon kaappihomoja ettei moni arvaakaan. Eli siis sellasia joilla on vaimo ja lapset mutta tekis mieli homoilla. No näitähän tietysti pidetään heteroina (eivät varmaan tunnusta taipumuksiaan vaikka lääkäri kysys). Niin kuin Jussi Parviainen viisaasti sano "kaappihomot on maailman parhaita näyttelijöitä". Bi-seksuaalisuus on luultavasti yleisempää kuin moni arvaakaan.

      Armeijassa oli tällanen luutnantti joka tietysti esitti hemmetin kovaa miestä. Se oli jotenkin humoristista miten sillä kokoajan riitti sitä homojuttua. Jätkät kun oli auton lavalla "ei tarvii pelätä kaverin paisumista, armeijan housut kestää", toinen samanlainen luutnantti ampumaradalla "ei tarvitse yhtään pyllistellä, täällä ei olla koskaan homoiltu", ja kolmas samanlainen luutnantti veti metikössä housut kinttuihin, pyllisti kaikkien edessä ja siellä oli semmoset punaset naisten stringit. Että semmosta heteroporukkaa.

    • snnnnna

      heips. tarinasi jotenkin kosketti. olen yhtä hukassa itseni kanssa. en tiedä mikä olen vaikka seurustelen nyt naisen kanssa on olo silti epävarma. juttelin terapeuttini kanssa ja hän sanoi että tietynlainen epävarmuus ja itsensä etsiminen kuuluu nuoren (olen 20) elämään. jotkut pystyvät sanomaan mitä ovat vasta joskus 40v.-> tai kun on seurustellut pitkään vaikka naisen kanssa. pitää antaa itsensä kasvaa rauhassa. kokeilla ja tutkia itseään. voihan olla että se selviää vasta vuosien päästä onko bi/lesbo/homo/hetero... en tiedä saitko selvää mitä yritän sanoa mutta kuitenkin. anna itsellesi aikaa. sen vain sanon. :) tsemppiä!

    • ldldlfd

      Moikka! No, joo itsekin oon varmaan varsin kummallinen tapaus... Tykkään miehistä, olen ollut miehen kanssa pitkässä parisuhteessa, koskaan en ole harrastanut naisen kanssa seksiä, eikä edes tee mieli. Nyt sinkkuna ollessa haluan panna miesten kanssa ja ihastumiset koen aina miehiin, koskaan en ole ollut naiseen ihastunut, enkä koe mitään tykytyksiä kassajonoissa, paitsi, jos on komea mieskassa... Mutta rakastan katsella naisten vartaloita sekä luonnossa, siis niin, ettei kukaan huomaan ja katson myös pornoa ja kiihotun naisten vartaloista... Eli minähän se vasta erikoinen olenkin, joskus olen miettinyt olenko bi-seksuaali, mutta oikeesti en voisi kuvitella sekstailevani naisen kanssa. Herkkänä ihmisenä hieman arastelen sekstailua miesten kanssa, mutta nautin miesten kanssa puuhailusta suunnattomasti... Eli mihinkähän tällanen käyttäytyminen luokitellaan?? Niin ja haittaako miestä, jos tunnustan, että tykkään katsella myös naisten vartaloita siis jos olen suhteessa... Oonko jotenkin kieroutunut???

    • ootko mies vaiko

      elli vai kenties homoseksuelli

      • Elliiii

        Niin siis unohdin mainita, että oon 36-vuotias nainen.... Eli en oo mies.... : DD


    • hole1

      oo homo tai lesbo, se on muotia nykyään!

    • Trrrrrrendimies

      Moi !

      Olen paljon sinua vanhempi. Olen aina tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Aikuisena olen kuitenkin rohjennut olla oma itseni. Rakastan shoppailua, pidän itsestäni huolta ja pukeudun muodikkasti. Minuun ihastutaan myös helposti, koska en ole suomalaisen miehen peruskuva. Joskus on jopa vaikeaa liikkua ulkona, kun aina joku iskee silmänsä.
      Ota rauhalliseti ja ota itsellesi aikaa. Sen oikean löytyminen ottaa aikaa, mutta älä tee kompromisseja.

      • Aivokuvaus selvittää

        >> Olen aina tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Rakastan shoppailua, pidän itsestäni huolta ja pukeudun muodikkasti.


      • mikähän sitä minäkin
        Aivokuvaus selvittää kirjoitti:

        >> Olen aina tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Rakastan shoppailua, pidän itsestäni huolta ja pukeudun muodikkasti.

        Hei minä en jaksa näitä sinun turhanpäiväisiä tiedejuttuja enää. Asia kyllä selviää ihan kun kokeilee. Niinku joku sano, moloa mekkoon riittävästi, jos ei koskaan tuntunu edes yhtään miellyttävältä niin mitäpä sitä sitten harrastamaan. Kokeilee naista, jos pitää, sitten pitää.

        Siis mitä mitä helvetin väliä tällä asioiden nimeämisellä on? Olet siis NAINEN. Olet MIES.

        No ollaan sitten akkoja jos mua alkaakin tuo peppu enemmän kiinnostamaan kun pimppa. Oon mä muutamaa muijaa kuitenkin pannu.

        Siis kun olin 13v, mä aina kattelin yhtä muijaa koulussa ihan muna pystyssä. Sitten kerran mä jäin tuijottamaan yhen jätkän persettä ja alko kanssa stondaa. No pillua oon saanu, tosin en valitettavasti riittävästi (saamattomuutta). Mitenhän olis tuo homoilu? Mä taijan vielä kokeilla sitä.


    • antaja anssi

      haluisiks ottaa suihi? tä.

    • NormaaliMies Himokas

      >> se on se merrki, että heteromies on perverssi, irstas mies ja hänellä on korvien välissä jotain vikaa kun ei osaa normaalisti

    • anonym q

      Oot just niin kuin minä. Tai ainakin melkein. Haluan seksiä, mutta en sitten taas kuitenkaan. Mietin, olenko aseksuaali, mutta määritelmä ei kuitenkaan sovi minuun.

      Ihastuin kerran useampi vuosi sitten mieheen, jota en olisi voinut saada. Sitä ennen olin kai melko normaali. Hänestä toipuminen kesti monta vuotta. En ihastunut tai tuntenut vetoa ketään kohtaan. Muut ympärilläni pariutuivat ja vain minä jäin yksin.

      Tapasin aivan ihanan naisen. Hän sai minut epäilemään seksuaalisuuttani, mutta koska en halua pilata välejämme en aio kertoa hänelle mitään. En edes tarkalleen tiedä mitä tunnen häntä kohtaan. Luulen,että olemme soulmateja henkisellä tasolla, sillä ajattelemme aivan samalla tavalla.

      En koe olevani lesbo tai edes bi. En ole myöskään täysin hetero. Miehet ovat jollain tasolla se minun juttuni, mutta en tiedä kykenisinkö suhteeseen miehen kanssa.

      Haluaisin vain käpertyä jonkun kainaloon raskaan päivän jälkeen ja herätä aamulla saman henkilön kainalosta. Siihen voisi kuulua satunnaista seksiä, mutta ei se olisi pakollista.

      Haluaisin tuntea, että joku välittää ja on tukena elämässä.

    • Koirakin tykkää

      Tykkään eläimistä... tai no oon ollu vaan ton oman koiran kanssa...oonko ainut..

    • zaumard

      Jatka tutustumista itseesi kaikessa rauhassa. Ei ole mitään takarajaa, johon mennessä olisi jo ollut pakko olla kokenut.

      Sinulle varmasti tekisi kuitenkin hyvää tutustua erilaisiin ihmisiin ihan ystävinä. Jos viettää kovin paljon aikaa omassa seurassaan miettien, ajatukset voi vinksahtaa, kun ei saa vastakaikua muilta ihmisiltä. Joskus on hyvä ihan vain olla ilman jatkuvaa analysointia.

      Ei nykyään tarvitse olla tiukasti hetero tai homo tai 50/50 bi. Olet sitä, millaiseksi elämä sinua ohjaa ja mikä hyvältä tuntuu. Ei parisuhteetkaan ole välttämättä "avioliitto loppuiäksi" -tyyppisiä.

      Elä elämääsi. Aika näyttää sinulle tien, jota pitkin jatkaa eteenpäin

    • chateau1

      Reippaasti vaan kokeilemaan. Jonkun kanssa johon luottaa ja jonka kanssa ajatus ei tunnu vastenmieliseltä. Itse koin olevani lesbo n. 20-vuotiaaksi mutta sitten harrastin seksiä miehen kanssa ja samaan aikaan alkoi tulla enemmän kiinnostusta miehiä kohtaan. Nykyisin koen olevani ehkä jonkinlainen bi-hetero. Seksiä ei ole koskaan ollut naisen kanssa mutta voisi sitäkin varmaan kokeilla. Miehistä kyllä varmaan pysyvästi noin yleensä ottaen enemmän kiinnostunut kuin naisista.

    • Oikeastaan.

      onko sillä nyt kellekään merkitystä, jos et tiedä oletko hetero tai lesbo? Maailmassa on huomattavasti tärkeämpiäkin asioita.

    • kymmenkäskyä

      Jumala loi naisen ja miehen ja sanoi lisääntykää ja täyttäkää maa!
      Siinä on vastaus.JUMALAN TUNTEMINEN.Sen jälkeen ei tarvi miettiä kenen kanssa haluu olla.
      Tähän eksytysten tilaan on tultu ,kun on eletty ilman Jumalaa ja hänen hyviä,täydellisiä elämän ohjeitaan.,Ne löytyy kymmenestä käskystä ja koko Jumalan sanasta,joka löytyy Raamatusta.Sanassa sanotaan,että nyt ihmiset elävät himojensa mukaan ja ovat unohtaneet sen joka on hyvää.Eli hyvä ja kaunis suhde miehen ja naisen välillä on käännetty likaiseksi ,jossa ihmiset kulkevat omaa tietänsä unohtaen Jumalan ja todellisen elämän tarkoituksen!
      Lukekaa Raamattua ,sieltä tulee elämä,todellinen elämä.Jeesus kantoi kaikki syntimme ristille ja näin voimme alkaa uudestaan,unohtaen sen mikä on takana.Se tie kantaa kerran perille taivaan kotiin.Kannattaa kokeilla.Se tie antaa voimia kestää tässä pahassa ajassa.
      Siunausta kaikille.

      • puntaroija

        Itekin joskus ajatellu näin. Vaikken oo vielä uskovaiseks ryhtyny niin toi parisuhde miehen ja naisen välillä "tuntuu" oikealta. Mä oon sellanen että rakkaus saa mulla seksin täyteläiseksi. En tiedä miksi en ole henkilö joka kokoajan juoksee kalu pystyssä pimpan perässä. No, meitä on kai moneks.

        Tosin eikös raamatun opit perustu jeesuksen sanaan? No, jos jeesus delas 34-v niin kerkeskö se oikeesti sählätä elämässään niin pahasti että löyti totuuden joka asiaan kantapään kautta? Tällä siis tarkoitan että itse oon kantapään kautta käyny jo kattomassa miten viinan dokaaminen ja alkoholismi lopulta eksyttää ihmisen. Sen verran jo opittu.


    • annu35

      Ymmärrän sua osittain, jos se nyt lohduttaa. Olen itse 35 vee ymmärtääkseni ja tahtoakseni hetero. Mutta neitsyt. Neitsyen näkökulmasta tällainen nykyinen tilanne, jossa ihmiset hirveän pitkälle määrittelevät identiteettiän seksuaalisen suuntautumisen kautta, tuntuu joskus vähän oudolta.

      Minulle on periaatekysymys, etten halua seksiä (masturbointia ei nyt tässä lasketa) ennen avioliittoa - ja arvaa vain, kuinka helppo nykyaikana on päästä naimisiin ilman edeltävää seksisuhdetta. En siis ole mikään sellainen "nunna", joka en haluaisi seksiä ja perhettä. Tosin pidän nykyisestä (satunnaista masturbointia lukuunottamatta) seksittömästä nykyisestä sinkkuelämästäni - tosin enemmän seksittämyydestä huolimatta kuin sen takia. En ole mielestäni aseksuaali, vaikka näin seksiä tihkuvana aikana ja oma seksitön tyytyväisyyteni elämään huomioiden on sekin ajatus käynyt mielessä. (Ja joskus kyllä kuukautisten alla kovastikin teki mieli helliä itseään.)

      Jos periaatetta ja unelmia kysytään, olen ohdottomasti hetero. Siis haluaisin perheen ja seksisuhteen (saman) miehen kanssa. Saman miehen kanssa eliniäksi. Tosin ajatuksen itsestäänselvyyttä lisää se, kun minulle rakkaat ja läheiset naiset ovat samanlaisia periaateheteroita - heidän kanssaan lesbosuhde ei ole olemassaoleva vaihtoehto, vaikka keskustelisimmekin keskenämme parisuhde- ja seksihaaveistamme. Kuitenkin sitten käytännössä ne isoimmat "sydänsurut" ovat liittyneet ystävyyssuhdesotkuihin naisten kanssa, ja läheisimmät ei-sukulaiseni ovat naisia.

      En kylläkään ole tulkinnut tätä asiaa niin, että olisin lesbo. Ehkä jonkun luokittelun mukaan voisin olla bi, koska jos minulla olisi erilaiset periaatteet ja erilainen ystäväpiiri, ns. pystyisin kyllä varmaan lesbosuhteeseenkin. Tosin mitään seksiä en koskaan ole haikaillut naisen kanssa, vaikka jonkun naisen perään muuten olenkin itkenyt. Niin, ja koska olen neitsyt, koko kysymys tuntuu osin teoreettiselta pyörittelyltä. Tosin kieltämättä (ehkä, koska olenkin itse bi, enkä ymmärrä muita??) en osittain oikein usko koko luokitteluun, vaan pidän lopulta pitkälti vapaaehtoisena valintana, kenen kanssa kukin on ruvennut parisuhteeseen. Nykyisin on cool kuulua seksuaalivähemmistöön, ja jotkut tuntuvat ryhtyvän homo/lesbosuhteisiin kaikkea ja kaikkia heteropuolella kokeiltuaan ja kyllästyttyään. Ehkä niissä suhteissa ei koskaan ollutkaan kunnolla tunnetta mukana, ja sitten henkisesti synkkaava ystävyyssuhde saman sukupuolen kanssa seksualisoituu.

      Varmaan jotkut ovat kanssani ihan eri mieltä, mutta tässä minun mietteitäni-

      • rakastan teitä kaikk

        Mun ihan asiallinen viesti taas katosi.
        Ehkä lesbojen on vaikea hyväksyä bi- ihmisiä (joita me olemme kaikki).


    • Athos43

      Ei seksin aloittamista tarvitse kiirehtiä; minusta 20 ikäisenä tuntemuksesi ovat ymmärrettäviä, jos fyysinen etäisyytesi kummankin sukupuolen edustajiin on ollut keskusteluetäisyys.

      Itse menin 24v ikäisenä naimisiin pari vuotta nuoremman naisen kanssa ja meistä kumpikaan ei ollut seurustellut vakavammin kenenkään toisen kanssa. Seksiä emme harrastaneet kihlauksemme aikana (n. 2v) eikä kummallakaan ollut aiempia seksikokeilujakaan. Luulen että juuri siksi tuntemukset tuolla iällä olivat hyvin voimakkaita, kun nuorempana ei ollut "polttanut kynttilää molemmista päistä"...

      Häämatka olikin sitten ihan hauskaa ja mielenkiintoista kokeilua tuntemattomalla... Naimisissa olemme olleet jo melkein 20 vuotta ja seksiä on yhä riittämiin. Ihan vaan toistemme kanssa.

      Kristityistä piireistä löydät kaltaisiani miehiä, joille sitoutuminen ja tulevan yhteisen elämän vakava pohtiminen voi olla tärkeämpää kuin ensimmäisen vastaantulevan tytön hameen alle pääseminen. Eli noilla tunnoillasi: baari ei ole se järkevin paikka josta sitä oikeaa etsiä...

    • antti rokka

      Sinä olet pösilö! Älä liikaa mieti ja mene töihin!

    • liikaa neuvojia

      Todennäköismmästä kannattaa pitää kiinni. Jos ei ole kokemusta, on epävarmuus omasta seksuaalisuudesta tavallista. Se ikä milloin ihmiset alkaa seksuaalielämänsä vaihtelee, siinäkän ei ole mitään outoa. Et luultavasti ole erityisempien neuvojen tarpeessa, tavallinen nuori nainen vain.

    • Zoophilus

      Jos seksuaalisuutesi on hukassa, olet eläimiinsekaantuja.

      Terveisiä lemmikeillesi!

      • wwwwwwwwww

        Taas tuota samaa sontaa tulit kirjoittamaan. Sinä tarvitset kahden miehen käsittelyä. Siihen loppuu arvailut ketä tarviit. Siis nainen olet kyltymätön nyfomaani.


      • wwwwwwwwww
        wwwwwwwwww kirjoitti:

        Taas tuota samaa sontaa tulit kirjoittamaan. Sinä tarvitset kahden miehen käsittelyä. Siihen loppuu arvailut ketä tarviit. Siis nainen olet kyltymätön nyfomaani.

        Kukaan täysjärkinen mies ei paneskele kenenkään paskaseen perseeseen, ei naisen eikä miehen. Sairasta tosi sairasta. Ennen nainen ottaa kahdelta mieheltä vuorotellen munaa sisäänsä kun rupoee kyselle kuka minä olen.


    • " Vanha lesbo ämmä "

      Hei sinä jokaisen palstan häirikkö!!!
      Mene narsisti hoitoon!!!! Kaikkialla vain häiritset idioottimaisine avauksinesi????? Et ole henkisesti terve?

    • totuus7

      Hei. Etsit vielä itseäsi ja sinun pitää ihan tiedostaa, että kokeilet uteliaisuudesta kaikkea. Mutta se EI tee sinusta homoa tai bi-seksuaalia. Sinun ei tarvitse niellä näitä yhteiskunnan asettamia outoja seksuaalinormeja. Olet ihan hetero, älä anna epäilyksen tehdä sinusta jotain, mitä et ole. Siunausta

    • Olet vielä nuori, joten ei kannata ajatella asioita liian vakavasti ja turhan pitkälle. Tartu rohkeasti hetkiin. Kokeile ja tutustu seksuaalisuuteesi. Se on ihana matka sinuun ja sitä kautta löydät varmasti haluamasi. Samalla koet monen monta hienoa ja vähemmän hienoa kokemusta. Kaikki ne ovat tärkeitä matkalla sisimpäsi salojen ymmärtämiseen. Yhden illan suhteet miehen tai naisen kanssa eivät ole huonoja tutkimusmatkoja. Eikä ne välttämättä jää yhdenillan suhteiksi. Jokainen suhde vaatiin sen ekan kerran.

    • bimbelibom1

      jos oletkin abc lesbo/bi =D ja ehkä jopa d kin vielä =DDDD

    • mr_espoo1
    • naiset miestä varten

      hei,

      Itsekin tykkään kauniista naisista sillä olen mies. Kyllä mielestäni nainen on tehy miehen tyydyttämistä varten, eikä niin että nainen toista naista haluaa.. Poikkeuksen tekee tietysti jos kaksi naista yhtäaikaa miehen
      kanssa sängyssä voi naiset siinä samalla touhuta sillä usein se myös miestä kiihottaa

      • Hei pikkusielu!

        Hei pikkumuna!

        Minua ei ole tehty sinun tyydyttämistä varten. Olen siihen aivan liian ihana!


      • 786868

        Mitäs varten mies on tehty? :DDDDDD Hallitsemaan maailmaa kyrvällään?


    • ...

      Jos jollain lailla haluat luokitella itseäsi, niin mainitsemiesi termien lisäksi on olemassa muitakin, esimerkiksi sellainen kuin demiseksuaali. Näihin kannattaa tutustua. Kannattaa kuitenkin myös miettiä, onko tarkka itsensä luokitteleminen edes tarpeellista. Se voi kuitenkin auttaa löytämään samaistumisen kohteita.

    • tyydytetty mies

      tänäpäivänä naiset ajattelee juttuja ihan liikaa. Heidän kyllä pitäisi
      pysyä uskollisena miehelleen ja ajatella kuinka saisivat hänet onnelliseksi ja tyydytettyä. Onnellinen mies on myös ilo naiselle

    • Rakkautta ja seksiä naisen kanssa, miehen kanssa vain seksiä sillointällöin, simppeliä minulle...:) Shemale voisi tietysti olla vaihtoehto molempiin,en tiedä...:)

    • S.U. Kupoli

      21!! Vielä on aikaa!! Lokerot ovat lokeroaivojen kehitelmiä. Mielessäni on yksi viisaus tähän : "Sukupuoli on vain mielentila"

    • NNainenand

      Suosittelen että käyt puhumassa terapeutin kanssa että saat selville omia syvempiä ajatuksia eikä olisi pahakaan jos puhuisit jonkun seksiasian tuntian kanssa joka ymmärtää puhetta.

      Täällä sinua on vaikea auttaa kun sinun pitää itse saada omat ajatukset selviksi ennen kuin voit siirtyä suhteeseen. Luulisin että puhuminen auttaisi ymmärtämään miksi ajattelet näin ja näin. Oletko koskaan miettinyt omia kokemuksia lapsena? olitko silloin miten miesten/poikien seurassa ja entä naisten/tyttöjen?

    • Eletään ilman rajoja

      Jos lesbous ja homous on ok nii on myös ok panna omaa koiraansa...
      Kun tässä ruvetaan tätä suvaitesevuutta kerta edistämään niin otetaan ne rajat sit pois kokonaan..Joku jos on erimieltä kanssani tästä asiasta että koiraa saa panna niin turhaan vingut sit jostain homojen oikeuksista ku eikö ne kaikilla pidä olla samat...
      Oliskohan meillä seuraava presidentti ehdokas jo animalisti..

    • hmm joo.

      itse olen mieleni tasolla androgyyni miehen ruumissa erittäin hyvin viihtyvä mahdollisesti melko bi jolla on myös aseksuaalisia kausia ja tarve äärimmäiseen erakoitumiseen sillointällöin. ja sadomasokistisia taipumuksia on.
      aikasemmin salailin lähinnä tota bi hommaa nykyään en.

      Mitä sit? fiiliksen mukaan antaa mennä vaan. elämää tää on ja niinpoispäin kaikki vähän erilaisia jos ei tee muille mitään pahaa niin eiks kaiken pitäis olla melkolailla ok?

      Tuskin voit kaikkia ihmisiä miellyttää vaikka tekisit minkä lokeroinnin itselles.
      Ole oma ittes niinku sanotaan.
      kyllä se siitä hahmottuu.

    • ,mies_23

      En tiedä onko provo vai ei, mutta vastaan kuitenkin.

      Ei siitä kannata tehdä ongelmaa, että kaipaa jonkun jonka vierestä herätä. Ei kaikki miehet ole samanlaisia.

      "Kyllä seurustelu tapahtuis miehenkin kanssa rakkaudesta, mutta kuka mies haluaa naisen kanssa suhteen ilman seksiä? Niin. " ...varmasti näitäkin löytyy.

      Viimeksi suhteeni kaatui siihen kun nainen halusi seksiä vähän liian nopeasti (jo 2v yhdessäolon jälkeen) Ei niin etten kaipaisi seksiä, mutta asiolla pitää olla se oikea järjestys.

      • heinäjuova

        Liian nopeasti on 2 vuotta?......


      • Oikea mies

        2 Vuotta? Mitä helvettiä. Jos ei sitä pillua irtoa viimeistään kuukauden seurustelun jälkeen niin pihtari joutaa vaihtopenkille. Seurustelun ja naimisiin menon ydin on säännöllinen pillun saanti, muuten koko touhussa ei ole mitään järkeä. Piste.


    • Hei !

      Viime aikoina olen katellut ja kirjoitellut näihin otsikoihin joita on ylhäällä ohi palstojen.

      Kuule, olet nuori. Nykyajan maailma on sellainen että erilaisia vaihtoehtoja kaikessa tuntuu olevan. Erilaisia arvoja vaikka kuinka paljon niitäkin.
      Tottakai nuorella ikää voi olla hiukan hajallaan joskus.

      Hiukan vanhempana sanoisin että huolehti hyvästä koulutuksesta, ja ole raitis. Nuoruus on paras aika huolehtia siitä.

      Minusta ihminen ei ole kovin varhain kypsä parisuhteeseen ja sellainen rakkaus kun leimahtaa, ei se ole himoa vaan se on kokonaisvaltaisempaa vetovoimaa.
      Rakkaus ja himo on kaksi eri asiaa.
      Sitten pitää lisäksi erottaa vielä lähimmäisrakkaus- se ei tarkoita mitään intiimiä suinkaan.

      Ihminen on tarkoitettu vastakkaisen sukupuolen kanssa.
      Sellainen rakkaus tulee jos on tullakseen. Ei sellaisen kanssa voi kiirehtiä parinkympin iässä. Ihmisellä ei suinkaan tarvitse olla koko ajan.

      Ihminen voi olla aikoja täysin rauhassa itsensä kanssa ilman sukupuolisia himoja. Ei sukupuolisia himoja kannata ruokkia itse, sellaisesta voi olla sitten monenlaista hankaluutta vapaista suhteista.

      Sanoisin keski-iässä nuorelle;

      1. Ole raitis joka käänteessä
      2. Kouluta itsesi
      3. Älä täpise että aina pitäisi olla jotakin seksiä, ei se kuulu kuin parisuhteisiin joissa on rakkaudesta kyse, ei himosta tms.
      4. Elämä ei ole nk. saippuasarjoissa missä vakavia asioita puetaan harmittomuuden viittaan. Sellaiset eivät saisi kasvattaa ihmisiä- mutta niin vaan usein on että lapset katsocat TV:tä kaikkea paskaa, ja vanhemmilla ei ole ymmärrystä yhtään neuvoa ja omassakaan elämässä sitten elämisen taitoja niin mahdottomasti viisautta.

      Joillakin ihmisillä on elämä kulkenut aina niin kuin silkkiä vaan ja toisilla tuntuu olevan aina jotakin hankaluutta.
      Jälkiviisaana ihminen ymmärtää omat virheensä- ja kaiken muunkin, mutta liian myöhäistä sittten saada elämän menetettyjä mahdollisuuksia.

      Ihminen on Sinun iässä vasta muodollisesti aikuinen.
      Aikuisen ihmisen elämä kokonaan vasta edessä.

      Minusta raittius, koulutus ovat Sinun iässäsi ne asiat joilla tulevaisuutta voi tehdä. Jaksaa selviytyä kun on raitis ja pääsee vähemmillä ponnistuksilla. Työ- ja koulutus on tärkeä aina.

      Sitten yksi neuvo: - Kun olet koulussa, töissä missä ihmisten kanssa niin pyri aina sopimaan nopeasti jos tulee jotakin erimielisyyttä tms.
      Mykkäkoulut ovat sitten hankalia jo purkaa ja parisuhteissa mykkäkoulu on aina lopun alku.

      Jokaisen ihmisen elämä on erilainen- ei pidä olla liian viisas toiselle-
      Kerroin jotakin mitä itse ajattelen- että voisi olla Sinun iässäsi.

      Yst. t. Jari

    • Lisäys;

      Ei kukaan ihminen synny geeneissään joksikin seksuaalisuutensa puolesta. Ihmiset vapaat valinnat ja erilaiset elämänkokemukset
      vaikuttavat tapatottumuksen kautta. Valintojen kautta. Tavoista voi olla joskus hankalaa ponnistella eroon.
      Ihminen ei synny valmiiksi johonkin muottiin, vaan elämä on vapaita valintoja- Minusta teet viisaasti kun olet rauhassa ja vanhenet muutamilla vuosilla ja pidät housut jalassa sen ajan.
      Parisuhde tulee jos on tullakseen aikanaan itsellään. Jos haluaa perhettä ja ei ole leimahtanut, niin minusta 30 ikävuotta on sellainen ikä ettei ole aivan kakara ja hyvä ikä. Itse koen 30 vuotiaana ensimmäisen kerran että nyt haluaisin naimisiin ja olisin kypsä parisuhteeseen. Kortsujen kanssa tuli tuherrettua 16- vuotiaasta,mutta aivan kakara. Sitten oli työ- opinnot- Minulle oli työ rakasta ja tärkeä, ja siinä oli oma ympäristö ja menot.

      Minäkin rakastuin kyllä tulenpalavasti alle 30 iässä, mutta en rakkauksiani saanut. Sellaista olemista oli joidenkin kanssa.

      Siksi sanoisin tältä kokemuspohjalta että olet niin nuori ettei tarvitse täpistä. Vaikka olisi 30 vuotiana neitsyys tai poikuus tallella niin ei mitään hätää, sellainen ikä on sitten jo kypsempi hakea perheen perustamistarkoituksessa ja olla sen rakkaansa kanssa. Tietää jo minkälaiselle pohjalle perustaa ettei ihan saippuasarjojen ja unelmien varaan.
      Oikean rakkauden odottaminen on ihan viisasta.

      Ei pidä mennä heti sänkyyn ! Suhd elähtee väärästä päästä silloin,. Intiimi elämä on vasta suhteen kruunu, ei sen alku.

      Ihminen on mitä syö silmilläänkin. Ei pidä ruokkia itseään sellaisella mikä kiihottaa. Miksi kiusata itseään?
      Kaikenlainen vapaus on paljolti juuri "viihteen" aiheuttamaa jota monet sitten luulevat rakkaudeksi. Rakkaus on eri asia kuin porno.
      Pornolla on erittäin vahingollinen vaikutus. Rakkaus tulisi ohjata paria kaikessa, ei pornon maksimoiminen.

      Rakkauden ohjata rauhassa parisuhteita ja että suhde on vastakkaisen sukupuolen kanssa ja perheen perustamiselle on aina oltava jotakin pohjaakin mille perustaa, ja toisaalta voi olla niin että yhdessä on helpompaa ja jaksaa yrittää, ei täysin valmiita malleja ole olemassa.

      Kerroin vain joitakin mieleeni tulevia asioita kahdessä viestissäni.
      Minun omia näkemyksiäni keskustelufoorumilla.

      yst. t. jari

    • sekasikiö

      Oletko miettiny että tunnetko itsesi enemmän naiseksi vai mieheksi? a-seksuaali transujakin on olemassa.

    • Vähän vanhempi mies.

      Hei, tuo kirjoituksesi oli ihan kiva lukea, siis vain lukea.
      Hyvää ja antoisaa viikonloppua sinulle, teet mitä haluatkin, tai sitten et.

    • vähemmänsekaisin

      Kiitos kaikista ihanista ja rohkasevista viesteistä, joista varmasti on ollut iloa myös muille kun mulle :)

      En olis näin suurta määrää ymmärrystä odottanut kun vähän humalassa yks ilta ton alotusviestin verran avauduin. Pahottelut muuten siitä että se on sen takia vähän sekava. Niin on kyllä mun ajatuksetkin, joten toisaalta kai se sopii kuvioon..

      Mutta, ihanaa huomata etten oo yksin ja niin monelta ihmiseltä löytyy ymmärrystä! Ehkä mun on helpompi tän jälkeen hengittää ja rakastaa maailmaa taas vähän enemmän.

    • Jes3

      Täytyykö kaikkea analysoida.Fiiliksiä tulee ja menee eipä niihin kannata liikaa jumiutua.Elämä on laiffii.............:)

    • hetero<3

      ilmiselvä lesbohan sinä olet ^^ nonii tyttöystävää hankkimaan

    • toinen samanmoinen

      Itsekkin koen toisinaan olevani yhtä sekaisin kuin sinä, olen vielä samanikäinenkin. :D Pari yhden yön juttua ollut miesten kanssa takana, mutta siitä on seurannut jälkeenpäin vaan huono fiilis, joten en suosittele niitä harrastamaan varsinkin jos olet herkkä ihminen. Mieluummin kannattaa tutustua ihmiseen ensin. Itse olen saanut treffikutsuja miehiltä, mutta en ole halunnut mennä koska koen sen ahdistavana. Voi myös johtua siitä, etten ole koskaan seurustellut. Naisia voisin kuvitella tapailevani, mutta en tiedä pystyisinkö koskaan etenemään pidemmälle. Seksiä ei kuitenkaan tarvitse harrastaa jatkuvaan, vaikka yhteiskunnan pintaliitokulttuuri voikin sitä painostaa. Tärkeintä on laatu, ei kokemusten määrä. Miehiin olen ihastunut, mutta voisin myös seurustella naisen kanssa jos sopiva osuisi kohdalle. En kuitenkaan pidä suurinta osaa naisista vetävinä tai viehättävinä. Se osa, jota ihailen, on todennäköisesti aika heterotäytteistä. Aina saa ihailla, eikä se ole keneltäkään pois. Kaikki negatiiviset kokemukset miesten osalta voivat myös muuttaa minuutta, mutta onneksi on vielä elämä edessä. Itseäni en voi tosin heteroksi sanoa. Jos et halua lokeroida itseäsi, se on ok. Pääasia on onnellisuus. :)

    • toinen samanmoinen.

      Niin ja sitä oikeaa tuskin kannattaa netistä tai baarista etsimällä etsiä. Joskus voi käydä hyvä tuuri, itse olen muutaman kivan nettikaverin tavannut. Aina voi yrittää, mutta koskaan ei voi tietää missä sen sopivan sattuu kohtaamaan. Hyvää syksyn jatkoa sulle! :)

    • Homous=KEHITYSHÄIRIÖ

      >> Ei kukaan ihminen synny geeneissään joksikin seksuaalisuutensa puolesta.

    • emilylaulu

      Siis no way täällä maailmassa on joku toinen joka on samanlainen kuin minä? Minä olen aivan samanlainen kuin sinä. Tulin ulos kaapista lesbona mutta nyt on taas alkanut mietityttämään toi sama asia miesten suhteen. Kaikki on mulla tunteista kiinni. Siis who knows jos jonkun kanssa oikeasti klikkaa niin miksi lokeroida itseään yhtään miksikään. Itse luovutin ja päätin etten lokeroi itseäni. Tuntuu että maailmassa kaikilla on suuri pakkomielle aina lokeroida itsensä joksikin.

    • binainenxxx

      Minun mielestä sinä olet bi. Itse olen bi- nainen ja ihailen kauniita seksikkäitä naisia ja olen myös ollut naisten kanssa. Sitä ei pidä hävetä, että kuuluu seksuaali vähemmistöön. Minä kyllä pidän myös miehistä ja tällä hetkellä olen parisuhteessa miehen kaa. Joten ole rohkea ja nauti elämästä mitä se sitten tuokin.

    • Esko

      Eihän sitä tarvi olla samanl.kun vaikka kaverit. Sinä oot mikä oot.Ole ylpeä itsestäs ja elä omaa elämääsi toisten rinnalla.

    • ElämäOnSeVaan

      Ei se siitä koskaan tule selkimään. Ei muuta kun yo, go with the flow. Tilanteen ja fiiliksen mukaan, omia reunaehtoja noudattaen, niin sillä sitä on pärjätty.

      En tiedä miksi noi jotkut seksijutut ällöttää. Voihan niistä puhua, ilman että tekee mitään. Mä olen mies, mutta en oikein välitä seksistä myöskään kenenkään kanssa. Arvaappa kuinka monelle naiselle on tullut täydellisenä yllärinä, että just kun pitäs siirtyä petihommiin, niin tuleekin pakin. Kaikki naiset eivät ole suhtautunueet tuohon kovin hyvin. Ne kai kuvittelee, että niissä itsessään on jotain vikaa tuossa tilanteessa. Mä olen tosi mukava, flirttinen ja tykkään kyllä niiden seurasta, kunhan vaan ei ole seksiä.

      Eipä yleensä ole kyllä noista naisista tuollaisen tilanteen jälkeen koskaan enää mitään kuulunut. On se kumma kun seksi kelpaisi, mutta ei kaverit. Höh.

    • tot mar

      Hoida ehkäisy kuntoon ja harrasta seksiä, niin tiedät mikä olet. Et voi tietää mitään seksistä jos et ole sitä kokeillut. Ymmärrän sinua jännität eka kertaa siinä se. Mene toiselle paikkakunnalle jossa olet tuntematon ja selvitä halusi. Voit elää aivan hyvän elämän myös ilman seksiä sillä kaikki on sinun omaa valitaa kohdallasi.

    • Vähän varttuneempi

      Mitäpä jos vaikka ensimmäiseksi harrastaisit sitä seksiä. Kokeile muutamaa miestä ja/tai naista niin eiköhän se rupea selviämään paremmin että mistä sinä tykkäät. Tosta pelkästä pään sisällä arpomisesta ei tule yhtään mitään.

    • AMG2

      Sinunlaisiasi ihmisiä on nykyään paljon jotka olette hukassa seksuaalisuutenne kanssa koska olette kuunnelleet liikaa setan propakandaa.

    • SINULLE RAKASTETTAVA "SEKAISINN" Sanon että seksi on tosi ihanaa kun sitä kaksi toisistaan pitävää ihmistä toisiltaan haluaa. Parasta on kun vastapuolena on hellä, hellyyttä ja lähelläoloa sydämellään rakastava ja niitä mielellään naiselleen antava ja osoittava mies.
      Toivottavasti SINÄ otat yhteyttä sähköpostiini niin kirjoitellaan, tutustutaan ja TAVATAAN. Nautitaan toisistamme kaikin mahdollisin tavoin...
      HELLYYDELLÄ
      Salmonman

      • Erilaisia naisia

        Tarjoapa treffipalstalla rakkautta, hellyyttö, läheisyyttä............... niin kukaan nainen ei kiinnostu.


    • Ilu Jämsänkoskelta

      Helpoimmalla pääset kun tunnustat itsellesi olevasi lesbo.

    • kysymysmerkki.

      Oman itsensä määrittely tuskin on noin yksinkertaista. Elämä ja kokemukset muuttavat ihmistä. Jos sydänsurut ja kaikki tunteet liittyvät naisiin, eikä seurustelu miesten kanssa kiinnosta, silloin kyseessä on lesbo.

    • shamael1

      Lisäksi pitää vielä päättää onko a) mediaseksuaali vai b) metroseksuaali. Elämä on hankalaa!

    • bimmi mimmi

      Aloittaja menee vain miehen kanssa sänkyyn Siinä pelot katoaa ja himot ottaa vallan ;)

    • Olen panseksuaali

      Mietin, onko sulle tapahtunut joskus jotain vai miksi oot niin miehiä vastaan. On ihan ok, ettet halua miehen kanssa fyysistä kontaktia, mutta "tuomitset" miehet pelkiksi seksihulluiksi tunteettomiksi olioiksi.
      Oletko oikeasti lesbo vai onko sulle vaan iskenyt "traumoja" miehistä, jonka vuoksi oot ajatellut katsella naisia?
      Miksi koet että seksi naisen kanssa on rakkautta, mutta mihen kanssa ei?

      On totta, että miehet yleensä on niitä, jotka tulee baarissa juttelee ja tuijottelee tissejä ja toivomaan pelkkää seksiä. Jos nainen tekisi samoin, tuntisitko olon kurjaksi silloinkin? Itsekkään en jostain syystä tykkää tollaisesta "iskemisestä" sukupuolesta riippumatta, tulee olo että sille kelpaa kuka vaan joka sille sanoo "kyllä.
      Ei ne kaikki miehet tollaisia ole, vähemmistö vain.

    • Jennyfive

      Mä en oikeestaan osaa sanoo mitään sua auttaakseni koska oon ite niin samassa tilanteessa.. Ihan uskomattoman hämmentävää mut sitä mukaa ku luin niin tiesin mitä tulee seuraavaks koska toi oli niin mua :D Oon ite jopa täsmälleen saman ikänen ja kaikkee.. Hrr, weird. Mulla on tosi usein hirvee määrä jengiä 'perässä' kulkemassa, on vonkaajaa ja ihastuneita kavereita ja randomeita jotka just vaikka baarissa koittaa iskee ja sitten on niitä ihan kivojakin miehiä joiden kanssa on peräti hauska flirtata mut sit jotenkin lopulta panikoin ja jopa koen hirveetä ällötystä ennen ku mitään on ees tapahtunu. Mitä enemmän kuuntelen miesten juttuja ja saan omia kokemuksia niin sitä enemmän se mun lokerointi niille törkeille ja alistaville molopäille vahvistuu. Sitä päinvastaista esimerkkiä odotellessa. Eikä sitäpaitsi mikään 'ihan kiva' riitä mulle. Ei oo muutaman jalat alta vieneen tapauksen jälkeen tullu ketään todellista love of lifea vastaan miessukupuolesta...

    • fdsfsvcxxcv

      Et sinä ainakaan a-seksuaali ole.

      Älä pidättele itseäsi, vaan kokeile niin saat ehkä jonkun käsityksen siitä mitä haluat.

    • jeeeceer

      Hehe, kuvailit aika tarkasti juuri minut myös. Luulin jo että oon ainoa... :-----)

      • Ihmevastaus

        Minä kerroin, että en pysty miehenä ajattelemaankaan miestä seksuaalisesti tai okseenus lentää. Rakastan naisia, mutta olen huomannut sen, että naisten joukossa on paljon niin erilaista seksuaalisuutta. Ei kannata jäädä heitä miettimään tai vaikkapa heidän kielennäyttämisisään pohtimaan. Aina on olemassa naisia, jotka sanovat, että tule käymään, haluan kokeilla ja rasikata sinut. Heitä rakastan. Yli kaiken.

        En pysty katsomaan televisiosta suutelevia miehiä. Oksennus lentää sohvapöydälle.

        Olen kuulemma sellainen joka pelkää homoutta. Kyllä tähän maailmaan mahtuu vaikka minkälaista seksuaalisuuta ja vastauksenantajaa.

        Hetero mies. Jos haluat nauttia seksuaalisuudestasi, älä jää ongelmaisten naisten kanssa kieriskelemään.


      • Heteroita suurin osa
        Ihmevastaus kirjoitti:

        Minä kerroin, että en pysty miehenä ajattelemaankaan miestä seksuaalisesti tai okseenus lentää. Rakastan naisia, mutta olen huomannut sen, että naisten joukossa on paljon niin erilaista seksuaalisuutta. Ei kannata jäädä heitä miettimään tai vaikkapa heidän kielennäyttämisisään pohtimaan. Aina on olemassa naisia, jotka sanovat, että tule käymään, haluan kokeilla ja rasikata sinut. Heitä rakastan. Yli kaiken.

        En pysty katsomaan televisiosta suutelevia miehiä. Oksennus lentää sohvapöydälle.

        Olen kuulemma sellainen joka pelkää homoutta. Kyllä tähän maailmaan mahtuu vaikka minkälaista seksuaalisuuta ja vastauksenantajaa.

        Hetero mies. Jos haluat nauttia seksuaalisuudestasi, älä jää ongelmaisten naisten kanssa kieriskelemään.

        Miksei homot voi käsittää ettEIvät todellakaan KAIKKI OLE HOMOJA?!

        Kun koitatte väittää että kaikki jotka vihaavat homoja, ovatkin oikeasti itse homoja ja siksi vihaavat niitä koska vihaavat omaa homouttaan, niin samalla logiikalla kaikki jotka vihaavat pedofiilejä ovat itse pedofiilejä jotka vihaavat omaa pedofiiliyttään?

        Heteromies kiihottuu naisesta ei miehestä.


    • normi..

      Varmaakin olet normi hetero, joka haluaa joskus jopa perheenm eli lapsia miehesi kanssa.
      Aikanaan rakastut mieheen, mutta ei kaikki aina käy käden käänteessä. Tarvii ensin tietysti kasvaa aikuiseksi. 21 on vielä kesken kasvuinen, mutta miehet tietysti yrittää päästä käsiksi sen ikäiseen.

    • Fantasiat kertovat

      Fantasiat masturboidessa paljastavat mikä olet.

    • sekaisinn

      AVAUS olil Trolli, ja vajakit uskoi. t. avaaja ylläpidosta

    • Josse8

      Ymmärrän sinua täysin!

      Tunnistin itseni tuosta. Olen tosin seurustellut muutaman miehen kanssa ja niissä suhteissa on ollut seksiä. Olen myös sinua yli viisi vuotta vanhempi.

      Ihastun yleensä naisiin. Olen yhden kerran ihastunut mieheen, mutta se ihastuminen kesti kuukauden tai kaksi, jonka jälkeen unohdin jo hänet. En ole ollut ihastunut niihin miehiin, joiden kanssa olen seurustellut, vaan ne on ihastunut minuun ja oon jossain vaiheessa vaan antanut periksi ja lähtenyt treffeille, koska ovat olleet mukavia ja semmoisia, että heidän kanssa on ollut ihan kiva olla. Uskon, että suuri syy siihen, että olen ollut heidän kanssaan on se, että on tuntunut mukavalta, kun ovat olleet minusta niin kiinnostuneita. Eli olen ihastunut enemmänkin siihen, että ovat pitäneet musta, eikä niinkään heihin.

      En yleensä koe, että naisiin ihastuminen minun kohdallani on kovin seksuaalista, vaan tunnen enemmänkin sellaista vetovoimaa naisia kohtaan, että haluaisin läheisyytä. Olen kuitenkin ihastuessani naiseen joskus kiihottunut ihan vain pelkästään siitä, että juttelin kyseisein naisen kanssa, eli jotain seksuaalista siinä kuitenkin on. Olen fantisoinut kyseisestä naisesta, mutta en kuitenkaan oikeasti haluaisi hänen kanssa seksiä. Jotenkin se tuntuisi vastemieliseltä. Tiedän, että kuulostaa oudolle. Haluan mielessä, mutten kuitenkaan käytännössä.

      Jotkut kaverit ovat välillä kertoneet olevansa puutteessa, jos eivä ole saaneet seksiä esim. pariin viikkoon. Itse voin olla muutaman vuotta ilman seksiä (itsetyydytän tosin välillä) enkä ole koskaan tuntenut olevani puutteessa. Miestenkään kanssa en ole juuri koskaan hirveästi halunnut harrastaa seksiä. Seksiä on tullut harrastettua enimmäkseen siksi, että olen kokenut sen kuuluvan parisuuhteeseen (vaikkei se kaikkien parisuhteeseen kuulu) ja tuntunut asialta, joka vaan pitää hoitaa (vaikka tiedän ettei se sitä ole). En yleensä nauti seksistä miesten kanssa hirveästi. Se on mielestäni tylsää. Toivon yleensä, että tulisivat nopeasti, että pääsisi kaunaloon tai saisi seksinjälkeisenhalin ja sitten vähän jutella jotain. Se tulee mukavana palkintona siitä, että seksi on suoritettu. Ongelmana ei ole etten saisi orgasmeja. Olen niitä kyllä saanut myös yhdynnän aikana, mutta saan niitä itseksenikin, joten en koe tarvitsevani siihen miestä. Ongelma ei myöskään ole, että miehet olisivat huonoja sängyssä. Yksi niistä oli tositosi hyvä, mutta en kuitenkaan jaksanut nauttia siitä niin kauan kuin hän. Ongelmana ei myöskään ole etten kiihotu. Kiihottuessa tosin tuntuu vähän epämukavalta, jos mukana on joku muu. Välillä kiihottuminen on myös lopahtanut kesken kaiken ja on joutunut käyttää liukuvoidetta.

      Mä olen myös sellainen, että viihdyn yksikseni. Ahdistun jos minua tullaan iskemään. Ärsyttävää tässä on vielä se, että minua koitetaan iskeä tosi usein ja monet kaverit kertovat usein heidän miespuolisten kavereiden ihastuneen minuun. En halua loukata heitä, mutta jotenkin en vaan jaksa sitä kaikkea mitä suhteeseen kuuluu. Kuitenkin haluan jonkun, kenen kanssa elää. Haluaisin muutta jonkun ihanan miehen (tai naisen) kanssa yhteen ja tehdä asioita yhdessä. Kuitenkaan en halua aloittaa suhdetta. Sekavaa. Tiedän. Haluan jonkun jota halata ja jonka kainaloon käpertyä. Haluan jonkun, jonka kanssa voi lähteä lenkille, syömään, jonka kanssa voin tehdä ruokaa ja katsoa joku kiva leffa. Jonka kanssa voi pusutella ja jolta saa läheisyyttä ilman seksiä. Jonkun jonka kanssa viettää laatuaikaa. Haluan seuraa, mutta kuitekin vetäydyn usein seurasta pois. Exien kanssa lähdin aika usein kotiin, vaan sen takia, että tavitsin aikaa itsekseni. Valehtelin, että on kiireitä tai muuta vastaavaa. Nautin siitä, kun saan olla itseni kanssa. Mutten kuitenkaan halua olla loppuelämääni sinkkuna.

      En luokittele itseäni aseksuaaliksi, koska seksi kuitenkin kiinostaa. Se ei vaan kiinnosta kenekään muun kanssa. Harrastan sitä mielummin yksikseni. Aseksuaalithan eivät kiihotu pornosta, minä kiihotun, eli luokittelisin kyllä itseni biseksuaaliseksi.

      Oon aina ajatellut, että olen ainut joka ajattelee näin. Ihanaa etten ole :)

      • Josse8

        Ja olen siis nainen, jos en maininnut sitä jo...


    • wfwf

      Ymmärrän täysin, et ole ainoo.

    • cjcjcjcj
    • näinvastaantähän

      Minä en lukenut viestiäsi, koska se oli liian pitkä, mut vastaan peruskysymykseen eli olen fridiki ja hetero myös..:)

      • näinvastaantähän

        jatkoa..
        Tarkoitin siis itseäni, en viestiketjun aloittajaa vastauksellani.


    • erika9

      Mä ymmärrän sua todellakin! Oon itse myös 21v nainen.

      Mä taidan olla a-seksuaali, mua ei nimittäin kiinnosta seksi ollenkaan. Suoraan sanottuna se jopa jotenkin ällöttää mua.

      En oo koskaan seurustellut, ja joillekin (kavereille, sukulaisille) se tuntuu olevan ylitsepääsemätön ongelma, huoh.. Osa esittää vihjailevia kysymyksia ja koittaa saada mut myöntämään ett oisin lesbo. Mutt en mä kyllä itteni mielestä ole, vaikka pidänkin naisia paremman näköisenä kuin miehiä. En kuitenkaan pysty kuvittelemaankaan ett seurustelisin naisen kanssa. En näe itteäni myöskään miehen kanssa, jotenkin sellanen elämä ois tylsää ett aina ois sama vanha naama aamulla vieressä.

      Jännää tässä tosin on se, että muutamaan ootteeseen oon ihastunut miehiin, naisiin en koskaan. En kuitenkaan oo halunnut viedä ihastumistani yhtään pidemmälle, koska ei oo kiinnostanut. En ymmärrä itteeni! Ku nytkin oon asunut yhen aivan tosi ihanan naisen kämppäkaverina yli vuoden, oon välillä koittanu pakottaa itteni ihastumaan siihen ( :DD) koska sen ihanampaa ihmistä ei olekaan, mutt en mä vaan tykkää siitä mitenkään muuten kuin kaverina.

      Vähän sekavia ajatuksia.. Mutt sekasin mä vähän oonkin, luulis ett tähän ikään mennessä tietäs mitä haluaa..

    • Salora91

      Mullakin on vähän samanlainen tilanne nyt. En oikein tiedä mikä olen ja mitä haluan. Olen parisuhdekammonen, kaikki suhteeni on loppunut lyhyeen koska minulla on alkanut ahdistaa ajatus parisuhteesta vaikka kumppani onkin ollut kaikin puolin "täydellinen". Silti toivon ja haluaisin läheisyyttä ja juuri niinkuin itsekin kirjoitit herätä jonkun vierestä.
      Minullekaan seksi ei ole tärkeä ja sen vuoksi monikaan tuttavuus ei ole pitkälle edennyt. Tällä hetkellä minulla on ongelma koska olen ihastunut 10 vuotta minua vanhempaan naiseen, hän on yksinhuoltaja ja luulen että täysin hetero. Haluaisin saada asiasta varmuuden mutta en tiedä miten ja kaiken lisäksi pelkään koska en oikein itsekään tiedä olenko lesbo, bi vai hetero ja onnistuuko suhde juuri näiden minun ongelmien vuoksi (parisuhdekammo, haluttomuus). Haluaisin kovasti tuntea itseni paremmin mutta miten selvitän sisimpäni jos en halua yhden yön suhteita ja seurustelu ei onnistu??
      Tähän saakka olen vain elänyt niinkuin olen halunnut ja parhaaksi nähnyt mutta haluaisin jo vakinaiseen suhteeseen enkä mitään kuukauden suhteita.

    • Anonyymi

      Mun iskä ei hyväksy mua ku oon pan sexuaali ja väittää että se on sairaus mitä mä teen pliis joku sanoo

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe