399 € Samsung Galaxy S 4 !!!

paras tarjous

http://mobiili.fi/2013/08/27/samsung-kaupan-avajaiset-helsingissa-torstaina-galaxy-s4-roimassa-tarjouksessa/

"Samsung juhlistaa Helsingin Makkaratalon Citycenter-kauppakeskukseen elokuussa avatun ensimmäisen oman Samsung Experience Store -myymälänsä avajaisia vielä tällä viikolla.

Torstaina 29. elokuuta kello 15.45 alkaen Samsungin liikkeestä aloitetaan avajaistarjouksena sen Galaxy S4 -lippulaivaälypuhelimen roimalla alennuksella. Tarjouksessa puhelimella on hintaa vain 399 euroa, kun Galaxy S4:n normaali hinta muilla myyjillä liikkuu vielä yli 550 eurossa.

Samsungin mukaan Galaxy S4 -puhelimia on tarjolla rajattu erä, mutta vähintään 200 kappaletta per päivä".

Ei tuolla rahalla saa mitään saman tason älypuhelimia, pakko-ostos.

38

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 300 egee kipuraja

Taitaa olla melko hyvä tarjous.

Entä Galaxy S3 hintaan 299,- vs. Lumia 720 hintaan 279,-?
      Jos käyttö pääasiassa nettisurffailua, valokuvia, vähän puheluita ja jonkin verran tekstareita ja sähköpostia, niin kumpaa suosittelette?

• ---

Lumia 720 suosittelen. Tyylikäs ja luotettava Nokia, jossa helpoin ja turvallisin Windows Phone 8 käyttöjärjestelmä, jolla uutisten mukaan tyytyväisimmät käyttäjät. Galaxy S3 sensijaan on jo 1,5 vuotta vanha ämpärimuovinen rumilus ja siinä haittaohjelmia kuhiseva Android-käyttöjärjestelmä.

• Älä sure...
        --- kirjoitti:

Lumia 720 suosittelen. Tyylikäs ja luotettava Nokia, jossa helpoin ja turvallisin Windows Phone 8 käyttöjärjestelmä, jolla uutisten mukaan tyytyväisimmät käyttäjät. Galaxy S3 sensijaan on jo 1,5 vuotta vanha ämpärimuovinen rumilus ja siinä haittaohjelmia kuhiseva Android-käyttöjärjestelmä.

Et taida tietää paljoa puhelimista, no ei kaikki voi olla tietäviä.

• puhelimista tietävä
        Älä sure... kirjoitti:

Et taida tietää paljoa puhelimista, no ei kaikki voi olla tietäviä.

Tuohan oli täyttä faktaa. Mikähän siinä ei sun mukaan pitänyt paikkansa?

• Älä sure...
        puhelimista tietävä kirjoitti:

Tuohan oli täyttä faktaa. Mikähän siinä ei sun mukaan pitänyt paikkansa?

No tuo vaikka että Galaxy s3 olisi ämpärimuovinen rumilus ja olisi haittaohjelmia kuhiseva.
        - Ensinnäkin Galaxy s3 on järjettömän kaunis puhelimena, kauniimpi kuin yksikään maksullin Lumia tai iphone.
        - Nokian Lumiatkin on muovia.
        -Galaxyyn saa takakuoren alumiinisenä jos haluaa, lumiaan et, edes akkua et saa irti ilman puhelimen emolevyä irroittamatta.
        -Haittaohjelmia ei ole ensimmäistäkään omassa Galaxyssäni näkynyt, eikä kyllä kavareillakaan.

Eli et tiedä puhelimista mitään tai esität vain tietämätöntä.

• S3 suosittelen. Saat paremman ja tarkemman näytön sekä tehokkaamman suorittimen joten netinselailu on mukavampaa kuin tuolla Lumialla.

• rositaton

Nyt tuli kyllä puutaheinää.
        S3 muka tehokkaampi. Nyt yli vuoden kokemuksellä se on kyllä tökkivä roska. Johtuuko se käyttiksestä, että neljä ydintäkään ei riitä kunnolliseen vasteaikaan.

Kuka hullu ostaa Galaxy S4:n josta myydään vain sitä hitaampaa hitaampaa versiota Suomessa? Eli saamaa tökkimistä löytyy kuten S3:ssa. Erityisesti siirtyminen sovellusten välillä on käsittämättömän surkeaa.

Näyttö siinä kyllä on ihan hyvä hämärässä, mutta ei sitäkään pysty kunnolla käyttämään ulkona auringonpaisteessa.

• rositaton kirjoitti:

Nyt tuli kyllä puutaheinää.
        S3 muka tehokkaampi. Nyt yli vuoden kokemuksellä se on kyllä tökkivä roska. Johtuuko se käyttiksestä, että neljä ydintäkään ei riitä kunnolliseen vasteaikaan.

Kuka hullu ostaa Galaxy S4:n josta myydään vain sitä hitaampaa hitaampaa versiota Suomessa? Eli saamaa tökkimistä löytyy kuten S3:ssa. Erityisesti siirtyminen sovellusten välillä on käsittämättömän surkeaa.

Näyttö siinä kyllä on ihan hyvä hämärässä, mutta ei sitäkään pysty kunnolla käyttämään ulkona auringonpaisteessa.

Tökkivä? Itselläni se ei töki melkeimpä ollenkaan?

• parhaista parhaat

Samsung Galaxy S 4 on rahansa arvoinen 399 € hintaan, parempaa hinta-laatusuhdetta ei voi löytää tällä hetkellä. Ostan tuon vaikka vielä superimpi Samsung Galaxy Note 3 tulee ostettua myös kun se tulee, lapsille sitten tuo SGS4.

• s3 .

En osta enää lagaavaa Androidia

• Ei mulla lagaa

Missä asiassa androidisi lagasi?
        Vai johtuiko se osaamatomuudestasi?

• aivan näin--
        Ei mulla lagaa kirjoitti:

Joo on kyllä kokeillut Lumiat olleet paljon lagaavampia, harmi ettei työpuhelimeksi saa Galaxy S 4:sta.

• .......,
        aivan näin-- kirjoitti:

Joo on kyllä kokeillut Lumiat olleet paljon lagaavampia, harmi ettei työpuhelimeksi saa Galaxy S 4:sta.

Valehtelet

• rositaton
        Ei mulla lagaa kirjoitti:

Minulla esim.. Sovellusten välillä vaihtaminen ja päävalikkoon siirtyminen kestää 10 sekuntia pahimmillaan. Tosin menee se usein myös 2-3 sekunnissa.

• valinnanvapautta kii
        ......., kirjoitti:

Valehtelet

Totta se on suuremmissa suomalaisissa firmoissa on pakko ostaa Nokian Lumia tai iPhone, koska parempia Android-puhelimia ei jostain sponssaussyistä ole saatavissa. Itse ostaisin tietenkin Samsung Galaxy S 3 tai 4 puhelimen jos sellaisen kilpailutetun puhelinhankinnan kautta voisi ottaa. Lumian ja iPhonen myyntiluvut ovat tästä syystä vääristyneet ylöspäin ja Androidien alaspäin. Ja silti pelkästään Samsung Galaxy S 4 on myynyt jo moninkertaisesti sen mitä kaikkia Lumia-malleja on myyty maailmalla.

Jostain kumman syystä Samsungin puhelimet ovat selkeämpiä käyttää, niiden design on Galaxy S ja Note -malleissa kauniimpi ja toiminta sekä tekniset ominaisudet ovat parempia.

• mielestäni
        valinnanvapautta kii kirjoitti:

Totta se on suuremmissa suomalaisissa firmoissa on pakko ostaa Nokian Lumia tai iPhone, koska parempia Android-puhelimia ei jostain sponssaussyistä ole saatavissa. Itse ostaisin tietenkin Samsung Galaxy S 3 tai 4 puhelimen jos sellaisen kilpailutetun puhelinhankinnan kautta voisi ottaa. Lumian ja iPhonen myyntiluvut ovat tästä syystä vääristyneet ylöspäin ja Androidien alaspäin. Ja silti pelkästään Samsung Galaxy S 4 on myynyt jo moninkertaisesti sen mitä kaikkia Lumia-malleja on myyty maailmalla.

Jostain kumman syystä Samsungin puhelimet ovat selkeämpiä käyttää, niiden design on Galaxy S ja Note -malleissa kauniimpi ja toiminta sekä tekniset ominaisudet ovat parempia.

Nokiaa tarjotaan firmoille lähes ilmaiseksi, se on mainosta,
        mutta epäreilua mainostamista.

• halloota!

399 eurolla lagavaa kuraa!

• s g s 4 is pro

täällä pyörii nähtävästi jatkuvasti sama ios/noksu trollit... jotka ei pysty perustelemaan väitteitään. älkää ihmiset välittäkö.

• Android ja ios fani
        s g s 4 is pro kirjoitti:

täällä pyörii nähtävästi jatkuvasti sama ios/noksu trollit... jotka ei pysty perustelemaan väitteitään. älkää ihmiset välittäkö.

Kyllä ne android trollit hyppii iphone palstalla joka päivä vuodesta toiseen ja ei tajua mitään nopeuksista.

• hhryu
        Android ja ios fani kirjoitti:

Kyllä ne android trollit hyppii iphone palstalla joka päivä vuodesta toiseen ja ei tajua mitään nopeuksista.

Oikeuttaako se sitten sinut, tulemaan tänne trollaamaan?

• Android ja ios fani
        hhryu kirjoitti:

Oikeuttaako se sitten sinut, tulemaan tänne trollaamaan?

Miksi minua syytät jostakin trollauksesta, mene itse trollaamaan vai sinäkö se jumitit iphone palstan?

Mulla on android ja ios laitteita ja kummastakin pidän, kummassakin on hyviä puolia.
        En silti moiti kumpaakaan, totesin vain faktat että android tyypit trollaa iphone palstalla.

• ota asioista ensin selvä

Miksi minua syytät jostakin trollauksesta, mene itse trollaamaan vai sinäkö se jumitit iphone palstan?

Mulla on android ja ios laitteita ja kummastakin pidän, kummassakin on hyviä puolia.
        En silti moiti kumpaakaan, totesin vain faktat että android tyypit trollaa iphone palstalla.

miksi minun pitäisi sinun käskystä menne trollaamaan? eikä tuo iphone palsta minulla kyllä jumita. ja tuohan on trollaamista että "399€ lagaavaa kuraa". Missä muussa asiassa kuin audio sovelluksissa s 4 lagaa enemmän kuin mikään iphone? tiesitkö muuten että androideissa fps on 60 ja ios laitteissa 30... että kumpikohan se lagaa...

• Sekaisinko?
        ota asioista ensin selvä kirjoitti:

miksi minun pitäisi sinun käskystä menne trollaamaan? eikä tuo iphone palsta minulla kyllä jumita. ja tuohan on trollaamista että "399€ lagaavaa kuraa". Missä muussa asiassa kuin audio sovelluksissa s 4 lagaa enemmän kuin mikään iphone? tiesitkö muuten että androideissa fps on 60 ja ios laitteissa 30... että kumpikohan se lagaa...

Kyllä jumittaa, tai ei jumita vaan ios laitteiden selain kaatuu kun sinne on joku laittanut sellaisen viestin joka kaataa ios laitteet, vaikka eri selaimella koleilet niin ei onnistu.
        Ota asioista selvää ennenkuin tulet pätemään.

"ja tuohan on trollaamista että "399€ lagaavaa kuraa"

Ja missähän minä muka olen tuollaista sanonut?
        Trollaatko vai mikä sinulla on hätänä?

• abumuhammed
        Sekaisinko? kirjoitti:

Kyllä jumittaa, tai ei jumita vaan ios laitteiden selain kaatuu kun sinne on joku laittanut sellaisen viestin joka kaataa ios laitteet, vaikka eri selaimella koleilet niin ei onnistu.
        Ota asioista selvää ennenkuin tulet pätemään.

"ja tuohan on trollaamista että "399€ lagaavaa kuraa"

Ja missähän minä muka olen tuollaista sanonut?
        Trollaatko vai mikä sinulla on hätänä?

Kuten sanoinkin jo että minun s 4llä ei jumita ;). Äläkä minua siitä syytä. Minä en tiedä kuka tuon ylemmän viestin^^ on kirjoittanut mutta vastasin siihen.

• Android ja ios fani
        abumuhammed kirjoitti:

Kuten sanoinkin jo että minun s 4llä ei jumita ;). Äläkä minua siitä syytä. Minä en tiedä kuka tuon ylemmän viestin^^ on kirjoittanut mutta vastasin siihen.

Ensinnäkään en ole sinulle nimimerkistä päätellen puhunut kertaakaan.
        Toisekseen sinäkin voisit katsoa nimimerkkejä mitä ihmiset, kuten minä aikaisemmin käytin, aloit minulle kettuilemaan.

Nimimerkkinä minulla oli tuossa: Android ja ios fani

• abumuhammed

Ensinnäkään en ole sinulle nimimerkistä päätellen puhunut kertaakaan.
        Toisekseen sinäkin voisit katsoa nimimerkkejä mitä ihmiset, kuten minä aikaisemmin käytin, aloit minulle kettuilemaan.

Nimimerkkinä minulla oli tuossa: Android ja ios fani

Sitä ei voi tietää kelle puhuu täällä suomi24ssä, koska ihmiset vaihtelee nimimerkkejään... minäkin vasta rekisteröin tämän nimimerkkini.

• ei nokiaa ikinä

Yksikään nokian lumia ei ole edes harkitsemisen arvoinen. Täyttä kuraa muihin verrattuna ja valmistuksen laatu ontuu pahasti. Eikä ne testaa tekeleitään tarpeeksi pitkälle vaan heti julkaisuun kun jotenkin toimii. Nokia haisee pahalle!!!

• vapemum1

Ei Windows-puhelinta enää ikinä!

• <akvavitix>

Ei takkuile android eikä android laitteiden parhaimmistossa ole ainakaan huonommat kamerat kuin iphoneissa tai win luureissa. Kohuttu 1025 ei tee sen kummempaa jälkeä kuin samsungin gs4 tai vastava. 925 ei pärjää terävyydeltään gs3 :kaan joka iästään huolimatta kamppailee voitokkaasti nokian huippumalleja vastaan.

• Jollan poika.

Ostakaa Jolla, ei mulla muuta.

• uutta puhelintq
        Jollan poika. kirjoitti:

Ostakaa Jolla, ei mulla muuta.

Kuole jo helvetti pois -.-

• hyvää kuvaa

925 ja 1025 eivät kuvanlaadussa hakanneet testeissä kunnolla edes iPhone:ttä, ja Samsung Galaxy S 3 ja 4 -puhelimissa on iPhonea parempi kuvanlaatu. Ainoastaan hämäräkuvauksessa Lumia on parempi, ulko- ja valoisassa sisäkuvauksessa Sampat pesee sen.

• Huhhuh1

Ja hintaa sillä on sellaset 99e,että huhhuh

• Huhhuh1
        Huhhuh1 kirjoitti:

Ja hintaa sillä on sellaset 99e,että huhhuh

*999e sori virhe

• SINÄ huijari veli

missä voitti ?

luitko nokia silmälasien lävitse vai yritätkä huijata niitä jotka eivät luekaan linkkiäsi.

• muistikortti eriksee
        ashberry kirjoitti:

Jos tarkoitat Verkkokauppa.comissa olevaa hintaa, niin se ei tietenkään ole vielä oikea myyntihinta. Kaikille puhelimille laitetaan tuo 999e hinta ja se muutetaan myynnin alkamisen lähellä oikeaksi.
        Kuten sivulla lukee "hinta ja saatavuus varmistuvat myöhemmin"

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/16566/dmxgf/Nokia-Lumia-1020-Windows-Phone-puhelin-valkoinen

muistikortti pitää olla puhelimessa vaihdettava, jotta saa kuvat talteen helpoiten ja jaettua kaverille yms, muistikortit ovat niin halpoja.

ostin juuri 4 gb muistikortteja, nopeus 4, 1,80 € kpl
        ja 10 nopeudella 2,40 €.

16 gb nopeus 10 maksoi 7.50 €
        64 SDXC UHS-I alta 40 €uroo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2783
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2639
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1728
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      223
      1284
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      61
      1269
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      831
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe