kannattaako ostaa??!!!! (kokemuksia)

samsuung

Haluisin ostaa ton samsung galaxy s 3, mutta haluisin eka tietää kannattaako ostaa. näyttää ainakin ihan hyvälle toimivalle puhelimelle, kaverilla on puhelin ja on sanonut että hyvä on:) onko teillä käyttökokemuksia?:) kannattaako ostaa?
HUOOOM! Onko mahdollisesti hinta alenemassa?

91

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samsuung

      Tarvitsisin tietoja mahdollisimman pian! kiitos!!!

    • eija 43

      Kukapa omaa lehmää haukkuisi,tuo s3 alkaa olla niin vanha että on riski pelia käyttää sitä.S4 ja S4 mini ovat tätä päivää tietoturvan osalta koska niiden ohjelmistot on ajantasalla.Ja playssä haittaohjelmia riittää.

    • samsuung

      Ok.... kiitos tiedosta

    • Kannattaa ostaa. Kyseinen malli on vielä monen vuoden ajan riittävän hyvä.

      Itse olen omistanut tämän luurin noin vuoden ajan ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen muutamasta huoltokäynnistä huolimatta!

    • S3 päivitystuki kestää lisäksi riittävän pitkään joten tietoturva on myös hyvä.

      Eli sinänsä tuon eija 43 vastaus ei pidä kaikilta osin paikkaansa.

      • ämpärimuovinen S3

        S3 saa korkeintaan yhden päivityksen enää. Vanha ämpärimuovinen museolelu.


      • Kalakkuna
        ämpärimuovinen S3 kirjoitti:

        S3 saa korkeintaan yhden päivityksen enää. Vanha ämpärimuovinen museolelu.

        Jos nelosen saat halvalla tai varat riittää niin tokis se kannattaa ostaa, s3 4g malli on tosin itsellä ja toimii hyvin ja on muutenkin loisto puhelin, hintakin on pudonnut mukavasti ja tuetaan vielä pitkään, ei ole huono valinta sekään.

        Galaxy s3 ja Galaxy s34g mallissa on eroja, 4g malli on tehokkaampi mutta siinä ei ole fm radiota.


      • Kalakkuna
        Kalakkuna kirjoitti:

        Jos nelosen saat halvalla tai varat riittää niin tokis se kannattaa ostaa, s3 4g malli on tosin itsellä ja toimii hyvin ja on muutenkin loisto puhelin, hintakin on pudonnut mukavasti ja tuetaan vielä pitkään, ei ole huono valinta sekään.

        Galaxy s3 ja Galaxy s34g mallissa on eroja, 4g malli on tehokkaampi mutta siinä ei ole fm radiota.

        Ja viesti oli aloittajalle tarkoitettu.


    • Saa vielä monia päivityksiä.

      • ---

        Todista väitteesi. Aiemmin olet sanonut S3 tuen olevan pari vuotta ja sehän tarkottaisi sitä ettei päivityksiä enää tule alkuvuoden 2014 jälkeen.
        Todennäköisesti 4.3 Jelly Bean jää S3:en viimeiseksi.


    • datsun finn

      Vastaan vaimon puolesta. On ollut tosi tyytyväinen, ainoastaan näytön kirkkaus saisi olla aurinkoisella säällä parempi.

    • Kaikki riippuu Samsungista. S3 saa todennäköisesti vielä ainakin Android 5.0 päivityksen koska sehän julkaistaan tämän vuoden puolella.

    • 8+4

      Vaihdoin Nokialaisesta Samsungin S3 G4 puhelimeen n.3-4kk sitten. Hyvä ja monipuolinen puhelin, tehokin riittää netissä pyörimiseen ja pelien pelailuun. Suosittelen lämpimästi.

      • 9+3

        Niin Symbianista Androidiin.


      • Taidetaan tuntea

        Vaihdoitko N9 tuohon Galaxyyn?


    • samsuung

      Kiitos kaikille kommenteista! :) hyvä puhelin taitaapi olla :) nyt pitäs vaan rueta vähä säästämään niin sitten saisi uuden puhelimen jota olen jo pitkään toivonut :)
      Mutta onko hinta yhtään halpenemassa ja voisitteko linkittää mistä nettikaupoista saisi ostettua mahdollisimman halvallalla osmaksulla!:) kun itse olen löytänyt gigantista 395e... mutta oiskohan missään yhtään halvempia vai onko tuo halvin tällä hetkellä.?

    • Taitaa olla halvin tällähetkellä tuo Gigantin hinta jos verrataan luotettaviin ja suomalaisiin liikkeisiin/verkkokauppoihin.

    • P6 P6
      • samsuung

        En oikein ole innostunut nuista Huaweista... samsung on minusta luottettavampi. mutta kiitti linkistä ;)! Itelläni on ollu 2-3 samsungin puhelinta jo käytössä ja hyvin ovat toimineet:) ehkä vähän vaikeampia käyttää, mutta ainakin minä olen oppinut tosi helposti:)


      • samsuung

        Olen kuullut että mitä ohuemmaksi puhelin menee ja mitä enemmän sinne työnnetään niitä toimintoja, niin puhelin jumittaa paljon enemmän? Onko totta? :)


    • Mutta kysymysmerkki ? on sen päivitystuki. Kuinka hyvin Huawei päivittää omia laitteitaan. Tämä on aika tärkeä asia sillä jos valmistaja ei tuo siihen uudempia Android versioita niin kännykkä vanhenee nopeammin.

    • P6 P6

      siinä on 4.2

    • samsuung

      Minkälainen mahtaa olla akun kesto S3:ssa ????

    • Noin 2-3 päivää kestää peruskäytössä.

    • samsuung

      okei:) kiitti:)

    • samsuung

      Vielä kysyisin et onko toi 4G hyvä???kun en ite tiiä noista jutuista oikee mitää :D

    • vapunen

      4G tarkoittaa ns. "neljännen sukupolven matkapuhelnverkko" joka tarjoaa parhaimmillaan jopa 100 mbit/s nopeuden.

      Yhteydestä hyötyy jos

      1. Omistaa 4G dataliittymän

      2. On suurimman osan ajasta 4G verkon kuuluvuusalueella.

      3. Käyttää puhelimen yhteyttä tietokoneessa ( Se voi olla parhaimmillaan nopeampi kuin koneen laajakaistayhteys)

      Itse S3 4G malli on parempi kuin tavan S3 malli esim keskusmuistin osalta.

      • samsuung

        okeii, kiitti:)!


      • 4g aiheuttaa aivosyöpää

        Pitää myös muistaa että tuo 4G verkko on taas moninkertaisesti vaarallisempi syöpäriskin tekijä kuin 3G...


      • samsuung
        4g aiheuttaa aivosyöpää kirjoitti:

        Pitää myös muistaa että tuo 4G verkko on taas moninkertaisesti vaarallisempi syöpäriskin tekijä kuin 3G...

        Häh? Voisitko tarkentaa? :D:D


      • samsuung kirjoitti:

        Häh? Voisitko tarkentaa? :D:D

        Tuota riskiä ei ole vielä tutkimuksissa todettu eli ei voida sanoa että aiheuttaako puhelinyhteys syöpää.


      • samsuung
        vapunen kirjoitti:

        Tuota riskiä ei ole vielä tutkimuksissa todettu eli ei voida sanoa että aiheuttaako puhelinyhteys syöpää.

        okei :D


      • abumuhammed
        vapunen kirjoitti:

        Tuota riskiä ei ole vielä tutkimuksissa todettu eli ei voida sanoa että aiheuttaako puhelinyhteys syöpää.

        Mutta sehän nähdään sitten parinkymmenen vuoden päästä kuinka monella ihmisellä on syöpä... ottaisin asian vakavemmin...


      • abumuhammed kirjoitti:

        Mutta sehän nähdään sitten parinkymmenen vuoden päästä kuinka monella ihmisellä on syöpä... ottaisin asian vakavemmin...

        Silloin pitäisi mennä syvälle maan alle. Nimittäin meidän lävitsemme menee jatkuvasti radiosäteilyä eikä siltä pääse helposti karkuun.


    • samsuung

      Mietin tässä et kumpi on parempi S2 vai S3 ??? Varmaa iha tyhmä kysymys, mut aattelin ny kysyy :D

    • S3 on reilusti parempi mm näiltä osin.

      - Näyttö
      - Suoritin
      - Akku
      - Päivitystuki parempi

      • Näkkärimies

        Ja ei näytä näkkäriltä, kolmonen on muotoiltu hyvin.


    • raskas roikkuja

      vapunen 31.8.2013 14:54

      "Noin 2-3 päivää kestää peruskäytössä"

      Entäs sinun raskaassa käytössä, 2-3 tuntia?

      • valelääkäri

        vapunen 1.9.2013 09:05

        "Tuota riskiä ei ole vielä tutkimuksissa todettu eli ei voida sanoa että aiheuttaako puhelinyhteys syöpää."

        Ai jaa, nyt se on jo lääkäri!


    • samsuung

      eipäs nyt rueta riitelemaan.

    • samsuung

      Mitä te tarkotatte noilla päivityksillä?? :D

    • samsuung

      Haluisko joku vastata :DD kun en oikee ite ymmää niin mitä te niillä päivityksillä tarkotatte ?? :D

    • Siis millä päivityksillä? Tuolla päivitystuellako? Jos näin niin se tarkoittaa sitä että miten pitkään ja nopeasti puhelimen valmistaja päivittää sen käyttistä.

      • samsuung

        No sitä juuri tarkoitin :D kiitti!


    • morroor

      Kannaattaako enää ostaa tuota s3 ku se alkaa olemaan aika vanha malli mutta hinta ois kohallaan?

      • 322342342342344324

        Todellakin, 299 euron hintaan ylivoimaisesti paras puhelin mitä voit sillä rahalla saada.


      • Kalakkuna

        No kyllä kannattaa, toki uudempiakin on, kyllä itsekin ostaisin vielä mielellään kun hinnatkin on niin alhaalla, mutta mulla on jo niin en tarvi toista, tällä mennään vielä vuosia jos kestää laite.


    • Kannattaa tuohon hintaan. Se ei ole vielä liian vanha malli ja toimii ainakin minulla riittävän nopeasti.

    • morroor

      Saisiko samsung galaxy s3 viellä tulevaisuudessa käyttis päivityksiä?

      • 4545454

        Virallisia päivityksiä tulee vissiin 4.5 tai 5.0 asti mitä olen jostakin lukenut, ei ole varmaa tietoa.

        Itselläni on omassani 4.4 kitkat romi tällä hetkellä, s3 mallia on myyty yli 50 miljoonaa kappaletta eli siihen tulee vielä paljon päivityksiä


    • Saa ainakin jonkinaikaa.

    • morroor

      onko samsung galaxy s3 näyttö liian pieni elokuvien katsomiseen sitte netissää olemiseen ja pelaamiseen vai kannattaako harkita mieluummin tabia?

    • Itselläni on Nexus 7 2013 tabletti ja sen näyttö soveltuu mielestäni paremmin netissäolemiseen ja elokuvien katseluun. Toki S3 näytöllä onnistuu kohtuu hyvin netinselailu.

    • elzu s3

      minäkin olen ostamassa tuota s3:sta, siis kannattaako mun ostaa se? luin nuo teidän viestit, ja onko se 4G huono sillä tavalla että tuleeko siitä syöpää? en usko.
      Ja kannattaako ostaa s3, mun mielestä se ei ole liian vanha malli. ja hyvä jos siihen tulee vielä päivityksiä.
      Uskon että s3 on nopea! :)

    • Kannattaa ja S3 4G malli ei ole huono. 4G ominaisuutta ei ole pakko käyttää.

    • tietämätön

      Uutta ketjua en viitsi luoda, joten laittelen näiden jatkoiksi kysymyksen. Harkinnassa olisi S3 4g tai vaihtoehtoisesti S3 mini halvempaan hintaan ja hieman pienempään kokoon. Itseä pienikätisenä vähän huolettaa tuon kalliimman suuruus. Tiedän näissä olevan eroavaisuuksia, mutten ihan sisäistä miten isoja ja mitä kaikkia nämä erot sitten oikeasti ovat. Viisaammalta vastauksia tähän?

    • S3 4G malli on tehokkaampi eli sen käyttöliittymä ja sovellukset toimii nopeammin. Myöskin näyttö on paljon tarkempi eli tekstit ja muut näkyy selvemmin.

    • Kettuuntunut

      Samsung Galaxy S3 4G:tä ei todellakaan kannata ostaa. Ostin puhelimen n.9 kk sitten ja yhtäkkiä se ei vain suostunut lataamaan. Ja kyllä, on yritetty ainakin viittä eri laturia. Akussa vika ei ollut, koska akkuni toimi kaverini kännykässä. Noh, vein puhelimen pikimmiten huoltoon ja ajattelin, että tottakai se menee takuuseen. Näin ei asia kuitenkaan ollut, vaan väittivät kylmänviileästi minun rikkoneen sen tahallaan. Siis mitä v****a. Katsotaan nyt mihin asian vien seuraavaksi, mutta takuun kanssa tämän puhelimen kanssa muillakin on ollut todella paljon ongelmia! Tämä kuitenkin on minun henkilökohtainen tilanteeni, joten en nyt ihan syvimpään manalaan tätä puhelinta manaa. Eli ainakin omaan suuhun samsungista on jäänyt todella paha maku. Oma johtopäätökseni: Osta samsung, jos haluat 9 kuukauden puhelimen.

    • Kyllä kannattaa. Maanantaikappaleita on melkein jokaisella puhelinmerkeillä.

    • Apua kaivataan

      Oisin ostamas Huawei ascend g6.
      Onko kellää kayttö kokemusta esim. lagiiko muutaman viikon pääst jne. Ois kans mukava tietää et kannattaako ostaa kosko Huawei kamaa... Koska Kiinan tavarat eiole aina hyviä....
      Kiiitos etukäteen.

      T:A.A

      • Apua kaivataan

        Lisäys edelliseen viestiin.

        Päivittääkö huawei aktiivisesti kännyköitään?


    • Ei oikein päivitä. Siinä se ongelma onkin.

      • ostanko

        Olisiko nyt S4 tai S4 active miten järkevä ostos? Miten kauan päivitystukea niille, eli milloin ne vanhenee?
        Vieläkö kannattaa odottaa hintojen laskua?


      • ostanko

        Menee jo aika kookkaaksi tuo one plus. Muutenhan tuo vaikuttaa hintaansa nähden tosi hyvältä, mutta mitenkähän päivitykset pelaa one plussassa?
        Kestävyys olisi minulle plussaa, onko s4 active sitten paljonkin huonompi muilta ominaisuuksiltaan kuin s4?


    • He lupaavat heidän sivuillaan 2 vuoden päivitystuen.

    • Apua kaivataan

      Eli huaweita ei kannata loppujen lopuksi ostaa??

      • Ei jos haluaa pitkäikäinen mallin.


    • 250£

      Aatelin ostaa luurin 250 eurolla.. (voi heittää pärikymppii yli)

      Minkä kännykän suosittelisitte tolla hinnalla?

      • One Plussaa jos ostolla ei ole kiire.


    • 250£

      Joo ei oo kiirettä.

      Mutta eiko sillä oneplussalla oo 5,5 tuumanen näyttö??
      Se on mulle lian iso...

    • On tuon kokoinen. Siinä on oikeastaan kaikki kohdallaan hintaansa nähden.

    • 250£

      Oisko jotain muuta puhelinta jota suosittelet?

    • harkitsen ostoa

      Onko muuten toi oneplus pitkäaikainen malli?

    • Kahden vuoden päivitystuella sen hyvä käyttöikä on noin 3-vuotta joka on älypuhelimelle hyvä aika vaikka se tuntuu lyhyeltä.

    • Harkitaan

      Milloin one plus tulee markkinoille?

      Onko tiedossa, että tulee tolle oneplussalle uusi "kehitys"

    • kiitän

      Onko oneplussalla yhtään miinusta?? vai onko kaikki plussaa?

    • Joko tässäkuussa tai sitten kesän/syksyn aikana. Kannattaa seurata Oneplussan suomenkielistä foorumia: http://forums.oneplus.net/forums/suomi/

      One plus mallissa on melkeimpä kaikki hyvää mutta on siinä myös kysymysmerkkejä kuten esimerkiksi laatu, kestävyys, sujuvuus, takuun hoituminen suomessa. Näistä ei vielä täyttä varmuutta ole.

    • Jaahas...

      Luin jostai että oneplussaa voi ostaa vain eräänlaisella kutsullaa..
      Elikkä sitä ei voi ostaa jostain "normi kaupas" (gigantti jne...) Tai onko tietoo että tuleeko ne kauppoihin...

    • Voi ostaa ilmankin niitä mutta ei vielä.

    • khp

      No pitää sitten odotella ja odotella...

    • Jos aikoo tuon ostaa niin silloin kannattaa odottaa. Saattaa siitä eri testejäkin tulla joissa näkee hyvät ja huonot puolet.

    • ei oo todellist

      ei oo vielkää tullu toi one plus kauppoihin. mita puhelinta suosittelet 250 eurolla ei oneplussaaä

    • ei oo todellist

      mite lg päivittää luur i aktiivisesti?

    • Ei kovinkaan hyvin halvempia malleja.

    • niiote

      kumpi kännykkä lg g2mini vai lg d315?

    • Tee toinen ketju Muut puhelimet palstalle. Tämä palsta on vain Samsungille.

    • pahus

      yllättävän paljo on hinta tippunut samsung galaxy s3 4G hinta on nyt alle 300e

    • kiitoss

      Minkä kännykän kannataa ostaa 250 eurolla

    • wezi

      rippuu millaista etsit

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe