No kankkuseen ei auta B-vitamiinit yms. konstit
vaan itse käytän tarvittaessa Opamox 50mg tai
jos on muita rauhoittavia lääkkeitä niin johan
kankkunen lähtee 0,5t sisään!!!Uskokaa nyt perkeles kokemuksen omaavaa ystävää!!!!!
Muut lääkitykset ovat sanahelinää.
Ps.10v dokannut kaveri.Ja tällä konstilla olen
pystynyt jatkamaan yritystäni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niin tällä hetkellä menee päivisin 16kpl 0,5l olutta
ja illalla 0,75l finlandia vodkaa.Eli kestävyys
on kovalla tasolla,mutta kuinka kauan???Taitaa
maksa posahtaa ennen aikojaan.
Kankkunen
20
1617
Vastaukset
- Lisäys
No tämä on tietoinen valinta,joten moraalisaarnaajat voivat unohtaa tämän kommentin
heti!!!! - kankkunen
Niin kolmannen kerran lisäys!!!Kuka erottaa
minut työstäni.Kun omistan firman ja dokaan aika
paljon!!!Eli työllistän 120henkilöä niin repikää
siitä huumoria!!!Ja minulla on aikaa kirjoitella
näille sivuille!- no jaa
onnea.näyttää alkaneen loppukiri.
- juu
Taisi olla 16 tosiaan jo pakissa kirjoittaessa.
- nortel29
Pitää paikkansa!!!!!!
- ----------
Kauanko lääkäri kirjoittaa 50mg Opamoxseja
- nortel29
Niin kauan kun henki pihisee!!!On nimittäin
sellaisia ongelmia joista sinä et tiedä mitään!!
Tälläkin hetkellä on resepti 400kpl kyseisiä
lääkkeitä eli revi siitä huumoria!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja olen käyttänyt näitä 5 vuotta!!!!!Tosin
en käy muualla kuin yksityislääkäreiden juttusilla!!Varmasti muualta ei onnistuisi nämä
lääkemäärät.Tosin ei tarvitse olla terveyskeskuksissa jonottamassa,koska taatelia
löytyy sen verran etteivät koirat kuseksi kintuille.Eli he he hee - Jokuvaan
nortel29 kirjoitti:
Niin kauan kun henki pihisee!!!On nimittäin
sellaisia ongelmia joista sinä et tiedä mitään!!
Tälläkin hetkellä on resepti 400kpl kyseisiä
lääkkeitä eli revi siitä huumoria!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja olen käyttänyt näitä 5 vuotta!!!!!Tosin
en käy muualla kuin yksityislääkäreiden juttusilla!!Varmasti muualta ei onnistuisi nämä
lääkemäärät.Tosin ei tarvitse olla terveyskeskuksissa jonottamassa,koska taatelia
löytyy sen verran etteivät koirat kuseksi kintuille.Eli he he heeAnna mennä vaan! Tollasta sen oikean elämän pitää olla. Ei oo köyhä eikä kipee!! Jee. Ainakaan silloin ei oo kipee kun vetäsee huumausaineeksi luokiteltavia mömmöpillereitä amupalaks! KUNNIOITAN SUA! jEE'''
(Nauraa olemattomaan partaansa)
- Muditu
Olet alkoholsti,,juoppo.
- nortel29
Show what? Ja sinä olet tyhmä. Mutta toisin kuin sinun vaivasi kanssa minä voin joskus olla ihan selväkin.
- alkoholisti
nortel29 kirjoitti:
Show what? Ja sinä olet tyhmä. Mutta toisin kuin sinun vaivasi kanssa minä voin joskus olla ihan selväkin.
Et sinä selviä päiviä vietä puhumattakaan raittiita...sinunlaisia ihmisiä on valitettavasti paljon, jotka luulevat että asiat on ok..mutta syvällä sisälläsi et ole sitä mitä kirjoitat se on vain pullon välityksellä rakennettu kaunis/ihana todellisuus..surullista mutta totta...pistele vaan mömmöja ja viinaa kurkusta alas niin EHKÄ joskus elät oikeaa elämää..tiedän ettet käsitä tästä kirjoituksesta juuri mitään, mutta se on ihan normaalia ( kuuluu sairauden luonteeseen)..en tuomitse sinua enkä ketään muitakaan koska ei minulla ole edes oikeutta sellaiseen. T:8 vuotta raittiina.
- nortel29
alkoholisti kirjoitti:
Et sinä selviä päiviä vietä puhumattakaan raittiita...sinunlaisia ihmisiä on valitettavasti paljon, jotka luulevat että asiat on ok..mutta syvällä sisälläsi et ole sitä mitä kirjoitat se on vain pullon välityksellä rakennettu kaunis/ihana todellisuus..surullista mutta totta...pistele vaan mömmöja ja viinaa kurkusta alas niin EHKÄ joskus elät oikeaa elämää..tiedän ettet käsitä tästä kirjoituksesta juuri mitään, mutta se on ihan normaalia ( kuuluu sairauden luonteeseen)..en tuomitse sinua enkä ketään muitakaan koska ei minulla ole edes oikeutta sellaiseen. T:8 vuotta raittiina.
kuppi kahvia, opamox, tupakka pari senttiä vodkaa. 15 minuuttia. Ja a vot. Johan taas pelittää. Hoidan puhelimella pari tuntia firman hommia ja sitten voinkin taas antautua harrasteelleni.
Alkoholisti sanot olevasi. Ja höh toisen kerran. Minulta on läikkynyt pöydällekin sen verta mitä sinä olet elämässäsi juonut. - joopajoo
nortel29 kirjoitti:
kuppi kahvia, opamox, tupakka pari senttiä vodkaa. 15 minuuttia. Ja a vot. Johan taas pelittää. Hoidan puhelimella pari tuntia firman hommia ja sitten voinkin taas antautua harrasteelleni.
Alkoholisti sanot olevasi. Ja höh toisen kerran. Minulta on läikkynyt pöydällekin sen verta mitä sinä olet elämässäsi juonut.Et ehkä tunne sanontaa "Ylpeys käy lankeemuksen edellä". Jatka samaan malliin ja kerro meille muille 5 vuoden päästä miten kävi. Olen melko varma että aamiaisesi 5 vuoden kuluttua koostuu jostakin muusta kuin tänään, mikäli olet hengissä.
- nortel29
joopajoo kirjoitti:
Et ehkä tunne sanontaa "Ylpeys käy lankeemuksen edellä". Jatka samaan malliin ja kerro meille muille 5 vuoden päästä miten kävi. Olen melko varma että aamiaisesi 5 vuoden kuluttua koostuu jostakin muusta kuin tänään, mikäli olet hengissä.
No tässä on nyt mennyt 6 vuotta ja tulin vastaamaan. Hyvin menee, kunto on rautainen, firma menestyy. Viikoin aloitin kuten ennekin, pari tuntii puhelimessa, yksi palaveri ja nyt voi ottaa loppupäivän, ja oikeastaan viikon viinaa ja pillereitä. Pillerit on jees, eipä tarvi kankkusesta kärsiä.
No eikun Laphroaig pullo auki ja nauttimaan kauniista päivästä ja hyvästä viskitä! - omistaja kaikelle
nortel29 kirjoitti:
No tässä on nyt mennyt 6 vuotta ja tulin vastaamaan. Hyvin menee, kunto on rautainen, firma menestyy. Viikoin aloitin kuten ennekin, pari tuntii puhelimessa, yksi palaveri ja nyt voi ottaa loppupäivän, ja oikeastaan viikon viinaa ja pillereitä. Pillerit on jees, eipä tarvi kankkusesta kärsiä.
No eikun Laphroaig pullo auki ja nauttimaan kauniista päivästä ja hyvästä viskitä!Kuka sen sun "firmas" ja 120 työntekijää hoitaa, kun sulla noin lujaa menee ihan ittes kanssa?
ps. minäkin omistan koko maailman 16 kaljan jälkeen. ja kankkusesta selviän ilman opamokseja vaikka niitäkin olisi käyttää. - hyvät osingot ?
omistaja kaikelle kirjoitti:
Kuka sen sun "firmas" ja 120 työntekijää hoitaa, kun sulla noin lujaa menee ihan ittes kanssa?
ps. minäkin omistan koko maailman 16 kaljan jälkeen. ja kankkusesta selviän ilman opamokseja vaikka niitäkin olisi käyttää.Taitaa nortel29 kuvitella sossun ja kelan omaksi firmakseen, saahan siltä toki rahaa, mutta ainakin lievää liioittelua väittää sitä omaksi firmakseen.
- Maroolofi
Parasta on olla dokaamatta; ei tule kankkusta.
- nortel29
Ei pysty, on sisäinen pakko saada viinaa. Krapulasta en enää kärsi, kun otan opamoxia aina aamuisin reilun satsin.
- .
nortel29 kirjoitti:
Ei pysty, on sisäinen pakko saada viinaa. Krapulasta en enää kärsi, kun otan opamoxia aina aamuisin reilun satsin.
Eikä hajuakaan siitä, että pentsodiatsepaamikoukku on paljon pahempi, kuin viinakoukku, ja paljon pahemmat ja pitkäkestoisemmat vieroitusoireet.
Itsepä petaat tiesi maanpäälliseen helvettiin. - nortel29
. kirjoitti:
Eikä hajuakaan siitä, että pentsodiatsepaamikoukku on paljon pahempi, kuin viinakoukku, ja paljon pahemmat ja pitkäkestoisemmat vieroitusoireet.
Itsepä petaat tiesi maanpäälliseen helvettiin.Höpsis, olen opamoxia rouhinut 10 vuotta, välillä viikkojen taukoja. ei mitään viekkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483