Kankkunen

horn29

No kankkuseen ei auta B-vitamiinit yms. konstit
vaan itse käytän tarvittaessa Opamox 50mg tai
jos on muita rauhoittavia lääkkeitä niin johan
kankkunen lähtee 0,5t sisään!!!Uskokaa nyt perkeles kokemuksen omaavaa ystävää!!!!!
Muut lääkitykset ovat sanahelinää.
Ps.10v dokannut kaveri.Ja tällä konstilla olen
pystynyt jatkamaan yritystäni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niin tällä hetkellä menee päivisin 16kpl 0,5l olutta
ja illalla 0,75l finlandia vodkaa.Eli kestävyys
on kovalla tasolla,mutta kuinka kauan???Taitaa
maksa posahtaa ennen aikojaan.

20

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäys

      No tämä on tietoinen valinta,joten moraalisaarnaajat voivat unohtaa tämän kommentin
      heti!!!!

    • kankkunen

      Niin kolmannen kerran lisäys!!!Kuka erottaa
      minut työstäni.Kun omistan firman ja dokaan aika
      paljon!!!Eli työllistän 120henkilöä niin repikää
      siitä huumoria!!!Ja minulla on aikaa kirjoitella
      näille sivuille!

      • no jaa

        onnea.näyttää alkaneen loppukiri.


    • juu

      Taisi olla 16 tosiaan jo pakissa kirjoittaessa.

      • nortel29

        Pitää paikkansa!!!!!!


    • ----------

      Kauanko lääkäri kirjoittaa 50mg Opamoxseja

      • nortel29

        Niin kauan kun henki pihisee!!!On nimittäin
        sellaisia ongelmia joista sinä et tiedä mitään!!
        Tälläkin hetkellä on resepti 400kpl kyseisiä
        lääkkeitä eli revi siitä huumoria!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ja olen käyttänyt näitä 5 vuotta!!!!!Tosin
        en käy muualla kuin yksityislääkäreiden juttusilla!!Varmasti muualta ei onnistuisi nämä
        lääkemäärät.Tosin ei tarvitse olla terveyskeskuksissa jonottamassa,koska taatelia
        löytyy sen verran etteivät koirat kuseksi kintuille.Eli he he hee


      • Jokuvaan
        nortel29 kirjoitti:

        Niin kauan kun henki pihisee!!!On nimittäin
        sellaisia ongelmia joista sinä et tiedä mitään!!
        Tälläkin hetkellä on resepti 400kpl kyseisiä
        lääkkeitä eli revi siitä huumoria!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ja olen käyttänyt näitä 5 vuotta!!!!!Tosin
        en käy muualla kuin yksityislääkäreiden juttusilla!!Varmasti muualta ei onnistuisi nämä
        lääkemäärät.Tosin ei tarvitse olla terveyskeskuksissa jonottamassa,koska taatelia
        löytyy sen verran etteivät koirat kuseksi kintuille.Eli he he hee

        Anna mennä vaan! Tollasta sen oikean elämän pitää olla. Ei oo köyhä eikä kipee!! Jee. Ainakaan silloin ei oo kipee kun vetäsee huumausaineeksi luokiteltavia mömmöpillereitä amupalaks! KUNNIOITAN SUA! jEE'''
        (Nauraa olemattomaan partaansa)


    • Muditu

      Olet alkoholsti,,juoppo.

      • nortel29

        Show what? Ja sinä olet tyhmä. Mutta toisin kuin sinun vaivasi kanssa minä voin joskus olla ihan selväkin.


      • alkoholisti
        nortel29 kirjoitti:

        Show what? Ja sinä olet tyhmä. Mutta toisin kuin sinun vaivasi kanssa minä voin joskus olla ihan selväkin.

        Et sinä selviä päiviä vietä puhumattakaan raittiita...sinunlaisia ihmisiä on valitettavasti paljon, jotka luulevat että asiat on ok..mutta syvällä sisälläsi et ole sitä mitä kirjoitat se on vain pullon välityksellä rakennettu kaunis/ihana todellisuus..surullista mutta totta...pistele vaan mömmöja ja viinaa kurkusta alas niin EHKÄ joskus elät oikeaa elämää..tiedän ettet käsitä tästä kirjoituksesta juuri mitään, mutta se on ihan normaalia ( kuuluu sairauden luonteeseen)..en tuomitse sinua enkä ketään muitakaan koska ei minulla ole edes oikeutta sellaiseen. T:8 vuotta raittiina.


      • nortel29
        alkoholisti kirjoitti:

        Et sinä selviä päiviä vietä puhumattakaan raittiita...sinunlaisia ihmisiä on valitettavasti paljon, jotka luulevat että asiat on ok..mutta syvällä sisälläsi et ole sitä mitä kirjoitat se on vain pullon välityksellä rakennettu kaunis/ihana todellisuus..surullista mutta totta...pistele vaan mömmöja ja viinaa kurkusta alas niin EHKÄ joskus elät oikeaa elämää..tiedän ettet käsitä tästä kirjoituksesta juuri mitään, mutta se on ihan normaalia ( kuuluu sairauden luonteeseen)..en tuomitse sinua enkä ketään muitakaan koska ei minulla ole edes oikeutta sellaiseen. T:8 vuotta raittiina.

        kuppi kahvia, opamox, tupakka pari senttiä vodkaa. 15 minuuttia. Ja a vot. Johan taas pelittää. Hoidan puhelimella pari tuntia firman hommia ja sitten voinkin taas antautua harrasteelleni.

        Alkoholisti sanot olevasi. Ja höh toisen kerran. Minulta on läikkynyt pöydällekin sen verta mitä sinä olet elämässäsi juonut.


      • joopajoo
        nortel29 kirjoitti:

        kuppi kahvia, opamox, tupakka pari senttiä vodkaa. 15 minuuttia. Ja a vot. Johan taas pelittää. Hoidan puhelimella pari tuntia firman hommia ja sitten voinkin taas antautua harrasteelleni.

        Alkoholisti sanot olevasi. Ja höh toisen kerran. Minulta on läikkynyt pöydällekin sen verta mitä sinä olet elämässäsi juonut.

        Et ehkä tunne sanontaa "Ylpeys käy lankeemuksen edellä". Jatka samaan malliin ja kerro meille muille 5 vuoden päästä miten kävi. Olen melko varma että aamiaisesi 5 vuoden kuluttua koostuu jostakin muusta kuin tänään, mikäli olet hengissä.


      • nortel29
        joopajoo kirjoitti:

        Et ehkä tunne sanontaa "Ylpeys käy lankeemuksen edellä". Jatka samaan malliin ja kerro meille muille 5 vuoden päästä miten kävi. Olen melko varma että aamiaisesi 5 vuoden kuluttua koostuu jostakin muusta kuin tänään, mikäli olet hengissä.

        No tässä on nyt mennyt 6 vuotta ja tulin vastaamaan. Hyvin menee, kunto on rautainen, firma menestyy. Viikoin aloitin kuten ennekin, pari tuntii puhelimessa, yksi palaveri ja nyt voi ottaa loppupäivän, ja oikeastaan viikon viinaa ja pillereitä. Pillerit on jees, eipä tarvi kankkusesta kärsiä.

        No eikun Laphroaig pullo auki ja nauttimaan kauniista päivästä ja hyvästä viskitä!


      • omistaja kaikelle
        nortel29 kirjoitti:

        No tässä on nyt mennyt 6 vuotta ja tulin vastaamaan. Hyvin menee, kunto on rautainen, firma menestyy. Viikoin aloitin kuten ennekin, pari tuntii puhelimessa, yksi palaveri ja nyt voi ottaa loppupäivän, ja oikeastaan viikon viinaa ja pillereitä. Pillerit on jees, eipä tarvi kankkusesta kärsiä.

        No eikun Laphroaig pullo auki ja nauttimaan kauniista päivästä ja hyvästä viskitä!

        Kuka sen sun "firmas" ja 120 työntekijää hoitaa, kun sulla noin lujaa menee ihan ittes kanssa?

        ps. minäkin omistan koko maailman 16 kaljan jälkeen. ja kankkusesta selviän ilman opamokseja vaikka niitäkin olisi käyttää.


      • hyvät osingot ?
        omistaja kaikelle kirjoitti:

        Kuka sen sun "firmas" ja 120 työntekijää hoitaa, kun sulla noin lujaa menee ihan ittes kanssa?

        ps. minäkin omistan koko maailman 16 kaljan jälkeen. ja kankkusesta selviän ilman opamokseja vaikka niitäkin olisi käyttää.

        Taitaa nortel29 kuvitella sossun ja kelan omaksi firmakseen, saahan siltä toki rahaa, mutta ainakin lievää liioittelua väittää sitä omaksi firmakseen.


    • Maroolofi

      Parasta on olla dokaamatta; ei tule kankkusta.

      • nortel29

        Ei pysty, on sisäinen pakko saada viinaa. Krapulasta en enää kärsi, kun otan opamoxia aina aamuisin reilun satsin.


      • .
        nortel29 kirjoitti:

        Ei pysty, on sisäinen pakko saada viinaa. Krapulasta en enää kärsi, kun otan opamoxia aina aamuisin reilun satsin.

        Eikä hajuakaan siitä, että pentsodiatsepaamikoukku on paljon pahempi, kuin viinakoukku, ja paljon pahemmat ja pitkäkestoisemmat vieroitusoireet.
        Itsepä petaat tiesi maanpäälliseen helvettiin.


      • nortel29
        . kirjoitti:

        Eikä hajuakaan siitä, että pentsodiatsepaamikoukku on paljon pahempi, kuin viinakoukku, ja paljon pahemmat ja pitkäkestoisemmat vieroitusoireet.
        Itsepä petaat tiesi maanpäälliseen helvettiin.

        Höpsis, olen opamoxia rouhinut 10 vuotta, välillä viikkojen taukoja. ei mitään viekkareita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe