Onko ketään, joilla on myös ollut persesilmäinen tuomari?

Minulla oli oikeudenkäynti heinäkuussa, koska mua syytettiin perättömistä rikoksista jotka oli tehnyt joku muu. Mökkimurtoon soveltuvien tavaroiden luovuttamisesta ja murroista. Kajaanin käräjäoikeus siis tuomitsi mut 3 ja puoleksi vuodeksi ehdottomaan vankeuteen ja kun vastustin sitä, mulle tuli elokuun alussa kirje poliisista että mut pidätetään siitä päivästä 3 päivän kuluttua ja pidetään sellissä siihen asti (1 tätä kuuta) kun joudun vankilaan. Sinne en ole mennyt tai menossa, koska olen syytön ja sen takia pakenin kaverilleni eri maahan. Mutta tuomari joka ilman todisteita tuomitsee on perseestä! Mua vitutti niin sielä että jos olisin ollut sen kanssa kaksistaan olisin varmasti tehnyt jotain sopimatonta. Mutta koska en ole tappanut ketään ei mua laitettu rautoihin ja toimitettu suoraan siltäistumalta putkaan ja sen kautta vankilaan, niin pääsin pakoon, onneksi. Mutta vitutti aika paljon kun ilman syytä tuomittiin! Mistä olisin voinut siis tietää että antamani tavarat kulkeutuvat murtomiehen käsiin joka vissiin oli entinen kaverini. Näistä on jo pälätetty kyllästymiseen asti eli en vittu jaksa edes miettiä niitä enää. Mutta kysymys kuuluu onko samanlaisia kokemuksia tai vastaavaa?

30

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dawdaxs

      Ja nyt yrität ihan aikuisten oikeasti väittää, että sait kolme ja puoli vuotta ehdotonta murtovälineiden luovuttamisesta henkilölle? Mitenkäs ne murrot? Meni kyllä kaikki uskottavuus samantien, niin syyttömyyden kuin kaiken muunkin suhteen.

    • No älkää sitten vahingossakaan vastatko haistakaa paska!!!!!

      • No mee sinäki runkkari muualle huutelee, ku et ees tiedä tosiasioita! Siis en tiennyt että luovutan niitä murtoaikeisiin! Ootko noin aivosoluton idiootti? Niin en ole tehnyt murtoja joku on lavastanut mut niihin! Ja ihmeellisesti onkin. Ihan sormenjäljet on jaksettu maalata jollain opilla oven kahvaan ja teetättää valokuva. Kellä edes riittää tollaiseen aika toisen kuseen saamisen takia. Perkele kun alko taas vituttaa koko asia!


      • no jopas
        josserantanen1955 kirjoitti:

        No mee sinäki runkkari muualle huutelee, ku et ees tiedä tosiasioita! Siis en tiennyt että luovutan niitä murtoaikeisiin! Ootko noin aivosoluton idiootti? Niin en ole tehnyt murtoja joku on lavastanut mut niihin! Ja ihmeellisesti onkin. Ihan sormenjäljet on jaksettu maalata jollain opilla oven kahvaan ja teetättää valokuva. Kellä edes riittää tollaiseen aika toisen kuseen saamisen takia. Perkele kun alko taas vituttaa koko asia!

        ***Ihan sormenjäljet on jaksettu maalata jollain opilla oven kahvaan ja teetättää valokuva***

        Ja ihanko tosissasi uskot noin? Oletko ollut keikoilla niin pöllyssä, ettet muista mitään?


      • no jopas kirjoitti:

        ***Ihan sormenjäljet on jaksettu maalata jollain opilla oven kahvaan ja teetättää valokuva***

        Ja ihanko tosissasi uskot noin? Oletko ollut keikoilla niin pöllyssä, ettet muista mitään?

        Olisinkin ollut, niin tuskin täällä tosta jauhaisin paskaa? Jollain on ollut taitoa. Älä inise lue (paska laki... vankila ja vankienhoito) siel on lisää.


      • sgefsegf
        josserantanen1955 kirjoitti:

        No mee sinäki runkkari muualle huutelee, ku et ees tiedä tosiasioita! Siis en tiennyt että luovutan niitä murtoaikeisiin! Ootko noin aivosoluton idiootti? Niin en ole tehnyt murtoja joku on lavastanut mut niihin! Ja ihmeellisesti onkin. Ihan sormenjäljet on jaksettu maalata jollain opilla oven kahvaan ja teetättää valokuva. Kellä edes riittää tollaiseen aika toisen kuseen saamisen takia. Perkele kun alko taas vituttaa koko asia!

        Hah hah ! Vai ihan maalasivat sinun sormenjälkesi ja kuvankin väärensivät. Olipas ilkeää :) Pidä hauskaa siellä linnassa.


    • svdfsgcv
    • Olkaa te kaks vitun pennut hiljaa. Niin joku tekee mulle paskamaisen teon, vain koska naama ei miellytä juuri minussa. Kiitos paljon sinun hinttarin harmiksi en ole linnassa nytten. Ja mitä sä tuut siihen mun kuvasta vittuilemaan. Jos ei tää stupid poika tiedä, että tuohon aikaankin teetätettiin valkokankaisia kuvia, niin mene jooko hiekkalaatikolle ja kasva aikuiseksi saatanan runkkari.

      • sattupas somasti

        Juu, "Jossehan" se siellä mallikuvastossa luuraa. Oma naama taitaakin olla sen sorttinen, ettei kehtaa profiiliin laittaa. Onhan se tietysti kamalaa, kun on ruma, mutta tuon komistuksen kuvan kähveltäminen ei ainakaan lisää Jossen juttujen uskottavuutta.


    • Sattumoisin olen tossa kuvassa. Jos se ei mee sinne päähän niin sille en voi mitään. Taitaa jätkä/muija olla ite sitä mikskä mua sielä näytön toisella puolella haukkuu. Tulisit ovelle saatana sanomaan päin naamaa. Mut eihän susta ole siihen ei todellakaan. Säälittävää.

      • hehheheh

        Ja on ihan yhtä uskottava selitys kuin tuo sormenjälkien ovenkahvaan maalaaminen ja valvontakameran kuvan manipulointi. Ihan tosissaanko luulet, että joku ottaa fantasiasi tosissaan?


      • hihhihih
        hehheheh kirjoitti:

        Ja on ihan yhtä uskottava selitys kuin tuo sormenjälkien ovenkahvaan maalaaminen ja valvontakameran kuvan manipulointi. Ihan tosissaanko luulet, että joku ottaa fantasiasi tosissaan?

        Ja sattumoisin ET OLE tuossa kuvassa esiintyvä kansainvälisen mallitoimiston ykkösuros, vaan tällä palstalla "epäoikeudenmukaisesta" tuomiostaan inisevä surkea pohjakaartin mökkirosvo. Tervemenoa häkkiin!!


    • JA TÄÄLLÄ ON NÄKÖJÄÄN TURHA ODOTTAA SAAVANSA ASIALLISIA VASTAUKSIA! MENKÄÄ TE HINTTARIT VITTUUN JA NE JOTKA OTTAA KANTAA JA JOILLA ON OLLUT SAMAKALTAINEN TILANNE NIIN VOI KIRJOITTAA!

      • kirjoitan kuitenkin

        Asiallisia vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin. Sinun aloituksesi, Josse hyvä, ei tuohon kategoriaan kuulu, vaan on pikemminkin hupiosastolta. Epäilen vahvasti, ettei löydy peräämiäsi muita, samankaltaiseen tilanteeseen joutuneita (= joku on maalannut täysin viattoman henkilön sormenjäljet murtokohteen ovenripoihin ja saanut aikaan ihan omatekoiset valvontakamerakuvatkin tuosta samasta ja niin viattomasta henkilöstä murtopuuhissa.)

        Jospa nyt, Josse, ottaisit jo lopulta lusikan kauniiseen käteen ja ymmärtäisit ja hyväksyisit sen, että tuli sählättyä ja että siitä koitui rangaistus. Ja deletoisit myös tuon kansainvälisestä mallikuvastosta kähvelletyn profiilikuvan, joka on yleisesti herättänyt palstalaisten hilpeyttä. Omaa rumaa naamaa ei tietenkään tarvitse panna tilalle. Saahan näillä palstoilla olla naamaltaankin ihan anonyymi.


      • väärentäjäpoliisi
        kirjoitan kuitenkin kirjoitti:

        Asiallisia vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin. Sinun aloituksesi, Josse hyvä, ei tuohon kategoriaan kuulu, vaan on pikemminkin hupiosastolta. Epäilen vahvasti, ettei löydy peräämiäsi muita, samankaltaiseen tilanteeseen joutuneita (= joku on maalannut täysin viattoman henkilön sormenjäljet murtokohteen ovenripoihin ja saanut aikaan ihan omatekoiset valvontakamerakuvatkin tuosta samasta ja niin viattomasta henkilöstä murtopuuhissa.)

        Jospa nyt, Josse, ottaisit jo lopulta lusikan kauniiseen käteen ja ymmärtäisit ja hyväksyisit sen, että tuli sählättyä ja että siitä koitui rangaistus. Ja deletoisit myös tuon kansainvälisestä mallikuvastosta kähvelletyn profiilikuvan, joka on yleisesti herättänyt palstalaisten hilpeyttä. Omaa rumaa naamaa ei tietenkään tarvitse panna tilalle. Saahan näillä palstoilla olla naamaltaankin ihan anonyymi.

        Poliisilla on resurssit väärentää.


      • väärentäjäpoliisi kirjoitti:

        Poliisilla on resurssit väärentää.

        Kyllä alkaa vituttamaan teidänlaisenne ääliöt! Saleen siellä ryttyilee mulle 25 vuotiaita pentuja. Voi kuule joutavanpäiväiset runkkarit isin pojat te ette tiedä vielä tolla iällänne tästä maailmasta yhtään mitään, niin ei kannata vaivautua vittuilemaan anonyymin takaa. Itehän te sitä teette mistä mua syytätte? Ja toi on 100%varmuudella mun kuva 1975 vuodelta perkele! Mulla ei ole mitään tarvetta väärentää mun kuvaa tai kusettaa ikääkään, mä en oo niin sairas ja avuton pelle!

        Tiiättekös mitä pojat ja todennäköisesti tytötkin... Jorma nosti 85 vuonna 150 kiloa penkistä ja tällä kertaa ei läskiä vaan rautaa tangossa. Ja sitten olen ollut voiman vedossa 90-luvun alussa eli joo kukahan tässä on kovaksi keitetty? Olen 198cm pitkä ja painan about noin 110kg ja pari poliisia on tuttaviani Kajaanista, eli sitä turpavärkkiä voi pistää hiukan pienemmälle. En haluaisi lähteä ajamaan ympäri suomea lekan kanssa, niin että naamanne alkaisivat olla veressä, niin suosittelen olemaan hiljaa. https://www.google.fi/search?q=198cm mies&client=firefox-a&hs=v4H&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Cs5iUtL3N6TW4wSq-YHQCA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=797&bih=387&dpr=1.71#facrc=_&imgdii=_&imgrc=KlZU44-YgYxxoM%3A%3Bg_ZhtJR2ntjp7M%3Bhttp%253A%252F%252Fwebedit.multitronic.fi%252Fwebed17%252FMotogb%252Ffinaali23.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwebedit.multitronic.fi%252Fwebed17%252Fnews%252F20070507.html%3B868%3B651 Minä vasemmalla viime vuonna ammuntakisoissa kuhmossa.


      • Jep jep Jösses
        josserantanen1955 kirjoitti:

        Kyllä alkaa vituttamaan teidänlaisenne ääliöt! Saleen siellä ryttyilee mulle 25 vuotiaita pentuja. Voi kuule joutavanpäiväiset runkkarit isin pojat te ette tiedä vielä tolla iällänne tästä maailmasta yhtään mitään, niin ei kannata vaivautua vittuilemaan anonyymin takaa. Itehän te sitä teette mistä mua syytätte? Ja toi on 100%varmuudella mun kuva 1975 vuodelta perkele! Mulla ei ole mitään tarvetta väärentää mun kuvaa tai kusettaa ikääkään, mä en oo niin sairas ja avuton pelle!

        Tiiättekös mitä pojat ja todennäköisesti tytötkin... Jorma nosti 85 vuonna 150 kiloa penkistä ja tällä kertaa ei läskiä vaan rautaa tangossa. Ja sitten olen ollut voiman vedossa 90-luvun alussa eli joo kukahan tässä on kovaksi keitetty? Olen 198cm pitkä ja painan about noin 110kg ja pari poliisia on tuttaviani Kajaanista, eli sitä turpavärkkiä voi pistää hiukan pienemmälle. En haluaisi lähteä ajamaan ympäri suomea lekan kanssa, niin että naamanne alkaisivat olla veressä, niin suosittelen olemaan hiljaa. https://www.google.fi/search?q=198cm mies&client=firefox-a&hs=v4H&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Cs5iUtL3N6TW4wSq-YHQCA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=797&bih=387&dpr=1.71#facrc=_&imgdii=_&imgrc=KlZU44-YgYxxoM%3A%3Bg_ZhtJR2ntjp7M%3Bhttp%253A%252F%252Fwebedit.multitronic.fi%252Fwebed17%252FMotogb%252Ffinaali23.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwebedit.multitronic.fi%252Fwebed17%252Fnews%252F20070507.html%3B868%3B651 Minä vasemmalla viime vuonna ammuntakisoissa kuhmossa.

        Muuten hyvä, mutta tapahtuma ei ollut Kuhmossa, vaan Jämsänkoskella; kyseessä ei ollut ammuntakisat vaan metsäkoneisiin liittyvä tilaisuus kisoineen, ilman ammuntoja; ja kolmanneksi kaveri kuvassa on kyllä 198cm, mutta painaa 176kg eikä 110; ja kaverin nimi on "Janne" eikä mikään "Josse".


      • Jossefrendi
        Jep jep Jösses kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta tapahtuma ei ollut Kuhmossa, vaan Jämsänkoskella; kyseessä ei ollut ammuntakisat vaan metsäkoneisiin liittyvä tilaisuus kisoineen, ilman ammuntoja; ja kolmanneksi kaveri kuvassa on kyllä 198cm, mutta painaa 176kg eikä 110; ja kaverin nimi on "Janne" eikä mikään "Josse".

        Kuules sinä herra cherlokki!!!!! Joo oltiin metsäammunta kisoissa jotka oli samaan aikaan kone juttujen yms kanssa. Josse on kuvassa... Se toinen kaveri joka siinä alemmassa kuvassa on, niinon Janne ja se on yhtä pitkä kuin josse.


      • ,mutyrte
        Jossefrendi kirjoitti:

        Kuules sinä herra cherlokki!!!!! Joo oltiin metsäammunta kisoissa jotka oli samaan aikaan kone juttujen yms kanssa. Josse on kuvassa... Se toinen kaveri joka siinä alemmassa kuvassa on, niinon Janne ja se on yhtä pitkä kuin josse.

        Buahahahahaaa!!!


      • Zerlocci
        Jossefrendi kirjoitti:

        Kuules sinä herra cherlokki!!!!! Joo oltiin metsäammunta kisoissa jotka oli samaan aikaan kone juttujen yms kanssa. Josse on kuvassa... Se toinen kaveri joka siinä alemmassa kuvassa on, niinon Janne ja se on yhtä pitkä kuin josse.

        Ai josse on toi hongankolistaja? Mihin se on saanut ängettyä ne 110kg, jos kerran hartiatkin on kapeammat kuin Sinebrychoffin pullot....

        Ja jossefrendi hyvä, miten helvetissä te voitte olla yhtäaikaa kuvassa Kuhmossa ammuntakisoissa ja Jämsänkoskella metsäkonetapahtumassa, kun Jämsänkoskelta Kuhmoon on matkaa yli 400 km?! Juu ei tartte vastata, eiköhän kaikki jo tajunneet paskapuheenne.


    • Helvetin kyrpäaivo tulee siihen pätemään! Joo teksti oli Jannelle, ei mulle. Toiseksi Josse on mun lapsuudestani tullut lempinimi vitun pellet! Ettekö runkkarit ole koskaan kuulleet sanaa LEMPINIMI! Turhanpäiväisiä homorunkkari vittuilijoita te pellet ootte! Just oppineet uusia sanoja?! Voi kuulkaa mua ei vois vittuakaan kiinnostaa teidän kommentit homot! Ainoastaan se naurattaa, että analyysin takaa kyllä uskalletaan vittuilla ja huudella, mutta ei omalla nimimerkillään! Menkää jo nussimaan vaikka vaarejanne ja jättäkää mut totta vitussa rauhaan!

      • 876987

        Me jätetään josse sut heti rauhaan kun sä jätät meidät rauhaan.
        Mutta niin kauan kun sä postaat tätä sontaas tänne niin sua on vaan kiva kiusata.


      • jösse h

        muista jösse et se on mun spermaa mitä nuolet muijas pillusta


    • 9+6

      Kaikki tuomarit ovat persesilmäisiä.

      • hahhahahah

        Voi voi Josse-ressukkaa. Enkä muuten ole alle 25-vuotias pentu, vaan liki 70-vuotias mummo. Palaahan jo tähän reaalimaailmaan ja laitapa oikea kuvasi profiiliin, vaikkapa vain 70-luvulta, niin voidaan naureskella lisää.


      • hahhahahah kirjoitti:

        Voi voi Josse-ressukkaa. Enkä muuten ole alle 25-vuotias pentu, vaan liki 70-vuotias mummo. Palaahan jo tähän reaalimaailmaan ja laitapa oikea kuvasi profiiliin, vaikkapa vain 70-luvulta, niin voidaan naureskella lisää.

        RÄKÄNOKAT! TULKAA OVELLENI, NIIN NÄYTÄN, ETTÄ VANHA KOVUUTENI EI OLE LOPPUNUT! TUOLLAISET VITUN POJAT VOI IMEÄ MUNIANSA!


      • Soita mulle
        josserantanen1955 kirjoitti:

        RÄKÄNOKAT! TULKAA OVELLENI, NIIN NÄYTÄN, ETTÄ VANHA KOVUUTENI EI OLE LOPPUNUT! TUOLLAISET VITUN POJAT VOI IMEÄ MUNIANSA!

        Lainaisitko mulle, saranankatkojaa, tiirikoita, sorkkarauta yleisavainta.
        Ai niin sormenjälkesi ja dna testisi tarvittaan syyllisyytesi varmistamiseksi. Edellisestä keikastasi on kuulemma tupakkia jäljellä ostasin viis kartsaa mallua, vodkaa en juo.


      • J.uomari
        josserantanen1955 kirjoitti:

        RÄKÄNOKAT! TULKAA OVELLENI, NIIN NÄYTÄN, ETTÄ VANHA KOVUUTENI EI OLE LOPPUNUT! TUOLLAISET VITUN POJAT VOI IMEÄ MUNIANSA!

        joko muutit nimesi jose: ksi ?
        Espanjoolille se on kuin koira..

        Eräs sankari oikrudessa, oli syytettynä kellovsrkaudesta, näyttöä ei ollut ja tuomari totesi, ketku on syytön ja vapautettava. Syytetty oli iloinen ja kysy ai mä saan pitää sen kellon.


    • Vartiopäälikkö

      Josse onko kiva taas mennä vankilaan syyttömänä ?

      Joudut olemaan selvinpäin muutaman kuukauden, maksaa huutaa viinaa mutta ei sitä saa..

      Kilju porisee, mutta se tietää rundia..

      • Vanki vempukla

        Kiljut laitetaan roskispussin alle roskikseen käymään.
        Saappaissa on pussit, muutama ylimääräinen kahvipakettikin pihise..
        Vartijat ei puutu jos käytäytyy muuten kunnolla.
        Rundissa joutuu olee selvinpäin, jollei edellinen asukas ole jattänyt pihisijää nurkaan..tai putsari juonut niitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe