Siis...onko kellään kokemusta millaiseksi vouti arvioi auton arvon kun se on palautettu rahoitusliikkeeseen? Olen kuullut kauhutarinoita ihan pilkkahintaan myydyistä autoista mutta myös kokemuksia, joissa on tullut ihan ok hinta autolle. Onko täällä minkälaisia kokemuksia?
Voudin arvio autosta kun se on palautettu rah.liikkeeseen?
8
222
Vastaukset
- mitä väliä
Jos on niin tyhmä että autolainaa pitää ottaa omaan maksukykyyn nähden liikaa, niin todennäköisesti aivan sama.
- tiedoton1
Kiitos kun jaoit kokemuksesi :)
- perseillen lennät
Sama, kun vakutusyhtiö lunastaa..
- Ei kiitos
EI pliiiiiiiiiis sitten noita "suomi24 myyttejä" tyyliin "saattaa käydä jopa niin että auton arvo on pienempi kuin jäljellä oleva velka, eli menetät auton, ja jää vielä maksettavaa"
- Voi juku
Jos ostat auton 10000€ josta jää velkaa 9000€. Viikon päästä purat kaupan niin hyvä jos auto on arvoltaan 5000€.
- rewgrewg
Voi juku kirjoitti:
Jos ostat auton 10000€ josta jää velkaa 9000€. Viikon päästä purat kaupan niin hyvä jos auto on arvoltaan 5000€.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11711566#comment-63453012
tossahan toi sana suomi24 piilleekin, ja viestisi oli juuri tuo suomi24 legenda...
kätevää
- jobbarit ostaa
Auto myydään huutokaupalla ja myynnistä saatu summa on se arvo. Monesti menee pilkkahinnalla.
- parempi vaihtoehto
Siksi kannattaa ennakoida ja sopia rahoitusyhtiön kanssa että myyt auton itse ja maksat loput pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202853Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371814Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3371657- 151518
- 301173
- 281119
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai641105- 64999
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57931- 39874