Siis...onko kellään kokemusta millaiseksi vouti arvioi auton arvon kun se on palautettu rahoitusliikkeeseen? Olen kuullut kauhutarinoita ihan pilkkahintaan myydyistä autoista mutta myös kokemuksia, joissa on tullut ihan ok hinta autolle. Onko täällä minkälaisia kokemuksia?
Voudin arvio autosta kun se on palautettu rah.liikkeeseen?
8
224
Vastaukset
- mitä väliä
Jos on niin tyhmä että autolainaa pitää ottaa omaan maksukykyyn nähden liikaa, niin todennäköisesti aivan sama.
- tiedoton1
Kiitos kun jaoit kokemuksesi :)
- perseillen lennät
Sama, kun vakutusyhtiö lunastaa..
- Ei kiitos
EI pliiiiiiiiiis sitten noita "suomi24 myyttejä" tyyliin "saattaa käydä jopa niin että auton arvo on pienempi kuin jäljellä oleva velka, eli menetät auton, ja jää vielä maksettavaa"
- Voi juku
Jos ostat auton 10000€ josta jää velkaa 9000€. Viikon päästä purat kaupan niin hyvä jos auto on arvoltaan 5000€.
- rewgrewg
Voi juku kirjoitti:
Jos ostat auton 10000€ josta jää velkaa 9000€. Viikon päästä purat kaupan niin hyvä jos auto on arvoltaan 5000€.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11711566#comment-63453012
tossahan toi sana suomi24 piilleekin, ja viestisi oli juuri tuo suomi24 legenda...
kätevää
- jobbarit ostaa
Auto myydään huutokaupalla ja myynnistä saatu summa on se arvo. Monesti menee pilkkahinnalla.
- parempi vaihtoehto
Siksi kannattaa ennakoida ja sopia rahoitusyhtiön kanssa että myyt auton itse ja maksat loput pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305