Mitä te muut yksinäiset teette päivisin?

welcome to my world

Moi! eli oon tällänen 17v tyttö ja kyselisin mitä teette yleensä päivisin? ku niikun minä ite oon vaan koneel heti ku tuun koulust nii sit oon vaan koneel nii kaua että pääsee nukkuun :D eli ei ole kavereta eikä poifrendiiiiii................. tylsää tämä on.. eikai siin muuten mitään muttakun asun solussa ja ne varmasti ajattelee että oon friikki ym ku aina yksin... :(( ei kiinnosta tutustua muihin solulaisiin ne on paskoja

20

2373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marselino

Moron,
      itsellä sama ongelma et ei oo kavereita ni töiden jälkeen yksin kotosalla olen!
      Katselen töllöä, pyörin netissä, käyn lenkillä, teen etätyönä iltaisin koneella töitä jos hommia on jäänyt rästiin, lenkin jälkeen mukava tulla kotiin ja mennä saunaan mutta kyllä se yksinäisyyden tunne kovaa iskee väliin kun yksin nyhjöttää sille vaan ei voi mitään!
      Mulla oli jo sun iässä samaa ongelmaa mutta asian kanssa on tottunut elämään.

• 7thseeker

Kaikkea kivaa. :) Eli pelaan videopelejä, kokkailen, kuuntelen musiikkia, kuntoilen tai katon jotain leffaa/sarjaa.

• mies 20.

Ala harrastaa jotain. Kohta alkaa jäkiksen sm-liiga ja mä käyn pelejä kattoos ajankuluksi. Käyn myös salilla ja pelaan kans tietokone tai pleikkari pelejä.

• zxczxczxczxc

Herään klo 12-15, istun koneella, syön ehkä, käyn suihkussa ja meen nukkumaan klo 22-24.¨

Siinä mun päivä. Asun porukoiden luona vaikka oon jo 19-vuotias. Käyn ulkona vain sillon kun on työkkäriin tai lääkäriin aikoja :D

• Mies, Hki

Eilinen meni pyykätessä ja kokatessa, siivous sai luvan odottaa. Siinä sivussa kuuntelin levyjä. Koneella pelailen ja tv:tä katselen. Välillä toki asioille tai muuten vaan lenkkeilemään.

• Harjuvalta

No, herään aamuisin klo 6, ja neljänä päivänä viikossa menen salille, kahtena päivänä aamulenkille ja yhtenä aamukävelylle. Opiskelen aikuislukiossa vieraita kieliä ja matematiikkaa, ja avoimessa yliopistossa psykologiaa, päivät kuluvat rattoisasti opiskellen, tai lukien muuten vain. Kuten vastausaktiivisuudestani huomaa, oleilen netissä aika paljon, ja tällä palstalla käyn useita kertoja päivässä. Aika usein googlettelen tatuoinneista, ja mietin, millaisen kuvan hankkisin seuraavaksi, ja mihin kohtaan.

Iltaisin käyn, päivästä riippuen, joko pyörälenkillä tai iltakävelyllä, päätteeksi katson hieman telkkaria, joko Housea tai Num3roita. Kerran viikossa on nyrkkeilyharjoitukset, olen aloittelija, joten ensimmäiseen matsiin on vielä pitkästi aikaa. Olen kuitenkin jo tavannut ensimmäisen vastustajani, minua huomattavasti kokeneemman nyrkkeilijän, ja päätä pidemmän :D Mukava tyyppi, joka tapauksessa, ja odotankin jo innolla, että pääsemme samaan kehään. Olen tyytyväinen, jos selviän ilman tyrmäystä :D

• Lonely 29M

Juon VIINAA niin, että napa ruskaa!

• hus hus

Lopeta se koneella roikkuminen, et sinä sieltä ystäviä saa!! Siis: pois tietokoneelta ja ulos oikeaa elämään.

• welcome to my world

ihan niinku en tota olisi kokeillu... -.- ei se kato noin yksinkertaista ole! mitä helvetti mä siellä ulkona etes tekisin? eihän kukaan muuteskaan kiinnitä mitään huomiota muhun -.-

Huhuh eihän yksinäisiä olisikaan jos se olis niiiin helppoa päästä pois tästä yksinäisyydestä ja btw tunnen ihmisten kesken itteni just yksinäisimmäksi :)

• ninternitti

Toki ninternetistäkin saa ystäviä. Tarvii vaan olla sosiaalinen. Erityisesti seurustelukumppani on mahdollista löytää ninternetistä.

• Lonelyheart76

Viikot käyn säännölliseti töissä, töiden jälkeen joko netissä pyörimistä tai digiboxin tallenteita katsellen, näin etenee normaali päiväni nukkumaan menoon asti, joka päivä toisensa kopio, mitä nyt silloin tällöin käyn seuran jutuissa ja sään salliessa lenkkeilen tai pyöräilen. Viikonloppuisin yritän käydä kuntosalilla ja paikallisessa kahvilassa lukemassa viikonlopun lehdet ja seuraamassa ihmisten menoa omissa viikonlopun kiireissään. Työpäivän jälkeen voi olla etten puhu kenellekään ennen seuraavaa päivää, viikonloppuisin siinä voi mennä jopa maanantaihin asti, kunnes avaan suuni seuraavan kerran, muutakin varten kuin syödäkseni. Ei tarinani eroa kuitenkaan kovinkaan paljoa meidän muiden tällä palstalla olevien ahdingosta, onneksi jotkut pelastuvat tavalla jos toisella tästä yksinäisyyden mustasta aukosta, pidän peukkuja yllä jokaisen teidän puolesta.

• laiska läski

Sairasta istua vaan koneella päivät pitkät.
      Kone kiinni ja ulos tapaamaan ihmisiä,et siellä kotona tapaa ketään.
      Laiskistut ja läskistyt vaan sitten et kelpaa enää kellekkään...

• Lonelyheart76

Voin rehellisesti sanoa, että olen jo yrittänyt sen minkä kykenen introverttiydeltäni avautua ja tutustua ihmisiin, mutta joko minut on ymmärretty väärin, käytetty röyhkeästi hyväksi tai vain vihattu. Olen jo hyväksynyt sen, ettei seurani kelpaa, olen vain hylkiö jonka elämä tulee olemaan yllä kirjoittamani kaltaista elämäni loppuun asti. Ei vanha koira enää opi uusia temppuja, kun on koko ikänsä ollut sulkeutunut ja ujo ihmissuhteissa, niin tämänikäisenä se on vaan oltava kiitollinen kaikesta siitä mikä omassa elämässä sentään on kunnossa, voisihan sitä mennä huonomminkin.

• Muorix5
        Lonelyheart76 kirjoitti:

Voin rehellisesti sanoa, että olen jo yrittänyt sen minkä kykenen introverttiydeltäni avautua ja tutustua ihmisiin, mutta joko minut on ymmärretty väärin, käytetty röyhkeästi hyväksi tai vain vihattu. Olen jo hyväksynyt sen, ettei seurani kelpaa, olen vain hylkiö jonka elämä tulee olemaan yllä kirjoittamani kaltaista elämäni loppuun asti. Ei vanha koira enää opi uusia temppuja, kun on koko ikänsä ollut sulkeutunut ja ujo ihmissuhteissa, niin tämänikäisenä se on vaan oltava kiitollinen kaikesta siitä mikä omassa elämässä sentään on kunnossa, voisihan sitä mennä huonomminkin.

Hommasin koiran itselleni, kun tuntui, että seinät kolisee tyhjyyttään ympärillä. Olin ison perheen äiti ja vieläkin tietty, mutta lapset ottivat lähtivät maailmalle. Puoli vuotta riitti yksinolon herkkua. Koiran ansiosta vietän todella paljon aikaa ulkona. Olen jutellut uusien ihmisten kanssa, mutta uusista ystävistä ei varsinaisesti voi puhua. Vapaapäivät menevät rattoisasti ulkoillen ihanan pentukoiran kanssa. Tämä oli oma tapani sanoa hyvästit yksinäisyydelle, eikä se sovi kaikille, mutta yksi kiva vaihtoehto yksinäisyyteen.

• welcome to my world

No olipa taas kerran hyvä ohje :) ei siellä ulkonakaan mitään tapahtu- kokeiltu on. by the way oon alipainoinen ja tuskin läskistyn ku en syö just mitään :)

ja kyllä minä hyvin tiiän etten kelpaa kellekkään, mut kiitti kun muistutit :))

• minä vaan
        welcome to my world kirjoitti:

No olipa taas kerran hyvä ohje :) ei siellä ulkonakaan mitään tapahtu- kokeiltu on. by the way oon alipainoinen ja tuskin läskistyn ku en syö just mitään :)

ja kyllä minä hyvin tiiän etten kelpaa kellekkään, mut kiitti kun muistutit :))

Ei ole ollut minullakaan kavereita oikein ikinä. Jotenkin sitä on tosella huono tekemään tuttavuutta kenenkän kanssa, tuntuu että kaikki pitävät jotenkin outona. Nuorempana en tullut asiaa niin hirveästi ajateltua oli kuitenkin opiskelut ja kotona oli monenlaita tekemistä. Ja minulla on ollut hyvät välit aina vanhempiini. Nyt kun isä on kuollut ja sitten kun äidistäkin aika jättää tulee varmaankin olemaan tosi hiljaista. Se tässä on ruvennutkin jo pelottamaan kun vanhenee eikä ole ketään. Muutenkin näin keskiikäisenä on ruvennut mietityttämään koko elämän merkitystä. Että tätäkö tämä nyt sitten on loppuun saakka. Ei kavereita, ei tyttöystävää jne.

En näköjän kelpaa minäkään kellekään, ollaan siis samanlaisia.

• enjaksatätä

Aika tylsää on. Yksinäinen olen ja sitten vielä ärsyttää vanhemmat, kun varsinkin isä painostaa koko ajan opiskeluista yms. Pitäisi muuttaa jo kotoa pois, mutta ajattelin vielä nyt vähän aikaa sinnitellä, koska ei ole vielä jatko-opiskelupaikkaa eli en viitsisi muuttaa minnekään "turhaan" jos sittten opiskelupaikan saatua täytyy taas muuttaa. (olipas todella pitkä ja sekava lause). Ärsyttää vaan niin paljon, kun isä jatkuvasti höpisee noista opiskeluista ja sillä on todella negatiivinen asenne lukion jälkeiseen välivuoteen. Minusta tämä vuosi on vaan hyväksi, että saan vielä miettiä opiskeluja ja ei yksi vuosi nyt voi elämää pilata. Sitten isä vielä ehdottelee kaikkia sellaisia aloja minne olen ja sanonut etten hae.Siis jänkyttää vaan jotain, että se sukulaistyttökin haki niin minunkin pitäis muka sinne mennä. Sitten olen muka niin laiska ja saamaton, jatkuvaa arvostelua. Itsetunto on muutenkin jo aivan olematon.

Mutta se ei tiedäkkään mitään mun elämästä, ei kiusaamisestakaan.Eikä sillä voi koskaan kertoa mitään. Joskus olen kertonut jotain ne se kuittaa kaiken asenteella, että mistään ei kannata välittää. Onhan sekin totta, mutta eihän sitä nyt kaikkea voi sietää. En tiedä miten jaksan tätä enää. Omasta mielestäni minun pitäisi saada olla rauhassa ilman jatkuvaa painostusta, sillä olen kokenut jo paljon ikäviä asioita ja olen todella kiltti ja "helppo" nuori, joka ei aiheuta huolta vanhemmille.

No, olen varmasti monen mielestä todella surkea ja saamaton, kun en ole omaa kämppää hommannut. Ajattelin nyt vaan tämän talven vielä asua "edullisesti" kotona, kun ei vielä ole tuo opiskelupaikkakuntakaan selvillä. Ja ei sitä rahaa muutenkaan liiaksi ole. Tietysti olen kiitollinen, että saan vielä asua kotona, mutta eihän se oikein ole, että tunnelma on näin huono, ei äitiäkään kohtaan. Muutenkin elämä on ollut aika vaikeaa jo monta vuotta. Kiitos isälle, joka on aina tehnyt oman pään mukaan jo siitä asti, kun olin lapsi.

Sori, että tuun tänne valittamaan, mutta en nyt muutakaan paikkaa löytänyt.

• Sinkun arkea

Töistä tultua käyn kaupoilla, laitan ruokaa, siivoilen kämppää, käyn suihkussa, katson telkkarista leffoja ja sarjoja, surffailen netissä, käyn lenkillä ja kerran viikossa ohjatussa jumpassa että tapaan siellä ainakin vähän ihmisiäkin :D arkipäivät menee helposti ilman masennusta kun olen niin pitkään töissä niin illat kuluu nopsaan, mutta viikonloput on usein vaikeita, jos ei ole mitään suunnitelmia ja yleensä ei ole. Silloin tuntuu tosi yksinäiseltä. Se lohduttaa että ainakin viikonloppuisin voin nukkua niin paljon kuin haluan, ei ole ketään hätyyttämässä ylös sängystä :D

Oon ollut elämäni aikana niin paljon yksin ja sinkkuna, että tähän on jo tottunut. Pysyn järjissäni sen ansiosta että minulla on työpaikka ja urheilen. Niin tunnen itseni jotenkuten normaaliksi ihmiseksi.

• työtön uneksija

Lenkkeilen luonnossa, katselen leffoja ja sarjoja, surffaan netissä, piirrän, siivoan ja kokkaan, pyörin kaupungilla vaikka huvikseni, syksyllä sienestän ja marjastan, hoidan lemmikkielukoita, kuuntelen musaa ja luen.

Näillä saan työttömänä päiväni kulumaan ihan kivasti. Ei haittaa vaikka ystäviä on pyöreä 0. Mutta tietsikalla oloa kannattaa aina vähentää ja mennä vaikka metsään sen sijaan. Liika netissä roikkuminen saa ihmisen masentumaan entisestään.

• Stupidass

Alkoi vituttamaan tämä vanha foorumi sen verran että oli pakko nostaa tämä! ''en voi introverttiydelleni mitään'' Olen silti läski ja istun tässä enkä tee asialle mitään.

Voi vitun kusipää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3655
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      38
      1793
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1723
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1621
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      93
      1460
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1414
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1293
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      126
      1090
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1015
    Aihe