omaopel.fi - palvelu

opelist

Hei,
Oletteko jo kokeilleet omaopel.fi -palvelua ja onko kokemuksia että toimiiko miten ?
Mainostavat että porttaalista pitäisi näkyä oman auton huoltohistoria ja huoltokampanjat (takaisinkutsut?)

36

4284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Olen kokeillut ja kokeilun lopettanut - hyödytön "palvelu". Ei näkynyt huoltohistoria, eikä huotokampanjoistakaan selvinnyt mistä mahdollisesti olisi kysymys.

      • omaopeli

        hyvä palvelu,
        näkyy koko auton huoltohistoria ja saa muutakin tietoa.
        ensin pitää käydä liikkeessä todistamassa että omistaa
        auton,eikai sitä miten vaan saa toimimaan,
        ajattele järjellä mitä siitä tulis jos ottaa tiellä toisten
        autojen rekkareita, ja katsoo mitä niihin huoltoja ja
        korjauksia on tehty,
        Eli auto pitää olla rekisteröity sinulle tai olet haltija jos
        on rahoitusyhtiön auto.


      • Oikeesti hei
        omaopeli kirjoitti:

        hyvä palvelu,
        näkyy koko auton huoltohistoria ja saa muutakin tietoa.
        ensin pitää käydä liikkeessä todistamassa että omistaa
        auton,eikai sitä miten vaan saa toimimaan,
        ajattele järjellä mitä siitä tulis jos ottaa tiellä toisten
        autojen rekkareita, ja katsoo mitä niihin huoltoja ja
        korjauksia on tehty,
        Eli auto pitää olla rekisteröity sinulle tai olet haltija jos
        on rahoitusyhtiön auto.

        Ketä kiinnostaa toisten autojen huoltotiedot???


      • Anonyymi

        Sellaista, joka omistaa samanalaisen auton!


    • amis ei osaa

      ai kävit marmoritiskillä tekemässä tietojenluovutusopimuksen ?

      • ................

        En, vaan käytin netissä tätä omaopel.fi palvelua. Eikös se nimenomaan ollut tarkoitus olla nettipalvelu, eikä tiskipalvelu liikkeessä?


      • viiksetkään ei kasva
        ................ kirjoitti:

        En, vaan käytin netissä tätä omaopel.fi palvelua. Eikös se nimenomaan ollut tarkoitus olla nettipalvelu, eikä tiskipalvelu liikkeessä?

        eli et ole käyttänyt/osannut lukea/ymmärtänyt


      • nettipalveluko?
        viiksetkään ei kasva kirjoitti:

        eli et ole käyttänyt/osannut lukea/ymmärtänyt

        Kökköpalvelu ja aika keskeneräinen nettipalveluksi, kun ei voi todentaa itseään verkonkautta.

        PS. Alä masennu parrankasvustasi, kyllä se alkaa sinullakin kasvamaan kun tulee hieman vuosia lisää...


    • gfsd

      Vähä ehkä kankeaa meininkiä vielä, kun on aika "uusi juttu", mutta eiköhän tuokin sovelus kehity vielä. Metroautossa ainakin tarjosi tuota..

    • 17+9

      Kirjauduin juuri äsken. Kokemus oli epämiellyttävä. Sivut tuntuvat olevan jumissa, vasteaika venyy minuuteiksi. Oman auton kirjaaminen oli yhtä sählinkiä, ja sivuston todellisista ominaisuuksista saanen selkoa vasta sen jälkeen, kun olen käynyt todistamassa omistajuuteni tiskillä. Saas nähdä, löytyykö sieltä edes samoja huoltohistoriatietoja, mitä olen paperimappiin tallentanut vuosien varrella.

    • inzigniakuski

      omaopel on hyvä myyntityökalu liikkeille , ja onhan se kiva tuo huoltohistoriakin olla tallessa. Liikkeessä sanoivat että ei kovin vanhoja tietoja näy koska palvelu on "vasta perustettu" eli jotain 2011 alkaen vasta näkyy huollot.

      sitten, kun olet auton tiedot syättäny sinne (Auton valmistenumero on aina ilman O- kirjaimia alussa eli ei WOLO... tms , vaan W0L0....) , painelet johonkin Ooppelin huoltoon ja pyydät että varmistavat että oot auton ommistaja. Sitten vasta näkyy huoltohistoria.

      PAITSI, jos et ole autoas ikinä merkkiliikkeessä huollattanu, sitten ei näy MITÄÄN. Mutta, kuka jossain potkukelkkakorjaamossa nyt autoa huollattaiskaan :)

    • 4+12=16

      Jos Opelilla on joku kampanjalehtinen ilmestynyt web-sivuilleen, niin sitten siihen kampanjalehtiseen tulee linkki tuonne omaOpel-palvelun erikoistarjouksiin, eipä siellä mitään ylimääräisiä muita tarjouksia ole näkynyt.

    • (i)

      Palvelu? Mitä lisäarvoa? Paljon vaikeakäyttöisempi kuin puhelin, jolla voi halutessaan varata paljon nopeammin huollon.

      • dat-sun

        Aivan samaa mieltä.


    • Tasauto

      Ihan hyvin toimii.Näytti että omaan autooni oli maahantuojan softa-päivitys ja vuoron
      sai jo samalle viikolle kun tuli muuta asiaa kaupunkiin.
      Reilu puolituntia ja kaikki meni tietysti takuuseen ja oli ilmaista.
      Ei kaikkea uutta tarvitse heti haukkua ja sivut kehittyy vielä aivan varmasti.

      • Ihme hommia

        Omaopel-palvelussa oli ilmoitus, että autoosi on päivitys olemassa ja siitä kiinnostuneena soitin ko. palvelussa olevaan lisätietoja antavaan puhelinnumeroon, mutta puhelimeen vastannut asiantuntija ei tiennyt lainkaan mistä asiassa on kysymys eli silleen.... kiitos ja kuulemiin!

        Minulle heräsi kysymys miksi siellä on tuollainen lisätietoja puhelinnumero, jos mitään tietoja ei kuitenkaan saa.

        Omastani on edelleen ko. päivitys / korjaus tai mikä sitten lieneekään edelleen tekemättä, kun auto toimii kuitenkin.


    • Tasauto

      No hei hurraa
      Ei tietenkään anneta henkilökohtaisia autoon koskevia tietoja sillä soittajahan olisi voinut olla kuka tahansa eikä auton omistaja / haltija.
      Auto vaan merkkiliikkeeseen niin kyllä ne siellä kertoo mielellään mitä päivitys koskee ja jos takuu voimassa niin kaikki ilmaista.
      Kaikille Mokka 4x4 auton omistaville voin kertoa että autoihin on maahantuojan päivitys nelivetoon liittyen että yhteys vaan Opel huoltoon.

      • Maksullinenko?

        Ahaa, siis nuo OmaOpel -kampanjat ovat maksullisia muille kuin takuunalaisilla autoilla ajaville. Kumma juttu, kuvittelisi jos auto on jollakin tapaa lähtökohtaisesti viallinen, että ko. korjauksen maksaisi valmistaja/maahantuoja.


      • Ihme hommia

        Ei kai nuo autotyypin viat ja niiden korjaukset ole kuitenkaan millään tasolla salassapidettävää henkilöön kohdistuvaa tietoa.

        Ja siellä on kuitenkin se puhelinnumero, josta pitäisi saada lisätietoja... miksiköhän, jos mitään ei joko voi tai osaa kertoa asiakkaalle?


      • tsiigaaja
        Maksullinenko? kirjoitti:

        Ahaa, siis nuo OmaOpel -kampanjat ovat maksullisia muille kuin takuunalaisilla autoilla ajaville. Kumma juttu, kuvittelisi jos auto on jollakin tapaa lähtökohtaisesti viallinen, että ko. korjauksen maksaisi valmistaja/maahantuoja.

        No jos kampanja lukee omaopelissa, niin silloin se on ILMAINEN parannus autoosi. Älkää levitelkö huhuja ihmiset,. Viikin Metroauto sano että saat tuoda autos koska vaan tänne , laitetaan se kampanja kuntoon ja jos samalla haluat teettää jotain muuta niin paas alusta vaan.

        Tekniset kampanjat on aina ilmaisia. Ne on opelin omia parannuksia autoihin.


      • tsiigaaja
        Ihme hommia kirjoitti:

        Ei kai nuo autotyypin viat ja niiden korjaukset ole kuitenkaan millään tasolla salassapidettävää henkilöön kohdistuvaa tietoa.

        Ja siellä on kuitenkin se puhelinnumero, josta pitäisi saada lisätietoja... miksiköhän, jos mitään ei joko voi tai osaa kertoa asiakkaalle?

        Soita johonki opel merkkiliikkeeseen, ne kertoo mitä kampanja koskee


      • Anonyymi
        tsiigaaja kirjoitti:

        No jos kampanja lukee omaopelissa, niin silloin se on ILMAINEN parannus autoosi. Älkää levitelkö huhuja ihmiset,. Viikin Metroauto sano että saat tuoda autos koska vaan tänne , laitetaan se kampanja kuntoon ja jos samalla haluat teettää jotain muuta niin paas alusta vaan.

        Tekniset kampanjat on aina ilmaisia. Ne on opelin omia parannuksia autoihin.

        Maahantuojan olisi syytä katkaista siivet huolta ja osoittaa sovelluksen toimivan, jos näin on.
        Minulla on Opel Grandland hybrid X4 jonka latausta, lämmitystä, ilmastointia jne. ohjataan ko. sovelluksella. Esimerkiksi moottorin esilämmitystä ei voi ohjata muulla tavoin. Kun sovellus ei toimi, on moottori käynnistettävä kylmiltään 24 asteen pakkasessa. Sovelluksessa ei päivity edes kello. Päivitystä osoittava nuolikin pyörii väärään suuntaan. Takuu on voimassa, mutta kukaan ei voi/osaa tehdä mitään.


    • jartsa 55

      Kyllähän siellä palvelussa huoltotietoja näkyy, mutta ainakin oman autoni osalta huoltojen ja korjausten ajankohdat sekä kilometrimäärät heittävät todellisiin jopa tuhansilla kilometreillä ja useilla kuukausilla verrattuna huoltokirjan ja korjauskuittien mukaisiin.

      Opel.fi:n päivämääriä ja kertyneitä kilometrejä lukien vaikuttaa siltä, että oma autoni ei ole liikkunut reiluun puoleen vuoteen kilometriäkään?!?

      Eihän tällä ole itselleni sen suurempaa väliä, kun tiedän todellisen tilanteen, mutta kun joskus tuon kaaran myyn, niin uusi omistaja saattaa ihmetellä opel.fi:n kautta noita outoja korjaustapahtumia.

      • tsiigaaja

        Jos opel liike naputtelee lumerot väärin tietsikalle, niin sitten ne menee väärin joka paikkaan. Näin metroauto mulle asian selitti. Jälkeenpäin hankala korjata tietoa jos ei jopa mahdotonta. Kantsii säilyttää huoltokirja.


      • as cona
        tsiigaaja kirjoitti:

        Jos opel liike naputtelee lumerot väärin tietsikalle, niin sitten ne menee väärin joka paikkaan. Näin metroauto mulle asian selitti. Jälkeenpäin hankala korjata tietoa jos ei jopa mahdotonta. Kantsii säilyttää huoltokirja.

        Mulla ainakin ihan sekaisin ne tiedot siellä palvelussa...harmillista


    • perseestä

      nyt huoltopalvelu poitettiin kokonaan ei näy mitään
      ja herjaa viime vuoden huoltoa mikä on tehty
      Pitäs viime vuoden huoltokin tehdä uudelleen
      ja on ens viikolla 2014 huolto

      • Juju..

        Kuinka tarkasti tuo järjestelmä näyttää/näytti tuon huoltohistorian? Tuleeko sinne joka käynnistä jtn, jos käyn vaikka polttimot vaihtamassa?


    • toimiikyllä

      Mokka 4-vedon softa päivitettiin lokakuussa ja pyyhkijän sulat uusittiin takuuseen, näkyy oma-opel tiedoissa neissä.

    • Jhkd

      Huoltohistoria näkyy hyvinkin suppeasti ainakin minulla.. Olisi kiva jos olisi vähän laajemmin ja ehkä kustannuksetkin. Hauska yllätys oli, että näin myös entisen käyttäjän huoltohistoriaa.. Tosin oli leasing käytössä..

    • astrajalla

      Valitettavasti palvelu? on rakennettu huonon ohjelmiston avulla. Se on tosiaan hidas ja kaatuilee kesken. Minulle se on silloin hyödytön. Häiritsen siis edelleen sähköpostein liikkeitä ja kauppiasta.

      Olis tehnyt kunnollisen palvelun kun sen markkinointiin kuitenkin uhrataan varoja. Olen pettynyt palveluun, en autoon sen sijaan lainkaan.

    • imkina

      Mulle vaihdettiin laatikkoon öljyt 2014 eikä vieläkään näy tiedoissa.

    • Jhjhf

      Mulle tullut kaikki työt huoltohistoriaan renkaan vaihdosta lähtien. Länsiautossa käyty pelkästään. Ja tosiaan täälläkin näkyy edellisen omistajan tekemät huollot, vaikkei palvelua ollut silloin vielä olemassa edes.

      • omatosat

        Tosi jänskää mahtaa vaan olla suolaset huolto hinnat länsman biilis?


      • Jgjh

        Ihan normi merkkihuoltohinnat. Maksat vähän enemmän kuin jossain peran autohuollossa, mutta tiedät että auto tulee valmiiksi ajallaan eikä siellä mene sormi suuhun..


      • Bruuumm
        omatosat kirjoitti:

        Tosi jänskää mahtaa vaan olla suolaset huolto hinnat länsman biilis?

        kaikki on suhteellista..ihan hyviä tarjouksia länsiautolla nytkin mm. Best value -20% 06-11vm autoille, jarrusarjat palat -25% ja opel assistance palvelu kaupan päälle määräaikaishuolloissa, eikä merkitystä mikä vm.

        Tästä huomaa että merkkihuoltojen keskenkin aika kovaa kilpailua asiakkaista. Uusien autojen myynti nihkeetä, niin huollot pitää taloja pystyssä.


    • Anonyymi

      Eipä näytä enään toimivan, on tähän saakka huoltohistoriaa saanut katsoa mutta nyt ei pääse enää oma opel sivuille. Kysyy jotain aktivointikoodia jota minulla ei öle.
      Eipä tuo niin tärkeää ole pääseehän sitä muualle huollattamaan ooppelini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe