Tää on niin tätä välillä

moikkaillaan:)

Olen tarkkaillut jonkin aikaa erästä henkilöä. Kiinnitin kyseiseen ihmiseen huomiota alunperin no myönnetään hän on aikas viehättävä. No tilanteessa jossa olemme, on oikeesti mahdotonta alkaa luontevasti selvittelemään varsinkaan toisen seksuaalista suuntautumista. Eli iki ihana salapoliisileikki tulkitse eleistä... Noh olen yrittänyt tulkita. Olen yrittänyt järkeillä ja tulla myös järkiini. Ei onnistu tämä on kyllä niin tapaus... yhtenä päivänä toista ja toisena ihan toista. Välillä painellaan ohi eikä noteerata ollenkaan. Välillä oikein tullaan juttelemaan. Plääh jotenkin ihan tavallisen keskustelun muodostaminen on todella haastavaa meille. Vaikka molemmilla on erittäin vahvat sosiaaliset taidot. Joo ja sitten ihan moikkaus ihmiselle yleisesti ei kovin haastava laji. Tempaset käden ilmaan ja siinä se... Toisille tämäkin tuntuu olevan välillä mahdotonta. Viimeksi kun törmäsin tähän viehättävään. Tämä kyllä katsoi kun sanoin sen kontaktoitumiseen yleisesti käytetyn sanan MOI. No vastaavan tervehdys sanan sijaan ihminen jähmettyi ja vain tuijottaa. Tuota että mitäs siinä sitten ... No lähti hän sitten ripeästi tilanteesta nenä kohti kattoa... Aarg mä en niin tajuu myönnän mua kävi naurattamaan koko tilanne.. Mutta silti lepakonkin synapsit menee solmuun tämmösestä. Oli vaan pakko jakaa tämä! Koskaan ollut näin hankalaa kommunikointi.

35

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysykää kaapeissanne

      Mua inhottaa, että pitää alkaa nykyään ajatella naisitakin, et ne kattoo sillä silmällä.

      • oikeesti inhottaa

        Ja mä saan sanoa näin. Eikä se mitään vihaa ole. Mua van inhottaa.
        Eiks teille pitäs olla uimahallitkin omat. tai pitäskö teidän mennä miesten puolelle.


      • dfsgfsg
        oikeesti inhottaa kirjoitti:

        Ja mä saan sanoa näin. Eikä se mitään vihaa ole. Mua van inhottaa.
        Eiks teille pitäs olla uimahallitkin omat. tai pitäskö teidän mennä miesten puolelle.

        Lesbous tee naisesta yhtään vähemmän naista. Kyllähän ne miehet siellä kyyläisi niitä alastomia lesboja ihan samalla tavalla kuin kyyläisivät alastomia heteronaisiakin... ja tiedä mitä yrittäisivät tehdä. Naisesta kun ei näy päälle päin, että se on lesbo, ja vaikka näkyisikin, niin eipä se ole ennenkään miehiä estänyt tekemästä mitä huvittaa.

        Se että sua inhottaa, ON vihaa. Irrationaalista pelkoa, johon reagoit vihalla. Ehkä olet niin epävarma omasta seksuaalisuudestasi... tai kateellinen. :)


      • no jo on
        oikeesti inhottaa kirjoitti:

        Ja mä saan sanoa näin. Eikä se mitään vihaa ole. Mua van inhottaa.
        Eiks teille pitäs olla uimahallitkin omat. tai pitäskö teidän mennä miesten puolelle.

        Tyttö tyttö sä olet lesbojen palstalla. Mietin miksi etenkin jos sua niin inhottaa. Täällä on monta heteroille suunnattua palstaa.


      • mee sä vaan
        oikeesti inhottaa kirjoitti:

        Ja mä saan sanoa näin. Eikä se mitään vihaa ole. Mua van inhottaa.
        Eiks teille pitäs olla uimahallitkin omat. tai pitäskö teidän mennä miesten puolelle.

        Mee sä miesten puolelle. Siellähän sä näet sun ihailemia miesten kulleja sitten. Luulis olevan heteronaisesta mahtavaa...


      • älä pelkää

        Kannattaa tulla sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa niin ei enää inhota. Kun hyväksyy itsensä sellaisena kun on, ei ole enää mitään syytä inhottua toisten suuntauksista. Tämä on hyvin yksinkertaista. Pelko pois vaan.


      • Suojaudu
        oikeesti inhottaa kirjoitti:

        Ja mä saan sanoa näin. Eikä se mitään vihaa ole. Mua van inhottaa.
        Eiks teille pitäs olla uimahallitkin omat. tai pitäskö teidän mennä miesten puolelle.

        Hahhaa, varo vain, etten joudu katseeni kohteeksi heti huomenna... Ajattele miten vaarallista on elämä, kun keneenkään ei voi enää luottaa. Paras ystäväsi, työkaverisi, mummosi... Kuka tahansa voi paljastua lesboksi. Meitä on kaikkialla, joten jos haluat suojautua, on parempi pitää pää pensaassa. Ja entäpä kaikki maailman biseksuaalit, ehkä sinun kannattaisi harkita suojautumista heiltäkin?


      • naksuu ja poksuu
        Suojaudu kirjoitti:

        Hahhaa, varo vain, etten joudu katseeni kohteeksi heti huomenna... Ajattele miten vaarallista on elämä, kun keneenkään ei voi enää luottaa. Paras ystäväsi, työkaverisi, mummosi... Kuka tahansa voi paljastua lesboksi. Meitä on kaikkialla, joten jos haluat suojautua, on parempi pitää pää pensaassa. Ja entäpä kaikki maailman biseksuaalit, ehkä sinun kannattaisi harkita suojautumista heiltäkin?

        Niin ja on vielä se mahdollisuus jossa herättyään tajuaa olevansa itse bi.


    • ölkjhgfghjklö

      Mä käyttäydyn just noin ihastuneena :( Valitettavasti.

    • 20-10

      Ihastuneena käyttäytyy yleensä noin, koska ei halua näyttää ihastustaan.

    • I know

      I know what you feel. Millaisesta tilanteesta on kyse?

      • N-Xxx

        Täällä teen asioita joista eniten nautin


    • ghstdh

      Jos se tilanne on erään budolajin harkat liikuntamyllyssä, niin sitten meillä on sama ongelma ;)

    • n-eiti

      Olen samaa mieltä kuin muutama aikaisempi, eli tämä aloittajan kuvaama "viehättävä" saattaa olla hyvinkin ihastunut. Ystävällinen jutustelu "viehättävälle" voisi toimia ja auttaa rikkomaan jään, joka jähmentää tätä ujoa viehättävää. Eleet kertovat enemmäin kuin tuhat sanaa ja joskus jopa omiin tuntemuksiin kannattaa luottaa, jos tuntuu että kyseessä saattaisi olla hyvin potentiaalinen viehätys! Onnea aloittajalle tilanteeseen!

    • lkjgug

      Mä käyttäysyn yleensä välttelevästi, jos muita on lähellä. Tämä siksi, että olen kaapissa, ja ovi pysyy tiukasti kiinni ;) Jos mun ihastuksen kohde on yksikseen yritän yleensä ottaa katsekontaktia ja päästä juttelemaan.

    • täälläkin

      Käyttäydyn itse samalla tavalla yhtä kyseistä henkilöä kohtaan, jota pidän kiinnostavana. En tiedä miksi vältän kaikki tilanteet, joista hän voisi "arvata", mitä mieltä hänestä olen. Juuri sitähän minä sisälläni toivon.. Jälkikäteen manaan miksen kuitenkin jäänyt vaikka juttelemaan hetkeksi.

      • 999999999999999

        Missäpäin olet häntä nähnyt?


      • täälläkin
        999999999999999 kirjoitti:

        Missäpäin olet häntä nähnyt?

        Olisi liian tunnistettavaa jos kertosin:) Mutta näen liian harvoin ja liian lyhyen aikaakin vielä. Minulla ei siis ole hajuakaan tämän suuntautumisesta, käytöksestä olen päätellyt jotain lepakkoon viittaavaa. En tiedä kuinka hän suhtautuisi, kun olen häneen niin tykästynyt.


      • 9999999999999999999
        täälläkin kirjoitti:

        Olisi liian tunnistettavaa jos kertosin:) Mutta näen liian harvoin ja liian lyhyen aikaakin vielä. Minulla ei siis ole hajuakaan tämän suuntautumisesta, käytöksestä olen päätellyt jotain lepakkoon viittaavaa. En tiedä kuinka hän suhtautuisi, kun olen häneen niin tykästynyt.

        Ymmärrän. On tosi vaikea tietää toisen seksuaalista suuntatumista. Se ei kuitenkaan aina näy päällepäin. Entä vastaisitko siihen, että näitkö häntä useammin kesällä kuin esim nyt syksyllä?


      • N-XxX
        999999999999999 kirjoitti:

        Missäpäin olet häntä nähnyt?

        Missä päin itse olet ollut näytillä:)?


      • 99999999999999999
        N-XxX kirjoitti:

        Missä päin itse olet ollut näytillä:)?

        Hmm... Miten tämän sanoisin, paljastamatta liikaa... Kauniissa paikassa, jossa hänen tekemiset kaunistaa paikkaa entisestään.


      • täälläkin
        99999999999999999 kirjoitti:

        Hmm... Miten tämän sanoisin, paljastamatta liikaa... Kauniissa paikassa, jossa hänen tekemiset kaunistaa paikkaa entisestään.

        Näin kesällä useammin:) Sinullakin taitaa olla samanlainen tilanne.. Mikähän kaunis paikka on kyseessä?


      • N-Xxx
        täälläkin kirjoitti:

        Olisi liian tunnistettavaa jos kertosin:) Mutta näen liian harvoin ja liian lyhyen aikaakin vielä. Minulla ei siis ole hajuakaan tämän suuntautumisesta, käytöksestä olen päätellyt jotain lepakkoon viittaavaa. En tiedä kuinka hän suhtautuisi, kun olen häneen niin tykästynyt.

        Pitää varmaan esiintyä seuraavan kerran batman trikoissa:)


      • N-Xxx
        99999999999999999 kirjoitti:

        Hmm... Miten tämän sanoisin, paljastamatta liikaa... Kauniissa paikassa, jossa hänen tekemiset kaunistaa paikkaa entisestään.

        No ensinnäkin jos olen oletettu se henkilö.. nin mitä väliä on jos ihan vihdoin paljastuisit?


      • N-Xxx
        9999999999999999999 kirjoitti:

        Ymmärrän. On tosi vaikea tietää toisen seksuaalista suuntatumista. Se ei kuitenkaan aina näy päällepäin. Entä vastaisitko siihen, että näitkö häntä useammin kesällä kuin esim nyt syksyllä?

        syksyllä


      • 999999999999
        täälläkin kirjoitti:

        Näin kesällä useammin:) Sinullakin taitaa olla samanlainen tilanne.. Mikähän kaunis paikka on kyseessä?

        Mä en halua paljastaa enempää. Oon ihan varma, ettet kuitenkaan ole hän. Suomessa on varmaan paljon samassa tilanteessa olevia. Aika mahdotonta, että netin välityksellä voisi käydä sellainen tuuri, että olisit juuri hän.


      • N-Xxx
        999999999999 kirjoitti:

        Mä en halua paljastaa enempää. Oon ihan varma, ettet kuitenkaan ole hän. Suomessa on varmaan paljon samassa tilanteessa olevia. Aika mahdotonta, että netin välityksellä voisi käydä sellainen tuuri, että olisit juuri hän.

        Aijon silti kysyä sulta muutaman jutun esim päivä ja aika ne ei sano mitään kenellekkään muulle. Nyt on vaan pakko uskoa mahdottomiin asioihin.


      • 999999999999999999
        N-Xxx kirjoitti:

        Aijon silti kysyä sulta muutaman jutun esim päivä ja aika ne ei sano mitään kenellekkään muulle. Nyt on vaan pakko uskoa mahdottomiin asioihin.

        Mikä päivä ja aika? Siis kesäaikaan nähtiin useammin kuin nyt.


      • 9999999999999999
        999999999999999999 kirjoitti:

        Mikä päivä ja aika? Siis kesäaikaan nähtiin useammin kuin nyt.

        Jos viittaat päiviin jolloin nähtiin, niin ei mitään tiettyä päivää. Kaikki aikalailla sattumaa... Syksyllä meillä on näköjään ollut vähän huonoa tuuria.


    • ****

      ****Olinpa zoomailemassa Nallessa perjantai-iltaa.Ykskään nainen ei jutellut mulle.Kundit oli kivoja ja
      puheliaita.Että se näistä live osuuksista,takas nettiin****

    • hki5

      Viikonloppuisin näen sinut, mutta aina vain hetken verran. Mutta ikävä kyllä olet ilmeisesti varattu, sormuksesta päätellen.

      • Noxxjo

        Ikävää tuottaa pettymys mutta näen usein kyseistä henkilöä.


    • zii1

      Vieläkö moikkailette vai onko tilanne edennyt jotenkin?

      • moi moi nukkumatti

        No ei oo tai siis on. Lähinnä siten että aikaisemmin oli mennä järki nyt on menny noi yö unet.. .. ihan typerää tälläinen.. ..


      • rokkikukka
        moi moi nukkumatti kirjoitti:

        No ei oo tai siis on. Lähinnä siten että aikaisemmin oli mennä järki nyt on menny noi yö unet.. .. ihan typerää tälläinen.. ..

        Kannattaa varmaan miettiä että onko sulla tässä tilanteessa jotain menetettävää. Näistä viesteistä saa sellaisen käsityksen, ettei teidän sosiaalinen kanssakäyminen ole moikkailua kummempaa, ja sekin aiheuttaa sinulle jopa yöunien menetyksiä niin suosittelisin kyllä vahvasti tekemään asialle jotain. Ajattele asiaa vaikka niin, että jos aloitteen tekemisesi jälkeen tämä ihminen lakkaa moikkaamasta sinua, niin silloin hän ei ole edes Sinun moikkailusi arvoinen. Parhaimmassa tapauksessa käy niin, että jonkinlainen aloite tai hienovarainen vihjailu johtaa kahden ihmisen väliseen suhteeseen, oli se sitten ystävyyttä tai jotain enemmän. Punnitse että valitsetko mieluummin pelkän hermoja raastavan moikkailun ihmisen kanssa, joka ei ole arvoisesi, vai uuden tuttavuuden ja jopa ystävyyden joka voi johtaa enempäänkin. :) Rohkeutta vain spekuloinnin sijaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe