Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksinäisten pitäisi järjestää miittejä enemmänki

Miittinkiä kehiin?

Tässä aikana kuluksi kun selailin (ylläri) koiraihmisten sivuja niin siellä aktiivisesti olivat järjestämässä miittejä ja jopa toteutuneita sellaisia. Yksinäisille ihmisille en sitten löytänyt pahemmin aktiivisia sivustoja missä sovitaisiin aika ja paikka periaateella tapaamisia. Paikkojen kun pitäisi olla sellaisia että autotokin ja työssä käyväkin voisi venyä niihin. Miten ois voisko tämän postauksen alle luetella hyviä miittaus paikkoja YMPÄRI SUOMEN? Ketään ei olla kiskomassa väkisellä ulos mutta jotain eloa nyt yksinäisiin iltoihin varmasti moni kaipaisi. Muistan täällä oli hyvin alkanut postaus jossa aloittaja oli tulossa jopa kotoa asti hakemaan vaan kuukauden sisään se... katosi :(

Ite voisin luetella muutaman hyvän pk-seudulta mihin voi tulla vapaaehtoisesti ja koska ne ovat säännöllisiä niin yhden kuukauden pois jättö ei hommaa kaataisi.

http://www.rekkurescue.com/keskustelu/viewtopic.php?t=4982 -> Nelijalkaisten kokoontuminen vaan saanee koiratonkin tulla jutskaamaan ja rapsutelemaan.

http://skjl.net/ -> ks. yhdistykset ja tapahtumat linkkejä josta löytyy paikallisia tapahtumia (pienet kunnat). Jyrsijä ja kanipainoitteiset eli nelijalkaisten parissa puuhailua.

http://www.sey.fi/sey_toimii/seyn_jasenyhdistykset -> Vapaaehtoista toimintaa paikallisella löytöeläintalolla eläinten sekä muiden ihmisten parissa. Iltaisin varsinkin kaipaavat auttavia käsiä taloille.

Liikunnan ystäville, valtakunnalliset tapahtumat:
https://fi.mynextrun.com/
http://www.juoksija-lehti.fi/Default.aspx?tabid=3007
http://www.fitlandia.fi/liikkumaan/juoksu/kilpailukalenteri/

94

1837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miittinkiä kehiin?

      Ps. Tuossa joukossa on muualtakin päin Suomea eli kohtaamisia nyt kehiin. Kyynikot saa miinustella mun puolesta perjantain kunniaksi ;)

    • sossupossu22

      Pohjois-suomeen olis kiva kans saaha tänmösiä miittejä! :)

    • Uppaa!

      Pidetään ylhäällä eli nostoa ^^

    • ^Jaksaa, jaksaa

      ^^^^

    • Hihii <3

      En anna tippua ;)

    • Tykö tyttis
    • Itse olisin todella halukas tulemaan miittiin... Olisi hyvä jos saataisiin muita äärimmäisen yksinäisiä alle 30 vuotiaita ilmaantumaan paikalle.

    • Pidetäänkö Helsingissä miitti?

    • yksinäinen mies.-

      En ole parhaimmillani ryhmässä joten jätän miitin väliin vaikka mieli tekis tulla. En mä varmaan keksis mitään puhuttavaa ja ei olis järkee tulla ja olla vaan hiljaa. kahden keskinen miitti sopis mulle kun siinä vois keskittyy vaan siihen toiseen yksinäiseen.

      • Hipsuvarvas

        Höh, nyt et aattele noin :-) Jos haluat tulla, niin tulet vaan. Jos et keksi puhuttavaa, niin kuuntelet.

        Kyllä yksinäiset ymmärtää toisia yksinäisiä. Rohkeasti mukaan vaan :-) Tuskin tapaamiseen kuitenkaan kymmenittäin tulee ihmisiä eli pieni porukka varmaan ja siinä helpompaa tutustua.


    • elavakuollut

      Miittiä kehiin vaan, kenen itsetunto on tarpeeksi vahva johtajan rooliin?

      • Hipsuvarvas

        No ei varmaan kenenkään yksinäisen :-) .... :-(

        Onhan toi pk-seudun yksinäisten tapaamiset jos siellä päin asuu.


    • elavakuollut

      Okei sitten, mä hoidan sen :/. Miten olisi PKseudun yksinäiset? Klo 17 Helsingin pääpostin edessä perjantaina? Mikä on siinä mannerheimin patsaan vieressä.

      • Hipsuvarvas

        Hui, näin pian jo =-O


    • elavakuollut

      Luulin, että yksinäisillä ei ole viikonloppu suunnitelmia :P. Noh, kuka olisi mukana.

    • elavakuollut

      Kukaan? Ei kukaan? Eläkää hetkessä ihmiset, eikö kukaan ole kyllästynyt kotona mätänemiseen?

      • Hipsuvarvas

        No kyllä mä oon. Vaikka enempi tunnen homehtuvani :-D. Mut voisko olla klo 18 mitenkään? Vaikkakin en usko sen lisäävän osallistujia :-(

        Jospa nää muut yksinäiset täällä on nyt telkun ääressä tai nukkuvat jo? Jos huomenna löytyis tulijoita?
        Yhteisen edun merkeissä kyllä klo 17 käy, jos vaan ette heti 17 lähde muualle :-)


      • elavakuollut
        Hipsuvarvas kirjoitti:

        No kyllä mä oon. Vaikka enempi tunnen homehtuvani :-D. Mut voisko olla klo 18 mitenkään? Vaikkakin en usko sen lisäävän osallistujia :-(

        Jospa nää muut yksinäiset täällä on nyt telkun ääressä tai nukkuvat jo? Jos huomenna löytyis tulijoita?
        Yhteisen edun merkeissä kyllä klo 17 käy, jos vaan ette heti 17 lähde muualle :-)

        All right klo 18, avoin päivän muutoksille, aikatauluille, itelläni on la vähän menoa aamulla, tietääkseni ei muuta. Tällä hetkellä huomenna, perjantai 1.11 klo 18. Laittakaa edes viestiä, jos ette tule, jotain informaatiota, niin ensi kerralla(jos semmoista on) tietää mitä parantaa.


    • elavakuollut

      Tällä hetkellä 1 ihminen vahvistanut tulevansa. Rohkeasti vain viestiä, jos kiinnostaa tavata muita yksinäisiä. Myöhemmin tänään ilmoitan, miten minut tunnistaa, niin ei erehdy.

    • Tulen paikalle, nähdään siellä!

      • elavakuollut

        Mahtavaa! En ole vielä päättänyt mitä teen tuntomerkkien mukaan. Keksin tässä illalla jotain, varmaan jonkin huivin laitan käsivarteen. Okei 2 ihmistä ainakin minun lisäksi, voi tulla, vaikka ei uskaltaisi laittaa sitä tänne. Olisi mukava vain tietää, että odotetaanko ketään sen jälkeen, kun ilmoittuneet ovat saapuneet. 18.00 tällä hetkellä tapaamisaika, odotetaan varmaan 18.15 asti, jos joku myöhästyy ja sitten mennään vaikka kahvilaan, tai jos jollain on hyviä idiksiä. Mielellään ei mitään baari iltaa, ei vain sen takia, että budjetti on tiukalla, vaan moni ei varmaan pidä tuntemattomien kanssa juomisesta. Ei ikinä tiedä mitä ideoita jotkut saavat päähänsä...


    • elavakuollut

      Nonnih te ujot siellä ruudun takana, mukaan vaan. Minulla on ruskeat kengät, siniset farkut, luultavasti avonainen musta takki, jonka alla on sininen kauluspaita, vasempaan käteen olen sitonut oliivinruskean kaulahuivin(ei löytyny parempaa väriä), luultavasti sätkä suussa ja tuijottelen hermostuneenä kännykkää. Vielä pääsee mukaan, voi tulla vaikkei ilmota, niinkuin sanoin. Luultavasti klo16-18 välillä en pysty lukemaan foorumia. Odottelen siellä varmaan vähän ennen 18:toista, 18:15 varmaan sitten ne jotka saapuivat paikalle, lähdemme vaikka kahvilaan.

      • elavakuollut

        Ja tapaamispaikka oli Helsingin pääpostin edessä, siinä missä Kiasma ja Mannerheimin patsas sijaitsee, sitä vastapäätä.


      • Hipsuvarvas
        elavakuollut kirjoitti:

        Ja tapaamispaikka oli Helsingin pääpostin edessä, siinä missä Kiasma ja Mannerheimin patsas sijaitsee, sitä vastapäätä.

        Olen tulossa. Nähdään siellä! :-)

        Tulkaa ihmeessä mukaan yksinäiset :-)


      • ei pysty
        Hipsuvarvas kirjoitti:

        Olen tulossa. Nähdään siellä! :-)

        Tulkaa ihmeessä mukaan yksinäiset :-)

        Häpeän itseäni niin paljon etten pysty.


      • elavakuollut
        ei pysty kirjoitti:

        Häpeän itseäni niin paljon etten pysty.

        Pystyy pystyy :). Tällä hetkellä näköjään se 2 ihmistä, 3, jos minut lasketaan. No, se on 2 enemmän, kuin kuvittelin. Älkää jättäkö mua sinne yksin sateeseen seisomaan sitten :P.


      • Hipsuvarvas
        ei pysty kirjoitti:

        Häpeän itseäni niin paljon etten pysty.

        Älä ajattele noin hyvä ihminen :-)

        Tule, tule vaan, älä häpeä itseäsi kun me ei hävetä sua, vaan ollaan iloisia, että pystyit voittamaan epävarmuutesi ja ottamaan yhden askeleen eteenpäin :-)

        Tässä on nyt mahdollisuus päästä, vaikka edes tämän kerran, irti hetkeksi yksinäisyydestä.
        Tartu tilaisuuteen kun se tulee eteen.
        Samaa sanoisin kaikille nyt tulemistaan epäröiville. Tässä on tilaisuus, tarttukaa siihen, niin ette voi sanoa, etteikö teille olisi tarjottu mahdollisuutta tutustua uusiin ihmisiin.

        Rohkeasti vaan mukaan :-)


      • Hipsuvarvas
        elavakuollut kirjoitti:

        Pystyy pystyy :). Tällä hetkellä näköjään se 2 ihmistä, 3, jos minut lasketaan. No, se on 2 enemmän, kuin kuvittelin. Älkää jättäkö mua sinne yksin sateeseen seisomaan sitten :P.

        Mä en ainakaan jätä! Huoli pois :-) :-)


    • elavakuollut

      Hyvin sanottu :). Eikä haittaa, jos ei uskalla tällä kertaa paljon puhua. Tässä porukassa ei tuomita. Suunnitelma pitää vielä, ellei meteoriitti osu kalloon. Tänään 18.00 Helsingin pää postin edessä, tuntomerkit on annettu.

    • elavakuollut

      Tunnin päästä itse lähden kohti postitaloa, tavataan siellä yksinäiset! :)

    • Myöhäinen

      Eääääh,

      Tämä tuli ja meni nyt kyllä aivan liian nopeasti :

    • elavakuollut

      Tämän päiväinen tulos on= yksi ihminen minun lisäksi saapui paikalle, odotimme 20 yli asti ja lähdimme sitten kahvilaan. Uutta järjestän, jos mielenkiintoa löytyy. Ensi perjantaina menen Nyyti Ry:n nuorisohengailuiltaan, la tai su voin järjestää uuden miitin. Laitan tarkempaa tietoa ensi viikolla. Pe 8.11 kello 18-22 Nyyti Ry:n toimistossa, yhteydessä SPR kanssa järjestetään lukio/yliopisto ikäisille nuorille hengailuiltaa. Olen ollut tarkemmin yhteydessä illan vetäjään, eikä tarvitse opiskella kummassakaan paikassa, ikäraja luultavasti illalla silti on. Nyytin sivuilta löytyy tarkempaa tietoa, osoite on Pasilanraito 5,3krs juna-asemalta vain oikealle, sillan yli ja siinä se on. Itse voin odottaa toista foorumin henkilöä toimiston oven edessä, jos pelottaa tulla yksin. Tai vaikka Pasilan juna-asemalla, jos on epävarmuutta osoitteesta. Tarvitsen vain jonkun varmistuksen, että joku toinen olisi hengailuiltaan tulossa. Voin laittaa sitten lähempänä perjantaita tuntomerkkiä itsestäni, ettet mene jotain randomia seuraamaan.

      • Myöhäinen

        - "eikä tarvitse opiskella kummassakaan paikassa", ilmeisesti kuitenkin täytyy olla opiskelijana jossain koulussa joten minulle tämä ei sovellu. Jos la tai su onnistuisi miitti niin olisin kiinnostunut.


      • elavakuollut
        Myöhäinen kirjoitti:

        - "eikä tarvitse opiskella kummassakaan paikassa", ilmeisesti kuitenkin täytyy olla opiskelijana jossain koulussa joten minulle tämä ei sovellu. Jos la tai su onnistuisi miitti niin olisin kiinnostunut.

        Ei tietääkseni, jos se ohjaaja on siellä, jonka luulen olevan, pääsee kyllä sisään. Tuskin mitään ongelmaa syntyy, pystyn kyllä selvittämään sen asian, jos jotain syntyy. Itse menin sinne vaikka olen iltalukiossa, joka on tällä hetkellä tauolla ja juttelin vetäjän kanssa illan jälkeen kaikenlaisista asioista. 99% todennäköisyydellä iltaan pääsee liittymään, jos on ikähaitarissa.


      • Myöhäinen
        elavakuollut kirjoitti:

        Ei tietääkseni, jos se ohjaaja on siellä, jonka luulen olevan, pääsee kyllä sisään. Tuskin mitään ongelmaa syntyy, pystyn kyllä selvittämään sen asian, jos jotain syntyy. Itse menin sinne vaikka olen iltalukiossa, joka on tällä hetkellä tauolla ja juttelin vetäjän kanssa illan jälkeen kaikenlaisista asioista. 99% todennäköisyydellä iltaan pääsee liittymään, jos on ikähaitarissa.

        Hmm, koitin etsiä tuolta sivuilta mahdollista ikärajaa, mutta en sellaista löytänyt. Olisiko sinulla tietoa tästä ikärajasta? Itse olen siis 25-vuotias.


      • elavakuollut
        Myöhäinen kirjoitti:

        Hmm, koitin etsiä tuolta sivuilta mahdollista ikärajaa, mutta en sellaista löytänyt. Olisiko sinulla tietoa tästä ikärajasta? Itse olen siis 25-vuotias.

        Heittäisin alle 30, ei siellä tarkasti näy. Nuorille aikuisille, ja nuorille ylipäätään, on tarkoitettu. Tuolla on noita ryhmiäkin, jotka ovat nuorille ja aikuisille. Siellä oli viimeksi juuri niitä vähän alle, vähän yli 25:sia.


    • soolo

      Tätäkin kolmekymppistä kiinnostaisi, lähinnä viikonlopputapaamiset. Olisi kivaa kun ei aina tarvitsisi mennä yksin johonkin...

      • elavakuollut

        Miten enemmän kiinnostusta näkyy, sitä varmemmin järjestän seuraavaa miittiä. Nyt kaikki yksinäiset ulos sieltä varjoista, tarkoitan juuri sinua. Kädet näppäimistölle ja ideat ruudulle. Meillä on viikko aikaa miettiä, mitä seuraava kerta pitää sisällään. Voidaan vaikka mennä taas kaffelle juttelemaan henkeviä. Ei alkoholia kiitos, jos sitä haluatte, voitte etsiä muualta seuraa.


    • elavakuollut

      On lauantai 2.11 kello 14.13, hyvä aika heittää ideoita ja ilmottautumisia.

    • Miittiä kehiin!

      Tulin piipahtaa ja katsomaan vaan olen oikeasti ILOINEN että tämä postaus sai aikaan innostusta tapaamisten järkäämiseen oma toimisesti. JES! :)

      Tosiaan kuten joku totesikin tule sellaisena kuin olet! ;)
      Hei, hei mihis se pohjoinen jäi kun luettelin kyllä ehdotuksia pohjosen väelle missä miitata vaan enemmän etelä on vilkaana. Vaikka pakkaset onkin jo osassa maata iskeny niin älkää mielen antako jäätyä, nyt ulos sieltä pirtistä! :)

      • elavakuollut

        Nämä yhteiskunnan apujärjestelmät ovat niin hitaat, että päätin itse tehdä asialle jotain. Ei ne kaverit tule kotoa hakemaan, jonkun sen piti saada meihin yksinäisiin vauhtia. Yritän kyllä parhaani, mutta vahvoille sosiaalifobioille en voi valitettavasti mitään. Helppoa se on sanoa, että lähtekää vaan ulos sieltä kotoa. Itselläni oli todella vahva joskus 16-17v. No se niistä, laittakaa viestiä, jos on kiinnostusta siihen miittiin, tai Nyytin hengailuiltaan tarvitsette jotain tukea.


      • Miittiä kehiin!
        elavakuollut kirjoitti:

        Nämä yhteiskunnan apujärjestelmät ovat niin hitaat, että päätin itse tehdä asialle jotain. Ei ne kaverit tule kotoa hakemaan, jonkun sen piti saada meihin yksinäisiin vauhtia. Yritän kyllä parhaani, mutta vahvoille sosiaalifobioille en voi valitettavasti mitään. Helppoa se on sanoa, että lähtekää vaan ulos sieltä kotoa. Itselläni oli todella vahva joskus 16-17v. No se niistä, laittakaa viestiä, jos on kiinnostusta siihen miittiin, tai Nyytin hengailuiltaan tarvitsette jotain tukea.

        Ja se on minusta hienoa koska se on meinaa totta että tämä yhteiskunnan systeemi jättää varjoonsa ne jotka apua tarvitsisivat sekä korostaa omatoimisuutta vähän liiankin kanssa. Sos.tilanteiden fobia on kyllä ilkeä vaan siihenkin pitäisi olla apua saatavilla eikä pakottaa nielemään ongelmaansa ja lopulta masentua pahasti ettei edes halua enää tehdä asialle mitään. Voi kun toivoisin että tuo sosiaalitoimiston tukikaveri systeemi saisi enemmän tuulta siipien alle koska sen ideana oli nimenomaan että joku tulisi kotiin ja/tai veisi harrastuksiin eikä ne vapaaehtoiset olleet kuulemma edes mitään vanhoja vaan nuoria 18-30 vuotiaita jotka oli ilmoitautunut mukaan.

        Pitää omalta sos.virkailijalta kysyä onko homma vielä hengissä koska nimenomaan niille joilla on pahoja pelkotiloja niin toi olisi justiin hyvä!
        Laittakaa tosiaan elavakuollut nimimerkillä viestiä ja/tai Nyytissä miitatkaa. :)


    • jokufriikki

      helpohan se on siellä etelässä tehä miittejä ku siellä on enemmään, mutta ku ite asun pohjoisessa PRKL

      • Miittiä kehiin!

        Pohjosessa on sekin että (tiedän kun sukua on pohjosessa) ettei kaikki pääse heti kylän tapahtumiin muuta kuin taksilla tai harvakseltaan kulkevalla bussilla. No joo sitten on pyörä vaan tiedän vaarini asuvan 50km päässä lähimmästä kylästä missä on kaupat ja kirkot okei kunto kasvaa jos lähtee polkemaan tuon matkan vaan jos on kovin pohjalla kuntotaso niin sydänhalvaus tai revähdys hiipii innokaalle matkalla :P

        Pointti kyllä jokufriikillä on valitettavasti kun kaikilla ei maaseudulla ole autoa tai varaa lähteä tapahtumiin. Eikä se ole laiskuuta jos ei kykene pyörän päälle vaan ihan puhdas sairauskin sen voi estää. Tukinetissä on kyllä maaseudun väelle oma keskustelu kanava ja sitten toki tämä palsta vaan eihän se fyysistä seuraa korvaa.


    • Sisäsiisti

      " Yksinäisille ihmisille en sitten löytänyt pahemmin aktiivisia sivustoja missä sovitaisiin aika ja paikka periaateella tapaamisia."

      Et tietenkään, niiltä kun puuttuu se ulkoiluttaja.

    • Messuille maratis?

      Hei! Kuinka moni on tulossa kevään maraton tapahtumiin? Mietin kun niitä näkyi olevan pohjoisessakin asti ja junayhteys on käytetävissä kyllä. Ei hätää lahokuntonen olen minäkin vaan ulkoilmassa tulee juteltua helpommin ''happihumalassa'' kun sisällä alan ujostelee kovasti. Helsingin messu ''maraton'' kutitelisi kovasti koska kiehtovaa olisi juosta isossa hallissa vaan pitänee katsoa vielä :D

      https://fi.mynextrun.com/run/Finland
      Tuolta voi käydä katsomassa lisäinfoa messuilusta. Tuonne ainakin pääsisi ympäri Suomea väki tulemaan kun junat tuo ''ovelle'' asti kaukoyhteydetkin :)

    • Yks susi vaan

      Meinaan osallistua Helsinki City Runiin toukokuussa. Hki maraton elokuussa on myös harkinnassa.

      • Mukana olen!

        Vois tuonne HCR:n kerätä porukan ja kokoontua vaikka ''suokki'' kyltin kohdalla. Eli Kirjoittaisi kyltin missä lukee SUOKKI ja porukka osaisi kokoontua siinä. Kaikenkokoiset ja oloiset saa tulla mukaan :)


    • Järjestättekö vielä miittejä Pk-seudulla? Olisin kiinnostunut tulemaan.

      • Unni2

        Minäkin! Johonkin rentoon miittinkiin, ei mihinkään jäykistelyyn. Miltä muista kuulostaisi jos menisi porukalla vaikka leffaan/teatteriin tai muuhun ja sen jälkeen kahville? Saisi siitä tekemisestä vaikka puhumista ne ujoimmat ja arimmat.


      • Hulluuskohtauss
        Unni2 kirjoitti:

        Minäkin! Johonkin rentoon miittinkiin, ei mihinkään jäykistelyyn. Miltä muista kuulostaisi jos menisi porukalla vaikka leffaan/teatteriin tai muuhun ja sen jälkeen kahville? Saisi siitä tekemisestä vaikka puhumista ne ujoimmat ja arimmat.

        Olisin kiinnostunut itsekin tulemaan, ihan ensimmäistä kertaa. PK-seudulla asustelen ja kavereita ei ole (eikä liiemmin harrastuksiakaan). Tuollainen leffakäynti kuulostaisi oikein hyvältä ja kahvikäynti sen jälkeen.


    • Tulin käymään

      Nostoa :)

    • visitor1

      nosto..

    • kellyasf

      muakin kiinnostas pk-seudulla mittinki. et i'm in, jos saatais porukkaa kasaan?

      • I'm in!

        Tuolla joku ehdotti leffailtaa tai yhteistä kävelylenkkiä. Laivaristeily Viroon voisi myös sopia kun voisi nauttia ruokaa ja juomaa tai sitten tulla muuten vain nauttimaan merestä. Ehdotuksia päivästä? Mä oon ainakin aktiivisena ollut nyt näissä mm.
        http://www.petsie.fi/forums/16513-pk-seudun-koiramiitit-vol-2/page/45
        Voin siis tulla ilman koiraakin vaan tuo tuli esimerkkinä :)


    • Ilotipu

      En anna tippua ;)

    • nurtsilainen

      Vieläköhän täällä käy viime kesän stadimiitin porukkaa. Onko ihmiset olleet aktiivisia?

    • Näin näin

      Kovasti olisi näemmä puhetta vaan saataisko toteutus asteelle tapaamisia?

    • Immmn

      mikä päivä ihmisille kävis??? Ihan vaan vaikka ulkoilee tai kahville? :)

    • HTR?

      Oisko joku tulossa tuonne? Ei tarvi osallistua ihan vain tapaaminenkin kävis ja vois fiilistelläkin :)
      https://fi.mynextrun.com/helsinki-test-run-1

    • Turussa ei ole koskaan miittejä. Mulla olis aikaa 24/7 miitteihin, mut kapakkaan en ole tulossa.

      • miittiä kehiin

        Miten olisi kahvila sitten, jos baari ei käy?


      • miittiä kehiin kirjoitti:

        Miten olisi kahvila sitten, jos baari ei käy?

        Kahvila, leffa tai keilailu, ja kaikki muu paitsi kapakka käy.


      • miittiä kehiin
        turhamaailma kirjoitti:

        Kahvila, leffa tai keilailu, ja kaikki muu paitsi kapakka käy.

        Kyllä se kävisi mulle. Mä voin lähteä mukaan jos miittiä tullaan järjestämään.


    • Lisitingi
    • Ei saa laskea

      Uppaa :)

    • Huomenna paikalle!
    • No mitenkä on?

      Tiit ylöös :)
      Onko miittejä saatu aikaiseksi tai porukka löytänyt hyviä tapahtuma paikkoja joissa tavata ihmisiä?

    • lonely dude

      Ylös joo....ja samaa kyselen: onko löydetty mestoja jne?

      • Oha noita joo

    • Aktiivi viikki

      Tuosta Viikistä tuli mieleen ettää voisi järjestää sinne kävely tapahtuman kun muutenkin vilkaana käy paikka. Siellä pellon laitamilla on hyviä kävelyteitä. Uskaltasko joku tulla esiin heitämään päivää ja aikaa? Pellot siis sijaitsee siinä hevossairaalan kulmilla jossa voitaisiin järjestää vaikka tapaaminen.

    • Oisko jotain idistä?

      Bumpataas ylös. Onko Viikissä innostuneita kävijöitä joko tuolla koirapuolella tai muuten vaan? En usko että tarvitsee vältämättä omaa koiraa aina olla mukana jos haluaa hengailla ainoastaan ja samalla vaikka rapsutella halutessaan karvakaveria. Tosiaan kävelylenkki voisi järkätä tai saada isompi porukka kasaan tonne koirapellolle. Ideas?

    • yksinvaanoon

      nosto.
      onko lisäinfoa missä mennään? Suunnitelmia?

    • Haamu muiden joukos

      Onko Turkuun tulossa miittiä? Pubeihin en ole sitten tulossa.

    • Jengi nyt ulos!

      Ylööös! :)
      Ite oon tuolla Viikissä pyörinyt pyörällä ja kävellen. Seuraa ois kiva saada vaikka gardeniaan kiertelemään tai pellon laidalle kävelemään viikonloppuna.
      Miittiä??
      Turussahan on nuo juoksutapahtumat tai kanijuttu ainaski tulossa eikö jompaa kumpaa saisi väkeä kasaan?

    • Voi möhnä

      Hiljasta on :(

    • Liikutavan iloinen

      Mites pääsiäinen sujuu? :)

    • Saunomaan baariin
    • Jypu

      BUMP

    • turistiksi

      Entäs Manse? Onko siellä kesäkuulle jotain?

    • Onhan tuota..

      Syksylle tai kesälle löytyy opintojakin missä voi tavata uusia ihmisiä:
      http://www.iltakoulut.net/paikkakunnat.htm
      https://www.avoinyliopisto.fi/

      Tampereella näkyi olevan avoimen puolella opintoja ainakin tai sitten vähän ennen kesäkuun alkua likkojen lenkkiä https://fi.mynextrun.com/likkojen-lenkki-tampere , kaipa miehetkin saa tulla tsemppaa likkoja? :)

    • Tapahtumissa tavataa
    • Moi !

      Yksinäisyys on usein yhteyksissä ujouteen. Ujous taas voi pahimmillaan olla sosiaalisten tilanteiden pelkoa, josta aiheutuu ihmisten välttelyä. Perustan sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivien tukiryhmän Tampereelle elokuussa 2014 ja mukaan mahtuu vielä. Ilmoittautua voi osoitteessa: www.mattilanmiehet.fi/ihmistelijat/

    • Turinaa

      ^Totta

    • Jussitare

      Millanen juhannus tulossa? Ite meinaa lähteä baariin vaikka se kulunu paikka onkin kun ei viitsi yksinään kököttää kotona. Viihdyn jussin puheen sorinan parissa ja haluan kokea olevani edes jollain tasolla sosiaalinen vaikka vain katselisin taustalla.

    • den er død

      Kuollut ketju on kuollut ketju. Turha enää potkia haudassaan makaavaa.

    • Hihii vaan

      Voe että :D
      No nostetaas kummitelemaan silti tuonne ;)

    • Joo, joo - joo!! =)

      Miittiä Stadiin? =)) Aurinkoista säätä luvas! =)

      • stadi ja kukat

        Missä, missä?? Ihan siinä rautatientorillako? Siinä ois helppo tavata!


    • ei jaksa enään!!!

      eikö siel posti talolla joku tapaa minen ollut vai eikö ne enään ole täällä kun fabe bookissa ovat niitä juttujaan jakamassa ???????????????

      • Miitti vihdoin?

        Ei kaikki ole naamassa suinkaa ;)
        Jaksa vielä sen verran että kävisit kääntymässä torilla. Hei, muuten viron risteilykin voisi olla kiva kanssa. Juonitaas nyt jotain kivaa!


    • 2000 rikki?

      Kommentteja ei niinkää mutta lukijoita on näemmä tällä postauksella ollut. Keheh joten ylös vaihteeks :D

    • Dödä on jo

      Dadaa siii ylös :D

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe