Minusta tulee teini-äiti!

PikkuPienokainen

Nyt teen tämän kaikille selväksi, että tämä ei ole mikään "trolli". Joten kaikki jotka on tulossa PILKKAAMAAN, tai muutenkaan haukkumaan niin voi samantie vaihtaa sivua. Elikkäs, olen 7-luokkaa opiskeleva tyttö.. Tiedän, nuori.

Oli kulunut pari kuukautta siittämisen jälkeen. Ihmettelin, kun menkkoja ei näkynyt ja kävin oksentelemassa pari kertaa viikossa. Kerroin tästä poikaystävälleni ja hän häpeissään tunnusti, että ehkäisy oli puhjennut hommissa.. En uskaltanut kertoa kellekkään siitä, että olen ilmeisesti raskaana. Nytten olen puolessa välissä raskautta ja abortti on liian myöhäistä. (Vanhemmat jo toki huomas.)

Pienen selostamisen jälkeen, haluankin ehdotuksia. Nimeä meidän tulevalle pienokaiselle? Sukupuolta en tiedä, enkä haluakkaan tietää. Joten tyttö-, sekä poikanimi ehdotuksia tänne tulemaan! :)

Laskettuaika ennustettiin 07/02/2014.

52

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bmjhgjhg

      Siis lapsi syntyy vaan koska jätkä ei uskaltanut kertoa sulle että kumi puhkes, etkä sinä sitten vanhemmillesi että olet paksuna.
      Voi herranen aika!

      Olen minäkin jänistänyt aikas monessa tärkeässä paikassa, mutta että tuossa.

      • djdklslsslsi (:

        tytön nimeks→ erika, ellie , cacanda, eveliina, emmi, adeele,nita

        pojan nimeks→eetu,joonas, juuso, eemeli, elias


    • Kokemusta-.-

      O.O herrajumala anna lapsi pois jos yhtää rakastat sitä! Sull ei oo aikaa sille ja varmaanki aiot viel käyä leffoissa ja muissa ja lapsi jäis äitis hoitoo! Ite oon pari tutu kaut kuullu et kumpa niitte äidit ois antanu ne pois, ei kunno kasvatust ja luullaa et vanhemmuus o nii ihquu ku ryypätää ja vauva sylissä! XD tää o trolli se huomaa mut toivon et ois! Koska uskon et lapsi tulee tekee itsemurhan, seiska ei ees kestä synnytyst, uskon et repeämiä tapahtuu jote koitappa pitää ittes erossa jatkossa!

      • ..........mmm...

        jos et tiennyt niin kyllä kestää! naiset on vahvoja ja kestää enemmän kuin miehet meiät on luotu synnyttämään idiootti !


      • Eräs trotskilainen
        ..........mmm... kirjoitti:

        jos et tiennyt niin kyllä kestää! naiset on vahvoja ja kestää enemmän kuin miehet meiät on luotu synnyttämään idiootti !

        Seitsemäsluokkalaisen keho ei kuitenkaan taida olla yhtä kehittynyt, kuin aikuisen naisen, vai mitä...?
        Lantioluut ovat luultavasti liian kehittymättömät, eikä lapsi mahdu syntymään alakautta.
        Jokaisessa raskaudessa on riskinsä, vaikka nainen olisikin ohittanut murrosiän.

        (Minusta tulee kuin tuleekin lääkäri, saat vielä nähdä, korppi, saat vielä nähdä!)


    • hiljaamuut

      älä välitä noista muista, iha hinttareita! mut totta että sun poikaystävä teki väärin. pidä ihmeessä lapsi jos oot valmis siihen. abortti ois ollu vääri.. vauvoja ei tapeta. joten muut pitäkääs turpanne kiini ja menkää imemään kyrpää. Mut, tyttönimi ehdokkaat:

      Julia
      Venla

      poika

      Oskari
      sami :)

    • Voisin alkaa saarnaamaan vastuuttomuudesta, mutta jätän väliin.

      En sano muuta kun et onnea matkaan, lapsen on vaikea kasvattaa lasta. Toivottavasti perheesi auttaa kasvattamaan lapsesi.

    • ehdottaja-poika

      Tytön nimi Juulia tai Susanna, pojan Kimmo tai Tuomas.

      • tyhmäkö olet?

        ehdottajapoikia tuo tyttö nyt viimeiseksi tarvitsee...


      • ehdottaja-poika
        tyhmäkö olet? kirjoitti:

        ehdottajapoikia tuo tyttö nyt viimeiseksi tarvitsee...

        Oletko itse tyhmä?? Aloittaja ei rajannut poikia ehdottajien ulkopuolelle!!


      • tyhmäkö olet? :)
        ehdottaja-poika kirjoitti:

        Oletko itse tyhmä?? Aloittaja ei rajannut poikia ehdottajien ulkopuolelle!!

        internet fights are like special olympics, even if you win, your still retarded :)


      • häpeäääääää
        tyhmäkö olet? :) kirjoitti:

        internet fights are like special olympics, even if you win, your still retarded :)

        Vittu sä olet pihalla.


      • Tyhmäkö olet? V.2
        tyhmäkö olet? :) kirjoitti:

        internet fights are like special olympics, even if you win, your still retarded :)

        Your = sinun, you are ( you're ) = olet. Paska englanti sulla. Sinun silti jälkeenjäänyt. Suora suomennos tosta vikasta osiosta.


    • Tyyppi

      Onnea!

    • PikkuPienokainen

      Kiitos kaikille jotka postiviisesti vastasi (: Tosiaan poikaystäväni kanssa tästä on kinasteltu, mietitty antaa lapsi pois kun syntyy ja näin.. mutta minusta on vaan väärin että lapsi kasvaa "eioikeiden" vanhempien kanssa, joten vauva pidetään. Vanhemmiltani saan täydentuen. Koulupäivät lyhenevät, käyn koulussa per. päivä parisen tuntia, että voin viettää tulevan vauvan kanssa aikaa, myös kotona opiskelen.

      • keppo4

        Ei vittu, abortoi se vitun lapsi ihan oikeasti. Toi on ihan vitun noloa vielä noin nuorena. Parhaaks olis, että lapsi oikeesti OLIS oikeitten vanhempien kanssa jotka olisi vanhempia kuin jotkut vitun taapero 13 vuotiaat.


      • hmmphs

        nuorihan olet mutta oletko miettinyt jos antaisit lapsen äidillesi?

        ystäväni sai lapsen kuusitoista vuotiaana asui kyllä kotona mutta huoltajuuden hän itse luovutti väliaikaisesti äidilleen. hän oli läpsen kanssa usein ja lapsi jäi äidille kun kaveri muutti omilleen eli nuoruuttaan rauhassa mutta kävi usein äidillään ja oli siellä yötä nyt lapsi on 8 ja kaveri otti hänet omaan kotiinsa asumaan ja huoltajuuden täysin itselleen lapsi oppi jo varhain äidin ja mummin eron jo varhain sekä sanoi itsekin asuvansa mummilla.

        siten lapsi on lähellä mutta saat elää nuoruutesi myös


    • kebede

      Ei se kondomi voi puhjeta semmosella pikkusella 6-luokkalaisen nyyppä munalla


      tunge dildo persuuukseen t.admin

    • Oho..!!!!!

      Voin tulla hoitaa sun Vauvaas . Mielelläni vaik oon aik nuori...sanoisin näin:
      Jos sua vähänkin epäilyttää niin älä pidä vauvaa..
      Mut jos oot valmis luopuu nuoruudesta ja vapaudesta niin.....pidä vaan...
      Ite ajattelin et aijon hankkii vauvan 18-22 v:nä. Ajattele kaikkia eri vaihtoehtoja... Mieti huoneessas yksin et ootko oikeesti valmis ja Sen jälkeen puhut boyfrendiskaa sitten vanhemmilles. Sulla on edessäsi vaikee päätös...jos haluut apuu nii pyydä!!!!!!

      • qweqwqwewqe

        ^ Never go full retard.


      • tyu67tt65

        Olen nyt tuossa luokassa 18-22 eikä vauvan hankkiminen tulis mieleenkään. Joittenkin on pakko kasvaa aikuisiks aika nopeesti, onneks ei minun.


      • fiksutyttö
        tyu67tt65 kirjoitti:

        Olen nyt tuossa luokassa 18-22 eikä vauvan hankkiminen tulis mieleenkään. Joittenkin on pakko kasvaa aikuisiks aika nopeesti, onneks ei minun.

        Samoin minä,ei tulis ikinä mieleenkään hankki mitään lasta tähän epävarmaan nuoren naisen elämään. Voin sen sanoa että hankkikaa vakituinen asunto,mies ja työpaikka ennenku alatte mitää lapsia hommaan. Itse valmistun tänä kesänä ja tulevaisuus on vielä avoinna,mutta sen jo tiedän että lapsia en hanki ennen noita kolmea ehtoa.


    • NigelManhut

      Hey, I'm Nigel from the United States of America! I stumbled across this site, and I'd like to take your baby off from you. Considering you're too young for it, 13 years old my god what were you thinking? You're throwing your life into a bucket which gets stolen the next day. I'd really want the baby, please do contact me at [email protected]

      Me & my wife Angela would really like the baby, we'd name it after you. For an example, Shtard Reit Jr.

      'We are originally from India, our family is important'

      Please do consider this offer, as I said contact us at [email protected]
      Thank you,
      Nigel & Angela.

      • Youfailedsir

        Dear Nigelmanhunt,


        Your attempt to pretend to be an american has failed. In reality you are a scammer.


        Regards,


        Everyone


      • ei juma
        Youfailedsir kirjoitti:

        Dear Nigelmanhunt,


        Your attempt to pretend to be an american has failed. In reality you are a scammer.


        Regards,


        Everyone

        vittu kuka sano et se on amerikkalainen *FACEPALM*


    • yhtrhbtregrt

      Jos ei ole valmis edes myöntämm äidilleen et mutsi mä oon paksuna hei, niin ei toodellakaan ole valmis äidiksi.
      Mutta pakko kasvattaa, onnea yrityksen. Minusta ei tuohon olisi ja pidän ihan oikeutenani olla ryhtymättä moiseen.
      Tuskin tiedät yhtään mihin olet rupeamassa mutta kukapa mitään voi etukäteen tietääkään.

      • PikkuPienokainen

        Voi kyllä tiedän mihin olen joutunut (: Kun kerta vauvanhoito kokemustakin on, sillä pikkuveljen & pikkusiskon ollessa alle 2-vuotiaita, niitten hoitaminen tuli mulle, kun isä ei tällöin voinut niitä hoitaa. Levätköön herranjumala isä nytten rauhassa.


    • melkohuolestunut

      Anteeks nyt tulee pientä negatiivista sanomista, mut oot liian nuori pitämää sen vauvan. Oot vasta 7.luokalla ja seksi ei kuuluis nii nuorille tai siis toki jokaine ite tietää millo on valmis ja millon ei. Ja vauva tarvii tosi tosi paljo huolenpitoa ja huomiota, yms. Ja siulla tulee olee tosi vaikeeta, koska oot just nii nuori ja siulla on koulu kesken. Nimittäi yks miu tutun kaveri sai lapsen 18-vuotiaana ja sille se oli jo vaikeeta, et mite sit siulle käy. Voin sanoo, et siut rupee kaduttamaa, koska siu nuoruus menee tavallaa pilalle. Itekkii halusin samanikäsenä lasta ja tosi paljo, puhuin ihan koko ajan lapsista ja kuinka söpöjä ne on, ostin jopa vauvanvaatteitakii. Mut toivon kuitenki teille kaikkee hyvää(:

      • PikkuPienokainen

        Niin no voihan se olla että rupeaa kaduttamaan myöhemmin että tässä iässä paksuksi tulin, mutta en minä todellakaan sitä lasta kadu. Eikä mun lapsuus tässä enään vois pilalle pahemmin mennäkkään kun jo valmiiks yhtä helvettiä, lapsi senkun parantaa elämisenhalua.


    • Niiiin

      Sun elämäs kyl menee ihan perseelleen jos pidät lapsen, 13 vuotiaalla on vielä lapsen mieli. Helposti huomaa myös sun vastauksista tänne; ''Eikä mun lapsuus tässä enään vois pilalle pahemmin mennäkkään kun jo valmiiks yhtä helvettiä, lapsi senkun parantaa elämisenhalua''

      Jaa, ai että lapsi antaa enemmän halua elämään? Sulla ei ole aikaa panostaa kouluun lapsen takia, mikä johtaa siihen että et pääse töihin minnekkään ja olet stressaantunut, koska hankit lapsen jo 13 vuotiaana mikä on kyllä aika outoa.

      Ja se, mitä sä olet auttanut sun pikkusisaruksia on ihan eri asia tähän verrattuna. Sä joudut olemaan sen lapsen kanssa siihen asti kun se on täysikäinen. Se on pitkä aika.

      Itse, jos olisin tuossa tilanteessa en edes ajattelisi lapsen pitämistä.

      • KeithHunt

        Niimpä, sanonta "Helpommin sanottu kuin tehty" sopii aika hyvin kuvaamaan ap:n asennetta. Ei pysty ymmärtämään suurta työtä ja vastuusta mitä lapsen/vauvan hoito tuo, mennään vaan asenteella "mä oon aina halunnut lapsen" siinä mielessä siis tuo kommenttisi, että hänellä on viellä lapsenmieli pitää kyllä kutinsa.


        On eriasia hoitaa sukulaisten lapsia pari tuntia kun hoitaa omaa lasta 24/7, 365 päivää vuodessa. Tuohon kun viellä ottaa huomioon nuo suunnitelmat, että kävisi koulussa pari tuntia päivässä ja loput ajasta hoitaisi lastaan, niin tuolla yläastetta tuskin ikinä saa käytyä ja peruskoulu kun on pakko käydä joka tapauksessa, niin kostautuu pahasti jos jää kesken.


        Eli annat lapsen jollekin muulle, pilaat elämäsi jos sen otat itsellesi, tämä voi kuulostaa aika ankaralta, mutta se vain on karua faktaa.


      • 135

        mäki oon paksuna ja se on aika pöhköö


      • haist vittu

        Mun setä on Täl hetken yhessä furmassa työnjohtaja ilman kunnon päättärii, eikä Se ollu ku puol vuotta ammattikoulus ni hyvin ilman kouluukii pärjää. Kuhan vaa jaksaa hakee töitä


    • moiiii

      Tyttölle: Juuli, Enni, Vilma
      Pojalle: Elias, Oliver, Joonatan

      Onne tulevalle vauvalle:)

    • 10+5=15 (Y)

      Voi hyvänen aika mihin tää maailma on oikeen menossa? Mut onnea tulevalle vauvalle :)

    • happy5547

      ONNEA ONNEA JA VIELÄ KERRAN ONNEA :D

    • Paaaaaaaaaaljon onnea :)

      ONNEA VAUVALLE!! Ois ihanaa jos sen toinen nimi ois melkeen samanlainen ku sun toinen nimi :3 tiätkö silleen esimerkiks Laura Anne ois äiti ja Milla Anni ois lapsi :3 tai jos kyseessä on poika ni isän toka nimi sitte :3
      Ja omat ehdotukseni:
      Tyttö:
      Aino,
      Anni,
      Aada/Ada,
      Daniela,
      Eveliina,
      Eve
      Eeva,
      Ella,
      Henna,
      Henni,
      Henriikka,
      Iida/Ida,
      Isabella,
      Julia,
      Janina,
      Kristiina,
      Krista,
      Kamilla/Camilla,
      Laura,
      Maria,
      Marianne/Mari-Anne,
      Mari,
      Miia/Mia,
      Noora/Nora,
      Niia/Nia
      Oona,
      Olivia,
      Piia/Pia
      Piritta/pirita
      Pinja,
      Roosa/Rosa,
      Riia/Ria
      Sanni,
      Sini,
      Siiri,
      Saana,
      Tiia,
      Tinja,
      Tanja,
      Tarina,
      Taru,
      Ulriikka,
      Ulla,
      Viivi,
      Vienna,

      Ja pojat:
      Aatu,
      Aarne,
      Arttu,
      Arto,
      Daniel,
      Eero,
      Eelis,
      Elias,
      Henri,
      Helmeri/Helmer
      Hannu,
      Heikki,
      Ilkka,
      Isto,
      Jarkko,
      Jani/Jan,
      Jeremias,
      Jaakko,
      Kalle,
      Kasper,
      Kai,
      Luukas/Lukas/Lucas
      Luka/Luca
      Mikko,
      Matias,
      Markus,
      Maks/Max
      Niko,
      Niklas,
      Oliver,
      Olli,
      Pekka,
      Pasi,
      Patrik,
      Pete/Pate
      Roope,
      Rasmus,
      Sami,
      Sauli,
      Timo,
      Tomi,
      Tom,
      Toni,
      Valtteri,
      Ville.

      Siinä oli nyt kaikki mitä tuli mieleen :) sori pitkä lista, mut ainakin löytyy nimiehdotuksia :)

      JA VIELÄ KERRAN ONNEA TULEVALLE ÄIDILLE JA SEN PRINSESSALLE/PRINSSILLE!!!!!!!!

    • nimiä

      Unelma Sirpa Leena

      Anna Aina

      Urpo Jorma

    • gfdh

      Nimiehdotuksia en osaa sanoa mutta onnea. toivomukaan pärjäät olethan vielä nuori. aina löytyy auttavia käsiä :) onnea

      • Sori tää on aika negaa

        Oletko ottanut huomioon, että lapsi pitää synnyttääkki?!? Se ei oo niin helppoo... En ikinä tuntenu niin kovaa kipuu:/ Ja sit, just sit kun aatteelee et Jes nyt tää on ohi voi nukkua niin pitää synnyttää vielä istukkakin! Ja vielä seiskalla! Mieti vielä kerta!


    • Pullavainennnn

      En oikeen tiiä mitä sanoisin, oon nimittäin saman ilänen. Mäkin haluaisin lapsen suht nuorena mut että 13 vuotiaana??? No mutta onnea kuitenkin lapsi on aina siunaus. Ja anna lapselle nimeksi sellanen nimi, joka on sulle tärkeä, tai joka on kaunis. Mut muista, ett älä vielä innostu liikaa, koska vielä voi sattuu vaiks mitä. Ja ehdottomasti pidät lapsen, koska katuisit myöhemmin jos annat pois. Ja ihanaa et vanhempas on tukena.

    • jussi_3

      Näin käy kun nuoret toheloi eikä huolehdita asioista! Ois kannattanut odottaa, nyt nuoruus pilattu ja siirrytty jo teininä perhe-elämään... huhuh!
      Toivottavasti kepinheiluttajalurjus kantaa vastuunsa...

    • Jos nää kaikki, jotka sanoo täällä tulevansa teiniäideiksi tai olevansa jo, niin jos ne puhuu totta, niin Suomi on vissiin tyyliin täynnä teiniäitejä. Tuli ny tommonenkin juttu mieleen tosa.

    • sairasta2

      Kelaatkaa sitä läppää miltä siitä poikaystävästä tuntuu saada joku nulikka 7lk

    • 1+1=3

      Hieno homma ja vilpittömät onittelut sinulle. Olet ymmärtänyt evoluution tarkoituksen oikein. Ihmisten on määrä lisääntyä kun tulevat sukukypsiksi. Ja vaikka sä tulit vahingossa raskaaksi, älä häpeä sitä. Useat tytöt on sinulle kateellisia kun näkevät sinun pienokaisesi lähiaikoina. Sinä olet todellinen nainen. Noin pitäisi kaikkien ikäistesi toimia niin maamme olisi paremmin turvattu kaikesta pahasta.

    • noh?

      Joko on syntynyt??

    • eeeeeeellllllu

      Aws!
      määki oon 13 v tyttö,pian 14 :)
      Rakastan vauvoja ylikaiken!
      Mistäpäin oot?
      Haluaisin tutustua.

    • Se yks...

      Onko syntyny jo? :)))))))

    • PikkuPienokainen

      Huhhuh näitä viestejä on kertynyt! Joo, pienokainen syntyi 06/02, terve nuori poika. Painot oli huimat 3200 grammaa ja 50 cm pituutta:) ! Ristiäisiä vietetään ens kuussa ja nimeksi oltais päätetty Timi Oskari :) !

      -Äiti ja isä

    • Seiskalla

      Ihanaa! Onneks olkoon! :) Onnittelut pienokaiselle ja vanhemmille :)

    • Se yks...

      En itse kyllä haluaisi teini-äidiksi, mutta isot onnittelut silti! :)

    • emt5

      tuuli,lotta,sanni,aada,julia/severi,alvar,otava,henkka,jani,petteri,kimi,rico,matias,konsta,jesper,tomi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe